26 Януари, 2012 10:23 52 081 78

Lada Niva рязко поскъпна

  • lada-
  • niva-
  • 4x4-
  • автоваз

 

Волжският автомобилен завод взе решение да увеличи цената на своите модели. Това ще стане от 30 януари тази година, като продукцията на АвтоВАз ще поскъпне средно с 2.4%. Най-много обаче се увеличава цената на най-популярния руски модел Lada 4x4, познат у нас като Niva.
 
Версията с три врати поскъпва с 4.8%, а цената на удължената петврата Niva се увеличава с 5.5%. Така от следващия месец базовата версия с три врати ще се продава за 326 300 рубли (8 156 евро). От останалата продукция на АвтоВАЗ само новата Granta запазва цената си.
 
Моделът Lada 4x4 (Niva) се оборудва основно с редови четирицилиндров бензинов двигател с работен обем 1.7 литра. Агрегатът е с по два клапана на цилиндър и покрива еконормата Euro 3. Към него се монтира петстепенна механична трансмисия с блокируем междуосев диференциал.
 
Габаритите на автомобила са 3 720/1 680/1 640 и 4 220/1 680/1 640 мм, съответно за версията с три и пет врати. Средният разход на Niva по заводски данни е 12 литра на 100 километра пробег. Тези данни съвсем не са впечатляващи, но Niva-та е популярна най-вече заради отличната си проходимост.
 
Миналата пролет АвтоВАЗ модернизира модела, като екстериорният дизайн беше леко изменен с интегрирането на нови елементи, съединителят беше сменен с такъв от Chevrolet Niva, а спирачките и карданният вал бяха сериозно модифицирани.
 
Руските инженери доработиха раздатката и отново кардана. Благодарение на иновациите шумът при движение с висока скорост беше силно занижен. Освен това се подобри и надеждността на трансмисията, като преди година това не повлия на крайната цена на модела.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Роналдо

    8 4 Отговор
    Нищо, пак си е най-евтиния истински всъдеход. Братушките са голяма работа ей.
  • 2 Бай Тошо

    7 5 Отговор
    Това е истински високопроходим джип,нивата е като танк -минава отвсякъде - не като разните му там х6 ,кайени и други луксозни кенефи направени предимно за гъзария на ъндърграунда
  • 3 4х4

    3 2 Отговор
    Щом са подобрили нивата ще си купя една,одавна го мислех а 8 156 евро са нищо гледам и джанти слагат
  • 4 Jivko87

    5 2 Отговор
    Всъщност нивата си е кенеф,стига сте я защитавали.40 години я правят и не можаха да и оправят главните недостатъци:проблеми с раздатката,слабия мотор,но горящ като за световно,ниската надеждност като цяло и лошата безопасност на пътниците в купето(за мен това е най-главния проблем,а уж е джип,трябва да е сигурен.
  • 5 що така бе миме

    4 3 Отговор
    добре де
    как може за толкова десетилитеия грам дизайн
    гарм комфорт по ня накакъв
    ОК - механиката що годе бива ама другото какъв е проблема ???

    не мога да ги разбера рузнаците изобщо !!!
  • 6 Лада

    5 2 Отговор
    На къде тръгна светът... инфлация в условия на криза...
    Всички тия подобрения са още от 2009-та година, и който се е возил на 4х4М Нива вероятно е забелязал че не вие със 100км/ч и значително по добре се справя с неравностите по пътя... за извън пътя е ясно... Евтин автомобил за гората и язовира, и като служебен по черни пътища, но не го препоръвам на никой за личен градски автомобил, още повече семеен... не е за тая работа. Шеви Нивата е къде по добра за това...
  • 7 ддда

    3 4 Отговор
    За тези пари е добра машинка!
  • 8 случаен

    7 1 Отговор
    Липсата на конкуренция води до пълен застой! Още преди 25г. трябваше да сложат дизелов агрегат, да подобрят изолацията на купето, да увеличат сигурността. Карал съм такова "животно"! Вътре мирише на бензин, гори като за световно, друса та да си изпикаеш бъбреците. Да не говорим за постоянните дефекти и слабото гаранционно обслужване. Карал съм 100 000км. "Ландровер" в пустинята Сахара. Беше 30годишен и беше каран само от българи!!! Не знам от какво му бяха кокалите!!!
  • 9 eeee

    3 3 Отговор
    Niva 4x4 I love it :)
  • 10 Пенчо питанката

    4 4 Отговор
    Дам сички са разбиратели... Що не вземета да идете там на работа, че барем Вие да ги вкарате в правия път? Струва тоно толкова колкото е нужно. И все пак си е един от най- добрите високо проходими автомобили.
  • 11 Japan Power

    2 1 Отговор
    Май не сте виждали изобщо високопроходима кола.
    Нивата е за ..нивата - висока Жигулкас калпава раздатка и без блокажи
    За офроуд има Джип, ТЛК, ЛРД
  • 12 777

    2 1 Отговор
    ТРАГЕДИЯ!
  • 13 bebok

    3 0 Отговор
    ако е сложат на шаси ,може и да стане перфектна
  • 14 xxxx

    1 1 Отговор
    samo maloumnik moje da si kupi niva-tova nee kola, sigurna , komfortna i krasiva kolkoto karutca
  • 15 хихихии

    2 1 Отговор
    братушките още не могат да изтрезнеят и да разцъкат нета за да видят светът до къде е стигнал.а началниците на волжкия завод са взели решението след употреба на по качествена водка.от тия пияници нищо не става само самовари и самагони могат да правят.унищожители на ресурси.
  • 16 rampower

    1 1 Отговор
    много разбирачи пак долу с лъскавите бмв-та ама като падне малко сняг и реват за вериги
  • 17 вихър

    1 1 Отговор
    боклук и барака на едно място...
  • 18 пешо

    2 2 Отговор
    "пета предавка" направиха един тест на нива. Резултата беше, че ланд ровера, който използваха за снимачна кола закъса, та трябваше водещия с нивата да се връща да ги изтегля, а заключението накрая беше дословно "лада нива е най евтиния свъдеход на пазара...и вероятно и най-добрия"
  • 19 дон пепино

    1 2 Отговор
    пешо ти вярваш ли си бе
  • 20 нивичка

    2 2 Отговор
    Влезте в youtube пишете нива vs бмв х5 или друг джип и ще видите откаде минава нивата а другите не могат но струват 5 пати повече!
  • 21 FORDO

    2 1 Отговор
    БООКЛУУК и туй то !
  • 22 стило

    1 1 Отговор
    На човек му трябва една хубава кола и една лада нива само през зимата да караш. Ето аз днеска пак закъсах с колата!
  • 23 дон пепино

    1 2 Отговор
    нивата е боклук да живее G класата

    Коментиран от #26

  • 24 стило

    1 1 Отговор
    За Г класата пари няма една нова нивичка ще ми стигне !
  • 25 уестия

    0 1 Отговор
    ноооооо сте прости.
  • 26 бббл

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "дон пепино":

    @23 Ти сега ли се събуди?
  • 27 даааа

    1 1 Отговор
    това е супер лехия,за ништо не става
  • 28 калина

    1 2 Отговор
    егати лехията наистина е боклук голям
  • 29 Тодор Живков

    1 2 Отговор
    Ako nqkoi ot vas razbirachi go e karal tova neshto zashtoto ne e v nikakuv sluchai kola ili jeep e prosto neshto nqmashe da go hvali tolkova tova e pulna bezmislica dori cenata mu e visoka!!!!!
  • 30 VAZOMANA

    1 4 Отговор
    samo VAZ be hora,e tva e istinata.A razni don pepinovci sam gi 4uval-naduvkovci.Golemite 6ofiori,vseki moi da kara kola za 100 bona ama 4alam moito mom4e dnes edno TT zakasa pred men-KARA4i.4uval za koli

    Коментиран от #37

  • 31 gugi

    4 3 Отговор
    Страшно нещо! Мигачи от 70-те, фарове от 50-те години, джанти от войната.... Какъв малоуник трябва да си, че да пуснеш такова нещо на пазар?!
  • 32 dido

    2 3 Отговор
    tova vse pak e eftin djip sravnenie s drugite kato G-klasata i dr podobni 4 nqma ekstri nqma no e mn prohodim koito e karal znae az pone imam opit teglil sam mn djipove 4e i malki kamion4eta a lovcite kato vidite 50% ot tqhnite djipove sa ili niva ili uaz zadaite si vaprosa za6to.Ima mn ka4estva osobenno tretiq deferiancal posredata
  • 33 Тодор Живков

    3 3 Отговор
    Abe hora razberete tova e zabluda ne e evtin a se troshi mnogo poveche ne se zablujdavaite NIVATA e pulen kenef ne stava za nishto (osven za hobi kola za remontirane)
  • 34 Име(като гост):

    4 3 Отговор
    За тия пари,един кекаф двигател,две седалки,четири колела и волан,това сигурно е най-доброто което руснакът може да направи?Хората ги харесват за лов само и единствено защото не ги притеснява да си пускат кучетата и да драйфат на всякъде!
  • 35 Асен Йорданов

    2 2 Отговор
    Това звучи като ВИЦ Lada Niva рязко поскъпна след някоя друга година ще има чисто нова Lada NIVA и много стари 100 годишни (класики) ИЗГЛЕЖДАЩИ ЕДНАКВО . Да не засегна феновете нищо лично, колата не си струва парите. Мнението си е мое
  • 36 Георги Георгиев

    2 1 Отговор
    И тройно да поскъпне, пак няма да си я купя
  • 37 fasfa

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "VAZOMANA":

    @30 И какво като е закъсало оедно ТТ пред теб? Човека го кефи, а и мисля, че зада акъса някой не си е свършил работата. Всяка година едни и съши обещания, а миналата година даже "ловиха" снежинките докато падат. Пълни вицове и смях, добре поне, че не живея в София да слушам глостите на кметицата.
  • 38 Кофти

    2 2 Отговор
    Който не е карал Нива да мълчи! То тук като гледам повечето май не са карали нищо още, само много лаят разни хлапетии. Джи-класи, глупости, къде ще ми ги сравнявате въобще, това показва колко сте ограничени. Никой не ви кара насила да си купувате, по-добре замълчете. Аз за служебната в сервиза повече от 30 кинта не съм давал за какъвто и да е ремонт по колата, кво му плащаш, за работата, която върши е ОК. Вие не сте се качвали на кола и ми сънувате тука Джи-класи, приказки наизуст...

    Коментиран от #44

  • 39 dragotoka

    2 1 Отговор
    абе бате каде тръгна тука кон с каруца не минава каза един ром като видя накъде съм тръгнал и с изненада разбра че руската ,,каручка,, отиде там за където бях тръгнал.Хвала за проходимост на Руските сериини возила 4*4
  • 40 иво

    2 0 Отговор
    сигурно си карал Нивата с антифони и това 12 литра , те имат ли музика ???????
  • 41 dragotoka

    1 1 Отговор
    по добре шумна грозна с неограничен разход на гориво когато ти трябва от лъскъв паркетник в гаража при лошо време
  • 42 vasil bakalov

    1 0 Отговор
    kade ste ia registrira koito si kupi s evro 3 ot 2008 novi avtomobili s evro 3 nese registrirat znam go ot opit imam kamion koito stoii kato pamitnik
  • 43 Огнян

    0 2 Отговор
    НИВАТА Е КЛАСИ НАД КОЙТО И ДА Е ЯПОНСКИ БОКЛУК.
  • 44 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Кофти":

    @38 kolega che Nivata e mnogo zdrava i prohodima sam ia priznal.idealna za lov no G klasata e druga bira.luks,prohodimost,zdravina i sigurnost v edno.
  • 45 иво

    1 1 Отговор
    спед 2 години ще мине ли през газовият анализатор или ще правим основен ремонт с този нов мотор с цели 2 клапана
  • 46 ......

    2 0 Отговор
    Номер 43 ,ти сигурно трябва да си най-големия гумен професор тук, как може да кажеш такова нещо толкова лекомислено.
    Аз лично съм карал доста японски джипове на по 10 плюс години, не от новите ,Трупър, Рав, Лендкруизър, Хайлукс и също така съм карал и Нивата на един приятел, мое мнение е че по дървено нещо няма на света а по проходимост едва ли ще бие нещо япоснко.
    Леко сравнение, диференцила на Нивата горе-долу колкото юмрук а на Хахлукс от 95 година тежи поне 30 кила
  • 47 Лада

    1 1 Отговор
    ne me KEFI ba.i tapoto moje li kola 2012 da ima samo 1 radio bez nikakvi indikatori ae we slojete edin golqm bordovi komp s GPS s dobri koloni po hubav skorosten lost (po kras ) malko koja pa i 25 hilqdi da stane pone 6te e luksozna kola :) Ina4e za Katerene karal sum Nika mnogo Drapi samo dava6 gaz i to vurvi prez reki poleta i kude li ne :D samo malko luks da slojat nqma da izleze mnogo edin bordovi komp s GPS pove4e ot 1500 leva ne e :) kojen salon s po qk skorosten lost 6te izleze o6te 1500 nagore i6te 1 2 ikstri i 6te stane 20tina hilqdi ama 4uk 6te e :) Ina4e 4etox nadoly G-class kakvo q falqt neznam qko e ama vtora ruka 2004 godina za po 30hilqdi :D tova nova ako ima6 130 000 leva da no edva li nqkoi koito komentira toq forum 6te gi ima teq pari
  • 48 Лада

    0 0 Отговор
    a da i o6te ne6to moje malko da dignat teq kone malko sa ot 0-100 za 18 sec sme6no verno 4e Djip e za katerene ama pone 12 sec da e s edin dvigatel na 150 konq benzin 6te e dosta dobre i razhoda nqma da se digne po4ti :)
  • 49 N46

    1 1 Отговор
    за номер 46 не знам дали 43 е гумен професор ама ти сас сигурност си голям карач и разбирач че ми сравнчваш рав с нива ????? нямат база за сравнение за проходимост нивата е мн напред пред грозната жаба... а за другите ако са сток и нивата е сток пак мойе да спорим за проходимос.... а за тебе качваи се на оня с двата куфарА и отлитай разбирачо
  • 50 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    po goliamo la.no ot iaponskite jipki ot RAV4 ne sam karal.niama razdatka niama jip.
  • 51 Тодор Живков

    0 0 Отговор
    Specqlno za toq specqlist Kofti deto mnogo gi e karal tiq koli maj e naj-golemiq kusmetliq na sveta zashtoto nqma nachin ako si karal poveche ot 15000 km NIVA da ne i smenish q razdatka q skorosti q da shlaifnesh dvigatel taka che po dobre tiq deto ne se patili da ne q hvalqt mnogo mnogo !!!
  • 52 Wolf

    0 0 Отговор
    Към №15 а бе ма ти си голям разбирач бил.Знаеш какво могат руснаците и какво не могат.Това,което могат са го правили ти кога си ходил прав под масата и си си удрял главата в нея и си се чудил какво става.Ако беше толкова разбирач щеше да знаеш,че руснаците имат най-добрите всъдеходи ама са скъпи и не искат да ги показват.Тигер 2 ето това е истинския всъдеход http://vbox7.com/play:510283b0f9
  • 53 N46

    1 1 Отговор
    a ti deto mn im smenqsh razdatki kutii i t.n ela mi se obadi ako na NIVA BELGIISKA ZGLOBKA (ot starite) za 15000km uspeesh da i gi s4upsh..... karal sam i imam takava i tria ti kaja 4e ot 30000 i nagore km nivata asvalt ne e vijdala i e stok gospodin razbira4o...
  • 54 ало ало

    0 1 Отговор
    Какво им обясняваш за тигъра на руснаците... Те хората всяка година се борят с къде по лоша зима и къде по страховит студ, и сняг дето в Европата ще сме умрели за три дена в него. Вие тук хвалите някакви наблъскани със жици кенефи. За необразованите Нивата е единствената кола издържала толко дълго в Антарктида, надживяла къде по класни коли с много, както много екземпляри Нива ще надживеят бръкмите дето карате всички. Всяко нещо си има недостатъци и предимства, идеални неща няма... чупи се на вече защото се кара без жал с ясното съзнание че ремотна е безкрайно евтин, както и се икономисва жестоко от консумативи, ако може и с вода да се кара навместо масло... тая на Антарктида 100% не е карана с М10Д ..
  • 55 ЛАДА - МОДА! :D

    0 0 Отговор
    :D :D :D :D :D
  • 56 4x4

    1 0 Отговор
    Вие освен Нива нещо друго 4х4 карали ли сте!?Всички вървят когато има кадърен водач.Иначе вие сте лаладжии(само говорите)
  • 57 кво карат в канада?

    0 0 Отговор
    Абе, не е лоша колата ама е технология от 40 години , даже и фейслифт не са и направили, няма нищо вечно. Иначе Ладата има пазар, само защото е с прилично качество и е много ЕВТИНА!!!!
    А, че били тези коли най добри в студа, не е вярно, щото в Канада и САЩ щеше да е пълно с Лади.:)
  • 58 нивввв

    0 0 Отговор
    Ладата е супер ремонтирам го сам вкъщи с кеф имам три крика 6т. и канал.
  • 59 Лада

    0 0 Отговор
    Четете:
    First to the North Pole:
    In 1998 a Niva was dropped by parachute and finished the track to the Pole on its own. In 1999 a Niva Marsh was driven to the Pole.

    In January 2000 a standard Niva Marsh reached the North Pole without any modification. It was driven by two Russians from research base about 114 km from the Pole. They say that the Marsh behaved perfectly, maintaining an average speed of 20-15 Km/h in an average temperature of -30ºC.

    New World's record:
    On 16th of September 1999 at 14:30 the Extreme Expedition team of St. Petersburg set a New World's record by taking 3 Nivas to an altitude of 5,726 meters, on the Tibetan Plato in Himalayas. This record stood until 2005.

    Стадартна Нива без модификации достига до северния полюс на собствен ход... какво повече... За подобните като Тойота ксилукс знаете колко модифицирани са за такива неща...
  • 60 адфс

    0 0 Отговор
    най-доброто возило е трактора, с него може и нивата да си изореш, и ремарке да теглиш, пълно с кукуруз
  • 61 Ронин

    0 1 Отговор
    Има притча,че който кара руска кола го погребват прав,защото цял живот лежи под нея!!!!!!!!!След тестване на много т.нар. джипки установих,че единствено приемливата като проходимост и поддръжка е "Сузуки Витара"!Никой да не пише за "евтина поддръжка" на "Нива" като й сменя съединител на 40 000 км.,шарнири на 10 000 км. и т.н.А колко "Ниви" съм извадил от калта-аз си знам!И!Най-важното е задкормилното устройство!!!!Често където се движа с лек автомобил доста от "джиповете" закъсват............
  • 62 Perko ot Pernik

    0 0 Отговор
    Коуеги не се загуеждайте по Нивата.Всичко дет не е Гоуф от мен да знаете, че не става;
  • 63 до номер 59

    0 0 Отговор
    Я погледни какво и е стандартното на Niva Marsh и пак говори хал-хабер си немаш за какво говориш.
    Айде кажи ми какво и е стандартното http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resources/images/Niva_Marsh_BA3_1922_ad.jpg
  • 64 7887

    0 0 Отговор
    Новите ниви не важат . Имам познат с нива 2006та и вече я яде ръждата , а не е удряна или нещо от тоя сорт. Всичко друго може и да е добре , нз , но ламарините са таш*к. Истината е в старите руски машини
  • 65 hienata

    0 0 Отговор
    "нямат база за сравнение за проходимост нивата е мн напред пред грозната жаба... а за другите ако са сток и нивата е сток пак мойе да спорим за проходимос...." - мнение на човек нямащ и най-малка представа от каране извън пътя. По какво съдя ли, по употребата на думата "сток" явно мислещ си,че мощността е определяща за проходимост. Който е ходил в с "джип" в гората знае ,че мощност повече от 80-100к.с почти не са необходими. Нивата има своите предимства:евтина поддръжка и ниска маса (лека е) и известна проходимост,но не с тези гуми и джанти от снимките и своите недостатъци (голяма част са изброени)аз бих добавил окачване - шарнирите и са същите като на Лада 2105, лесно чупи пружини и няма почти никаква защита на картера.
  • 66 Борис

    0 0 Отговор
    До "hienata":
    Я кажи сега колега, ти ли даваш компетентното мнение...
    Нивата в стокова си версия излиза с най-голям "клиренс" от джипките в своя клас..Надявам се знае какво е "клиренс"
    Шарнир не съм чупил от 2 години, а я мандахерцам по чукарите най-редовно..За пружина да не говорим, 5 човека в колата и я чекна до откат, но уви не се чупят..За конските сили си прав, колкото по малко толкова по добре...Проходимоста и е "мааааалкоо" над "известна проходимост". Поради своята евтина поддръжка и прежаленоста и.Най-проходим е джип, който е прежален..... :)

    Коментиран от #67

  • 67 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Борис":

    @66 "Я кажи сега колега, ти ли даваш компетентното мнение...
    Нивата в стокова си версия излиза с най-голям "клиренс" от джипките в своя клас..Надявам се знае какво е "клиренс"..." Малко не те разбирам какво питаш, но да смятам се за компетентен от гледна точка на това, че в моя гараж и с мое участие се ремонтират две Ниви. Шарнирите им изкарват между 3000 (турски и руски уж оригинални) и 15 000 (швейцарски,ако не знаеш има и такива) и двете са чупили пружина и двете са пукали картер (едната три пъти). Проходимостта на Нивата сравнена с Шкода Йети ,Опел Антара и други "паркетници" е неоспорима, но до по-стара G- класа (също отдавна прежалена) и до доказалите се Дифендър и Лендкруизър,че даже и до Самурай, просто не пее в хора особено сега зимата.
  • 68 .....

    0 1 Отговор
    А така ,кажи им на тия дървени философи, само щото баща му или вуйчо му на село кара нива и ходи в близката гора за полвин час незначи, че тва е някъв джип.

    Коментиран от #69

  • 69 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от ".....":

    @68 kolega poveche djip ot niva zdrave mu kaji.hodia na lov s takava i ako moje da govori ot kade sam minaval.aide s zdrave.
  • 70 Niva

    1 0 Отговор
    Nivata e OGAN.....za mene li4no dokazana ruska ma6ina....ni6to ne moje da q spre....stiga da znae6 da q kara6 offroad :)...
  • 71 марин жеков

    1 0 Отговор
    mnooo kateri , tova ne6to karalsam takova , nema hai-luks (toyta),nema navara , gospodar na planinata - nema nazad
  • 72 bakala

    1 0 Отговор
    kolegi nivata za nashiia teren e edin ot nai dobrite a ti 48 tova ne e kola de svaliash a avtomobil za lov i karane na trudno prohodimi mesta a za rusnacite ne govorete che nemogat da praviat vishti tova ( you Tube Volga GAZ3110 pick up )
  • 73 СССР

    0 0 Отговор
    за съжаление частите и се правят по западна формула така че да се чупят бързо за да си купиш отново и отново така докато не ти писне и я захвърлиш с много псувни иначе лада нивата е жива легенда за проходимоста и няма да коментирам има какво още да се пооправи по нея но според мене руснаците са се отказали отдавна от нея и са я оставили в ръцете на американските си партньори от general motors които я и опропастиха жалко за хубавата джипка защо не се поинтересувате от факта че имено нея не я допускат да участва в рали париш дакар каква е причината най евтината и проста джипка ги бие всичките на състезанието
  • 74 кадилак

    0 0 Отговор
    оооо всички ли сте разбирачи щото такива неща не се четат на всякъде.не допускали нивата на париж-дакар...щото щяла да бие всичко наред..или другия дето мисли че руснаците могат да правят автомобили или по долният дето говори глупости за катеренето..леле мале
  • 75 uaz

    0 0 Отговор
    kakva niva be xora samo uaz469 tq e dokazna ma6ina predi nivata az da vi kaja
  • 76 до 8 ПОСТ

    0 0 Отговор
    Никога не си карал нива мой човек.Щом ландровер имал возия и е сравнен с нивата ,просто честито друго не мога да ти кажа.
  • 77 uaz

    0 0 Отговор
    eeeeeei tiq ne namen razbrali we az s1m karal niva i bu4i kato zil131 a uaza varvi pove4e ot nivata v gorata
  • 78 жожо

    0 0 Отговор
    до ягодинската пещера се намира орловата скала до там само лада нива извозва туристите а паркетните лъскави джипове зависливо гледат от паркингите