Германските автодилъри публично критикуват концерна от Волфсбург за последиците от дизеловия скандал и искат обезщетение. „Начинът, по който VAG заобикаля Дизелгейт, е невъобразим. Вече явно никой не се признава за виновен за това, което е причинил“, заяви председателят на Съюза на партньорите на VW и Audi Дирк Ведиген фон Кнап. От своя страна, търговският представител на автоконцерна Томас Цан определи критиката на асоциацията на дилърите като "безпрецедентна и вредна за бизнеса".
„В момента се изготвя правен иск за обезщетение срещу VAG, чийто размер все още не е фиксиран“, каза фон Кнап. Като цяло обаче се очаква сумата да бъде осем- или дори деветцифрена. Асоциацията представлява интересите на повече от 2 400 търговски и сервизни партньори на Audi и VW, което я прави гръбнак на продажбата и поддръжката на превозните средства за крайни клиенти. Това е и причината много от оплакванията на собственици на автомобили да са срещу дилърите, а не срещу VAG директно.
Дилърите са се почувствали "разочаровани" от поведението на автоконцерна. “Несправедливо е, че търговците, които откриват проблемите на потребителите, ще трябва да се борят в съда срещу оплакващите се купувачи. Това е перверзна ситуация, която означава, че никога няма да видим тези клиенти отново", каза шефът на асоциацията. „Като цяло германският пазар на дребно продаде 73 000 VW-та по-малко от зората на дизеловата криза. Това можеше да бъде избегнато, ако от концерна бяха подходили адекватно и отговорно", допълни фон Кнап.
В това отношение Volkswagen е свикнал да бъде обект на нападения само от адвокати на купувачи, защитници на потребителите или екологични организации, но не и от своите собствени договорни партньори. Атаката дойде като изненада за компанията, а отговорът последва бързо и не по-малко рязко.
"Господин Ведиген фон Кнап внезапно тръгва по пътя към обществото, което е безпрецедентно и е в разрез със смисъла на търговски партньори. Този подход е безотговорен и вреден за търговската организация, Volkswagen Group и нейните марки", съобщи в изявлението си търговският представител на автопроизводителя Томас Цан.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мъка
11:16 18.09.2017
2 фак ваг
11:17 18.09.2017
3 гост
11:26 18.09.2017
4 123
12:41 18.09.2017
5 Beil
12:47 18.09.2017
6 Дас ист айне гросе шайзе
Коментиран от #7
13:32 18.09.2017
7 123
До коментар #6 от "Дас ист айне гросе шайзе":
И как ще е по-хубав. Всички ще караме само Пежо, Рено, Фиат и ГУ ли?Плюем по новите немските технологии, чули недочули, ама автопарка ни е толкова трагичен, че ако сменим всичките си автомобили с тези толкова лоши ЕВРО5 веднага ще избегнем санкциите от ЕС за мръсния въздух.
Ще се удавите в собствената си завист...
Коментиран от #8, #16
14:39 18.09.2017
8 гост
До коментар #7 от "123":
Ами ако още не си чул , света ВЕЧЕ кара повече Рено-Нисан и Тойота от прехваления ВАГ , а скоро и други марки , пък любимите ти Евро 5 си ги запази , половината 20 годишни с АГУ са мнооого по-чисти от "чистите" кюмбета !Коментиран от #9
15:03 18.09.2017
9 Хорейшо
До коментар #8 от "гост":
Това говори лошо за света приятелю..... явно хората обедняват в световен мащаб.Коментиран от #11
15:22 18.09.2017
10 Писна ми
16:55 18.09.2017
11 гост
До коментар #9 от "Хорейшо":
Не позна , приятелю , поумняват , ПОУМНЯВАТ !Коментиран от #12
18:30 18.09.2017
12 гост
До коментар #11 от "гост":
Дизелак , брато , дизелак , мечтата на българските олигофрени и пишман "бизнесмени" ! Ама ако го питаш , най-вероятно ще ти докаже , че е Евро 5 поне , както ни препоръчват тука някои18:34 18.09.2017
13 123
Коментиран от #14
22:07 18.09.2017
14 Патриот
До коментар #13 от "123":
Фукушима.Пиши сега ти за немска.
А те са си прави. Те обират негативите от крайният клиента, а ФВ печалбите. И да не станат спорове - имам два голфа.
Коментиран от #15
22:26 18.09.2017
15 123
До коментар #14 от "Патриот":
Нямах предвид Фукушима, голяма трагедия...Мисълта ми беше за педала на Приусите или възглавниците на Таката. Като последните знаят за проблема от години но си траят, което си е криминално. Или не знаем защо Митсубищи изведнъж го закъсаха и бяха купени от Рено. Типично по нашенски гледаме проблемите на другите а собствените дертове са нещо нормално.
23:15 18.09.2017
16 Светльо Чернев
До коментар #7 от "123":
"Публикувано във факти.бг: И как ще е по-хубав. Всички ще караме само Пежо, Рено, Фиат и ГУ ли?"Че какво лошо?
22:45 19.09.2017