30 Май, 2018 10:30 48 982 98

Колко струва у нас 3-4-годишна Skoda Octavia?

  • skoda-
  • octavia-
  • mobile.bg
Колко струва у нас 3-4-годишна Skoda Octavia? - 1

В края на миналата зима у нас се появи фейслифт версията на Skoda Octavia. Тя се характеризира с два чифта светодиодни фарове вместо предишните би ксенонови "очи". Сега обаче ще спрем вниманието ви на дорестайлиговия модел и по-конкретно на екземпляри, произведени през периода 2014-а - 2017-а година.

Тези коли, които са почти нови, се характеризират с прилично качество и надеждност. Кратка справка в mobile-то обаче показва, че от Octavia от преди фейслифта има прилични екземпляри, като цената им варира в диапазона 20 000 - 30 000 лв. Какви коли от чешкия бестселър и по-конкретно от неговата предпоследна версия се продават у нас, вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    57 136 Отговор
    Чешки кош

    Коментиран от #5, #31

  • 2 вижся

    81 16 Отговор
    незнам ама имаше една супърб - това нещо събира 3ма човека в багажника си
  • 3 Реститутка

    113 114 Отговор
    Шкода много насериозно се взеха... Забелязала съм, че шофиращите шкоди са големи комплексари на пътя. А и каква е ролята на Шкода в голямото семейство на VW?! VW е народен автомобил. Audi премиум. Porsche i Bentley луксозни. Шкода какво трябва да бъде- нещо като Дачия за Рено. Пък искат пари като за реномирана марка. Малко нелогично. А Сеат, която е фирма с традиции в отличие на Шкода се търгуват доста по- евтино, а техниката е същата и изглеждат по- добре. Каква е логиката не знам;

    Коментиран от #4, #7, #24, #41, #62

  • 4 логика

    48 23 Отговор

    До коментар #3 от "Реститутка":

    логиката е да продадеш clc-то и да си купиш кола

    Коментиран от #6

  • 5 onq bez konq

    114 42 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Чешки кош, но без аналог по отношение на цена-качество при новите автомобили в БГ. Да, не е Audi или BMW, но за цената си предлага много повече от други производители.

    Коментиран от #72

  • 6 Реститутка

    46 87 Отговор

    До коментар #4 от "логика":

    Никога. Кой сменя Мерцедес за кола дело на държава от източния блок?! Едно време баща ми имаше Шкода по времето на СОЦ-а. Ти още малко ще ми кажеш да си купя от "новите" Лади

    Коментиран от #26, #29

  • 7 plamenbv

    136 28 Отговор

    До коментар #3 от "Реститутка":

    Дали водачите на Шкода са комплексари или водачите на 10-15 годишни премиуми, които автоматично са сдобили статута "баДка", качвайки се в милионният кошник, взет от моргата в Германия? А?

    Коментиран от #9

  • 8 Грую

    32 79 Отговор
    Кошницааааа!
  • 9 Реститутка

    41 93 Отговор

    До коментар #7 от "plamenbv":

    То понеже Шкодата им не е 15 ръка, ми чисто нова. Смях. Караш Дачията на VAG. И се кефиш, щото и в Ауди и Порше има сходни компоненти. Ама си остава чешки кошник.

    Коментиран от #13

  • 10 Yes

    24 30 Отговор
    Мисля,че шкода трябваше да си остане самостоятелна марка.Правиха не лоши коли.Най-красивата им кола според мен е фелиция от 50те години на миналия век
  • 11 Уес

    11 7 Отговор
    п.п.кабрио версията
  • 12 BILL

    102 26 Отговор
    Повечето от негативните коментари, мисля са на хора, които не могат да си позволят кола за споменатите цени "в диапазона 20 000 - 30 000 лв."

    Коментиран от #14, #16, #48

  • 13 plamenbv

    93 11 Отговор

    До коментар #9 от "Реститутка":

    Виж ся..който си мисли, че Шкодата му е Порше, щот е VAG, и той няма много акъл. Но пък и всички карачи на издъхнали Баварци и Audi-та си мислят, че са хванали бога за рога като са седнали в 530d или А6. Пък и тук не говорим за 15-годишни Шкоди, а за нови. А и щом казваш, че Шкодата е Дачията на VAG, значи не си сядала в двете никога през живота си.
  • 14 Реститутка

    28 72 Отговор

    До коментар #12 от "BILL":

    Поредния комплексарки коментар на типичния фен на Шкода. Щом не харесвам не мога да си позволя. Сигурно. Щом казваш. Добре.

    Коментиран от #15

  • 15 BILL

    66 7 Отговор

    До коментар #14 от "Реститутка":

    Грешиш, не съм фен на Шкода. Фен съм на Сеат купра.
    Шкода наистина предлагат доста за цената си. Продажбите им го доказват.
  • 16 plamenbv

    90 15 Отговор

    До коментар #12 от "BILL":

    Мда, най обичам, когато някой собственик на 15-годишен премиум автомобил N-та употреба започне да ме убеждава, че съм се прее*ал като съм си купил нова Шкода, щот била Дачията на VAG... :) Аз си сипвам бензинец и се возя, пък той виси по сервизите и корми DPF-и и EGR-и.

    Коментиран от #18

  • 17 Алексей

    43 9 Отговор
    Аз си купих от Полша, такова комби на 3 години с пробег близо 200 000 км 2.0 дизел 150 коня за скромните 7 600 евро
  • 18 Реститутка

    15 58 Отговор

    До коментар #16 от "plamenbv":

    Ми че то и аз си сипвам бензинец и си карам. Затова никога не бих си взела дизел. Основно си карам по града. И Мерцедеса ми може да не 8 години и да не е S класа, но поне е взиман от Балкан Стар ;)

    Коментиран от #22, #92

  • 19 Козметик

    60 23 Отговор
    Служебната е такава, 2.0 дизел май.
    Варна - София по 2 пъти седмично с 170-190 почти постоянно, постоянно ръчкане и никакво пазене.
    Стана на 210 хиляди и е като излязла от завода, а гори 7 с това каране и климатик + 300 кг товар.

    Коментиран от #30, #58, #64

  • 20 Буко Баламата

    17 20 Отговор
    Това на емблемата някой ако ми каже каква гад е ще почерпя.

    Коментиран от #21, #74

  • 21 BILL

    8 2 Отговор

    До коментар #20 от "Буко Баламата":

    Не ми се преразказва.

    https://auto.offnews.bg/news/Shou_3/Eto-kakvo-oznachava-logoto-na-Skoda-video_27028.html

    Коментиран от #55

  • 22 plamenbv

    66 4 Отговор

    До коментар #18 от "Реститутка":

    Евала тогава, да го караш още дълги години и много километри. Щом си го взела от БС, значи говорим за същото, което е описано в статията. Да, Шкодата е класи под Мерцедеса, но и цената й е значително по-ниска. Пък и все пак - човек купува това, което може да си позволи. И аз бих си купил Мерцедес, но ще ми е по-трудно да дам 140k, вместо 40k за Шкода. А и нямам нужда от Мерцедес. Аз по-скоро имах предвид комплексарщината - много по-силно изразена е при индивидите, напазарували милионен гъзаромобил с парите от гурбета или нивата на дядо. И тогава ходят и разправят как Шкодата била чешки кош, щот била...Шкода. ;)
  • 23 Тя е кош

    16 23 Отговор
    Както vw и алди
  • 24 Проститутка

    10 16 Отговор

    До коментар #3 от "Реститутка":

    По ще ти отива, принципно WV си значи народна кола та ходи си избивай комплексите някъде другаде. ....а между другото какво караш, ако караш изобщо?

    Коментиран от #25

  • 25 Реститутка

    22 25 Отговор

    До коментар #24 от "Проститутка":

    Тази марка WV някаква китайска марка ли е? Май само ти си чувал за нея.
  • 26 Шкодов

    49 10 Отговор

    До коментар #6 от "Реститутка":

    Момиче, ти си поредната кифла която като се качи на 15 годишен таралясник и си мисли ,че кара самолет.
  • 27 Голям прос

    45 13 Отговор
    Четох преди 5-6г в едно списание за Германия. Бяха направили класация кои масови коли в страната най-малко посещават сервизите. На първо място беше Шкода, после 8 японски коли и Мерцедес беше на десето. Това са го правили немци за страната си.
  • 28 Скода остави Я

    21 38 Отговор
    Бах ти гадните коли са тва

    Коментиран от #86

  • 29 Bai Hoi

    10 4 Отговор

    До коментар #6 от "Реститутка":

    Лада няма да си купя но ако ми подарат една ще я взема3443
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Dissapointed

    65 12 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Селото си знае едно.
    Най-вероятно мечтата ти е премиум 10 годишно бе ен ве или ауди, да гледаш лошо на светофара а?
    Шкодата е една от най-здравите и добри коли въобще. Особено комби версиите октавия/супърб при съотношение цена/качество.. Ама как да го обясниш това на кварталната батка.. Я погледни кои класациите за най-добрите комбите през последните 5 години?
    Шкодата е семейна кола, разбира се, че няма да се хареса на някой комплексиран псевдо мутро чалгар :)
  • 32 smeh

    37 17 Отговор
    Шкодилака предлага доста за цената си. Преди бяха преки конкуренти с Форд и Опел, но Фордовете надуха цените, а Опелите се осраха от към надеждността и имиджа. И сега остана само Шкода на хоризонта за хора, които имат 40-50к и искат "немско" семейно комби с що годе прилични екстри и здрав/адекватен за купето двигател.

    Относно пък комплексарщината на пътя, не мисля, че шофьорите на Шкода са комплексари, а просто набраха самочувствие спрямо масовката от автопарка у нас. Иначе има и оптимисти сред тях, които се пробват дали ще се "опънат" срещу моето дизелче 2010г. Като е видно, че съм 200+кс, а има вероятност и да съм 300+, та когато съм в настроение им показвам, че масовките 2.0дизелчета по 150-190 коня дето карат още не са дорасли да се гонят с батковците :) Но това не е комплексарщина, а просто сверяване на часовниците.
  • 33 100qn

    46 4 Отговор
    Съотношение цена качество нямат грешка. Имам две Шкоди и за сега сменям само консумативи.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 SKODA

    22 7 Отговор
    Абе не са лоши Skoda-та ама тези дето идват в България са най-скапаните екземпляри, със съмнителен пробег и произход...
    А иначе тези от преди face на тази генерация са много по-хубави от face, сега с тези разделени фарове е много зле. Mercedes-а допуснаха тази грешка при E-класата още преди доста години и се поправиха, но чехите явно не се учат от грешките на останалите...
  • 36 Скука

    15 21 Отговор
    По всички медии са бръмнали за тия Шкоди,намирисва работата?!Скучни коли не си купувам !Пък то да беше истинска Шкода,а не Ваген с други дрехи!
  • 37 Гост

    13 5 Отговор
    Бе ако няма да я карате дайте насам една такава огрухана шкода VRS няма да я връщаме я.А и да не забравя-тя не хубава шкодата,не не за нищо не става ама за сиромах човек все е нещо.

    Коментиран от #57

  • 38 МБенц

    26 41 Отговор
    Не знам за вас, но аз не съм виждал Шкода на 15 год и на 300 000 км, да върви или да изглежда сносно. А по отношение на "издуханите" Баварци и Аудита или Мерцедеси, Шкодката може само да им диша прахта. Аз притежавам Мерцедес Е клас W211 2004 год.
    Закупен е от Германия, от дилър на марката. Вече е почти на 14 год, но както вървеше тогава, така върви и сега, а е на 260 000 км. Предимно градско каране. Същото важи и за Баварците и за Аудитата.Шкодите са много далеч от тези брандове, па макар те да са на доста години, да не говорим за новите!!!Не бих сменил Мерцедеса за никаква Шкода, пък дори и да е на 1 год. А за тези 20-30 000 лв. маже да се купи перфектен Баварец или Ауди който ще изкара в пъти повече години от Шкодака, освен ако не седи в гараж тези години.
    Голяма глупост е да сравняваш Шкода с Мерцедес, те просто нямат допирна точка, освен че са с четири колела !

    Коментиран от #44, #47, #52, #78

  • 39 123

    27 15 Отговор
    Експлоатирал съм Октавия 5 години, 180 000 километра.Безупречна. Разход за нея, без стандартното обслужване: 4 крушки, някакво уплътнения и 1000 лева за ревизиране на турбината.
    Много добра возия и пътно поведение, като след 160 обаче трябва да имаш едно на ум, защото задницата олеква. Интериора беше кожа, много здрав и нямаше абсолютно никакви паразитни шумове в купето от каквото и да било. Със двигател 2.0 TDI си вървеше прекрасно. А двата RS със 184 или 220 коня, си вървят много сериозно за нашите условия. Като цяло, много добър автомобил, класа над японски, корейски и доста европейски в диапазона 35-45 000 лева.
  • 40 Чичо Манчо

    13 33 Отговор
    Дума да не каже човек за тия Шкоди бе!
    Но истината е една: ТОТАЛЕН КОШ

    Коментиран от #42

  • 41 Gujo

    21 8 Отговор

    До коментар #3 от "Реститутка":

    Чехите правят много добри машини мойто момче и камиони и коли. Там където камаза и зила на руснаците не може да мине минава чешката татра за коли също е така не са топ като Мерниците но все пак са мн здрави машини
  • 42 123

    14 8 Отговор

    До коментар #40 от "Чичо Манчо":

    Не, може да се каже, но поне да е на база реално ползване, а не на приказки от месната кръчма. Друго си е викаш 15 годишен мечок д лепени възглавници и накладки от 30 лева. Така е, фешън е.

    Коментиран от #50

  • 43 Фитипалди

    7 6 Отговор
    Е, чак кошница не е, но вози доста твърдо. И резервните части са доста солени. Иначе е доста здрава.
  • 44 Имало едно време

    10 4 Отговор

    До коментар #38 от "МБенц":

    Със здраве да го караш, но какво правим с вредните емисии? Мисля че няма някой тук, който да се заблуждава, че в един момент и при нас ще почнат забрани за стари автомобили.

    Коментиран от #49

  • 45 вес

    18 11 Отговор
    Мой приятел кара вече трети супърб купен от еуратек. Всеки от трите го оставяше някъде извън България още на първите 30000 км. Помпи, алтернатори, блокирал двигател и забравих вече какво още беше. Така и не разбрах, защо продължава да си ги купува и да твърди, че горе долу бил доволен. Вероятно, защото преди това имаше два пасата.
  • 46 Непознат

    20 13 Отговор
    Да си ги карат тези коли на 4 год за 30 000лв.Вие нормални ли сте бе хора.За тези пари ще вземеш нова кола каквато марка искаш.Малка справка,Форд фокус-23 000 лв,рено меган-26 000,Тойота Корола с екстри бензинова,нова за 30 000.

    Коментиран от #51

  • 47 filo

    11 2 Отговор

    До коментар #38 от "МБенц":

    Не видях някой да сравнява Шкода с Мерцедес. Ясно е, че Мерца е по-добър, но доста по-скъп, така че всичко си е нормално и човек се разполага според парите си.

    Коментиран от #53

  • 48 Някой

    27 1 Отговор

    До коментар #12 от "BILL":

    Точно със заплата 600-700 лева и 80 процента от населението взимат толкова и разходи 800-900 лева на месец я кажете пак 20 000-30 000 хиляди лева за кола, някой ще ми подари ли щото на банка роб няма да стана
  • 49 МБенц

    16 0 Отговор

    До коментар #44 от "Имало едно време":

    Благодаря, ако си искрен!? Но ще ти една народна мъдрост, може и да не е мъдрост но е народна: Видяла жабата, че подковават коня, и тя вдигнала крак!
    Та и в България това се случва. Искаме да сме по-европейци от европейците. Но защо само с рестриктивни мерки и нищо градивно? Защото, в Европейските страни, хората могат да си позволят да си купуват нови автомобили и за това могат да си позволят да захвърлят старите. За инфо ще ти посоча една статистика от КАТ - Нови коли в България са около 8%, около 15 годишни са 45 % а над 20 год 40% !??? Е според теб как ти звучи тази статистика!? Точно обратното е в Швейцария, Германия и т.н
    За това там могат да взимат такива мерки. Въпрост на жизнен стандарт. Освен това ТЕЦ-овете им не са като тукашните. А това са най големите замърсители с ФПЧ. пНо там мерки не се вземат? Защо!? Защото нямат "келепир", както казва Бай Ганьо. Много съм любопитен как ще спрат от движение над 2 млн автомобили.
  • 50 Чичо Манчо

    8 17 Отговор

    До коментар #42 от "123":

    Кой ти говори за мечоци и п*чоци!
    Просто казвам, че този "автомобил" е кенеф, лично мое виждане и наблюдение. Пълно копие на големия кенеф Пасат!

    Коментиран от #54

  • 51 123

    5 9 Отговор

    До коментар #46 от "Непознат":

    За 30 000 кола 2 употреба, еле пък Октавия, няма нищо общо с моделите които си изброил.
    Още не е произведена Королата която има оборудване и двигател на 4 годишна Октавия за 30 000. И скоро няма и да се произведе. Виж за 16-18 000 по става. Та тя нова Октавия е 35 000, тия в Момичето какви пари искат, не знам.
  • 52 smeh

    28 1 Отговор

    До коментар #38 от "МБенц":

    Винаги е било така старо срещу ново. Само, че има разлика от старо до старо.
    Собствениците на чисто нови коли трябва да се освободят от някои комплекси, защото и при мен колата преди 5 години беше в гаранция и не съм бил тъпана срещу тези които са с по-стари коли. Защото живота е такъв, колите остаряват, ние растем/остаряваме и така. Високомерието е черта типична за първенюта и хора с комплекси за малоценност.

    Отделно не виждам особен смисъл да ставам спонсор на Авто концерните, като си подменям колата на всеки 3 години, защото са пуснали следващия фейслифт/модел с различни фарове и таблет на таблото, а под капака и като цяло иновациите не оправдават цената на "ъпгрейда". Та затова карам около 10г и тогава подменям, където разликата в поколенията вече е осезаема и новата кола ми се вижда "космос", спрямо предишната.
  • 53 МБенц

    13 11 Отговор

    До коментар #47 от "filo":

    Не в статията, а в коментарите се правят такива сравнения. До сега съм имал от ЗаЗ 963 до сегашната, горе долу от повечето брандове.
    Шкодата, докато се произвеждаше от чехите, беше добър автомобил за времето си, спор няма. Беше здрава като Опел Кадет.И евтин като подръжка. Това да! Но да ни пробутват една лачена тенекия върху остаряла платформата на Пасат и да те цакат с цени за подръжка като за Бентли! Не благодаря! Не сме толкова богати но не сме и толкова глупави. Реклама се прави на стоки които никой не купува! Стара истина.

    Коментиран от #60, #89

  • 54 123

    15 7 Отговор

    До коментар #50 от "Чичо Манчо":

    А аз просто ти казвам да ни обясниш, защо това е кош, и откъде мъдростта ти по темата те е осенила? Аз имам 5 годишен опит с Октавия, и смело казвам, тази кола е добра, и то доста!
    Отделно, смея да твърдя, че познавам доста добре автомобилите. Та, защо е кош, или как ти го определи. Защото, може и за мен 15 годишен Мечок е кош, ама не мога до го подкрепя със факти.

    Коментиран от #75

  • 55 mediator37

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "BILL":

    статийката препраща към видео, но няма такова
    Разкажи, де.
  • 56 Владимир Димитров

    7 4 Отговор
    Само да напомня че като брант шкода е по стар от vw . И когато е трябвало да приватизират марката са имали право да избират между три авто гиганта!!!
  • 57 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "Гост":

    Прав си.Сиромах човек и на половин час*така се радва...както е казал народът.
  • 58 Joro plaha

    0 3 Отговор

    До коментар #19 от "Козметик":

    Шшшшшшшш
    Обелете му едно яйце
    Хаха
  • 59 градски

    5 7 Отговор
    Хубава кола е Октавията, но караш шкода плащаш ауди. Не случайно Октавията е с 200кг по-лека от голф при едни и същи нива.

    Коментиран от #69

  • 60 бмв е39

    4 9 Отговор

    До коментар #53 от "МБенц":

    точно кадета е най-голямия трошляк нито купето става гние кат за световно нито двигателите са стока с тея смешни ел перки за охлаждане дет лятото не прегряват те направо спират да работат по голяма издънка от кадета няма ама надали имаш идея от коли щом хвалиш такъв кош като кадета а шкода е кола като нова ако искаш кола като хората си вземи премиум дори на 15 години ама да е марка как си трябва екстри здравина и т.н подръжка кат на всеки автомобил нищо различно освен приказки на семкари като тебе за подръжка ама както и да е айде че много писах този който не е тесногръд и си кара мерц или бмв знае за какво става дума това са коли баш как си трябва и имат за всеки вкус и джоб модели
  • 61 saab

    7 3 Отговор
    Това каква еднодневка е. По старите Октавий са къде къде по здрави.
  • 62 Голема тутка

    1 7 Отговор

    До коментар #3 от "Реститутка":

    Ти какво караш? Да не е Бентли случайно? Айде у лево със снобарията. Гроздето май ти дойде кисело.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 abv

    9 4 Отговор

    До коментар #19 от "Козметик":

    Това че гори 7 при тази скорост го разкажи на баба си
  • 65 VikiEvksinograd

    11 3 Отговор
    Skoda Auto България правят през 3 месеца големи промоции! Изключително добър маркетинг имат! Октавия Комби 2.0 тди 184 коня с биксенон - климатроник 3 зони вкл. и от зад 39 500 лв....за сравнение БМВ 320 д 184 Комби със същите екстри 79 000 лв!!! При това Октавията е с гаранция пет години и 150 000 км. за 39 000 лв....320 д. е с 4 г. гаранция! Размерите - двигателите - екстрите ск.кутии всичко една само че 320 ката двойно по-скъпа и 1 г. по-къса гаранция!!!
  • 66 босе

    14 2 Отговор
    Карах доста време Шкода фабия дизел 105 коня....ми....добра кола,добре върви,друса добре,кофти видимост,евтини но здрави пластмаси,нисък клиренс,недобра щумоизолация! Кола за хора,дето си мислят,че са прецакали комшията с ......Хондата......:)
  • 67 Нямам комплекси

    23 7 Отговор
    Карал съм ги легендарно здравите мерцедеси и бе Ем вета.Писна ми да вися по сервизите и да ги ремонтирам.Нова дачийка от магазина,и си свиркам,и си пея,и си карам..И Шкода бих си купил нова,само лев да има.
  • 68 123

    18 3 Отговор
    Лошо за Октавия, специално за нея, може да каже човек, който или не се е допирал до нея, или колега голям карък, случил на кофти бройка. Кош била, скъпа за обслужване като Ауди, не знам си какво! Сигурно от пишещите тук днес само аз и още един, двама, сме експлоатирани Октавия.
  • 69 gggg

    5 0 Отговор

    До коментар #59 от "градски":

    Това пък къде го видя? 1315кг за най-новия Golf GTI, 1365кг за най-новата Octavia vRS. Ти 200кг знаеш ли какво са....
  • 70 Гост

    11 1 Отговор
    Бе истината е че е доста сносна кола за добри пари,а другото е лаф моабет!
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 А Тойота

    4 4 Отговор

    До коментар #5 от "onq bez konq":

    Чак пък без аналог. Моля ви, погледнете обективно. Аналози на тъпата Шкода има стотици. Вземете една Хонда,Мазда и мнооого други. Сравнете цените и после пишете подобни съждения относно цена-качество.
  • 73 Ремфен

    14 6 Отговор
    Нова Октавия, от София до Флоренция, миналата седмица,2ма човека и багаж, дизел от Марешки, разход 3.8 л/100. От Словения, с дизел от тамошното Омв, последните 400км , по италианските пътища, разход 3.5 л/100.
    Де факто, за да стигна до Италианската граница, за гориво съм дал 82лв!
    Колегите, които подкараха служебни Октавии, вече не искат да се качват на личните си Бмв'та.
    Пък тука си пишете глупости, всички дето не са сядали в такава кола

    Коментиран от #76, #79

  • 74 Умник

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "Буко Баламата":

    4 пръста😅 5 откъснат от капака :))))))
  • 75 Чичо Манчо

    3 8 Отговор

    До коментар #54 от "123":

    Скапана возия, неудобни седалки (как се чувстваш след дълго шофиране?), неособено качествени материали (навсякъде) безумно глупава мултимедия, разположението на джобове, поставки и т.н. отпред е удобно единствено, ако седиш отзад. Точно 2 седмици я издържах.
  • 76 Бентлито

    3 2 Отговор

    До коментар #73 от "Ремфен":

    Със шлеп ли беше или на автовоз.Питам щото разхода ти много висок.
  • 77 Пиииууу

    5 0 Отговор
    Да ама чехкинитеее...охх... много се кефят на яки шкоди...
  • 78 Да да

    7 0 Отговор

    До коментар #38 от "МБенц":

    Не тине лесно! Прочети статията за 20 годишна Октавия на 700 000 км и после пиши глупости! И вярвай ми - собствениците на Шкода ги тормозим яко! Собствениците на Мерцедес ги завивате да не изстинат :ддддд! Болни мозъци!

    Коментиран от #80

  • 79 МБенц

    3 8 Отговор

    До коментар #73 от "Ремфен":

    Вие да не сте я бутали тази Шкода? Усещам негативизъм по отношение на истинските автомобили! Ама никой не би се отказал от Мерцедес или БМВ на 2-3 години в полза на Шкода или не дай боже ЗДачия на същите години!? А този пич който пише че е "висял" по сервизите с БМВ или Мерцедес, означава че е лош стопанин на автомобила си. Не се ли грижиш регулярно и започнеш ли да правиш компромиси с масла, горива, накладки и т.н какво очакваш. И танк да имаш, с лоща подръжка ще се повреди.

    Коментиран от #84

  • 80 МБенц

    1 2 Отговор

    До коментар #78 от "Да да":

    Струва ми се че се изказваш неподготвен. Преди да даваш определение на някой, дали пише глупости или не, е полезно да се поинтересуваш повече по темата. Статията за Октавията на 700 000 км.е прецедент и за това пишат за нея. Ако се беше поинтересувал повече щеше за знаеш че Мерцедес 124 е автомобилът с най дълготрайна експлоатация. Даста коли от този модел са навъртели по 1 милон км. и питат за още. Не напразно всички таксита в Германия и не само там са от тази марка.
    Вярно е и друго, че още през втората световна война най предпочитаните от властите марки автомобили , при германците и почти в цяла Европа са Мерцедес, Ауто Юнион, ДКВ, Алфа Ромео и.........Шкода! Фолксвагенът е за народа, макар че и "костенурката" заемо своето място в историята като железен автомобил. Но това са били истински автомобили, а не от рециклирани кофички от кисело мляко.
  • 81 Кометаторо

    3 0 Отговор
    К'во животно ша я туй "дорестайлигов"? Може ли на български да се обясни? Restyling - ясно, ама "До"...?!? Това трябва да е някакъв българо-английски ЕЗИК:)
  • 82 Непознат

    2 1 Отговор
    До 123,жалко че не си запознат,Тойота Корола,1.6 бензин -128к с фрашкана с екстри колега,не спи а чети,30 000лв,обади се и виж

    Коментиран от #83

  • 83 123

    2 1 Отговор

    До коментар #82 от "Непознат":

    Абе по добре ти прочети, че Короли с такъв двигател не се произвежда от повече от 5 години. Другите цифри в поста няма да ги коментирам.... Спиииш!
  • 84 Нямам комплекси

    6 0 Отговор

    До коментар #79 от "МБенц":

    "Пич",той премиума като е умрял,квото и да го правиш,няма да възкръсне!Карайте си изтърбушените "премиум" с превъртени километражи и си вярвайте,че сте гъзари.Той германеца й е обрал каймака и ти я е дал на тебе,това е истината.Живи и здрави!
  • 85 Непознат

    2 1 Отговор
    Колега 123 ,ела да ти я покажа,моя е. Модел 2017,добавих и някоя друга екстра та стана 33 000лв,явно от Тойота са ме излъгали и са ми продали кола 2017 а мотора е от 2012,ех колега,колега .

    Коментиран от #87

  • 86 шмекер

    4 2 Отговор

    До коментар #28 от "Скода остави Я":

    Защо наричаш '' гадни коли'' Шкодите? Това са здрави и надеждни автомобили,, съчетаващи в себе си чешката индивидуалност, с германски компоненти от VAG, при това на по-достъпни цени от редица други автомобилни марки.. Движат се добре, не дават често дефекти, устойчиви са на корозия, икономични. При това по показатели не отстъпват много по реномирани автомобили в класовдте си. Например Шкода Йети е чудесен СУВ, по нищо не отстъпващ на Сузуки Витара, Киа Спортейдж, и др. А Октавия 4 Моушън е идеална за родните пътища, строени през пръсти, за, усвояане на парици....
  • 87 123

    2 2 Отговор

    До коментар #85 от "Непознат":

    Ти май сериозно си говориш? Карола, с такъв двигател няма! Това първо! Второ, ако извиним техническата ти неграмотност, то няма как да пропусна глупостите ти за цената!
    Най-наточената Карола, ниво SOL, с бензинов двигател и кутия CVT е на скромните 43 000 лева! И е бъдат и с такива екстри, че от Шкода ще им се спука жлъчката от смях!
    Говори от опит, а не за коли които ползваш или са на комшии. Смешен си!
  • 88 Октавия 2.0 tdi 150 hp

    5 1 Отговор
    Данък 6 лв (N1)
    0-100 за 8.6 секунди
    Разход извънградско м/у 5 и 6 на 100.
    Обслужване на масло на 30 000 км
    Ремъци на 150 000 км.

    Не е зле според мен, но всеки си решава къде да си харчи парите.

    Коментиран от #93

  • 89 124

    3 1 Отговор

    До коментар #53 от "МБенц":

    Шкодите за еврпейския пазар се произвеждат в чехия. В този завод над 80% от работниците са чехи. Колко по-чешка искаш да е?
  • 90 Непознат

    4 2 Отговор
    Ей българино злобен човечец,аз карам такава кола бе,погледни ценовата оферта ,в интернет и после пиши,успех.
  • 91 Непознат

    1 0 Отговор
    Не са 128к.с а 132к.с извинявам се.1.6 валвематик 132к.с 6 скорости,оборудване Терра 33 150,и спирам да споря с теб,влез в сайта им и ще видиш,поне можеш да се извиниш,но българинът не е свикнал да казва такава дума.

    Коментиран от #94

  • 92 Xxxxx

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Реститутка":

    Ама по града или в града караш
  • 93 Чичо Манчо

    3 2 Отговор

    До коментар #88 от "Октавия 2.0 tdi 150 hp":

    Я напиши реалните стойности на тоя скапан дизел Евро 3.
  • 94 123

    1 1 Отговор

    До коментар #91 от "Непознат":

    Малко късно, но ако го четеш, ок. Извинявай, но ти пръв започна с глупостите.
    Ниво Тера е най ниското, и може да и сложиш един парктроник и джанти. За круиз контрола не съм сигурен! Виж, Тойота беше марка, някога! Сега Шкода я слага в малкия си джоб.
    Аз не съм карал Тойота, но исках да си купя нова. Еми, готина е, на външен вид Королата, и дотам. Всичко друго е смях. На цена, за която ще вземеш Октавия с DSG. Моля те, пробвай Октавия. Или по добре недей, че ще си скубеш косите от яд...
    Айде със здраве!
  • 95 Непознат

    0 1 Отговор
    Вече ми харесваш:)))))Ами дърпа я колата добре и бързо,не казвам че е премиум кола королата но определено и стигат тези коне,но е хубава.Не съм карал Шкода и не мисля че са лоши коли,въпрос на личен избор,успех и на теб☺
  • 96 Непознат

    0 2 Отговор
    Може и да ти е странно,но имам и стар Фиат Пунто 2 дизел,на над 350 000км,и освен че съм правел предница,течове и други неща,двигателя не знам как изглежда само масло и нищо друго,скоростите също адски здрави,не съм и мислил че фиатите могат да са толкова здрави,иначе вече никоя марка не е това което беше,факт.Сега се гонят икономии и печалба,нищо друго.
  • 97 гост

    0 5 Отговор
    Шкодата е VW на истинската му цена. Прилична кола от към цена/качество но като изклчючим Супърб, останалите им модели са твърде грозни и бих си взел. Даже под контрола на Рено Лада извадиха по-приличен дизайн. И тая Октавия, как я измислиха с тия изрязани фарове. Последното отмъщение на главния им дизайнер преди да избяга в БМВ. А в същото време Сеат продават на същата цена същата техника с чудесен дизайн.
  • 98 Тиквата

    0 0 Отговор
    Карам Октавия 2 с 2.0ТДИ, 140 коня, и задминавам всички Тойоти, Субару и други подобни японски тесли. Като и разходът на гориво не е голям, а пък цената за поддръжката е направо скромна. 300 лв. за маслата и за филтрите, на година и половина, какво му плащаш? Нищо работа. Пък после нека тези с Мерджаните, на 10-15 години, да ми разправят колко велики коли били! Тропат, хлопат, хайде носачи, хайде и тампони, на 50-60 хиляди, щото това е консуматив, нали, пък и хората не смеят да ги настъпят, защото ще скъсат джобовете! А на мен, не ми пука! Един дебитомер за Мерджо е 700-800 кинта - лудост, направо. Не се били разваляли - хайде, това да не е руски луноход?! Аз при Шкодата, на 100 хиляди, съм сменил 2 биалетки и едно уплътнение, на левия шарнир, и дотам. Колко съм дал, я сметнете. Мерджани, БМВ та.... Много велики коли. Карайте си ги тогава. Само не се дразнете, че ви задминават 5-6 годишни Шкоди и Сеати. Ха-ха!