Този път отново ще се отправим към планинските отсечки, защото там автомобилите не биват ограничавани и можем да се насладим на наистина епични такива, които вече отдавна са излезли от хомологация. Тук машината е една класика от DTM - Audi A4 с V8 двигател. Характеристиките ѝ разбира се са впечатляващи - 460 атмосферни конски сили при тегло от повече от скромните 1050 килограма. Тази пропорция е в ръцете на пилота Хосе Антонио Лопес Фонбона и държи рекорда за изкачването на това трасе в своя клас. Ако натиснете бутона "play" ще разберете, защо е така!
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 S-line
21:49 10.08.2017
2 Shmeker
22:26 10.08.2017
3 345
23:18 10.08.2017
4 Тошко Славов Завинаги
08:09 11.08.2017
5 Христо
Коментиран от #6
08:37 11.08.2017
6 Просто гост
До коментар #5 от "Христо":
В тоя спорт се гонят леки двигатели макс.5 цилиндрови форсирани и турбинирани а не v8 кютуци.Тоя няма никви шансове да речем срещу едно прилично подготвено Evo 2000сс.Коментиран от #8, #9
10:23 11.08.2017
7 Еколог
11:33 11.08.2017
8 Христо
До коментар #6 от "Просто гост":
Прав си... и аз се чудих защо са се спряли на в8 ама... оствави че бави ускорението тая тежест, но и стабилността е доста кофти с тоя голям мотор отпред...Коментиран от #10
14:49 11.08.2017
9 Ярослав Станчев
До коментар #6 от "Просто гост":
Колата е А4 ДТМ,разбирачо.Взели са я от ДТМ шампионата,а там са разрешени само 8 цилиндрови атмосферни мотори,за сега.Пусни едно ЕВО в ДТМ да го видим колко ще изкара и дали няма да седи на опашката.И като се има прдвид,че в ДТМ е разрешен само един двигател на кола за сезон това "прилично" подготвено ЕВО ще е до второто състезание,после тоталка.Те хората са ти го написали,ама той чукча писател,не читател.
Коментиран от #12
16:03 11.08.2017
10 Ярослав Станчев
До коментар #8 от "Христо":
То щото стабилността е кофти и ускорението е слабо затова Ауди А4 ДТМ има 3 конструкторски титли,5 шампионски титли,35 победи,44 пол-позишъна и 32 най-бързи обиколки в Германския туристически шампионат(ДТМ).Ма те от къде да знаят Ауди,БМВ и Мерцедес,че с V8 двигател не можело да се състезават и да печелят???Да бяха те питали как не може да се направи състезателна кола с 8 цилиндъра.Ма те там всичките са аматьори и гаражни тунери,та за това карат на осмаци.Друго си е някой форумен ендженерин да им обясни нещата.16:21 11.08.2017
11 Ваг
17:28 11.08.2017
12 Просто гост
До коментар #9 от "Ярослав Станчев":
Ти за Валтер Рохл ли се мислиш или за Павел Жеков или за Ники Златков.Карай си Аudi 80 ли там кво караш и си мечтай за Audi 100.Препоръчвам ти 2.4d атмосферен дизел ще ти пасне супер.19:08 11.08.2017
13 Ярослав Станчев
Тежал двигателя,нямала управляемост и прочее глупости.Тежи и няма управляемост моята и твоята кола,ама кола от ДТМ няма нищо общо с кола от масовката.Първо прочетете после пишете смешки.
10:40 12.08.2017