Nissan представи дългоочакваното второ поколение на електромобила Leaf. Дебютът пред публика ще се състои на автосалона във Франкфурт, а продажбите започват през януари догодина на цена от $30 000 (49 200 лева).
Новият Leaf е малко по-голям от предшественика си. Дълъг е 4 480 и широк 1 790 мм. Дизайнът е доста по-приятен и динамичен от досегашния модел.
Впечатление в салона правят скосеният волан, комбинацията от циферблат на скоростомера и 7-инчов дисплей. Leaf II получава система за полуавтономно управление и автоматично паркиране, което не изисква намесата на водача.
Нараснала е и мощността на японския електромобил, който вече разполага със 150 к.с. и 320 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 10 секунди.
Съществено е увеличен пробегът с едно зареждане на 40-киловатчасовата батерия. Капацитетът ѝ позволява изминаването на 378 км по цикъла NEDC или 240 в реални условия.
Догодина ще бъде представена версия с по-голяма 60-киловатчасова батерия, с която Leaf ще може да изминава по 500-550 без дозареждане. Новият модел ще може да се кара без се натиска спирачката. Системата e-Pedal сама намалява скоростта при всяко отпускане на газта.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mitko kulturista
10:49 06.09.2017
2 Msux
Коментиран от #7
10:59 06.09.2017
3 гост
Коментиран от #6, #13
11:42 06.09.2017
4 Random
Коментиран от #5, #18
12:24 06.09.2017
5 Марио
До коментар #4 от "Random":
Като теб.Защо коментираш преди да си я карал.13:27 06.09.2017
6 гост
До коментар #3 от "гост":
Чакай да видиш като минат изборите и Меркел трябва да прави коалиция със зелените дето искат пълна забрана за дизела в градовете , всичко на ток ще стане златно , даже втората употреба ще е кът .13:29 06.09.2017
7 гост
До коментар #2 от "Msux":
Да , външно и вътрешно вече е в час , остава само да се "пречупят" , че предния кош не е само място за "майсторите" и да стои празен по тая причина , а да се поучат от Тесла в тая насока13:40 06.09.2017
8 окей
18:22 06.09.2017
9 Еколог
18:30 06.09.2017
10 Lexus
Коментиран от #11
18:51 06.09.2017
11 гост
До коментар #10 от "Lexus":
То пък Лексъс един интересен , направо чупи рекорди !20:28 06.09.2017
12 do mitko kulturista
22:21 06.09.2017
13 123
До коментар #3 от "гост":
Само не съм съгласен, че става конкурент на автомобилите с ДВГ. Същият клас автомобил с подобни екстри е максимум 25 хиляди. Това е двойно по-скъпо. Германците предпочитат Шкода пред Фолксваген вече , тъй като качеството е същото, но е с 1-2000 евро по евтина. Няма луди да платят двойно за същото, само защото било на ток. Последното също е недостатък все още.Коментиран от #14, #15
10:11 07.09.2017
14 гост
До коментар #13 от "123":
Нещо си се объркАл с цифричките . Ако имаш предвид 25 хиляди ЛЕВА , ако обичаш да покажеш ДВГ-тата със 150 коня и 320 Нм и това оборудване за тия пари ? Ако имаше предвид 25 хиляди ЕВРО , къде отиде двойната цена , като стана същата , да не говорим , че Нисана 25 хиляди евро ще ги избие само за 5-6 години от гориво и поддръжка !12:04 07.09.2017
15 гост
До коментар #13 от "123":
Цената е 50 хиляди ЛЕВА , 30 хиляди ДОЛАРА или 25 600 ЕВРО и това преди отстъпките !!! В момента в различните страни в ЕС Нисана може да се купи за под 10 хиляди евро след отстъпките и субсидиите , можеш да си сигурен , че всяка бройка излязла на пазара ще бъде "лапната" на секундата !Коментиран от #16
12:14 07.09.2017
16 123
До коментар #15 от "гост":
Ти на де си фантаст някакъв. Къде е тази държава в ЕС, в която мога да си купя този Нисан за 10 000 евро. Дори скандинавците вече почти напълно спряха субсидиите за електричките. Второ в България Лийф изобщо не се предлага - справка дилъра. Трето - да не си мислиш, че това на снимката е най-ниското ниво оборуване, което струва 50 000 лева. Четвърто за 25-26 хиляди си вземаш високо ниво Фабия или Клио, които са същия размер. Единствената разлика е 150 коня двигател, при ДВГ-тата на малките модели не слагат повече от 110-120 кс. То и не им трябват толкова. Ако искам да си взема автомобил 150+ кс за спортни цели, няма да е тази пластмасова играчка. Пето - стига с тези измислици за евтиното гориво и поддръжка. За справка - сайта на теслата, поддръжката на електричките излиза 5-6 пъти по-скъпа от ДВГ. Вероятно горивото ще е малко по евтино, но пък неудобството да пътуваш 20-30-50 км за да заредиш е огромно. Времето за зареждане също е негатив.Коментиран от #17
17:38 07.09.2017
17 гост
До коментар #16 от "123":
Проучване сочи, че батериите на Tesla могат потенциално да надживеят собственика си.Нищо не трае вечно, но на базата на нова информация, литиево-йонните батерии на Tesla биха могли потенциално да надживеят собственика си. Ауууууу , ми сега кво праим , как ще ревем , че батериите се "скапват" ????!!!! Ами то кво остана , мотора вечен , батерията вечна , колата скоро сама ще си се кара и зарежда , отиде , та се не видя , хахаххах !!!
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/2196-kolko-izdurja-bateriqta-na-tesla-mode-s-x
09:04 08.09.2017
18 Нисан мания
До коментар #4 от "Random":
Ей много мразя такива капацитети като теб даже и да не харесваш японски автомобили как може да кажеш на хубавото с лошо не коплесарче такова.А твоя боклук какъв е голф 3 или си от пехотата ама се правиш на голям разбирач23:35 06.07.2018
19 Тони
09:39 18.01.2019
20 Адаша
06:59 13.02.2019
21 Людмил Михайлов
22:01 12.09.2019