Възможно ли е стоков Golf да даде отпор на Lambo? Естествено, че не. Но какво ще кажете ако един срещу друг се изправят Lamborghini Gallardo и VW Golf, под капака на който е монтиран 3.6-литров VR6 мотор от Passat R36. Да, и освен това два турбокомпресора, както и седемстепенна DSG скоростна кутия от Audi RS3.
Не е трудно да се досети човек, че Golf, тунингован по този начин и с мощност 700 коня ще причини тахикардия дори и на водач на Lamborghini Gallardo с мощност 550 конски сили. Какво обаче се случва, когато въпросните две коли се изправят една срещу друга в драг надпревара? Резултатът можете да видите от видеото.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай Иван
Каквато и марка да е.
Коментиран от #3
07:18 09.05.2017
2 Amiii :)
Ako iskash Golf VII - 740hp - now - 96 000 € (cena s DDS w Germania)
09:08 09.05.2017
3 Кофти
До коментар #1 от "бай Иван":
Това говори само какъв комплексар си, а иначе като се има впредвид колко е доработвана колата, може да е повече пари и от Ламбо-то, но както и да е... Не става въпрос само за скорост при една такава марка като Ламборгини, но това голфаджиите няма как да го разберат....Коментиран от #4
10:36 09.05.2017
4 бай Иван
До коментар #3 от "Кофти":
Ми като искаш комфорт и сигурност си стой вкъщи на дивана да люпиш семки.А как реши че съм по-голям комплексар от някой който си е взел ламбо за фукане, не знам.
10:46 09.05.2017
5 Андре
п.с. Никой от хората участници в гонката не страда от комплекси за разлика от някои хора тук 😂😁
11:07 09.05.2017
6 Кобрата
14:12 09.05.2017
7 ггооо
Коментиран от #8
14:34 09.05.2017
8 бай Иван
До коментар #7 от "ггооо":
Какво друго може да има впредвид под "Публикувано във факти.бг: Не става въпрос само за скорост при една такава марка като Ламборгини"?Щото аз за други разлики с Голфа не се сещам.
14:42 09.05.2017
9 Гост
Коментиран от #10
10:28 10.05.2017
10 бай Иван
До коментар #9 от "Гост":
Аз такива със скъпи коли които да карат бавно не съм виждал, дори и на нашите пътища.Не говоря за S class с 4 цилиндров дизел, а за по-нормалните 420,500,600,amg.
Пък и какво ти пречи аз какво правя?
13:02 10.05.2017
11 Гост
Коментиран от #12
13:33 10.05.2017
12 бай Иван
До коментар #11 от "Гост":
ми карай си германската кочина дето се успокояваш сам че видиш ли другите били наляли 100 000лв в техните коли да те изпреварят и т.н., и замълчи.Айде стига с тея изтъркани тъпотии за руските автомобили.
Това е начина на мислене от 90-те, то затова сме на това ниво.
Коментиран от #13
15:59 10.05.2017
13 Гост
До коментар #12 от "бай Иван":
То заради твоя начин на мислене и такива като теб сме на това ниво в България. Не си мисли че не знам какво е Лада на такава съм се учил и съм и навъртял около 100000 км след нея съм сменил 5 автомобила два от които японски и три немски . Ами да ти кажа Японските не са лоши но не могат да се сравнят с високия клас немски а за руските нямам думи ,това си беше живо извращение. Та да си дойдем на думата де .Не ми ги хвали. Твойта работа е като лисицата където не стигала гроздето и викала че било кисело.Коментиран от #14
16:44 10.05.2017
14 бай Иван
До коментар #13 от "Гост":
Opel KadettMazda 323 BF
VW Passat 3(B3)x2
VW Touran(2007)(105)
Audi A4 B6 1.9TDi(131)
Всичките тея съм ги карал, така че имам представа за динамиката им, комфорта и също така и надеждността им.
Най-зле е B3-ката- яде бобини и не върви, шибедаховете се развалят, ел. прозорците и скоростомерите също.
На A4-ката й се запушва EGR-а.
Touran-а няма кой-знае какви проблеми, ама като кола на само 130 хил км мисля че е нормално.
Маздата малко ръждясва, иначе останалото е добре.
2105-цата пали от раз след 10 години стоене на едно място, дори без смяна на масло. Обаче ръждата в резервоара запуши карбуратора( последният път-2006 е палела от бутилка от безалкохолно с бензин под капака, колкото да се поразкара малко из селото, резервоарът е стоял почти празен 10 години).
Ти по какво оценяваш един автомобил?
Аз щото съм от София и с градският транспорт съм си добре, та освен за удоволствие нямам друга причина да карам.
Като пътуваш много, ок, комфорта вече придобива някакво значение, ама пак не е най-важното.
Коментиран от #15
17:01 10.05.2017
15 Бай Айван
До коментар #14 от "бай Иван":
Ми ти това, което изброяваш в Ладата го няма...да не говорим за парното.... хахаха в москвича на баща ми винаги е било по-срудено от вънка 😂 стегни се Иване...само и само да се изкараш прав, ще се изкараш или мазохист или лъжец 😃Коментиран от #18
20:38 10.05.2017
16 Гост
Коментиран от #17, #19
01:21 11.05.2017
17 бай Иван
До коментар #16 от "Гост":
Кадета не е мой, само съм го карал.Собственика ми каза че веднъж се е прибирал на 3 цилиндъра.
ЕГР хубаво се чисти, ама то това което го чистиш 10 пъти по толкова влиза в двигателя и му е*ава майката.
От приятели знам че спринтерите са по-ръждиви и от японските коли от 70те.
Един от първо поколение дълга база 308D има дупка колкото юмрука ми в рамата, точно където се хваща за купето.(там ми направи най-голямо впечатление, иначе целия е на швейцарско сирене. Вярно че не си знае километрите, ама нали немската стомана била много здрава.
И все пак мина ГТП
Новите(~2007) леко да го одраскаш и на следващия ден вече ръждясало.
Джантите им се чупят, турбините заминават(313cdi), за всичко трябва сервиз.
.
За карбуратора не се бой, в цял свят знаят че заводските не стават, просто още една причина да взема Weber.
02:04 11.05.2017
18 бай Иван
До коментар #15 от "Бай Айван":
Откъде се взе бе?Нещо си тръгнал да се заяждаш с мен?
Казал съм-
Като искаш комфорт си стой вкъщи да люпиш семки пред телевизора, докато псуваш управляващите за които ти самия си гласувал.
Коментиран от #21
02:11 11.05.2017
19 бай Иван
До коментар #16 от "Гост":
Въпреки че друго си е инжекцията(1700i има за 2107):https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.driftworks.com/forum/threads/turbotoffi-low-budget-drifter-have-fun-lada-1200l.97900/&ved=0ahUKEwidkPOKuubTAhUEDJoKHUbICwgQFggcMAA&usg=AFQjCNE50Em_uURfpl9IDwlDwVKVCB6grA&sig2=boqq7FyiOU49AYA80lYxsw
Коментиран от #20
02:15 11.05.2017
20 Гост
До коментар #19 от "бай Иван":
Не се заяждам баи Иване прост ми е интересно колко си компетентен на две теми : Едната е колко са съвършени руски автомобили,и другата колко са скапани немските (като гледам от всички видове и класове имаш наблюдение от комшиите си) . Само да те попитам като каза Спринтер знаеш ли му км ? Да не са към или над милион ?(дай пример за една руска кола достигнала до такъв пробег без основен ремонт, защото за немски примери безброй). Относно ръждата ако караш една Лада в Австрия през първите 10 години от живота и дали няма да си като Флинтстоун ще издържи ли още 10 години да се кара??? Относно руския инжекционна на 1.7 един познат си купи чисто нова Лада за такси и на 20000 км го изкорени и сложи карбуратор от Жигула защото му писна от проблеми. Как е възможно смотаните шваби да са го внедрили в серийно производство още през 1976година,а ушанките да го копират и 40 години след това пак нищо да не могат да направят. И ти да се хвалиш с това .Коментиран от #22
09:08 11.05.2017
21 Гост
До коментар #18 от "бай Иван":
А за ръждата по сравнително новите Лада 4х4 какво ще кажеш ??? Аз не съм видял (нива) без ръжда ! А за управляващите трябваше да се сетиш че не съм русофил и следователно съм доволен от сега управляващите!!!!09:14 11.05.2017
22 бай Иван
До коментар #20 от "Гост":
стария ~700 000кмна новия не ги знам.
Чувал съм за ГАЗ Газела, жигула и москвич. Обаче не мисля че има кола която да е изкарала милион км без основен ремонт. Или нещо са ни различни определенията?
Я покажи тея безброй много "милионери".
Не съм виждал ръждясали нови 4х4. Дай поне 3 различни автомобила(снимки-> с регистрация може да се коментират снимки)
Не ми се вярва да ръждясва ако се грижиш(миене през зимата от сол,кал) и покриеш пода като този:
http://retrorides.proboards.com/thread/131089/1986-rover-sd1-3500se-police?page=34.
Това не е някоя много надеждна кола, даже е известна с това че някои екземпляри са били по-дълги от едната страна.
Но човекът е ентусиаст и я реставрира.
Смотаните шваби са имали хубав бензин и не са гонели чак толкова масово производство(и евтино).
"Ушанките" никога не им е било приоритет автомобилостроенето, а и освен външността, друго не са копирали.
Не съм фен на комунизма, честно казано по ми допада фашизмът, не че нещо, просто сега нямаше да има мангали и педали. Пък и доста са напреднали икономически. Дали ние сме арийци или славяни вече е друг въпрос.
Комунизмът е по-скоро "натресен" - Марксистът Ленин е транспортиран с брониран влак в Руската империя по времето на първата световна и понеже монарсите се отнасяли зле с предимно селското население, им е трябвала само искра и революцията започнала.
Карл Маркс е немец (ако не знаеш).
Та малко немски ми се вижда тоя комунизъм...
15:55 11.05.2017