11 Май, 2017 11:08, обновена 11 Май, 2017 11:08 36 268 55

Руснак съди Ferrari за ръжда

  • ferrari-
  • ff-
  • ръжда-
  • корозия-
  • съд-
  • москва-
  • русия
Руснак съди Ferrari за ръжда - 1

Руски собственик на Ferrari FF е завел съдебен иск срещу италианския производител заради корозия по 6-годишната суперкола. Ищецът претендира за обезщетение в размер на 18 000 000 рубли (близо €290 000), съобщава Rambler.

Човекът купил автомобила с 12-цилиндров двигател с мощност 600 к.с. от официалното представителство на марката в тузарския район "Рубльовка" край Москва през 2011 г. Доставили му дългоочакваната придобивка няколко месеца по-късно, колкото отнела изработката на ексклузивното Ferrari в съответствие с желанията на купувача.

Руснакът си поръчал декорации от въглеродни нишки в салона и по каросерията, карбонов волан, светодиоден скоростомер, седалки в стил Daytona, 20-цолови ковани джанти и други екстри, с които цената набъбнала на 18 746 421 рубли (над €301 000).

Руснак съди Ferrari за ръжда

Пет години по-късно обаче около стоповете започнала да избива ръжда. Собственикът недоумявал какво може да е предизвикало корозията, тъй като скъпоценният FF бил съхраняван постоянно в сух и топъл подземен гараж, карал го рядко и задължително го покривал с брезент, а километражът показвал едва 12 000 км.

Мъжът се обърнал към официалния дилър за отстраняване на ръждата, но в сервиза на Ferrari отказали да ремонтират колата безплатно с аргумента, че тригодишната гаранция била изтекла и проблемът не бил техен. На всичко отгоре документацията била оформена така, че представителството на Ferrari можело да откаже да отстранява дефекти практически в мига, в който колата напусне шоурума.

Руснак съди Ferrari за ръжда

"Ако автомобилът се кара по мръсни и третирани със сол пътища, долната част на каросерията трябва да се почиства редовно и по-често. Нечистотиите трябва да се отстраняват напълно, тъй като могат да повредят лаковото покритие", гласят условията по гаранцията. В документа се отбелязва още, че "неспазването на тези клаузи и препоръките в ръководството за експлоатация дава основание за прекратяване на гаранционните задължения".

Собственикът на ръждивото Ferrari обаче няма никакво намерение да се предава и смята да настоява за независима експертиза, която да установи дали проблемът се дължи на заводски дефект, или на неправилна експлоатация. Познавачи на тамошния автомобилен пазар обаче коментират, че дори да реши да продаде суперколата, човекът ще понесе огромни загуби. В Русия липсата на пребоядисвани детайли се смята за едва ли не основен критерий при покупката на подобни автомобили въпреки нищожния пробег.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    65 5 Отговор
    Много е кофти това....За съжаление всички съвременни коли без изключение на цена и бранд са пълни боклуци и едва стигат до 5-така си година преди да са за ремонти по ходова част,салон и т.н В този случай е възможно при миенето някой химикал да се е задържал в уплатнението на багажното и да е предизвикал корозия....

    Коментиран от #41, #55

  • 2 onq s konq

    40 122 Отговор
    Беенвето ми наскоро стана на 30 години и нема точка ръжда!!!!Даже от шес години маслото не съм му сменял а да не говориме че е още с оригиналните гуми и акумулатор!!!Беенвето е вечна кола а тея италянски кошове само бръмчът и пречат на движението по магистралата!!!Много ми е кеф като стигна некои такъф и му сфетна със четрите ксенона да го гледам как бега да се крие надесно!!!

    Коментиран от #5, #7, #9, #19, #29, #30

  • 3 Ха ха ха

    73 8 Отговор
    Давам веднага 1000 лева за тоя гнилак!Дайте телефона на собственика!Прехвърлянето е за моя сметка!
  • 4 Е НЕ

    33 2 Отговор
    баш за тоз, не ми се напряга 😁 ще се оправи някак бедният човечец...
  • 5 Филип

    50 11 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Onq s konq голяма си фантазия - "30 години", "оригиналните гуми" и "акумулатор", не сменям маслото... Избърши лигите и сополите и почни да мислиш като пораснеш какъв ще станеш - съдейки по малоумния ти коментар все още има шанс да стане човек от теб ако сега си на 13!

    Коментиран от #10, #38

  • 6 Сергей от Москва

    48 10 Отговор
    От 7 години карам Лада Калина много добра машина. Миналата седмица и купих нова кофа и смятам да я измия. Няма ръжда
  • 7 БъркаВодаиМасло

    38 4 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Това бмв да не би да е играчка Дейба?
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 onq s konq

    13 52 Отговор

    До коментар #5 от "Филип":

    Не си и чувал за беенве петстиндваисчетри турбодизел и коментираш ?Това е най-зравата и надежна кола която е създадена някога!

    Коментиран от #12, #46

  • 11 Ловеца на поршета

    67 6 Отговор
    Жена и ръжда тръгнат ли, спиране няма!

    Коментиран от #20

  • 12 Неграмотен си

    22 16 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    За разлика от нашата образователна система ...
    Пише се Бе Ем Ве ... Нататък няма да коментирам.

    Коментиран от #15

  • 13 зелено човече

    17 24 Отговор
    Карам от 15 години фиат уно и все още съм очарован от него!
  • 14 Емил

    35 8 Отговор
    Явно е в сила максимата, че всичко, което не е китайско е фалшиво.
  • 15 гост

    36 4 Отговор

    До коментар #12 от "Неграмотен си":

    явно за пръв път попадаш на коня и клонингите му:)
  • 16 Mukovski

    41 1 Отговор

    До коментар #9 от "LaFerrari":

    А бе onq s konq се бъзика и вие му отговаряте и се втелясвате.
  • 17 Корковата тапа

    21 4 Отговор
    Така е то.
    Ако си беше купил лада нямаше да има такива проблеми.

    хихихихихихихи!
  • 18 Jack Bauer

    26 4 Отговор
    Много жалко за Ferari-то, явно и там качеството е доста занижено и не съответства на рекламите филмчета "как са го направили" по Дискавъри. Унас собствениците на подобен автомобил с подобен проблем щяха да си го пребоядисат тихичко без много шум и после веднага да се отърват от автомобила.

    Коментиран от #21

  • 19 Бай Тошо

    18 1 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Добре се гъбаркаш, ама и ти се хващат повечето :)
  • 20 бай Иван

    3 5 Отговор

    До коментар #11 от "Ловеца на поршета":

    https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://retrorides.proboards.com/thread/131089/1986-rover-sd1-3500se-police%3Fpage%3D8&ved=0ahUKEwizmo-ozufTAhXrFZoKHfLcBCMQFghDMAo&usg=AFQjCNFYAjW0bYsMrGTyHupCSqus2o9f_Q&sig2=ZRAvTnlAJApPddaOelE_eA
    .
    .
    .
    .
    .
    Та какво викаш?

    Коментиран от #25

  • 21 гост

    12 2 Отговор

    До коментар #18 от "Jack Bauer":

    "Оттърваването" независимо от пробега ще им струва поне 50% от цената , а твърде вероятно и повече , а огромната част такива коли се купуват с "инвестиционна" цел . Обаче с политиката на Маркионе за вдигане на продажбите Ферари вече надхвърлиха 7000 бр. годишно , а той си мечтае за удвояване до 2-3 години , така че скоро Ферари и ексклузивно ще станат несъвместими понятия , може даже да се изравни с Порше примерно , което означава и по цени съответно
  • 22 ЛЕСЛИКАРУЧКА

    24 4 Отговор
    Коня е "велик "просто N1!!!!!
  • 23 Driver

    19 18 Отговор
    Това е 100% опит за измама!Няма как да се получи такава корозия "от само себе си" защото Ферарито е от АЛУМИНИИ и вместо с лак,след боядисване се напръсква с стъкло на прах и се изпича и не се драска,нещо като Горила глас ,но по колите.Сергей ,гей или както и да се казва руснака е фалирал и се чуди как да се отърве от него и понеже не може да му вземе и половината пари ,пробва с измама да изкара повече,но няма да му мине номера!

    Коментиран от #27, #43

  • 24 легенда

    33 9 Отговор
    Тия от ферари се излагат. Ето какво съм чул за ролс ройс.
    Нов ролс ройс на бизнесмен се чупи някъде на пътя.Колата не стартира, шофьора не знае какво да прави. Бизнесмена се обажда на ролс ройс, оттам му отвръщат,че му пращат хора по-най бързия начин,след час време пристига механиците, извиняват се и се захващат на работа. След час време колата е готова. Бизнесмена казва на механика - пратете ми фактурата за ремонта на счетоводителя моля, техника казва - каква фактура? човека пояснява - ами за повредата на колата, техника - няма повреда господине, Ролс ройс не се чупи.
  • 25 Ловеца на поршета

    7 5 Отговор

    До коментар #20 от "бай Иван":

    Леш отвсякъде!
  • 26 Гост

    18 7 Отговор
    Какъв е този бот, където след всяка публикация за кола възхвалява BMW -тата. Някакъв трол ли е? Вземете му изтрийте коментарите, то не бе хвалене на BMW-то не бе чудо.
  • 27 al bundi

    8 11 Отговор

    До коментар #23 от "Driver":

    Купето е от алуминий и не е изгнило просто боята и химикалите с които се обработва купето са калпави (а защо ли) това е при всички модели Ferrari.

    Коментиран от #28

  • 28 Разбирач

    11 5 Отговор

    До коментар #27 от "al bundi":

    Е бре,колега.. колко ферарита си сменил досега,че да казваш,че боята на всички ферарита са калпава? Такава глупост отдавна не бях чувал,честно ти казвам....

    Коментиран от #40

  • 29 Гост

    19 3 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Човече, фен съм ти от доста време, днес почти на глас се засмях като го прочетох това. Евала! :)

    Коментиран от #32, #33

  • 30

    14 5 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Като им светнеш с циркаджийските ейнджъл айс и изтръпват водачите на Ферари....
  • 31 qwert

    12 2 Отговор
    КОНЯ ПРЕЗИДЕНТ!!!
  • 32 незнайко

    6 9 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Солта разяжда алуминия повече отколкото си мислите. С тези "препарати" за миене още повече. Така че железните ламарини са по добри в това отношение и подлежат на лесна смяна. Извода е, не си купувайте кола с алуминиево купе.
  • 33 незнайко

    2 5 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Извинявам се, погрешно съм направил реплика към вашият коментар. Коментара ми е по принципни розсъждения.
  • 34 Мерц

    18 17 Отговор
    Тоя с коня е много болен. Пич не БМВ е колата.....Аз имам Мерцедес, но не е и това колата.....Колата е Infinity, Toyota, Lexus.....Демек made in Japan!
  • 35 Ловеца на поршета

    20 5 Отговор
    Не мога да ви разбера, защо толкова се впрягатя! Кончето се гъбарка, а вие веднага ще го изядете. Толкова ли не можете да разберете, кога някой е сериозен и кога си прави т*шак.

    Коментиран от #45

  • 36 НикиД

    10 8 Отговор
    нещастни италианцииии, за нищо не ставате! 3 години гаранция за кола, която се кара само по празниците и стои в гараж???? моята Мазда има седем години гаранция и се кара всеки ден зиме и лете. мърлячите са си мърлячи, чудя се как има хора да плащат такива пари за пръдливото ферари.

    Коментиран от #37

  • 37 Jejsjkss

    3 5 Отговор

    До коментар #36 от "НикиД":

    Haha zavista e golqmo neshto
  • 38 Офф

    1 4 Отговор

    До коментар #5 от "Филип":

    Само дето ти, мъдрия зрял човек нямаш грам чуство за хумор.. спести другият път мъдростта за себе си. Не е тук мястото ;)
  • 39 Вектра А

    22 1 Отговор
    Карам 24 годишен Опел Вектра А, от 10 години гние, появи се ръжда по калници, вежди , врати, майстори тенекиджии постоянно ми казват да го разкарам . Карам го всеки ден. Пак ми казват до го разкарам, аз го карам - той върви. Миналото лято го дадох да го боядисат защото оригиналната боя изгоря от слънцето. И пак го карам , а той върви здраво. И накрая се намери един МАЙСТОР който каза - и кво като ръждясва, нали върви без грешка, карай си го !

    Коментиран от #42

  • 40 al bundi

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "Разбирач":

    Ебре Разбирач ограмоти се малко по тез въпроси и тогава раздавай заключения.
  • 41 Shmeker

    8 5 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Audi никога няма да ръждяса, поне не и на тия минимални години възраст.
  • 42 Shmeker

    8 8 Отговор

    До коментар #39 от "Вектра А":

    Ами карай си го. Едно време беше на цената на Ауди Б4 като кола на старо. Можело да си вземеш Ауди и до момента нямаше да се занимаваш дори и с ръжди. При това е доста по-комфортна кола.
  • 43 Боби

    4 5 Отговор

    До коментар #23 от "Driver":

    Да бе спор няма на 100% си в грешка ! То според теб сигурно е инсценировка и ферари-то което преди години Слави Трифонов подари ЧИСТО НОВО и то за капак не успя да запали. Като подкараш ферари давай тези гаранции.Карал съм 2 не пиша просто да си чешам езика.
  • 44 ЯК КАРАЧ

    17 3 Отговор
    НЕ ФЕРАРИ, АМИ И ЛУНОХОД ДА СИ КУПИМ ВЕЧЕ, ВСИЧКО Е АБСОЛЮТНО МЕННННННННННННТЕ..... КОЛИТЕ БЯХА ДО 1999-2000, ПОСЛЕ СТАВАТ ЕДНОДНЕВКИ.
  • 45

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Ловеца на поршета":

    Ами и ние се гъбаркаме бе, кой се впряга....
  • 46 Мафани Закура

    4 5 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    В една дума ,,петстиндваисчетри,, си направил три грешки.Като стигнеш до дума написана с четири грешни букви,каквато е например ,,уфсъ,,/разбирай овца/ ще си направо ОТЛИЧНИК.Успех коньо.
  • 47 Кирил

    1 1 Отговор
    Както се казва да им имаме проблемите.
  • 48 Оня

    6 2 Отговор
    Ферарито на Слави беше втора употреба!
  • 49 Тони

    3 3 Отговор
    Абе аз имам Форд 2006 и го купих с 12 години гаранция против корозия и все още няма капка ръжда, а това е Ферари и недоумявам как може да се случи това при положение, че ги правят от алуминий и въглеродни нишки

    Коментиран от #50

  • 50 Дилър

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Тони":

    Само че 12 годишната гаранция за корозия при колите се отнася само за пробив (!) на купето от ръжда и то ако не се лъжа отвътре навън - т.е. "дръж ми шапката" със ситен шрифт у книжката на колата! Един от многото авто-цинизми.

    Най-добре е кола с истинско шаси, тръбна клетка и неръждаеми композитни панели (Корвет, BMW i3 и др.)

    Иначе и аз карам Лада Калина, а жената Фиат Уно - никога не бих ги заменил за Ферари! А за Порше пък още по-малко!

    https://fakti.bg/avto/220705-slaboto-masto-na-porsche
  • 51 R3DPGT

    0 0 Отговор
    22 години каране в суровате Канада и няма точица!
    http://www.moibbk.com/images/ford-probe-red-6.jpg

    А италианеца...
  • 52 ДО СЕЛЯНИНА С КОНЯ

    0 0 Отговор
    БОЛЕН МОЗЪК
  • 53 Пютан

    0 0 Отговор
    Веднага да иде в Дупница , и да напраи бартер за Лада и всички ще са щастливи , между другото от форума научих че всички съвременни коли са пълни боклуци , и да за да ги опазим тряя да махнем уплътнението на багажното да не се задържат химикали , и аз къв съм тъп как не съм се сетил дося тююююх, тряя си купя бе ен ве с четри ксенона и масло на 6 г да светкам на италянските кошове ...... най добре май е бай Мангау , само на зелена енергия , няма ръжда само пръдни , ма който иска да язди магаре , ще се научи да му мирише пръдните /трейд марк на Гордия, той си знай/
  • 54 от народа

    3 0 Отговор
    Следващата ми кола ще е китайска , ако не е друго то поне частите ще са и оригинални... такива станаха времената че и ферарита вече не ги правят като едно време .
  • 55 ghost

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Съгласен съм с теб за съвременните автмобили , никакви качествени материали не се влагат , в моменнта съм със 20 годишен автомобил който се кара ежедневно по пътищата на влажната Исландия където живея , и имам ръжда колкото това Ферари ... поздрави и безаварийни :)