Следващата генерация на A-Klasse ще разполага с три наточени версии. Според информация на Autocar, новият наточен хечбек A45, който в компанията наричат "Хищник" ще разполага с мотор с мощност надхвърляща 400 конски сили.
Освен това ще има малко по-слаба версия, но и такава, който ще е хибридна и ще разполага с още повече мощ. Новата наточена А-Klasse ще използва доработена версия на сегашния четирицилиндров агрегат M133.
Моторът ще запази работния се обем, но ще разполага с нов картер и различна цилиндрова глава. Агрегатът ще е с два турбокомпресора, а максималният му въртящ момент ще е 500 Нм.
Този двигател ще работи съвместно с деветстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя, която ще предава момента към четирите колела през също така модернизирана 4х4 система. Ускорението до 100 км/ч ще е под 4 секунди. Външността също ще е далеч по-агресивна от сегашната и ще наподобява на прототипа Concept A Sedan.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Romeo
Коментиран от #13, #17
05:43 04.07.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Калоян
07:09 04.07.2017
4 Кожо
07:37 04.07.2017
5 гостенче
А колкото до нея, изглежда страхотна.
Коментиран от #7
08:49 04.07.2017
6 Spec b
08:53 04.07.2017
7 Кожо
До коментар #5 от "гостенче":
Собственикът на марката се интересува само от мнението на целевата група, а именно купувачите първа ръка, защото те са тези, които плащат високата цена. Важно за тях е автомобилът да не прави проблеми първите 4-5 години. Проблемите на купувачите втора употреба не интересуват никого освен самите тях.09:26 04.07.2017
8 Кофти
10:26 04.07.2017
9 Димитър
Коментиран от #18
10:52 04.07.2017
10 гост
11:28 04.07.2017
11 Random
Боклук с предно!
124-ката и 190-ката са Мерцедеси, от тогава няма нищо хубаво!
Коментиран от #12, #15
12:16 04.07.2017
12 Гост
До коментар #11 от "Random":
Пич ,никой не говори за старата А класа15:44 04.07.2017
13 Гост
До коментар #1 от "Romeo":
Кой японец искара преди 14 години 400 заводски коня от 2 литра моторКоментиран от #20
15:46 04.07.2017
14 Мършата
16:51 04.07.2017
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ХАХА
20:03 04.07.2017
17 John Doe
До коментар #1 от "Romeo":
Само че немците освен за конски сили на литър, мислят и за това колко ще изкара този мотор, и какъв разход ще дава (разход на бензин, е на масло). Ако става на въпрос за конски сили на литър, то немците знаят как се прави. Още през 60-те години bmw правят своя мотор М10 - 20 години този мотор се използва като цивилна версия и в един прекрасен момент решават да внедрят неговия блок във F1 около 20 години по-късно - кубатурата е 1.5 литра, а конските сили не са съвсем ясни понеже тогавашният динамометър е измервал до "скромните" 1300 кс, предполага се че е надхвърлял 1500 коня. Този мотор печели и тогавашния сезон. И всичко това на базата на двигателен блок използван под капака на най-обикновени цивилни автомобили. Май не се сещам за подобен случай от японските инженери. Да споменавам ли мотора под капака на Mclaren F1 дело, на BMW (първо е била предоставена възможност на конструкторите на хонда да сътворят двигател за Mclarena, ама нещо са се отказали), или двигатля под капака на Zonda R, който пък е дело на Benz. Така че хайде моля ви се скрийте се с тея оризици. Когато в Германия са се правили двигатели, япинците са гледали като полезни изкопаеми!21:14 04.07.2017
18 Кожо
До коментар #9 от "Димитър":
Митко, пак недоразбрал се изказваш. Всеки форсиран до дупка двигател с малка кубатура има кратък живот, независимо от марката. Ако Дачия имаха такъв, и за него щеше да се отнася.22:48 04.07.2017
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Romeo
До коментар #13 от "Гост":
Mitsubishi Evo VIII FQ400.22:40 15.07.2017