На международното изложение в Токио Suzuki представи напълно екологична модификация на популярния си модел Burgman, която ще се появи на пазара в следващите няколко месеца.
Скутерът използва за задвижване горивна клетка, захранваща се от водороден резервоар, издържащ на налягане от 70 млн. паскала, който е най-големият, използван някога в мотоциклет. Благодарение на него Burgman Fuel-Cell има много по-голям обсег и може да се използва не само за придвижване в града.
Suzuki Burgman Fuel-Cell е съвместен проект на японският производител на мотоциклети и автомобили и компанията Intelligent Energy, като те подготвят и други общи разработки, съобразени с търсенето на превозни средства, използващи за задвижване алтернативни горива.
За момента не се споменава какви са техническите и динамичните характеристики на Burgman Fuel-Cell, като те вероятно ще бъдат оповестени преди стартирането на продажбите на водородния скутер.
5 Ноември, 2009 10:15 1 776 3
Suzuki Burgman Fuel-Cell дебютира в Токио
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 blajko1
23:21 27.12.2009
2 etz 150
14:59 06.02.2010
3 mz150ts
16:12 07.06.2010