Last news in Fakti

6 Септември, 2017 10:37 17 112 21

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

  • nissan-
  • leaf-
  • франкфурт 2017
50 хил. лева за новия Nissan Leaf - 1

Nissan представи дългоочакваното второ поколение на електромобила Leaf. Дебютът пред публика ще се състои на автосалона във Франкфурт, а продажбите започват през януари догодина на цена от $30 000 (49 200 лева).

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

Новият Leaf е малко по-голям от предшественика си. Дълъг е 4 480 и широк 1 790 мм. Дизайнът е доста по-приятен и динамичен от досегашния модел.

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

Впечатление в салона правят скосеният волан, комбинацията от циферблат на скоростомера и 7-инчов дисплей. Leaf II получава система за полуавтономно управление и автоматично паркиране, което не изисква намесата на водача.

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

Нараснала е и мощността на японския електромобил, който вече разполага със 150 к.с. и 320 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 10 секунди.

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

Съществено е увеличен пробегът с едно зареждане на 40-киловатчасовата батерия. Капацитетът ѝ позволява изминаването на 378 км по цикъла NEDC или 240 в реални условия.

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

Догодина ще бъде представена версия с по-голяма 60-киловатчасова батерия, с която Leaf ще може да изминава по 500-550 без дозареждане. Новият модел ще може да се кара без се натиска спирачката. Системата e-Pedal сама намалява скоростта при всяко отпускане на газта.

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf

50 хил. лева за новия Nissan Leaf


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mitko kulturista

    9 60 Отговор
    Еми не го бива,ни от вън ,нито от вътре! Грозна работа,кофти пластмаса и големи копчета...
  • 2 Msux

    49 3 Отговор
    Мен ми харесва, при положение, че стария грозник го купуваха, за тоя ще се избият.

    Коментиран от #7

  • 3 гост

    39 7 Отговор
    Уплашиха се от модел 3 на Тесла и всички пуснаха батерии с двоен капацитет на почти същата цена. Е щом е възможно под натиска на конкуренцията, защо не го направиха преди години когато представяха колите? Този Нисан е много добър и вече е напълно адекватен за дневна употреба. С такава цена и пробег става напълно конкурентен на колите с ДВГ, браво на Нисан. Другата година ще пуснат и подобрено Рено.

    Коментиран от #6, #13

  • 4 Random

    6 36 Отговор
    БОКЛУК

    Коментиран от #5, #18

  • 5 Марио

    22 2 Отговор

    До коментар #4 от "Random":

    Като теб.Защо коментираш преди да си я карал.
  • 6 гост

    17 3 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Чакай да видиш като минат изборите и Меркел трябва да прави коалиция със зелените дето искат пълна забрана за дизела в градовете , всичко на ток ще стане златно , даже втората употреба ще е кът .
  • 7 гост

    8 6 Отговор

    До коментар #2 от "Msux":

    Да , външно и вътрешно вече е в час , остава само да се "пречупят" , че предния кош не е само място за "майсторите" и да стои празен по тая причина , а да се поучат от Тесла в тая насока
  • 8 окей

    22 4 Отговор
    Браво на Нисан, а и на всички поставящи началото на електромобилното бъдеще с пълноценни електрички. Сериозна промяна в дизайна в положителна посока спрямо първите модели.
  • 9 Еколог

    9 12 Отговор
    Щом не е на газ, не ми го хвалете
  • 10 Lexus

    9 19 Отговор
    Живота е твърде кратък за скучни автомобили...

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    15 3 Отговор

    До коментар #10 от "Lexus":

    То пък Лексъс един интересен , направо чупи рекорди !
  • 12 do mitko kulturista

    13 1 Отговор
    ти или си много тъп или нарочно се правиш на интересен, как позна по снимката че пластмасата е кофти ...ааа...да, извинявай, ти беше митко културиста, те големите автомобилни компании се допитват до теб по отношение на дизайна и интериора,..хахахха, смешник мамин
  • 13 123

    6 6 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Само не съм съгласен, че става конкурент на автомобилите с ДВГ. Същият клас автомобил с подобни екстри е максимум 25 хиляди. Това е двойно по-скъпо. Германците предпочитат Шкода пред Фолксваген вече , тъй като качеството е същото, но е с 1-2000 евро по евтина. Няма луди да платят двойно за същото, само защото било на ток. Последното също е недостатък все още.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Нещо си се объркАл с цифричките . Ако имаш предвид 25 хиляди ЛЕВА , ако обичаш да покажеш ДВГ-тата със 150 коня и 320 Нм и това оборудване за тия пари ? Ако имаше предвид 25 хиляди ЕВРО , къде отиде двойната цена , като стана същата , да не говорим , че Нисана 25 хиляди евро ще ги избие само за 5-6 години от гориво и поддръжка !
  • 15 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Цената е 50 хиляди ЛЕВА , 30 хиляди ДОЛАРА или 25 600 ЕВРО и това преди отстъпките !!! В момента в различните страни в ЕС Нисана може да се купи за под 10 хиляди евро след отстъпките и субсидиите , можеш да си сигурен , че всяка бройка излязла на пазара ще бъде "лапната" на секундата !

    Коментиран от #16

  • 16 123

    2 5 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Ти на де си фантаст някакъв. Къде е тази държава в ЕС, в която мога да си купя този Нисан за 10 000 евро. Дори скандинавците вече почти напълно спряха субсидиите за електричките. Второ в България Лийф изобщо не се предлага - справка дилъра. Трето - да не си мислиш, че това на снимката е най-ниското ниво оборуване, което струва 50 000 лева. Четвърто за 25-26 хиляди си вземаш високо ниво Фабия или Клио, които са същия размер. Единствената разлика е 150 коня двигател, при ДВГ-тата на малките модели не слагат повече от 110-120 кс. То и не им трябват толкова. Ако искам да си взема автомобил 150+ кс за спортни цели, няма да е тази пластмасова играчка. Пето - стига с тези измислици за евтиното гориво и поддръжка. За справка - сайта на теслата, поддръжката на електричките излиза 5-6 пъти по-скъпа от ДВГ. Вероятно горивото ще е малко по евтино, но пък неудобството да пътуваш 20-30-50 км за да заредиш е огромно. Времето за зареждане също е негатив.

    Коментиран от #17

  • 17 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "123":

    Проучване сочи, че батериите на Tesla могат потенциално да надживеят собственика си.
    Нищо не трае вечно, но на базата на нова информация, литиево-йонните батерии на Tesla биха могли потенциално да надживеят собственика си. Ауууууу , ми сега кво праим , как ще ревем , че батериите се "скапват" ????!!!! Ами то кво остана , мотора вечен , батерията вечна , колата скоро сама ще си се кара и зарежда , отиде , та се не видя , хахаххах !!!
    http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/2196-kolko-izdurja-bateriqta-na-tesla-mode-s-x
  • 18 Нисан мания

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Random":

    Ей много мразя такива капацитети като теб даже и да не харесваш японски автомобили как може да кажеш на хубавото с лошо не коплесарче такова.А твоя боклук какъв е голф 3 или си от пехотата ама се правиш на голям разбирач
  • 19 Тони

    1 0 Отговор
    от пробно шофиране в Англия колата е перфектна, само батерията пада сравнително бързо, засега... нищо грозно, тясно, голямо и т.н. от описаните тук негативи няма, на практика и на живо :-)
  • 20 Адаша

    1 0 Отговор
    В сайта на нисан цената е 69 х. лв. Прекалено много ми се струва. Една бензинка Астра например е 25 0000 лв. Ако се спестяват по 10 лв на 100 км спрямо бензина, то на 100 000 км ще спестиш 10 000 лв. Без пари да беше тока пак няма избиване. Може да няма разходи по подръжка и данък нисана ама само каското на тая стойност ще е толкова високо че направо не ми се мисли. И аз харесвам колите на ток, но ще станат масови след 20 години най вероятно.
  • 21 Людмил Михайлов

    0 0 Отговор
    Незнам колкото от Вас изказващи мнения имате Нисан Лиив,но аз имам два. За 1година спестих 6000лв.от гориво, обслужване и паркинг! Автомобила е уникален и като комфорт и като возия а да не говорим как стои на пътя! Но все пак "гроздето е кисело "!