BMW представи най-новата си модификация от линията си M Performance, която засяга седан и комби версиите на новата пета серия. Иновацията е обозначена като M550d, а най-интересното в нея е, че се оборудва с дизелов двигател с четири турбокомпресора.
моторът на новото BMW M550d е шестцилиндров, а работният му обем е три литра. Благодарение на четирите турбини, мощността достига до впечатляващите 400 конски сили, а максималният въртящ момент е 760 Нм. Любопитно е още, че при 1000 об/мин. пиковият момент е 450 Нм.
Максималната тяга е налична в диапазона от 2000 до 3000 оборота. От BMW заявяват, че това е най-мощният шестцилиндров дизел в цялата история на марката. Високотехнологичният агрегат е оборудван с две турбини с ниско налягане и с две - с високо.
Три от нагнетателите - два с ниско налягане и един с високо, работят постоянно. Четвъртият турбокомпресор се включва на 2500 об/мин. Ще припомним, че досегашният двигател на M550d беше снабден с три турбокомпресора. Новият мотор, който е с четири турбини, работи съвместно с модернизирана осемстепенна автоматична трансмисия.
Така комплектован новият седан M550d ускорява от място до 100 км/ч. за 4.4 секунди, а комбито прави същото упражнение за 4.6 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Новото M550d може да се оборудва и с фирмената 4х4 система xDrive.
Още една от екстрите е системата за изменение на режимите на работа на двигателя. В допълнителното оборудване са налични още адаптивен круиз контрол, функция за дистанционно паркиране на автомобила, а така същ 19- или 20-цолови джанти. Както вече споменахме, M550d ще се продава във варианти седан и комби.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БМЗЛЕ
Коментиран от #3, #20
11:33 26.04.2017
2 бай Иван
11:49 26.04.2017
3 Баце
До коментар #1 от "БМЗЛЕ":
Нема по-спряло БМВ от 525тдс.11:51 26.04.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 вес
12:02 26.04.2017
6 бемве
До коментар #4 от "БМЗЛЕ":
нон-стоп у сервизо .... оххххболииии12:02 26.04.2017
7 Рачко
Япончетата, дайте нещо от изток с такъв спринт??
Колкото и да се чешате по оризовите кратуни, няма..
Коментиран от #8, #18
12:22 26.04.2017
8 бай Иван
До коментар #7 от "Рачко":
Lexus GS F- 4.3s 0-100Коментиран от #11
12:28 26.04.2017
9 2.0gsi
12:38 26.04.2017
10 Kaloyan
13:10 26.04.2017
11 Рачко
До коментар #8 от "бай Иван":
Пет литров бензин ли ви е най, най .. с 467 кс, сериозно??Ужаст
Иновативност и напреднала инженерна мисъл може да намериш тук ->
M5 4.0 v8 +600 кс спринт до 100 за 3,5 сек
Лексуса може да го сравняваш с американските седани
Коментиран от #26
13:42 26.04.2017
12 Б М
Коментиран от #14
13:58 26.04.2017
13 ТурбоСервиз
Почвам да се оглеждам за нов имот,предния ми го изплатиха 320d и 530d и всички други тяхни алтернативи но това ще е още по-добре.
Браво на BMW.Ако може догодина 5-6 да слагат най-добре.
14:16 26.04.2017
14 Чичу Ади
До коментар #12 от "Б М":
4 турбота са само някаква си цифра. На 6 цилиндъра могат и 12 турбота да монтират, стига да искат. Въпроса е, че при 1000 оборота имат 450 н/м въртящ момент. Нещо, което твоята кола няма при 5000 оборота. Т.е. на караш си на 8-ма с 1000 оборота на 100км/ч, подаваш малко газ и изпреварваш. Обяснено е, защо са 4 турбини, за да се получи плавна работа и да се елиминира турбо-дупката. Аз съм карал турбо дизел с една турбина, преди 2000 оборота беше мъртвец, а чак над 2500 оборота започваше играта. Да, сложен двигател. Да, повече турбини за ремонт и смяна. Но никой не те кара на сила да караш дизел с 4 турбини, когато има такъв с една. Ако и това не те устройва, вземи си някой по-старичък бензин, който няма турбина. Работата е там, че всички гледат желанието на своите клиенти, а в България такива няма. Живея в Англия и само в моя град за месец се продават повече нови БМВ-та от колкото в България за последните 4-5 години. Когато сме ниски и не се виждаме от тревата, то никой не е длъжен да се съобразява с нашето мнение.14:24 26.04.2017
15 Qqqqqqqq
14:44 26.04.2017
16 Никой
Коментиран от #17
14:45 26.04.2017
17 Рачко
До коментар #16 от "Никой":
Много ясно, всичко си има цена и пазар. Който иска надеждност да си вземе 320 бензин с ръчни скорости, а ако иска мощен дизел автомат да си носи рисковете. Не е нужно мрънкане по темата..Коментиран от #19
15:23 26.04.2017
18 ддд
До коментар #7 от "Рачко":
как?няма да дадът имат мозък
това е комби не спортна кола
кому е нужен
циментовоз да вдига 100 за 4 сек?
или пикап или автобус
15:49 26.04.2017
19 дддддд
До коментар #17 от "Рачко":
Той и бензина им не е от най надежните на бмв. Кола която да се кара 150-200к км и после за нов двигател.Коментиран от #30
15:50 26.04.2017
20 гост
До коментар #1 от "БМЗЛЕ":
добре че ролс ферари ламбуджинине знаят за нафтата
15:52 26.04.2017
21 Креолиян
16:29 26.04.2017
22 Shmeker
19:08 26.04.2017
23 ba4kator
19:44 26.04.2017
24 ba4kator
19:48 26.04.2017
25 Бето
20:34 26.04.2017
26 бай Иван
До коментар #11 от "Рачко":
Къде си тръгнал да сравняваш twin-turbo с N/A ?Хубавото на японските двигатели е че държат на модифициране. Така че с две турбини = 700коня.
21:34 26.04.2017
27 Абв
Коментиран от #29
22:59 26.04.2017
28 Хаха
00:29 27.04.2017
29 Wishmaster
До коментар #27 от "Абв":
Той и да ти обеснява, ти като не правиш разлика между въртящ момент и мощност няма никаква полза.Хората са ти написали при 2000 оборота максимална мощност, а твоят бензин на празен ход е хиляда и нещо.
Дизела има много предимства пред бензина и само два недостатъка като вторият ще му изяде главата:
1.Не понася високи обороти затова не се предпочита от спортистите.
2.Отделя повече NOx.
08:35 27.04.2017
30 бай Киро
До коментар #19 от "дддддд":
Пасат 6 140 коня дизел с BMP мотора.09:10 27.04.2017
31 гост
11:46 27.04.2017
32 аоаоао
17:21 28.04.2017
33 Bat Sande
00:01 17.05.2017