Last news in Fakti

13 Февруари, 2012 11:15 119 479 100

Най-евтините коли за поддръжка

  • kia-
  • audi-
  • opel

 

Експерти от американският автомобилен справочник Kelley Blue Book изнесоха една интересна статистика, показваща кои са най-евтините коли за поддръжка. По-конкретно става дума за това как даден автомобил се обезценява на вторичния пазар, а така също и разходите по него, свързани с данъци, застраховки, техническо обслужване и ремонт.
 
Според американската статистика най-евтините коли за поддръжка са с марка KIA, като този успех на корейците се дължи най-вече на моделите Soul, Optima и Sportage. Марката Audi заема втората позиция в своеобразното генерално подреждане, благодарение на автомобилите  A3, A4 и Q5. 
 
Иначе специалистите от Kelley Blue Book са направили подреждане по класове и модели. В тази класация впечатление прави моделът Audi A5, който показва най-малко обезценяване. Що се отнася до електрическите и хибридни автомобили, по този показател най-добре се представя Chevroleyt Volt/Opel Ampera.
 
Субкомпактен автомобил - Nissan Versa
Компактен кросоувър - Nissan Juke
Компактен автомобил - Kia Soul
Кросоувър - KIA Sportage
Среднfразмерeн автомобил - Hyundai Sonata
Луксозен кросоувър - Lexus RX 350
Пълноразмерен автомобил - Chevrolet Impala
Средноразмерен всъдеход - Jeep Wrangler
Достъпен автомобил от премиум-бранд - Volvo C30
Пълноразмерен всъдеход - Ford Expedition
Луксозен автомобил - Audi A5
Луксозен всъдеход - Audi Q7
Хибриден кросоувър - Ford Escape
Спорткар - Mazda MX-5 (Miata)
Миниван - Mazda5
Хибрид - Chevrolet Volt/Opel Ampera.
 
Европейската организация DEKRA също прави свое проучване по темата, като тя не прави разделение по класове, а определя само един автомобил, който според нейните експерти е най-евтин за поддръжка. Фаворитът на DEKRA за най-евтино излизаща употребявана кола е Opel Astra.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 520 zender

    25 6 Отговор
    Не съм изненадан за Опел .Не съм изненадан и за БМВ.Изненада ме това че Ауди са лесни за подръжка.Да ме извинят АУДИ феновете ама шефа ми купи за фирмата служебно А4 мултитроник и скоростната кутия вече не е наред след някакви си 55 000км.Че аз имам толкова с моето 11годишно 530Д.

    Коментиран от #5

  • 2 бръммм

    41 5 Отговор
    най евтината кола за поддръжка е служебната
  • 3 M-POWER

    21 16 Отговор
    БМВ са си скъпи за поддръжка, но всяко удоволствие се заплаща. Който няма пари кара Опел. Това е положението!

    Коментиран от #98

  • 4 520 зендер

    8 9 Отговор
    Така е-спор няма..
  • 5 ВИП АМГ

    5 10 Отговор

    До коментар #1 от "520 zender":

    @1 kolega zashto se iznenadvash za Audi?to samo decata ne znaiat che Audi troshi skorosti na porazia.
  • 6 520 zender

    9 2 Отговор
    Сото...какво да ти кажа..Все си мисля че германските премиум марки са три ама това ауди наистина ме шашна.Да-премиум изработка.Не е пестено от материалите но тази скоростна кутия...Аз не съм го карал-залагам на моето 530Д-плащат ми нафтата.Ама колегите вече си сксубят косите..
  • 7 ВИП АМГ

    11 12 Отговор
    koito tarsi evtina podrajka da kara Opel ili Ford.rasovite marki iziskvat sredstva.
  • 8 redrum

    26 10 Отговор
    Най-евтините коли за поддръжка?Ми японските,естествено! Сменяш само консумативи и чак след години ако се обади нещо.
  • 9 НЕДКО САВЧЕВ

    9 3 Отговор
    Като се говори общо, не се казва нищо. Какво значи да се цитира марка или модел с евтина поддръжка, или скъпа съответно? Много е важно дали се говори за първоначалният пробег на колата до 200 000км, дали между 200 и 500 или след това! Има коли с нулева поддръжка в първата зона /само консумативи/, с евтина във втората, но със главорежеща цена на поддръжката и рециклирането в третата зона. И обратно- има коли, които са подходящи да се експлоатират само в 2 и 3 зона, защото не са скъпи не само за поддръжка, а и основен ремонт да им направиш, но затова пък да ги караш като нови е набутвация, защото са с ниски мощностни и иконмически показатели....
    Въпрос на точна преценка и познания е да изберем какъв автомобил и в коя зона на живота му да караме. Естествено ако имаме нужната информация относно всеки модел, и ако можем да преценим състоянието при покупката на един стар автомобил адекватно. Иначе разчитаме на късмета си ....Или си купуваме нов автомобил с презумцията "най-хубава кола е новата", и се виждаме в чудо после от неочакваните проблеми и с новите коли...
  • 10 Speeder

    10 3 Отговор
    Не мога да разбера, защо са вкарали толкова автомобили с ангренажен ремък в тази класация. Мерцедес и БМВ от край време са с верига, а поддръжката им е елементарна.
    Някои от новите аудита и те уж са с верига, но това не важи за всички мотори. Колкото до Мултитроника им - то живота е наистина около 50 000 км. след което се сменя скъпоструваща верига в кутията.
  • 11 to6ko

    3 3 Отговор
    Speeder otgovor na vuprosa ti Най-евтините коли за поддръжка
  • 12 Ауди-фен

    16 4 Отговор
    Въпреки,че съм фен на Ауди,определено любимата марка не е сред най-евтините за подръжка.Т'ва дали троши скорости и т.н. е съвсем друга тема,моля колегите да не намесват слаби места и дефекти (особенно тези със задното предавене:)))
    Имал съм 3 модела Ауди и над 10 други марки и за сега Ауди държи рекорда по скъпа подръжка!!!
    Който-квото ще да ми говори,като ти излязат парите от джоба,най-добре знаеш :)
  • 13 хех

    6 3 Отговор
    Глупости, всички знаят, че най-евтината за поддръжка е СЛУЖЕБНАТА кола - поддръжката й е безплатна.........
  • 14 Пешо

    9 3 Отговор
    Все пак класацията е американска, и основно е гледан тамошния пазар. Така че винаги трябва да имаме 1 на ум когато я четем !
  • 15 не на ауди

    7 10 Отговор
    за ауди а 4 не ща и да чувам незнам колко коли съм сменил но а4-ката направо ме съсипа на година по минимум 2- пъти сменям предница направо ме разори - а беше нов внос запазена и се кара само в младост дружба и слатина ,център това е и се спука да се троши повече ауди никога.

    Коментиран от #20, #22

  • 16 Еминем Фен

    13 5 Отговор
    @Не на ауди Виш какви глупости почваш да дрънкаш над 10 ауди-та сме сменили и абсолютно никакви проблеми не сме имали проблема си е твой!!!!
  • 17 Иванов

    6 3 Отговор
    Тази класация показва кои са най-добрите коли. Хем качествени, хем изгодни за поддръжка.
  • 18 Mercedes

    6 3 Отговор
    Караме все над 15 годишни Мерцанки дизел втора ръка-няма проблеми!
  • 19 Mercedes

    4 2 Отговор
    Е, май пропуснах най-важното! С по един предишен собственик, задължително от Германия и се избират на място
  • 20 hienata

    7 4 Отговор

    До коментар #15 от "не на ауди":

    @15 Наистина пиеш измислици. Рециклиран носач на Ауди кара 50 000 км (при тормоз), оригинален кара поне 150 - 200 000км. Рециклиран носач - 18лв, е за какво говорим. Скорости трошела на 50 000км, че нали има гаранция колата, къде ще им излезнат сметките ,ако сменят гаранционно на всеки 50К. А за Опел и аз мога да кажа,че е със супер евтина поддръжка, преди малко си взех дискове за спирачки по 32лв бройката.
  • 21 Дошо

    6 7 Отговор
    Кое бе 50000 на куково лято.Тия ще ги разправяш на, някой който не им е сърбал попарата.Мен за 40000км А4 ме оскуба над 1000 лв само за окачване.(като се замисля май са бая над 1000)В началото само Лемфьордер.После ми писна и купих един комплект за 320лв.Не с тормоз с много пазене стигаше до 5000км.
    По-долу един колега писал за слабите места на Ауди да не се споменават.Ами да за Алуди като за мъртъвците или добро или нищо.Затова ще си затрая за сега.
    Зендер сега разбираш ли защо толкова ги мразя тия коли?И чакай проблемите тепърва почват.Скоростите са само началото.

    Коментиран от #24

  • 22 гаврош

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "не на ауди":

    @15 Асифони ве!
  • 23 йордан

    3 3 Отговор
    Не знам но случайно се качих в колата на един стар познат опел астра, същата горе на снимката и ми даваше усещане за много висок клас афтомобил! Каза че е бил много доволен от колата!
  • 24 hienata

    8 1 Отговор

    До коментар #21 от "Дошо":

    @21 Дошо, кажи ми как за 5000км успя да счупиш всичките носачи наведнъж. Разбирам един,пряко сила два, ама всичките или като тропне един и ти сменяш цялото окачване с ново (явно си паралия или балък). Заради такива като тебе се навъдиха доста фирми които рециклират носачи при това доста качествено и евтино,така че се поизхвърляш в маабетите за скъпите ремонти, ако искаш да ти е евтино купи си Опел (хората са ти го написали)
  • 25 520 zender

    7 1 Отговор
    хиената-Вчера или онзи ден ме пита що съм го скъсал онзи с Х5цата.Отговарям-засича ме двапъти при изпреварване и то със около 140 км в час.Реших трети път да няма пък и да видя кой ме тормози толкова и на магистралата го изядох.Шофьорът се оказа руса кукона..

    Коментиран от #27

  • 26 xiko

    3 0 Отговор
    Вярно ли е ,че ремъчна шайба за дизелово ауди \демферна-тази с гумата по средата\ струва 3000лв.

    Коментиран от #29, #30

  • 27 hienata

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "520 zender":

    @25 Аз предпочитам да ги оставям напред, за да не се налага да си мерим пищовите с онзи който и е купил колата (стигне ли се до там сигурно ми е паднало пердето и съм я ошамарил). Пък и моите коли са слабички.
  • 28 Типеншайн

    7 3 Отговор
    Дошо ли си ,гошо ли си писна ми да чета за твоите проблеми.Няма тема да не оревеш,че си дал пари за ново окачване.По цял ден гледам такива като теб които грам нямат пари ама все на ауди,бмв и мерцедес се хвърлят и после ревът че им е скъпо.Купуваш си една астра или кадет и ти е евтино.Аз толкова аудита съм продал и карал ,че свят ще ти се завие.Как с едно съм нямал твоите проблеми?
  • 29 hienata

    3 2 Отговор

    До коментар #26 от "xiko":

    @26 Вярно е ,че за да се направи обслужване (смяна на ремък и ролки) се разглобява цялата предница и в сервиза вземат мн. пари за работа, а иначе резервни части можеш да си вземеш от някой сайт на мн. добра цена и гаранция,че не е толкова скъпа,защото всичките ролки + ремък бяха някъде около 350лв (не маркови)
  • 30 изрод

    3 3 Отговор

    До коментар #26 от "xiko":

    @26 струва 3800лв носачите струват 2000 аспух 800 фар 600 единия стопове 480 единия, броня 500 задна 600 ремаци400 ролка 200 скоростна кутия 5000 перка на охлаждане 250лева дискове приготви 1500 накладки 1000 турбо 3000 нов волан 1000 щото е истъркан всичко ти излиза-22 130лева с ддс.Допълнително на майсторите плащаш 10 000лева и става 32 130 лева.Но накрая качваш се и караш!
  • 31 Дошо

    3 7 Отговор
    Типенщайн ли си тлпенщайн ли си.Селскат мечта Алуди ще я плюя докато съм жив.АЗ на тая кола се хвърлих именно заради това, че мислех, че няма да е строшеняк какъвто е.Мислех, че като я пазя и подържам няма да има проблеми ама то боклука си е боклук.ДА си бях взел вярно една цедка да си карам без проблеми ама аз на тая куча марка се набутах.А ти проблеми с нея не си имал, защото не си имал такава кола.На тия бракми дори върховите модели са пълни скъсани галоши.Дори S8 е е.ати прехваления боклук.Почнаха и на тях моторите да дават фира рано, рано.Какво остава за дъртите кочеци?Вземи прочети последния брой на Ауто Билд да видиш Б8 що за стока е, тогава ми говори за Алуди колко били хубави.Ба и мизерната фирмичка.
    Не ми се прави на бизнесмен, че кой знае на кой строеж работиш след училище.
  • 32 Mercedes-benz

    3 2 Отговор
    Nai zdraviq i bez nikakva podrajka avtomodil e Mercedes 124 Diesel 94 godina.Samo nafta i gaz.
  • 33 Speeder

    5 1 Отговор
    Ехее тука почнахте да се оливате :D
    Първо аудитата не са чак толкова чупливи, обслужването им е скъпо. Особено на 6-таци, осмаци и т.н. - излиза над 2000 лв. обслужването и то при махленски сервиз, понеже имат доста ремъци и ролки. (Някои от новите модели вече са с верига).
    Предниците им са проблемни заради алуминиевите носачи, но при по-старите модели нещата са от стомана. (Б4, Ц4 и надолу моделите)
    Ръчните им скорости са УНИКАЛНО здрави като за коли с предно, особено на моделите с надлъжно разположен мотор (Всички без "А3")
    Ауди имат и най-здравото и опростено 4х4, на практика не създава грижи и не се обслужва. (освен смяна на масло на 10-15 години) ;)
  • 34 Дошо до 26xiko

    2 3 Отговор
    xiko за демпферния маховик ли говориш?Той е събран заедно със съединителя, тоя ли?На бензиново 1.8Т от 97г. е 1000лв за по-ново и особено за душегуба 2.5ТДИ може и толкова да е.
    При Алудото и това е консуматив да знаеш ааахахахаха
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Speeder

    3 0 Отговор
    Е добре де, като фордовете са с по-евтина поддръжка, колко струва демпферния маховик на мондео?

    Коментиран от #37

  • 37 ббб

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Speeder":

    @36 130лева
  • 38 Дошо

    5 3 Отговор
    Колкото и да струва не вярвам да сдава багажа толкова лесно колкото при боклуците на ВАГ.А и ти сигурен ли си, че е с такъв тип съединител?
    То и на Мерцедес дебитомерите са по-скъпи ама се сменят инцидентно, а при Алуди и това е консуматив или хайде поне е мнго често срещан проблем.
  • 39 Speeder

    1 0 Отговор
    130 лв. на старо ;)
    В мото-пфое цената как е?
  • 40 posetitel

    2 0 Отговор
    Ne me ucudva samo za Sonatata. Ce e dobra-dobra e, az imah edna ot purwata seria 90-ta godina, spukah ja ot karane 7 godini, poweceto ot tjah na gaz, i wleznah w serviz samo 2 puti za remont - protece vodnata pompa i wtorija pyt mi smeniha tamponite na zadnoto okacwane. I dwata remonta bjaha nishto kato pari, eksploatacijata i sushto ne beshe skupa, a bjagashe po magistralata kato bawarec.
  • 41 Mercedes--Benz

    4 3 Отговор
    ot Audi samo priznavam tiq po starite kato 80,80 b4 i 100 vsi4ko drugo e mnogo 4uplivo i ima skupa podrajka.
  • 42 Mercedes benz

    1 1 Отговор
    Napulno saglasen sum s mnenieto na Speeder.Mnogo e prav i tova e to4noto opredelenie za Audi.
  • 43 Лада

    12 1 Отговор
    Най евтино излиза карането на Лада от поколение 2110, Калина и нататък... Евтина като нова, още по евтина като втора употреба... не гният като старите защото са поцинковани, евтини части, движи се почти безпроблемно най малко 100000км, стига да не я кара говедо и да не си мисли някой че може да се кара М10Д или подобни(в общия случай 200-250000км), но дори и да се счупи нещо е евтино, окачването е брутално здраво, оригиналното де, и просто, уникално просто... Може би единствените коли за които е идиотично да се обикалят моргите, на фона на цените на новите части, и набора от китайско-турски-италянски-чешки-полски-бивши ссср републики боклуци не ти ги продават за оригинални заводски. Дори в най критичните моменти може да се изкорми инжекциона, дори двигателя, и да се забоде карбуратор и мотор от самара. Идеално за мизерията по тия ширини...
    А са ме наплюйте, ама това е факт... И аз искам Ауди, Мерцедес или БМВ ама с друга заплата ще да е.... ха-ха-ха...
  • 44 пешо

    4 2 Отговор
    ами имам А4 97г. всички ремъци и ролки със работата ми струваха 250 лв. Усилени носачи 8 бр. немски - 310 лв. Амортисьори 2 бр.-160 лв. Комплект 4 бр. Спирачни дискове със накладки - 460 лв. Скъпо е единствено маслото за автоматика - със гарнитурата и работата излиза около 300 лв., но се сменя на 60 000 и си струва. Всичко след смяна изкарва ПОНЕ 40000-50000 км. и получаваш истински автомобил насреща. За спорове каолко струват чарковете - ами зависи от къде пазарувате - за сравнение, миналата година ми се наложи да сменям дюза на ситроен спринтер - в автомотор - 2200 лв., в пежо люлин - 1050 лв. а при вносителите от БОШ - 650 лв.със смяната...извода е един. Всички коли се чупят, въпеоса е какво получаваш....цената не е най-важна.
  • 45 Mercedes benz

    5 0 Отговор
    Do pesho: Edinstvenoto za Audi koeto nai hubavoto e tova 4e e s predno predavane i varvi zimata navsqkade za razlika ot Mercedes i bmw,sa6to taka i imat mn dobro Quattro.
  • 46 Еминем Фен

    8 5 Отговор
    Хубаво бе щом БМВ и Мерцедеса са толкова велики защо ги няма в класацията?? Поне един от вас да има Ауди да ги плюе които е съгласен с мен да даде едно + за да могат повече хора да го видят
  • 47 Mercedes benz

    3 5 Отговор
    ami za6toto tazi klasaciq e za 4uplivi koli a tq ne vaji za Mercedes i Bmw. Moje da gi vidi6 samo v klasaciite za zdravi i luksozni koli.
  • 48 до Ауди

    1 7 Отговор
    защото когато става дума за "ЕВТИНО" само Ауди може да се намеси в класацията! Евтин боклук = Ауди
  • 49 lydi

    3 1 Отговор
    ami taka stava koito si kopyva ot nai evtinata kola na pazara posle reve po forymite 6to se 4ypela nqma kak marka ot svetoven klas da q zeme6 za parite na nqkoi italianski kenef
  • 50 Mercedes benz

    0 3 Отговор
    O6te predi 100 godini sa kazali ima dva vida koli ''Mercedes i vsi4ki ostanali''
  • 51 qqqqqq

    12 0 Отговор
    Поддръжката не е скъпа, заплатите в България са прекалено ниски.
  • 52 Ивайло Иванов

    2 3 Отговор
    пак са ви Мерцедеси и бмв-та в акъла а има каде каде по добри автомобили.. но не вие сте роби на марките.. е заради такива като вас даржат цена тези кокали...
  • 53 гост

    3 2 Отговор
    "Субкомпактен автомобил , Компактен кросоувър , Пълноразмерен всъдеход"... и.аси колите и.аси чудото П.С. Най евтин за подръжка clio 1993 1.4 земаш си второ за 300 лева и сваляш каквото ти потрябва :D :D :D
  • 54 Mercedes benz

    0 3 Отговор
    xahxah nemoje da si pozvoli6 da kara6 mercedes ili Bmw a sigurno nekoi karuca i 6iba6 magareto po cel den,tova sa dokazani i izpitani marki v balgariq i vinagi 6te e taka,hubavoto struva pari nali se se6ta6 bai''specqlist'' :D
  • 55 Sims

    4 4 Отговор
    Според мен на хора, които не изкарват пари трябва да им се отнеме правото на мнение :D Иначе, когато паричките са ти от мама и тати верно си е най-добре да си джиткаш с мерцедес или бмв.
  • 56 ер343

    3 2 Отговор
    мерцедес ц320, в6, 218кс американска версия - комби = за 3 години масло /89,90$ мерцедес, арлингтън, вирджиния/ и бензин премиум/от 2,95$/галон до 3,89$/галон/. колко по-евтино от това не знам?
    застраховката ми беше 1095$/година
  • 57 Mercedes benz

    0 6 Отговор
    To4no taka suglasen sum s mnenieto na Sims.Koito ne e karal dadena marka kola kak moje da dava mnenie za neq kato neznaeq v su6tnost ni6to.A koito razbira i e v 4as ot koli i suotvetno ima pari kara Mercedes-i i Bmw-ta.Vsi4ko drugo e ala bala,ne6to napodobqva6to koli :D :D
  • 58 случаен

    6 1 Отговор
    некъдърно преведена статия, в която почти всички е объркано...
  • 59 бай ганю

    13 7 Отговор
    Мерцедеса е пълен боклук бвм мани мани всички коли са от тенекия желязо и пластмаса само емблемата вдига цената но нали трябва да сме гъзари с 5 лева в джоба караме бмв хахаха
  • 60 Даниел Петков

    0 1 Отговор
    Здравейте!Коментара ми много не е за тук,за което моля да ме извините!Та въпроса ми е:Струва ли си,чупят ли се и ако да какво най-често,как се държи на сняг,дъжд и изобщо извън асфалт и на асфалт със по-висока скорост стабилни ли са - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=155589205&lang=ru&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&maxPrice=30001&features=ABS&features=ESP&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=90000&categories=OffRoad&pageNumber=1
    Моля ако някой изкаже мнение да е компетентен,а не някой пубер на 14!
  • 61 гостенин

    1 0 Отговор
    Мързи ме да пиша сайта ,кажи за какво става дума?
  • 62 Даниел Петков

    0 0 Отговор
    Става въпрос за Фолцваген Тоуарег 3.0 тди,239кс. 7/2009г на 76 250км,цена 29 000 евро без ддс!

    Коментиран от #63

  • 63 хари!

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "Даниел Петков":

    @62 Добър избор! Надежден джип от категорията на х5 но с по ефтина подражка.
  • 64 Mercedes benz

    1 3 Отговор
    Do bai ganu: e hal haber si nema6 ot koli.Moje samo da sanuva6 takava kola. :D :D
  • 65 Дошо до hienata 24

    2 4 Отговор
    не бе мен не съм сменял цялата предница на 5ооо.Тоя месец един другия два и така.Тоя кош и много да го пазиш а аз много пазя всичко, което имам не си струва.Толкова е зле, че една по-солидна дупка с 50-60км/ч и някой носач е заминал.От чудо потърсих по-евтин вариант, че то вече не се понасяше успоредно с другите ядове, които ми създаваше легендата Б5.И не съм само аз нали знаеш.А един съсед како му се скъса носач в движение и моментално я продаде.Друг пък я даде за 2000лв само и само да се оттърве.Няма такъв боклук на Земята като Ауди.Гледам оня ден в Ауто билд и най-новия модел Б8 същата говня.И 100000 не може да изкара без сериозен ремонт.Добре, че я продадох и аз.Един от щастливите дни в живота ми беше този, в който я изритах от дома.Ако не я бяха купили щях да я засиля някъде по деретата и да се маха де...а и кенефа.
    Ауди - никога вече!

    Коментиран от #94

  • 66 Дошо

    0 3 Отговор
    Не бе мен Фолксваген Туарег се казва ,,джипа"
    Като бяхме малки с хлапетата от махалата казвахме Фолцваген.А Туарег е кръстен на едно номадско племе в Сахара.Както и да е ти или си не'кво лапе от тези, които хващат компа преди да търгнат на училище или си няк'ъв супер неграмотен.К'во да ти обяснявам като няма да го възприемеш, асимилираш и т.н?

    Коментиран от #67

  • 67 Даниел Петков

    2 0 Отговор

    До коментар #66 от "Дошо":

    @66 Пич за мен ли говориш...?
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 бай Димо

    1 1 Отговор
    Харесахте ми тоя път пичове, евала!
    Значи карам ,ама яката, и винаги си имам две коли- щото едната може да се прецака нещо... та си мисля- едната тежи към тон, и съм минал към 150к с нея ремонти- не повече от 1000 пари, гори 11 газ- ама няма клима, хидравлик, ел.
    Другата тежи около 1,8 т. две години я карах без грижа - около 70к общо, но сега окачвания, съединители - с една дума кефа се плаща,така че господа помислете за това отначало- КЕФА ЦЕНА ИМА ЛИ???,а
  • 70 ккк

    1 1 Отговор
    Ауди евтина за поддръжка?
  • 71 bosshoss

    2 3 Отговор
    тоарега е голф 5 за пораснали,истината е бмв х5 момчета бензин газ 3.0-лек мотор здрава ходова част.и проблеми с кутията няма.

    Коментиран от #82

  • 72 bosshoss

    1 0 Отговор
    тези електронни коли да си ги карат тези дето си ги правят,те карат лимузини а ние пласмасории и мукава
  • 73 Stoyan

    0 1 Отговор
    @bosshoss
    А като окапе никасила ....
    Проблеми с автомат.кутиите и диренциалите има, ела ги виж.
  • 74 Stoyan

    4 1 Отговор
    @Дошо,

    Твоите тегоби с Б5-цата ги знаем всички.

    Я си помисли дали се наричат дефекти, проблемите на кола на 15г-17г. и сигурно над 600-700хк.
    Единици са моделите, набор на твоята, които се срещат често по пътищата.

    Не си прехвърляй глупостта на машината, тя глупостта си е твоя.

  • 75 Vla

    5 1 Отговор
    За Audi! Ako някой се интересува. А4 2009 211коня 4 цилиндара,турбо 4х4! Няма нищо общо с моделите а4 от преди това. Тази кола трепе vw,nissan,Toyota,honda,Subaru,hundai,Mazda ,ford sel sport ,всички модели са от 2012. За френски коли няма да говоря. Това което тази кола ти дава е нещо което не съм срещал при по долно изброените марки в еквивалентни модели! Ако някой има вазможност да се качи и каже какво мисли ще се радвам! Феновете на другите две марки,.... Да знам!

    Коментиран от #76

  • 76 Вло

    0 5 Отговор

    До коментар #75 от "Vla":

    @75 така си мислиш щото друго не си карал
  • 77 Дошо

    3 3 Отговор
    Стояне ами защо 18 годишния Рав 4 не се чупи?Нищо, ама нищо, разбираш ли?
    Не е само моята бе с колко хора собственици на фейслифта дето са като излезли от завода оня ден съм говорил тая кола ги е отказала от марката.Не ми разтягай теории Ауди е боклук.
  • 78 Георги

    5 0 Отговор
    Е, чак пък Ауди да е боклук, малко пресилено ми се струва. Има поддържани коли и поддържани коли, това е истината. Факт е, че колкото по-малко електроника и екстри - толкова по-издръжлива колата. А колкото до двигателите на Тойота, там наистина празно няма, добри са.
  • 79 Христо

    2 0 Отговор
    Колеги, чета ви с интерес. Разбирам всички сте доста компетентни професионалисти, ще се радвам да ми препоръчате каква марка кола е най-добре (най-добрата) да си купя?

    Коментиран от #81, #85

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Васко

    1 7 Отговор

    До коментар #79 от "Христо":

    @79 Ще ти препоръчам три коли които наистина са безпроблемни единия е голф 5 1.6 фси.Другия е хонда сивик 1.6 ввт.третата кола е бмв 318 1.9 ти решавай кое ще избереш!
  • 82 Kobester

    4 1 Отговор

    До коментар #71 от "bosshoss":

    @71 Х5 на газ???
    @63 И определено по-добър от Х5
    @45 Че малко ли е????
    @28 Как астра бе батко, нали трябва да е гъзар, поне гтр, ако не мерцедес, бмв, ауди иначе не става.
    @24 много вярно.
    @21 Ами хубава кола без пари НЕ СТАВА. Да ти имам проблемите, 1000лв за предница, еми да. Нормално ментето за 300 да не издържи много.
    @16 Еми разбира се. Като не знаете как да ги поддържате тези аудита и използвате части от разни морги, втора употреба и не знам си какви други ментета, нормално да се чупят, и после аудитата били гадни, айде моля ви се, глупости...
    @15 За да сменяш предница по 2 пъти по година значи най-малкото караш като селянин. Някой хора за по 3-4 години не са сменили 1, ти за година 2, айде моля ти се. Запази си тъпите изкавания.
    @8 Обади се на лекаря си.
    @7 абсолютно
    @1 Е мултитроник нормално. Инче ауди е с евтина поддръжка сравнение с мерцедес бмв лексус и други премиум марки.
  • 83 благой от минстрой

    9 4 Отговор
    АУДИ - ЕВТИНА ПОДРЪЖКА... ХА ХА ХА

    Коментиран от #88

  • 84 до Христо

    5 6 Отговор
    Само японска кола мога да ти препоръчам! Тойота или Мазда! Това е истината! Ако имаш повече пари за кола, Лексус или Инфинити.
  • 85 hienata

    3 1 Отговор

    До коментар #79 от "Христо":

    @79 Христо, първо си задай въпроса какъв клас кола търсиш. Второ с какво гориво. Трето до колко пари и чак тогава можем да сме ти полезни. Съгласен съм с Васко (може би бих избрал Голф с базовия дизел), но това са коли около 10 000лв, че и отгоре. Така,че отговори си на трите въпроса и тогава пак питай, може и да отсееш истината сред хвалбите за личните ни автомобили (всеки си хвали неговото). А , и евтино и хубаво няма.
  • 86 PlimP

    5 1 Отговор
    дъртите и добре сглобени, замислени, с качествени материали коли които вие наричате каруци, те са здрави и надеждни, АУДИ 80,90,100 Опел вектра,астра,корса,аскона, ОМЕГА ЛОТУС, БМВ Е28,Е36,Е34,E32,E38,E23 СИТРОЕН ЗХ, ксантия, ХМ(фейслифт), фолксваген голф1,2,3, пасат до към 92-ра, джета 1 и прочие, и прочие, нито една от сегашните аудита (примерно) не може да се качи и на малкия пръст на 80 или 100, коя от сегашните нови колици ще изтърпи дърмяскане 20г. и ще продължава да бъде на ниво, май нито една
  • 87 LADA

    5 2 Отговор
    Неточно изследване. Типично американско. Най-евтината и за купуване /нова/ и за поддържане кола е LADA, като това се отнася особено за LADA 4X4M - старата LADA NIVA. Няма база за сравнение в цените, в пъти не в проценти са по евтини. А за здравина много съвременни коли не могат да достигнат и една трета от пробега на руските машини.
  • 88 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #83 от "благой от минстрой":

    @83 naistina smeshno tvardenie.
  • 89 марин жеков

    4 2 Отговор
    mi , mnogo sam 4el na temata zdrav avtomobil , potkrepqm mnenieto na g-n plimp , 4e staroto - nema ravno , no nikoii ne spomena markata "VOLVO" - Naistina dostoen konkurent , osobenno s koman real , nesam profesor (no nemat - ravni ) kato ikonomiq i bezopasnost , Blagodarqvi
  • 90 Брежнев

    3 2 Отговор
    Евтини коли много.Въпроса е след 2000 та година има ли качествени коли.Отговора е не.Произвеждат само пластмасови боклуци от отпадъчни продукти които едва издаянват гаранцията.Е вярно то за 15000лв човек не може да очаква друго ,но дали е разумно да си купиш кола която след 5 години ще струва 3000лв?
  • 91 рендето евтинето

    5 4 Отговор
    Поддръжката зависи от конкретната държава. За Бълхария най евтината кола е старата. Моето Ренде Клио го карам 8 години и съм наливал само бензин и масло по 8 лв литъра. Сменил съм маншони и тампони за 100 лв и накладки за 60 лв. с труда и тва е. Карам го в града всеки ден. Данъка ми е 14 лв на година. Ако жената не я беше срам, че кара стара кола щях да си го карам докато се предаде.
  • 92 TUV

    0 0 Отговор
    @Компактен кросоувър - Nissan Juke @.
    това ми прозвуча странно при положение че преди повече от 2 седмици в Yahoo то показаха неква хамериканска класация за most useless.Първенец в листата беше споменатият по-горе кросоувър.
  • 93 Тихомир

    3 2 Отговор
    Създателите на италианските "кенефи" колкото са направили за останалите дърводелски марки,няма да го направи абсолютно никой друг!!!! Пък ти си малко кат жабата и коня-видяла жабата че подковават коня и тя вдиднала крак!!!!! Почти никой не кара Фиат,Алфа Ромео или Ланчия и били боклуци а ? Кво да ти наливам акъл в главата? Лисицата не могла да стигне гроздето и казала че било кисело! Кат си некадърник и каруца с кон да ти дадат и на нея ще намериш кво да и счупиш! :)

    Коментиран от #99

  • 94 Гого

    3 0 Отговор

    До коментар #65 от "Дошо до hienata 24":

    Дошо тии ме изплаши с тва алди бе братле, ще си купувам мерц май
  • 95 BMW ентусиаст

    2 1 Отговор
    Карам BMW 😎 и се гордея много с тази прекрасна машина, като се счупи ме е яд, но като седна в нея и всичко ми минава, хайде със здраве и по-малко да правим. 740 D
  • 96 Джингиби

    2 0 Отговор
    Най- евтина за подръжка? Стига глупости всеки ще си купи това което му харесва. А като се счупи ....ще му мисли всяко нещо с времето си
    .
  • 97 Един

    7 2 Отговор
    Мой приятел монтьор си изгледа децата и ги изучи от тия Аудита и БМВта......не щот са лоши а щото такива ги имаме тука в Бг.
    Да се хвалиш че Карл 20г. БМВ е взе едно да се хвалиш че чукш 60годишна плеймейтка....

    Коментиран от #100

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Мариян Минев

    2 0 Отговор

    До коментар #93 от "Тихомир ":

    От многото си години в Италия,твърдя-дизелът(мултижет),бензинът(мултиарт),са идейно и технологично над другите...Проблема на Фиат,са синдикатите(под шапката на комунистите),които с перманентните си стачки,дестабилизираха,Фиат!Фиат изнесе производството(голяма част),закупи Крайслер,реорганизира се и тръгна нагоре с модели и качество!!!
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.