Last news in Fakti

2 Февруари, 2017 05:30 12 841 36

Новото BMW 5er стана комби

  • bmw-
  • 5er-
  • комби
Новото BMW 5er стана комби - 1
BMW официално представи комби версията на новото 5er. Продажбите на универсала ще стартират през месец юни тази година. Цената към момента не е известна, но всички останали основни данни бяха изнесени от компанията.Новото BMW 5er стана комби
Габаритната дължина на комбито е 4943 мм, широчината е 1868 мм, а височината - 1498 мм. Междуосието е равно на 2 975 мм. В сравнение с досегашното комби на петата баварска серия, новото е по-дълго с 36 мм, по-широко с 9 мм и по-високо с 10 мм. Междуосието пък е нараснало със 7 мм.Новото BMW 5er стана комби
Обемът на багажното отделение на новото BMW 5er комби е 570 литра, а при сгънат втори ред кресла, то нараства до 1 700 литра. И по този показател новото комби печели. Товарното пространство е по-голямо в сравнение с това на предшественика с 10 и 30 литра, съответно.Новото BMW 5er стана комби
Новата "петица" разполага и с бутони за сваляне на седалките от багажника, както и с отделно отваряемо стъкло на петата врата. Още от базовата версия е налично задно пневматично окачване с автоматична регулировка на височината.Новото BMW 5er стана комби
Първоначално новото комби ще се предлага с два бензинови и с два дизелови мотора. Първите са двулитров турбо четирицилиндров двигател с мощност 252 конски сили и трилитров шестак с мощ 340 коня, като към по-мощния ще е налична и 4х4 система.Новото BMW 5er стана комби
Дизелите ще са с аналогичен на бензиновите мотори обем, но с мощ от 190 и 265 конски сили. Всички мотори ще работят съвместно с автоматичната осемстепенна скоростна кутия на ZF, но при 520d тя се явява опция.Новото BMW 5er стана комби


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    19 23 Отговор
    Най после тоалетна с багажник.

    Коментиран от #2

  • 2 The real BMW

    24 12 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Тоалетна е твойта кола.Това БМВ можеш само да мечтаеш да го имаш погледни какъв лукс каква класа какъв стил.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 ддд

    16 8 Отговор
    комби я да качваш
    баби кошници кокошки джибри

    Коментиран от #6

  • 5 гощо

    8 11 Отговор
    Сложили две турбини на старовремският редови двигател и хайде ново поколение бил?!? Добрата новина е скоростите ZF перфектна кутия!!!! Всеки пробвал нещо различно дава проблем,особено дизелите!!!!!! Аз лично съм карал ZF скоростни кутйй на всякакви марки коли сложени....перфектни!!!! И в момента карам.....няма грешка!!!

    Коментиран от #7, #9, #29

  • 6 The real BMW

    10 10 Отговор

    До коментар #4 от "ддд":

    Който има такава кола се предполага,че разполага с много пари и такива неща не са му нужни.Ходи по изискани ресторанти и си пътува по корорти вози готини коври вози си ските и сноуборда и 1-2 куфара дрехи.Това е стил и висока класа.Това е БМВ.

    Коментиран от #8

  • 7 тъй

    15 3 Отговор

    До коментар #5 от "гощо":

    ...и като се събуди, закуси с малко сух хляб и потегли към спирката на градския транспорт....аман от баш специалисти мечтатели като теб!

    Коментиран от #12

  • 8 ддд

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "The real BMW":

    хм не предполагах че
    тия с комбитата правят това:)

    Коментиран от #10

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 The real BMW

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "ддд":

    Е как?Това правят разбира се :)
  • 11 бай Киро

    11 2 Отговор
    За комби е доста красиво! БМВ И Мерцедес това е!!!
  • 12 гощо

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "тъй":

    Не съди по себеси!?!? И си вземи чадър за спирката,че в неделя ще вали!?!?? Аахахахахахахх!!!!!!

    Коментиран от #15

  • 13 Julio

    10 2 Отговор
    Бе не е лоша колата ама 96 хилки базова цена за ръчна кутия (за седана) ми се струва мега нахално. Ма наистина мега нахално...
  • 14 Аман от българштина

    19 0 Отговор
    Ей душички, пяна ви излиза от устата когато водещите марки пуснат нов модел. Те хората инвестират, разработват, тестват. Много труд и пари стои зад всеки нов модел.
    Тука Киро къде три чинии не може да измие и има в джоба 8.50 лв не му харесва това, онова .. ама такова, онакова..

    Коментиран от #17

  • 15 тъй

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "гощо":

    .".и като се събуди, закуси с малко сух хляб и потегли към спирката на градския транспорт....аман от баш специалисти мечтатели като теб!"........горното се отнася за теб, ако няма какво да кажеш не повтаряй, като папагал

    Коментиран от #16

  • 16 гощо

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "тъй":

    Не разбрах защо е обида да закусваш мляко с хлебче и защо е обида да ходиш на спирката?!?! Поне кажи коя спирка е,че да мина да ти покажа моята скромна машина,ще се снимаш вътре за фейсбук!!! Мога и до работа да те закарам ако си послушен!?!? Пинокио!!!
  • 17 гощо

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Аман от българштина":

    И ти като колегата съдиш май по себе си!?!? Не слагай всички под общ знаменател!?!?? Разбира се,че колата супер!! И тази и на Ауди е супер!!!!!! Новата и на Мерцедес е супер!!!!! Просто пускам мухата и по простоватите се хващат да спорят за марка и т.н. Оня Пинокио чак ме прати на някаква спирка?!??! Кво да му обяснявам на клетия очукан от работа човечец?!?!?

    Коментиран от #18

  • 18 тъй

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "гощо":

    айде като си такъв тарикат разбирач, кажи ни каква кола караш, ако имаш книжка въобще, че и ние простите и бедните научим нещо полезно от теб....давай

    Коментиран от #25

  • 19 5er

    4 0 Отговор
    Момчета , като човек минал през Е34 525i , Е39 530d common rail , Е60 535d научих доста за 5еr и за BMW като цяло.Точно заради това
    вместо да последва логичното и да взема следващото F10 реших да направя следващата крачка - Е66 750Li.Разликата се оказа космическа.Истината е , че след 7еr човек трудно би погледнал назад.

    Коментиран от #20

  • 20 мммдааа

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "5er":

    напълно си прав...минал съм през Е34 520 , Е39 520 и 528, Е38 4.0 и сега съм на Е65 745....любител съм на бензина, задължително без газово! Трудно ми е да си представя да карам друга марка повече, а и да сляза клас надолу!

    Коментиран от #21

  • 21 7еr

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "мммдааа":

    Виж сега , бензинът си е бензин....спор няма.Сигурно се питаш , защо пък тоя си е взел две дизелови печки?Смея да твърдя , че това беше най-доброто за времето си на марката.Е39 530d - класически редови шестак 3000см3 с 204к.с и 410 Нм при разход м/у 8 и 10 литра на 100км.Като цяло Е39 се оказа доста кораво за разлика от Е46.Останах много доволен от избора си.Следващата Е60 535d разполагаше с двойно турбиниран редови шестак отново 3000см3 с 286к.с и 600Н/м при разход 12-16 литра на 100км.След ремапа в Madness въпросните показатели значително се промениха , но това вече е друг въпрос.Всичко това придава едно наистина приятно усещане развира се в ниските обороти.Сякаш разполагаш с тези 600 Н/м по всяко едно време когато решиш , което при бензиновият двигател липсва.С нищо не мога да сръвня неповторимият звук от 4800см3 атомосферен V-осмак с 367к.ц и едва 500Н/м.Започва да ръмжи лошо още при 2000об/мин.Да не говорим за ускорението при високи скорости.

    Коментиран от #22

  • 22 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "7еr":

    Момчета , аз карам 330XD 231 кончета 2007 год. и като знам как върви , представям си вашите , за които говорите! Мисля да се качвам и аз нагоре в момента гледам 535 , или 530 феиса 235 коня , нямам средства за повече. Никога няма да карам нещо различно от БМВ.

    Коментиран от #23, #28

  • 23 RS6

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Чакай рано ти е още -лятото е далеко!

    Коментиран от #24

  • 24 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "RS6":

    Това са митове
  • 25 гощо

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "тъй":

    Някъде да съм казал,че си прост и беден? И да карам доста прилична кола от премиум марка и то съм я извадил от магазина преди вече 5 години!!! Така,че по спокойно с тона!?!?!

    Коментиран от #26

  • 26 тъй

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "гощо":

    е, и каква е марката, модела и т.н.....а, и скоростите

    Коментиран от #31

  • 27 Аман от българштина

    0 0 Отговор
    Това вече е друга атмосфера, всеки споделя от какво е доволен, какво би направил и т.н. карайте, сменяйте, пробвайте .. важното е да има емоция. Кой, колко е изхарчил си е негова работа. Само забележка към хората, които пишат тъпотиите да си оправдаят избора на просто превозно средство от типа на Тойота ярис и сие.
  • 28 7еr

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Няма да сбъркаш.Разликата между Е90 и Е60 е огромна.Също както при Е60 и F01/Е66(в моят случай). От какво самият ти имаш нужда трябва сам да решиш.Мога да ти бъда полезен с инфо за Е60 535d от личен опит.Пробвал съм не веднъж и 525 и 530d.Като цяло Е60 е страхотна лимузина.Стои добре на пътя.Вече там как и с колко турбини дизел ще си вземеш ти си знаеш.Много деликатен е изборът на скоростна кутия.Понеже виждам , че си склонен към 4х4 , мога да отбележа , че при Е60 535d липсва X-drive като опция.Аз лично никога не съм си купувал нещо различно от задно предаване.

    Коментиран от #32

  • 29 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "гощо":

    Това е кола, която е еталон. Старовремският двигател не случайно е редови, дори и "новаторите" от Мерцедес се връщат към него и забравят за V6. И знаеш ли защо? Защото редовия шестак е най-добрата конфигурация на 6 цилиндров мотор. Защо? Защото е натурално балансиран, няма две глави, а само една и защото никога ама никога няма да притресе, дори и с 50 км/ч на последна предавка на баир. Точно това се търси в този клас. Двете турбини са следствие на даунсайзинга, естествено че не всички версии ще ги имат. А и за поддръжка редовия шестак с турбини е много по-добре от колкото V8.

    Коментиран от #30

  • 30 гощо

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Shmeker":

    Прав си! Запознат съм! Чета и аз,виждам,че се връщат към редови!!! Подмятам просто тука да се палят дупетата!!!!
  • 31 гощо

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "тъй":

    Имам лопатки на волана! Дерзай! Няма да се занимавам повече с злобни хорица тук!!?!? Имам Лада ...устройва ли те?!?!

    Коментиран от #36

  • 32 гост 22

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "7еr":

    Не държа да е 4х4 95% няма нужда от него (поне при мен) когато има много сняг избягвам да го карам , че стърже по корема и ми е жал за колата когато я купувах преди 5 години всички ми викаха вземи 4х4 , защото съм от В.Търново и тук посоките били 3 нагоре , надолу и по стълбите:) Имам 3 деца , и Е90 ката ми е вече тясна , засега най ми е на сърце Е60 фейса ,но още не съм попаднал на моята кола! Впечатлението ми към момента е ,че всичките Е60 , на които съм се качвал са малко по тромави от моята говоря само за 530 D.
  • 33 Противник на BMW.

    0 1 Отговор
    Много ми е интересно и се чудя винаги че из всички всевъзможни бг.форуми когато става въпрос специално за марката BMW винаги се надигат не чувани спорове.И това може да докаже само едно че на BMW винаги има за какво да му завижда.Първи в иновациите и ред други постижения.
  • 34 Противник на BMW.

    0 0 Отговор
    Само дизайна е достатъчен човек да я пожелае,и като не му е по жоба да почва да я оплюва типично по нашенски
  • 35 Курчо

    2 0 Отговор
    Хубава количка както казват бързо мафиотско возило за хора с пари.
  • 36 тъй

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "гощо":

    ми ко злобееш и хейтваш тогава, имаш хубава кола, която просто те допълва и прави цял! кът доде време за лади да си говорим заповядай!...трай си до тогова