Last news in Fakti

16 Юни, 2017 16:36 14 790 20

Новото Polo е по-голямо от Golf III

  • volkswagen-
  • polo
Новото Polo е по-голямо от Golf III - 1

Volkswagen представи официално шестото поколение на субкомпактното Polo, макар че новият модел вече попада в този клас по-скоро по силата на традициите. Малкият хечбек за пръв път прескача границата на четирите метра и с дължината си от 4 053 мм се вмества между Golf III и Golf IV (съответно 4 020 и 4 149 мм). От предшественика му от първата генерация го разделят близо 55 сантиметра.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Polo VI е построено на модулната платформа MQB A0, която Seat вече използва за новото поколение Ibiza. Версията с три врати отпада от гамата заради слабо търсене.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Автомобилът е широк 1 751 и висок 1 446 мм, а междуосието е 2 564 мм. Това го прави 81 мм по-дълъг и 69 мм по-широк от предишната генерация. Височината е останала същата, но разстоянието между предния и задния мост е нараснало с цели 94 мм.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Колеите също са разширени. Предните колела са раздалечени с 62 мм в сравнение с Polo V, а задните - с 49 мм. Багажникът пък поема 351 срещу 280 литра.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новият модел ще се предлага с четири бензинови и един дизелов двигател. В гамата са включени новите 1.5-литрови трицилиндрови мотори с атмосферно или принудително пълнене във версии с 65, 75, 95 и 115 к.с., четирицилиндров агрегат със същата кубатура (150 к.с.) и двулитров двигател с 200 коня за напомпаната модификация GTI.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Дизелът е с обем 1.6 литра и ще се предлага в два мощностни варианта с 80 и 95 к.с. На някои пазари ще се продава модификация с фабрична газова уредба и мощност 90 к.с. В зависимост от двигателя ще бъдат достъпни пет- и шестстепенна механична трансмисия и робот с два съединителя и седем предавки.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

За новото Polo са предвидени шест различни модификации: традиционните Trendline, Comfortline и Highline, спортните R-Line и GTI, както и версията Beats с 300-ватова озвучителна система, одобрена лично от рапъра Доктор Дре.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Купувачите ще могат да избират между 14 цвята за каросерията, 12 вида джанти, 13 варианта са оформление на арматурното табло и 11 различни дамаски за тапицерията на седалките.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

В оборудването влизат цифров приборен панел, мултимедийни системи с диагонал на екрана от 6.5 до 8 инча, панорамен стъклен покрив (най-големият в класа), светодиодни фарове, безжично зарядно за телефон, климатроник с датчик за влажността на въздуха и антиалергенен филтър, спортно окачване с регулируеми амортисьори, адаптивен круиз контрол, функции за автоматично паркиране и следене на слепите зони и др.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Ценовата листа на новото Polo в Германия започва от €12 975. Volkswagen ще започне да приема поръчки през есента, а първите клиенти ще получат колите си през януари 2018 г.

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III

Новото Polo е по-голямо от Golf III


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Неутрален

    7 5 Отговор
    Отвън - чист фейслифт, отвътре обаче е интересно :)
  • 2 YAMAHA

    9 7 Отговор
    По голямо от голф 3 отвън а отвътре по малко разбирасе
  • 3 Magapasa

    14 6 Отговор
    Свежо е и за тази цена си е супер :)
  • 4 Spec b

    8 8 Отговор
    Перфектен градски мъник
  • 5 Андре

    10 4 Отговор
    Супер е ! Пак ще си обсъждате, то пак ще си се продава успешно и така :D
  • 6 Дани

    7 6 Отговор
    Перфектна количка, а интериора е прекрасен..
  • 7 ВАГ

    1 12 Отговор
    Защо няма плювалници да плюят , има ли нещо по добро в този клас?!!!....
  • 8 Алонсо

    5 5 Отговор
    Симпатяга
  • 9 Гост

    13 16 Отговор
    Голямо дърво вътре,бе!Тия не се научиха да правят интериори.Никаква разлика от Ибиза,Фабия,че даже и от Логан.Мнооого зле!
    Интериора бива,но пак типичната скука.Дано поне е малко по-здраво от предното,че имах такова за служебно и да си кажа-мнооого прехвалени тия коли.Дачиите във фирмата изобщо не се разваляха,докато по тия ФВ-та все нещо се правеше-акумулатори на една година/заводски/,спирачки през 20хил.км.,биелетки на 25хил.км.,ФАП-на 40хил.км.Честно въобще не са хубави,то затова в БГ не се купуват много.

    Коментиран от #10

  • 10 ооооооо

    13 4 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    А, то в Бг и Ролс Ройс не се купуват много..
  • 11 hienata

    8 4 Отговор
    Много добре изглежада колата. Каква ще е като здравина ще разберем след 5-10г. Сравнявайки я с коли от неговия клас ,за мен си е много добър автомобил. Имам ПОЛО IV 1,4 100к.с. на 260 000км, купих го на 117000 "реални" (кавичките са минимум 100 000 скрити), още като го купувах разбрах, че съединителя е за смяна и не работеше единия от вентилаторите на климатика, след смяната им съм сменял само масло ролки ремъци и две биелетки миналия месец (оригиналните). Карал съм доста модели от марката и мога да кажа ,че много успешно съчетават предавтелните числа на скоростите с двигателя. Дори с малки като мощност мотори, колите са много пъргави и разбираш че са с малко кончета едва при скорости над 140-150км/ч. Полото не случайно държи цена на старо, не блести с много качества, но и няма слаби страни, Перфектната среда и над нея. Добър автомобил.
  • 12 hienata

    1 3 Отговор
    Много добре изглежада колата. Каква ще е като здравина ще разберем след 5-10г. Сравнявайки я с коли от неговия клас ,за мен си е много добър автомобил. Имам ПОЛО IV 1,4 100к.с. на 260 000км, купих го на 117000 "реални" (кавичките са минимум 100 000 скрити), още като го купувах разбрах, че съединителя е за смяна и не работеше единия от вентилаторите на климатика, след смяната им съм сменял само масло ролки ремъци и две биелетки миналия месец (оригиналните). Карал съм доста модели от марката и мога да кажа ,че много успешно съчетават предавтелните числа на скоростите с двигателя. Дори с малки като мощност мотори, колите са много пъргави и разбираш че са с малко кончета едва при скорости над 140-150км/ч. Полото не случайно държи цена на старо, не блести с много качества, но и няма слаби страни, Перфектната среда и над нея. Добър автомобил.

    Коментиран от #13

  • 13 Опел

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "hienata":

    Бе моята стара Астра ф с много дълги скорости ми се струва, на трета с 50км/ч е на 1500 об./мин на пета 120км/ч на 2600 оборота. Иначе мотора е доста добър 1.8 90к.с. даже от 1000 оборта тегли уверено, но все ми се струва че можеше да са малко по-къси предавките, щото ако искаш да дръпнеш по-бързо трябва да сваляш 1-2 предавки. Иначе Полото не е лошо, по ме кефи от Голфа.
  • 14 LexusGS350

    8 1 Отговор
    25 000 лв. базова стартова цена за базовата скопня 1.0л. 65 коня без никакъв климатик и с ръчки за вдигане на стъклата! - За 1.5 115 коня с климатик ръчен и 4 ел.стъкла с лед светлини 36 900 лв. БАУУУУ!!!
  • 15 Жалко за индустрията

    2 2 Отговор
    Честно казано, след първите години на 90-те, нищо излязло като модели от масовата автомобилна промишленост не ме кефи - нито като дизайн, нито като изпълнение, качество на материали, надеждност, инженерна мисъл, мисъл за ползвателя и т.н. Изобщо не ме впечатляват по никакъв показател и по-скоро гледам на тях като поредния модел смартфон излязъл тази година от един и същ производител...
    Никакво очарование...
  • 16 Данаил

    1 1 Отговор
    Отвън е супер,но вътре не ми харесва.Тапицерията на седалките е точно като във вагон на влака,втора класа от 1987 г.Цените са много високи.
  • 17 Данаил

    1 1 Отговор
    Отвън е супер,но вътре не ми харесва.Тапицерията на седалките е точно като във вагон на влака,втора класа от 1987 г.Цените са много високи.
  • 18 бегачка

    0 0 Отговор
    Е КО СЯ ЯКО Е ПОЛОТО ! ОТИВАМ УТРЕ ДО ФОЛКСВАГЕН ДА СИ ПУСНА ПОРЪЧКА аС ЗА ЕДНО GTI СЪС ЗАВОДСКО ТУНИНГ РЕМАПЧЕ НА 240 КОНЯ !!!!!!!!!! ИДЕАЛНА ЕЖЕДНЕВКА !!!!!!!!!
  • 19 гоуемо

    3 0 Отговор
    Айде хаирлия да е, голямо да порасне, следващото да стане по-голямо и от пасат!
  • 20 Onq s halvata

    0 0 Отговор
    Po golqma ot Golf 3 I po skuchna ot koncert na kichka bodyrova