4 Февруари, 2018 10:45, обновена 14 Юли, 2022 10:53 50 314 83

Тествахме новия Volkswagen Arteon

  • volkswagen-
  • arteon-
  • тест
Тествахме новия Volkswagen Arteon - 1

След като Volkswagen прекрати производството на най-големия си и най-луксозен модел Phaeton, а по-късно същата съдба имаше купето с четири врати СС, в моделната гама на германците се отвори сериозна дупка. От Волфсбург обаче успешно я запълниха и то с модел, който може да пожъне голям пазарен успех с оглед на тенденциите в търсенето на луксозни четириврати купета.

Тествахме новия Volkswagen Arteon

Задачата обаче съвсем не беше лесна за изпълнение. Новият автомобил трябваше да е хем спортен, хем луксозен. Така на бял свят се появи Arteon - модел, позициониран над Passat и впечатляващ с визия и с нови технологии. Този автомобил вече се продава у нас, а екипът ни направи обстоен тест драйв на най-наточената модификация R-Line 2.0 TDI 240 hp. Ето и впечатленията ни.

Тествахме новия Volkswagen Arteon

Екстериор
Ако преди няколко години някой ви беше показал снимка с предницата на Arteon и ви беше казал, че така ще изглежда сериен Volkswagen, едва ли щяхте да му повярвате. Днес обаче тази визия е факт, а главна заслуга за нея има дизайнерът Клаус Бишоф. Екстериорът на Arteon наистина е много интригуващ, особено отпред и в профил. Там се откриват почти идеални пропорции.

Тествахме новия Volkswagen Arteon

Впечатление прави силно скосеният в задната си част таван, раздутите задни калници, както и хоризонтално ориентираната предна част, новите светлини и предният капак в стил а-ла Mercedes-AMG GT S. Не сме единствените, които заявяват, че това е най-стилният Volkswagen за последните 25 години. Критики може да има единствено заради по-семплата задна част на автомобила, която не импонира с останалите екстериорни решения.

Тествахме новия Volkswagen Arteon

Интериор
Влезете ли в салона на Arteon обаче няма да останете толкова впечатлени. Не, че там е лошо, но просто интериорните решения са много близки до тези на осмата генерация на Passat. По-луксозното оборудване все пак си личи, макар и не от пръв поглед. Настаните ли се в удобните кресла, няма как да не усетите, че сте в автомобил от т.нар. премиум сегмент.

Тествахме новия Volkswagen Arteon

Това с най-голяма сила важи за високите нива на оборудване, но дори и в базовото се усеща въпросното леко превъзходство над Passat. Изключително модерни изцяло дигитални уреди пред водача, 9.2-инчов дисплей на Discover Pro системата, високо качество на материалите и това на самата сглобка, големи и удобни кресла, както и оптимална остъклена площ са нещата, които карат водача и пасажерите да се чувстват добре.

Тествахме новия Volkswagen Arteon

Мястото за краката на пътниците е предостатъчно, като то е оптимизирано още повече в задния пасажерски отсек. Освен това, въпреки скосения таван, ръстови пасажери се чувстват изключително комфортно на задната седалка. Багажникът е огромен и функционален, а обемът му може драстично да се увеличи за сметка на местата на втория ред. Като цяло, може да се каже, че салонът е качествен, материалите отлични, но ние лично очаквахме малко повече от новия флагман на VW.

Тествахме новия Volkswagen Arteon

Двигател и ходови характеристики
R-Line версията, която ни беше предоставена за тест, включваше двулитров дизелов двигател с мощност 240 конски сили, предаващ момента и на четирите колела през автоматична DSG скоростна кутия с два съединителя. Каквото и да се говори по отношение на дизеловите двигатели на VW, то трябва да кажем, че този агрегат не отстъпва на аналогичните мотори на конкуренцията от премиум класа.

Тествахме новия Volkswagen Arteon

Изключително безшумен, много динамичен и не на последно място потресаващо икономичен. Средният разход, който отчете борд компютъра след тридневно шофиране в градски и извънградски условия, беше под шест литра на сто километра. При това задръстванията в града не бяха никак малки, а по магистралата използвахме максимално разрешената скорост.

Тествахме новия Volkswagen Arteon

Що се отнася до управлението и по него нямаме особени забележки. Изключително информативен волан, минимален крен в завои с висока скорост и много добро ускорение и доускорение. В обобщение можем да кажем, че точно тази версия с двулитров дизел 4х4 и 7-степенен автомат е оптималната за Arteon и... най-скъпата, разбира се.

Цена
Arteon определено е автомобил от т.нар. премиум сегмент и ако го разглеждаме като такъв, можем да кажем, че цените му са атрактивни. За цената, която можете да видите по-долу, получавате един голям фастбек (95 мм по-дълъг и 39 мм по-широк от Passat VIII), който достойно заменя досегашното СС и същевременно се опитва да гони лукса на Phaeton.

Тествахме новия Volkswagen Arteon


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Steks

    62 33 Отговор
    И вие ли сте го тествали като маймуните в камери за обгазяване

    Коментиран от #4

  • 2 факт

    117 14 Отговор
    Народна кола, но не за беден народ, като нашия, със заплата от 500 евро.

    Коментиран от #3

  • 3 ъъъ

    168 6 Отговор

    До коментар #2 от "факт":

    Аха 500€,по скоро 500 лева.
  • 4 с мустачките

    75 15 Отговор

    До коментар #1 от "Steks":

    Е, имаше и идея с евреи ама не се навиха!
  • 5 Хахаха

    50 39 Отговор
    В теста е участвала и пътна помощ, това защо не го споменават?!
  • 6 ГОСТ

    69 24 Отговор
    Тази кола е за хора с възможности, а не за такива с миризливи чорапи!
  • 7 Данчо Екшъна

    77 48 Отговор
    Премахнете половината решетка от маската и получавате един обикновен пасатор, но с доста надута цена...Вътре прилича на някоя френска талига за 22 хил. лв. но това струва близо 100 бона със всички екстри... За тея пари има много по-добри мерцедесчета. От мене един голям ПАС.
  • 8 Марио

    38 32 Отговор
    Хубав автомобил.Тествал съм го.Има много хубави спирачки.Двигателите са ОК.Като аз тестват бензин най-мощният и бих казал,че върви много добре.Като дизайн и екстри е супер.Ще има успех този модел.

    Коментиран от #14, #24

  • 9 Данчо Екшъна

    19 33 Отговор
    Премахнете половината решетка от маската и получавате един обикновен пасатор, но с доста надута цена...Вътре прилича на някоя френска талига за 22 хил. лв. но това струва близо 100 бона със всички екстри... За тея пари има много по-добри мерцедесчета. От мене един голям ПАС.
  • 10 Язе

    50 16 Отговор
    Средният разход, който отчете борд компютъра след тридневно шофиране в градски и извънградски условия, беше под шест литра на сто километра. При това задръстванията в града не бяха никак малки, а по магистралата използвахме максимално разрешената скорост.

    В Сф задръстване и под 10 трудно ще е пък този за среден му дал 6/100.Браво,може да си вземете премията от VW.

    Коментиран от #25, #33

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 AAA

    41 25 Отговор
    Този модел ще пожъне успеха на Phaeton от сега го заявявам или казано почти смешни продажби. Този модел за да пръска продажбите по света цента му с фул екстри трябва да е до 60-70хил. лв. макс. А не 90+ хил. лв. а на места достига и до 100 бона. Проста сметка човека даващ толкова пари за автомобил и ценящ парите си, би взел някоя Е или S класа или А6 или А8 или някоя 5-ца или 7-ца на Бмв. Най малкото защото ценовия клас е същия а обезценяването на топ 3-те марки на Германците е в пъти по малко от на VW. Или простичко казано по добре Мерцедес, Ауди или Бмв от 2014-15год. с доста по брутална визия вътре и вън, вместо VW от 2018год. с малко по-променен външен вид от обикновения Пасат вътре и вън. Този прикрит Пасат след 5год. ще е около 30 хил. лв. за първите модели.

    Коментиран от #82

  • 13 112

    13 8 Отговор
    На картинка ми е някак симпатичен обаче като го видя на живо и не ми допада.
  • 14 според теб

    37 5 Отговор

    До коментар #8 от "Марио":

    тествайки най-мощният бензин,защо си изненадан ,че върви много добре?Въпросът е да вървят всички модели,но не е случайно са дали и на журналистите най-силният дизел!Относно съотношение качество - цена няма шансс/у Инсигнията 260 кс.4х4 = 52480лв!!!Тука алчните фолтсваген са 280кс. 85780лв ;)

    Коментиран от #22, #23

  • 15 Цане

    17 5 Отговор
    По добър избор би бил - Ауди А5, А6 с 3л. мотор. 1
  • 16 Овчар

    36 7 Отговор
    И тоя модел ще пожъне успеха на .... Файтон и Пасат ЦЦ.
    Във Фау-Ве са спечени от към новаторство и идеи и не могат да създадат приемлива версия на луксозен автомобил. Даже тия хора нямат душа за нищо ново и съвременно..
    Тъй виждам аз нещата, докато пася овцете в тоя дъжд.
  • 17 Я изкарай Гано

    16 6 Отговор
    Закъсаха го Фау Ве. Няма кой да им ги купува скъпо и кой да ги произвежда евтино. Това е шанса на регион Видин - ясно да заявят желание за сътрудничество, при заплата от 1200 (нали те така ни финтират - "цена от..."). Магистрала на немците няма да им трябва, пък ако им трябва, ще си я направят(през еврофондовете), и тунел ще си прокопаят!
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 обречен е

    13 9 Отговор
    много са малко хората, които биха си купили wv за толкова много пари, точно заради това фаетон не се продаваше, дори и на мен ми е ясно...
    а и егати умрелите двигатели, това само за служебни и рент-а-кар, за друго няма да се купува, и после ганъо ще го търкаля (след гаранцията) и най-вече ремонтира с евтини части по гаражите в бг-то
  • 20 нещонеразбирам

    8 7 Отговор
    тия от Volkswagen тъпи ли са?, не мога да разбера....
    толкова хора взимат луди пари и правят такива неща....
  • 21 руснака

    7 2 Отговор

    До коментар #18 от "VAG":

    пали TDI-то и отивай да пиеш кафе...и леко по завоите, че мокро
  • 22 СофияНОИ

    16 5 Отговор

    До коментар #14 от "според теб":

    Чакам точен линк към новата Инсигния 2018г. 260 коня с пет години гаранция за 56 000 лв.! - Артеоана с 240 коня 4 моушън би лед основни фарове и някой друга екстра отлита на 105 000 лв. Това което виждам за 100 000 лв. е А8 4.2 комън рейл 375 коня куаттро фейслифт 2015 г. с гаранция 1 год.
  • 23 Гост

    8 6 Отговор

    До коментар #14 от "според теб":

    Инсигнията с 260 к.с. турбобензин, е с 2 секунди по-бавна до 100 км/ч от турбобензиновия Артеон с 280 к.с. и с една секунда по-бавна от дизела му с 240 к.с.!

    Коментиран от #83

  • 24 Знаещ

    18 6 Отговор

    До коментар #8 от "Марио":

    Не знам дали е хубав или не, но няма премиум автомобил с такива мижави кубатури и коне. Премиума започва от 3.0 и над 300 кончета бензин, а тук са по 1.6 и максимум 2.0.

    Коментиран от #81

  • 25 1234578

    12 23 Отговор

    До коментар #10 от "Язе":

    Тва да не е ладата на баща ти бе пич, аз имам CC и градско харчи 7.5 на зверско каране

    Коментиран от #34

  • 26 лъжа

    21 2 Отговор
    Средният разход, който отчете борд компютъра след тридневно шофиране в градски и извънградски условия, беше под шест литра на сто километра - я ми припомнете марката, че не се сещам :)
  • 27 Бай Иван

    21 12 Отговор
    Поредният скучен оголени Голф. Задният подлакътници е като от баничарка. Двигател 1.5 литра дизел за 2 точна лимузина. Аре нямаме нужда от това Недоразумение
  • 28 СИРОМАХ Лазър

    23 5 Отговор
    За другите не знам, ама аз такава кола не мога да си купя, ако ще да ми е отредено 200 години да живея...
    С моите доходи едва бих могъл да поддържам Лада и Москвич, а какво остава за нещо друго. Просто е НЕМИСЛИМО...
    Заплатата ми е ниска, бачкам като вол и съм заборчасал поне към 5 фирми и мутрите постоянно идват да ме притискат да им връщам парите, а банките не ми отпускат кредит и не мога и да ги върна и доста пъти са ме и били... УЖАС, думи нямам.
  • 29 Шампиона

    16 7 Отговор
    Определено за сумата която струва тази кола, бих си купил последната Е класа..Пък вие ми обяснявайте колко по-хубав бил вага.. :)

    Коментиран от #32

  • 30 Японеца

    9 4 Отговор
    Аууу, копирано от БМВ 6!
    Колкото и да се напъват, няма да стане!
    Поне не прилича на матрьошките ауди.

    Коментиран от #43

  • 31 Кольо кварталния

    17 5 Отговор
    Скучен интериор,като всеки Фолксваген...
  • 32 123

    15 8 Отговор

    До коментар #29 от "Шампиона":

    Ахам, и един мърмот ще ти завива сникърса вътре:)
    Мерцедес с такава моторизация отива на над 100 000 лева базова, което е сериозна разлика, така че кротко. Колата е хубава, но е скъпа. От друга страна, то всичко подобно е скъпо...., единствено Опела е по евтин, а Мондеото е същата пара. Дори Стингера на Киа е по скъп, и то в 200 коня модификацията. А за премиума от Германия, там няма какво да говорим за под 100 000! Така че цената му е ок, въпроса е че си е скъп да го... и хубавеца:)
  • 33 Марио

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "Язе":

    7.4 е
  • 34 Язе

    9 3 Отговор

    До коментар #25 от "1234578":

    Баща ми няма Лада но аз карам две коли извън и в града и разход като твоя мога да кажа,че ще даде Деу Тико.Така,че сети се всъщност какво караш.

    Коментиран от #37

  • 35 Хектор

    13 7 Отговор
    Публикувано във факти.бг: "Средният разход, който отчете борд компютъра след тридневно шофиране в градски и извънградски условия, беше под шест литра на сто километра."

    Ама все още ли има наивници, които вярват на това, което показва бордкомпютърът, та ако ще и на чисто нова кола да е?! Заредете "до капачка", минете 600-700 км и пак заредерте догоре и каквито сте разбирачи ще се учудите как реално е изгорила доста повече.
  • 36 Иван

    10 5 Отговор
    При тия цени ще е пълен пазарен неуспех
  • 37 Ники

    15 4 Отговор

    До коментар #34 от "Язе":

    Пълно е с такива дето гледат какъв разход им показва компютъра,а после едни басни разправят как лъжели в литрите по бензиностанциите,точели им горивото в сервизите,по паркингите и други вицове....
  • 38 Иван

    18 8 Отговор
    Тия 240 к.с само с 5.5/100 ще се задоволят хаххаххахахахахха,лъжливи голфщайгени
  • 39 Exqt

    5 3 Отговор
    Това е кенеф няма да си сменя Файтоните за това пластмасово дърво ,къде ли е V12 агрегата ,някак не ми се вярва двигателя на това пасатестото да не е алусил и честит ремонт след 3-5 години с Бг нафтата,за ДПФ и тн. да не говорим.
  • 40 ВАГ

    20 13 Отговор
    Чета коментари и какво виждам .... само форумни плъхове със 10годишни (няма 15г по моргите са) ситроени или постни королки .

    Ако този Аертон е 10годишен за 5000лв сигурно няма да има по-хубава кола от него ,ама когато е пари ....хейт :)

    Коментиран от #63

  • 41 Ай сиктир

    5 1 Отговор
    Нещо са объркали посоката на мотора ми се струва. Колата трудно може да се посочи като наследник на Phaeton, поне мое лично мнение. По-скоро по-луксозен Passat. Високите изпълнения на подобен клас коли винаги са достатъчно "луксозни" за реалната експоатация. Аз лично не харесвам VAG групата, но специално този модел ми е приятен на визия. И все пак си казаха че е насочена основно за китайския пазар, където карат основно седани.
  • 42 Онзи

    9 4 Отговор
    140 к.с. литрова мощност за бензиновия с 280 коня. Колко ли ще му е живота на това?
  • 43 100

    8 8 Отговор

    До коментар #30 от "Японеца":

    Японец,карай си ръждясалата турска тойота и не завиждай на хората!
  • 44 Един друг

    8 3 Отговор
    Тези защо лъжат за разхода?! ФВ да гори нафта - що за клевета? Това като го караш и то ти синтезира гориво - кондензът от климатика се точи на платното, а произведената нафта си я точиш в туба.

    Разбирам да нямаме по-нови дизелови коли и ние, та да ни ги говорят тези глупости - 240 к.с. под 6 литра комбинирано 140 км/ч магистрала и дремане в задръстванията...
  • 45 Гост2

    5 4 Отговор
    Изглежда, добре, но повечето хора пак ще изберат Супърб.
  • 46 ДВГ

    7 3 Отговор
    Не мога да разбера какво не харесвате на цените????
    Осъзнаите се малко бе хора, отидете погледнете конкурентите и пак заповядайте, дайте да видим някаква по-добра Германска а и не само
    може и Японска оферта.
    Сравнението с Фаетона е неуместно поне за мен, това си е чиста рекламна цел.
  • 47 едно и също

    5 1 Отговор
    Вече всички автомобили, независимо каква марка са ми изглеждат еднакво...........
  • 48 УУОЖЯАИ

    5 2 Отговор
    МНОГО Е ХУБАВ КОГАТО Е НОВ И В ГАРАНЦИЯ.НЕ ЧЕ НЯМА ДА ЧАКАШ 1 МЕСЕЦ ЗАЩОТО С ГАРАНЦИИТЕ Е ТАКА ЧАКА СЕ .
    ЗА ВТОРА РЪКА ЩЕ Е УЖАСНА РАБОТА С ТОЗИ НАПОМПЕН ДВИГАТЕЛ И С ТАЗИ ЧУПЛИВА КУТИЯ.
  • 49 Пич

    4 1 Отговор
    280 к.с.; приблизително 2 тона; 4х4 - 7,3 л/100 км. комбиниран разход. Как го направихте?

    Коментиран от #50

  • 50 ДВГ

    2 2 Отговор

    До коментар #49 от "Пич":

    Аертона тежи 1830 кг.
    Аз имам нов дизел който по компютър ми показва средно 7.7.
    Да малко по лек е обаче се кара много градско а извън града главно магистралите където го карам с 140-160км/ч.
    Ако колата е карана по малко-километри(не като време) в града а после повечко извънградско(не магистрала) защо не??
    Още повече че официалният среден разход е 5.9!!!

    Друг е въпросът за точноста на компа, едва ли някой ще си прави труда от тестващите да прави по-прецизни сметки, просто ти казват данни по компа които може и да не са съвсем точни, но едва ли разминаването ще е много голямо.

    Коментиран от #53, #54

  • 51 Гост

    6 0 Отговор
    Приличен автомобил,който по нищо не отстъпва на така наречените “премиум”! Цената от 70 хиляди за два литра с турбо е също сносна и добра за чисто ново! Заслужава си,Особенно като се има предвид,че аналозите му са с една единица отпред!
  • 52 незнайко

    3 4 Отговор
    Ако беше с ръчна 6 степенна кутия щеше да е по добри. Какво им харесват на тези автомати ? Винаги ли трябва да се съобразяват с говедарките от САЩ, които не знаят какво е съединител ?

    Коментиран от #62

  • 53 Един друг

    5 2 Отговор

    До коментар #50 от "ДВГ":

    И аз имам сравнително нов дизел, обаче е наполовина на тези 240 к.с. и не е с четворно предаване. Софийското е между 8 и 10, според задръстванията, а извънградското е около 6 и нещо, като повече от 140 не поддържам.

    Това тук баш ще гори средно 5 и нещо, както са го написали. Ми, то както вървят, следващият модел ще е 300 к.с. и ще гори 3 литра градско, ако ги слушаш тези...

    Коментиран от #55

  • 54 Пич

    4 1 Отговор

    До коментар #50 от "ДВГ":

    Колега, първо писал съм за БЕНЗИНОВИЯ двигател, струва ли ти се нормално да харчи 5 л/100 км извънградско и 10 л/100 км градско с този двигател от 280 к.с.- това не е Поло 1,4 моно 75 кс. Второ къде са твоите 7,7 л/100 км "показани" борд-компютъра и къде са 5,9 л/100 км за 2.0 л. обем 240 к.с., пак нещо ми бяга, и отново това не е Поло 1,4 ТДИ 75 к.с. и 900 кг. маса. Слез малко в реалния свят. Иначе като цяло автомобила не е лош за тези който могат да си го позволят!

    Коментиран от #58

  • 55 ДВГ

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Един друг":

    В случаят конете не играят много(моята е 160) даже могат да помогнат, по важното е че и моята и тази са 2.0.
    Забравих да кажа че моята е 6 степенна а тази 7 така че аз им вярвам на момчетата.
    Пак казвам остава въпросителната за компа.

    Коментиран от #57

  • 56 Само Ваг

    5 6 Отговор
    Ганьо Ганьо на ФВ му дреме за твоито глупаво мнение. Те вървят само и единствено към върха. Артеона го слагам при Мерцедес, БМВ и Ауди на фона на това че не отстъпва на тях този трябва да струва 120 000 лв.
  • 57 Един друг

    2 2 Отговор

    До коментар #55 от "ДВГ":

    Е, как пък ще да не играе роля мощността? Тази литрова мощност идва основно от надналягането на компресора на турбото, степента на компресия и впръскването на гориво. Не вярвам да е за сметка само на оборотите и на този дизел червената зона да е на 7000 оборота.

    Повечето неща са фиксирани и конете не са on demand, т.е. когато не настъпваш да се държи и гори като кола 90 к.с. Ако ще не 7 степенна да й е кутията, а 9 степенна при 140 съпротивлението от триенето на гумите й, който очевидно са бая по-широки от моите, и аеродинамичното съпротивление са си фактор, който не се преодолява с 5 литра гориво. Всики сме наясно, че кутията има отношение само към предавания въртящ момента, а не към мощността. За поддържане на скорост трябва мощност, а не момент, пък тя си иска гориво. Ако ще и на 1500 оборота да е на 7-ма при 140 км/ч, пак ще гълта, защото тогава ще е по-малко бедна сместта, в сравнение с 1500 оборота на 4-та със 70 км/ч.

    Аз пък не им вярвам, защото това значи, че тези съществено са вдигнали КПД-то на дизеловия двигател.

    Коментиран от #60

  • 58 ДВГ

    1 2 Отговор

    До коментар #54 от "Пич":

    Колега ти коментираш таблицата а аз какво реално са постигнали момчетата при теста. Те са тествали дизеловата версия.
    За бензина става въпрос явно за ръчка, без 4х4 освен това извън града разликите не са големи между бензин и дизел, по-големите разлики са в града.
    Масата е 300кг по-малка също!!!

    Който има такава кола да сподели.

    Коментиран от #61

  • 59 Хомофоб

    3 3 Отговор
    Собственик на 2 голфа.
    На ВАГ няма да им е за първи път да лъжат клиентите си - емисии, разходи.
    А пък ако това чудо изкара 10 години ще е добре. Обаче ме яде отвътре едно усещане, че наборите голф и пасат ще имат същите муцуни като него.
  • 60 ДВГ

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "Един друг":

    Вдигането на мощноста може да стане по различен начин а не само с обороти.
    Типичен пример е атмосферен и турбиниран двигател, турбинираният харчи по-малко понеже може да държи добре оптималното число 14.7:1. Естествено след определен момент няма как да не вдигнеш и оборотите и разхода.
    Нормално при разлика от около 50 коня по таблица ще видиш съвсем малка разлика в разхода в предимство на маломощната кола което обаче предимство може и да се окаже илюзия при реално каране особено в България където теренът е много пресечен.
    Колкото и нереално да ви звучи съвременните коли могат да подобрят и разхода и мощноста но това ще бъде за сметка на здравината и емисиите.

    Коментиран от #64

  • 61 Пич

    4 1 Отговор

    До коментар #58 от "ДВГ":

    Колега с теб не може да се спори, ти гледаш в една точка и това си е. Ще ти напиша малко по- подробен текст дано разбереш и погледнеш РЕАЛНО на нещата. Къде видя и въобще съществува ли Артеон (не Аертон както си написал) с двигател 2.0 TSI 280 к.с. с ръчна кутия и с предно предаване? Едновременно и с това нашите "тестери" при теста отново са гледали тоя измислен бордови компютър който естествено е показал разхода по табицата. Прегледай тази таблица много внимателно и си направи сам извода. Давам пример: караш автомобил 2.0 ТДИ 160 кс ново поколение дизел и харчи смесено 7,7 л/100 км засечен отново онлайн, вземаме от таблицата сходен на твоя двигател на
    Артеон 2.0 ТДИ 150 к.с. с ръчна кутия и какво пише- 4,2-4,3 литра смесен разход, където ако го тестваш на борда ще изпише същото. Сега вярваш ли в чудеса?

    Коментиран от #65

  • 62 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #52 от "незнайко":

    Покарай автоматични скорости, пък тогава ела пак да пишеш простотии!
    Карал съм достатъчно ръчка и когато си купих автоматик, разбрах какво са имали хората предвид като казват, че ръчката е само за балъци!
    Просто насладата от шофирането е различна - автоматика ми позволява и ръчно да си сменям скоростите, но вече нямам такава потребност!

    Коментиран от #66

  • 63 Хихих

    2 0 Отговор

    До коментар #40 от "ВАГ":

    Чети какво пишат немците за дизела на французите и тогава говори.НЕМЦИТЕ,не аз или ти.И не се безпокой за нас,караме си ги.А това,че теб те кефи 15-20 годишен пасат нас не ни бърка.На нас не ни харесват.

    Коментиран от #73

  • 64 Един друг

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "ДВГ":

    Виж сега, аз съм машинен инженер и то от тези, които учеха навремето, а не от сегашните, които не правят разлика между волт и ват. ДВГто си е просто една топлинна машина, а разните компресии, турбота, интеркулъри и т.н. са детайли, които не променят принципа. Този двигател с нищо не е по-революционен от тези в моите коли, за да дава толкова по-висока ефективност. Това е един изпилен и набримчен на висока литрова мощност дизеляк, за сметка на коефициентите на преоразмеряване, допуските, сглобките, динамичното балансиране и разхода на гориво - 240 к.с. са си толкова, независимо дали ги правиш с 5 литров осмак или с 2 литров четирицилиндров. Да, знам че триенето и инерционните моменти на големият двигател са повече, но принципът е същият - преобразуване на топлинна енергия в механична, а това тук не е нищо революционно, за да е толкова по-ефективно от двигателите в моите коли. Виж двигателите във Формула 1 с какви малки кубатури са, на фона преди 20 г., обаче разходът им знаеш какъв е.
  • 65 ДВГ

    0 2 Отговор

    До коментар #61 от "Пич":

    Колега усещам че се опитваш да ме обидиш, което не виждам на кого е нужно???
    Ти си написал в пост 54: 5 литра извънградско което явно не е за 280 коня бензин двигателят оттам идва и объркването.
    Нека аз да съм кривият няма проблем.

    Коментиран от #70

  • 66 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #62 от "Гост":

    Съгласен съм с теб за автоматика.
  • 67 Рафе

    0 3 Отговор
    Не стаа за нашио пат!
  • 68 Djoni

    2 3 Отговор
    Купувай народе,че не останаха :-)))
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Пич

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "ДВГ":

    Объркването идва от там, че не можеш да асимилираш текстовете, за което не те виня. Продължавай да вярваш в каталози и бордови компютри. Успех!!!
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 ДВГ

    2 1 Отговор
    OK значи искаш да влизаш твърдо, така да бъде:
    1.Пост 49: Какво казваш 280 к.с тежал 2тона??? Ама къде това на Сатурн ли при увеличена гравитация защото той тежи 1716кг тоест 284кг по-малко.
    2.Пост 54 казваш за същият двигател харчел 5л/100 извънградско ама това в твоито село ли ги дават ТТ данните понеже официално е 6.1 ????
    3.В същият пост омесваш различни двигатели като хората дават впечатленията и резултатите за дизеловият 2.0 на 240 коня. Като не вярваш ходи си събирай от закуски и го тествай. Ама го тествай не в твойто село или в България а в Германия с тяхният бензин или нафта. Хората имат зор да те лъжат щото ти с твоите мизерни стотинки ще се излъжеш и ще събираш 50 години за да си го купиш.

    Коментиран от #74

  • 73 ВАГ

    1 2 Отговор

    До коментар #63 от "Хихих":

    Кои сте Вие ?!! ..говори за себе си , Ние пък ще си караме ФВ ,ти си карай 10г Ситроен или Рено за 5000лв който след 1-2г е капут.
    Съжалявам ,че не можеш да събереш още някой лев за истинска кола.
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 ДВГ

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "Пич":

    Ахааа това ли ти беше зора, да намериш някого който да обиждаш и да си изкараш комплексите за малката си п....ка.
    Ама явно малката ти п..шка ти е отвяла акълът.
    Използвал бил няколко пъти ПРИБЛИЗИТЕЛНО, използвал си го само веднъж за 2тона при разлика от 300кг може ли да кажеш приблизително!!!
    Каква телевизия бе негра...тник, хората са го тествали и са ти го написали заради теб да те улеснят а той неблагодарен, ходи тогава си купи всички коли с всички двигатели от всички марки и доказвай теорията си на конспирация.
    И като ти покаже с 0.1-0.4 разход повече ходи се хвърли от моста че са те прецакали и не можеш да си позволиш нафтата.

    Коментиран от #76

  • 76 Пич

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "ДВГ":

    Някой друг започна да избива комплекси и започна да обижда със село и мизерни стотинки, но както и да е. Мизерника си личи от далече и определено това не съм аз!
  • 77 Ввв

    4 2 Отговор
    Боже,Боже,колко мъка има в автомобилния свят!Ужас!
  • 78 гост

    2 2 Отговор
    амиии..ходих да му правя тест драйв. Може би проблема дойсе, че на теста отидох с предишното СС V6 300 к.с. и в сравнение с него, наточеното артеонче ми се видя леко хилавко...нещо като джентълмен в сравнение на бензиновия хулиган СС. Иначе нямам забележки от към интериор, екстериор и пътно поведение. Тестовия имаше едно дисплейче, показващо на шофьора скоростта, което е много симпатично. Относно спорещите за разхода - нямам наблюдения над новите дизели, но 300 к.с бензин харчи 12 градско при яко газене, извънградско около 9-10/100, колкото и да спорите и плюете, карам колата вече 80 х.км. и разхода е факт
  • 79 ДВГ

    0 1 Отговор
    Ето при положение че по каталог извън града е 7.1 ако си поставиш за цел само икономия нищо друго как мислиш би ли постигнал дори и в България нещо около 7.5?
    А по каталог градското си е 12.7 така че няма проблем просто тези данни по каталог аз лично никога не ги постигам понеже и никога не си правя труда да го правя 1-2 литра ако са решаващи тогава човек здраво е закъсал.
  • 80 ТеодорМ

    1 1 Отговор
    Точно разход под 6 няма как да сте направили. Лъжете като дърти цигани. Разход под 6 е невъзможен, защото точно толкова дават и по Евро нормата, която е доказано, че е невъзможна в реални условия. Стегнете се.
  • 81 Марио

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Знаещ":

    Нали са добре на коне.Щубатурата не е важна.Ще стават вече все по-малки.И от по-малко ще изкарат повече коне
  • 82 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "AAA":

    Тази кола е поне с 50 бона по ефтина от Е класата . Но не Е класата е конкурент . Това е GT ( грант туризмо .. А там цените са от 150 до 250 хилки . Със 100 си бона е за предпочитане пред конкуренцията .
  • 83 Pop

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    280 к.с. бензин е по бърз от 240 tdi до 100км с повече от 1 сек.