Last news in Fakti

1 Юни, 2017 11:08 18 986 23

6 купета, продаващи се в БГ и заслужаващи втори живот

  • спортни купета-
  • автомобили
6 купета, продаващи се в БГ и заслужаващи втори живот - 1

След като баварците показаха изключителната нова генерация на своята осма серия, се сетихме и за още няколко, по-нискобюджетни купета, които според нас спешно се нуждаят от втори живот. Предишните генерации на тези автомобили отдавна не се произвеждат, но екземпляри от тях все още могат да бъдат открити в нашето mobile.

Alfa Romeo GTV6 купета, продаващи се в БГ и заслужаващи втори живот

Това купе се появява на бял свят в средата на 90-те, когато италианската марка е в разцвета на силите си. Екстериорът е дело на Pininfarina, а интериора се прави небезизвестния Валтер де Силва, който впоследствие оглавява дизайна на VW, а в момента се занимава с... дамски обувки. Но да се върнем на GTV. Автомобилът е правен върху базата на 155, а най-мощната версия е с V6 и 240 коня. Вариантите са купе и кабрио, като от двете модификации ас произведени 80 000 екземпляра.
Alfa Romeo GTV, продаващи се у нас

Porsche 9286 купета, продаващи се в БГ и заслужаващи втори живот

Дизайнът на това купе е правен Волфганг Мьобиус и на практика остава без изменения до края на производство на модела. 928 спира да се произвежда в началото на 90-те години, но до тогава този автомобил се налага като сравнително евтин вариант за спортно купе. 928 даже печели титлата "Автомобил на годината", но въпреки приличната си популярност компанията го спира от производство, без да извади негов пряк наследник.

Fiat Coupe6 купета, продаващи се в БГ и заслужаващи втори живот

Още едно италианско купе от края на 90-те, когато на Апенините все още умееха да правят евтини и темпераментни коли за цяла Европа. Интериорът му също е дело на Pininfarina, а над външността на колата работи противоречиво известният с работата си в BMW Крис Бенгъл. Едно такова червено купе става собственост на Михаел Шумахер. Най-мощната версия на Fiat Coupe разполага с 220 конски сили. От модела са произведени 70 000 екземпляра.
Fiat Coupe, продаващи се у нас

Mitsubishi 3000GT6 купета, продаващи се в БГ и заслужаващи втори живот

В жанра "спортно купе" японците са една от водещите сили през 90-те години на миналия век. Mitsubishi не прави изключение от японските марки и вади 3000GT, което разполага с турбомотор с мощност 324 коня. Автомобилът е със задвижване и на четирите колела и е натъпкан до козирката с електроника. 3000GT разполага и с уникални за времето си клапани, позволяващи колата да е тиха в града и доста шумна на високи обороти. Завиващите задни колела и активни аеродинамични елементи завършват картинката.
Mitsubishi 3000GT, продаващи се у нас

Peugeot 406 Coupe6 купета, продаващи се в БГ и заслужаващи втори живот

Що се отнася до управляемост това купе е признато за едно от най-добрите за 90-те години. Дизайнът му, също направен от Pininfarina, пък е смятан за един от най-добрите за времето си. От двувратото купе "Лъвчетата" пускат серия от 100 000 екземпляра, които се продават доста добре в Европа.
Peugeot 406 Coupe, продаващи се у нас

Toyota MR6 купета, продаващи се в БГ и заслужаващи втори живот

Този малък автомобил може да бъде наречен японското Porsche Cayman и Boxster в едно. В първите си две поколения колата представлява купе с твърд таван, а в третото си - обозначено като MR2, колата се превръща в роудстър. Именно средномоторната MR2 (на снимката) е автомобил, направен по класическите канони на малките спортни автомобили - ниски тегло и център на тежестта. Тази Toyota разчита на успех, осланяйки се на лаврите на Mazda MX-5, но така и не се налага на пазара.
Toyota MR2, продаващи се у нас


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нинджа

    29 45 Отговор
    406 купе е колата, от където мине все още събира погледите!

    Коментиран от #2, #20

  • 2 ай стига ве

    38 20 Отговор

    До коментар #1 от "Нинджа":

    Ти сериозно ли ?????
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 onq s konq

    8 39 Отговор
    А за беенве купе що ништо не се казва ???
  • 5 Т.о.ш.и.б.и.я.н

    4 46 Отговор
    Кви са тея дараци нужници дето сте турили тука?колата трябва да е със сите екстри и мотор осмак поне без турбо иначе си е мъчение
  • 6 Тит

    48 11 Отговор
    3000гт е много напред пред другите.Това е легенда!

    Коментиран от #19

  • 7 Ловеца на поршета

    13 87 Отговор
    С риск да бъда засипан от минуси ще кажа че всички тези купета са за скрап!!!Не е ли BMW купе не ми го хвалете!

    Коментиран от #8, #9

  • 8 onq s konq

    11 37 Отговор

    До коментар #7 от "Ловеца на поршета":

    И ас тва викам ама нема кои да ме чуе

    Коментиран от #10, #17

  • 9 смЕх

    17 20 Отговор

    До коментар #7 от "Ловеца на поршета":

    Статията е за коли заслужаващи втори живот, а не за коли за скрап рийш ли! Къде го буташ туй бе ен ве да го спасяваш от Надин?
    А МR 2-та какво прави в тази класация, като е родстър, дори и с хардтоп пак си се води родстър. Повечето пъти се пускат ебати измислените класации.
    Искат да ми кжат, че напр. Audi Coupe S2 е по назад от френските и итаиански погоре хахаха !
  • 10 Ловеца на поршета

    9 27 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Ами аз им казвам болезнената истина пък те само злобни минуси ми цъкат. 😃 Даже тука некакво ВАГ фенче се сърди че отдавна претопената му и забравена от историята кола не е в класацията.
  • 11 BENVEEE

    4 30 Отговор
    АЗ С МИТО БЕЕНВЕ ША ГИ СКЪСАМ ВА ОИ ШМАТКИ !!!
  • 12 Jack Bauer

    27 5 Отговор
    Porsche 928 поне в момента не се продава на нашия пазар. От останалите No1 e Mitsubishi 3000GT.
  • 13 лимонад

    16 7 Отговор
    сериозна ли е тая статия ?
  • 14 бахти

    11 18 Отговор
    като махнеш поршето и мицубишито, всичко друго са евтини боклуци, какво ни губите времето с тая абсолютно безсмислена "статия"???

    Коментиран от #16

  • 15 6efa74

    27 5 Отговор
    Бих добавил VW Corrado и Audi Coupe.
  • 16 Max

    17 1 Отговор

    До коментар #14 от "бахти":

    Що, ти кво караш? Или в село каруцата е истината.
  • 17 ЛЕСЛИКАРУЧКА

    18 1 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Кон, пак започваш сам да се питаш и да си отговаряш.
  • 18 Хондаджия

    18 3 Отговор
    Можеше да споменат в статията Тойота Селика след 99-та,Хонда Прелюд след 97-ма,Нисан 200 SX(S13 фейслифта и S14,Нисан 300 ZX,Корадото и S2-ката за които споменахте,може би и Волво C70
  • 19 Николай

    13 4 Отговор

    До коментар #6 от "Тит":

    Mitsubishi 3000 GT е кола мечта на много от нас.
  • 20 Fake

    20 7 Отговор

    До коментар #1 от "Нинджа":

    Пич седнал си да им говориш за коли , не знаеш ли че селяните знаят само три марки и те са немски .
  • 21 Мерц

    8 12 Отговор
    Кон разбери че марката е Мерцедес:)
  • 22 Тит

    9 2 Отговор
    Имал съм първата генерация на 3000гт,както и Нисан300ЗХ и Селика Карлос Сайнц първа генерация.Всичките бяха ,а и са страхотни коли.В нисана ми харесваше това ,че е тарга ,както има и автоматик с турбини.3000гт и селиката са 4х4,но най ми хареса мицото.На времето 89-90г ,когато излезоха нисан300зх,Тойота супра,3000гт,Хонда нсх предизвиката сътресение в автомобилните среди!
  • 23 Алекс

    4 3 Отговор
    Прекрасни автомобили, но къде забравихте най-рядко срещаното Европейско купе? Ланча Капа - Купе! :-)