ФАКТИ.БГ

Nissan Leaf ще има Nismo версия

Публикувана: 3 Октомври, 2017 09:59
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1266
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

На салона в Токио, който отваря врати в края на месеца, ще бъде представена спортна версия на Nissan Leaf. Снимка на наточения електромобил, направена по време на закрита презентация пред журналисти, се появи на сайта InsideEVs.

С пускането на Nismo версия на Leaf Nissan ще се опита да привлече клиенти, които нямат желание да купуват кола на ток само заради имиджа и екологията. Детайлна информация за спортната модификация все още няма, но се предполага, че тя няма да бъде пълноценна "резачка", а само външно доработен вариант на стандартния модел с агресивен аеродинамичен пакет.

През 2019 г. се очаква модернизиран Leaf с по-устойчива на усуквания каросерия и акумулаторен блок с увеличен капацитет. Дали именно тя ще послужи за основа на Nismo ще стане ясно на изложението в Токио.



Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Темида
1 Отговор
Сега всички "стари" автопроизводители с подобни ...."неща" след 20 години ще се чудят защо младите не харесват коли и не се интересуват от коли а искат само нещо от А до Б (я Uber я нещо shared и автономно) // Ще има после да се чудят защо продажбите не вървят.

Коментиран от #6


Оценка:
-0 +3

НЕ НЕ
2 Отговор
НЕ мирише ли на бензин, не става !!!!

Коментиран от #3


Оценка:
-4 +5

гост
3 Отговор

До коментар #2 от "НЕ НЕ":


А ти пробвал ли си електричка, за да знаеш?
Аз не съм, но имам голямо желание да пробвам. Само съм сядал в такава и според думите на собственниците изживяването е напълно различно с толкова много разполагаем въртящ момент. Представи си, че твоята кола има 600Нм и при докосването на педала на газта тя ускорява веднага: няма ръчкане на скорости, няма турбо-дупка, няма вдигане на обороти, нищо, просто ускорява. Да, у нас сме много изостанали, но по другите части на света не са. Там електричките са от 22х.долара (малко по-скъпи от стандартен седан) и стигат до 100х.долара, но пък с характеристики на конкуренцията за тези пари, та не са назад. Добави и многото зарядни и електричката става напълно достъпна и разумна за употреба кола. Като покараш тогава сподели дали е добре или не.

Коментиран от #7


Оценка:
-3 +7

4
Този коментар е премахнат от модератор
onq s konq
5 Отговор
Качвах се наскоро на тролей в София та да вида какво може превозно сретство на ток и да си призная хич не се фпечатлих!От нафтата по-добро нема!Като свирне турбинката и политаш!А тея на ток само жужът и не само че не вървът ами и не са надежни спорет мене!

Оценка:
-12 +2

Младеж
6 Отговор

До коментар #1 от "Темида":


Според мен след 20 години младежта ще се чуди, какво толкова са им харесвали на дъртите, тези грозни бръмчащи и пушещи таралясници, които се чудят дали да тръгнат когато им подадеш газ. Ще се смеят, че е имало спортни коли под 2000 конски сили.

Ще се смеят че въобще е имало автомобили под 300 конски сили.

Ще се смеят че за да си заредиш автомобила, задължително е трябвало да идеш на някакво специално място, а не да заредиш там където паркираш.

Ще се смеят че въпреки трудностите при намиране на място за зареждане, е трябвало да плащаш 10 пъти повече за изминат километър.

Ще се чудят защо ни е било, да палим нещо, за да извлечем енергията от него, с цената на много пушеци, особено от въглищата.

Така че младежта след нас не я мисли какво ще харесва. По-добре помисли, какво ще им оставим в наследство!

Един опушен и шумен свят, в който трябва да работиш половината от месеца, за да си платиш енергията която потребяваш за отопление и транспорт и ремонтите на автомобила?

Един по-чист и тих свят, в който производството на енергия е децентрализирано и всеки сам си произвежда енергията за бита и транспорт, а автомобила не се нуждае от ремонти или подмяна десетки години. Следователно ще може да работиш два пъти по-малко за да поддържаш същият стандарт на живот.
Ако не знаеш отговора, попитай първото срещнато дете на улицата какво ще предпочете.

Оценка:
-5 +7

Е НЕ
7 Отговор

До коментар #3 от "гост":


Карал съм, безлично е. Само по себе си, ускорението не е най-важното в това да си доставяш удоволствие. Аз изявявам моето лично мнение... Бих си купил електромобил за ежедневието. Но всичко, което ти си изброил, на мен ми харесва. Турбини, ръчни предавки, съединители, звук, мирис на бензин...настръхвам докато пиша... извинявам се ако съм разбран погрешно... разбирам ,живеем в настоящето мислейки за бъдещето, именно това е бъдещето, но имам право то да не ми харесва брат. Спорен ден !

Коментиран от #8


Оценка:
-1 +9

Гост
8 Отговор

До коментар #7 от "Е НЕ":


Като те слушам, за тебе не е важно автомобила да е бърз, а да бръмчи повече, да мирише повече, да ускорява макар и бавно, но на тласъци с всяка смяна на предавка, вместо едно безлично залепване за седалката от нула до 250 километра в час. Колкото повече от всичко това толкова по- добре !


Обичаш да има какво да ремонтираш всеки месец, разни части в реда в който си ги изброил.

Правилно ли съм те разбрал? Мненията ни не съвпадат, но уважавам избора ти, щом така ти харесва. Кеф цена няма!

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-0 +5

Пилота
9 Отговор

До коментар #8 от "Гост":


Много обичам сутрин,като излезна на главната улица и да се ускоря до 250км/ч.Не пропускам нито една сутрин да ускоря до 250.Не си и представям живота без да мога да ускоря дори и една сутрин до 250км/ч.

Оценка:
-0 +2

Не не
10 Отговор

До коментар #8 от "Гост":


Ами не ме слушай, а вземи да прочетеш какво съм написъл??? За да сме по-точни имам Subaru Wrx -2004 та със Stage 2 - колата е 321 коня...стига толко пояснения... всеки има право на неправилен избор 😉

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5