След седем години на конвейера второто поколение на Porsche Cayenne ще предаде щафетата на нов модел. Папараци редовно "хващат в крачка" тестови мулета на всъдехода, но външността му си остава тайна. Снимките на прототипите обаче дават добра основа за компютърно генерирани изображения като публикуваните от Auto Express.
Според прогнозите на британското списание третата генерация на Cayenne ще върви по стъпките на Panamera и няма да бъде подлагана на дизайнерски експерименти. Външността на модела ще остане разпознаваема. Доза свежест в познатия облик ще внасят само дребни детайли като въздухозаборниците в предните калници.
Cayenne III ще бъде построен на моделната платформа MLB, на която е базирано и Bantley Bentayga. По непотвърдена информация всъдеходът на Porsche ще олекне с около 100 кг и ще получи нови двигатели от арсенала на Panamera. Базов мотор ще бъде 2.9-литровият V6 с два турбокомпресора и 440 к.с. Бензиновата гама ще включва също 4.0-литровия V8 с 550 коня, а любителите на дизела надали ще недоволстват от аналогичния като кубатура мотор от Audi SQ7 TDI и Bentayga с две турбини и електрически компресор.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 др Фединанд Порше
22:51 25.01.2017
2 Бай Ганьо
Коментиран от #6, #7
23:03 25.01.2017
3 "neue deutsche Qualität"
Да не вземе да му изскокнат амортисьорите през бомбенцата, както е модерно в последно време при поршенцата ;)
23:15 25.01.2017
4 Били
Това не е порше, а конфекция от ваг!
23:56 25.01.2017
5 Ас Сребр
др Фединанд Порше, Публикувано във факти.бг: "neue deutsche Qualität" и Били са чудесни примери за това...
02:24 26.01.2017
6 гощо
До коментар #2 от "Бай Ганьо":
И го потвърждава човек който кара......нещо с което ти мечтаеш да се снимаш и качиш в фейсбук!?!? Извън 911-карера всичко е пародия!!!07:20 26.01.2017
7 БМВ
До коментар #2 от "Бай Ганьо":
Гоуф двойка с уети джанти и уепенки нос спарко алпине, светещи пръскалки шарени тапицерии, волан с луксозен калъф за 7лв.фолио на стъклата реплика на 3М цели 75конски сили не е шега работата!А пък ако регистрацията започва с РК нещата стават сериозни.08:23 26.01.2017
8 Желю
заслужавате да ходите пеша цял живот и трамвая да ви се струва лукс. Кой знае какви изгнили ламарини карате, но всичко над вашето ниво е боклук и нищо повече.
Все по-трошливи подобия на коли да карате и все по-трудно да примирявате с недостижимите неща!!
Коментиран от #11
10:01 26.01.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Кобрата
14:59 26.01.2017
11 Някой
До коментар #8 от "Желю":
За сведение, точно на поршетата, включително на карерите, механиката на кормилното устройство ( мигачи, светлини и т.н.) както и пластмасите които ги обличат, както и на скоростните лостове , се правят в България в Смолян от поддоставчик на Фолксваген ( Костал) заедно с едно изцяло българско предприятие (Арексим)20:54 26.01.2017