Новини

Fiat показа наследника на Punto

Публикувана: 18 Май, 2017 13:42 Обновена: 18 Май, 2017 13:43
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8155
Fiat показа наследника на Punto
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Бразилското поделение на Fiat разпространи първите снимки на нов хечбек, който ще замени популярното Punto. Argo ще бъде представен в края на месеца и информацията за него все още е оскъдна.

Fiat показа наследника на Punto

На снимките е показана спортната модификация на хечбека HGT, която се отличава с червени детайли в решетката на предната броня. Argo ще бъде дълъг около 4 метра и ще има 300-литров багажник.

Fiat показа наследника на Punto

Наследникът на Punto ще се оборудва с 1.0- и 1.3-литрови двигатели от семейството Firefly, които ще могат да се комбинират с петстепенна механична предавателна кутия или роботизирана трансмисия.

Fiat показа наследника на Punto

Версията HGT ще получи 1.8-литров атмосферен мотор E.torQ с мощност 140 коня и 6-степенен автоматик. Всички двигатели са проектирани за работа както на бензин, така и на етанол.


Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Кобрата
1 Отговор
Добре изглежда Fiat-а, само дано да има по-голям багажник от Grande Punto-то...иначе за возия са добри

Оценка:
-1 +33

Юзерче
2 Отговор
Пазарска количка с предно...

Коментиран от #8, #9


Оценка:
-32 +8

Зелено човече
3 Отговор
Прилична количка. Дано е да е и на прилична цена

Коментиран от #5


Оценка:
-2 +25

Хайко
4 Отговор
Тия още ли произвеждат лагерните си колички???

Оценка:
-44 +4

гост
5 Отговор

До коментар #3 от "Зелено човече":


Като се има предвид, че типо бензин е 22х.лв, то тази малката трябва да започва под 20х.лв.
Адмирации, Фиат намериха добър дизайн с поред мен ще бележат много добри печалби, поне новото Типо е много добро и на сносна цена. Фиат показва, че може да е красиво и да е бюджетно, а не като дачия, пежо и др.

Коментиран от #6


Оценка:
-3 +34

RedBull Renault F1 RS France Power
6 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Луд си братле . Кефи ме твоето мнение . Прав си че Фиат с този дизайн ще избие рибата . Нищо чудно и Фиат чрез този модел , да надмине двата автомобилни гиганта ( Фолксваген и Пежо) . Аеродинамичните форми на Фиат и Алфа на Умрело винаги са били най-красиви . Майтапа настрани !

Оценка:
-2 +8

Димо
7 Отговор
Мн добре изглежда.

Оценка:
-0 +7

до Юзерче
8 Отговор

До коментар #2 от "Юзерче":


Къде си бе, играч? :-D

Оценка:
-0 +3

хаха
9 Отговор

До коментар #2 от "Юзерче":


Дано по-натам изкарат и някое Абарт-че, за да гледаш скорпиончето на "пазарската количка" от немския си "премиум" тЕрикат! Не че и HGT-то няма да те накаже, но ей така да те накара да уважаваш италианските коли и техните традиции!

Коментиран от #13, #14


Оценка:
-3 +6

Фиатаджия
10 Отговор
Като гледам разни фенчета на летни автомобили се изказват издирете фич уно 900кб вземете му 100 м от старт и говорете

Оценка:
-2 +5

PlimP
11 Отговор
само изглежда, иначе са трагедия, кчество под сяква критика, същата схема е и с фиат тЪпо

Оценка:
-6 +3

PlimP
12 Отговор
грешка, тва си е все още типо

Оценка:
-4 +1

Лансер Ево
13 Отговор

До коментар #9 от "хаха":


Те го па и тоя с тия традиции ... И кво да уважавам на мистър Спагета ? Кое да уважавам по-точно ? Че преди 20 години са "изобретили" бензинов двигател със 147 коня ? Брейй... Друго... Че Фолксваген груп изкупува тия жабешки недоразумения като две за левче заедно с Дукати . Второ или трето и във Формула 1 2 марки направо в последните години ти счупиха любимата талянска " кола " . Хвани и ти се осъзнай най-накрая че вече се уморих да шляпосвам оптимисти като теб гледайки ми стоповете със алфички и фиатчета стил Бързи и Яростни .

Коментиран от #20


Оценка:
-6 +3

Лансер Ево
14 Отговор

До коментар #9 от "хаха":


Забравих да добавя че Ники Лауда (австриец-германец) при влизането му във Формула 1 във екипа на Ферари , точно той учи жабешките пит стоп монтьори как колата им да бъде с по-бързо време . Второ че всичките успехи на Ферари се дължат на Михаел Шумахер ( Немец ) . Та остана ли нещо с което да уважа кола сглобена от жаба със свински опашки и тук там някое болче . Май цял живот лежат на идеите на немец който е учил за двигатели с вътрешно горене а не е учил как се прави паста и еспресо . Както виждаш съм фен на японските автомобили , но да ми налагаш твоето изкривено мислене да уважаваме такива коли е смешно .

Коментиран от #15, #21


Оценка:
-8 +2

хаха
15 Отговор

До коментар #14 от "Лансер Ево":


Абе кво да обяснявам на човек, който грам понятие си няма от състезателни автомобили?! Ти играчо дойчланд мойчланд чувал ли си за една марка LANCIA и нейните 10 титли във WRC ? Ама то сигурно някой немец или дръпнат е дошъл и им е казал как да направят Стратос, Интеграле, 037, Делта С4?!!? И последно много от нововъведенията в съвременните коли са измислени от италианските производители вземи се образовай, че ставаш смешен!

Оценка:
-1 +8

Лансер Ево
16 Отговор
И кво пак ми споменаваш за отживелици преди 20 25 години ? Сега в момента кой е шампиона във WRC ? Единственото нещо ви остана да лежите на слава от преди десетилетия... И споменах че съм фен на японските автомобили , както и ника ми го издава ама ти от къде да знаеш . Не разбра ли че вече тъпата жаба няма с какво да изпъква ? Немеца го копува , французина си го засенчва а японеца го счупва във всички дисциплини . И що се отнася до WRC , пак шофьора и екипа играе ролята .

Оценка:
-4 +2

Лансер Ево
17 Отговор
От 92-ра година във WRC се печелят само и единствено от следните марки : Тойота , Субару , Пежо 206 , Мицубиши Лансер Ево , Най-много от Ситроен и настоящия шампион със Фолксваген . 25 годиниииии.....

Оценка:
-2 +2

Alex
18 Отговор
Пред Фиат Типо седан, бих избрал Пежо 301. Цената е сходна, но 301 е доста по-добро за мен.

Оценка:
-2 +5

19
Този коментар е премахнат от модератор
max
20 Отговор

До коментар #13 от "Лансер Ево":


Личи ти, че се возиш .....в рейса до село всяка събота и неделя да прибереш пенсията на баба си. Поне почни малко и да четеш. Излагаш се.

Оценка:
-1 +2

Fiat master
21 Отговор

До коментар #14 от "Лансер Ево":


Коментарът ми е насочен към "разбирача" с Лансъра. Като си такъв фен на японските автомобили и не "лежиш на стара слава", я коментирай представянето на МакЛарън-Хонда през последните няколко години във Формула 1. Жълтъците колко години вече подред не могат един двигател да направят, всичките им са трошливи като кибритени клечки и маломощни като моторчето за чистачките на Ферари. Кой е единственият отбор, който спори с шампионите от Мерцедес и дори ги бие тази година ? Да ти казвам ли ? А знаеш ли чия собственост е тоя отбор ? Като правиш малоумни коментари и демонстрираш, че нещо повече от етикета на ракията не си чел, единствено се излагаш като кифладжия. Не, че ти пречи де, глупаците обикновено нямат и усещане.

Оценка:
-0 +1

Fiat master
22 Отговор
Въпрос с повишена трудност-кой създава системата "Комън Рейл", по която се правят всички съввременни дизелови двигатели от всички производители ? Жокерче-не са тия дето нагъват ориз, нито другите дето плющят бира и вурстове, не са и свиркаджийте...

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Дражен Крушел
Хърватският журналист представя състоянието на българския национален отбор:
Най-силният български играч тези дни е Борислав Михайлов."

Още бисери