Last news in Fakti

18 Септември, 2017 11:09 9 233 16

Германските автодилъри скочиха срещу VAG

  • vw-
  • дизелгейт-
  • vag-
  • volkwagen-
  • германия

Търговците искат обезщетение в размер на милиони от Volkswagen

Германските автодилъри публично критикуват концерна от Волфсбург за последиците от дизеловия скандал и искат обезщетение. „Начинът, по който VAG заобикаля Дизелгейт, е невъобразим. Вече явно никой не се признава за виновен за това, което е причинил“, заяви председателят на Съюза на партньорите на VW и Audi Дирк Ведиген фон Кнап. От своя страна, търговският представител на автоконцерна Томас Цан определи критиката на асоциацията на дилърите като "безпрецедентна и вредна за бизнеса".

„В момента се изготвя правен иск за обезщетение срещу VAG, чийто размер все още не е фиксиран“, каза фон Кнап. Като цяло обаче се очаква сумата да бъде осем- или дори деветцифрена. Асоциацията представлява интересите на повече от 2 400 търговски и сервизни партньори на Audi и VW, което я прави гръбнак на продажбата и поддръжката на превозните средства за крайни клиенти. Това е и причината много от оплакванията на собственици на автомобили да са срещу дилърите, а не срещу VAG директно.

Дилърите са се почувствали "разочаровани" от поведението на автоконцерна. “Несправедливо е, че търговците, които откриват проблемите на потребителите, ще трябва да се борят в съда срещу оплакващите се купувачи. Това е перверзна ситуация, която означава, че никога няма да видим тези клиенти отново", каза шефът на асоциацията. „Като цяло германският пазар на дребно продаде 73 000 VW-та по-малко от зората на дизеловата криза. Това можеше да бъде избегнато, ако от концерна бяха подходили адекватно и отговорно", допълни фон Кнап.

В това отношение Volkswagen е свикнал да бъде обект на нападения само от адвокати на купувачи, защитници на потребителите или екологични организации, но не и от своите собствени договорни партньори. Атаката дойде като изненада за компанията, а отговорът последва бързо и не по-малко рязко.

"Господин Ведиген фон Кнап внезапно тръгва по пътя към обществото, което е безпрецедентно и е в разрез със смисъла на търговски партньори. Този подход е безотговорен и вреден за търговската организация, Volkswagen Group и нейните марки", съобщи в изявлението си търговският представител на автопроизводителя Томас Цан.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мъка

    26 10 Отговор
    Немски таралясници!
  • 2 фак ваг

    28 3 Отговор
    Така е прави са трудно е да продаваш лъжи !
  • 3 гост

    22 5 Отговор
    Някой още съмнява ли се , че с "лидерството" е свършено ? Третото място (по продажби ) в края на годината ще е чист късмет и въобще не значи , че ще е запазено и за догодина !
  • 4 123

    15 5 Отговор
    Хм, много странна ситуация. Има два варианта - или искат да отхапят по-голямо парче от ранения хищник или са изключително етични. Последното някак не ми се връзва с търговец.
  • 5 Beil

    24 1 Отговор
    Очаква се и международното сдружение на автокрадците да подаде иск за обезщетение до Ваген. Що загуби са претърпели и те, горките... Ама въобще не са очаквали Ваген да са много по-големи хайдуци от тях! Че то има ли смисъл вече да си автокрадец, по-добре да си в бандата на Ваген...
  • 6 Дас ист айне гросе шайзе

    16 12 Отговор
    Светът ще бъде много по-хубав, след като VAG-.на групата спре да съществува.

    Коментиран от #7

  • 7 123

    11 10 Отговор

    До коментар #6 от "Дас ист айне гросе шайзе":

    И как ще е по-хубав. Всички ще караме само Пежо, Рено, Фиат и ГУ ли?
    Плюем по новите немските технологии, чули недочули, ама автопарка ни е толкова трагичен, че ако сменим всичките си автомобили с тези толкова лоши ЕВРО5 веднага ще избегнем санкциите от ЕС за мръсния въздух.
    Ще се удавите в собствената си завист...

    Коментиран от #8, #16

  • 8 гост

    17 4 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Ами ако още не си чул , света ВЕЧЕ кара повече Рено-Нисан и Тойота от прехваления ВАГ , а скоро и други марки , пък любимите ти Евро 5 си ги запази , половината 20 годишни с АГУ са мнооого по-чисти от "чистите" кюмбета !

    Коментиран от #9

  • 9 Хорейшо

    2 7 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Това говори лошо за света приятелю..... явно хората обедняват в световен мащаб.

    Коментиран от #11

  • 10 Писна ми

    15 3 Отговор
    Преди малко около половин час карах зад най-големия гоуф - ВАГ Туарег Дакар Едишън, с четири ауспуха. Това чудо димеше от четири ауспуха като селска печка, дори и на празни обороти излизаше черен пушек и ми окади и осмърдя колата. Как е минал ГТП, няма държава...
  • 11 гост

    9 0 Отговор

    До коментар #9 от "Хорейшо":

    Не позна , приятелю , поумняват , ПОУМНЯВАТ !

    Коментиран от #12

  • 12 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Дизелак , брато , дизелак , мечтата на българските олигофрени и пишман "бизнесмени" ! Ама ако го питаш , най-вероятно ще ти докаже , че е Евро 5 поне , както ни препоръчват тука някои
  • 13 123

    3 5 Отговор
    Как може хора, които до вчера, а сигурно и в момента карат дизели изведнъж да се обърнат...? И как може да сравнявате 10, 15 или 20 годишни кошници на газ с дизел притежаващ ДПФ, работещ. Да ми сравнявате кола, на която АГУ то е колкото нея със съвременен дизел, е за....би. Толкова омраза към ФВ може да изпитваме по една причина, прочетете приказката за лисицата и гроздето. Лъжци били, шмекери. Боже, та половината хора в страната ни са такива. Просто обичаме да приеме върху другите. Като толкова плюете, я кажете коя немска инженерна мисъл причини смърт в последните години. И коя японска, например.

    Коментиран от #14

  • 14 Патриот

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Фукушима.
    Пиши сега ти за немска.

    А те са си прави. Те обират негативите от крайният клиента, а ФВ печалбите. И да не станат спорове - имам два голфа.

    Коментиран от #15

  • 15 123

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Патриот":

    Нямах предвид Фукушима, голяма трагедия...
    Мисълта ми беше за педала на Приусите или възглавниците на Таката. Като последните знаят за проблема от години но си траят, което си е криминално. Или не знаем защо Митсубищи изведнъж го закъсаха и бяха купени от Рено. Типично по нашенски гледаме проблемите на другите а собствените дертове са нещо нормално.
  • 16 Светльо Чернев

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    "Публикувано във факти.бг: И как ще е по-хубав. Всички ще караме само Пежо, Рено, Фиат и ГУ ли?"

    Че какво лошо?