Погледнете ли външния вид на новата, пета генерация на Subaru Forester, ще помислите, че става дума за фейслифт. Дизайнерите от Subaru никога не са били сред най-добрите и явно и сега не са посмели да експериментират.
Те са взели за основа стария силует и са започнали да се упражняват върху детайлите. Резултатът от външния вид определено не е задоволителен. Колата изглежда като банален рестайлинг. И все пак, новият Forester е изцяло нов.
Направен е на новата глобална платформа SGP (Subaru Global Platform), на която се правят и Impreza, и XV. Междуосието е по-голямо с 30 мм, а подобреното разпределение на вътрешното пространство дава много повече простор в салона.
Задните врати се отварят по-широко, седалките са по-удобни. Въобще комфортът в купето е на доста по-високо ниво. Японците твърдят, че и возията е оптимизирана, а заявеният от тях клиренс от 22 сантиметра е впечатляващ.
Всъщност, те могат да си позволят това заради опозитните си двигатели, характеризиращи се с много нисък център на тежестта. Основният за САЩ агрегат е модернизиран 2.5-литров бензинов мотор, който е атмосферен и разполага с мощност от 182 конски сили.
Заедно с безстепенната Lineatronic трансмисия предава момента на четирите колела. Заявеният разход на гориво е малко над седем литра на сто километра пробег. Цените на новия Forester все още не са обявени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #18
10:25 29.03.2018
2 Бат Саше
10:43 29.03.2018
3 Как го
10:46 29.03.2018
4 Борисов
Коментиран от #6, #12
10:54 29.03.2018
5 Бесен Язовец
11:10 29.03.2018
6 Random
До коментар #4 от "Борисов":
H6+ръчка*Коментиран от #13, #15
11:17 29.03.2018
7 Зорлем
Да, и ръчка нямало да има. Щяло да има CVT със "симулация" на ръчно превключване (каквото и извращение да е това!).
11:26 29.03.2018
8 Plameni
Коментиран от #10
12:05 29.03.2018
9 Не мерси
12:25 29.03.2018
10 гост
До коментар #8 от "Plameni":
По-добре си трайте , щото по-следващия ще е 1,6 л / 100 коня , преди да капитулират нацяло и да минат на ток като всички останали или да изчезнат безславно от пазара !!Коментиран от #11
13:36 29.03.2018
11 Гост
До коментар #10 от "гост":
Как пък няма една статия, без да се изходиш с твоите тъпи електрички?Чакай ги да капитулират, ти само от злоба живееш, тесломан!
Болна работа!
14:38 29.03.2018
12 Гост
До коментар #4 от "Борисов":
Като говориш от личен опит, кой е този Форестър с Н6???Точно такъв мотор нямат и по-добре! Имат един 330 к.с. от 2007 година и той е 2,5 турбобензин.
Ама от онези 300 к.с. преди 15 години при STI, не са мръднали. А бяха рали икони.
14:42 29.03.2018
13 Sandokan
До коментар #6 от "Random":
Доколкото знам Н6 е само окомплектован само с автоматична кутия за Европа и САЩ, за Япония може и да има ръчка, но фабрично едва ли. Плюс това Форестър с Н6 няма, само Легаси и Аутбек се оборудват с такъв двигател.Коментиран от #14, #19
21:18 29.03.2018
14 Random
До коментар #13 от "Sandokan":
3.0R е ръчка.21:43 29.03.2018
15 Stenly
До коментар #6 от "Random":
Spec B вероятно22:39 29.03.2018
16 ttt
Коментиран от #20
00:56 30.03.2018
17 Субарист
07:39 30.03.2018
18 Суби
До коментар #1 от "Гост":
Последното поколение има проблем с качването на бродюр, но иначе става за сняг и лек офроуд. Вариатора е по-добър от ДСГ и др. подобни, а в X-mode режим и двигателя се адаптира.16:22 30.03.2018
19 Гост
До коментар #13 от "Sandokan":
И Трибека16:26 30.03.2018
20 Гост
До коментар #16 от "ttt":
Има прегряли двигатели, но спукани глави? Ако следиш антифриза и маслото сменяш редовно този двигател е прекрасен. А и понася газификация.16:30 30.03.2018
21 Иван Господинов
14:21 31.03.2018