Last news in Fakti

14 Юли, 2017 05:30, обновена 14 Юли, 2017 14:38 24 572 35

БГ цени на топлимузините А8, 7er и S-Klasse

  • а8-
  • 7er-
  • s-klasse-
  • audi-
  • bmw-
  • mercedes-benz-
  • цени-
  • българия
БГ цени на топлимузините А8, 7er и S-Klasse - 1

Представянето на новата А8-ца на Audi ни провокира да проверим какви са цените в България на топлимузините на вездесъщото германско трио. Трябва да уточним, че продажбите на новата А8-ца започват от есента на тази година в Германия от 90 600 евро. Базовата цена на L-версията ще е 94 100 евро. Ценовата листа, която ви показваме, е за досегашната и все още актуална генерация на модела.

Иначе прави впечатление, че от базовите версии на Audi A8, BMW 7er и Mercedes-Benz S-Klasse най-евтина е трилитровата дизелова модификация на досегашното А8. Версията A8 3.0 TDI, при това quattro струва 160 285 лв с ДДС. Що се отнася до най-скъпата лимузина по ценова листа, то това е една от модификациите на баварската седмица.

Версията М760 Li xDrive се предлага у нас за 342 900 лв с ДДС. "Бюджетна седмица" пък може да се вземе за 173 950 лв. с ДДС. Най-скъпата S-Klasse e AMG 4matic L, която се предлага в България за 317 724 лв с ДДС, а най-евтината - 176 024 лв. с ДДС. Ето и ценовите листи на базовите модификации на А8, 7er и S-Klasse. Цените са за България с включено ДДС.

БГ цени на топлимузините А8, 7er и S-Klasse

БГ цени на топлимузините А8, 7er и S-Klasse

БГ цени на топлимузините А8, 7er и S-Klasse


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 na onq konq

    22 42 Отговор
    Каруци за селяни.

    Коментиран от #3, #8

  • 2 Къртев

    11 18 Отговор
    Не ща
  • 3 Къртев

    36 9 Отговор

    До коментар #1 от "na onq konq":

    Ха-ха-ха, скъпички ли са?
  • 4 onq s konq

    20 7 Отговор
    Абе така е,ама оказва се че същите тия селяни си имат и по един 2-4местен звяр с ей-такива гуми...Та ми става мъчно понякога че нямам селско жителство!

    Коментиран от #11

  • 5 Иванчо

    29 6 Отговор
    Кви са тия цени кво е тва нещо ?!?!?
    Тези пари за нищо ги нямат.
    А S-класата задължително ще си я купя след 16години !!!

    Коментиран от #14, #31

  • 6 гощо

    33 6 Отговор
    Ма никой не си ги копува тези коли на тези цени в брой! Това са коли копувани на фирми с оперативни лизинги с приспаднато ДДС и т.н. Хвърляш 1500-2000лв на месец и караш! Ако имаш личен дори среден бизнес и искарваш едни 10000лв на месец веднага можеш да се класираш в една такава лимузина! После обаче скъпо каско,скъпа смяна масла и филтри и т.н.

    Коментиран от #7, #12

  • 7 8587

    35 1 Отговор

    До коментар #6 от "гощо":

    Стига с тези мантри за скъпи масла и филтри. Конкретно за бмв-та. Всички нови от 1 серия то топ моделите им се продават с вкл. смяна на масла и филтри за първите 5год/ 100 хил.км. Което настъпи първо. За мерц и ауди не знам. ни едва ли остават по назад. Така че взимаш и караш- единствения ангажимент са ти каско, гражданска, комплект гум и винетка.
    Освен това при дадени 100 хил + евро за топ лоделите им не мисля че комплект гуми за 10 хил.лв. Или масло и филтри за 500-1000 лв. Не Би трябвало да са ти проблем. Ще ти бъдат проблем ако автомобила не отговаря на дохода ти.
  • 8 Хайко

    21 4 Отговор

    До коментар #1 от "na onq konq":

    Кисело ли е гроздето? :)

    Коментиран от #22

  • 9 вес

    12 29 Отговор
    А защо не включихте Тойота Корола и Хонда Сивик. Това японските гиганти за нищо ги нямате
  • 10 гост

    33 1 Отговор
    Това че дадена кола от този клас струва дадена сума по ценова листа изобщо не значи че това е максималната крайна цена. И трите марки имат каталози с опционални екстри които са дебели колкото "Война и мир". Ако се добавят всички възможни екстри цените по тия колонки могат да се удвоят и дори утроят ...
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 James

    14 2 Отговор

    До коментар #6 от "гощо":

    2000 лева на месец? Лизинг за 60 месеца за най-евтината модификация ти излиза средно 3500 лв месечно. Това е ориентировъчна цена с минималното оскъпяване на лизинга и с включена разбита първоначалната вноска (не че някой ще ти позволи да я разсрочиш, ще ти искат около 45 000 веднага). Обслужването излиза за евтините двигатели около 900 лв, но вече каско (май е около 6500-7000) първата година, данък (1000 и нещо на година), гуми (runflat около 1000-1300 лв на сезон, ако ще ги караш 3 сезона), джанти (4000 лв)... Така че сметни 5 бона на месец и ще си спокоен.

    Коментиран от #26

  • 13 Жико

    7 12 Отговор
    Не че нещо, ама листата на БМВ е с двойно повече като избор на двигатели + 3 хибрид модела! От трите марки лошо няма, то е ясно.
    730xd показва завидна динамика за размера си, преди два дни имах щастието..

    Коментиран от #15

  • 14 Жигули

    10 1 Отговор

    До коментар #5 от "Иванчо":

    По-добре си вземи сега С-класата на 16 години, че не знаеш какво ще ти се случи (да не дава Господ) след 16 години... ;)
  • 15 до Жико

    14 3 Отговор

    До коментар #13 от "Жико":

    Ти не гледай листата ... Точно BMW имат един единствен дизел който е 6-цилиндров и само го "помпат" с повече турбини и коне в различните модификации . Ауди имат и дизелов осмак...

    Коментиран от #17

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Жико

    5 5 Отговор

    До коментар #15 от "до Жико":

    Знам го, върви безобразно и харчи малко, много добър двигател.
    Няма лошо на един двигател да предлагаш три мощности.
    Най-якия 400кс с трите турбини е проблемен все още, но мисля че ще се справят с това от БМВ.
    Страхотни коли, но всеки трябва да си знае възможностите като си пожелава такава кола..
  • 18 Кожо

    10 0 Отговор
    Това не са коли за всеки, нито в България, нито извън. Съответно и разходите за поддръжка, ремонтите.... Ганю обаче не мисли за това, купува амортизирана кола и проблемите висват на съдрания джоб. Само и само да е велик, ма то пак не става, като се види какво пише под задния номер...
  • 19 коур

    6 4 Отговор
    ахаххахахахах представям си как някой си купуват тези автомобили нови на лизинг и още като излязат от шоурума губят 20 000лв :D :D

    Коментиран от #20, #30

  • 20 James

    7 1 Отговор

    До коментар #19 от "коур":

    Повече губят. Има хора, които купуват такъв автомобил да шофират - в тях имаш пълни екстри на шофьорската седалка (динамична, с вентилация и подгрев), къса база и максимален брой спомагателни системи (автоматично паркиране, lane assist, sign recognition). Тези, които ще пътуват отзад пък не поръчват никоя от тези екстри, но имат пълен пакет седалки отзад, дълга база, хладилник... Представи си сега как спестяваш 10% от стойността, но няма да имаш възможност да я направиш по своите нужди. Това добра сделка ли е за човек, който купува кола от този клас? Не.
  • 21 СубаруЛеворгВарна

    19 3 Отговор
    145 кв.м. мезонет на 5 етаж над Евксиноград струва 223 000 лв. - БМВ 750 струва също толкова. След 7 години бмв-то ще струва 50 000 лв. - мезонета на Евксиноград 250 000 лв!!!!

    Коментиран от #29

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Morgoth

    5 4 Отговор
    Хубави автомобили, но идеята им не е да ги караш, а да те возят в тях. Което пък предполага да си от точния тип бизнесмени. Ако ми бяха по джоба най-вероятно щях да карам Панамера.
  • 24 Max

    8 3 Отговор
    Предпочитам напомпаната версия ба алфа джулия. С всички екстри и 4x4 е 150 000 лева с ддс. Какво повече може да искаш от автомобил с двигател от ферари и 510 к.с..

    Коментиран от #25

  • 25 Елементарно

    4 8 Отговор

    До коментар #24 от "Max":

    Повече може да искаш двигател от БМВ или Мерцедес, а не от Ферари.
  • 26 лимонад

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "James":

    май не си на ясно какво значи оперативен лизинг и каква е практиката за него ?
    за кола за 150000 - последните 50 не се смятат. останалите 100 се разсрочват за определен брой години и първоначално даване също липсва доста често. така ще е около 3000/месец (2000главница, малко лихва, малко режийни и малко печалба :)) - за около 50 месеца - оперативния лизинг.
    Освен това - идеята на оперативния лизинг не е да си поддържаш ти колата... т.е. нито масла ще сменяш, нито гуми, нито каско ще плащаш. всичко ти е в цената. а последните 30% ги плащаш след края на оперативния лизинг, ако искаш да задържиш колата. иначе остава за тях.

    Коментиран от #27

  • 27 James

    5 1 Отговор

    До коментар #26 от "лимонад":

    За оперативен лизинг съм учил в университета. Няма да ти разсрочат тези коли с 30% остатъчна стойност и за 3000 лв на оперативен лизинг, забрави. Една тъпа Мазда 6 на оперативен лизинг излизаше минимум 50% над цената на финансовия лизинг с първоначална вноска и остатъчна стойност.
  • 28 Jason Button

    14 2 Отговор
    Ам, пропуснали са да споменат за съществуването на S600 и S65 AMG, чиято цена се простира далеч отвъд 400К лв, карайки най-скъпото Беенве 7 да изглежда като евтина играчка за пролетариата, ама ОК.
  • 29 Един гост

    2 6 Отговор

    До коментар #21 от "СубаруЛеворгВарна":

    Ами купувай го. Не всеки има нужда от апартамент.
    Аз бих взел БМВ-то. Или по-скоро S class.
  • 30 Един гост

    10 0 Отговор

    До коментар #19 от "коур":

    Само и с представянето ще си останеш, злобар. Те ще загубят 20 000, даже не 20, ами повече... Но ще си ги карат с кеф и ще се наслаждават. А ти само ще ги гледаш на снимка.
  • 31 Един гост

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Иванчо":

    Че какво им е на парите? Нищо особено. Нормални цени.
    А за какво да ги имат парите? Пари като вестници в света. И постоянно се печатат нови. В повечето градове в света един нормален апартамент струва по половин - един милион евро. Някаква си количка там за 100-150 000 евро не е нищо ама грам впечатляващо. Да не говорим колко коли има по между 1 и 3 милиона евро/долара.
  • 32 Един гост

    1 0 Отговор
    Съгласен съм с Лимонад.
  • 33 Гост

    4 3 Отговор
    Мерцедес все още са най-бързи в най-вискоя клас. Те за затова от БМВ и АУДИ не дават ускорението, защото S63 AMG ги бие със своите 3,5 секунди до 100 км/ч.
  • 34 Vasik Atanasova

    1 2 Отговор
    А8
  • 35 ХАХА

    1 0 Отговор
    Тук не става въпрос за граждани и селяни ами за завист и то доста. Жалка картинка... спрете да мразите и си купете това което на вас ви харесва.