15 Март, 2017 14:31 10 846 16

Хърватският хиперкар вече е равностоен на Bugatti Chiron

  • rimac-
  • concept one
Хърватският хиперкар вече е равностоен на Bugatti Chiron - 1

Вече сме ви разказвали за хърватския спортен автомобил Rimac Concept One, интериорът на който е дело на българското тунинг ателие Vilner. По времето, когато се появи този електрически автомобил предизвика много емоции и се вдигна доста шум около него.

Конкурентите обаче не спят и много скоро се появиха по-бързи електромобили. Точно поради тази причина хърватските специалисти решиха да модернизират своя пътен болид. Обновената версия разполага с повишена мощност от 1 088 на 1 224 конски сили, което наред с подобрена аеродинамика и олекотяване прави динамичните характеристики фантастични.Хърватският хиперкар вече е равностоен на Bugatti Chiron

Така Rimac Concept One може да ускорява от място до 100 км/ч за 2.5 секунди, до 200 км/ч - за 6 секунди, а за 14 секунди електрическата кола достига 300 км/ч. Максималната скорост на Rimac Concept One е 355 км/ч.

Още от промените включват нова система за векторна тяга и увеличен капацитет на батериите - от 82 до 90 кВтч. Хърватският Rimac Concept One струва $700 000. Не е евтин, но сумата е доста по-малка от тази, необходима за Bugatti Chiron. А в същото време получавате автомобил със същите динамични характеристики.Хърватският хиперкар вече е равностоен на Bugatti Chiron


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    24 9 Отговор
    Замислям се, какъв беше по народност Никола Тесла ! Разликата е, че Bugatti Chiron, не е електромобил и това е неговото издихание.
  • 2 гост

    25 6 Отговор
    Ако преди 10 години някой беше казал, че такива коли ще има сега, щяха много да му се смеят.
    -Кола на ток? С достатъчно пробег? С 1000+ коня? ХАХАХА...
  • 3 кроко

    11 4 Отговор
    Ей ся ще се появи онзи Гост с главно Г да ти обясни как бъдещето е в ДВГ-то! Т'ва нещо електродвигателя е по-старо от ДВГ-то и няма какво да му се развива! А пък такива работи като КПД хич да не му се споменават, те нямат никакво отношение!

    Коментиран от #12

  • 4 Гого

    15 3 Отговор
    Довиждане Лукойл няма да ни липсваш това казва тази статия.
  • 5 Жоро адидаса

    10 0 Отговор
    Моето професионално мнение за вашето не професионално сравнение : нисан джитиар и ламбо авентадор, за много по-малко пари получаваш сходна динамика и характеристики. Е тук въпроса не е скоростта или мощта, а чисто и просто за най-ненужният детайл на една кола - емблемата й. Ясно?
  • 6 истина

    4 0 Отговор
    Всички се радват на тези коли! за което няма проблем, но не обръщат внимание че БГ имена!БГ коли ! се продават в др. страни и държави.ЗАМИСЛЕТЕ СЕ ЗАЩО ДЪРЖАВАТА НЕ НЕ И НЕ ПОДКРЕПЯ ТЕЗИ ХОРА И КОМПАНИИ.Кефите се на чужди марки , но не и БГмарки
  • 7 Супер

    3 0 Отговор
    Векторно разпределение на тягата на всеки от 4-те мотора 100 пъти в секунда и съотношение мощност/тегло на ел. мотора 5.7 KW. За сравнение двигателите във Формула 1 за 2014-та дават 2.5 KW на килограм тегло на двигател. Урудска работа!

    https://youtu.be/_7IfuYU4iBU?t=5m18s
  • 8 CL500

    8 0 Отговор
    Отново тук гледам се започва темата за електромоторите и ДВГ. Разберете, че ДВГ няма как да умре, няма и как да бъде изцяло заменен от ел. мотори, поне към настоящия момент. ДВГ е много общо понятия спрямо приложението му. Все още няма и разработки в зародиш за смяната му в определени отрасли - транспортни машини, корабни двигатели, авиация (само за определени случаи) и т.н. Дори и за мотоциклети няма все още някакви по-напреднали разработки, предполагам заради батериите. Отделен е въпросът, че Земята има огромни запаси от нефт. Виждате - където копнат блика газ и нефт. Обявените залежи са далеч от реалните. Почти всеки месец има откриване на огромни количества някъде по света. Последно беше в Иран, постоянно има в Северна море, на полюсите има, в пясъците има, дори и в Черно море има. Това са - ПАРИ. И докато ги има, държавите ще печелят от тях! Така, че за умиране на ДВГ няма как да се говори, няма и да се допусне, няма и заместител в определени отрасли.
    За екологията е малко спорен въпросът - дали производството на ток и старите батерии биха били толкова екологични, но и така да е в света ПАРИ > Екология. За съжаление е така!
    Доколкото тази статия - както някой беше писал, хората с достатъчно милиони плащат за емблема, история, престиж и остатъчна стойност. Все едно някой от вас да предпочете Илиенци пред реномирана марка за някоя дреха. И двете могат да еднакво удобни и ще вършат същата работа, но никой няма да иска да покаже етикета и някаква ембле

    Коментиран от #10, #16

  • 9 Някой

    2 1 Отговор
    Скоро ще летим с антигравитационни апарати. И всички тези автомобили ще ни станат смешни,как сме да им се възхищаваме.умишлено се спира развитието на човечеството.но ще дойдат по-добри времена
  • 10 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "CL500":

    Мечти , мечти и мокри фенски сънища . А сега да се върнем в реалноста . 2020г влиза в сила закона за среден разход 95 г СО2/100км за ЦЯЛАТА моделна гама на ВСИЧКИ производители . Това ще доведе до това: https://www.ams.bg/content/shefat-na-volvo-predskazva-smartta-na-dizela-022820 ..... Само 5-6 години след това ще влезе закон за среден разход 65г СО2/100км , което ще бъде реквиема и за бензина !!! Общо взето това което очаква Волво е това което очаква всички които искат да ги има и след 2030г Ако добавим и забраните които се готвят от редица държави и вече влизащите забрани от всички големи градове , явно такива като теб ще трябва да се преселят в Африка и Южна Америка , щото дори Китай тогава ще е завладян от електромобилите . Мога да ти поотворя очите и за товарните , корабите и мотоциклетите , но явно е губене на време .

    Коментиран от #11

  • 11 CL 500

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    гост, аз не казвам на какво съм фен, а това, каквото е положението в момента. Не виждам особен смисъл тук да се защитава някаква разработка, да се плюе по нещо старо или предстоящо.
    Но аз съм сигурен в едно - нефт ще се добива, нефт ще се използва, докато го има. И това не е архаично и закостеняло мислене, а държавен ИНТЕРЕС!
    Относно новите изисквания - когато и да се въведат, те ще засягат новите производства, а старите коли ще продължат да се движат. Отделен въпрос е, че автомобилните производители могат и ще нагодят технологията на ДВГ спрямо изискванията. Не си мисли, че лобитата им и реалностите не влияят на стойностите на новите норми и екологични изисквания.
    Аз за другите двигатели в транспорта, мога само да се усмихна. Аз работя на кораби, разход на ден в зависимост от скоростта е от 68 до 90 тона кор. гориво. Още не съм и чул за нещо ново там откъм разработки. Така е и за всякаква тежка техника ;-)

    Коментиран от #15

  • 12 Ламбо

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "кроко":

    Петрол има за още 3000години (три хиляди години). Забравете за ел.коли. Това е само реклама. Така големите компании си мерят пи*ките. Кой ще ми обясни ,какво правят със старите батерии,след като те не могат да се рециклират?
  • 13 Лелчето

    1 1 Отговор
    абе момчета аз на вас казах ли ви да бягате оттука, а?!

    Нямало разработки викат! Вий за TTXGP, за Formula-E, за Shinkansen, за атомни подводници и ледоразбивачи, за кариерни самосвали сега ли научавате бе?! Всичко гореизброено се задвижва на ток (независимо, че се захранват по различен начин, вкл. и дизел-генератори), понеже буталата и трансмисиите не могат да издържат тия натоварвания.

    "Ламбо", "CL500" - двойка! Марш при ваш'те!

    Коментиран от #14

  • 14 CL500

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Лелчето":

    Лелче, лелчееее, шегаджийка си ти! Какво казваш за кариерните самосвали - да не би да нямат огромни мощни дизелови двигатели. Те да не са с соларни панели :-)
    Споменаваш за атомни подводници и ледоразбивачи - усмивкааааа. Те са атомни заради едно - автономност. Може да споменеш и самолетоносачи, но тази нищожна бройка транспортни средства са създадени с определена цел и тя не е ЕКОЛОГИЯ :-) Те не влияят на общия брой транспортни средства по абсолютно никакъв начин. Влияят корабите, самолетите (поради големият им брой и разход на гориво), както разбира се и масовите автомобили, електро-централите на твърди и течни горива, заводите и т.н. Формула-Е също не променя нищо, която е така 'популярна' при най-големите замърсители -САЩ и Китай. Те ако усетят заплаха за икономическия си растеж, по-скоро ще напуснат всякакви организации, ще налагат вето и т.н. и няма да се съобразят с някакви изисквания, примерно европейски. Тръмп вече загатна за това ;-)
    Неуместни примери си избрала, ама наистина.
  • 15 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "CL 500":

    Явно само ти още не схващаш , че американците правят в момента в автоиндустрията това което направиха 2000 г в IT индустрията и резултатът е , че сега Епъл , Гугъл , Майкрософт и Фейсбук струват повече от целия петролен сектор , а Гугъл примерно струва повече от всички руски държавни компании накуп !!! Ето това е интерес и бъдеще , а тия които като теб си мислят , че ще "копат" векове некакъв петрол , съвсем скоро ще копат собствените си гробове . Големите играчи в петролния сектор отдавна се ориентираха и сега са най-големите инвеститори във ВЕИ , а най-петролната държава Саудитска Арабия обяви , че до 2040 г ще спре напълно добива на петрол , въпреки че 2/3 от запасите и ще останат в земята и ще залага на развитие на соларна енергия !!! Пък ти си мечтай за петролни "интереси" и ДВГ-та , хахахах
  • 16 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "CL500":

    А за това "моторче" какво ще кажеш , май трудничко ще му се опре който и да е друг с ДВГ
    https://fakti.bg/technozone/216370-elektricheski-baik-s-300-km-ch