Last news in Fakti

10 Януари, 2009 08:44 1 206 0

Reiter Engineering Lamborghini Gallardo GT3 Strada

  • lamborghini-
  • galardo gt3-
  • streetversion-
  • lamborghini gallardo gt3 strada

Освен с тунинг, ателието Reiter Engineering, се занимава сериозно и с автомобилен спорт. От 1994 година насам компанията е съсредоточила усилията си в доработката на автомобили с марка Lamborghini и по-конкретно с подготовката им за състезанията FIA GT, GT3 и ADAC GT Masters. За по-запознатите е известно и култовото Murcielago R-GT, участващо в сериите “Льо Ман” доработено от Reiter Engineering.

Неотдавна именно на модела R-GT беше пусната и цивилна версия, наречена Streetversion. Уличният бик беше далеч по-различен от “Льо Ман”-ското изпълнение, даже по-точно казано - въобще не приличаше на първообраза си. Сега от компанията пускат ново цивилно Lambo, което е наречено Strada и се прави върху платформата на Galardo GT3. За разлика от по-големия си брат този модел е почти същият на външен вид като състезателната версия. Какво всъщност представлява Lamborghini Gallardo GT3 Strada? Като за начало е сменена цялата ауспухна система. Новата, изработена от неръждаема стомана добавя към мощността на V-образния петлитров мотор 15 конски сили, като освен това олекотява масата на автомобила с девет килограма. Новата система издава уникално силен шум, но благодарение на електроника, управлявана дистанционно, той може да бъде намален до общоприетите за градски условия 76 db. Новата стъклопластова броня разширява купето с 20 мм, а спортните пружини и амортисьори съвсем леко снижават клиренса. Отзад автомобилът е снабден с голямо антикрило, което помага както на стабилизиращите механизми, така и на модернизираната спирачна система. На ефектните лети джанти са монтирани гуми Michelin Pilot Sport II, които са с размери отпред и отзад съответно 265/30 R19 и 295/30 R19.

Вътрешността на колата е доста спартанска - решение, търсено съвсем умишлено с цел максимално близко усещане до истински състезателен болид. При цивилната версия липсват единствено вътрешните осигурителни ролбари. Тунинг специалистите са лишили Strada и от стандартното перманентно предаване. Така автомобилът тежи 1 300 кг, което е с 200 по-малко от серийния модел. Динамичните характеристики на тази кола засега не са известни. Освен това от компанията не съобщават и кога това Lamborghini ще се появи на пазара и колко ще струва.

Радослав Славчев


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА