През изминалата 2016 година, най-успешният модел на Toyota се класира на второ място по продажби в света. Въпреки спада в продажбите с 8.2% Corolla си остава най-популярната кола за всички времена.
Първото поколение на японския бестселър се появява на бял свят в края на 1966 година и от тогава до днес от конвейерите на марката са излезли над 44 млн екземпляра Corolla. Сега, на ход е обновената версия на последната генерация Corolla.
По-интересното за нея е, че се очаква да се появи и спортна версия. Тя ще разполага с по-агресивен аеродинамичен обвес, с по-големи джанти и с по-мощен двулитров мотор. Моделното и обозначение ще е Corolla XRS.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vasik Atanasova
Коментиран от #2, #3, #4, #32, #43
13:10 17.03.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 СОР
До коментар #1 от "Vasik Atanasova":
Вярно е, те хората си купуват коли, които не им харесват. :DКоментиран от #5
13:25 17.03.2017
4 shemale
До коментар #1 от "Vasik Atanasova":
василено ходи си вземи некви дъвки13:33 17.03.2017
5 User
До коментар #3 от "СОР":
ми те хората като не им се дават пари...14:00 17.03.2017
6 бай Иван
Коментиран от #8
14:01 17.03.2017
7 някой
Коментиран от #20
14:09 17.03.2017
8 Бай Джап
До коментар #6 от "бай Иван":
Аве бунак има короли и със задно има и 4х4.Карай си там немския дарак така, ще знаеш наистина, какво е боклук.
Королите са едни от най-качествените автомобили слизали някога от конвейрите и е на светлинни години пред немските им аналози напр. от групата на вагините.
Казвам ви го от опит, като човек който дълги години е експлоатирал коли и от 2-та авто лагера, японски и еврпейски.
Коментиран от #9
14:10 17.03.2017
9 бай Иван
До коментар #8 от "Бай Джап":
Я ми кажи от 90та насам кои са тея със задно бе умник.А тея 4х4 са с някакво измислено и са като четирилистни детелини.
За нищо не стават след АЕ86, боклук с предно каквото и да го правиш си остава боклук с предно освен ако не го направиш със задно.
И не съм фен на немското, предпочитам японското ама с надлъжно разположен двигател.
14:16 17.03.2017
10 VAG GROUP FOREVER
Коментиран от #11, #30
14:32 17.03.2017
11 бай Иван
До коментар #10 от "VAG GROUP FOREVER":
Ще ти се.Я си припомни 2.0TDi 140 коня.
Колата която се е представила най-зле на теста на немското списание AutoBild е Туран 2.0тди, чак палатка си били опънали до сервиза.
Турана е на същата база с любимия Гоуф
Коментиран от #19
14:35 17.03.2017
12 Джон Смит
Коментиран от #13
14:58 17.03.2017
13 бай Иван
До коментар #12 от "Джон Смит":
Продавана в Бразилия щото е била евтина.15:04 17.03.2017
14 Кренвирша
Коментиран от #17
15:59 17.03.2017
15 Петър Кимонов
Ама аз търся най-купуваната...
16:04 17.03.2017
16 Guet1
Коментиран от #24
16:08 17.03.2017
17 гамена
До коментар #14 от "Кренвирша":
Ужасно правилно мой човек, като е евтинджос как няма да се продава. Ние сме по филенцата16:13 17.03.2017
18 Рачко
Тия в Азия и стол с гуми да им дадеш пак ще го карат
Коментиран от #21
16:34 17.03.2017
19 VAG GROUP FOREVER
До коментар #11 от "бай Иван":
Е и? Гамата да не разполага само с един двигател?От дизеловите има и 1.9 TDI 105 коня, има и голямо разнообразие на бензинови мотори, 1.4, 1.6 и.т.н с мощности 80, 102, 116, 150 к.с и.т.н
Като не разбираш, поне вземи и прочети...преди да пишеш
16:58 17.03.2017
20 братчеда с ауди Б4
До коментар #7 от "някой":
не е верно от гоуфу по хубаво е вагина...17:21 17.03.2017
21 ооооооо
До коментар #18 от "Рачко":
Абсолютно точно! В Германия тия Короли рядко се срещат.17:26 17.03.2017
22 Някой
Коментиран от #23
18:56 17.03.2017
23 Немеца
До коментар #22 от "Някой":
Стига фантастика, ето ти изследване за най-сигурните коли, проучването обхаща 2,5 млн. леки коли, произведени след 1981 , къде видя японски?!http://www.dnes.bg/obshtestvo/2016/12/31/koi-sa-nai-sigurnite-koli-chuknali-pone-10-godini.327375,3
19:24 17.03.2017
24 Коко Динев
До коментар #16 от "Guet1":
Нещо бъркаш брато - марката на бедните е дачия а не тойота ! Виж колко струва най скъпата тойота която се продава у нас и тогава ръси бисери по форумчетата че марката била евтина ! Ще ти дам жокер - толкова пари надали ще държиш през живота си !20:19 17.03.2017
25 PlimP
20:48 17.03.2017
26 НикиД
Коментиран от #28
21:02 17.03.2017
27 Хонда
21:12 17.03.2017
28 въх
До коментар #26 от "НикиД":
то и Форд Фокус има страшно много продажби, вкл. САщ, но не значи че е толкова качествен. Броя на продажбите се определя основно от съотношението цена/качество и на второ място за какво ще се ползва автомобила. Типичният пример е за търговските пътници в Германия, които основно купуват Опел и Форд. Но това не значи, че са най-качествените коли, нито най-продаваните.21:18 17.03.2017
29 Guet1
Аз повече и не бих си купил Тойота корола
предпочитам да ги дам за автомобил който си заслужава парите ауди мерцедес
21:31 17.03.2017
30 ЗЕБ
До коментар #10 от "VAG GROUP FOREVER":
Honda .... Просто вижте цените на 10 годишни коли в Мобиле.бг Хонда докато се мерне и е продадена21:40 17.03.2017
31 Ламбо
22:08 17.03.2017
32 чичо ви
До коментар #1 от "Vasik Atanasova":
Отново обиди на тема немско и японско. Карал съм тойота корола от две различни поколения 87-91 и 95 - 00. Служебни са били, но няма да тропне, няма да лопне. Здрави са били. И все пак са няй-продавания автомобил, защото присъстват трайно на азиатския, американския и арабския пазар. Просто се продават на много големи пазари. Ако бъдат поставени наравно с други големи производители няма да е такава картинката, но не защото са лоши колиКоментиран от #37
22:30 17.03.2017
33 Alex
Другите са по-скоро пълна екзотика.
22:54 17.03.2017
34 Demchswa
много добре казано мен Тойота ленд круйзер е култувият модел а те корола тръгнали да хвалят
23:07 17.03.2017
35 viktor
23:52 17.03.2017
36 Атанасов
08:07 18.03.2017
37 бмв е34
До коментар #32 от "чичо ви":
с нищо не е повече от немското всяка кола когато се подържа няма да хлопа или тропа09:47 18.03.2017
38 Toyota
Коментиран от #39, #40
10:08 18.03.2017
39 Трифонов
До коментар #38 от "Toyota":
Единствената японска кола, която си струва да се купи, поддържа и кара, е Лексъс. Всичко останало е пълен боклук! Имал съм чисто нова японска кола за 35 хил.лв. - казвам ви! Допотопни технологии за автомобил, модел 2009 г., безобразно некачествено сглобена - всичко хлопаше и тропаше още с излизането от шоурума. Всеки детайл се движеше свободно с по един, два милиметра във всички посоки, вероятно най-необезшумената кола, за която някога съм чувал. Единствената кола, чиито волан олекваше прогресивно с увеличението на скоростта и ставаше все по-недиректен. Автомобил със 150 к.с., снабден с дискове с по-малък размер от европейски автомобили в същия клас с мощност от 100 к.с., в резултат от което се научих да карам без да ползвам спирачки, понеже тя просто не спираше и след две последователни агресивни спирания, дисковете се кривеха и воланът започваше да вибрира безобразно. Докато изстинат... после се оправяха. И това, когато колата беше на 1000 км. Това с японското качество е една чудовищна маркетингова измама и нищо повече. Ако искате всеки ден да се чувствате като прекарани от слон, идете и дайте 30 бона за японска кола. А колата беше Мицубиши Лансер Спортбек... Спортбек - ха, ебати смешката! Дано сега Рено да ги вкарат в пътя, макар да е малко вероятно.Коментиран от #41
16:48 18.03.2017
40 тук съм за малко
До коментар #38 от "Toyota":
в момента съм в най-голямата държава в африка . тук 99,99% колите са японски , а 99% са тойота ,понеже друо не би издържало .има и на по 40 години .тук да не си магаре и кола. сега вие си разсъждавайте17:02 18.03.2017
41 РД2
До коментар #39 от "Трифонов":
Не знам как е по света, но турските заводи правят някаква друга кола, и това не е Тойота. Не знам как го мислят в българския дилър, но не си единствения, който има оплаквания от моделите след 2015 г. Показват се нетипични дефекти за чисто нова кола, което за по-стари тойоти са били недопустими. Това ми го казва човек, който е луд фен на Тойота и кара само нови тойоти - купува, кара до малко след гаранцията, връща и взима следващото поколение. Такъв човек има най-добра база за сравнение и му вярвам на приказките.Имам усещането, че в турския завод качествения контрол не е японски, или колите за нашия пазар се прави от понеделнишката смяна, след махмурлук.
20:45 18.03.2017
42 Атанасов
,Че японците имат различен качествен контрол за различните пазари?1во качество за вътрешния пазар,2ро за страните с десен волан и трето за пазарите с ляв???
10:38 19.03.2017
43 Ами
До коментар #1 от "Vasik Atanasova":
Ако бяха показали моделната еволюция на модела, щеше да разбереш че до 1996 - 1997 някъде е била И красива21:11 19.03.2017
44 11111
16:28 21.03.2017