Last news in Fakti

6 Април, 2018 08:35 15 129 110

Alfa Romeo изправя хибрид срещу BMW M4

  • alfa romeo-
  • giulia

Alfa Romeo разработва двуврата версия на Giulia, съобщава британското сп. Autocar. Купето ще се оборудва както с бензинови и дизелови двигатели, така и с хибридна силова установка на базата на 2.9-литровия V6 от Quadrifoglio със система за рекуперация на спирачната енергия от Ferrari LaFerrari.

Двувратата Giulia ще стане най-мощният модел в сегмента. Хибридната версия ще развива 650 к.с. - значително повече от BMW M4 (431 к.с.), Audi RS5 (450 к.с.) и Mercedes-AMG C63 S Coupe (510 коня). Седанът, на чиято база ще бъде изградено купето, се оборудва с 6-степенна ръчна предавателна кутия или 8-степенен автоматик.

Премиерата на двувратата Giulia ще се състои до края на годината, а продажбите започват през 2019-а. Динамични характеристики не се споменават, но купето би трябвало да е доста по-бързо от седана Quadrifoglio, който ускорява от 0 до 100 за 3.9 сек., вдига максимална скорост 307 км/ч и през 2016 г. завъртя обиколка на "Нюрбургринг" за 7 мин. и 32 секунди.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Горд Българин

    96 4 Отговор
    Красива е Алфата спор няма.

    Коментиран от #59

  • 2 гост

    80 4 Отговор
    Италианците са ненадминати по дизайн, а новата джулия им е попадението от 20г. насам.

    Коментиран от #80

  • 3 гощо

    29 56 Отговор
    Винаги съм харесвал как изглеждат Алфите от вън и вътре! За съжаление цените им показват че са трошляци!

    Коментиран от #39

  • 4 ВАГ

    57 0 Отговор
    Уникален Бонбоннн !!!!
  • 5 Volkswagen

    12 85 Отговор
    Красива но пълен боклук

    Коментиран от #6, #11, #27

  • 6 dsadsa

    55 1 Отговор

    До коментар #5 от "Volkswagen":

    Колко такива изхвърли вече?

    Коментиран от #46

  • 7 Бнбонио

    69 15 Отговор
    Знаете ли защо се трошат Защото Вървят.
    Алфата трябва да се поддържа.
    Това не е Немски Боклук.
    Трошки Трошки ама вървят.
    А не като BMW,Audi,Mercedes,Golf само да говорят бързи сме.
    Алфата ги изтрепа макар че Ferrari и Maserati помогнаха малко Ама пак истрепа всички немски каруци.
    И то с първата кола.

    Коментиран от #9, #13, #24, #94

  • 8 .....

    11 62 Отговор
    Льскав Кенеф вьв опаковка.....

    Коментиран от #10, #47

  • 9 Гост

    8 38 Отговор

    До коментар #7 от "Бнбонио":

    Тая алфа ако бие немска кола от Ауди РС6 БМВ М5 Мерцедес Е63 АМГ или Порше Панамера Турбо С хибрид нагоре като с най-малко коне е М5 -600 и Порше е със 680 тогава ще я призная. Пожелавам късмет на Алфа-Ферари-Мазерати

    Коментиран от #21, #23, #26, #90

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 донко

    2 20 Отговор

    До коментар #7 от "Бнбонио":

    къде си бе жабаро разбирач.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Emo":

    Ей неграмотник!
  • 19 Маскашон

    5 17 Отговор
    И след като ще има характеристиките на Феррари, не можаха ли да направят и за дизайна нещо повече отколкото за средна ръка седан от порядъка на 50 хил. евро?
  • 20 Алфа Ромео

    36 1 Отговор
    Алфа и Ферари винаги са били тясно свързани, Енцо Ферари е работил в Алфа преди да създаде Ферари. За съжаление за доста дълъг период ФИАТ задушаваше и спъваше развитието на Алфа, но сега лека-полека нещата си идват на мястото.
  • 21 Steks

    30 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Тоз пък ... какво ми даваш за пример М5 и Е63 ти за разлика в сегментите не си ли чувал ей много прост народ Алфа отдавна нямат конкурент на 5-ца БМВ и Е класа на Мерцедес а тази Guilia се изправя баш срещу М4
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Ган

    35 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Новата Панамера хибрид е меко казано смешна, има тегло от 2325кг!? От Порше (ВАГ) явно са започнали да правят автобуси.
    В момента Giulia QV е най-бързата кола с четири врати на Нюрбургринг и на много други писти.
  • 24 фЯт

    7 24 Отговор

    До коментар #7 от "Бнбонио":

    Кога друг път,че пак изтрепвала ? Дълги години си беше фЯт в по красива опаковка,т.е.некачествен кенеф на предно.Нямат 8,10,12 цил.мотори,нямат модели в луксозния сегмент....така че не се превъзбуждайте,доста хляб иа да изядат докато ги вземат насериозно клиентите и да дадат толкова пари за Алфа.Ае верно ли на тест драйва на представянето се развалили 2 от общо 5 дето с били :-))))

    Коментиран от #29, #52

  • 25 Гост

    29 5 Отговор
    Ха! Ма някой оспорва това,че италианците винаги са правили по добри автомобили в спортния клас от немците?
    Кой?
  • 26 Гост

    12 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    ПХахаха пожелавал късмет на Ферари
    Пхахахахахахахаха

    Коментиран от #30

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Hello

    46 0 Отговор
    Поредната порции гении с 400 евро заплата от най-бедната страна в Евросъюза дават оценки за кола, която само по сайтовете ще видят.Егати самочувствието?
  • 29 селянин

    29 3 Отговор

    До коментар #24 от "фЯт":

    Giulia..ta с този хибрид скри топката на немците..то и Toyota нямат 10,12 цил.ама са пионери при хибридите,браво на алфа..това е правилния път..

    Коментиран от #31, #33

  • 30 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Че нали те има правят двигателите бе недъг
  • 31 Георги

    9 2 Отговор

    До коментар #29 от "селянин":

    Значи не си чувал за 10 цилиндровия който е в Lexus LFA разработен заедно с Ямаха и 12 цилиндровия във Toyota Century. Брейй
  • 32 doe

    14 2 Отговор
    Хубаво е,че все още предлагат ръчни скоростни кутии.
  • 33 фЯт

    4 8 Отговор

    До коментар #29 от "селянин":

    Не ги мисли ти немците,те правят това което им трябва за момента и явно се справят добре щом има кой да дава по 100 +хил.евро за колите им......нямат нужда от изгъзици и са далеч от фалита .Работят и по въпроса с хибридите ....някои от тях заедно с любимата ти тойота,но имат и 8,10 и12 цил.Мотори .
  • 34 onq s konq

    8 27 Отговор
    Каквото и да сътвори "алфа",ТЯ НЯМА МЯСТО МЕЖДУ ПЪРВИТЕ ТРИ-МЕРЦЕДЕС,БМВ И АУДИ!Не че няма Бентли,Ферари,Ламбо,Ягуяр,Висман ,Порше ,Нисан ГТР и т.н.,но те са ДРУГ СЕГМЕНТ!...А иначе НЕЩАТА ОПИРАТ ДО НАДЕЖДНОСТ НА ПЪТЯ И ДОВЕРИЕ В ПРОИЗВОДИТЕЛЯ-все неща,които на Алфа ще й липсват ТРАЙНО!

    Коментиран от #35, #40

  • 35 Гост

    16 4 Отговор

    До коментар #34 от "onq s konq":

    Е обратното на умен си бате и т'ва си е.

    Коментиран от #36

  • 36 onq s konq

    2 7 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Еми не ми оставяш избор освен да съм "сорри",щото ДУМАТА ТИ Е ЗАКОН ЗА МЕНЕ:)
  • 37 Митко

    6 4 Отговор
    Тойота не са пионерите на хибридните автомобили. През 1900 година Фердинанд Порше създава първия хибриден автомобил. По молба на Адолф Хитлер създава "костенурката" за редовия немец. Това трябва на народа, това се произвежда.
  • 38 До 37

    5 5 Отговор
    По "молба" на Адолф Хитлер :) Фюрера да се моли, представяш ли си :) Иначе си прав, бате.
  • 39 Андрей Николаевич

    28 2 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    Как цената може да покаже дали колата е калпава? Карам алфа от десет години преди нея съм имал около 30 коли различни марки. Алфата обаче е нещо различно всеки път когато седна в нея се наслаждавам на шофирането усещане за кола невероятна е. Трябва да знаеш как да се грижиш за нея.

    Коментиран от #43

  • 40 Андрей Николаевич

    21 4 Отговор

    До коментар #34 от "onq s konq":

    Алфа ромео е първият произведен автомобил със системата "комънрейл" модел 156 1999г две години след това мерцедес пуска такава кола. За 2017г алфа е номер четри в света,а марките които ти изреди са много назад в класацията съответно на 8,9,10 място.

    Коментиран от #42, #77, #110

  • 41 Митко

    5 0 Отговор
    До 38. Хитлер и Порше са били приятели и така е записано, затова така го и написах. Не ми се тълкува тяхното "приятелство".
  • 42 Шофьор

    8 7 Отговор

    До коментар #40 от "Андрей Николаевич":

    Приятел извинявай но моето C-202 CDI Е 97 г. Предполагам че е комънрейл. На практика не е възможно да се инсталирана на двигател дадена горивна система 5 години преди да се измисли.

    Коментиран от #45, #48

  • 43 незнайко

    2 6 Отговор

    До коментар #39 от "Андрей Николаевич":

    Извинявам се, но хора като Вас сменили 30 коли, не могат да дадат мнение ! Сам доказвате, че не знаете каква кола сте искали независимо, че накрая от 10 години карате Alfa Romeo.
  • 44 Ваг

    5 22 Отговор
    Мене не ме интересува дали е бърза факт е че алфата е по чуплива даже и от Дачия не ставайте смешни никога не може алфа да се мери с премиум сегмента . От опит знам че няма по големи боклуци от италянските.

    Коментиран от #50

  • 45 гост

    16 1 Отговор

    До коментар #42 от "Шофьор":

    Алфа 156 е първата кола с комънрейл който е на Фиат груп, комънрейла е купен след това от Бош
  • 46 Volkswagen

    3 20 Отговор

    До коментар #6 от "dsadsa":

    Никога да не ти влиза в двора. Приятелю и аз ги харесвах като ученик но каквото и да си говорите качеството и загубата на стоиност говорят за нея . Кажи ми че не съм прав. Колко струва един 10 годишен Пасат? Отговор: колкото 2 годишна алфа.

    Коментиран от #49

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Язе

    27 1 Отговор

    До коментар #42 от "Шофьор":

    Комънрейл е измислен от италиянците.Алфата изглежда добре и е нещо различно от масовката.Явно тук битуват някакви мечти,че немските не се чупят.Ще падна от смях.
  • 49 Ган

    27 2 Отговор

    До коментар #46 от "Volkswagen":

    10 Годишен Пасат струва точно толкова, колкото и една 10 годишна Алфа 159. С тази разлика, че Пасатът е грозен, скучен, ненадежден и е направен с много по-евтини материали, за разлика от дизелова 159.

    Коментиран от #51

  • 50 Ган

    23 5 Отговор

    До коментар #44 от "Ваг":

    Отиди до някой сервиз и преброй колко немски коли има пред него, а след това преброй Алфите пред него, мога да ти гарантирам, че на една строшена Алфа се падат около 15 строшени немски каруци. От опит знам, че дизеловите Алфи са безсмъртни.

    Коментиран от #54

  • 51 Ваг

    2 23 Отговор

    До коментар #49 от "Ган":

    Смешен си. Много промити мозъци има дете от яслата ще избере Пасата и всеки нормален човек който малко от малко разбира от коли. Човек който не е фен на VW ще предпочете Пасата.

    Коментиран от #53

  • 52 Ган

    26 2 Отговор

    До коментар #24 от "фЯт":

    Джеръми Кларксън тестваше Алфа 166 преди около 11-12 години и каза, че всеки който си е купил Мерцедес, БМВ или Ауди е купил грешната кола и спомена, че Алфата е най-добрия седан на света. Мисля, че това е достатъчно показателно. Това с тестовите автомобили е поредната немска измама с цел да се саботира представянето на най-бързия автомобил с четири врати.

    Коментиран от #55

  • 53 Ган

    25 2 Отговор

    До коментар #51 от "Ваг":

    VW са за нормални хора, Алфите са за ентусиасти които искат страстни автомобили с душа и характер.

    Коментиран от #60

  • 54 бмв е39

    1 17 Отговор

    До коментар #50 от "Ган":

    колега не се излагай в сервизите можеш да видиш корейски японски и други дараци тоест коли но немски по-малко е са някой друг стар опел,но вече те намаляват да кажем
  • 55 фЯт

    1 19 Отговор

    До коментар #52 от "Ган":

    Аве надъхан смях,кво и беше хубаво на 166 ,скърцащ пластмасарник на предно,голям Фят с най големия мотор 6 цил. астматик умрял с преко сили малко над 200 коня,от кой е по-бърза от 540 или от М5 ,но пък е мечта за завистливи цървули без два лева .159 пък е на GM пларформа и топ модела за щастие не е с италиянски мотор .
  • 56 Гост

    30 3 Отговор
    Сменил съм над 50 автомобила ,лични и служебни! Стаж, гоня около милион километра! И установих че най-големите трошляци са немските коли(казвам го от опит)! В България са модерни и за това са на по-висока себестойност . Иначе е съвсем друга истината.
    Две Алфи съм сменил и пак бих си купил,защото няма такъв автомобил- На тази цена с тези екстри,с това вървене и с такава смешна подръжка.....
    Най-интересното "20г. Пропиляни от Алфа Ромео" ,изкараха първия спортен седан АЛФА ДЖУЛИЯ,който сложи в малкия си джоб ВЕЛИКАТА М-СЕРИЯ на Бмв...

    Коментиран от #57, #88

  • 57 фЯт

    3 18 Отговор

    До коментар #56 от "Гост":

    Сменил си ти ,едни скъсани цървули с други.Немските са по-скъпи в цял свят и като нови и след това.....логично е и не е трудно да се провери ,ако искаш и от италиянски сайт .Ще ми кажеш ли коя алфа е еквивалента на 760 или пък наCLS примерно.Кой кого е попилял ще стане ясно по продажбите....да не стане след две-три години пак фалит.Италиянците правят добре само кафе машини .

    Коментиран от #61, #69

  • 58 Гост

    17 0 Отговор
    Радвам се че ги има такива като теб(с немските коли),за да вадя пари.....
  • 59 Barroni

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Горд Българин":

    Бай Ганьо от коли не разбира.Купува боклука на Германия и Италия и се радва като малко дете.
  • 60 Hans

    17 1 Отговор

    До коментар #53 от "Ган":

    Wv с душа и характер......пий си лекарствата,че мирише и през нета....!!!!
  • 61 Ghx

    7 1 Отговор

    До коментар #57 от "фЯт":

    C8 какво е ?? Запознай се поне малко като коментираш едните какво имали а други нямали

    Коментиран от #63, #64

  • 62 АЛФА Q 4

    15 4 Отговор
    АБЕ колко глупав и комплексарче народ имало.От 35 години сам механик и ПОТРОШИЛА камара Краков от тези аудитория.Ма не се оплаквам.Нека ги има повече.А защо и е на алфа 10/12 цилиндрови като и с този пребива amg I бавен метален.варел.?bmw.А на оня вагината. Да де вагаджийте.Ако НЕБЕШЕ голф1 умиране гоуфо.А голф1 е италианска разработка за некадърност швабите които само което го дават на немски.С тоя акъл ще давате луди пари за поддръжка на тия варели.Отскоро карам алфа и удоволствието е истинско.А вие сте си МАЗОХИСТИ с тия варели

    Коментиран от #83

  • 63 Ghx

    2 0 Отговор

    До коментар #61 от "Ghx":

    Упс, прочел съм ти погрешно коментара, сорка:Д
  • 64 фЯт

    0 17 Отговор

    До коментар #61 от "Ghx":

    Е кво е 8С ,три на кръст произведени да поумият повехналия спортен имидж на фЯта.Къде са лимотата от средния и луксозния клас ? Аве къде го видяхте тва вървене в дъртите си смешни 156,9 и т.н. дет струват дискотечнинпари. Ми те умрели атмосферни малолитражки удушени масово с по 150 коня боклуци,дет на магистралата ще гръмнат от обороти и само ти надуват главата ,кат жигула реве пък не отива .Ся топ модела на алфа конкурент на 3 серия.....ма само според алфистите.Ами другите мании топ лимота кога ще ги пуснат ...да фалира бмв,може да поевтинеят та да си купите се видите в кола :-)))

    Коментиран от #68, #79, #99

  • 65 Todik

    12 0 Отговор
    Къде видя това "душа "Пък и характер в народната кола това че WV са алчни крадливи измамници всички знаят справка паркингите в САЩ какъв боклук направиха на Ауди,Порше ,Сеат,Шкода не е за вярване а що се отнася до АЛФА РОМЕО за да управляваш този автомобил трябва сърце

    Коментиран от #84

  • 66 Todik

    0 0 Отговор
    До #60
  • 67 onq s konq

    4 6 Отговор
    Препоръчвам горещо на "некои хора с книжки" - бъдещи пълноценни шофьори да си сменят порочната логика,че след като в сервизите имало мн немски амтомобили,това си е показател за ЧУПЛИВОСТ.Първо-италианските автобомили са НЕСРАВНИМО ПО-МАЛКО В БГ ОТ НЕМСКИТЕ и си е валидна в пълна сила Сталиновата реплика "Нет автомобил-нет проблем".Второ-това че аз РЕДОВНО посещавам сервиза с БМВ-то си за смяна на консумативи и износени детайли НЕ ЗНАЧИ че е некачествен автомобил,а просто за разлика от разни гороломници СЪМ ДОБЪР СТОПАНИН.А иначе си битува и друг подход сред собствениците на МПС-"КАРАШ ДОКАТ ГРОХНЕ И ПОСЛЕ ГО ЗА.БАВАШ В КАНАВКАТА".
  • 68 Todik

    9 1 Отговор

    До коментар #64 от "фЯт":

    Вземи да попрочетеш малко подходяща литература за двигатели че с това 150 ставаш смешен тези коне впрягат в Панда а на Алфа се почва от 175 а въртящи момент от 380n.m и за сведение в столицата на Даймлер Щутгарт 40 процента Джулиета и Джулия не е малко а

    Коментиран от #70

  • 69 Todik

    12 0 Отговор

    До коментар #57 от "фЯт":

    И не само кафемашини а и автомобили които не можеш и в мечтите си да притежаваш
  • 70 фЯт

    0 11 Отговор

    До коментар #68 от "Todik":

    То и ти не е лошо се уграмотиш кви мотори слагат в актуалната за бг алфистите 20г.мания 156 дет тука се хвали ква е неземна вървела.159 ви е много нова още и не сте събрали по 5хил. да си я земете .Кви 40 бълнуваш не знам.....сигурно по 40 дни ремонт след всяко каране.

    Коментиран от #72

  • 71 Гост

    21 0 Отговор
    В България всеки си хвали неговото.
    Обаче като почнеш да ги купуваш от вънка и продаваш тука виждаш самата реалност.
    А каква е тя.....
    Българина си мисли че всичко е като ЕДНО ВРЕМЕ....Да ама НЕ...Няма вече голф2,няма мерцедес 124 и няма ауди 100...
    Всичко Немско вече е СЕРВИЗНО...
    Най-безпроблемните и все по-търсени автомобили са Японските. Немските се купуват заради СТАРАТА СИ СЛАВА ,а италиянските НАПЪЛНО НЕПОЗНАТИ В БЪЛГАРИЯ съответно НЕ МОДЕРНИ...
    Аз като търговец купувам и продавам основно Немско....
    Личната ми кола е Алфа Ромео....
    ЗАЩО ЛИ....

    Коментиран от #73

  • 72 Todik

    12 0 Отговор

    До коментар #70 от "фЯт":

    Със заплатата си мога да си позволя лукса да управлявам и поддържам АЛФА в германия а щом си навитак да направим една отсечка сигурен съм че два камиона ще ти сложа заедно с ремаркетата

    Коментиран от #74

  • 73 фЯт

    0 13 Отговор

    До коментар #71 от "Гост":

    Караш алфа щот никой не ще да я купува ,а е евтина и не връзваш пари ....тва ако си търговец наистина.Като бг джамбазин ти хубава немска кола не си вкарвал щот няма ти дойде на цена,а си вкарвал гробове на 400+хил.км и не си критерий....отделно,че главно ти важна е цената.Ако не си търговец пък караш алфа .....щот за без пари толкоз.
  • 74 фЯт

    0 10 Отговор

    До коментар #72 от "Todik":

    Щом алфа ти е лукс си за съжаление с тая заплата....не само в Германия.По аутобаните все ще наериш някой немски дизел да те опърли и не я напъвай,че не носят на бой .

    Коментиран от #86

  • 75 Гост

    11 2 Отговор
    Алфата не си я продавам,а на 400 000км немски автомобил вече е Пълен гробник....
    Ела да видиш Бмв-та на 200 000 как светят като коледни елхи...
    Много неща не са ви ясни...
    И по-добре...не ми се спори с никой.
    Нека всеки си кара,каквото му е на душа и каквото му е по джоба.

    Коментиран от #76

  • 76 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #75 от "Гост":

    Какво си взел да им обясняваш на тези задръстеняци, никога няма да усетят удоволствието от спортното шофиране което само Alfa Romeo може да предложи. 20 години вече карам Alfa Romeo и следващия автомобил отново ще е Alfa Romeo.П.С.Какво да направя не обичам да дишам пушека пред мен.
  • 77 Гостъ

    17 1 Отговор

    До коментар #40 от "Андрей Николаевич":

    Комънрейлът е разработен от алфа по молба и поръчка на бмв.
    След като са разбрали , че дизелите не ги могат. Първите коли с променливо газоразпределение , за които бмв опищяха орталъка , че ги били измислили първи и се съдиха с тойота , са произведени от алфа доста години преди това .Няма да изброявам нововъведенията въведени запръвпът от марката ,
    ча някой фен на немското или японските консерви ще вземе да се спомине .За качеството само
    ще кажа , че например когато опел почти фалира се обръща към алфа за дизел , които да ги спаси , дават им джетедето , опел
    изплува . След успеха опел си плаща разработката на цял автомобил . Алфа правят 159 пускат я и след година дават на опел инсигнията . Това е абсолютно същият автомобил , но с променена външност . Произвеждат се в един завод от едни и същи хора . Инсигнията , обаче е на челните места по надеждност , а 159 е на едно от последните места . За тези супер интелигентни типове , които още не са разбрали щи кажа в прав текст . Оценките за качеството , които най-често помеждодругото се правят от немци не са нищо повече от платена реклама , защото немците може да са добри инженери , но са пънове ,а японците катоцяло правят неоправляеми продукти с крадени и копирани технологии , но рядко коли . А вие се ловете на
    блъфовете и повтаряйте каквото е казал шефа , че е важно не какво е фактически , а какво казва стадото . Скоро всички ще се превърнем в слепи дженди и ще правим само това , соето ни кажат че е мо

    Коментиран от #82

  • 78 Гостъ

    3 0 Отговор
    Модерно и удобно но тези дето ни шибкат😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 79 Гостъ

    4 2 Отговор

    До коментар #64 от "фЯт":

    Смешник , че не сме карали бмв та ли . Оле майко , че и лексуси и какво ли не . Наистина ли си мислиш , че никой който кара алфа не е имал бмв . По добре да не бях имал де . По скоро май ти не си карал нещо смислено .
    Пък и защо ли си мисля , че хора сато теб си копуват не реални смислени , функционални коли , а чуждо мнение статус и въобще лустро , ако знаеш какво е . Нещо дето много блести и се харесва , ама е направено само да ти празни джобовете .Те тея дето са го направили са доста добри психолози и добре знаят комплексара на какво се хваща и как да го издоят .
  • 80 Sherlock

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Е алфа 159 също е много готина даже според мен повече от тая
  • 81 Vilisav

    16 0 Отговор
    90% от хората тук нито са имали Giulia/Stelvio, нито пък тази Guilia Coupe е излязла, но знаят, че е трошляк, понеже като са вземали навремето някой стар модел на 300-400 К врътнати на 110 или някоя на реални 150-160, но НЕ поддържана, и отворила дефект - хоп - било трошляк. Не, не е трошляк, ами вие не можете да го поддържате. Вие и тия BMW-та дето ги хвалите не можете. Едно E36 не можете му смените маслото без да искате от 3 комшии заем половината от коментиращите.
    Ама сте карали Giulia, дори не излязлото (и показано на две компютърни снимки) Coupe , та чак сте недоволни.
  • 82 фЯт

    0 11 Отговор

    До коментар #77 от "Гостъ":

    Направо да не повярваш,само малцина избрани Бг цървули едвам събрали 5 лв. сте разбрали ква невероятна кола ,здрава и качествена е алфата и то кат сте я взели на старо.Интересно в целия останал свят как не разбраха тея неща,а виждат само немарливо изпълнен трошлив фиатски кенеф.Не си чел за 159 съм писал ,е на ГМ платформа,предния път кат бяха закъсали имаха партия с ГМ (опел)та за тва 159 е сравнително надежна,а топ мотора й е от Холдън щот алфовия се оказал ненадежден боклук.159 естествено поради неарливостта на жабарите станала добра като за алфа,но най недадеждната от колите на тази платформа.CR е измислен от MM ,а работещото променливо газоразпределение от Хонда.

    Коментиран от #89

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Ваг

    0 9 Отговор

    До коментар #65 от "Todik":

    Смешник пък и нагъл. Алфата е най низкобюджетни и чупещи се боклук . Това всеки го знае. Даже и жабата.

    Коментиран от #85, #100

  • 85 Todik

    2 0 Отговор

    До коментар #84 от "Ваг":

    Къде прочете обида срещу твоя ник че проявяваш красноречие откъде взе това чуплива че и нискобюджетна Италия произвежда автомобили според психологията на нацията си те обслужване не знаят такава дейност слагат добавки и това е всичко и пак са конкурентни след щателно обслужване
  • 86 Todik

    4 0 Отговор

    До коментар #74 от "фЯт":

    А дано ама надали за това пърленето дупе се иска то да не е фафли да ядеш а що се отнася до моторите 2,4 при правилно обслужване няма убиване и не само мотора трябва да се обслужва проверка на клирингса за всеки автомобил е препоръчителен дифузията е физичен закон който при немски автомобили с годините изчезва яко дим и после що отървахме завоя

    Коментиран от #87

  • 87 фЯт

    0 10 Отговор

    До коментар #86 от "Todik":

    Бухааах,къв алфист си е .....с дизел хаааах ,че и за вървене обяснява.....хаааах с таз уморена преднячка нещо карач ,пистаджия ще дойдеш превъзбуден ..ма с чип ли е ве,че си толко остър.Гледам си бая бос технически .....което напълно обяснява що караш алфа.Прочети кво е клиренс- на български е просвет,дифузия-виж във физиката за 5 клас.Квото и да регулираш на кенефа си .....не става ,остава си некачествен фЯт на предно

    Коментиран от #102, #103, #108

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Гостъ

    5 1 Отговор

    До коментар #82 от "фЯт":

    Хубавецо не те знам ти какво си карал и колко 5 лева ти е колата ,
    но пиша тук , защото съм възмунен как решаваш какъв бил
    живота на хората . Аз също не обичам предното , но съм карал всякакви автомобили , а това дето пишеш , не отговаря на повдигнатите от мен въпроси
    и не променя нищо . Много прилича на високопарна надувка . Извини но това че си тарикат незначи , че имаш усет и разбираш това за , което се говори . Как беше ,, по- голямо по дебело , опаковано готово , по-полека забави " . Още много неща не разбираш .

    Коментиран от #92

  • 90 Справедлив

    14 0 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Алфа бие всички немски тежки талиги. Ако не знаеш провери. Не коментирай неподготвен. На немците им дай да правят лукс. Бързите коли са най вече от Япония и Италия. Има и малки изключения. А ако си послушали приказката- карай немско 😁. Жалко за теб. Дал си една камара пари за тежка,тромава немска талига. Платил си за емблема. Дано да ти дойде акъла в главата. За твое добро е.
  • 91 Гостъ

    4 1 Отговор
    Истината , е чи всички просто са кенефи всички . И всеки си хвали стоката . А това , че ти си прочел
    " х " броя реклами и си им повярвал незначи , че едните кенефи са по-добри . Цялата работа е , че такива като теб немотат да преживеят това , че
    има хора , които правят реална оценка на база годишна поддръжка , цени на части , усещане при шофиране и тн. , а предпочитат да плюят и обиждат .Аз не плюя под статииите за немски и други автомобили освен
    за да натрия носа на плювачи като теб . А нищо чудно това дето съм имал и карал да го гледаш само на картинки в автобилд .
  • 92 фЯт

    1 9 Отговор

    До коментар #89 от "Гостъ":

    Разбирачев,темата е за алфа ,а не за житейските несгоди довели до закупуването й на старо .На всички фантасмагории ти е отговорено ,чети и се учи,не го обръщай на искрено и лично.Като не харесваш предно кво харесваш в алфа,те от почти 30 г. са на предно.....явно си доста объркан.Последната алфа на задно и със сърце беше 75.....пак се трошеше,но поне беше забавна .За превъзбудените пак да кажа,че бърза и завиваща кола на предно няма.....физика ,кво да прайш
  • 93 Гостъ

    5 2 Отговор
    Намери на кой да обясняваш имал съм и имам над 10 75ици жулиети и деведесетки. Сега карам двойно
    просто ми върши работа.А тази алфа от статията е със задно .
    Старите алфи още си ги имам та да не съм обърканСедят в гаража и се карат за кеф.А пък искреното и личното го почваш ти със измслените ти ,,житейски истории,,на хората дето не познаваш.А да се уча от писанията ти опазил ме господ
  • 94 Choveka det kara golf

    0 5 Отговор

    До коментар #7 от "Бнбонио":

    Виж новия файтон абсолютно автономен и се управлява с гласови команди тогава говори че алфа са по-добри, всяка кола трябва да се потдържа, ама алфа си е чупи-купи всяка седмица
  • 95 Гостъ

    10 1 Отговор
    Интересно как последната ми не е мръднала вече повече от година около 40 000 км явно имам халюцинации. Ти колко алфи си имал и колко си ги карал?
  • 96 Гостъ

    5 0 Отговор
    Пък и мисля че колите са за каране . Говоря с жена си , близките и забавните а не с колата си . Незнам вижда ми се по- готино така ....
  • 97 Мортадела

    3 9 Отговор
    Интересно защо Алфа Ромео продават около нула бройки годишно на най-големия автомобилен пазар в света. Вероятно защото американците са мазохисти и предпочитат трошки с които само да висят в сервизите вместо да правят пари.
  • 98 Тид

    4 1 Отговор
    Кой седан държи рекорда на ринга? Стоков седан ритам?...
  • 99 Max

    8 2 Отговор

    До коментар #64 от "фЯт":

    Имам дизелова 159 TI .Ако си навит на една дръпка, където и когато кажеш. Ключ за ключ??? Първо ще ти взема колата, а после ще те понаритам, защото си неграмотен!!!

    Коментиран от #101

  • 100 Гост

    8 2 Отговор

    До коментар #84 от "Ваг":

    Всеки селянин си мечтае за голф, радвайте се на това подобие на автомобил и не се напъвайте да гоните алфите защото ще ги намразите още по вече.
  • 101 фЯт

    0 7 Отговор

    До коментар #99 от "Max":

    Зъл неудачник ще дойдеш нещо.Мутра с алфа,бухах,паляк най страшен,ключ за ключ щял да кара ...Пази си я мен евтин зайчарник не ми трябва,а ти после трябва да бухаш пеш .

    Коментиран от #104

  • 102 Todik

    9 2 Отговор

    До коментар #87 от "фЯт":

    Не исках да съм груб но щом си го търсиш цървули неграмотен получавай с риск да не прочетеш това което ще те стимулира да научиш нещо и така двойкаджия клирингса е светлата част между асфалта и най ниската точка на купето а дифузията намира широко приложение в строителството на камини,карбуратори и Много още затова автомобилостроителите са обърнали внимание на този физичен закон и правят задниците по-високи от предниците за да получат ефекта прилепяне към трасето без особени разходи учи материала сега разбра ли невежо говедо що е клирингса и що е физичен закон и въобще махай се от нета умърсяваш го умните хора споделят мнения а не налагат такива
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Max

    5 1 Отговор

    До коментар #101 от "фЯт":

    Проблема е , че разрешават брак между роднини, защото се раждат недоразумения като теб. Лошото е, че си мишка, която никога няма да стане мъж и ще се налага на други да вършат работата ти и при жена ти. Но като се замисля, не е лошо, даже е хубаво да ги има такива като теб/меки мишки/.
  • 105 vasik atanasova

    6 0 Отговор
    много много красива алфа
  • 106 Гостъ

    1 0 Отговор
    Мир . Да живее красотата .
  • 107 Трифонов

    5 0 Отговор
    Резултатът с лошите продажби на Алфа, се дължи на лош маркетинг, но и на факта, че настоящите цени на новите модели, са като на BMW. А за да продаваш добре коли в конкуренция с BMW е много трудно. Това е брандът с вероятно най-безпогрешна маркетингова политика в Света. Задачата на Алфа е да убеди купувачите, че за парите на една 3-та серия, си струва повече да вземеш Алфа Джулия... Честно да ви кажа, с тази задача може да се справи само маркетинговия отдел на BMW... , пък той, познайте какво... правилно... работи за BMW. Алфа Ромео е една от най-вълнуващите и стари автомобилни марки в Света. Харесвам купета и ако пак извадят ново такова, вероятно пак ще си купя Алфа. Дано този проект да не остане само проект... че често им се случва напоследък. Колите им са страхотни, надеждни са не по-малко от останалите в съответните класове, но просто отдавна нещата в автомобилния бизнес са 90% бизнес и 10% качества на продукта. А с бизнеса Фиат Групата никога не са се оправяли кой знае колко добре.
  • 108 Alfer

    3 1 Отговор

    До коментар #87 от "фЯт":

    Кво ти е, бе мойто момче? От къде тая злоба? Некомпетентност, ясно. Или някоя квартална Алфа ти къса шортите, а ти си дал петстотин уева за тунинг на Гоуфо! По-кротко! Алфа Ромео не е автомобил за всеки. Не съвпада с психологичния профил на "ездача" на ВАГ, точно обратното, даже. Никой от колегите във форума не те охрачи, нали? Карай си ВАГ ината и бъди здрав и щастлив!
  • 109 Plameni

    0 0 Отговор
    Джеръми Кларксън е притежавал поне четири мерцедеса. През 2017 г.когато продава своя Mercedes CLK 63 AMG в Twitter споделя , че това е най-тъжния му ден.
  • 110 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Андрей Николаевич":

    Мерцедес произвежда С 220 cdi с 125 кс. през 1997 г.,аз лично съм имал Mercedes E 320 cdi производство 1999 г.