ФАКТИ.БГ

Dacia ще покаже новия Duster във Франкфурт

Публикувана: 29 Август, 2017 12:56
69 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 20276
Dacia ще покаже новия Duster във Франкфурт
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Второто поколение на бюджетния кросоувър Duster ще дебютира на автосалона във Франкфурт, който започва на 14 септември, става ясно от съобщение в официалния профил на Dacia във Facebook. Румънците са публикували и видео, посветено на премиерата, но в него се вижда старият модел.

Известната до този момент информация за новия Duster се базира предимно на слухове. Предполага се, че кросоувърът ще бъде построен на модернизираната платформа на предшественика си. На същото шаси B0 са базирани Logan и Sandero.

Новият модел най-вероятно ще се сдобие със седемместна версия, която ще се казва Grand Duster. Тя ще бъде 200 мм по-дълга от базовата модификация и ще поема 650 литра багаж при сгънат трети ред седалки.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
гъзоръки
1 Отговор
Неудачия дъстър! Ама поне прайти нещо, пък ний само плюйми.......

Оценка:
-5 +75

ич ни няма
2 Отговор
Каквото и дае румънците се развиват в автоиндустрията и продават коли по цял свят, а ние "сглобяваме" китайци :(

Коментиран от #8, #10


Оценка:
-5 +84

Иван
3 Отговор
Външният вид ми харесва.

Оценка:
-4 +51

Работник
4 Отговор
румънците имат производство дори да е само за бюджетни автомобили, а българите само плюят и слагат колелетата на great wall-ите...

Оценка:
-2 +81

Марио
5 Отговор
Абе все си е дачия.Евтини пластмаси,лош материал и слаби двигателчета

Коментиран от #7, #29


Оценка:
-67 +20

готина е дачията
6 Отговор
Супер е Дачията, външният вид ми харесва, румънците дърпат страшно много, вече са 50 години преди нас, най-малко!

Коментиран от #45


Оценка:
-6 +66

Разбирача
7 Отговор

До коментар #5 от "Марио":


Че то това й е смисъла на дачия... Че е барака, барака е, ама ако искаш подгревчета, алкантари - 80-100 бона за конкуренцията

Оценка:
-2 +45

готина е дачията
8 Отговор

До коментар #2 от "ич ни няма":


Даже вече и това не правим, идеята е била да се дръпнат големи кредити, а не да се правят коли, комунистическа му работа.
Застреляха Чаушеску и сега ги вижте, къде са................!

Оценка:
-8 +30

гост
9 Отговор
Румънците страшно много се развиха през последните 6г. Автопроизводители отварят заводи за компоненти и цели автомобили, стандарта и заплащането са се удвоили. Но това стана след като започнаха да вкарват корумпираните си политици за много години в затвора. У нас няма един с ефективна присъда. И съответно не сме мръднали за добро.

Оценка:
-4 +70

Xt3rnal
10 Отговор

До коментар #2 от "ич ни няма":


Проблема е че вече успяха да фалират Great Wall BG тъй че и китайци не сглобяваме...

Коментиран от #19


Оценка:
-0 +63

onq s konq
11 Отговор
Външно ми харесва но ако му сложат мотор от беенве тдс тогава ше си го зема!С тея куци мотори не го искам!

Оценка:
-22 +11

Мустафа
12 Отговор
Тази Дачия много повече ми харесва от БМВ x5. Сигурно и ще е по качествена от бмвто. Някой знае ли дали ще се предлага с дизелов двигател?

Коментиран от #22


Оценка:
-14 +15

AUDI Q7
13 Отговор
Ванка, харесва ти защото са копирали Q7-ца ;-)

Оценка:
-3 +6

Зорлем
14 Отговор
Хм, купето май си е баш Каджар, но с различни фарове и решетка. В което няма и нищо изненадващо, де. Просто отбелязвам.

Оценка:
-0 +9

12345
15 Отговор
Те наистина са копнали ауди ам че и по-добре е излезнало брей хора

Оценка:
-0 +10

Alex
16 Отговор
Най-показателно е, че вече почти на всякъде, около Европа, както и в самата Европа се виждат Дачии. Мароко, Алжир, Ангола, Етиопия, Тунис, Египет, Израел, Ливан, Южна Америка и Русия - държави с трудни условия, само че бранда основно е Рено.
От друга страна Европа като цяло, дори в Люксембург, Монако и Швейцария има доста Дачии, а там стандарта е високичък. Може да ги карат камериерки и градинари, но дори и да е така, това е достатъчна реклама. Та чак в Япония като бранда е Нисан.
А иначе ние тука може да си филосовстваме, какви са пръчки. Пазара обаче е неумолим.

Оценка:
-1 +27

ниссан
17 Отговор
Това е Nissan, но нали рено ги държи, а те притежават и nissan

Оценка:
-1 +8

123
18 Отговор
От години посещавам Германия и по специално Бавария. И всяка година присъствието на Дачия става по осезаемо. Западняците не робуват на марки а си гредат дохода и избират автомобил според финансовите си възможности. На всичкото отгоре компректацията е доста по богата, както и външният вид, като например разни спойлери и други пошибалки променящи коренно вида на автомобила. И като прибавим смешната месечна вноска съобразена със нивата на заплатите, нещата се получават. Да не говорим за цените на обслужване. И те така си карат хората Дачия и им дреме на капата...

Коментиран от #26


Оценка:
-3 +21

321
19 Отговор

До коментар #10 от "Xt3rnal":


Не мога да разбера как може да пишете глупости, без дори да сте се поинтересували, какво става в действителност. Чул недочул и седнал да пише. Дори няма да си правя труда да обяснявам има интернет.

Оценка:
-4 +2

Гоуст
20 Отговор
Манталитет български: за какво ми е този боклук като имам 15-20 годишно БМВ

Коментиран от #33


Оценка:
-8 +8

Гост
21 Отговор
Идеалната кола за БГ обаче сме бедни и манталитета ни е такъв. Робуваме на стереотипи и на егото си. Купуваме си неща които не можем да се позволим или доста трудно и с условия и лишения си ги взимаме. Това е една от причините да не харесваме Дачийте. Дълбоко в нас всеки иска нова кола но не и Дачия, щото е бюджетна марка. В същото време не могат да и се отрекат качествата за парите си. Щото грамотен СУВ е 50 бинки а това на снимките ще е 35. Ама е Дачия. И накрая си вземаме нещо втора ръка на 10 години и почваме да висим по форумите.

Коментиран от #23


Оценка:
-8 +12

321
22 Отговор

До коментар #12 от "Мустафа":


За външния вид разбирам. Всеки си има вкус - както казало кучето, докато си облизвало под опашката.
Но, че Дачията била по-качествена от БМВ може да подразни дори такъв критик на баварците като мен.
Дори да не ги харесвам особено, новите БМВ-та имат технологии, които в Дачия ще ги има след 10 години. Затова и цената им е такава.
Иначе всички мои влизания в Дачия до сега са били пълно разочарование - евтини пластмаси, лоша сглобка, ужасяващо стар дизайн, ръжди по ламарините и т.н. Стария Дъстър, като вдигне над 120 радиото не се чува и колата сякаш се разпада, дано този е по-добър.
Единственото предимство на Дачия е съотношението цена-качество. Последното прилично при ниска цена - пословичните скръндзи - германци високо ценят това. От друга страна има и други марки с добро такова съотношение - например Шкода. Качеството е много по-добро, цената е малко по-висока. Все пак нов автомобил не се купува всеки ден.
За първите 5 месеца на 2017г. най-продаваната кола в Германия е Голф - 94 000 броя, а в първата десетица единствения автомобил, който не е на немски производител е Шкода Октавия на 8 място с 24 000 броя. Нищо не пишеше за Дачия, но през цялата 2016г. Дачия са продали в Германия общо 47 000 автомобила от всички модели.

Оценка:
-4 +11

Гост
23 Отговор

До коментар #21 от "Гост":


Нали ти не плащаш парите на хората? Какво си тръгнал да плюеш кой какво си купува?
35 бона за SUV, който няма ксенон, няма читав автомат, а е с вариатор и е под 200 к.с. - ами извинявай!!! Ама била нова - ами карай си я като е нова и не ни давай акъл какво да купуваме! За тези пари предпочитам 10 годишен Форестър с 230 к.с. например!

Коментиран от #28


Оценка:
-11 +12

Булгаристан
24 Отговор
Не говори глупости да ти се смеят. Може да си се качвал в "Дачия", но явно не си се возил и не си питал хора, които ги карат постоянно. Возеха ме на служебен "Логан" и беше железен. Единственото не ми допадаше малко твърдата возия, но това е нарочно и се свиква. То и "Рено" имаха най-меката возия, но вече всички производители я втвърдиха с цел стабилност при високи скорости. И на "Дъстър" съм се возил, а точно пък той вози меко и комфортно като лека кола. достатъчно пъргав, икономичен, широк и удобен, а не кютук като повечето други. "Дачия" се наложи за нула време като световен бранд, независимо под какво име продават моделите. Наистина в Европа карат по-пипнатите модификации, които са по-красиви от много други марки и притежават достатъчно екстри. Въпрос е на допълнително заплащане, както при всички производители. А снимката на новия "Дъстър" е измислена, пише си че колата не е показвана и това ще стане на салона във Франкфурт. Бъди сигурен, че това ще е една от най-очакваните премиери.

Оценка:
-4 +6

Радо
25 Отговор
Имаме Дъстър, 4х4, на 130К км е в момента, дизел, гори 6/100 извънградско - никакви проблеми, края на годината става на 6г. - няма ръжда, избили петънца и т.н. - струва си парите отвсякъде.

Оценка:
-4 +10

Обикновен човек
26 Отговор

До коментар #18 от "123":


Напълно съм съгласен. В "нормалните" държави никой вече не робува на марки. Всеки гледа да е ново и да го устройва във финансов план.

Коментиран от #31


Оценка:
-5 +7

THE Black Cat
27 Отговор
От въпросната снимка си личи че е козметично пооправен (или окепазен) NISSAN Qashqai 2017 колегата писал преди мен определено е прав, все пак са под една ,,шапка'' и е нормално да са със сходни и външен и вътрешен вид както и компоненти по автомобилите а и предстои да се види на живо , колко ще качественна Dacia - та ще видим....

Оценка:
-1 +3

Гост
28 Отговор

До коментар #23 от "Гост":


Нито плюя, нито броя парите на хората а още по малко ще им давам акъл. Това което казах е абсолютната истина и твоя коментар я подкрепя. Самия факт че те блазни 10 годишен пребит от каране кошник е показателен.Карай си боксера на 10 години, никой не ти казва нищо. Но не се и сърди когато с трепет влезеш във форума за питаш защо на твоя боксер му се губи антифриз? И дали разход от 15 е нормален. Щото аз познавам само един колега който що годе си поддържа Субаруто с оригинални части. Другото е майд ин Чайна. Сигурно ти ще си смениш ангренажния комплект във фирмения сервиз за 1500 лева. Де да те знам, може и да си баро.

Коментиран от #30


Оценка:
-3 +6

29
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
30 Отговор

До коментар #28 от "Гост":


Моя коментар кое подкрепя, че 116 к.с. на Дачия са нещо уникално, а 230 к.с. на Субару са кошник ли - хахахаха
Пич, "кошника" ми на 10 години не е 35 бона, а с остатъка до тези пари, мога да си поддържам колата където искам и да ми харчи 15 градско поне 5 години със средното каране у нас за година от около 10 000 км. Само, че разликата откъм вървеж, качество, сигурност, комфорт и екстри, е космическа!
Пък ти си мисли, че като караш нова кола и си дал 35 бона, си голям европеец и си много модерен. За мен 15 годишен Рейндж, 12 годишен Кайен или 10 годишен Форестър XT, са 100 пъти по-добър избор от този коптор, създаден да бъде конкуренция само на Нива - 35 бона са страшно много пари за това!!!

Коментиран от #32


Оценка:
-5 +7

Знаещ
31 Отговор

До коментар #26 от "Обикновен човек":


С какво си съгласен като по-горе имаше статистика, че продажбите на Дачия са смехотворни спрямо тези на далеч по-скъпите им конкуренти.

Оценка:
-1 +2

Гост
32 Отговор

До коментар #30 от "Гост":


Не са много парите като го сравниш със новия еквивалент на посочените от теб икони ва пазара втора употреба. Те че са по кола е факт, но забравя и едно. Те да такива по 20 И повече години когато се поддържат грамотно с оригинални части. Щото на Рейнджа за 20 бона като му гръмне възглавницата и ти отиде морето. Е, ако я залепиш ще идеш, ама тогава това става лепен Рийндж, тоест като Дачейката.

Коментиран от #34


Оценка:
-3 +5

Random
33 Отговор

До коментар #20 от "Гоуст":


Тоя боклук не мобе да стъпи на малкия пръст на Е34.
За тея пари 530V8 което е по-бързо.

Оценка:
-9 +13

Гост
34 Отговор

До коментар #32 от "Гост":


Виж сега, уважавам всеки труд. Дачия направиха много - ФАКТ. Просто таргет групата им е ориентирана към евтин служебен и проходим автомобил, който нов струва малко и има евтина поддръжка.
От фирмата майка при тях, лично на мен ми харесва Мурано, но той пък не се наложи, защото харчи яко.
Така, че за всеки влак си има пътници - просто българите сме бедни и ако някой има доход от 3000 лева на месец, не си купува Дачия за 35 бона, а си купува Кайен. Въпрос на личен избор.

Коментиран от #35, #41


Оценка:
-1 +8

Гост
35 Отговор

До коментар #34 от "Гост":


Тука съм съгласен с теб. Таргет групата е различна. Но помисли реално какъв Кайен с доход от 3000 на месец да си взема? Защото хубавия, здравия, със запазен вид и интериор не е 15 бона а поне тройно на това. Е, като го купя къде да го закарам на сервиз? В квартала? Къде да го дам да го измият и да му пипат кожата и таблото? Ми не става навсякъде и цените са едни....! Ми като мякне нещо и ми отиде заплатата от 3000 лева, направо ще излети без да разбера. Знаеш ли какъв е проблема? Че ние нямаме 35 000 лева и да си купуваме коле за 15000. Разликата я няма кеш. И като се счупи нещо от ония хубавите неща и ревеме кански. Новата кола поне е защитена от гаранцията. Ама е Дачия И не е фешън. Аз в интерес на истината не ги харесвам много, но сравнени с други марки евтинията направо примамва. А и се оказаха здрави. Та както казваш всичко е избор.

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +9

Гост
36 Отговор
Прилича си на Нисан от всякъде :-) Иначе си е добре....Нова кола с няколко години гаранция! Вече и румънците ни се смеят на жалкия стандарт и индустрия!

Оценка:
-3 +7

Гост
37 Отговор

До коментар #35 от "Гост":


И ти си прав - нямаме 35 000 в кеш и си купуваме за 15 000. Но... има едно голямо НО - пак сравняваш нова кола за 35 бона със стара за 15. И повярвай ми, има читави Кайени за 15-20 бона. Да, трябва много търсене, но има. А и ако не е Кайен, защо да не е малко по-нов Форко - е няма да е 300-400 к.с., но няма и да е с въздушно окачване и обслужването по-евтино от на Е61 например.
Така, че лично аз не виждам нищо лошо да карам стари бангии, но от по-висок клас от Дъстъра, без да вземам 3 бона на месец.

Коментиран от #40


Оценка:
-1 +5

с опит
38 Отговор
Всички които плюят Дачия просто не са в час.Трета година карам Дъстър дизел 1.5 до сега 140 000 км.От тях 30% кърска езда по черни и балкански пътища.Проблеми за сега никакви освен един накрайник на кормилна щанга и един шарнир. Смесен разход градско 20% 50% извън градско и 30% кърско-6.3.Ръжда няма грам .150 -160 на магистрала без да те изморява.При хубави гуми няма никакъв шум в купето .Пластмасата по таблото много добра не личи да е карана волана също. Слабо износване на дръжките на вратите.сравнително малък багажник. Проблем който е избегнат при новия модел.Бях в Бразилия миналата година и останах шокиран 20% от джиповете там са Дачия Дъстър с марка Рено правят ги там и са много доволни.А там пътища няма много много.Единствения кусур е че нас не ни бива.

Оценка:
-3 +9

Vasik Atanasova
39 Отговор
брей направили АУДИ КУ 7

Оценка:
-2 +4

Гост
40 Отговор

До коментар #37 от "Гост":


Абе добре си лафиме тук, хич не е зле даже:)
Накара ме да погледна Кайените в нета. Да, за 15000 поне на вид има налични. Ама брат, това са 13/14/15 годишни автомобили бре! На по 250 000, уж. Ми то всичко си е отишло от тях, останало му е само осанката на Поршето. Неееее, не го искам, дори и на тази цена, не е за мен. Евтино ми е, ако ме разбираш...
И в духа на спора, естесвено че няма лошо да караш стари, но висок клас автомобили. Но тогава нека да признаем, че правиме компромис. Искаме хубав автомобил нов, но той е скъп. Тогава го взимаме втора ръка и започваме бавно да го стягаме/рециклираме като понякога това ни е...ава м...та на семейния бюджет за дълго. Но, има и тук едно но, масата притежатели на хубави/маркови автомобили не могат дори и да си помислят да стъпят в оторизирания сервиз и да ползват части и услуги които са оригинални и с гаранция. Значи, взимаме Е60 ама не може да му сложим хубави/оригинални накладки щото са майка и баща си. Е, кажи ми тогава това какво Е60 е, като дори и най-евтиния консуматив вече не е оригинален по него? Да, ще спре, но няма да го направи като истински баварец. Та така, нека си ги караме старите, но нека да не плюеме новите, които на всичкото отгоре и са се доказали, и където на цената на едни накладки за баварец в оторизирания сервиз ще ти подменят маса неща.

Коментиран от #43


Оценка:
-2 +4

123
41 Отговор

До коментар #34 от "Гост":


При доходи от 3000 на месец не се взема нито Дачия нова, нито Порше на разпад. С този доход се взима средното ниво на оборудване от Форд, Шкода, КИА, Тойота, Рено, Пежо или нещо такова. Достатъчно грамотни марки. Няма да е СУВ, но са нови. Скачаш в лизинга и пердашиш смело напред.

Коментиран от #44


Оценка:
-3 +5

ВАГ
42 Отговор
Хюндай санта фе 2008-2009 едно към едно.

Оценка:
-3 +2

Гост
43 Отговор

До коментар #40 от "Гост":


Едно си баба знае, едно си бае :)))))))))
Ти лично в колко 13,14 годишни Кайени за 15-20 бона се вози, та говориш, че не стават?
Всичко опира до едно - за какво ти трябва колата!!! Ако ти трябва да въртиш с нея по 50 000-100 000 км на година и да си возиш само г@за, няма как да караш Кайен, пък ако ще и на 15 години да е, ако ще и дохода ти да е 5 000 на месец.
А за частите хич не си вярвай, че в официалните сервизи са оригинални. Преди поддържах Ягуар в Мото-Пфое и частите им издържаха по-малко от тези купени от нета - ФАКТ!!!
И ако човек няма ипотечен кредит и кара 9-10 000 км годишно, може да поддържа Кайен и с 1500 лева заплата, друг е въпросът колко е разумно, защото смяна на масло и филтри е минимум 500 лева.
Обаче я ми кажи колко е сигурна в краш тестовете една Дачия и колко е защитен дори Форестър, какво остава за Кайен или Рейндж - животът ми е много по-важен от някакви ядове за поддръжка. За мен това е приоритет, а не това, че ще ми е евтинко.
Следващия пък като видиш как се кара у нас, помисли кое ти е по-важно!

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +3

Гост
44 Отговор

До коментар #41 от "123":


И защо трябва да правя компромис, след като примерно аз искам SUV??? Само, че искам да има поне ксенон, навигация, мултиволан, автомат и да е над 200 к.с. Коя от изброените от теб марки и модели ще ми го даде?

Оценка:
-4 +2

Бат Ваню
45 Отговор

До коментар #6 от "готина е дачията":


.... ха ха ха.. аве...румънците били 50 г пред нас.... ха ха ха.... Ти като Дачия дръпна деева .... реску ... ха ха ха....

Оценка:
-5 +2

Гост
46 Отговор

До коментар #43 от "Гост":


Защо ли ми се струва, че се опитваш да се защитиш сам себе си, че си се набутал с някакъв варел и видиш ли причината е сигурноста?
Споко, не си първия, няма и да си последния. Накрая всеки спор свършва по този начин. Дано на Поршето да му работят всички системи, щото знаеме какви идиоти има по пазарите и инженери любители където и совалка ще ти направят. Здраве да е!
Засега казваме, че новите коли от бюджетния клас са дроб, джиткаме си яките джипари и си пееме.
Апропо, Кайена е на газ, нали?

Коментиран от #47


Оценка:
-1 +5

Гост
47 Отговор

До коментар #46 от "Гост":


Нали написах, че сега съм с варела Форко 2,5 ХТ? И не, нямам газ и никога не съм имал. Това ли е твоя аргумент?
Колкото и да смятам, няма как да се набутам 35 бона, пък като гледам във всички класации дават Субару доста по-надежден от Дачия.
Но какво ли се опитваш да ме убедиш, не знам? Явно за теб най-важното е да се набуташ едни 35 бона и после да се кефиш, че ти гори 6/100.

Оценка:
-3 +4

004130
48 Отговор
SUV са най-глупавия вид авомобил.
Нито са високи за офроуд, нито имат по-голям багажник от комби, нито харчат по-малко, нито като управление са по-добре, нито нищо.
Allroad/Alltrack/Outback/Cross са по-добре от който и да е смотан SUV.

Коментиран от #50


Оценка:
-5 +11

Иван Господинов
49 Отговор
Изглежда доста добре

Оценка:
-0 +3

004130
50 Отговор

До коментар #48 от "004130":


Стига цъкахте страхливи минусчета, а си кажете вашата теза, мишки..
Щото съм сигурен че няма с какво да оборите "SUV са боклуци".

Коментиран от #51


Оценка:
-5 +3

Гост
51 Отговор

До коментар #50 от "004130":


Пазарът говори кое е боклук и кое не. Пък мишок може да викаш на баща си, комплексарченце.

Коментиран от #52


Оценка:
-3 +6

52
Този коментар е премахнат от модератор
004130
53 Отговор

До коментар #52 от "004130":


Бяха поне...

Оценка:
-0 +1

Танас
54 Отговор
Бг. разбирачите колкото и да плюят по Датчиите,в Европа вече масово ги карат.В държавата в която съм Дъстер е най-популярният rent a car автомобил....защо ли?....И наче преките впечатления от едномесечно каране на нов Дъстер на 25К са-слаб немощен дизелов двигател и прекалено къси скорости на 6-степенната ръчна скоростна кутия(на 80км скорост вече трябва да съм превключил на 6-а,а на 110км скорост оборотите се вдигаха на около 3000-3500....5-степенна ск.кутия би била по-удачна или по-дълги скорости),спартански интериор+мизерно малко опции,лошо чистещи чистачки,прекалено силен подгрев на предните седалки,смесен разход около 6.5/100км....като цяло бюджетнен служебен автомобил.

Коментиран от #55, #63


Оценка:
-1 +2

123
55 Отговор

До коментар #54 от "Танас":


Точно това е колега. Бюджетна кола, ни повече ни по малко. Ама струва 35 000. Естествено, ние я сравняваме с автомобили струващи като нови два, че и дори три пъти. Даже прословутия Кайен сигурно е 5 пъти по скъп! И е нормално, м...а му и Кайен да може да изкара 25 години без да се троши, точно 5 пъти повече от Дачията. Да, ама не. Както и да е, сравняваме коне с кокошки. Факт е обаче, че Дачия е следващата Шкода, или това което германците направиха за последните 15 години се прави сега от французите. Щото и сега, една Октавия струва 40 000, доказано грамотна кола, ама малко я купуват по същата причина като с Дачията. Бедни сме си и не гледаме реално на пазара. Но мераците са ни големи и затова се хвърляме на втората употреба. Нови маратонки от Матстар или втора употреба Адидас от Манията? Въпрос на избор. Само че хората с Дачийте не крият социалния си статус докато тези с Кайените не маже да ги разбереш. Свят шарен, както казва Чудомир.....

Коментиран от #56


Оценка:
-1 +4

Гост
56 Отговор

До коментар #55 от "123":


Аз няколко пъти ти зададох въпросът колко звезди има Дачи на краш тестовете?!
А паралелът с маратонките, беше толкова нелеп, че чак ми стана смешно :))))))))))))))))
Все едно да кажа, че сексът с девица е по-хубав от такъв с 35 годишна ;)
Сега сериозно, аз не робувам какво пише на капака, а търся качества. Дали сравняваме кон с кокошка не е важно - важно е, че и Дачия и Кайен или Рейндж, се купуват и поддържат с пари. И като имаш да дадеш 35 бона и теглиш чертата, излиза че въпреки високия разход и скъпата поддръжка на последните два, пак няма да докараш до 35 бона разходите за тях ако ги караш 5 години с по 10 000 км на година.
Тогава защо трябва да си купувам Дачия? Искам поне един смислен отговор. Защо по дяволите трябва да водя семейството си в Дачия вместо във Форестър за 15 бона например?
Май комплексите не са при тези с дъртите Рейнждове, а при тези с новите Дъстъри, щом мислят, че са много важни за света и трябва да карат нещо, само защото е ново и са първи собственици?!

Коментиран от #57, #59


Оценка:
-2 +1

123
57 Отговор

До коментар #56 от "Гост":


Има 4 звезди. Да, секса с 35 годишна е по добър, защото знае какво прави и иска в леглото. Качвай семейството си в каквото искаш, но недей да плюеш по нещо до което не си се докосвал. Хората с Дъстъри нямат комплекси, щото вече са си купили колата. Останалите имаме комплекси, щото нямаме парите за нова. Примера с маратонките е прекрасен и реален.

Коментиран от #58, #64


Оценка:
-1 +3

Гост
58 Отговор

До коментар #57 от "123":


Докосвал съм се, не си мисли, че Дачийката е нещо трудно за докосване :))))
Освен това ме бъркаш с някой друг - къде ме видя да плюя? Това, че не харесвам някой да величае Дъстъра, не означава, че я плюя!

Коментиран от #60


Оценка:
-1 +0

Гост
59 Отговор

До коментар #56 от "Гост":


Няма точен отговор на твоя въпрос. Всеки има вкус и глава как да си харчи парите. Може би новата кола е по изгодна в дългосрочен план з а ползване. Нервите са по малко, механиката е по надеждна. Не знам, все още нямам нова:)

Оценка:
-0 +0

Ивайло
60 Отговор

До коментар #58 от "Гост":


Е и аз на един колега така му обяснявах ,ама на него му били казали че,"новото си е ново" и се изпраска да си купи Форд фиеста за 25хил.След 5-6 години умерено каране амортизацията е супер видна (за остроумните колата е обслужвана добре)!Но да е само това... Евтина пластмаса ,която си скърца супер из бг дупките,калпави спирачки,супер куца возия (то няма и как с такава костенурка) просто .... кенеф ама НОВ .Та много хора знаят за 25 000 какъв автомобил могат да си купят ,пък нека бил то втора ръка, важното е ,че ще е сто пъти по-качествен.

Оценка:
-1 +2

ZZIPY
61 Отговор
Карал съм 2 и съм изключително впечатлен. Колата е страхотна за офроуд и е много здрава!

Оценка:
-0 +1

Алфа Ромео
62 Отговор
Погрознял е в сравнение с предишния Дъстър, прилича вече на тулуп като всички СУВ.

Оценка:
-0 +0

Алфа Ромео
63 Отговор

До коментар #54 от "Танас":


Когато един двигател е слаб трябва да се компенсира с по-къси скорости, иначе положението става още по-зле.

Оценка:
-1 +0

Алфа Ромео
64 Отговор

До коментар #57 от "123":


Има три звезди за сигурност, което е нелепо за нов автомобил.

Оценка:
-0 +1

СССР
65 Отговор
Другари - много ни изпревариха румънците ...

Оценка:
-0 +1

Алфанеромео
66 Отговор
Жена ми оцеля в катастрофа точно защото беше в нова дачия логан не знам и една звезда дали има ама това е разликата от старите гробници от европата.

Коментиран от #67


Оценка:
-1 +3

123
67 Отговор

До коментар #66 от "Алфанеромео":


Аааааа, сакън. Анатема! Не може да бъде! Е.аси здравия конник....
Това като сарказъм, иначе да сте живи и здрави.

Оценка:
-0 +0

До 67
68 Отговор
Фактите са такива и беше бременна вече имам 4 годишен син да са ми живи и здрави и хайде лека нощ и пак имам дачия.

Оценка:
-0 +1

onq s konq
69 Отговор
Единствената причина, поради която бих си купил Дачия е, за да си откъртя емблемата, която да ползвам като отварачка за бутилки. Мойто БМВ е на светлинни години от Дачията, а и освен това емблемката му е по-яка. Прилича малко на Шахматна дъска, а все пак аз обичам баварци и шах. Нека да запалим гумите на Бавареца и да покажем на останалите участници в движението какво се нарича истински автомобил.

Оценка:
-3 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Трайчо Трайков
Трайчо Трайков за обвиненията срещу него
Прокуратурата действа не като държавна институция, а като "кафява медия""

Още бисери