Last news in Fakti

10 Август, 2017 20:38 3 700 13

Едно лудо испанско Audi A4 V8 DTM

  • audi-
  • a4-
  • dtm
Едно лудо испанско Audi A4 V8 DTM - 1

Този път отново ще се отправим към планинските отсечки, защото там автомобилите не биват ограничавани и можем да се насладим на наистина епични такива, които вече отдавна са излезли от хомологация. Тук машината е една класика от DTM - Audi A4 с V8 двигател. Характеристиките ѝ разбира се са впечатляващи - 460 атмосферни конски сили при тегло от повече от скромните 1050 килограма. Тази пропорция е в ръцете на пилота Хосе Антонио Лопес Фонбона и държи рекорда за изкачването на това трасе в своя клас. Ако натиснете бутона "play" ще разберете, защо е така!


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 S-line

    5 2 Отговор
    Кръвна група
  • 2 Shmeker

    3 0 Отговор
    Еми истински спорт.
  • 3 345

    1 4 Отговор
    Колата е грозна да си е.еш ма..та, испанците и техният "супер рейсниг" стил
  • 4 Тошко Славов Завинаги

    1 2 Отговор
    Дека му е турбото на тва Audi?
  • 5 Христо

    4 0 Отговор
    Като чета някои коментари... била грозна... в тоя спорт се гонят технически данни, а не визия!

    Коментиран от #6

  • 6 Просто гост

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "Христо":

    В тоя спорт се гонят леки двигатели макс.5 цилиндрови форсирани и турбинирани а не v8 кютуци.Тоя няма никви шансове да речем срещу едно прилично подготвено Evo 2000сс.

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Еколог

    3 2 Отговор
    Колко гори на газ?
  • 8 Христо

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Просто гост":

    Прав си... и аз се чудих защо са се спряли на в8 ама... оствави че бави ускорението тая тежест, но и стабилността е доста кофти с тоя голям мотор отпред...

    Коментиран от #10

  • 9 Ярослав Станчев

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Просто гост":

    Колата е А4 ДТМ,разбирачо.Взели са я от ДТМ шампионата,а там са разрешени само 8 цилиндрови атмосферни мотори,за сега.Пусни едно ЕВО в ДТМ да го видим колко ще изкара и дали няма да седи на опашката.И като се има прдвид,че в ДТМ е разрешен само един двигател на кола за сезон това "прилично" подготвено ЕВО ще е до второто състезание,после тоталка.
    Те хората са ти го написали,ама той чукча писател,не читател.

    Коментиран от #12

  • 10 Ярослав Станчев

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "Христо":

    То щото стабилността е кофти и ускорението е слабо затова Ауди А4 ДТМ има 3 конструкторски титли,5 шампионски титли,35 победи,44 пол-позишъна и 32 най-бързи обиколки в Германския туристически шампионат(ДТМ).Ма те от къде да знаят Ауди,БМВ и Мерцедес,че с V8 двигател не можело да се състезават и да печелят???Да бяха те питали как не може да се направи състезателна кола с 8 цилиндъра.Ма те там всичките са аматьори и гаражни тунери,та за това карат на осмаци.Друго си е някой форумен ендженерин да им обясни нещата.
  • 11 Ваг

    3 6 Отговор
    Кошник,все пак е ауди.То ест стара смотана техника,разваляща се за секунди.Може да се сравни с хонда 1970г.
  • 12 Просто гост

    2 4 Отговор

    До коментар #9 от "Ярослав Станчев":

    Ти за Валтер Рохл ли се мислиш или за Павел Жеков или за Ники Златков.Карай си Аudi 80 ли там кво караш и си мечтай за Audi 100.Препоръчвам ти 2.4d атмосферен дизел ще ти пасне супер.
  • 13 Ярослав Станчев

    7 0 Отговор
    За никого не се мисля.Просто съм прочел малко повече от теб.Двигателя на кола от ДТМ тежи около 150 кг., а е 8 цилиндров,а двигателя на Мицубиши Лансер ЕВО,което даваш за сравнение е около 130 кг. и е 4 цилиндъра.Усещаш ли разликата?Моторите в ДТМ са по 450-500 коня,ограничени са на 9000 оборота,ускоренията са в порядъка на 2,6-3 секунди до 100 км/ч.,максималната скорост е над 280 км/ч.Теглото е 1100 кг,съотношение предна/задна ос е 50/50.За целия сезон (9 състезания по 2 манша)е разрешен само един двигател на кола.
    Тежал двигателя,нямала управляемост и прочее глупости.Тежи и няма управляемост моята и твоята кола,ама кола от ДТМ няма нищо общо с кола от масовката.Първо прочетете после пишете смешки.