30 Май, 2018 19:16 3 637 12

Jaguar I-Pace SVR щял да вдига 100 за 1.8 секунди

  • jaguar

Напомпаната версия на електрическия кросоувър I-Pace може да се окаже прекалено бърза за обикновените водачи, опасяват се от Jaguar. Според шефа на департамента по продуктово планиране на британската компания Хано Кирнера електромобилът ще ускорява от 0 до 60 мили/ч (96 км/ч) за 1.8 секунди, съобщава Autocar.

"Безпокоя се, че въртящият момент и мощността ще бъдат прекалено високи за неподготвен водач. Не е изключено да използваме някакъв ограничител, докато собственикът не премине съответното обучение", казва Кирнера.

Стандартният I-Pace има два електромотора с мощност по 200 к.с. всеки. Захранват ги йон-литиеви акумулатори с капацитет 90 кВтч. Така въоръжен, кросоувърът ускорява от 0 до 100 за 4.8 сек, а максималната скорост е 200 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мъка

    11 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: електрическия кросоувър

    Какъв кросоувър е това , колко му е клиренса?

    Коментиран от #7

  • 2 Ben10

    7 9 Отговор
    Преди бях скептично настроен за електромоторите но започват да ме кефят. Откакто разбрах как работят хибридите на тойота и напоследък доста мощни машини направиха с електромотори. Но и бензина трябва да остане.Вие кво ще кажете.
    П.П НЯМАМ ПРЕДВИД БОКЛУЦИТЕ НА ТЕСЛА
  • 3 Антиелектрика

    9 2 Отговор
    Безпокояло го било ускорението. Ами след като стандартния с 400 к.с. ускорява за 4,8 секунди, този SVR трябва да е поне 1000 к.с. за да ускорява за 1,8 секунди до 96 км/ч или 2 секунди до 100 км/ч.
    Какво се прави на луд и ДВГ с 1000 к.с. ще прави такова ускорение, но ще има по-висока максимална скорост. Просто да го пускат и да видят дали хората ще го харесат.
    Само, че като знам цените на SVR, този ще е сигурно 300 000 евро.

    Коментиран от #5, #8

  • 4 бугиии

    3 0 Отговор
    Прилича на кола от WRC от колкото на SUV....с 2 врати ...точната кола за семейства
  • 5 Мóсквич

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "Антиелектрика":

    Москвича, Москвича, Забрави за Москвича кажи за Москвича сега!

    Хората са казали "Внимавай какво си пожелаваш", бъдещето май много бързо премаза всичките ти опорни точки с новините само за два дни!

    Ако Тесла не могат да правят автомобили, старите автомобилни производители знаят как да ги правят и да ги настроят и скоро ще четем и новини от Нюрбургринг и ще падат рекорд след рекорд.

    Ще почнат опорните за 10 обиколки и звук. Все едно някой тръгва да прави рекорди с пълен 100-литров резервоар, при положение, че е дал още веднъж цената на базовия модел, за да олекоти автомобила с 20-30кг с карбонови елементи.

    Коментиран от #6

  • 6 Антиелектрика

    7 3 Отговор

    До коментар #5 от "Мóсквич":

    Ще, ще, ще - то ти явно не живееш в реалността.
    Пък Москвича сам си казва - размазва Тесла на драг.
    Сега погали кристалната си топка преди лягане, че няма да може да мигнеш иначе.
  • 7 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "мъка":

    Колкото и на другите боклуци кросоувери - никакъв.
  • 8 Скорост

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Антиелектрика":

    Ако на тези електродвигатели с мощност 400 конски сили сложат скоростни кутии с поне две скорости, и ускорението и максималната скорост ще са по-добри отколкото на двигател с вътрешно горене със същата мощност. Винаги съм се чудил защо не го правят.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Скорост":

    По същата причина по която не правят колите с ДВГ с реактивен двигател, който също е ДВГ.

    Коментиран от #11

  • 10 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Скорост":

    Защото е неоправдано усложняване, тегло и инвестиция. С една подходяща предавка ел мотор с 400 коня спокойно си прави за 4сек до 100 с макс скорост от 190-200км/ч. Двг дори не може да се доближи до подобна ефективност и обороти, затова за същото нещо ще са нужни 4-5 скорости. Кой реално се нуждае колата да вдига повече от 200, ако това ще означава + 100кг и още нещо, което да се разваля.
    Отделно самата конструкция на модерните електромобили не го позволява, защото главната идея е моторите да са разположени най-близо до колелата за минимални загуби и няма място за скоростни кутии.
    Да не говорим, че ще трябват доста сериозни части да издържат на въртящия момент и рязкостта на ел мотор и ще се износват бързо.
  • 11 Да да

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Антиелектрика":

    Кога ще разбереш че хората карат коли не за да се състезават,а да стигнат от точка А до точка Б ,бързо,лесно,икономично и ако може да не опушват прането на комшиите! Колко състезателни коли виждаш на ден? Освен това какво значение има че има коли с ДВГ които биели елките? Да ги бият на икономия! На КПД! На здравина! Тези коли с ДВГ дето вдигат 100 за 2 сек.колко им е ресурса? 500 000 км.! 400 000 км. 100 000 км! 10 000 км!за разхода им няма да питам! Очевидни са предимствата на Е-колите! Единствен недостатък засега е изминато разстояние,разбира се тук влиза и време на зареждане,айде и цена като начална инвестиция!

    Коментиран от #12

  • 12 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Да да":

    А ти кога ще разбереш, че статиите трябва да се четат?
    В тази статия става въпрос само и единствено за състезателни автомобили!
    Това с опушването на прането е пълна нелепица, защото като гледам какви бараки се карат у нас, на никой не му пука за прането на съседа, какво остава това да е основното нещо, което търсят хората.
    Относно здравината на миксерите, ти какви ремонти си правил по колите си с ДВГ. Моите ремонти в 90% от случаите са били по ходовата част и окачването. Така че за каква надеждност повече при електричките ми говориш изобщо? Още повече, че те са винаги по-тежки и по-често ще им се разбива ходовата част.
    А това КПД точно в какво се изразява като полза при миксерите, че аз съм неук и не схващам. Ако не си караш колата през зимата две седмици, според теб на електричката ли няма да и е мръднала батерията или бензина в резервоара няма да е мръднал?