ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Китайските автомобили вече са по-качествени от европейските еднодневки!В Европа плащаш за марката,преди всичко,а по принцип всички са еднакви и направени да служат максимум 5-7 години.
Всяка майка си хвали детето,истината е че китайците са по назад в автомобилостроенето и от руснаците,вече не става само с копи-пейст,трябва и акъл и традиции нещо което липсва при жълтите.
Мен през 2010 когато бях в Германия в техническото хохшуле имаше цял един блок от общежитията само с китайци. Малко ти прозорчето от което гледаш към света.
Мой близък си купи от магазина ХС 90 и плати над 100 хил.
Такъв боклук не бе карал до момента и сега ще се пръсне от яд. Няма месец да не е в сервиза! Всеки месец е за нещо там и то при условие, че не е навъртял повече от 10 000 км.
Да не говорим, че харча му минава 15 литра дизел.
За нищо на света не бих го купил! А иначе всеки се свободен да мисли каквото пожелае и да харчи парите си за каквото иска.
Не познавам, човек който е взел волво за послените 5 години и да не се е чувствал прецакан
Еритрейците, афганистанци, сирийци и тем-подобни тарамбуки ще го слагат на китайките. Има един виц: "Питат" - На китайките по-тесни ли са им, че "врякат" при акта? - По-тесни, по-плитки, ами са и накриво!..."
Няма какво да се заблуждаваме.
След 20 г. ще остане само един европейски
автомобил и това ще е Дачия. Всичко останало
ще се прави в Китай ! Това е предречено още
през миналия век от шефа на Дженерал Мотърс.
До коментара на потребител 112:
Да,прав сте-не привикват в сервиза Волво.
Само всички автомобили на марката с дизелови двигатели,имащи проблем с т.нар.система Add blue.Тази зима бях в Швеция,Кируна, и в тамошния сервиз на Eriksson Bill беше пълен с най-новите модели на марката.
Ахахах. Ами то е едно и също.
Причината съвременните коли да се чупят през месец е много проста - масово се правят с китайски части, понеже са в пъти по-евтини.
Истината е, че кола след 2000 година, без значение Мерцедес, БМВ, пледставялва каца с пробито дъно - колкото и да наливаш, не можеш да я напълниш.
Японците държаха фронта до известно време, ама нещо напоследък и те почнаха да се излагат.
Разрових се из сайта на ADAC и започнах да търся статистика за проведените краш тестове. Попаднах на списък, подреден по азбучен ред. На буквата "B" открих китайската марка Brilliance, която се опитва да имитира формата на купетата на BMW. Та резултатите от краш теста на Brilliance BS4 и Brilliance BS6 са плачевни. Двата автомобила получават само една от общо пет звезди за сигурност. Всеки може да влезе и да прочете повече подробности. Някой ден китайските автомобили може би ще станат по-сигурни и надеждни, но за момента са под всякаква критика.
Тук трябва да се направи разликата каква марка е колата произведена в Китай. Менте-колите нямат качество, ясно е, но известните марки са друго нещо и с други стандарти, макар че и при тях има проблеми като некачественни и миризливи пластмаси, ръждясващи елементи и др. Това изказване само подготвя хората да свикнат с мисълта, че след 10г. масово колите ще идват в контейнери от Китай, без да има значение на коя марка са.
Сега българите ли са ти виновни за сглобката? Я не се излагай, работата на хората в завода е елементарна и няма кое как да се обърка. По-квалифицираните кадри работят по-сложните неща, останалото е завиване на гайки и подобни операции. Китай засега си е все още реплика в производството, не умаловажавам напредъка им, той е огромен, но да не забравяме,че допреди не много години тия са били на рикши, обработвали само ориз на полето. Проблема е в качеството на материалите, които използват, не в ръчната работа на хората там.
Дори и 5 години не изкарват особено немски коли, вечно има закъсали по автобаните и то предимно новите им модели.първи са от ВАГ група,БМВ и прехваления Мерцедес-вечно капака е вдигнат
Очебийна е атаката към европейското машиностроене и електроника, от доста време насам не бях усещал такова лъчение в тази посока. То не бяха платени хвалещи статийки за японски и корейски автомобили, после тези смехотворни атаки към ВАГ, като най- силен европейски производител, икономическия натиск на жълтите е осезаем. И не мислете, че карам немски автомобил, за да пиша тези неща, имам и немски и японски автомобили. Дай му на бай Ганьо да дипли политиката да разчепква конспирации...
А ти какво очакваш да пишат от ADAC че колите им са скапани ли ? Много ясно че тяхното 💩 е най-голямо и най-мирише...колите им след 2000 година са еднодневки,това са коли направени от рекламния отдел...защо самите немци започнаха да изкарват старите Ауди 80/90/100 и добрите екземпляри са по-скъпи от по-новите им модели-това са мои лични наблюдения по цяла Германия
Не,не е атака-това го направиха самите ръководители на фирмите от алчност за по-големи печалби за сметка на клиента.защо в щатите ваг изплаща обезщетение на клиентите си там а в Европа им показва среден пръст-изгубят ли американския пазар=ФАЛИТ, БАНКРУТ И КРАЙ ВАГ... нормално ли е кола да струва 100 000€ и да не излиза от сервиза,да има повече километри върху пътна помощ от колкото върху гумите си
Еми приятели, тея ми разбиха мечтите като разбрах че Волво се прави вече от 9 години в Китай, добре че на баща ми е v40 от 1999, та да си знам че поне то е правено в Швеция. #ripVolvo
За качеството на ВАГ - имам WV Caddy 2008г фабрично на метан, купил съм го 2011г на 110000 км, в момента е на 457000, по автомобила съм сменял само консумативи и два пъти ремонт на окачването, като изключим изхабяването на пластмасите в купето, всичко останало работи перфектно. Ремотни и поддръжка само в юнитрейд и порше.
Плюещите ВАГ са хора, които са притежавали автомобили закупени нов внос на 12-18 години, на 4-500000 реални километра, но с върнат на 120000 километраж и които хора си викат "абе язе съм най-големия хитрец, купих почти нова кола за без пари". После отиваме за ремонти при кварталния майстор, дето пести от всичко /например данъци/ и се почват едни лакърдии за скапаните немски коли.
За уточнение - имам и ауди 80/ 91г в перфектно състояние, когато преди десетина години в порше и юнитрейд започна да няма някои части започнах да си ги купувам от германия. Толкова за немското качество.
Волво е пълен боклук.Чисно ново S80 на баша ми на 60000 км умря още на 1вата година.Беше в гаранция и в сервиза дори не можаха да го оправят.После не ми разправяйте , че били качествени.Шведски кенеф произведен в китай.
"Политическо" изказване.
Нормално е служител на компанията да не се изказва в разрез на интересите на собствениците. Какво иначе се очаква да каже?
И той иска кариера да прави а това става по този начин.
Иначе ще намерят друг, който знае какво да приказва
Тя и на моята петица се предаде двигателя на 34 000 км.Смениха го с нов и нещата се оправиха. Когато сменяха моя двигател имаше още една 5-ца с блокирал заден диференциал. Винаги има дефектни бройки.
Преди години карах 123.300 д и за около 300 000 км не се смени нищо по нея,а беше на 100 000 купена от човек в италия.мой приятел купи 124.200 д на 560 000 от Германия и смени задни тампони и го блъсна един джип след време,сега кара очиларка и реве като карпатска 🐻- то не са дюзи, датчици...реване голямо
Искам само да кажа че преди година и половина си купих great wall H6 и казвам ви честно че имах само дефект с акумулатор варта и веднага го смениха с акумулатор MONBAT и от тогава нямам проблеми.За в бъдеще ще видим...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хахаха
11:03 14.05.2018
2 112
11:19 14.05.2018
3 патриотъ
Коментиран от #32
11:28 14.05.2018
4 юаожф
Коментиран от #13, #50
11:30 14.05.2018
5 Дамян
12:04 14.05.2018
6 ВУНДАБА
За това не смее да спомене японските,защото са най-добрите.
Коментиран от #23
12:29 14.05.2018
7 Сссерем
Коментиран от #8, #19, #24
12:45 14.05.2018
8 Гост2
До коментар #7 от "Сссерем":
Мен през 2010 когато бях в Германия в техническото хохшуле имаше цял един блок от общежитията само с китайци. Малко ти прозорчето от което гледаш към света.12:49 14.05.2018
9 Кума Лиса
Коментиран от #11
12:57 14.05.2018
10 Ник
Такъв боклук не бе карал до момента и сега ще се пръсне от яд. Няма месец да не е в сервиза! Всеки месец е за нещо там и то при условие, че не е навъртял повече от 10 000 км.
Да не говорим, че харча му минава 15 литра дизел.
За нищо на света не бих го купил! А иначе всеки се свободен да мисли каквото пожелае и да харчи парите си за каквото иска.
Не познавам, човек който е взел волво за послените 5 години и да не се е чувствал прецакан
Коментиран от #26
13:07 14.05.2018
11 Суйо
До коментар #9 от "Кума Лиса":
Еритрейците, афганистанци, сирийци и тем-подобни тарамбуки ще го слагат на китайките. Има един виц: "Питат" - На китайките по-тесни ли са им, че "врякат" при акта? - По-тесни, по-плитки, ами са и накриво!..."13:26 14.05.2018
12 4х4
След 20 г. ще остане само един европейски
автомобил и това ще е Дачия. Всичко останало
ще се прави в Китай ! Това е предречено още
през миналия век от шефа на Дженерал Мотърс.
Коментиран от #16
14:21 14.05.2018
13 Гост
До коментар #4 от "юаожф":
Видяхме качеството на сглобяваните коли в България,ако покараш същата кола но правена в Китай с вдички "екстри"ще промениш мнението сиКоментиран от #25
14:46 14.05.2018
14 йдйдй
14:53 14.05.2018
15 Bojko
15:23 14.05.2018
16 Иван
До коментар #12 от "4х4":
Къде го чете?15:36 14.05.2018
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Миро А.
Да,прав сте-не привикват в сервиза Волво.
Само всички автомобили на марката с дизелови двигатели,имащи проблем с т.нар.система Add blue.Тази зима бях в Швеция,Кируна, и в тамошния сервиз на Eriksson Bill беше пълен с най-новите модели на марката.
15:55 14.05.2018
19 Гост
До коментар #7 от "Сссерем":
Ти в Китай ходил ли си? А в Китайска фабрика стъпвал ли си? Китай изобщо не е това което много хора си представят...16:02 14.05.2018
20 Глупости
Причината съвременните коли да се чупят през месец е много проста - масово се правят с китайски части, понеже са в пъти по-евтини.
Истината е, че кола след 2000 година, без значение Мерцедес, БМВ, пледставялва каца с пробито дъно - колкото и да наливаш, не можеш да я напълниш.
Японците държаха фронта до известно време, ама нещо напоследък и те почнаха да се излагат.
16:09 14.05.2018
21 сойкаПРИСМЕХУЛКА
Коментиран от #36
16:17 14.05.2018
22 гост
Коментиран от #48
16:24 14.05.2018
23 Зеер Шьон
До коментар #6 от "ВУНДАБА":
Точно така, вундаба:)16:31 14.05.2018
24 Ghost
До коментар #7 от "Сссерем":
Азия , брат , всичката мъдрост идва от там !17:05 14.05.2018
25 РЗС
До коментар #13 от "Гост":
Сега българите ли са ти виновни за сглобката? Я не се излагай, работата на хората в завода е елементарна и няма кое как да се обърка. По-квалифицираните кадри работят по-сложните неща, останалото е завиване на гайки и подобни операции. Китай засега си е все още реплика в производството, не умаловажавам напредъка им, той е огромен, но да не забравяме,че допреди не много години тия са били на рикши, обработвали само ориз на полето. Проблема е в качеството на материалите, които използват, не в ръчната работа на хората там.17:18 14.05.2018
26 ооооооо
До коментар #10 от "Ник":
и не само те.и Мерцедес и БМВ..
18:45 14.05.2018
27 комбайнер
18:49 14.05.2018
28 Антон
18:53 14.05.2018
29 Фолфо
Коментиран от #30
18:56 14.05.2018
30 Bobi221
До коментар #29 от "Фолфо":
Стара ти е информацията . През 2010 Форд ги продаде на Китайци !20:03 14.05.2018
31 ГГГГГ
Коментиран от #34
20:08 14.05.2018
32 123.300д
До коментар #3 от "патриотъ":
Дори и 5 години не изкарват особено немски коли, вечно има закъсали по автобаните и то предимно новите им модели.първи са от ВАГ група,БМВ и прехваления Мерцедес-вечно капака е вдигнат20:18 14.05.2018
33 Red star
Коментиран от #37
20:58 14.05.2018
34 Няма друго
До коментар #31 от "ГГГГГ":
То от Волво освен името нищо друго не остана.21:34 14.05.2018
35 Дизел фен
21:44 14.05.2018
36 123.300д
До коментар #21 от "сойкаПРИСМЕХУЛКА":
А ти какво очакваш да пишат от ADAC че колите им са скапани ли ? Много ясно че тяхното 💩 е най-голямо и най-мирише...колите им след 2000 година са еднодневки,това са коли направени от рекламния отдел...защо самите немци започнаха да изкарват старите Ауди 80/90/100 и добрите екземпляри са по-скъпи от по-новите им модели-това са мои лични наблюдения по цяла Германия22:06 14.05.2018
37 123.300д
До коментар #33 от "Red star":
Не,не е атака-това го направиха самите ръководители на фирмите от алчност за по-големи печалби за сметка на клиента.защо в щатите ваг изплаща обезщетение на клиентите си там а в Европа им показва среден пръст-изгубят ли американския пазар=ФАЛИТ, БАНКРУТ И КРАЙ ВАГ... нормално ли е кола да струва 100 000€ и да не излиза от сервиза,да има повече километри върху пътна помощ от колкото върху гумите си22:14 14.05.2018
38 Гого
22:41 14.05.2018
39 Защо
22:44 14.05.2018
40 Били
23:41 14.05.2018
41 Иво
Коментиран от #54
01:44 15.05.2018
42 Волво
Има "поддръжка"! Ти да не си на 5г ?! 😀
04:18 15.05.2018
43 Волво
04:22 15.05.2018
44 Гост
Коментиран от #53
06:33 15.05.2018
45 Гост
06:42 15.05.2018
46 Гост
Коментиран от #52
06:48 15.05.2018
47 бмв
Коментиран от #51
07:43 15.05.2018
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Спиро
Нормално е служител на компанията да не се изказва в разрез на интересите на собствениците. Какво иначе се очаква да каже?
И той иска кариера да прави а това става по този начин.
Иначе ще намерят друг, който знае какво да приказва
08:48 15.05.2018
50 Хомо Сапиенс Реценс
До коментар #4 от "юаожф":
Какво е това "Грий Уол" бе братчед? Има "Грейт Уол", ама Грий Уол...Коментиран от #56
10:25 15.05.2018
51 Лакардии
До коментар #47 от "бмв":
Тя и на моята петица се предаде двигателя на 34 000 км.Смениха го с нов и нещата се оправиха. Когато сменяха моя двигател имаше още една 5-ца с блокирал заден диференциал. Винаги има дефектни бройки.11:50 15.05.2018
52 123.300д
До коментар #46 от "Гост":
Запази това Ауди и след 5 години ще разбереш какви боклуци са сегашните не само на ваг12:24 15.05.2018
53 123.300д
До коментар #44 от "Гост":
Преди години карах 123.300 д и за около 300 000 км не се смени нищо по нея,а беше на 100 000 купена от човек в италия.мой приятел купи 124.200 д на 560 000 от Германия и смени задни тампони и го блъсна един джип след време,сега кара очиларка и реве като карпатска 🐻- то не са дюзи, датчици...реване голямо13:32 15.05.2018
54 Yavuz
До коментар #41 от "Иво":
V 40 1999 г.в Холандия са сглобени, но качеството е на ниво.15:38 15.05.2018
55 Иванов
Коментиран от #59
16:56 15.05.2018
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 andreas
22:58 15.05.2018
58 andreas
22:59 15.05.2018
59 Селянин
До коментар #55 от "Иванов":
Вземи си щатски по китайски лиценз.07:29 16.05.2018
60 Крум Янкулов
09:34 16.05.2018