Last news in Fakti

7 Август, 2017 11:52 7 441 26

Шефът на VW обяви Tesla за заплаха

  • volkswagen-
  • tesla-
  • херберт дис
Шефът на VW обяви Tesla за заплаха - 1

Председателят на директорския борд на Volkswagen Херберт Дис призна, че се отнася изключително сериозно към възхода на Tesla Motors. На въпрос на фирмено издание кой е основният конкурент на немската компания мениджърът отговаря "В миналото бяха Toyota, Hyundai и френските производители, а днес - Tesla".

Изказването на Дис изненадва с откровеността си, тъй като ръководителите на големите концерни обикновено са крайно предпазливи в оценките си за прогреса на Tesla. Съществените диспропорции в производствените обеми все още дават самочувствие на автомобилните босове да се отнасят с известно пренебрежение към електромобилите на Илон Мъск.

Миналата година Volkswagen е продал почти 6 млн. леки коли, а Tesla - едва 84 000. Херберт Дис обаче смята калифорнийския производител за потенциален източник на големи неприятности за немския гигант.

"В Tesla разполагат с възможности, до каквито в момента ние нямаме достъп", пояснява мениджърът, визирайки големия брой софтуерни инженери, отличните електромотори и безпрецедентната по мащабите си мрежа от зарядни станции.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тойо ман

    32 16 Отговор
    Еми така вие докато лъжехте хората с дизелчетата ония дръпнаха, обаччв в грешка си не Тесла, а Тойота отново, ще ви удари теслата ха ха, ама още не го знаете !
  • 2 Пеньо

    39 9 Отговор
    Докато някои бяха забили носа си в ауспуха на дизела и се чудеха как да измамят, то други инвестираха в бъдещето!
  • 3 ААА 8

    22 12 Отговор
    Херберт Дис е наясно,че зад "Тесла" стоят правителството на САЩ и всяка година подпомагат възхода с огромни капитали.
  • 4 Киро

    31 8 Отговор
    VAG-.ните сега ще усетят дебелия!

    С лъжи и измами до никъде не се стига.
  • 5 Lexus

    18 1 Отговор
    След дъжд качулка.
  • 6 Чавдар войвода

    13 20 Отговор
    След по-малко от 10 години, VAG-.на групата няма да съществува.
  • 7 Гост

    18 16 Отговор
    Глупави коментари!прочетете за батериите на тесла. За производството на една батерия дизелов автомобил трябва да работи 10 години. Батерията не се рециклиран. В големи мащаби няма да се произвеждат тея електрични. Основното находище на кобалт е в Африка а други не са известни.

    Коментиран от #10, #21

  • 8 ПроЗ Германец

    12 11 Отговор
    Тоз'има още мляко от кърмата на майка си по устата.В миналото бяха Тойота и Хонда,не че Хюндай са лоши автомобили.Но са доста назад по продажби и друго.А, в бъдеще пак ще са лидери.Нали знаеш Гюнтерче,Хонда и Хитачи защо си стиснаха ръцете на скоро.Докато си и призовавате нафтовите печки да ги скопявате много други пак ще ви издухат не само Тесла.
  • 9 ПроЗ Германец

    15 10 Отговор
    "В Tesla разполагат с възможности, до каквито в момента ние нямаме достъп", пояснява мениджърът, визирайки големия брой софтуерни инженери, отличните електромотори и безпрецедентната по мащабите си мрежа от зарядни станции.

    Добре ,че си го признавате шваби.Вие какво искате да ви се обадят от Тесла и да ви изпратят по DHL един храд диск 1тб с цялата информация кутия шоколадови бонбони с бутилка Джак.Ако съм на вас поне ще им се премоля да ми напишат нов Софтуер за пушилките с които на лъгахте хората.
  • 10 гост

    14 11 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    По спокойно , не подскачай , ще вземеш да спукаш някой съд , как ще се лишим от уникалните ти глупости ! Айде още малко да те зарадвам , според последния отчет за полугодието до юни , Тесла е увеличила приходите от продажби почти два ПЪТИ спрямо 2016 , а от официалното представяне на Модел 3 получава по 1800 нови поръчки на ДЕН ! НОВИ , извън ония 500 000 от миналата година ! Това прави има няма още 50 000 МЕСЕЧНО , а на всичкото отгоре ЕС готви задължителни квоти за електромобили като китайските , дето влизат от догодина ! Тесла не е заплаха , Тесла е УНИЩОЖИТЕЛЯ на ВАГ и подобните !

    Коментиран от #11, #15

  • 11 123

    10 12 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Леко ти да не спукаш нещо от напъните. 1800 на ден - леле... а горките германци имат по около 17 000 поръчки на ден, включително и в почивните дни.
    А и приказката за Тесла ще почне полека да се разпада, след като минат 10 години от производството на първата батерия. Платил си 100 000 $ за теслата, караш 10 години, икономисал си има няма 10 000$ от гориво, изтича ти гаранцията на батерията, която е програмирана да се скапе на следващия ден. Рециклиращите компании много ще ти се зарадват - не искам да гадая, колко ще ти вземат за рециклиране. Едва ли някой ще иска второупотребна тесла без батерия (45 000 нова), тоест си остава вечно твой паметника. Няма много бълъци, които ще си купят тесла втори път.

    Коментиран от #14

  • 12 Бай Онзи

    13 5 Отговор
    Цитат от DW България:

    "така например можете да карате една Е-класа на "Мерцедес" цели 8 години, преди да достигнете нивата на замърсяване на околната среда както при една електрическа "Тесла. Ако един конвенционален двигател с вътрешно горене изразходва под 6 литра бензин, според днешните стандарти той не замърсява околната среда повече, отколкото една малка градска кола "Тесла". Една от причините за това е тежащата около един тон батерия на електроавтомобилите."

    Коментиран от #13

  • 13 123

    17 6 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Онзи":

    Приятелю,
    само производството на батерията отделя СО2, колкото Е-класата отделя за 10 години употреба. Производството на тока изобщо не го смятаме.
    Екологичността на ел. автомобилите е един голям балон. Просто при Тесла се ползва модела на Айфон. Превръщат я в имиджова марка. Стоката е съвсем обикновена, но правилната рекламна стратегия я превръща в имиджова - балъците са склонни да платят 3 пъти по-високата цена за същото качество. Проблемът за Тесла тук е, че един телефон струва 1000 $ и доста балъци могат да си го позволят, а една Тесла е 100 хил. и пазара е ограничен. Но за всеки влак си има пътници - в БГ има продадени 14 Тесли миналата година. В други държави малко повече, но Тесла трудно може да бъде конкурент на големите марки....

    Коментиран от #17

  • 14 гост

    3 7 Отговор

    До коментар #11 от "123":

    Оууу , ти да видиш , "включително и в почивните дни" ! Ама има едно проблемче ( не за почивните дни , нищо че тогава не работят , а по интернет не приемат) , толкова са били и миналата година и по-миналата , а следващата и по-следващата в най-добрия случай ще са същите , а по-вероятно ще почнат да намаляват , щото растеж има само в Китай и Индия , където с новите "правила" им предстои едно бая силно падане по гъз , а пък за растежи по 100% годишно никога не са и мечтали , ама силно се надявам да се успокояват като теб , това само ще улесни още повече Тесла . А за глупостите за батериите даже няма да си правя труда , то щото са толкова лоши само последните месеци се обявиха 4-5 завода за десетки милиарди , включително и от "стогодишните" дето уж "изчакват"
  • 15 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Пич, не подскачай. Това, че някой пише с ник като моя и плюе по Тесла, не значи, че съм аз.
    Малко ти се изтъркват лафовете вече.
  • 16 ДДД

    11 2 Отговор
    тука Марешки го обявиха за заплаха
  • 17 Никой

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Е какво е класата феята с пръчица я е направила от нощито такали. Казваш за наоравата и грам енергия не е изпилзвана

    Коментиран от #18

  • 18 123

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "Никой":

    Казвам, че едно от най-мръсните производства е това на батерии. Още по-замърсяващо е последващо им рециклиране, доколкото това изобщо е възможно.

    Коментиран от #19

  • 19 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Аз пък казвам , че лъжеш като дърт циганин и то с умисъл ! Въпросното измислено проучване ( което аз сам ти показах) се казва единствено , че за производството на една батерия на Тесла се отделят 17,5 тона СО2 , АКО ЕНЕРГИЯТА ЗА ПРОИЗВОДСТВОТО И Е ОТ ИЗКОПАЕМИ ГОРИВА !!!!! Дори ако това е така , любимата ти Е-класа отделя по толкова на ВСЕКИ 100 000 км , без да броим емисиите нужни за ПРОИЗВОДСТВОТО на горивото което използва ! Тоест за живота на една батерия , ще отдели поне пет пъти повече емисии и батерията се използва повторно и се рециклира 100% !!! И Тесла НЕ ИЗПОЛЗВА изкопаеми горива в Гигафабриката за твое голямо съжаление !

    Коментиран от #20

  • 20 Язе

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Я като е толкова еко тази гигамигафабрика защо не я направиха в някой град където има инграструктура ами я забиха на кучето в г.а?С какво си превозват части за производството?С тесли?С какво си превозват стоката?Всяка една по поотделно ли я карат?Бегай с тая измишльотина.Кажи поне какво караш като си толкова зомбиран от тесла?

    Коментиран от #23

  • 21 EL Macho Grande

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Спри с тия речи,
    легни по-удобно!
    На мен от теории ми е писнало.

    Всички жени вече дишат(е) свободно -
    едни с пълни гърди, други с провиснали!
  • 22 Nicola

    3 1 Отговор
    Споко, пичове - единственото нещо, което може да спре налагането на електромагнитното задвижване е второто пришествие. Кучетата си лаят, Теслата си върви. И множи!

    Едно е ясно - бъдещето е неизбежно. И то винаги съдържа радикални промени. Винаги. Който не вярва, да чете история.
    Ама не! Вие от припяване и първолашко рецитиране на дочути откровени глупости (нямало литий, батериите били мръсни и не се рециклирали бла бла) нямате време (нито желание) да четете.
  • 23 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Язе":

    Явно ти си бил "на кучето в ...." , та знаеш къде е , но относно Гигафабриката малко си се объркал , тя се намира във 250 000 хиляден град и има адрес със улица и номер , а транспорта на материали и продукция се извършва с влакове , електрически естествено , ама какво ли да обяснявам на някой дето си мисли , че "дизелов камион" е върха на транспорта !
    1, Electric Ave, Sparks, NV 89434, Съединени щати
    https://www.google.bg/maps/place/Tesla+Gigafactory/@39.5182248,-119.638661,27173m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x80991fc240ba30b9:0x7e66b0fa4fe55cd8!8m2!3d39.5380042!4d-119.43904?hl=bg&authuser=0

    Коментиран от #24

  • 24 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Завода там е изоставен от Дж. Мотос и те го взимат и го преобразяват напълно. Илън Мъск е истинскя чвоек променящ света, а не несретника Стивън Джобс лека му памет. Чомека от Фолскваген много малко му пука за всички нескопосани коментари тук. Нещата ще се движат към хибриди и след това пълни електрички след около 10-15 години най-рано като шир продажба когато има три критерия които да са изпълнеени-първо зарядна мрежа, второ издръжливост на батерията и в студ на приемлива цена и трето време за зареждане. Така, че браво на Тесла дотук, но не подценявайте хората на мениджърски позиции в такива гиганти.

    Коментиран от #25

  • 25 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Иван":

    Завода " изоставен от Дж. Мотос" се намира във Фримонт , Калифорния и там се сглобяват Модел С и Х , а този е в Рино , Невада , не бъркай нещата , а останалото са пълни глупости естествено , само да ти припомня , че последните две години "шефовете" на ВАГ се смениха три-четири пъти , а за "хибриди" дори Тойота вече не говори за в бъдеще
  • 26 гост

    0 0 Отговор
    Преди 10г му се подигравахте на мениджърските способности, че така не се правело (визирам огромните инвестиции в инфраструктура), а сега ви води пазара. Той е рискувал многократно милиардите си и личната му печалба е тясно свързана с успеха на компанията. Той ви каза, че когато един мениджър на голяма корпорация рискува всичко, което има за реализацията на бизнеса, тогава може да му дават акъл как се прави. Та не е заплаха, той е бъдещето, след като европейците подкарат тесла модел 3 ще видите как продажбите на ФВ ще се сринат още повече щом на цената на един голф може да си купиш тесла и да караш почти без пари.