41 години след първия Accord Honda представи десетото поколение на модела. Новата генерация преминава от атмосферни на турбомотори, получава 1.5-литров двигател и десетстепенна автоматична трансмисия.

Десетият Accord е разработен от нулата, има по-лека и същевременно по-устойчива на усуквания каросерия и различно шаси. От гамата отпада шестцилиндровият агрегат, а звукоизолацията е подобрена със система за активно гасене на шумовете.

Противно на тенденциите в последните години новият Accord е по-къс (-10 мм) и по-нисък (-15 мм) от предшественика си. За сметка на това широчината и междуосието са нараснали съответно с 10 и 54 мм.

Намаляло е и теглото на автомобила (между 50 и 80 кг зависимост от модификацията и оборудването). В салона има повече пространство, а обемът на багажника е увеличен с 28-90 л (отново според версията) и достига 472 литра.

Всички двигатели на новия модел са четирицилиндрови с принудително пълнене и директно впръскване. Старият 2.4-литров мотор отстъпва място на 1.5-литров с мощност 192 коня, който може да се съчетае с вариатор или шестстепенна "ръчна" кутия.

Ролята на предишния 3.5-литров V6 поема двулитров агрегат с 252 к.с. Той ще се комбинира с десетстепенен автоматик, но във версията Sport също ще бъде достъпен с механична предавателна кутия.

Хибридната версия на Accord остава в гамата, но повече подробности ще бъдат публикувани по-късно. Засега е известно, че е базирана на двулитровия модел, но двигателят работи по цикъла на Аткинсън. Подпомагат го два електромотора.

Оборудването на новия Accord включва прожекционен дисплей, 7- и 8-инчови екрани на приборния панел и мултимедията, 450-ватова аудиосистема, безжично зарядно, точка за достъп до WiFi в 4G LTE мрежи, възможност за дистанционен контрол над колата (например заключване на вратите, местоположение и моментна скорост) и светодиодни фарове.

Моделът получава също адаптивни амортисьори и система за промяна на настройките с три режима - Normal, Sport и Econ. От тях зависят реакцията на педала на газта, чувствителността на кормилната уредба, твърдостта на окачването и алгоритъмът на скоростната кутия.

Новият Accord ще се произвежда в завода на Honda в Мерисвил, Охайо. В различни градове в същия щат ще се изработват двигателите и трансмисиите на модела. Японците са инвестирали в модернизацията на американските си предприятия $149 млн.






Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 фау ве
12:18 17.07.2017
2 стига бе
12:19 17.07.2017
3 Бай Джап
Коментиран от #26
12:23 17.07.2017
4 onlyhonda
Коментиран от #7
12:23 17.07.2017
5 onq s konq
12:49 17.07.2017
6 ТИПО
12:49 17.07.2017
7 Пабло Ескобар
До коментар #4 от "onlyhonda":
1.5 литров двигател в това голямо купе и ми говориш за мощ?12:52 17.07.2017
8 гост
12:58 17.07.2017
9 Kоце
12:59 17.07.2017
10 ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС
13:08 17.07.2017
11 Ловеца на поршета
Коментиран от #21
13:15 17.07.2017
12 Японец
13:23 17.07.2017
13 Пазарен Либерализатор
13:30 17.07.2017
14 pak se iazlagat ot honda
13:35 17.07.2017
15 ужас
Коментиран от #16
13:45 17.07.2017
16 ужас
До коментар #15 от "ужас":
И Honda fanboys, спокойно. Знам, че е японска. Това не пречи да прилича на корейска интерпретация :)13:47 17.07.2017
17 HONDA POWER
Коментиран от #20, #23, #29
13:54 17.07.2017
18 hostt
13:57 17.07.2017
19 ТРЕНДО
очакванията ми бяха съвсем други.
14:01 17.07.2017
20 filo
До коментар #17 от "HONDA POWER":
Пич, не се напъвай толкова, за да не се опуснеш ти, иначе колата си е супер, спор няма.14:15 17.07.2017
21 Просто гост
До коментар #11 от "Ловеца на поршета":
Много дъвки турбо имаш да издъвчеш докато ти се случи да видиш Порше.14:18 17.07.2017
22 гост
14:25 17.07.2017
23 гост
До коментар #17 от "HONDA POWER":
Публикувано във факти.бг: Знаеш ли защо хонда спират да произвеждат двигатели за лодки???14:26 17.07.2017
24 Чорба от греховете на отец Никодим
Коментиран от #36
14:27 17.07.2017
25 гост
14:30 17.07.2017
26 Жико
До коментар #3 от "Бай Джап":
Абе вие сте болни хора, тоя леген е толкова грозен, че трябва да го раздават с натрупани точки в Кауфланд.14:38 17.07.2017
27 Ха ха ха
15:05 17.07.2017
28 Мразя Нови Кенефи
15:17 17.07.2017
29 Ярослав Станчев
До коментар #17 от "HONDA POWER":
Айде не се напъвай много кой виси по сервизите.Преди 3 дни Хонда обяви,че изтегля за сервизна акция 1 150 000 бройки от Акорд заради проблеми с дефектен датчик на акумулатора,който може да предизвика пожар.Та малко смешно звучи коментара ти на фона на тая новина.16:42 17.07.2017
30 HONDA VTEC
17:29 17.07.2017
31 Kiro
Коментиран от #33
17:46 17.07.2017
32 Някой
18:47 17.07.2017
33 Някой
До коментар #31 от "Kiro":
Кире, стоповете да и са кусур, хаха.. Тойота и Нисан са много уважавани от мен марки и им се радвам искрено, но като цяло и япончетата занемариха макар и много по-малко качеството в сравнение с европейците!19:02 17.07.2017
34 ккк
Новата линия ми изглеждат доста солидни автомобили.
Обаче ясно е, че не на всеки ще му допадне дизайна. Със сигурност Хонда са традиционалисти по-своему при изработката на своенравен, иновативен, креативен и в същото време доста трудно "смилаем" дизайн.
Това го прави "актуален" по-дълго на пазара, отколкото, "сладникавия" дизайн на някой ЕС производители, които бързо експлоатират "ефектните" си нови модели и остават банални.
Въпрос на бизнес политика! Само Ви напомням, че Хонда представи един от моделите CR-V в доста шокиращ външен вид - но в последствие се превърна в хит.
Но и качеството на всички модели е безкомпромисно, затова очаквам нов пазарен бум.
19:22 17.07.2017
35 ккк
19:35 17.07.2017
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Shmeker
20:54 17.07.2017
38 Стамат
21:18 17.07.2017
39 Shmeker
22:06 17.07.2017
40 Франкенщайн
Двама дръпнати ми говорят за перфектен дизайн а аз виждам един Франкенщайн. Трябва ли да се притеснявам или и вие виждате тази гавра с истинският автомобилен фен. Заедно с Тойота трябва да бъдат маркирани със стикер забранено да се гледа от деца.
Коментиран от #41
22:46 17.07.2017
41 ккк
До коментар #40 от "Франкенщайн":
Да и според моя вкус, Тойота не предлага "чудеса" и не може да ме впечатли с нищо "специално" - поне до тука.Но този автомобил тук Honda Accord- за мен лично е със съвършен дизайн, уникално красив интериор и магнетична осанка. Автомобил мечта!
Честно, чудя се как маже да не го харесвате?
Но поне сега в предлагането на автомобилните модели се открива пъстро разнообразие - за всеки вкус по нещо. Успех.
23:27 17.07.2017
42 непознат
23:49 17.07.2017
43 Като гост
Коментиран от #44
00:39 18.07.2017
44 filo
До коментар #43 от "Като гост":
Само ти можеш. Аман от глупости.Коментиран от #50
09:55 18.07.2017
45 турбо
10:00 18.07.2017
46 Лексус
Коментиран от #47
12:26 18.07.2017
47 Тошко
До коментар #46 от "Лексус":
Много ми е интересно как ще обясниш на акционерите, които ги интересува единствено и само печалбата, правенето на коли само за фенове!!!Какво, хонда бутикови ли са? В ограничен тираж, щото бъдещите собственици да са много горди, че не са масови и се срещат рядко???
Нек'ви глупости си пишете колко да не заспите..
Тия чупки и грозни форми са за азиатски и американски пазар, там си ги кльопат.
Аз такова грозно нещо не бих карал, пазара е пренаселен от по-красиви и динамични алтернативи!
Коментиран от #49
14:29 18.07.2017
48 ОРИЗА
16:55 18.07.2017
49 Лексус
До коментар #47 от "Тошко":
А дали наистина акционерите ги интересуват само финансовия баланс, или хората влагат нещо повече от просто поредните коли за пазара. Японците имат съвсем друга политика относно продукцията. Изпипват я, влагат много чувство в изработката. Бях чел, че в Япония е обидно даже да оставиш бакшиш. Не съм запознат с майсторите на хонда, но майсторите Такуми на Лексус са признати специалисти в своята област и носят гордо титлата.17:51 18.07.2017
50 Като гост
До коментар #44 от "filo":
Японците могат, не аз.07:15 19.07.2017
51 Японски ръЖдоч
Коментиран от #53
23:30 19.07.2017
52 дизайн
10:00 20.07.2017
53 Антон
До коментар #51 от "Японски ръЖдоч":
Производителя дава 10г. Гаранция срещу корозия.Това че ти си мамин татин скъсаняк и караш 20г.немски клозети си е твой проблем дечко.13:27 20.07.2017