28 Март, 2018 15:14 2 878 4

Volkswagen Atlas става "купе"

  • volkswagen-
  • atlas-
  • atlas cross sport-
  • ню йорк 2018

Часове преди откриването на автосалона в Ню Йорк Volkswagen представи прототип на поредния кросоувър в гамата си. Както личи от името, Atlas Cross Sport ще стане нещо като "купе" версия на флагманския всъдеход със същото име.

Новият модел обаче не е просто скъсен вариант на 7-местния Atlas, който извън Щатите ще се продава под названието Teramont. Atlas Cross Sport е по-къс с 19 см (4 846 мм), но има същото междуосие (2 979 мм). Широчината и височината са съответно 2 029 и 1 735 мм.

"Купето" Atlas ще се оборудва с два варианта за задвижване. Първият е "мек" хибрид с 3.6-литров V6, два електромотора (54 к.с. отпред и 116 к.с. - отзад) и батерии с капацитет 2 кВтч. Системната мощност от 314 к.с. позволява ускорение от 0 до 97 км/ч за 6.5 сек. и максимална скорост 209 км/ч.

Версията с възможност за зареждане от електрическата мрежа използва същата схема с V6 и два електромотора, но акумулаторите имат капацитет 18 кВтч. Системната мощност е 360 коня, а ускорението от 0 до 97 км/ч отнема 5.4 сек. И в двата случая скоростната кутия е шестстепенен робот с два съединителя.

Atlas Cross Sport изглежда напълно готов за серийно производство, включително и откъм интериор. Вътрешната архитектура е същата като в седемместната версия, но всички физически бутони са заменени от сензори.

Серийният Atlas Cross Sport ще се произвежда в завода на VW в Чатануга. Немците вече са инвестирали $340 млн. за адаптиране на поточните линии към новия модел, но не съобщават кога ще започне сглобяването му.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1243

    7 6 Отговор
    Новия Rav4 изглежда по-добре според мен, а сигурно ще е и по-евтин от Фолксвагена.

    Коментиран от #2

  • 2 Гост

    8 6 Отговор

    До коментар #1 от "1243":

    Това са два съвсем отделни класа автомобили. Пък и кога РАВ4 кога ще ускори до 100 км/ч за 5,4 секунди?
  • 3 гост

    5 0 Отговор
    Трябва да им се признае, че доста добре им се е получило. Не знам колко е удобно с тези сензорни дисплеи, при тях няма интуитивното насочване и усещането, трябва да се гледа, което е голям минус при автомобилите и сигурността.
  • 4 Японеца

    6 1 Отговор
    Враво ваг, поне от към дизайн са оправили туарега, демек гоуемио гоуф!