Volkswagen представи официално шестото поколение на субкомпактното Polo, макар че новият модел вече попада в този клас по-скоро по силата на традициите. Малкият хечбек за пръв път прескача границата на четирите метра и с дължината си от 4 053 мм се вмества между Golf III и Golf IV (съответно 4 020 и 4 149 мм). От предшественика му от първата генерация го разделят близо 55 сантиметра.
Polo VI е построено на модулната платформа MQB A0, която Seat вече използва за новото поколение Ibiza. Версията с три врати отпада от гамата заради слабо търсене.
Автомобилът е широк 1 751 и висок 1 446 мм, а междуосието е 2 564 мм. Това го прави 81 мм по-дълъг и 69 мм по-широк от предишната генерация. Височината е останала същата, но разстоянието между предния и задния мост е нараснало с цели 94 мм.
Колеите също са разширени. Предните колела са раздалечени с 62 мм в сравнение с Polo V, а задните - с 49 мм. Багажникът пък поема 351 срещу 280 литра.
Новият модел ще се предлага с четири бензинови и един дизелов двигател. В гамата са включени новите 1.5-литрови трицилиндрови мотори с атмосферно или принудително пълнене във версии с 65, 75, 95 и 115 к.с., четирицилиндров агрегат със същата кубатура (150 к.с.) и двулитров двигател с 200 коня за напомпаната модификация GTI.
Дизелът е с обем 1.6 литра и ще се предлага в два мощностни варианта с 80 и 95 к.с. На някои пазари ще се продава модификация с фабрична газова уредба и мощност 90 к.с. В зависимост от двигателя ще бъдат достъпни пет- и шестстепенна механична трансмисия и робот с два съединителя и седем предавки.
За новото Polo са предвидени шест различни модификации: традиционните Trendline, Comfortline и Highline, спортните R-Line и GTI, както и версията Beats с 300-ватова озвучителна система, одобрена лично от рапъра Доктор Дре.
Купувачите ще могат да избират между 14 цвята за каросерията, 12 вида джанти, 13 варианта са оформление на арматурното табло и 11 различни дамаски за тапицерията на седалките.
В оборудването влизат цифров приборен панел, мултимедийни системи с диагонал на екрана от 6.5 до 8 инча, панорамен стъклен покрив (най-големият в класа), светодиодни фарове, безжично зарядно за телефон, климатроник с датчик за влажността на въздуха и антиалергенен филтър, спортно окачване с регулируеми амортисьори, адаптивен круиз контрол, функции за автоматично паркиране и следене на слепите зони и др.
Ценовата листа на новото Polo в Германия започва от €12 975. Volkswagen ще започне да приема поръчки през есента, а първите клиенти ще получат колите си през януари 2018 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Неутрален
17:20 16.06.2017
2 YAMAHA
17:33 16.06.2017
3 Magapasa
18:13 16.06.2017
4 Spec b
19:27 16.06.2017
5 Андре
19:33 16.06.2017
6 Дани
21:28 16.06.2017
7 ВАГ
22:14 16.06.2017
8 Алонсо
22:19 16.06.2017
9 Гост
Интериора бива,но пак типичната скука.Дано поне е малко по-здраво от предното,че имах такова за служебно и да си кажа-мнооого прехвалени тия коли.Дачиите във фирмата изобщо не се разваляха,докато по тия ФВ-та все нещо се правеше-акумулатори на една година/заводски/,спирачки през 20хил.км.,биелетки на 25хил.км.,ФАП-на 40хил.км.Честно въобще не са хубави,то затова в БГ не се купуват много.
Коментиран от #10
22:26 16.06.2017
10 ооооооо
До коментар #9 от "Гост":
А, то в Бг и Ролс Ройс не се купуват много..23:59 16.06.2017
11 hienata
10:50 17.06.2017
12 hienata
Коментиран от #13
10:50 17.06.2017
13 Опел
До коментар #12 от "hienata":
Бе моята стара Астра ф с много дълги скорости ми се струва, на трета с 50км/ч е на 1500 об./мин на пета 120км/ч на 2600 оборота. Иначе мотора е доста добър 1.8 90к.с. даже от 1000 оборта тегли уверено, но все ми се струва че можеше да са малко по-къси предавките, щото ако искаш да дръпнеш по-бързо трябва да сваляш 1-2 предавки. Иначе Полото не е лошо, по ме кефи от Голфа.11:29 17.06.2017
14 LexusGS350
21:05 17.06.2017
15 Жалко за индустрията
Никакво очарование...
12:02 18.06.2017
16 Данаил
19:58 18.06.2017
17 Данаил
19:59 18.06.2017
18 бегачка
22:22 18.06.2017
19 гоуемо
11:20 20.06.2017
20 Onq s halvata
00:40 27.06.2017