Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Продава се рядка Alpina

Публикувана: 20 Януари, 2017 15:07 Обновена: 20 Януари, 2017 15:26
40 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 46848
Продава се рядка Alpina
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Ако изобщо съществува по-добър спортен седан от края на 80-те от BMW M5 E34, това несъмнено е уникалната Alpina B10 Bi-Turbo. Между септември 1989 и март 1994 г. от този модел са произведени точно 507 бройки.

Продава се рядка Alpina

Колко от тях са оцелели до днес може само да се гадае, но обяви за продажбата на запазени екземпляри се появяват изключително рядко. Това прави автомобила от снимките достойно попълнение във всеки колекционерски гараж.

Продава се рядка Alpina

Alpina B10 Bi-Turbo е построена на базата на BMW 535i. Редовият шестцилиндров M30B35 обаче е снабден с два турбокомпресора Garrett T25, в резултат на което мощността нараства от 211 на 360 коня, а въртящият момент - от 305 на 520 Нм.

Продава се рядка Alpina

С максимална скорост от 291 км/ч през 1989 г. B10 Bi-Turbo е най-бързият сериен седан в света. По каталог ускорението от 0 до 100 трае 5.6 секунди, но в тест на американското сп. Road & Track са измерени 5.1.

Продава се рядка Alpina

Синята Alpina от снимките е 170-ият произведен екземпляр. Навъртяла е 94 000 мили (малко над 151 хил. км), за което свидетелства подробната документация, и се намира в отлично състояние.

Продава се рядка Alpina

Цената от $16 260, която автомобилът е достигнал до момента на аукциона BringATrailer, също си заслужава. Единственият проблем е, че колата се намира във Фримонт, Калифорния.

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Продава се рядка Alpina

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гоуст
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Аре на най-новата, най-четена и коментирана статия. Всички с талиги да почват да пишат и коментират.

Оценка:
-7 +31

някой си
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Най бързия седан ?? май не сте гледали 124-ка brabus 7.3 v12 523 коня.

Коментиран от #8


Оценка:
-37 +14

JEEP
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Не съм фен на марката, но конкретно тази кола ме кефи. За годините си е била повече от страхотна.

Оценка:
-2 +41

язе
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Бмв-то е добро.

Оценка:
-5 +36

autom1
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Немските автомобили са най-добрите в света !

Оценка:
-25 +27

Хайко
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Хвали старо, карай ново.
За времето си е била страховита машина.

Коментиран от #7


Оценка:
-3 +29

боко
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "Хайко":


И сега да седнеш да те покара един професионален шофер, мисля, че ще удариш кафяв печат отзад! Все още е страховита!

Оценка:
-2 +24

Кондьо
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #2 от "някой си":


Да те и неграмотния, тая е спряна от производство година преди да пуснат брабуса

Оценка:
-2 +20

Име:
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Не че е лоша тази алпина, ама като е БМВ и слагате 1000 снимки и видео и какво ли не. То че сте пристрасни е ясно, но това е прекалено. Имало е статии и за по-интересни автомобили с далеч по-малко снимки....

Оценка:
-15 +20

Дженев
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Абе нещо описанието от статията се разминава със снимковия материал.
Твърди се ,че е 360 к.с. пък в документа е 254.........пробег в мили пък километража и в км.......??????????? Търговеца да не е минал курс в Горубляне.

Оценка:
-2 +29

Toshko
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Kolata si ia biva mn e zapazena prdpo4itam stara i istinska ot kolkoto nova i bokluk

Оценка:
-4 +14

Ганьо
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Газовото от 520-ката ми ще стане ли за тва?

Оценка:
-12 +17

Някъв си там
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Скъпи автори на тази статия, ако обичате, през 1989 най-бързия сериен седан е Лотус Омегата. Четете малко преди да пишете. Че баварката е добра за времето си е добра, спор няма. Ама Лотуса е с 6 скорости, тая е с 5, Лотуса е 3.6 битурбо мотор с 377 коня, тва е с 3.5. Така че, определено това БМВ не е най-бързия сериен седан, нито по онова време, нито след това, защото Лотуса е най-бързия сериен седан.

Оценка:
-8 +22

АГАТА
(гост)

Неутрално
14 Отговор
В 1989 хората какви коли са произвеждали с ви турбокомпресор. А тогава ние чакахме на опашката за да си купим Лади. Пък за кола с един турбокомпресор лично аз не бях и чувал. Господи хората са с светлинни години наред:(
Браво на швабите:))

Коментиран от #16, #30


Оценка:
-4 +28

Грую
(гост)

Неутрално
15 Отговор
То туй БМВ много евтино!...на 1/4 от цената на оная новата Нива, на 37 години дето е.

Оценка:
-9 +9

ПРЕХВАЛЕН БОКЛУК
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #14 от "АГАТА":


ТОА ТАРАЛЯСНИК Е В ТУЙ СЪСТОЯНИЕ ЩОТ АСФАЛТ НЕ Е ВИЖДАЛ А НЕ Е ВИЖДАЛ ЩОТ СОБСТВЕНИКА Е УМЕН И ЗНАЙ ЧЕ КЪТ ГО НАПЪНЕ Я БИЕЛИТЕ ИЗФЪРЧАТ Я ИЗКРИВЯВА ТЪЗ ХУБАВА И ЕФТИНА ДЪЛГА ГЛАВА НА БЛОКА.

Оценка:
-33 +13

Кобрата
(псевдоним)

Неутрално
17 Отговор
Колата е добра според мен! Очаквах даже цената да е по-висока...

Оценка:
-4 +14

с мотив
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Снимките на радиото нарочно са направени, когато е изключено - иначе ще цъфне радио Веселина в цялата си прелест !
Не може БМВ без чалга - ЗАКОН!

Оценка:
-12 +22

19
Този коментар е премахнат от модератор
Милен
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Работя в малак автосервиз в Германия и доста често се "любувам" на един такъв.Нищо особено няма в него като автомобил освен че рядкост.Но съм забелязал че винаги като дойде хората му се кефят,забележим е някак.

Оценка:
-0 +14

21
Този коментар е премахнат от модератор
Bmw Fanatic
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Какъв ти лотус омега бе тоя тъп опел го сравняваха със Bmw 850i и разликите бяха в стотни и на 100 метра и на 400 метра а за устойчивост да не става и дума а колкото до тая печка W124 brabus мога само да кажа че беше на последно място. А колкото до лотус омега ако въобще може да стане дума за сравнение със баварския турбиниран мотор тея от опел могат да си мият краката и да си лягат

Оценка:
-13 +9

горски
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Какви брабуси бе хора? Брабус не е тунинг ателие на мррцедес както е алпина за bmw, а е всеобщо за всички марки! А тия уж 500 където са изкарани от него, не е благодарение на мерцедес ,а на тези които си вършат работата от брабус!

Коментиран от #40


Оценка:
-1 +4

E46M3
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Klasika e ne q plyite e OT Nishto me razbirate

Оценка:
-1 +6

25
Този коментар е премахнат от модератор
26
Този коментар е премахнат от модератор
27
Този коментар е премахнат от модератор
Сап
(гост)

Неутрално
28 Отговор
хейтарчета ко разбирате от коли е

Оценка:
-4 +4

БМВ
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Много яка кола!

Оценка:
-2 +6

БМВ
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #14 от "АГАТА":


Съгласен съм с коментарът.Не разбираемо е как някой руски пияница си е написал 150 000 лв за лада нива и тя е произведена избушена за екстри неможе и да се говори даже, сигурно единствената екстра е че е в движение и възхваляват а тука се показва ретро кола антика произведени в лимитирана серия алпина Публикувано във факти.бг: с два турбокомпресора Garrett T25 - 360 коня въртящият момент - от 305 на 520 Нм. с кожа с екстри и се намират да плюят да говорят тъпотии против.Какви хора сте вие бе!

Оценка:
-1 +6

dexter
(гост)

Неутрално
31 Отговор
.аси, капака се отваря като на Москвич ...

Коментиран от #36


Оценка:
-1 +2

До АГАТА
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Абе ефенди,
Нито е "ВИ", нито е компресор!
Хубаво се изказваш кой колко светлинни години е напред, но ти си толкова назад! Даже бих те сравнил с крьоманьоците.
Изобщо правиш ли разлика между БИ и ВИ, и компресор и турбокомпресор.

Оценка:
-4 +0

Динко Господинов
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Винаги ще се намерят хора, които да не харесват нещо което другите обожават.
Всеки има право на собственост избор.
На който не му харесва... : "-Защо реши да четеш тази статия?"
Мир вам!

Оценка:
-1 +5

наблюдател
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Тази кола е от времето когато се правиха истински автомобили. Във фирмата имаме една 535i, една от малкото с четири задвижвани колела, производство 1993г. Казват, че са направени 200 бройки такива. Не споря за истинност, но е на 700 000 км. Миналата година и смениха гарнитурата на главата. До нея е паркирана Ф10, пак 535i. Красив автомобил, на малко повече от 100 000км. Вече е със сменен цял двигател, тукашните оторизирани сервизи не можеха да се оправят с папкането на масло-литър на 3000км. Шефа писа до производителя. Така, че няма значение дали е Мерцедес, БМВ, Алфа или Москвич, просто е от времето на истинските.

Оценка:
-1 +6

35
Този коментар е премахнат от модератор
Реставратора
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #31 от "dexter":


Отваря се така за да може като правиш ремонти да не те виждат,все пак е БМВ.Хората трябва да си мислят че слагаш вода за чистачките.Абсолютно безлична кола,пейката в задницата изобщо не и ходи.Стоповете са като недовършени едните големи другите по-малки.Все едно куп дизайнери са се изпразнели.Постна кола,ретро не е,интересна също не е.Някви се впечатляват от надписа би-турбо и може би мотора и джантите са най интересното и скъпо нещо в този автомобил.

Коментиран от #39


Оценка:
-10 +1

Бай Ганьо
(гост)

Неутрално
37 Отговор
Много ще ми е интересно който оставя някакъв коментар тук да казва на колко години е и какъв автомобил ПРИТЕЖАВА

Оценка:
-0 +6

38
Този коментар е премахнат от модератор
hellmaker
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #36 от "Реставратора":


Личи си кой разбира от класики. Щом това е безлична кола,не знам каква ще ти е интересна-може би Лада ,Датсун или Застава? Точно това е моделът ,който е най-характерен за визията на марката. Абсолютна нео-класика! От цялата работа ти си "назад"- другите се кефят на тази машина,а ти си мърмориш...

Оценка:
-0 +3

valyon
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #23 от "горски":


До горския: Първо моля за извинение за моето незнание. Би ли казал други модели тунинговани от BRABUS и ако не те затруднява да поткрепиш твърдението със снимка?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Румен Петков
Депутатът от БСП коментира за черната кампанията срещу Георги Първанов
Искам да кажа на тези мижитурки, мишки и негодници, че Първанов е доста на високо."

Още бисери