Според слуховете серийната версия на показания в Токио концепт Honda EV-STER, може да се появи в дилърските центрове на марката още през следващата година. Този автомобил се смята за идеологичен приемник на хитовия модел Beat.
В едно интервю за немското издание Auto Motor Und Sport, генералният директор на Honda Таканобо Ито каза, че новият малък роудстър може да получи както електромотор, така и стандартен бензинов агрегат.
Компактният модел е със задно предаване, а размерите му са 3 570 мм на дължина, 1 500 мм на широчина и 1 100 мм на височина. Междуосието му е 2 325 мм, което е малко повече от това на Beat.
Последният модел се правеше през периода 1991-а - 1996 година и се характеризираше със средноразположен двигател. Иначе концептът Honda EV-STER ускорява до 100 км/ч. за 5 секунди, а максималната скорост е 160 км/ч.
Honda EV-STER е напълно електрически и се зарежда за три часа. При пълен заряд автономният пробег може да надхвърли 160 км/ч. Отличителна черта на концепта стана нетрадиционният волан - двоен джойстик, именуван с индекса TLS.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 nemo 84
11:30 26.12.2011
2 ML 320 CDI
11:39 26.12.2011
3 !!!!
15:44 26.12.2011
4 bmw
Коментиран от #8
16:12 26.12.2011
5 Vanko
16:20 26.12.2011
6 330и
17:30 26.12.2011
7 HSV
А на оня дето пише за концепти на БМВ ще кажа да прочете малко защото тази кола на Хонда излезе доста преди БМВ.
Хонда винаги са пред баварските позьори недейте да сравнявате иновативна фирма произвеждаща едни от най качествените автомобили с натруфени кошници , които се чупят всеки ден.
18:48 26.12.2011
8 КУРТИ Лада
До коментар #4 от "bmw":
@4 Абе пич, по всичко личи, че си още малък и не разбираш нищо от света ! Един прототип не се прави от днес за утре ! Това може да отнеме от няколко месеца до няколко години ! Откъде да знаеш ти, дали и от Лада не разработват прототип, който да прилича на тази Хонда или на онова БМВ ?! И като извадят от АВТОВАЗ такъв прототип след 2-3 години, понеже при тях се случват по-бавно нещата, ти ще се включиш с твоя ник bmw и ще напишеш : тия нешо са се опитали да направят прототип на БМВ и8конципт или на тази Хонда ! То и самото ти изречение е лишено от всякакъв смисъл !19:42 26.12.2011
9 Godzila
20:02 26.12.2011
10 JAPAN
00:31 27.12.2011
11 330 хонди не струват 1 бмв
не се нуждае от коментари
21:28 27.12.2011
12 2000 бмвта не струват колкото една Хонда
БМВ може само да се учи от тях.
http://www.youtube.com/watch?v=S5Yj8UMXTEI
00:43 29.12.2011
13 520 зендер
17:50 29.12.2011
14 ха ха
Качеството на японците е недостижимо за германските дебелаци и хората го осъзнават предпочитайки японско.
18:11 29.12.2011
15 520 зендер
18:14 29.12.2011
16 power of dreams
Хонда може и прави самолети.....БМВ само дефектни талиги които са абонирани за сервиз.Големи или малки колите им са с много проблеми.Да сложиш един кожен салон не е кой знае какво майсторство.
Но ти откъде да знаеш като караш само дърти баварски кошове че за други фирми и влизането в сервиз е само за смяна на масла и консумативи.
18:19 29.12.2011
17 520 зендер
18:19 29.12.2011
18 520 зендер
18:21 29.12.2011
19 ха ха
Баварци карат необразованите щото не са чували за лекс.
Ама като се качат на LS и зяпват.Вземи да пробваш и ти гарантирам ти че ще си промениш мнението за немското господство в премиум класа.
А и София не е мерило.Щом зад океана има такива продажби значи не е без причина.При нас новините винаги идват последни.
18:25 29.12.2011
20 520 зендер
19:33 29.12.2011
21 ха ха
19:48 29.12.2011
22 520 зендер
21:05 29.12.2011
23 ха ха
Аутобилд трудно признава че нещо е по добро от немското но дори и те с половин уста го казват.За качество и бездефектност не се опитват и да спорят.От години японците са в челото на класациите им.Германските премиум фирми се опитват с големи мотори да запазят клиентелата но вече и това не стига.Японците особено Хонда умишлено не правят 8 цилиндрови мотори.В Европа дори 6 таци не вкарват.Всичко е заради екологията.Живеем в други времена просто.Карал съм М3 в Швейцария.Еми извинявай на магистрала 130.Мръднеш ли 5 километра отгоре и гориш.Там всички коли са хубави и поддържани но за какво са ми 1000 коня като не мога да вдигна над 130?
Ей за това такива големи мотори са безсмислени в повечето европейски държави.И какво ми остава да сравнявам? Колата която ми създава най малко грижи и естествено има комфорт.Ако ще ходя на писта ще гледам и двигател но иначе 200 коня са ми предостатъчни за нормално шофиране.
Естествено в България не може Бай Ганю да не се изпъчи с някоя придобивка да покаже колко е велик.Ей това ползват добре БМВ,Мерцедес и Ауди по нашите ширини.СУЕТАТА. За тази човешка слабост си плащаш и то много.От момента в който купиш по скъпата кола само заради името,през момента на ремонт и поддръжка та чак до края когато я продаваш невероятно обезценена защото вече не е най новия модел. Някой казват "гъзарията топли".Ако си съгласен с това плащай си и карай.Аз предпочитам да си плащам за реални неща не за емблеми.
Лека нощ от мен!
00:30 30.12.2011
24 520 зендер
09:03 30.12.2011
25 ха ха
Е това ако не е най показателно за нашето мислене здраве му кажи.
11:34 30.12.2011
26 520 zender
13:00 30.12.2011
27 520 zender
13:12 30.12.2011
28 някой
Да правилно отбеляза БМВ не е разумна кола.За парите които плащаш не получаваш това което други марки биха ти дали.Но ако държиш да правиш впечатление на масовия среден балкански субект това е твоята кола.Не бих искал сега да навлизам в културно историческите наслагвания и причините за това.
Що се отнася до здравината и дефектите са направени безброй класации и в Европа и в Америка.Ако желаеш чети ако не както ти сам каза си карай неразумната кола и да не ти пука колко плащаш.
А между другото скоро беше споменал за проблеми със спирачките....Това е за 7 месеца експлоатация.И това е по старата генерация БМВ.Като си купиш нещо след 2006 ще разбереш какво значи разход за ремонти.
И като дадеш 200 000 лв. е много дразнещо колата ти често да посещава сервиз.
Да го гледаш на картинки и реклами е много хубаво,но когато видиш истинските проблеми и разходи и особено ако можеш да ги сравниш с нещо друго ще разбереш за какво иде реч.
Айде успех с Еврофутбола и безаварийно каране.
09:23 31.12.2011
29 четец
10:18 31.12.2011
30 330i
14:55 31.12.2011
31 520 zender
15:58 31.12.2011
32 Цецо
А на 330и ще кажа че хората във форума не са хвалели Хонда Акорд от 2001 година.Доколкото разбрах става въпрос за модела след 2003 та 4 врат седан.Имам приятел който кара такъв и наистина разликата е КРЕЩЯЩА в полза на японеца по удобство вътрешно пространство и возия спрямо тройката от този период.
Двигателят е железен и БМВ никога не е правило толкова здрав мотор нито толкова икономичен.Този двигател надживява всички шестаци на БМВ.Това е еталона за най здрав бензинов мотор не БМВ.
Ама тези неща няма как да ги знаеш само от общи приказки дето си ги говорите с други бе ен висти.Между другото може да се учудиш но такъв Акорд дори в Германия държи по добре цена от БМВ.Сам си прави изводите защо. Ей това се казва разумен избор и то направен от германци не от българи за които фукането е по важно от това какво действително представлява колата.
15:36 02.01.2012