Last news in Fakti

29 Юни, 2017 11:40 18 632 20

Култовата G-Klasse стъпва на паркета

  • mercedes-benz-
  • g-klasse
Култовата G-Klasse стъпва на паркета - 1

След спирането от производство на легендата Land Rover Defender, настоящата G-Klasse на Mercedes-Benz стана още по-ценна. Автомобил на цяла рама с твърди мостове и три блокируеми диференциала е истинска екзотика на пазара на нови автомобили и въпреки това настоящата G-Klasse се продава добре.

Оказва се обаче, че новото поколение на G-Klasse, което ще се появи на бял свят следващата година няма да е точно такова. Новата кола ще е доста сходна със сегашната по отношение на дизайн, но технологично ще има много различия. Официалната информация по темата дойде от Гунар Гютенк - шеф на проекта.

Той заяви пред Automotive News, че новата G-Klasse ще разполага с независимо окачване отпред, което ще промени коренно возията на автомобила. Колата ще е значително по-комфортна, а според Гютенк това няма да се отрази на всъдеходните качества.

Не са малко експертите в бранша обаче, които подлагат под съмнение казаното от Гютенк и по-конкретно смятат, че новата G-Klasse вече няма да е толкова проходима. Още от информацията, която сподели шефа на проекта е, че новата G-Klasse ще е с по-голямо междуосие и ще е по-широка с поне 100 мм.

Първоначално новата G-Klasse ще се появи с по-слаби двигатели, включително и с 2.9-литровия турбодизелов шестак от S-Klasse. Впоследствие обаче иновацията ще бъде допълнена и с екстремна AMG-версия. Всички нови G-Klasse ще са натъпкани с целия арсенал от нови технологии на марката, които към момента се вграждат в S-Klasse.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ицо

    39 2 Отговор
    Жалко и последният мохикан си отива.
  • 2 213

    37 1 Отговор
    Има си даже и поговорка: "Когато нещо работи добре, не го променяй!"

    Коментиран от #10

  • 3 656

    24 2 Отговор
    Мноооого жалко че ще го променят, от много акъл после главата ще ги боли. Но нашите мутрочалги пак ще купуват
  • 4 G63

    27 4 Отговор
    Голям е проблема, че може да не е толко проходима. Сега много ги ползват за офроуд...джип за 150+ хил. лева :)
  • 5 Гошо

    14 15 Отговор
    Нали има УАЗ-ки - 100 пъти по-евтини, със същия дизайн и функции,само на боя не го докарват - но за 1000лв ще стане по-хубава и от този УАЗ с емблема на Мерцедес
  • 6 офф роуд

    9 8 Отговор
    Само Wrangler остана...
  • 7 Бдкдкл

    5 16 Отговор
    ТУХЛА 4ЕТВОРКА
  • 8 Msux

    26 5 Отговор
    Аз пък се радвам, тука някакви псевдо офроудъри дават акъл. Искам да знам колко нови Г клас от последните 5-10 години се използват за офроуд, процента им клони към 0. Всички Г класи от последните 10години се ползват по магистрали и улици въпреки офроуд уменията им. Пазара иска G klasse която да се движи по-добре по магистралите и т.н. Хората полазват стари G-та за по 5-10 хиляди за офроуд, кой е вкарал джип за 400хил лева в гората и да го разтапанчи за 2 дена? Ама вие тука се тюхкате, доста по-умни хора са го измислили от вас. Бенц са си казали автомобилите ни ги ползват по пътищата , а те не са пригодени за тях достатъчно добре - това е истината. Нямам търпение да видя един модерен джип , с модерно пътно поведение в дизайна на G klasse. Аз лично този дизайн го предпочитам пред разните модерни грозотии.

    Коментиран от #9

  • 9 Msux

    8 9 Отговор

    До коментар #8 от "Msux":

    Също така искам да знам кой е офроудър от горе писалите, защото това са много малък процен от хората , а тук в този сайт май всички са офроудъри и недоволстват. Спестете си глупостите, G ще продължи да се продава добре и дори още по-добре и хората ще си правят милиардите, тая злоба ако я вложите в нещо друго, може един ден и вие да си купите нов автомобил :)

    Коментиран от #11

  • 10 бай Иван

    4 9 Отговор

    До коментар #2 от "213":

    Ми що плюете по руснаците?
  • 11 Пазарен Либерализатор

    12 2 Отговор

    До коментар #9 от "Msux":

    На G-класата силата и е извън пътя, в завой е пълна скръб. Далеч е от паркетник. Да, изпусканите AMG с ниско профилни гуми и 200к цена не са за гората, но базовата G си е чисто и просто високо проходим надежден и безотказен джип. Това, че е култов в мутренските среди от соц лагера променя целевата група. И да, пак ще се продава. Скъпо.
  • 12 Въпрос

    3 7 Отговор
    Абе, вярно ли, че сервизите на тази марка били пълни с нови модели, които изобщо не може да бъдат поправени?! Чувам ужасяващи неща...
  • 13 Кобрата

    9 3 Отговор
    Сегашната G-classe която е на пазара от 2013-та си е просто перфекен автомобил...
    Който смята да си купува G класа, това е истинският джип W463, новият модел най-вероятно ще го прецакат от към проходимост...
    Текст към връзката
  • 14 гост

    5 3 Отговор
    С други думи - ще произвеждат GL с ръбест дизайн. Тоест огромна кола, с която ще намаляш преди дубките, да не счупиш нещо. Само Ленд Крузърите май още са джипове. И дискаварито го превърнаха в лека кола.

    Коментиран от #15

  • 15 гост

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Е как , с твърди мостове е Патрол , Ленд Круизера отдавна го "смекчиха" , ама има хубава вест :
    Peдицa cтoĸи oт Япoния, cpeд ĸoитo и aвтoмoбилитe, cĸopo мoжe дa пoeвтинeят cepиoзнo нa eвpoпeйcĸия пaзap. Toвa щe cтaнe cлeд пoдпиcвaнeтo нa тъpгoвcĸoтo cпopaзyмeниe мeждy Toĸиo и Бpюĸceл, пишe СNN. Toĸиo нacтoявa дa пpeмaxнe тapифитe зa внoc нa пpoдyĸти ĸaтo пoтpeбитeлcĸa eлeĸтpoниĸa и aвтoмoбили. EC пъĸ нacтoявa зa пo-дoбъp дocтъп дo пaзapa нa зeмeдeлcĸи пpoдyĸти и пo-ниcĸи нaлoзи зa xpaнa и винo.Aĸo тoвa бъдe пocтигнaтo, япoнcĸитe ĸoли мoжe дa пoeвтинeят c пoнe 10% - ĸoлĸoтo e митoтo в мoмeнтa.Oт cдeлĸaтa мoжe дa имa и гyбeщи - CAЩ. Aĸo cпopaзyмeниeтo влeзe в cилa и eвpoпeйcĸитe зeмeдeлци мoгaт дa пpoдaвaт нa пo-ниcĸи цeни пpoдyĸтитe cи в Япoния, тo ceĸтopът в Aмepиĸa щe cpeщнe тpyднocти.
    Baшингтoн имaшe ĸaĸ дa пoдoбpи cвoятa пoзиция нa изтoчния пaзap - чpeз cпopaзyмeниeтo ТРР, нo Дoнaлд Tpъмп изтeгли cтpaнaтa oт пpeгoвopитe
  • 16 Alfa

    1 7 Отговор
    Здравейте знам че не е тук мястото но какво можете да кажете за алфа ромео 156 от 2004 година струва ли си или не 🙂

    Коментиран от #17

  • 17 босе

    3 7 Отговор

    До коментар #16 от "Alfa":

    Взимай смело...доволен ще останеш-"здрава и надеждна"-като Мерцедес! :)
  • 18 Кожо

    6 1 Отговор
    Формата му е права и затова удобна за бронировка. За офроуд е страхотен, но пък е тесен за пътниците отзад, вози много твърдо... С плюсове и минуси като всеки друг автомобил.
  • 19 Gelendawagen

    8 0 Отговор
    Жалко последния им здрав модел......
  • 20 Аз съм пас

    3 1 Отговор
    Гунар Гютенк какъв проект имаш бе , та ти сигурно не можеш да обелиш варено яйце