Last news in Fakti

5 Юли, 2017 05:30 18 932 38

Новите VW-та: Без механична връзка между волан и колела

  • volkswagen-
  • кормилна уредба
Новите VW-та: Без механична връзка между волан и колела - 1

Концернът Volkswagen планира да използва в своите бъдещи модели една иновативна електронна система в кормилното управление на автомобилите си. Характерното за нея е, че механичната връзка между колелата и волана ще отсъства. Информацията е на Autocar, които се позовават на информация от анонимен топ мениджър на компанията.

Подобна система за кормилно управление вече се използва от Infiniti, но при нея, на модела Q50, механичната връзка се включва само в случай, че електрониката не сработи. При VW-тата тя ще отсъства напълно. Очакванията са иновацията да дебютира с появата на осмата генерация на Golf, като впоследствие ще бъде интегрирана и на другите модели на марката, включително и на електрическите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АСК

    73 8 Отговор
    На такова чудо се не качвам.
    И без пари да ми го дават не го искам.

    Влиза някой вирус или хакер в проклетата електроника и се ботурясваш някъде.
    Вече достатъчно данни за хакване на електрониката на колата и манипулиране на електроусилвателя и всички системи има вече. Предпочитам кола без електроусилвател или хидравличен такъв Тях никой не може да ги пипа.
  • 2 Антон

    48 10 Отговор
    Това на мен ми се въртеше в акъла преди 15г.И като се позамислих плюсове 0. минуси бол.При управлението изобщо няма да се усеща колата,насладата изчезва на 100% Ако карате с 120-150км.ч. и откаже ,житото е на лице.Волан и колелата са най-важните в един автомобил,базици с тях не.Да си ги карат в Перник.
  • 3 става страшно

    54 8 Отговор
    То и аз няма да се кача, но по-лошото е, че все някой ще се качи и то имайки предвид феновете на тая странна марка няма да са малко. И тия ваг.нови недоразумения ще се движат около нас.........
  • 4 Антон

    48 4 Отговор
    Това изобщо не е трудно за изпълнение!От ваг да измислят как да си направят по-здрава конференцията шир потреба и скоростните кутий.1бр.безчетков мотор стъпков,шим,драйвер няколко датчика и си махате пръта който ще тежи колкото всичко това или по-малко.И като ви падне акумолатора или ви умре скапаният голф на пътя,не могат и на платформа да ви го качат или приятел да ви дръпне.ВЕЛИКО А.....!

    Коментиран от #23

  • 5 мдам

    36 4 Отговор
    Това вече е пълна глупост. Не че съм против новите технологий, но с това си рискуваш живота. Първите 10 години може и да работи, но след това като дойде в България дали ще е толкова сигурно както преди това. Както казва Антон в предният пост много е лесно за изпълнение не е кой знае какво и не знам защо си мислят от ВАГ че са открили топлата вода.,

    Коментиран от #11

  • 6 Ловеца на поршета

    32 1 Отговор
    Щом премахват механичната връзка вече нищо не може да спре Пернишките Голфове да прелитат ниско.
  • 7 чичо Гошо

    22 1 Отговор
    .ах ти ИДИОТИТЕ...
  • 8 Гост

    32 0 Отговор
    КутиЙ, технологиЙ - някой май е бягал от час по български език

    Коментиран от #22

  • 9 Яко

    25 0 Отговор
    Това няма да е колата която ще карам !

    Коментиран от #14

  • 10 меркелаутокапутен

    39 5 Отговор
    Японците направили такава кола, но предвидили и механична връзка, ако отаже електронната- МИСЪЛ!
    Германците направили такава, но не предвидили механична в случай на отказ-БЕЗ МИСЪЛ !
    После пак ми хвалете германските конструктори и качество !
  • 11 ЯК КАРАЧ

    28 1 Отговор

    До коментар #5 от "мдам":

    ами то целта на подобна глупост е именно да не може да се кара след 10 г и да отиде за бракуване и да се продава , освен това ако ЦРУ иска да те очисти, влиза дистанционно в компа на колата и си аут.На това не бих се качил дори ако е служебно, ще напусна работа.

    Коментиран от #15

  • 12 бай Киро

    33 6 Отговор
    Да караш такава кола също така трябва да нямаш връзка с главния мозък , а да не говорим ,че е произведена от фирмата която произвежда най-трошливите коли.
  • 13 гост

    16 4 Отговор
    Иновацията е революционна но се боя че перничани трудно биха я възприели ...

    Коментиран от #19

  • 14 до Яко

    5 21 Отговор

    До коментар #9 от "Яко":

    Тука си прав - никога няма да можеш да си купиш такава кола ! Затова ще си седиш и ще люпиш семки в ладата - споко...
  • 15 всички

    16 2 Отговор

    До коментар #11 от "ЯК КАРАЧ":

    раз. служби/не само цру/ знаят хиляди начини и не чакат някви немски инженери да им открият топлата вода!Решат ли,че излишно тежиш/или аз тежа/ ще олекотят майката Земя от присъствието ни :Д
  • 16 656

    14 3 Отговор
    Още по зле става работата с новите коли, леле майко. По добре да си карам стария Мерц.
  • 17 копеле

    20 2 Отговор
    Умно но мноооого глупаво. Пак ще има доста хиляди коли отбити по сервизите, след доста хорски погребения. Твърде несериозно да отстраниш мех. връзка, най важната. Затова някои коли ще са класика а други никога
  • 18 Ivan

    21 3 Отговор
    VW-аг.ните стават още по-чупливи и опасни, незнам как може тая марка да има още фенове, защото преди години били направили една читава VW 2.
  • 19 Язе

    10 4 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Ако си прочел статията ще разбереш,че Инфинити го имат.Кое му е иновативното?
  • 20 незнайко

    25 1 Отговор
    Преди 15 години купиха в завода два английски електрокара втора употреба. На единия отказа управлението, правеше каквото си иска. Въртиш наляво завива надясно .Въртиш леко той завива напълно. Пълна трагедия. Беше се повредил датчика за обратна връзка с волана. ТОВА НА ЛЕКА КОЛА Е РАВНО НА САМОУБИЙСТВО !
  • 21 onq s konq

    17 1 Отговор
    То и моито беенве нема никаква връска с волана кога стане поледица навънка ама се справям некак си
  • 22 ха ха ха

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    "батерий", "кой сме ние"
    и после тея стават висшисти, професорите не се унижават да им пишат с червено по курсовите работи, завършват и те ти бел свет - мАжи на воля, братеее!

    Тва пълен, тва кратък член изобщо ги нема на картата. Инспекторатът по образование им пишеш ае ейй! Що ги пускате тея неграмотници да минат 4-ти клас бе ей?! Да ходи на поправка до дупка дорде не научи български език!

    И оная дудне: ами тоо било лична отговорност на всеки...
    Тъпото училище баце! Също като бутафорното фауве на жица
  • 23 Бай гост

    7 2 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Това ми напомня за електрическата ръчна спрачка,но там поне е по безопасно нама ток не тръгва

    Коментиран от #29

  • 24 ИнфинититУ

    1 8 Отговор
    Инфинити не е японско.

    Коментиран от #27

  • 25 PK1111AT

    8 3 Отговор
    Като знам колко са надеждни ел. компонентите на ВАГ, като ел стъкла или климатроник, просто не ми се мисли.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 САК

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "ИнфинититУ":

    Бъркаш

    Инфинити е търговска марка на Нисан за северна Америка ,а те са си японци
  • 28 Друг Гост

    3 7 Отговор
    Така говорите не бих се качил а у сякаш повечето от вас могат да си позволят да купят колата изобщо. Пълно с механици конструктори инженери тука всеки втори разбира от коли а всъщност не може дори течност за чистачките да си налее сигурно. Пълен таш*к.
  • 29 Язе

    1 4 Отговор

    До коментар #23 от "Бай гост":

    Наясно ли си как работи ел.ръчна въобще?Как мислиш,че като няма ток няма да ти отпусне?Моята щом тръгна си отпуска сама.

    Коментиран от #33

  • 30 Пазарен Либерализатор

    9 0 Отговор
    А ако на фаувето му ръгнат и реактивен двигател отпада и механичната връзка между мотора и колелата.
  • 31 Bache kiko

    7 0 Отговор
    Трудно братя се живее
    Между глупци неграмотни.
    АкумОлатора ми къде е?
    ТехнологиЙте са страхотни!
    ПрозореТСа не се вдига,
    но никой ниШТо не чува!
    На мене вече ми стига,
    На теб бАзик ти се струва!

    Коментиран от #32

  • 32 Антон

    3 1 Отговор

    До коментар #31 от "Bache kiko":

    Това тук не е издателска къща!Ако,можеш само това да правиш,като да намираш пр.грешки тук не е твоето място.Ако не ти харесва и ти е трудно да живееш между глупаци,границите са отворени.Прав ти път при умните!
    Всеки човек е създаден за да бъде добър в нещо.Един може да копае,но не е добър в готвенето,друг може да пише правилно но не е добър шофьор,трети е добър програмист но не може да си смени ключа на бойлера и.т.н.Като гледам не си написал нищо по темата,което автоматически те прави да изглеждаш зле в очите на всички нас глупаците.

    Приятен ден!
  • 33 Бай гост

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Язе":

    Това, което знам съм го чел.Принципно си прав.Нямам лични наблюдения по впроса за(EPB),автомобила ми има асистент за потегляне понаклон,но си имам и ръчка за ръчната и умея да я исползвам.Това което незнам е какво става когато свърши живота на акумолатор при задеистванаЕРВ това дори и на WV би могло да се случи,ако имаш впечатления сподели.
    PS-Автомобила ми е с електро усилвател на волана.Здрав съм в ръцете ,но на незапален автомобил въртенето е кошмар.

    Коментиран от #37

  • 34 Гост

    3 2 Отговор
    Това го има в BMW X5, от преди доста време. Абсолютно лишено от смисъл. Ще разчитам аз на електроника да ми завиват колелата. Най-малкия бъг и айде довиждане!
  • 35 Корковата тапа

    3 0 Отговор
    Айде, айде, чак пък иновация не е!
    Русийския камьон УРАЛ е така от как са го измислили!
    Е верно там хидравлика върти гумите, не електрика ама си е плашещо!
  • 36 123

    3 0 Отговор
    Пфф аз харесвам Фолксваген , но си е факт че си искат ремонти често и при това положение как да им имаш вяра с тая технология, трябва да си камикадзе...
  • 37 незнайко

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Бай гост":

    Електрически или хидравличен е усилвателя, заинтересувай се ? Ако е електрически като си на контакт без да палиш, няма начин да не се върти леко волана.

    Коментиран от #38

  • 38 Бай гост

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "незнайко":

    Електрически е мисълта ми е като се скапе акумолатора,или генератора спре да зарежда случва се и на"по висок клас автомобили"...