Концернът Volkswagen планира да използва в своите бъдещи модели една иновативна електронна система в кормилното управление на автомобилите си. Характерното за нея е, че механичната връзка между колелата и волана ще отсъства. Информацията е на Autocar, които се позовават на информация от анонимен топ мениджър на компанията.
Подобна система за кормилно управление вече се използва от Infiniti, но при нея, на модела Q50, механичната връзка се включва само в случай, че електрониката не сработи. При VW-тата тя ще отсъства напълно. Очакванията са иновацията да дебютира с появата на осмата генерация на Golf, като впоследствие ще бъде интегрирана и на другите модели на марката, включително и на електрическите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 АСК
И без пари да ми го дават не го искам.
Влиза някой вирус или хакер в проклетата електроника и се ботурясваш някъде.
Вече достатъчно данни за хакване на електрониката на колата и манипулиране на електроусилвателя и всички системи има вече. Предпочитам кола без електроусилвател или хидравличен такъв Тях никой не може да ги пипа.
07:28 05.07.2017
2 Антон
08:04 05.07.2017
3 става страшно
08:14 05.07.2017
4 Антон
Коментиран от #23
08:38 05.07.2017
5 мдам
Коментиран от #11
08:43 05.07.2017
6 Ловеца на поршета
09:41 05.07.2017
7 чичо Гошо
09:52 05.07.2017
8 Гост
Коментиран от #22
09:57 05.07.2017
9 Яко
Коментиран от #14
10:05 05.07.2017
10 меркелаутокапутен
Германците направили такава, но не предвидили механична в случай на отказ-БЕЗ МИСЪЛ !
После пак ми хвалете германските конструктори и качество !
10:08 05.07.2017
11 ЯК КАРАЧ
До коментар #5 от "мдам":
ами то целта на подобна глупост е именно да не може да се кара след 10 г и да отиде за бракуване и да се продава , освен това ако ЦРУ иска да те очисти, влиза дистанционно в компа на колата и си аут.На това не бих се качил дори ако е служебно, ще напусна работа.Коментиран от #15
10:10 05.07.2017
12 бай Киро
10:22 05.07.2017
13 гост
Коментиран от #19
10:24 05.07.2017
14 до Яко
До коментар #9 от "Яко":
Тука си прав - никога няма да можеш да си купиш такава кола ! Затова ще си седиш и ще люпиш семки в ладата - споко...10:27 05.07.2017
15 всички
До коментар #11 от "ЯК КАРАЧ":
раз. служби/не само цру/ знаят хиляди начини и не чакат някви немски инженери да им открият топлата вода!Решат ли,че излишно тежиш/или аз тежа/ ще олекотят майката Земя от присъствието ни :Д10:38 05.07.2017
16 656
11:50 05.07.2017
17 копеле
11:58 05.07.2017
18 Ivan
12:20 05.07.2017
19 Язе
До коментар #13 от "гост":
Ако си прочел статията ще разбереш,че Инфинити го имат.Кое му е иновативното?12:23 05.07.2017
20 незнайко
12:44 05.07.2017
21 onq s konq
13:34 05.07.2017
22 ха ха ха
До коментар #8 от "Гост":
"батерий", "кой сме ние"и после тея стават висшисти, професорите не се унижават да им пишат с червено по курсовите работи, завършват и те ти бел свет - мАжи на воля, братеее!
Тва пълен, тва кратък член изобщо ги нема на картата. Инспекторатът по образование им пишеш ае ейй! Що ги пускате тея неграмотници да минат 4-ти клас бе ей?! Да ходи на поправка до дупка дорде не научи български език!
И оная дудне: ами тоо било лична отговорност на всеки...
Тъпото училище баце! Също като бутафорното фауве на жица
14:55 05.07.2017
23 Бай гост
До коментар #4 от "Антон":
Това ми напомня за електрическата ръчна спрачка,но там поне е по безопасно нама ток не тръгваКоментиран от #29
15:43 05.07.2017
24 ИнфинититУ
Коментиран от #27
17:04 05.07.2017
25 PK1111AT
17:18 05.07.2017
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 САК
До коментар #24 от "ИнфинититУ":
БъркашИнфинити е търговска марка на Нисан за северна Америка ,а те са си японци
19:03 05.07.2017
28 Друг Гост
20:23 05.07.2017
29 Язе
До коментар #23 от "Бай гост":
Наясно ли си как работи ел.ръчна въобще?Как мислиш,че като няма ток няма да ти отпусне?Моята щом тръгна си отпуска сама.Коментиран от #33
21:51 05.07.2017
30 Пазарен Либерализатор
22:49 05.07.2017
31 Bache kiko
Между глупци неграмотни.
АкумОлатора ми къде е?
ТехнологиЙте са страхотни!
ПрозореТСа не се вдига,
но никой ниШТо не чува!
На мене вече ми стига,
На теб бАзик ти се струва!
Коментиран от #32
00:34 06.07.2017
32 Антон
До коментар #31 от "Bache kiko":
Това тук не е издателска къща!Ако,можеш само това да правиш,като да намираш пр.грешки тук не е твоето място.Ако не ти харесва и ти е трудно да живееш между глупаци,границите са отворени.Прав ти път при умните!Всеки човек е създаден за да бъде добър в нещо.Един може да копае,но не е добър в готвенето,друг може да пише правилно но не е добър шофьор,трети е добър програмист но не може да си смени ключа на бойлера и.т.н.Като гледам не си написал нищо по темата,което автоматически те прави да изглеждаш зле в очите на всички нас глупаците.
Приятен ден!
07:30 06.07.2017
33 Бай гост
До коментар #29 от "Язе":
Това, което знам съм го чел.Принципно си прав.Нямам лични наблюдения по впроса за(EPB),автомобила ми има асистент за потегляне понаклон,но си имам и ръчка за ръчната и умея да я исползвам.Това което незнам е какво става когато свърши живота на акумолатор при задеистванаЕРВ това дори и на WV би могло да се случи,ако имаш впечатления сподели.PS-Автомобила ми е с електро усилвател на волана.Здрав съм в ръцете ,но на незапален автомобил въртенето е кошмар.
Коментиран от #37
11:14 06.07.2017
34 Гост
13:33 06.07.2017
35 Корковата тапа
Русийския камьон УРАЛ е така от как са го измислили!
Е верно там хидравлика върти гумите, не електрика ама си е плашещо!
15:45 06.07.2017
36 123
11:14 07.07.2017
37 незнайко
До коментар #33 от "Бай гост":
Електрически или хидравличен е усилвателя, заинтересувай се ? Ако е електрически като си на контакт без да палиш, няма начин да не се върти леко волана.Коментиран от #38
11:18 07.07.2017
38 Бай гост
До коментар #37 от "незнайко":
Електрически е мисълта ми е като се скапе акумолатора,или генератора спре да зарежда случва се и на"по висок клас автомобили"...11:40 07.07.2017