Last news in Fakti

5 Октомври, 2017 11:40 130 887 100

Не купувайте тези употребявани коли

  • употребявани автомобили-
  • краштестове-
  • безопасност

Всеки от нас иска автомобилът му да е безопасен, надежден, бърз и комфортен. Сега ще стане дума за първия критерии - безопасността. Към момента най-точният лакмус за безопасността на един автомобил се явяват т.нар. краштестове. В Европа те се правят от независимата агенция Euro NCAP. Сега ще ви покажем кои автомобили са опасни за здравето ви според краштестовете на Euro NCAP.

Alfa Romeo 156


През 2000 година този автомобил получава само 1.5 звезди.

BMW 3er (E36)


През 1997-а този баварски бестселър също получава 1.5 звезди от пет възможни.

Mitsubishi Lancer


Lancer-ите от 1998 година също са оценени със звезда и половина и са определени като опасни.

Citroen Xantia


Този Citroen получава само една звезда за защита на пешеходци, като отстъпва и по всички останали критерии.

Suzuki Baleno


Тук вече действа по-строгата система от 2002 година, по която Baleno е оценен с 1.5 звезди.

Chevrolet Aveo


През 2006-а системата за оценка става още по-строга, а Aveo едвам се добира до звезда и половина.

Chrysler Voyager


Колата е оценена с четири звезди, но се явява смъртоносна за пешеходци. По този критерий е оценена с 0 звезди.

Nissan Navara


Предишната Navara е скандална по отношение на безопасност. Тя получава само половин звезда.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никой

    157 103 Отговор
    Безопасността е хубаво нещо, но най-добре е да е съчетана с разума. Колко звезди е изкарала на краш тест мен лично не би ме спряло да притежавам бмвто или алфата.

    Коментиран от #2, #98

  • 2 Иван

    143 58 Отговор

    До коментар #1 от "Никой":

    То затова има толкова жертви - като караме гробниците на Европа, защото пет пари не даваме за живота си и безопасността си. Важното е да сме бързи и да караме маркова кола.

    Коментиран от #38, #57, #74

  • 3 Някой

    139 96 Отговор
    Напримерно всички горе изброени коли са в пъти по-здрави от да кажем някоя астра или вектра с изгнили ламарини..

    Коментиран от #6, #8, #10, #27, #56, #82, #100

  • 4 БРАТ

    105 32 Отговор
    Заглавието не е много свързано с статията или класацията , какво и да е , половината от колите са далеч по-добри и по-издържливи от новите каруци .

    Коментиран от #95

  • 5 Грую

    18 8 Отговор
    Когато звездите ти са от очите е по-добре да са по-малко!
  • 6 гост

    53 19 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    Като изгният се рециклира колата, а не се кара докато й паднат калниците и праговете. Всяка една кола се кара докато е структурно здрава, а ръждата е точно обратното.
    Още през 2000 година има и коли с 5 звезди, като например Рено Лагуна.

    Коментиран от #34, #37

  • 7 123

    47 57 Отговор
    Всяка от тези, карана повече от 10 години няма шанс да изкара свидетелство за технически преглед, ако той се прави както трябва. Следователно не трябва да се движат пътищата. Ако все пак всичко е изправно - ок.
    А мита за здравината и безопасността на автомобилите на 20 години все пак е мит. Всяка по-нова кола е технологично по-добра от старата и по-безопасна. Въпреки това не може да сравняваме мерцедес Пура с нов Смарт все пак.
    Относно звездите - Лагуната с 5 звезди през 2000, на актуалния тест няма да изкара и половин звезда. Изискванията се качват всяка година. Тестът не е еднакъв.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 яко бенве

    85 45 Отговор
    Никой немое да ме спре да си купим е36ца, ако ще и да умрем у нея.

    Коментиран от #85

  • 10 Астра Г

    85 23 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    Имах астра Г, цялата е поцинкована и на местата където беше чукната и ожулена и до под боята за сума години нямаше и петънце ръждица. Ама си злобей и си вярвай в градските легенди. Опел са имали проблем с ръждата и са си го оправили. Моята специално ще се бракува очукана и одрана без да ръждяса, камо ли да изгние.

    Коментиран от #12, #92

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Гост

    29 42 Отговор

    До коментар #10 от "Астра Г":

    При Астра Г са други проблемите, не е ръждата. Вози като г*з и гърми помпата на хидравликата.
  • 13 Гост

    36 17 Отговор
    Че защо ни е да купуваме тия бараки на по 15-20 години...
  • 14 onq s konq

    101 28 Отговор
    Това за беенвето не е верно! Ас моито лично съм го блъскал три пъти у стълб два пъти у дърво и наскоро у дувара на комшията и нищо му нема ни на него ни на мене !

    Коментиран от #17, #18, #19

  • 15 бен10

    57 3 Отговор
    ти като не си шофьор и танк да караш пак не си в безопасност
  • 16 123

    58 15 Отговор
    Айде сега разбирачите - беж към към някой автосалон за нови автомобили. Срещу лична карта и книжка няма да ви откажат да покарате някой нов автомобил. После елате пак и напишете, че новата кола е по-лошо от старите бангии и тогава ще ви повярвам.
    Жалко, че още стандарта ни не позволява ново и от магазина.

    Коментиран от #33

  • 17 Алеков

    26 6 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    За съжаление нищо ти няма (ако изобщо е вярно че си карал автомобил до сега)
  • 18 Гост

    16 6 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Ама с 10 20 километра си се блъскал даже и с по-малко
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Баси цирка

    50 29 Отговор
    Драскачите на коментари, пак скочиха да ни обесняват ,че старите коли били по-безопасни от новите........няма друг, толкова прост народ като нашия.
  • 21 Един

    68 4 Отговор
    Предпочитам да не катастрофирам... Звездите от краштестовете и електронните пазители не могат да ме опазят ако акъла ми не е дето трябва

    Коментиран от #25

  • 22 Valio

    38 9 Отговор
    Безопасността е активна и пасивна. Според едно подробно ставнение в сп. Дженте Мотори АЛФА 156 спира от 160км/ч до 0 със 7 м по-бързо и то от съответната 3-ка на БМВ. ???

    Коментиран от #30

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 BILL

    45 7 Отговор
    Едни хора, дето продават употребявани коли казват : "Хвали старо, карай ново! "
  • 25 Знаещ

    31 3 Отговор

    До коментар #21 от "Един":

    Могат. Вчера например стана тежка катастрофа на магистрала Тракия заради внезапно излезли на пътя в тъмното диви прасета. Естествено с по-сигурна кола имаш по-голям шанс да се разминеш с наранявания.
  • 26 Златно правило

    42 20 Отговор
    Знам че от българин не трябва да се купува МПС!Ганчо е беден и роден измамник по природа.От беден човек ще очакваш всичко.За пари Ганю ще продаде и майка си.
  • 27 Алфа Ромео

    29 13 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    Това че са ръждясали праговете и има две-три дупки на пода не значи че ша разпадне цялата кола. Има носещи елементи по купето които са от по-дебела стомана и те не изгниват толкова лесно, не че невъзможно, обикновено изгниват тънките ламарини които са така да се каже декоративни елементи.
  • 28 Алфа Ромео

    40 5 Отговор
    Със сигурност новите коли са много по-безопасни от старите, по тази точка спор няма, иначе за техническа безпроблемност и надеждност може да се поспори.

    Коментиран от #44

  • 29 Пешо Вояджъра

    46 8 Отговор
    Вояджъра имал4 звезди но бил опасен за пешеходци. Абре неграмотнико...при 2 тона кола с колкото и да караш пешеходеца няма шанс навре ли се пред теб! А мислиш ли, че ако се навреш пред едно Тико каращо с 50 имаш шанс???? Аман от неграмотници!!!

    Коментиран от #91

  • 30 Алфа Ромео

    28 11 Отговор

    До коментар #22 от "Valio":

    Алфата и като поведение и спиране е по-добра от БМВ-то но така или иначе 1.5 звезди от 5 възможни са позор за голям автомобилен производител.

    Коментиран от #39

  • 31 smeh

    52 4 Отговор
    Колите са били хубави...за времето си. Да се надпреварваш с 20 годишна кола, както правят повечето от нас иска освен майсторлък и доза безразсъдност. Бях свидетел на последствията от удар между нова (безопасна) и дърта кола...гледката не е никак приятна, но докато едните излизаха и се изтупваха, от другата страна чакаха да режат ламарини и линейка...Фен съм на някои стари модели, но ситуацията по пътищата ни е такава, че налага да караш сигурна кола ако живота ти е мил, понеже във всеки един момент може да те връхлети поредния джигит.
  • 32 вижся

    8 5 Отговор
    Разбра ли, кон?
  • 33 вижся

    2 5 Отговор

    До коментар #16 от "123":

    Ти не разбираш от автомобили.

    Коментиран от #36

  • 34 вижся

    3 4 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Минутка за реклама...
  • 35 Random

    23 9 Отговор
    Кои сте вие да ми казвате какво да карам?
    Живота си е мой, ще го правя каквото си искам.

    Коментиран от #41

  • 36 123

    4 8 Отговор

    До коментар #33 от "вижся":

    Принципно си прав, ама от разлика между ново и старо разбирам и я правя. И ако не си някакъв фен на ретро стила - нещо не мога да те разбера.
  • 37 Random

    23 14 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Ръждата се реже и на нейно място се заварява нов метал.
    Не е края.
  • 38 Тином.

    10 8 Отговор

    До коментар #2 от "Иван":

    Ти просто ли си бе баце. Кажи си честно. Кво и има на алфата ? Колата извади алфа от фалит продаваше се добре в Европа. А ако ще ми гледаш за Краш тестове гледай Волво от 98 и само тва карай. Като за начало първата кола за масата със 9 ербега е алфа 147. И излиза 2 години по-късно о от 156. Също така не забравяй кола тогава с 5 звезди днеска може даже не може ами си е сигурно нема и 1. Аре не говорете глупости.

    Коментиран от #70

  • 39 filo

    15 6 Отговор

    До коментар #30 от "Алфа Ромео":

    Така е и затова много ги купуват. Те алфите и без това се продават почти за без пари и е пълно с кандидати за тях.
  • 40 фау ве

    39 8 Отговор
    Мога да си позволя нови само Дачия Сандеро или Рено Клио, които са много по-зле откъм комфорт и сигурност от една десетгодишна Ц класа или един Пасат(Октавия).
    Новите коли нисък клас са по-скъпи и по-несигурни от старите по- висок клас, иначе е ясно, че новата кола си е нова.

    Коментиран от #46, #48

  • 41 Митака

    25 4 Отговор

    До коментар #35 от "Random":

    Прав си,живота си е твой!Но не забравяй,че като си на пътя има и други хора с техен си живот,който ти евнтуално застрашяваш.Това се казва ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ!!!!!!!Ако ме разбираш!

    Коментиран от #42

  • 42 Random

    14 2 Отговор

    До коментар #41 от "Митака":

    В случая говоря за напълно изправен автомобил.
    А и става въпрос за пасивна безопасност - безопасността в случая на катастрофа, не активна.
  • 43 въх

    14 13 Отговор
    за Ладите нищо не пишете..
    с колко звезди зимат краш теста и колко пешеходци са останали живи след удар от тях?

    Коментиран от #45, #47, #52, #58

  • 44 Кольо Камиона

    17 2 Отговор

    До коментар #28 от "Алфа Ромео":

    Точно така, в допълнение, колите от края на 80-те и началото на 90-те се подържат много по лесно и евтино.
  • 45 Random

    14 6 Отговор

    До коментар #43 от "въх":

    Със сигурност ако бяха тествани на EuroNCAP биха имали повече звезди от 124.
    Просто защото приликите са само външни- ламарината е по-дебела, двигателя друг, задните спирачки, спирачната система е с два кръга, съединителя е хидравличен и мн. др.
    Гредите на предният и задният капак са различни(по-здрави).
    А не мисля че пешеходец би оцелял- формата е такава че при по-силен удар чупи колене и те завлича отдолу.
    Други тъпи въпроси?
  • 46 гюро

    10 10 Отговор

    До коментар #40 от "фау ве":

    Октавия е Голф/Ауди А3/А4, Туран, Леон, Алтеа/. Суперб е Пасат- А6, Шаран, Аламбра...
  • 47 Random

    10 3 Отговор

    До коментар #43 от "въх":

    Демек и пасивната, и активната сигурност са им по-добри.
    Просто и по-кратко. Ако не си разбрал.
  • 48 Алфа Ромео

    14 7 Отговор

    До коментар #40 от "фау ве":

    За ново Клио не си прав по отношение на сигурност е 5 звездно.
  • 49 Чичо Манчо

    20 12 Отговор
    Фръкам си Ази до морето и обратно с Алфетката и 'ич не ми дреме за тъпите им краштестове.
  • 50 Алфа Ромео

    27 4 Отговор
    Жалко че Алфата и Е36-то получават толкова слаби оценки, иначе и двете коли ми харесват като дизайн, за разлика от доста от новите коли с посредствен и грозноват външен вид.
  • 51 Роман дизел

    32 3 Отговор
    Пешоходецо требе да върви по жицата за най голема безопасност.У Бг требе Краш тест на дебели кратуни не на коли ,проблемо е у кратуната не у колата!
  • 52 Random

    18 7 Отговор

    До коментар #43 от "въх":

    Новите модели са на нивото на новите Hyundai.
  • 53 Ощърбий

    13 8 Отговор
    To зарад туй ли навремито кат мъ тресна едно авео одзаде се събра до джама, пасажера и водача бяха със серьозни травми по кратуните Свърши ми бинта и марлите от афтечкат да им спирам кървищата. Праштах жинъта у блиската афтека за оште бинт и марли!
    Седяа двамата у болницата бая и на единия му наместваа нусъ с операция даже!

    Волвуто му боядисааме бронята и пак на пътя.

    Бе кво ли ви разпраям?
  • 54 платен

    31 8 Отговор
    Алфа Ромео 156
    е обявена за кола на годината когато излиза модела.
    Това го знаят от тази организация
    независимата агенция Euro NCAP
    Очевидно някой им плаща да рекламират други модели на други марки

    Коментиран от #66

  • 55 Бат Мишо

    29 2 Отговор
    Ми тя властта затуй ви дига винетки и бензин и не ви прай дупките на пътя , да ва спаси от опасностите и да ва върне в каруците ама вии я плюете тая власт....неблагодарен народ.
    дядовците ви кат не са карали коли ко им е станало
    я марш по текерлеците и каруците и да вотите пак за суджук бей и апартамент ага че мислят за вас и здравето ви
  • 56 име

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    да кажем примерно ,че краш тестове се правят на нови -НОВИ автомобили . не е важно , но за № 3 е важно.
  • 57 гост

    33 2 Отговор

    До коментар #2 от "Иван":

    Не колите, ние хората които ги караме, убиваме другите.....без значение колко звезди са получили в краштестовете...това е !
  • 58 Гларус

    13 19 Отговор

    До коментар #43 от "въх":

    Ти пък ми развали настроенето със споменаването на тоя руски дръгел. Не искам да чувам ни за Лада, ни за нищо руско, я виж какви хубави коли са постнали хората горе.
  • 59 Сталин

    50 11 Отговор
    Не знам за Краш тестове и Мраш тестове,ама Аз по цял ден разглобявам и ремонтирам и зглобявам коли , това го правя от края на осемдесетте.И ще ви кажа едно: от 97-ма-2000- та спряха да се произвеждат автомобили и от 2001- ва насам започнаха да произвеждат БОКЛУЦИ , това е.Нали по цял ден са ми в ръцете. Все пак не съм сляп.Аре много ви здраве.

    Коментиран от #60, #62, #87

  • 60 Геви

    7 7 Отговор

    До коментар #59 от "Сталин":

    Здравей Сталин ,бих искала като като професионалист в областа на механиката да ми кажеш,Аudi A3 дали си заслужава да я притежава човек..
    Благодаря предварително
  • 61 EXSA

    23 15 Отговор
    Ако всички започнеме да караме коли от сорта на Ауди 80 и Мерцедес 124, 190 и Т.Н ще видите как разходите за подръжка и смъртните случаи в страната ще намалеят ряско в пъти по-малко . Аз лично карам Ауди 80 и мога да ви кажа ,че това е един малък танк , няма бутане и давам някакви 20 - 30 лв на година за подръжка.

    Коментиран от #65, #67

  • 62 Дааа

    30 1 Отговор

    До коментар #59 от "Сталин":

    Така е батка, след 2000 - 2002 от конвейерите излизат само пластмасарки, изчислени да изкарат 10 - на години. Целта е ясна - клиента да снася повече и по често.
  • 63 Дедо Гошо

    16 2 Отговор
    Ех пуста му носталгия.Дека мие дъртиа Москвич дето моеш да му напраиш основен ремонт на пътя.Сега тия нови кампюторни таралясници га се строшат се у сервизо бегаш.
  • 64 НАТО ВЕЦ

    15 1 Отговор
    "Независима" агенция кайш?
    Демек такава, от която нищо не зависи ;)
    Чували сме ги тея, "независимите".
  • 65 Алфа Ромео

    7 5 Отговор

    До коментар #61 от "EXSA":

    Надявам се че се шегуваш, тези коли са на светлинни години по отношение на сигурност от новите автомобили.
  • 66 Алфа Ромео

    2 9 Отговор

    До коментар #54 от "платен":

    Еуро НКАП започват да правят тестове по по-строги стандарти от 2000 г., Алфа 156 излиза преди това, мисля 95-96г., преди това тестовете са по-леки и не толкова обстойни.
  • 67 Ауди 80

    22 8 Отговор

    До коментар #61 от "EXSA":

    Аз карам ауди 80, просто няма друга такава кола! Стоя 8 години забравена в една дървена барака и миналата година като реших да я стегна да си я карам почти нямаше проблеми. Беше ми много лесно да я "вкарам в релси. С коя друга кола това можеше да стане факт, с никоя!

    Коментиран от #68, #81

  • 68 User

    9 8 Отговор

    До коментар #67 от "Ауди 80":

    2105 1300S
    2004- купен пасат, отива в гараж
    2006- палена за последно
    2016- пали от раз след 10 години престой след чистене на дистрибутор и бутилка от лимонада в двигателният отсек с бензин вместо резервоар(ръждясал)
    Номера е да е била поддържана преди да се сложи в гараж и гаража да не е много влажен.
    Уважавам всякакви автомобили(не съм комунист), просто руските са ми на сърцето.
  • 69 Изненада

    9 15 Отговор
    Хаха чесно казано за държавата и пътищата ни да няма пътища , имал съм много коли западни и нови и съм брал кви ли не ядове с електоники и какво ли не с кола на една година , сега управлявам лада ( жигули ) модел первая и единствения ми разход за нея ми са смяната на гуми , ако идкате се смейте но не бих я сменил имам я от 6 години и всеки месец идва някой и ми предлага да ми я купи , но няма да му я продам и парите които ми предлагат далеч не са лоши , за сравнение мога с тях да взема очиларка на мерцедес ( Е) добра кола е имах преди време , помислете и коментирайте !!!!
  • 70 ДЮна

    8 5 Отговор

    До коментар #38 от "Тином.":

    Къде ги преброи 9 еърбега в 147чка, просто не успявам да проумея?
    Еърбеците и са точно 6.
    Един в таблото, един във волана, две завеси, два в предните седалки.
    И колата е трагична. Ако прочетеш pdf-а в сайта на Euroncap, ще видиш, че и дават третата звезда, само заради издръжливостта на страничен удар.
    При челен удар се смачква до неузнаваемост,щото си е Фиат Типо.

    А Радослав от Факти ще го питам, от къде извади този измислен рейтинг на 156,когато никога, ама никога не е била официално тествана от euroncap.
    От къде си изсмука тази звезда и половина?

    Коментиран от #73

  • 71 Човече

    10 13 Отговор
    Глупости на търкалета 😃 Особено алфата, с изключение на смотаното окачване, е страшна машинка - препоръчвам!
  • 72 Дедо Гошо

    17 4 Отговор
    Абе карайте кво си сакате.Ич да ви не дреме на сайдера.Сите жени и коли са убави требе само даги коткаш.
  • 73 Алфа Ромео

    2 3 Отговор

    До коментар #70 от "ДЮна":

    Тествана е 156 и е доста по-зле от 147, направили са нови коли на стари платформи, явно това е проблема, икономии.....
  • 74 hmhmhm

    2 3 Отговор

    До коментар #2 от "Иван":

    За малко не позна. Ако караш отговорно едва ли някога ще се блъснеш или ще те блъснат. И да знаеш обикновено при катастрофа между две коли и двамата шофьори са виновни. Има случай при който условията(отворена шахта, непочистен път) или самия водач.
  • 75 Бат Мишо

    6 3 Отговор
    До 123
    Всяка нова кола е технологично по добра от старата викаш...а хапчетата пиеш ли си редовно
    аз що имам една тойота старлет с задно от процинкована ламарина от 1979 година с задно купена на старо 14 годишна и я жуля кат катър с масло от Агроса за 3 лв наливно
    а от последния модел старлет дет излезе след 2000 една няма в движение.
    що Е 30 ката ми- златната ми 2 ен стоп 1982 още въри НА ПУШКА
    а койт имаше Е 39 дет излезе 1997 реве на умряло ся ако вобщи още му въри
  • 76 Бат Мишо

    11 2 Отговор
    Даже сина ми на 8 годинки знае че едно време праеха коли да те заровят , а ся имат споразумение да ги праят за 5 годишна експлоатация и да купиш нова- с материялите с които навремето е правен 1 опел капитан сега правят 5 опела - провери си ....
    ко да добавя повече
  • 77 Бат Мишо

    9 5 Отговор
    До рандум
    кат новите коли са по безопасни от старите земай новата и да се треснем челно ,само пишеш застраховка живот да се изплати на мене кат издъхнеш.
    ще карам произволно избран оТ ТЕБЕ модел Волга стига да е правен преди да се родиш с НИКАКВИ ЕЪРБЕЦИ . и КОЛАНА НЯМА ДА СИ СЛОЖА ДАЖЕ. 4 мм ламарина ми стигати броня кат буфер на трамв. и кажи къде да са крашнем челно с твойта пласмасария с квит щеш възглавници и дюшек и сложи разрешавам

    Коментиран от #79

  • 78 Бат Мишо

    4 4 Отговор
    След краша пак ми кажи и ще ти повярвам ,че новите коли от пласмас са по безопасни ......ако случайно някак оживееш
  • 79 DBS

    8 2 Отговор

    До коментар #77 от "Бат Мишо":

    https://youtu.be/mJ5PcWziXT0


    Два ли ще искаш да си в по-стария Шевролет. Сега естествено не очаквам да го признаеш ,но Волга и този Бел Еър са съизнерими.
  • 80 Valentin

    9 0 Отговор
    Абе колеги за какво само спорите ? На кой каквото му е кеф това да кара. Затова има 100 вида марки и модели неможе всички да харесваме едни и същи коли така е и при жените един харесва руси друг черни. Всяка кола си има кусури и предимства
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 РУМЕН

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    Стига с това НАпримерно!
    Казва се НАПРИМЕР!
  • 83 Еее

    9 1 Отговор
    Не важно каква ти е колата,а колко ти е мозъка в главатАаааа
  • 84 Фарфус

    3 3 Отговор
    За Е 36 не съм съгласен!
    Колата е надминала времето си, дори и днес е по здрава и надеждна от много по нови модели и марки.
    Мое мнение, карам и поддържам такава вече 5 години.

    Коментиран от #96

  • 85 Име като гост

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "яко бенве":

    Никой не мое те спре да пустиняк
  • 86 Васил

    6 0 Отговор
    Всичко е физика! При скорост над 60 км.няма здрава кола и здраво човешко тяло!
  • 87 100

    2 1 Отговор

    До коментар #59 от "Сталин":

    Прав си брато, и аз съм монтьор вече доста време и съм останал със същите впечатления. Много пластмаса, тънка ламарина, много и калпави датчици, алуминиеви носачи,пиезо дюзи и какво ли още няма.
  • 88 100

    6 0 Отговор
    Забравих да кажа, карам Ауди 80 б4 последните преди а4,с японската електроника.Всичко е Хитачи.Мисля че поцинковано купе, немски двигател и японско сърце е добра комбинация но за съжаление вече няма такива.
  • 89 Croww

    4 3 Отговор
    Bmw,, циганска кола,циганско Ферари
  • 90 Късметлия

    0 1 Отговор
    Лично аз 1во се разбих с 140 челно бмв ппреди 3 години през таван 5 пъти краен резултат смях си вектрата ама на бмв то му се майката а от 156 същия ефект
  • 91 Тико'с брадър

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Пешо Вояджъра":

    Има шанс разбира се.
    Тико-то не може да вдигне толкова:))
  • 92 Петров

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Астра Г":

    Коя година е твоята? И аз съм им фен? И според теб астра или вектра е по-добре? Вярно ли е , че радиусът на завиване при вектрата по-добър?След коя година са поцинковани? И имат ли много проблеми например по двигателя?Моля злобарите да подминат поста ми!!!!!
  • 93 Гери

    2 5 Отговор
    Има две марки коли,Мерцедес и всички останали.
  • 94 Анонимен

    4 2 Отговор
    Не е важното каква кола караме ,а да шофираме с разум и какво ако караме скъпа и нова кола,тогава всеки ще иска да види колко ще може да вдигне и то тогава става белята,а що се отнася до статията не съм съгласен ,това е само промиване на мозъци,пишат за е36ците ,затова повече от рали колите у нас са такива ,пишат за алфа 156 затова у нас масово се кара тащъв автомобил,пълни глупости.Питам тъй като са събрали по звезда и половина ,защо са били пуснати в масово пройзводство,всичко е заради това да накарат простоватия и промит българин да започне да купува нови коли всичко е политика.Навсякъде по света хората карат и се грежат за стария си автомобил ,само тук при нас тъй като сме гъзари и паралий искат само нови коли .В егати тъпата и пропаднала държава живеем,само където природата ни е красива нищо повече.Докато клякаме на тези изроди на жълтите павета все така ще е и по зле,много сме зле.вдигнаха ни тока парното продадоха тока на някаква си Гинка за която никой не бе чувал и тя сега ще ни оправи още ,неможем да спим спокойно нощем ,защото може някой да влезе и да ни изнесе всичко за което цял живот работим и се трудим и какво като ни нахлуе някой в дома ни и ние трябва да го почерпим даже ,защото ако го убиим ,след това ще изгнием няколко годинки в затвора.Ебати правосъдието,ебати държавата.и ебати държавните глави които ни управляват,за тях и бесилото им ще е малко наказание.
  • 95 Петър Тодоров

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "БРАТ":

    Да всички знаем,колко здрави,добри,безпроблемни и качествени са старите коли.Да ама не ! Карате е36,която е на 100 години и дори като нова не е успяла да вземе 2 звезди от euroncap. Как кола за 1500лв(колкото струва един среден клас телефон)ще е перфектна,ако беше така всички щяхме да караме тия кошници.Проблема е такав,че повече газари с тия бмв баби(е36,е39),нямат пари да се усмихнат,но искат да са газари.ПРОСТО НЯМА КАК ДА СТАНЕ.
  • 96 Петър Тодоров

    2 1 Отговор

    До коментар #84 от "Фарфус":

    Като имаш повече пари и си купиш различна кола от изгнило бмв на годините на баба ти,ще разбереш колко си бил заблуден
  • 97 Алфонсо

    0 1 Отговор
    Пешеходецъ ,
    пък и шофьорът на колата
    са с еднаква твърдост на главата.
    😂😂😂
  • 98 онзи

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Никой":

    само трошки, пазара се крепи на такива , като теб :D
  • 99 Гост

    1 0 Отговор
    316 целя фар мечта циганка
  • 100 Пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Някой":

    Ти освен на картинка Опел виждал ли си