Last news in Fakti

9 Май, 2017 05:30 5 713 22

Golf срещу Lamborghini: Кой ще победи?

  • volkswagen-
  • golf-
  • lamborghini-
  • gallardo-
  • драг-
  • тунинг
Golf срещу Lamborghini: Кой ще победи? - 1

Възможно ли е стоков Golf да даде отпор на Lambo? Естествено, че не. Но какво ще кажете ако един срещу друг се изправят Lamborghini Gallardo и VW Golf, под капака на който е монтиран 3.6-литров VR6 мотор от Passat R36. Да, и освен това два турбокомпресора, както и седемстепенна DSG скоростна кутия от Audi RS3.

Не е трудно да се досети човек, че Golf, тунингован по този начин и с мощност 700 коня ще причини тахикардия дори и на водач на Lamborghini Gallardo с мощност 550 конски сили. Какво обаче се случва, когато въпросните две коли се изправят една срещу друга в драг надпревара? Резултатът можете да видите от видеото.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бай Иван

    24 13 Отговор
    Много се радвам(кеф е турска дума) като някоя евтина колица изпреварва коли за по 100-200 000.
    Каквато и марка да е.

    Коментиран от #3

  • 2 Amiii :)

    6 5 Отговор
    " евтина" - 60 000 € - ako e Golf VI - t.e. na staro

    Ako iskash Golf VII - 740hp - now - 96 000 € (cena s DDS w Germania)
  • 3 Кофти

    4 18 Отговор

    До коментар #1 от "бай Иван":

    Това говори само какъв комплексар си, а иначе като се има впредвид колко е доработвана колата, може да е повече пари и от Ламбо-то, но както и да е... Не става въпрос само за скорост при една такава марка като Ламборгини, но това голфаджиите няма как да го разберат....

    Коментиран от #4

  • 4 бай Иван

    18 2 Отговор

    До коментар #3 от "Кофти":

    Ми като искаш комфорт и сигурност си стой вкъщи на дивана да люпиш семки.
    А как реши че съм по-голям комплексар от някой който си е взел ламбо за фукане, не знам.
  • 5 Андре

    4 10 Отговор
    При драг и то от летящ старт...нищо освен кончетата не е от значение...
    п.с. Никой от хората участници в гонката не страда от комплекси за разлика от някои хора тук 😂😁
  • 6 Кобрата

    10 4 Отговор
    Чуден си е Golf-а!
  • 7 ггооо

    5 11 Отговор
    бай иване, човека къде ти е споменал за сигурност комфорт ?

    Коментиран от #8

  • 8 бай Иван

    12 3 Отговор

    До коментар #7 от "ггооо":

    Какво друго може да има впредвид под "Публикувано във факти.бг: Не става въпрос само за скорост при една такава марка като Ламборгини"?
    Щото аз за други разлики с Голфа не се сещам.
  • 9 Гост

    5 14 Отговор
    Бай Иване ти затова ли се радваш някоя обикновенна кола изпревари някоя по хубава и по скъпа все едно ти с ладата като изпревариш някой който не знае че се състезаваш с него,обаче ти се чувстваш велик пилот със страхотна кола.

    Коментиран от #10

  • 10 бай Иван

    13 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Аз такива със скъпи коли които да карат бавно не съм виждал, дори и на нашите пътища.
    Не говоря за S class с 4 цилиндров дизел, а за по-нормалните 420,500,600,amg.
    Пък и какво ти пречи аз какво правя?
  • 11 Гост

    1 12 Отговор
    Просто се допитване до твоето мнение, като най голям специалист на тема руски бангии.

    Коментиран от #12

  • 12 бай Иван

    6 3 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    ми карай си германската кочина дето се успокояваш сам че видиш ли другите били наляли 100 000лв в техните коли да те изпреварят и т.н., и замълчи.
    Айде стига с тея изтъркани тъпотии за руските автомобили.
    Това е начина на мислене от 90-те, то затова сме на това ниво.

    Коментиран от #13

  • 13 Гост

    4 7 Отговор

    До коментар #12 от "бай Иван":

    То заради твоя начин на мислене и такива като теб сме на това ниво в България. Не си мисли че не знам какво е Лада на такава съм се учил и съм и навъртял около 100000 км след нея съм сменил 5 автомобила два от които японски и три немски . Ами да ти кажа Японските не са лоши но не могат да се сравнят с високия клас немски а за руските нямам думи ,това си беше живо извращение. Та да си дойдем на думата де .Не ми ги хвали. Твойта работа е като лисицата където не стигала гроздето и викала че било кисело.

    Коментиран от #14

  • 14 бай Иван

    7 2 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Opel Kadett
    Mazda 323 BF
    VW Passat 3(B3)x2
    VW Touran(2007)(105)
    Audi A4 B6 1.9TDi(131)
    Всичките тея съм ги карал, така че имам представа за динамиката им, комфорта и също така и надеждността им.
    Най-зле е B3-ката- яде бобини и не върви, шибедаховете се развалят, ел. прозорците и скоростомерите също.
    На A4-ката й се запушва EGR-а.
    Touran-а няма кой-знае какви проблеми, ама като кола на само 130 хил км мисля че е нормално.
    Маздата малко ръждясва, иначе останалото е добре.
    2105-цата пали от раз след 10 години стоене на едно място, дори без смяна на масло. Обаче ръждата в резервоара запуши карбуратора( последният път-2006 е палела от бутилка от безалкохолно с бензин под капака, колкото да се поразкара малко из селото, резервоарът е стоял почти празен 10 години).
    Ти по какво оценяваш един автомобил?
    Аз щото съм от София и с градският транспорт съм си добре, та освен за удоволствие нямам друга причина да карам.
    Като пътуваш много, ок, комфорта вече придобива някакво значение, ама пак не е най-важното.

    Коментиран от #15

  • 15 Бай Айван

    3 7 Отговор

    До коментар #14 от "бай Иван":

    Ми ти това, което изброяваш в Ладата го няма...да не говорим за парното.... хахаха в москвича на баща ми винаги е било по-срудено от вънка 😂 стегни се Иване...само и само да се изкараш прав, ще се изкараш или мазохист или лъжец 😃

    Коментиран от #18

  • 16 Гост

    2 5 Отговор
    Бай Иване като гледам голям опит имаш с различни марки автомобили. За касета лоша дума не каза значи е много добър,за A4 че и се запушил егр не е болка за умиране все пак не се знае на колко км е колата . И дай да не си купим такава че видиш ли нещо може да и се счупи,ами на твоята Лада като и се запушил карбуратора какво правиш ,чистиш го нали ? Ами ще почистиш и егра

    Коментиран от #17, #19

  • 17 бай Иван

    7 2 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Кадета не е мой, само съм го карал.
    Собственика ми каза че веднъж се е прибирал на 3 цилиндъра.
    ЕГР хубаво се чисти, ама то това което го чистиш 10 пъти по толкова влиза в двигателя и му е*ава майката.
    От приятели знам че спринтерите са по-ръждиви и от японските коли от 70те.
    Един от първо поколение дълга база 308D има дупка колкото юмрука ми в рамата, точно където се хваща за купето.(там ми направи най-голямо впечатление, иначе целия е на швейцарско сирене. Вярно че не си знае километрите, ама нали немската стомана била много здрава.
    И все пак мина ГТП
    Новите(~2007) леко да го одраскаш и на следващия ден вече ръждясало.
    Джантите им се чупят, турбините заминават(313cdi), за всичко трябва сервиз.
    .
    За карбуратора не се бой, в цял свят знаят че заводските не стават, просто още една причина да взема Weber.
  • 18 бай Иван

    6 2 Отговор

    До коментар #15 от "Бай Айван":

    Откъде се взе бе?
    Нещо си тръгнал да се заяждаш с мен?
    Казал съм-
    Като искаш комфорт си стой вкъщи да люпиш семки пред телевизора, докато псуваш управляващите за които ти самия си гласувал.

    Коментиран от #21

  • 19 бай Иван

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Въпреки че друго си е инжекцията(1700i има за 2107):
    https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.driftworks.com/forum/threads/turbotoffi-low-budget-drifter-have-fun-lada-1200l.97900/&ved=0ahUKEwidkPOKuubTAhUEDJoKHUbICwgQFggcMAA&usg=AFQjCNE50Em_uURfpl9IDwlDwVKVCB6grA&sig2=boqq7FyiOU49AYA80lYxsw

    Коментиран от #20

  • 20 Гост

    2 4 Отговор

    До коментар #19 от "бай Иван":

    Не се заяждам баи Иване прост ми е интересно колко си компетентен на две теми : Едната е колко са съвършени руски автомобили,и другата колко са скапани немските (като гледам от всички видове и класове имаш наблюдение от комшиите си) . Само да те попитам като каза Спринтер знаеш ли му км ? Да не са към или над милион ?(дай пример за една руска кола достигнала до такъв пробег без основен ремонт, защото за немски примери безброй). Относно ръждата ако караш една Лада в Австрия през първите 10 години от живота и дали няма да си като Флинтстоун ще издържи ли още 10 години да се кара??? Относно руския инжекционна на 1.7 един познат си купи чисто нова Лада за такси и на 20000 км го изкорени и сложи карбуратор от Жигула защото му писна от проблеми. Как е възможно смотаните шваби да са го внедрили в серийно производство още през 1976година,а ушанките да го копират и 40 години след това пак нищо да не могат да направят. И ти да се хвалиш с това .

    Коментиран от #22

  • 21 Гост

    2 4 Отговор

    До коментар #18 от "бай Иван":

    А за ръждата по сравнително новите Лада 4х4 какво ще кажеш ??? Аз не съм видял (нива) без ръжда ! А за управляващите трябваше да се сетиш че не съм русофил и следователно съм доволен от сега управляващите!!!!
  • 22 бай Иван

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    стария ~700 000км
    на новия не ги знам.
    Чувал съм за ГАЗ Газела, жигула и москвич. Обаче не мисля че има кола която да е изкарала милион км без основен ремонт. Или нещо са ни различни определенията?
    Я покажи тея безброй много "милионери".
    Не съм виждал ръждясали нови 4х4. Дай поне 3 различни автомобила(снимки-> с регистрация може да се коментират снимки)
    Не ми се вярва да ръждясва ако се грижиш(миене през зимата от сол,кал) и покриеш пода като този:
    http://retrorides.proboards.com/thread/131089/1986-rover-sd1-3500se-police?page=34.
    Това не е някоя много надеждна кола, даже е известна с това че някои екземпляри са били по-дълги от едната страна.
    Но човекът е ентусиаст и я реставрира.
    Смотаните шваби са имали хубав бензин и не са гонели чак толкова масово производство(и евтино).
    "Ушанките" никога не им е било приоритет автомобилостроенето, а и освен външността, друго не са копирали.
    Не съм фен на комунизма, честно казано по ми допада фашизмът, не че нещо, просто сега нямаше да има мангали и педали. Пък и доста са напреднали икономически. Дали ние сме арийци или славяни вече е друг въпрос.
    Комунизмът е по-скоро "натресен" - Марксистът Ленин е транспортиран с брониран влак в Руската империя по времето на първата световна и понеже монарсите се отнасяли зле с предимно селското население, им е трябвала само искра и революцията започнала.
    Карл Маркс е немец (ако не знаеш).
    Та малко немски ми се вижда тоя комунизъм...