Новата генерация на Duster беше представена официално през септември, по време на автомобилното изложение във Франкфурт. Автомобилът, който е бестселър у нас в класа на компактните SUV-та впечатли със стилно рафинирана визия, много нови елементи, като въпреки всички иновации ще запази цените си за България.
Знаете ли обаче, че екстериорният дизайн на новия Duster е направен от българин? Името му е Емануил Клисаров и е старши дизайнер в Groupe Renault. Той играе основна роля в създаването на някои от най-важните модели на френската марка, както и на дъщерната компания Dacia.
Сред моделите, нарисувани от Клисаров са Renault Scenic, втората генерация на Dacia Duster, както и някои от последните концептуални модели на френския производител. Как е започнал работа за френската компания, какви са възгледите му за автомобилния дизайн и как точно е създал новия Duster - Емануил Клисаров разказа пред екип на mobile.bg.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Реалист
Коментиран от #2, #3
12:18 17.11.2017
2 2пак
До коментар #1 от "Реалист":
По времето но соца щеше да работи за страната си а не за франсетата. Лесния вариант е да отидеш в международна компания с бюджет колкото БВП на България. Но по този начин няма да има нищо произведено в бг , както е и в момента.Коментиран от #4, #11, #12, #21, #25
13:57 17.11.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Дон Антонио
До коментар #2 от "2пак":
По-времето на соца неговото място щеше да е заето от някакъв лангур, син на партиен лангурКоментиран от #24
13:59 17.11.2017
5 али
Коментиран от #14, #26
14:21 17.11.2017
6 Соц
Коментиран от #8, #15
14:51 17.11.2017
7 Олигарха
Коментиран от #13
15:48 17.11.2017
8 Jack Bauer
До коментар #6 от "Соц":
Все едно сегашните между 20 и 30 годишни не са безделници. 80% от тях гледат само как да вземат по-голяма заплата и вместо да си вършат работата цъкат из фейсбук-а или снап-чата или нещо друго с модерното име "виртуална мрежа". Да но в "реалната мрежа" никакви ги няма.16:16 17.11.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Дачия фен
17:20 17.11.2017
11 ЧЕСТНО
До коментар #2 от "2пак":
ТУПАШ ТОПКАТА МНООООГО НИЗКО.ТОА ЧОВЕЧЕЦ БАЧКА ЗА ЧУЖДА ФИРМА И ЧУЖДА ДЪРЖАВА. ГАТ ТУЙ НЕЩО НЯКОЙ ГО ПРОМЕНИ И РАБОТИ ЗА ПРОСПЕРИТЕТА НА РОДИНАТА СИ ТОГАА СИЧКИ ША БЪДЕМ ГОРДИ.Коментиран от #17
17:31 17.11.2017
12 Antimediator
До коментар #2 от "2пак":
Вашите като работиха за соца какво постигнаха ?!Коментиран от #16
18:21 17.11.2017
13 Antimediator
До коментар #7 от "Олигарха":
Мухъл, според теб ,ако не беше соца сигурно щяхме да ходиме голи и боси и да сме завършен 3-ти клас ?!Тия ще ги разправяш на червените бабички !
Сигурно благодарение на твоя соц сега не живеем в землянки.
С такива глупости се опитваха едно време да ни промиват мозъците в казармата.
18:26 17.11.2017
14 Antimediator
До коментар #5 от "али":
Забрави да споменеш , че се бяхме подготвили да произвеждаме цели проводници и компютри .18:28 17.11.2017
15 К.К.
До коментар #6 от "Соц":
Много малко наши неща произвеждахме,и качеството беше посредствено.Зглобявахме Шкода-Мадара,Лиаз, Москвич 412,кой ще инвестира в тях.Дизайна на автобусите от ФРГи по-важните възли пригоден за шаси от Liaz с двигател раба-ман Унгария.Зглобка за стотинки, печалбите оставаха в производителя на частите.Балканкар пребоядисва част от мотокарите в Италия,във Великобритания им сменяват ел.инсталацията и добавената стойност става нула от лошо качество, дори са намирали забравени инструменти в тях.Ал.джанти износ за Франция 1/3 не подлежат на баланс-разходи за склад и връщане в България, има много примери за загуба от нашия износ.19:23 17.11.2017
16 2пак
До коментар #12 от "Antimediator":
Грешен ти е въпроса, докато мислиме какво сме получили от държавата ще сме на това дередже .19:38 17.11.2017
17 2пак
До коментар #11 от "ЧЕСТНО":
Сами трябва да го направим, никои няма да ни свърши работата. И когато се работи за мари всеки ще предпочете чужда фирма. И между другото говори по тихо, става ли!19:42 17.11.2017
18 ЧЕСТНО
Коментиран от #19, #20
21:07 17.11.2017
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 OOF
До коментар #18 от "ЧЕСТНО":
СТАР ФОРУМЕН ТИГЪР СИ, НА МАСА И ЗАД КОМПЮТЪРА ВСИЧКО ЗНАЕШ.22:07 17.11.2017
21 From USA
До коментар #2 от "2пак":
"Лесния вариант е да отидеш в международна компания с бюджет колкото БВП на България"!?Що не пробваш и ти колега лесния вариант, та да те видим?
22:15 17.11.2017
22 2пак
22:19 17.11.2017
23 Гъдьо
23:11 17.11.2017
24 фонзи
До коментар #4 от "Дон Антонио":
То и сега там са си намазани наследствени другари всичките бе ДО ЕДИН !23:53 17.11.2017
25 Дърт Вейтър
До коментар #2 от "2пак":
Тъ пак ,кво ще работи за страната си като ние нямаме автомобилна промишленост а човека тва го влече и аман от криво разбран патриотизъм.Ако си забелязал всички високо оценени българи са оценени извън България.
06:40 18.11.2017
26 Георги
До коментар #5 от "али":
Чували сме, приятелю. И докато ние произвеждахме Шкоди, ремаркета и Москвич 408 Рила, германците произвеждаха VW и Mercedes-Benz, които вече се тачат като автомобилни класики. За съжаление по времето на СОЦ-а "обикновения" българин нямаше свободата, дори и да отиде да види, колко са по-напред останалите. Но затова пък се редеше на опашки за стоки от първа необходимост.09:40 18.11.2017
27 ИВАН
09:54 18.11.2017
28 незнайко
17:48 18.11.2017
29 Шаран БГ
Дава ли си някой реална сметка, има ли представа, какво е нужно на една държава, за да произвежда автомобили ?? Не да сглобява с внесени отвънка чаркове - да произвежда !!
Ако оставаше само до молива, хартията и рисунката - аз ги правеш тия неща преди половин век !!
08:57 19.11.2017
30 Кума Лиса
10:58 19.11.2017
31 papur
16:03 19.11.2017