28 Април, 2017 10:35 32 350 31

6000 к.с. в драг надпревара. Кой е най-бърз?

  • драг-
  • тунинг-
  • автомобили
6000 к.с. в драг надпревара. Кой е най-бърз? - 1

Немското тунинг ателие Levella публикува едно интересно видео, показващо драг надпревара на десет тунинговани автомобила. В състезанието са включени, както доработени суперкари, така и тунинговани спорткари.

Автомобилите са от различни класове, като силовия им тунинг също не е еднакъв. Десетте автомобила имат сумарна мощност от... 6 000 конски сили. Състезанието между тях е на права 800-метрова отсечка, като старта е от място.

В надпреварата участват Lamborghini Aventador Pirelli Edition, Aston Martin Vantage, дизелова Porsche Panamera, Lamborghini Huracan, Mercedes-AMG C63 S, Nissan GT-R, Audi RS6, Porsche 911 Turbo S, BMW M3 и VW Golf R с мощност 430 коня. Очакван или неочакван е победителят - вижте и споделете.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    33 9 Отговор
    Моето мнение е, че резултатът е абсолютно предвидим. Участва ли Годзила, всички други са след нея.

    Коментиран от #5, #6, #25

  • 2 Порше

    15 2 Отговор
    Ако бях с неговите кобили, щях да го изям жестоко 😉 Това е истината.Иначе хората си правят реклама, а драга е само между другото..то едно с едно няма.
  • 3 Тунинг

    22 7 Отговор
    To в тоя драг няма смисъл.
    Аз мога да отида със ЗИЛ и да бия нисана!!!!

    Поршето 650HP срещу 780HP за ГТР.
    Колкото и да е леко поршето 130HP разлика си е един двигател на една семейна кола.
  • 4 Ловеца на поршета

    16 7 Отговор
    Няма база за сравнение! Японската каруца е най напомпана и е нормално да финишира първа. Иначе тунинг фирмата си е направила добро рекламно видео!
  • 5 Монката

    12 3 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Зависи от разстоянието.На 400 или 800 метра GTR-а няма равен,но на 1600 може авентадора и поршето да го изпреварят.

    Коментиран от #9

  • 6 Първан

    17 9 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Годзила, модзила
    Ти май обичаш да четеш комикси??
    Пише, че колите са доработени както им е дошло на хората в ателието, а ти си мислиш, че си много готин като Микрата е финиширала първа.
    Ламбо Хуракан заводски излиза със 610 коня, та не знам какво са и доработили. Ако я пипнат малко нисанчето няма шанс..
    А всъщност единствената причина поради която се класира първи твоя анимационен герой е, че са го напомпали до 780 коня!!

    Коментиран от #8, #18

  • 7 Ламбо

    12 3 Отговор
    Порше винаги е в челната тройка.
  • 8 Име:

    17 10 Отговор

    До коментар #6 от "Първан":

    А бе много сте ми смешни с такива изказвания.
    Ако пипнат малко Ламборгинито.... какво щяло да стане...
    Нали се сещаш че не може просто ей така да го пипнат. Това да не ти е жигулката да и пилнеш главата и да дигнеш компресията.
    Нали се сещаш че някой трябва да ПРОИЗВЕДЕ тунинг части за тоя Авентадор? Можеш ли да ми посочиш кой е тоя производител?
    Нали се сещаш колко много производители разработват и тунинговат GTR с цел производството на части за него?
    Ще пипнат. Да малко карбураторите да настроят че са бедни на високите...... смешки цел ден може да си пишем....

    Коментиран от #10

  • 9 Трендафил

    24 1 Отговор

    До коментар #5 от "Монката":

    От видеото ясно се вижда, че Поршето дърпа доволно Нисана на 400 метра, после японеца наваксва единствено благодарение на по-напомпания си двигател. Но може и аз нещо да не съм видял..
  • 10 Първан

    10 6 Отговор

    До коментар #8 от "Име:":

    Чел недочел а, ама реши да драснеш някой ред??
    Хуракан съм написал, не Авентадор, друго важно, има няколко рекорда на драг вече с Хуракани напомпани над 1500 кс!
    Та не знам има ли части няма ли, ти ги разбираш тия работи. Разбирачев
  • 11 Малко Инфо

    7 3 Отговор
    То тоя драг ясно, че е просто ей така. Иначе има едно Поршенце на TechArt в момента на 720 кончета се изтрелва до 100 за 2.5сек...Това си е внушително, то и на цял километър ще ги изпапа без никакви проблеми де... и те така
  • 12 sHAW

    9 1 Отговор
    Така и никой не може да разбере че не е важно колко коне има под капака,или каква модификация има определен автомобил...Важно е това,което седи зад волана!! :) :)
  • 13 Bla bla bla

    5 6 Отговор
    Демона ще ги направи за срам без дори да го напомпват ... и без оправдания - Додж е номер едно!
  • 14 Аз разбирам

    3 10 Отговор
    Безсмислено състезание. Важното е как се предствавят заводските автомобили а там Нисана диша винаги прахта
  • 15 ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ

    3 1 Отговор
    Хубави маски,ама липсва тази на АМ-ГЪЛ(СМЕАГОЛ) тогава вече щяха да избият рибата!!!
  • 16 гамена

    10 4 Отговор
    Е защо го няма последният Корвет, онзи напомпания, да ги накаже всички. Ей тази Годзила много ви дразни вееее, плюете кръв чак, направо ви се кефя на злобичката за евтината колица която посрамва наред всички скъпи шедьоври.....хахахаха компетенции такива. Я хващайте Плейстейшъна на някоя 55 инчарка че да мирясате.
  • 17 sHAW

    1 3 Отговор
    hhttps://www.youtube.com/watch?v=nBd8SvwnrGQ Защо ли ми се струва че май Доджа диша прахта на Нисана...?! :))
  • 18 Русенец

    5 3 Отговор

    До коментар #6 от "Първан":

    Първанчо, но нали знаеш, че "Микрата" носи на тунинг 2000++ к.с.???
  • 19 Нечестно

    4 5 Отговор
    поршето е реалния победител ГТР е 2 тона и косур обаче.... моя голф 4 е 1 тон 110 коня и варви бих казал много добре и ускорение и доускорение и всичко поршето е 650 коня нисана 780 разликата е 130 коня колкото и да е тежка тея 130 коня просто няма как да сравнявате тая кола с другата айде да му сложат още 100 коня на поршето да видим тогава
  • 20 разбирачи

    3 1 Отговор
    до коментар №8,ти някога виждал ли си истински драг ,осъзнаваш ли колко ламборжинита има по 1500-2000 коня,уверявам те че има достатъчно производители за тунинг на ламбо,май само ти пишеш глупостите.
  • 21 Иван

    5 2 Отговор
    Сумарната мощност от 6000 к.с. е абсолютно излишна статистика, отново с цел пробутване на статия.
  • 22 ъъъ

    6 4 Отговор
    нисана и тунингован излиза по-малко пари от поршето или ламбото
  • 23 Спиро

    4 3 Отговор
    Като гледам такова състезание, не ми остава нищо друго освен да си го преместя.
    Една от тези джвъчки сигурно е изгорила за това състезание гориво с което ще стигна до Пловдив например.
  • 24 GTR

    8 4 Отговор
    Стига сте ревали, ГТР е най-бързата кола на драг, доказано! Няма бугатита, поршета и ламбовци. Ще кажете, че американците са го тунинговали, но двигателят си е негов, нищо че е напомпан! Хаха, когато японците произведоха ГТР, четири години след това нямаше конкуренция от целият авто свят с подобна мощност. Този инженерен шедьовър държи и рекорд на гинес за дрифт с най-висока скорост...
  • 25 некойси

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    На линията орсъстваше новия NSX
  • 26 Ха Ха Ха

    3 0 Отговор
    Реклама, да. Но пък е доста идейна. А момчетата зад воланите са се позабавлявали истински. Дай Боже всеки да се докосне до която и да е от тези машини на живо.
  • 27 Чичу Ади

    1 2 Отговор
    Какви гинеси, минеси? Най-бързата кола на драг е Алуди Р8 от Ъндърграунд Рейсинг. Направи по-добро време от напомпания Хуракан, пак от тях. Най-бързия ГТР на АМС има още много хляб да яде. За мен е интересно, че една от най-скъпите коли в тоя драг е последна. С каква цел е попаднала там, нямам идея. За каква надпревара изобщо говорим в този клип? За да има такава, трябва да има поне две страни и залог между тях. Тук има една страна, няма залог, можеше охлюв с маска на жената котка да спечели.... Вълка сит, ягнето цяло.
  • 28 HONDA VTEC

    3 1 Отговор
    Нисана ги отвя с цена доста под другите коли.Вече немските прехвалени ръждиви боклуци нищо не струват.Вижда се ,че не могат да набират.Дори ламбо и порше са на колене.Японските коли ,вече са години напред пред немските .А и заводите има са много по-модерни.В германия са с техника от преди мнооого години.Само лъжат за данните и за масата рекламки.
  • 29 Nissan

    1 1 Отговор
    Izlezna che samo nissana e qk ,drugoto e pulna skrub.koq budala bi si vzela porsche ili puk lambo? Da ne govorq za bmw i aston ,koito sa pod niwoto i na reno
  • 30 Japanese

    1 2 Отговор
    OH mnogo gi boli nemckite kenefi
  • 31 BlackBox

    2 0 Отговор
    А мен пък бенцът и M3-йката ме радваха най-много. Колкото и да са напомпани и наточени, те не са нито от класа на Ламбото или на Нисана, дори RS6 не е от техния клас, въпреки че останаха назад от Масълкарите, те се държаха красиво и агресивно на пътя. Важното е, че момчетата са си направили кефа и са си направили труда да заснемат този клип. Браво!