Last news in Fakti

26 Декември, 2011 10:48 5 018 32

Honda пуска икономичен роудсър със задно

  • honda-
  • ev-ster-
  • beat

 

Според слуховете серийната версия на показания в Токио концепт Honda EV-STER, може да се появи в дилърските центрове на марката още през следващата година. Този автомобил се смята за идеологичен приемник на хитовия модел Beat.
 
В едно интервю за немското издание Auto Motor Und Sport, генералният директор на Honda Таканобо Ито каза, че новият малък роудстър може да получи както електромотор, така и стандартен бензинов агрегат.
 
Компактният модел е със задно предаване, а размерите му са 3 570 мм на дължина, 1 500 мм на широчина и 1 100 мм на височина. Междуосието му е 2 325 мм, което е малко повече от това на Beat.
 
Последният модел се правеше през периода 1991-а - 1996 година и се характеризираше със средноразположен двигател. Иначе концептът Honda EV-STER ускорява до 100 км/ч. за 5 секунди, а максималната скорост е 160 км/ч.
 
Honda EV-STER е напълно електрически и се зарежда за три часа. При пълен заряд автономният пробег може да надхвърли 160 км/ч. Отличителна черта на концепта стана нетрадиционният волан - двоен джойстик, именуван с индекса TLS.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 nemo 84

    1 1 Отговор
    piva go ama djoistika e ot greshnata strana
  • 2 ML 320 CDI

    2 0 Отговор
    ако и серийната версия е такава ще е супер,за вътре пък нямам думи :) :p
  • 3 !!!!

    3 0 Отговор
    Honda отново изненадват с иновативни решения.Браво.
  • 4 bmw

    0 5 Отговор
    tiq ne6o sa se opitali da napravqt prototip na BMW i8concept

    Коментиран от #8

  • 5 Vanko

    1 1 Отговор
    Много добро! Само че, хората ще си го карат като втора или трета кола ,а за нас ще си остане първа мечта, естесвено неосъществима!!!
  • 6 330и

    1 1 Отговор
    само след 2 дена, ще си искам кормилото, и тез пробези дето ги дават, след 1-2 години, през зимата и при лек насрещен вятър, ще паднат от 160 на 16 км, което за града пак не е зле, но за извън .... ще ви лаят кучетата някъде
  • 7 HSV

    2 0 Отговор
    На твоя коптор си имаш кормило карай си го.Ако твоята кола зимата пада от 160 на 16 не мисли че всички са като нея.
    А на оня дето пише за концепти на БМВ ще кажа да прочете малко защото тази кола на Хонда излезе доста преди БМВ.
    Хонда винаги са пред баварските позьори недейте да сравнявате иновативна фирма произвеждаща едни от най качествените автомобили с натруфени кошници , които се чупят всеки ден.
  • 8 КУРТИ Лада

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "bmw":

    @4 Абе пич, по всичко личи, че си още малък и не разбираш нищо от света ! Един прототип не се прави от днес за утре ! Това може да отнеме от няколко месеца до няколко години ! Откъде да знаеш ти, дали и от Лада не разработват прототип, който да прилича на тази Хонда или на онова БМВ ?! И като извадят от АВТОВАЗ такъв прототип след 2-3 години, понеже при тях се случват по-бавно нещата, ти ще се включиш с твоя ник bmw и ще напишеш : тия нешо са се опитали да направят прототип на БМВ и8конципт или на тази Хонда ! То и самото ти изречение е лишено от всякакъв смисъл !
  • 9 Godzila

    0 0 Отговор
    Тея имат страхотни дизайнери :)
  • 10 JAPAN

    2 0 Отговор
    Хайде ,бре къде сте БМВ-истчета?Много плюехте Хонда и мен, в статията на бмв. За пореден път Японците показват че са на светлини години от БМВ.Ето и още малко ,първата хонда е знаем ,а последната да гледа онзи, които ми каза, че 330хонди не стрували колкото едно бмв.Карай си брато нафтовата печка или газовият котлон ,и си направи автосервиз. http://www.youtube.com/watch?v=pGfnVSHsL-A
  • 11 330 хонди не струват 1 бмв

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=omsaUnMhR_w
    не се нуждае от коментари
  • 12 2000 бмвта не струват колкото една Хонда

    0 0 Отговор
    Високо качество,висока ефективност и икономичност.Това е ХОНДА.
    БМВ може само да се учи от тях.
    http://www.youtube.com/watch?v=S5Yj8UMXTEI
  • 13 520 зендер

    0 0 Отговор
    Е то онда туй може туй прави.Средния и високия клас ги владеят германците.Забележете-не казвам БМВ щото има и други марки..В малкия мини клас БМВ има много какво да учи-особенно за хибридите.Но ще навакса ..със кого-със Тойотааа.
  • 14 ха ха

    1 0 Отговор
    Влдеят ги друг път.Я виж в Америка Акура и Лексус ги наритаха жестоко.
    Качеството на японците е недостижимо за германските дебелаци и хората го осъзнават предпочитайки японско.
  • 15 520 зендер

    0 1 Отговор
    Да бе знам че е така-вярвам ти.Ма аз понеже живея в София виждам повече немски премиум.Ноооо..да си призная бмв не разбират нищо от малки коли..ама нищо.Там е силата на хонда-например с модела джаз.
  • 16 power of dreams

    1 0 Отговор
    За пореден път се убеждавам че зендера е виждал хонди само на картинки.
    Хонда може и прави самолети.....БМВ само дефектни талиги които са абонирани за сервиз.Големи или малки колите им са с много проблеми.Да сложиш един кожен салон не е кой знае какво майсторство.
    Но ти откъде да знаеш като караш само дърти баварски кошове че за други фирми и влизането в сервиз е само за смяна на масла и консумативи.
  • 17 520 зендер

    0 1 Отговор
    Ооо забравих че само тъпаците карат немски коли.Умниците карат японски.Не че имам нещо против-всеки си кара това което иска или което му позволява джоба де ама все пак по-често виждам примерно бмв 5 отколкото аналога му лексус там еди къв си.Ноооо ние в България не разбираме ..и така караме си немските брички.
  • 18 520 зендер

    0 1 Отговор
    О знам-те хонда до 100 000 000км само консумативи сменят.Даже и не е задължително.Пък колко малко харчат...е колкото им сипиш ама и да не сипиш нищо пак ще вървят...
  • 19 ха ха

    1 0 Отговор
    Да ти кажа и в София виждам доста лексове и Инфинити.
    Баварци карат необразованите щото не са чували за лекс.
    Ама като се качат на LS и зяпват.Вземи да пробваш и ти гарантирам ти че ще си промениш мнението за немското господство в премиум класа.
    А и София не е мерило.Щом зад океана има такива продажби значи не е без причина.При нас новините винаги идват последни.
  • 20 520 зендер

    0 1 Отговор
    Е аз не те знам ти ква пръчка си но аз се водя човек.И съм образован.И ми е все тая колко и какво се кара в Америка именно защото живея в България.От японските съм карал авенсиса на брат ми-110кс дизел.Еми не ми харесва щото е бавен и муден също и нестабилен.Но все пак всеки кара както казах каквото иска или каквото му позволяват финансовите възможности.
  • 21 ха ха

    1 0 Отговор
    Казх ти пробвай Лекс не ми излизай с разни стари тойоти с малки мотори.Сравнявай сравними неща.Ако не си куха лейка ще ме разбереш ако си продължавай да мислиш че важно е какво става в София не по света.
  • 22 520 зендер

    0 1 Отговор
    Не съм карал други японски коли.Това което се сравнява в ауто билд-от там сравнявам и аз.Германците са пристрастни в някои случаи но мен лично ме вълнуват двигателите а не колко екстри има една кола и на каква цена се продава.Не ме и интересува субективното мнение на журналистите-само сравнявам двигатели.Естествено сравнявам и това което съм карал.Как да сравнявам моето бмв с лексус -еми аз лексус не съм карал.
  • 23 ха ха

    2 0 Отговор
    Пробваш ли веднъж нещо в този клас ще разбереш за какво ти говоря.
    Аутобилд трудно признава че нещо е по добро от немското но дори и те с половин уста го казват.За качество и бездефектност не се опитват и да спорят.От години японците са в челото на класациите им.Германските премиум фирми се опитват с големи мотори да запазят клиентелата но вече и това не стига.Японците особено Хонда умишлено не правят 8 цилиндрови мотори.В Европа дори 6 таци не вкарват.Всичко е заради екологията.Живеем в други времена просто.Карал съм М3 в Швейцария.Еми извинявай на магистрала 130.Мръднеш ли 5 километра отгоре и гориш.Там всички коли са хубави и поддържани но за какво са ми 1000 коня като не мога да вдигна над 130?
    Ей за това такива големи мотори са безсмислени в повечето европейски държави.И какво ми остава да сравнявам? Колата която ми създава най малко грижи и естествено има комфорт.Ако ще ходя на писта ще гледам и двигател но иначе 200 коня са ми предостатъчни за нормално шофиране.
    Естествено в България не може Бай Ганю да не се изпъчи с някоя придобивка да покаже колко е велик.Ей това ползват добре БМВ,Мерцедес и Ауди по нашите ширини.СУЕТАТА. За тази човешка слабост си плащаш и то много.От момента в който купиш по скъпата кола само заради името,през момента на ремонт и поддръжка та чак до края когато я продаваш невероятно обезценена защото вече не е най новия модел. Някой казват "гъзарията топли".Ако си съгласен с това плащай си и карай.Аз предпочитам да си плащам за реални неща не за емблеми.
    Лека нощ от мен!
  • 24 520 зендер

    0 0 Отговор
    ха ха-Трета серия също се ориентира с новото поколение към четирицилиндрови двигатели-явно са екологични.Аз в чужбина не съм ходил но знам че например в Германия на повечето магистрали няма ограничения-вдигаш колкото можеш...Виж-да ти кажа че се изживявам като бай ганьо..може и така да е,но като знам какво съм карал и колко съм закъсвал по пътищата...имал съм кола която харчеше вода и масло почти колкото и бензин така да се каже-бих казал че за половин година последната ми кола е перфектна спрямо другите но на висока цена.За мен не е важна само високата скорост но и какъв запас от мощност имам при изпреварване например.Карал съм малолитражки-ако бързаш с тях си е цяло приключение да изпреварваш особенно ако са на газ...Не-определено не искам кола под 150-160кс.Е ..мога да си го позволя за разлика от преди-да в тоя смисъл се изживявам като бай ганьо.Всеки кара това което иска или което може-за мен истинския премиум значи основно три марки-бмв мерц и ауди-плътно до тях е лексус.Останалото е просто самохвалство.Що се изживявам кат бай ганьо ли-еми щото с много труд и риск съм там където преди не бях-непознавам подаръците пич.Ей за тва се дуя понякога.И съм твърдо убеден че няма да е много далеко времето да си настъня задника в Е60 535Д.Приятно изкарване на новогодишните праздници....
  • 25 ха ха

    0 0 Отговор
    Ами ще се ориентира разбира се .Хонда се е ориентирала от много време.Що се отнася до магистралите.Да в Германия има магистрали без ограничение но не са всички.В останалите държави максималната скорост е 130.Що се отнася до запаса от мощност всяка фирма днес има мотори около 200 коня.И друго интересно нещо виждам в чужбина.Германците въпреки че имат добри доходи не се напъват да вземат БМВ или Мерцедес.Купуват си някой Пасат и дори вече Хюндай.А българи ,турци ,араби кой колкото пари могъл да събере там си купуват Мерцедес и БМВ различни по възраст.Да не би германците да са по тъпи и да не искат запаса от мощност който умните балкански и азиатски субекти са открили?Не просто са практични и знаят кое им върши работа.А знаят и после как ще ги одерат за поддръжката на премиум возилата.
    Е това ако не е най показателно за нашето мислене здраве му кажи.
  • 26 520 zender

    0 0 Отговор
    Разочаровани от някоя марка ще има винаги.Но не съм съгласен че германците копуват по-малко бмв и мерцедес.Да-копуват хюндай-практичен е особенно със новия 1.7д-136кс.Но неможе и40 примерно да се сравнява с 520д примерно.Имай придвид че и Пасат никак не е евтин.Защо се копува хюндай-според ауто билд-защото имат немски дизайнер обновена европеиска визия евтини са и имат много екстри и 7 годишна гаранция.Според мен с повечето си модели в момента са по-добри от фолксваген,но не и от бмв и мерцедес.Да,специално хюндай напреднаха много и дори киа оптима в последния тест бие авенсис д4д.Къде са японците-еми всеки за себе си ги поставя някъде-преди или след немците всеки преценява сам за себе си.Като милион пъти съм казвал бмв не е разумна кола.Да твърдя го-но не я заменям за друга марка.Сигурно бмв не е много надежна кола-незная но аз не съм казал че е.Както виждаш и хонда примерно отзовава свои модели.Явно това е световна тенденция..Пич стига сте спекулирали японската сила за това колко бмв-тата стоят в сервизите и колко е скъпо там.Ако имаш да извадиш 100 или 200 000лв едва ли ще се притесниш че ти се счупила дюзата на еди какви си километра и тя струвала 1000лева.Да има хора които копуват бмв на старо и после нямат пари з подръжка.Е то коя кола не бива да бъде подържана...Човек който копува нов баварец бъди сигурен че изминава не по-малко от 40-50 000км годишно-мисля че поне с това ще се съгласиш-ма се отнася и за хонда...леджънт примерно.Аз мога да говоря за моята кола най-вече-10 годишна е,ако е минавала по 50 хиляди тогава какво излиза-500 000.А след 30 000 за 7 месеца аз нямам проблеми с нея-що да не се гордея.Да купих я скъпо но не съжалявам.Това е от мен-хиляда работи са ми на главата-мачове респективно пари така че съм малко отнесен-възможно е да не съм обяснил всичко или да съм останал неразбран...
  • 27 520 zender

    0 0 Отговор
    ....И все пак-обичам да провокирам японската сила ама не и да обиждам.Вие ме обиждате по всякакъв начин-то не било че бмв го карали цигани или араби или неуки или пък че само беемвистите слушали чалга и там незнам си кво.Никой в тоя саит не ме познава-защо тогава ме обиждате-какво толкова отключва вашата агресия незнам.Ако това не е комплекс здраве му кажи.Говоря за мнозинството но неможеш с лека ръка да кажеш примерно че бмв го карат само българи цигани или араби-не звучи солидно и аргументирано.Ако се имаш ти за голям и пълнолетен човек както и здравомислещ ,просто такова изказване не говори добре за теб-това е въздухарско..надявам се че съм ти бил полезен дори и за малко-ако е така тогава това за мен е успех в дебатите с japan power=
  • 28 някой

    0 0 Отговор
    Виж Зендер ако си бил по дълго време в чужбина щеше да разбереш за какво точно говори човека. Доходите на населението там позволяват всеки да кара Мерцедес и БМВ.Но странно защо повечето хора не го правят.Според твоята логика никой не бяга от хубавото.За сметка на това турските гастърбайтъри и всякакви подобни малцинства в момента в който посъберат пари и си купуват "премиум" коли.Може да не са нови но важното е да имат надпис.като тръгнат да се прибират лятото да ги видят роднините колко са преуспели.
    Да правилно отбеляза БМВ не е разумна кола.За парите които плащаш не получаваш това което други марки биха ти дали.Но ако държиш да правиш впечатление на масовия среден балкански субект това е твоята кола.Не бих искал сега да навлизам в културно историческите наслагвания и причините за това.
    Що се отнася до здравината и дефектите са направени безброй класации и в Европа и в Америка.Ако желаеш чети ако не както ти сам каза си карай неразумната кола и да не ти пука колко плащаш.
    А между другото скоро беше споменал за проблеми със спирачките....Това е за 7 месеца експлоатация.И това е по старата генерация БМВ.Като си купиш нещо след 2006 ще разбереш какво значи разход за ремонти.
    И като дадеш 200 000 лв. е много дразнещо колата ти често да посещава сервиз.
    Да го гледаш на картинки и реклами е много хубаво,но когато видиш истинските проблеми и разходи и особено ако можеш да ги сравниш с нещо друго ще разбереш за какво иде реч.
    Айде успех с Еврофутбола и безаварийно каране.
  • 29 четец

    0 0 Отговор
    Чета редовно коментарите и не искам да влизам в ролята на адвокат, но.... колегата 520 zender си харесва определена марка и не налага мнение на никой, хиляди пъте е обяснявал, че тази кола му носи удоволствие и не твърди, че е най-добрата кола, просто на него това му харесва и това е решил да кара, не е твърдял никъде че подръжката му е евтина доколкото си спомням. Така че, не знам защо непрекъснато го нападате, всеки има право да харесва определена марка, но не е нужно да налага мнение. Весели празници, обърнете внимание на любимите си хора и бъдете по-добри през Новата година!
  • 30 330i

    0 1 Отговор
    зендер откъде вадиш извода че бмв не е разумен избор, току слязох от прехваления тука акорд 2.0 бензин - двуврато купе, на едни години с моята 330-ка, единственият плюс за хондата е леко по-широкото пространство, от там нататък всичко друго е поне клас надолу, а пък за "возията" на лагерна количка какво да ти кажа, изобщо всичко е едно ниво надолу, от интерес погледнах и данните на хонда 3.0 кубика произвеждана по едно и също време с моята, разликата в коне и разход към собствено тегло е КРЕЩЯЩА в полза за бавареца, да не говорим изобщо за ресурс че там коравия на хонда двигател се среща с еталона за бензиновите мотори - редовия 6-так на бмв, познай кой ще е с повече изминати км, та ако сравнявам тез двата модела разумния избор е БМВ ама на 100%
  • 31 520 zender

    0 0 Отговор
    Какво имам предвид ли.Един пример.Говорих с едно приятелче тука в София наскоро-кара 525д-прецакала му се реиката.Аз си нямам понятие колко струва нова,е той ме осветли-2700лева.Само за ремонт вземали около 200 лева.Не-нямам проблеми с колата но тоя пич ме стресна все пак.Реика на ситроен например е около 1000лв.Това имах предвид.Аз добре зная че БМВ особенно 5та серия е комфортна и стабилна кола и е много повече спрямо повечето марки-лично мнение.Пак повтарям-нямам проблеми с колата но моя приятел яко се е прецакал.Сега ще търси нещо на старо...Хайде адио за тая година-сядам на масата...и ..много трудно ще стана...
  • 32 Цецо

    1 0 Отговор
    Зендер оценявам , че все пак се замисляш върху някои въпроси. Има много неща в БМВ които могат да те стреснат дори повече.Дано да не ти идват до главата.
    А на 330и ще кажа че хората във форума не са хвалели Хонда Акорд от 2001 година.Доколкото разбрах става въпрос за модела след 2003 та 4 врат седан.Имам приятел който кара такъв и наистина разликата е КРЕЩЯЩА в полза на японеца по удобство вътрешно пространство и возия спрямо тройката от този период.
    Двигателят е железен и БМВ никога не е правило толкова здрав мотор нито толкова икономичен.Този двигател надживява всички шестаци на БМВ.Това е еталона за най здрав бензинов мотор не БМВ.
    Ама тези неща няма как да ги знаеш само от общи приказки дето си ги говорите с други бе ен висти.Между другото може да се учудиш но такъв Акорд дори в Германия държи по добре цена от БМВ.Сам си прави изводите защо. Ей това се казва разумен избор и то направен от германци не от българи за които фукането е по важно от това какво действително представлява колата.