ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Не съм изненадан за Опел .Не съм изненадан и за БМВ.Изненада ме това че Ауди са лесни за подръжка.Да ме извинят АУДИ феновете ама шефа ми купи за фирмата служебно А4 мултитроник и скоростната кутия вече не е наред след някакви си 55 000км.Че аз имам толкова с моето 11годишно 530Д.
Сото...какво да ти кажа..Все си мисля че германските премиум марки са три ама това ауди наистина ме шашна.Да-премиум изработка.Не е пестено от материалите но тази скоростна кутия...Аз не съм го карал-залагам на моето 530Д-плащат ми нафтата.Ама колегите вече си сксубят косите..
Като се говори общо, не се казва нищо. Какво значи да се цитира марка или модел с евтина поддръжка, или скъпа съответно? Много е важно дали се говори за първоначалният пробег на колата до 200 000км, дали между 200 и 500 или след това! Има коли с нулева поддръжка в първата зона /само консумативи/, с евтина във втората, но със главорежеща цена на поддръжката и рециклирането в третата зона. И обратно- има коли, които са подходящи да се експлоатират само в 2 и 3 зона, защото не са скъпи не само за поддръжка, а и основен ремонт да им направиш, но затова пък да ги караш като нови е набутвация, защото са с ниски мощностни и иконмически показатели....
Въпрос на точна преценка и познания е да изберем какъв автомобил и в коя зона на живота му да караме. Естествено ако имаме нужната информация относно всеки модел, и ако можем да преценим състоянието при покупката на един стар автомобил адекватно. Иначе разчитаме на късмета си ....Или си купуваме нов автомобил с презумцията "най-хубава кола е новата", и се виждаме в чудо после от неочакваните проблеми и с новите коли...
Не мога да разбера, защо са вкарали толкова автомобили с ангренажен ремък в тази класация. Мерцедес и БМВ от край време са с верига, а поддръжката им е елементарна.
Някои от новите аудита и те уж са с верига, но това не важи за всички мотори. Колкото до Мултитроника им - то живота е наистина около 50 000 км. след което се сменя скъпоструваща верига в кутията.
Въпреки,че съм фен на Ауди,определено любимата марка не е сред най-евтините за подръжка.Т'ва дали троши скорости и т.н. е съвсем друга тема,моля колегите да не намесват слаби места и дефекти (особенно тези със задното предавене:)))
Имал съм 3 модела Ауди и над 10 други марки и за сега Ауди държи рекорда по скъпа подръжка!!!
Който-квото ще да ми говори,като ти излязат парите от джоба,най-добре знаеш :)
за ауди а 4 не ща и да чувам незнам колко коли съм сменил но а4-ката направо ме съсипа на година по минимум 2- пъти сменям предница направо ме разори - а беше нов внос запазена и се кара само в младост дружба и слатина ,център това е и се спука да се троши повече ауди никога.
@15 Наистина пиеш измислици. Рециклиран носач на Ауди кара 50 000 км (при тормоз), оригинален кара поне 150 - 200 000км. Рециклиран носач - 18лв, е за какво говорим. Скорости трошела на 50 000км, че нали има гаранция колата, къде ще им излезнат сметките ,ако сменят гаранционно на всеки 50К. А за Опел и аз мога да кажа,че е със супер евтина поддръжка, преди малко си взех дискове за спирачки по 32лв бройката.
Кое бе 50000 на куково лято.Тия ще ги разправяш на, някой който не им е сърбал попарата.Мен за 40000км А4 ме оскуба над 1000 лв само за окачване.(като се замисля май са бая над 1000)В началото само Лемфьордер.После ми писна и купих един комплект за 320лв.Не с тормоз с много пазене стигаше до 5000км.
По-долу един колега писал за слабите места на Ауди да не се споменават.Ами да за Алуди като за мъртъвците или добро или нищо.Затова ще си затрая за сега.
Зендер сега разбираш ли защо толкова ги мразя тия коли?И чакай проблемите тепърва почват.Скоростите са само началото.
Не знам но случайно се качих в колата на един стар познат опел астра, същата горе на снимката и ми даваше усещане за много висок клас афтомобил! Каза че е бил много доволен от колата!
@21 Дошо, кажи ми как за 5000км успя да счупиш всичките носачи наведнъж. Разбирам един,пряко сила два, ама всичките или като тропне един и ти сменяш цялото окачване с ново (явно си паралия или балък). Заради такива като тебе се навъдиха доста фирми които рециклират носачи при това доста качествено и евтино,така че се поизхвърляш в маабетите за скъпите ремонти, ако искаш да ти е евтино купи си Опел (хората са ти го написали)
хиената-Вчера или онзи ден ме пита що съм го скъсал онзи с Х5цата.Отговарям-засича ме двапъти при изпреварване и то със около 140 км в час.Реших трети път да няма пък и да видя кой ме тормози толкова и на магистралата го изядох.Шофьорът се оказа руса кукона..
@25 Аз предпочитам да ги оставям напред, за да не се налага да си мерим пищовите с онзи който и е купил колата (стигне ли се до там сигурно ми е паднало пердето и съм я ошамарил). Пък и моите коли са слабички.
Дошо ли си ,гошо ли си писна ми да чета за твоите проблеми.Няма тема да не оревеш,че си дал пари за ново окачване.По цял ден гледам такива като теб които грам нямат пари ама все на ауди,бмв и мерцедес се хвърлят и после ревът че им е скъпо.Купуваш си една астра или кадет и ти е евтино.Аз толкова аудита съм продал и карал ,че свят ще ти се завие.Как с едно съм нямал твоите проблеми?
@26 Вярно е ,че за да се направи обслужване (смяна на ремък и ролки) се разглобява цялата предница и в сервиза вземат мн. пари за работа, а иначе резервни части можеш да си вземеш от някой сайт на мн. добра цена и гаранция,че не е толкова скъпа,защото всичките ролки + ремък бяха някъде около 350лв (не маркови)
Типенщайн ли си тлпенщайн ли си.Селскат мечта Алуди ще я плюя докато съм жив.АЗ на тая кола се хвърлих именно заради това, че мислех, че няма да е строшеняк какъвто е.Мислех, че като я пазя и подържам няма да има проблеми ама то боклука си е боклук.ДА си бях взел вярно една цедка да си карам без проблеми ама аз на тая куча марка се набутах.А ти проблеми с нея не си имал, защото не си имал такава кола.На тия бракми дори върховите модели са пълни скъсани галоши.Дори S8 е е.ати прехваления боклук.Почнаха и на тях моторите да дават фира рано, рано.Какво остава за дъртите кочеци?Вземи прочети последния брой на Ауто Билд да видиш Б8 що за стока е, тогава ми говори за Алуди колко били хубави.Ба и мизерната фирмичка.
Не ми се прави на бизнесмен, че кой знае на кой строеж работиш след училище.
Ехее тука почнахте да се оливате :D
Първо аудитата не са чак толкова чупливи, обслужването им е скъпо. Особено на 6-таци, осмаци и т.н. - излиза над 2000 лв. обслужването и то при махленски сервиз, понеже имат доста ремъци и ролки. (Някои от новите модели вече са с верига).
Предниците им са проблемни заради алуминиевите носачи, но при по-старите модели нещата са от стомана. (Б4, Ц4 и надолу моделите)
Ръчните им скорости са УНИКАЛНО здрави като за коли с предно, особено на моделите с надлъжно разположен мотор (Всички без "А3")
Ауди имат и най-здравото и опростено 4х4, на практика не създава грижи и не се обслужва. (освен смяна на масло на 10-15 години) ;)
xiko за демпферния маховик ли говориш?Той е събран заедно със съединителя, тоя ли?На бензиново 1.8Т от 97г. е 1000лв за по-ново и особено за душегуба 2.5ТДИ може и толкова да е.
При Алудото и това е консуматив да знаеш ааахахахаха
Колкото и да струва не вярвам да сдава багажа толкова лесно колкото при боклуците на ВАГ.А и ти сигурен ли си, че е с такъв тип съединител?
То и на Мерцедес дебитомерите са по-скъпи ама се сменят инцидентно, а при Алуди и това е консуматив или хайде поне е мнго често срещан проблем.
Ne me ucudva samo za Sonatata. Ce e dobra-dobra e, az imah edna ot purwata seria 90-ta godina, spukah ja ot karane 7 godini, poweceto ot tjah na gaz, i wleznah w serviz samo 2 puti za remont - protece vodnata pompa i wtorija pyt mi smeniha tamponite na zadnoto okacwane. I dwata remonta bjaha nishto kato pari, eksploatacijata i sushto ne beshe skupa, a bjagashe po magistralata kato bawarec.
Най евтино излиза карането на Лада от поколение 2110, Калина и нататък... Евтина като нова, още по евтина като втора употреба... не гният като старите защото са поцинковани, евтини части, движи се почти безпроблемно най малко 100000км, стига да не я кара говедо и да не си мисли някой че може да се кара М10Д или подобни(в общия случай 200-250000км), но дори и да се счупи нещо е евтино, окачването е брутално здраво, оригиналното де, и просто, уникално просто... Може би единствените коли за които е идиотично да се обикалят моргите, на фона на цените на новите части, и набора от китайско-турски-италянски-чешки-полски-бивши ссср републики боклуци не ти ги продават за оригинални заводски. Дори в най критичните моменти може да се изкорми инжекциона, дори двигателя, и да се забоде карбуратор и мотор от самара. Идеално за мизерията по тия ширини...
А са ме наплюйте, ама това е факт... И аз искам Ауди, Мерцедес или БМВ ама с друга заплата ще да е.... ха-ха-ха...
ами имам А4 97г. всички ремъци и ролки със работата ми струваха 250 лв. Усилени носачи 8 бр. немски - 310 лв. Амортисьори 2 бр.-160 лв. Комплект 4 бр. Спирачни дискове със накладки - 460 лв. Скъпо е единствено маслото за автоматика - със гарнитурата и работата излиза около 300 лв., но се сменя на 60 000 и си струва. Всичко след смяна изкарва ПОНЕ 40000-50000 км. и получаваш истински автомобил насреща. За спорове каолко струват чарковете - ами зависи от къде пазарувате - за сравнение, миналата година ми се наложи да сменям дюза на ситроен спринтер - в автомотор - 2200 лв., в пежо люлин - 1050 лв. а при вносителите от БОШ - 650 лв.със смяната...извода е един. Всички коли се чупят, въпеоса е какво получаваш....цената не е най-важна.
Do pesho: Edinstvenoto za Audi koeto nai hubavoto e tova 4e e s predno predavane i varvi zimata navsqkade za razlika ot Mercedes i bmw,sa6to taka i imat mn dobro Quattro.
Хубаво бе щом БМВ и Мерцедеса са толкова велики защо ги няма в класацията?? Поне един от вас да има Ауди да ги плюе които е съгласен с мен да даде едно + за да могат повече хора да го видят
ami taka stava koito si kopyva ot nai evtinata kola na pazara posle reve po forymite 6to se 4ypela nqma kak marka ot svetoven klas da q zeme6 za parite na nqkoi italianski kenef
пак са ви Мерцедеси и бмв-та в акъла а има каде каде по добри автомобили.. но не вие сте роби на марките.. е заради такива като вас даржат цена тези кокали...
xahxah nemoje da si pozvoli6 da kara6 mercedes ili Bmw a sigurno nekoi karuca i 6iba6 magareto po cel den,tova sa dokazani i izpitani marki v balgariq i vinagi 6te e taka,hubavoto struva pari nali se se6ta6 bai''specqlist'' :D
Според мен на хора, които не изкарват пари трябва да им се отнеме правото на мнение :D Иначе, когато паричките са ти от мама и тати верно си е най-добре да си джиткаш с мерцедес или бмв.
мерцедес ц320, в6, 218кс американска версия - комби = за 3 години масло /89,90$ мерцедес, арлингтън, вирджиния/ и бензин премиум/от 2,95$/галон до 3,89$/галон/. колко по-евтино от това не знам?
застраховката ми беше 1095$/година
To4no taka suglasen sum s mnenieto na Sims.Koito ne e karal dadena marka kola kak moje da dava mnenie za neq kato neznaeq v su6tnost ni6to.A koito razbira i e v 4as ot koli i suotvetno ima pari kara Mercedes-i i Bmw-ta.Vsi4ko drugo e ala bala,ne6to napodobqva6to koli :D :D
Мерцедеса е пълен боклук бвм мани мани всички коли са от тенекия желязо и пластмаса само емблемата вдига цената но нали трябва да сме гъзари с 5 лева в джоба караме бмв хахаха
Здравейте!Коментара ми много не е за тук,за което моля да ме извините!Та въпроса ми е:Струва ли си,чупят ли се и ако да какво най-често,как се държи на сняг,дъжд и изобщо извън асфалт и на асфалт със по-висока скорост стабилни ли са - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=155589205&lang=ru&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&maxPrice=30001&features=ABS&features=ESP&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=90000&categories=OffRoad&pageNumber=1
Моля ако някой изкаже мнение да е компетентен,а не някой пубер на 14!
не бе мен не съм сменял цялата предница на 5ооо.Тоя месец един другия два и така.Тоя кош и много да го пазиш а аз много пазя всичко, което имам не си струва.Толкова е зле, че една по-солидна дупка с 50-60км/ч и някой носач е заминал.От чудо потърсих по-евтин вариант, че то вече не се понасяше успоредно с другите ядове, които ми създаваше легендата Б5.И не съм само аз нали знаеш.А един съсед како му се скъса носач в движение и моментално я продаде.Друг пък я даде за 2000лв само и само да се оттърве.Няма такъв боклук на Земята като Ауди.Гледам оня ден в Ауто билд и най-новия модел Б8 същата говня.И 100000 не може да изкара без сериозен ремонт.Добре, че я продадох и аз.Един от щастливите дни в живота ми беше този, в който я изритах от дома.Ако не я бяха купили щях да я засиля някъде по деретата и да се маха де...а и кенефа.
Ауди - никога вече!
Не бе мен Фолксваген Туарег се казва ,,джипа"
Като бяхме малки с хлапетата от махалата казвахме Фолцваген.А Туарег е кръстен на едно номадско племе в Сахара.Както и да е ти или си не'кво лапе от тези, които хващат компа преди да търгнат на училище или си няк'ъв супер неграмотен.К'во да ти обяснявам като няма да го възприемеш, асимилираш и т.н?
Харесахте ми тоя път пичове, евала!
Значи карам ,ама яката, и винаги си имам две коли- щото едната може да се прецака нещо... та си мисля- едната тежи към тон, и съм минал към 150к с нея ремонти- не повече от 1000 пари, гори 11 газ- ама няма клима, хидравлик, ел.
Другата тежи около 1,8 т. две години я карах без грижа - около 70к общо, но сега окачвания, съединители - с една дума кефа се плаща,така че господа помислете за това отначало- КЕФА ЦЕНА ИМА ЛИ???,а
Я си помисли дали се наричат дефекти, проблемите на кола на 15г-17г. и сигурно над 600-700хк.
Единици са моделите, набор на твоята, които се срещат често по пътищата.
Не си прехвърляй глупостта на машината, тя глупостта си е твоя.
За Audi! Ako някой се интересува. А4 2009 211коня 4 цилиндара,турбо 4х4! Няма нищо общо с моделите а4 от преди това. Тази кола трепе vw,nissan,Toyota,honda,Subaru,hundai,Mazda ,ford sel sport ,всички модели са от 2012. За френски коли няма да говоря. Това което тази кола ти дава е нещо което не съм срещал при по долно изброените марки в еквивалентни модели! Ако някой има вазможност да се качи и каже какво мисли ще се радвам! Феновете на другите две марки,.... Да знам!
Стояне ами защо 18 годишния Рав 4 не се чупи?Нищо, ама нищо, разбираш ли?
Не е само моята бе с колко хора собственици на фейслифта дето са като излезли от завода оня ден съм говорил тая кола ги е отказала от марката.Не ми разтягай теории Ауди е боклук.
Е, чак пък Ауди да е боклук, малко пресилено ми се струва. Има поддържани коли и поддържани коли, това е истината. Факт е, че колкото по-малко електроника и екстри - толкова по-издръжлива колата. А колкото до двигателите на Тойота, там наистина празно няма, добри са.
Колеги, чета ви с интерес. Разбирам всички сте доста компетентни професионалисти, ще се радвам да ми препоръчате каква марка кола е най-добре (най-добрата) да си купя?
@79 Ще ти препоръчам три коли които наистина са безпроблемни единия е голф 5 1.6 фси.Другия е хонда сивик 1.6 ввт.третата кола е бмв 318 1.9 ти решавай кое ще избереш!
@71 Х5 на газ???
@63 И определено по-добър от Х5
@45 Че малко ли е????
@28 Как астра бе батко, нали трябва да е гъзар, поне гтр, ако не мерцедес, бмв, ауди иначе не става.
@24 много вярно.
@21 Ами хубава кола без пари НЕ СТАВА. Да ти имам проблемите, 1000лв за предница, еми да. Нормално ментето за 300 да не издържи много.
@16 Еми разбира се. Като не знаете как да ги поддържате тези аудита и използвате части от разни морги, втора употреба и не знам си какви други ментета, нормално да се чупят, и после аудитата били гадни, айде моля ви се, глупости...
@15 За да сменяш предница по 2 пъти по година значи най-малкото караш като селянин. Някой хора за по 3-4 години не са сменили 1, ти за година 2, айде моля ти се. Запази си тъпите изкавания.
@8 Обади се на лекаря си.
@7 абсолютно
@1 Е мултитроник нормално. Инче ауди е с евтина поддръжка сравнение с мерцедес бмв лексус и други премиум марки.
@79 Христо, първо си задай въпроса какъв клас кола търсиш. Второ с какво гориво. Трето до колко пари и чак тогава можем да сме ти полезни. Съгласен съм с Васко (може би бих избрал Голф с базовия дизел), но това са коли около 10 000лв, че и отгоре. Така,че отговори си на трите въпроса и тогава пак питай, може и да отсееш истината сред хвалбите за личните ни автомобили (всеки си хвали неговото). А , и евтино и хубаво няма.
дъртите и добре сглобени, замислени, с качествени материали коли които вие наричате каруци, те са здрави и надеждни, АУДИ 80,90,100 Опел вектра,астра,корса,аскона, ОМЕГА ЛОТУС, БМВ Е28,Е36,Е34,E32,E38,E23 СИТРОЕН ЗХ, ксантия, ХМ(фейслифт), фолксваген голф1,2,3, пасат до към 92-ра, джета 1 и прочие, и прочие, нито една от сегашните аудита (примерно) не може да се качи и на малкия пръст на 80 или 100, коя от сегашните нови колици ще изтърпи дърмяскане 20г. и ще продължава да бъде на ниво, май нито една
Неточно изследване. Типично американско. Най-евтината и за купуване /нова/ и за поддържане кола е LADA, като това се отнася особено за LADA 4X4M - старата LADA NIVA. Няма база за сравнение в цените, в пъти не в проценти са по евтини. А за здравина много съвременни коли не могат да достигнат и една трета от пробега на руските машини.
mi , mnogo sam 4el na temata zdrav avtomobil , potkrepqm mnenieto na g-n plimp , 4e staroto - nema ravno , no nikoii ne spomena markata "VOLVO" - Naistina dostoen konkurent , osobenno s koman real , nesam profesor (no nemat - ravni ) kato ikonomiq i bezopasnost , Blagodarqvi
Евтини коли много.Въпроса е след 2000 та година има ли качествени коли.Отговора е не.Произвеждат само пластмасови боклуци от отпадъчни продукти които едва издаянват гаранцията.Е вярно то за 15000лв човек не може да очаква друго ,но дали е разумно да си купиш кола която след 5 години ще струва 3000лв?
Поддръжката зависи от конкретната държава. За Бълхария най евтината кола е старата. Моето Ренде Клио го карам 8 години и съм наливал само бензин и масло по 8 лв литъра. Сменил съм маншони и тампони за 100 лв и накладки за 60 лв. с труда и тва е. Карам го в града всеки ден. Данъка ми е 14 лв на година. Ако жената не я беше срам, че кара стара кола щях да си го карам докато се предаде.
@Компактен кросоувър - Nissan Juke @.
това ми прозвуча странно при положение че преди повече от 2 седмици в Yahoo то показаха неква хамериканска класация за most useless.Първенец в листата беше споменатият по-горе кросоувър.
Създателите на италианските "кенефи" колкото са направили за останалите дърводелски марки,няма да го направи абсолютно никой друг!!!! Пък ти си малко кат жабата и коня-видяла жабата че подковават коня и тя вдиднала крак!!!!! Почти никой не кара Фиат,Алфа Ромео или Ланчия и били боклуци а ? Кво да ти наливам акъл в главата? Лисицата не могла да стигне гроздето и казала че било кисело! Кат си некадърник и каруца с кон да ти дадат и на нея ще намериш кво да и счупиш! :)
Карам BMW 😎 и се гордея много с тази прекрасна машина, като се счупи ме е яд, но като седна в нея и всичко ми минава, хайде със здраве и по-малко да правим. 740 D
Мой приятел монтьор си изгледа децата и ги изучи от тия Аудита и БМВта......не щот са лоши а щото такива ги имаме тука в Бг.
Да се хвалиш че Карл 20г. БМВ е взе едно да се хвалиш че чукш 60годишна плеймейтка....
От многото си години в Италия,твърдя-дизелът(мултижет),бензинът(мултиарт),са идейно и технологично над другите...Проблема на Фиат,са синдикатите(под шапката на комунистите),които с перманентните си стачки,дестабилизираха,Фиат!Фиат изнесе производството(голяма част),закупи Крайслер,реорганизира се и тръгна нагоре с модели и качество!!!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 520 zender
Коментиран от #5
11:23 13.02.2012
2 бръммм
11:25 13.02.2012
3 M-POWER
Коментиран от #98
11:27 13.02.2012
4 520 зендер
11:29 13.02.2012
5 ВИП АМГ
До коментар #1 от "520 zender":
@1 kolega zashto se iznenadvash za Audi?to samo decata ne znaiat che Audi troshi skorosti na porazia.11:41 13.02.2012
6 520 zender
11:52 13.02.2012
7 ВИП АМГ
11:52 13.02.2012
8 redrum
11:55 13.02.2012
9 НЕДКО САВЧЕВ
Въпрос на точна преценка и познания е да изберем какъв автомобил и в коя зона на живота му да караме. Естествено ако имаме нужната информация относно всеки модел, и ако можем да преценим състоянието при покупката на един стар автомобил адекватно. Иначе разчитаме на късмета си ....Или си купуваме нов автомобил с презумцията "най-хубава кола е новата", и се виждаме в чудо после от неочакваните проблеми и с новите коли...
12:04 13.02.2012
10 Speeder
Някои от новите аудита и те уж са с верига, но това не важи за всички мотори. Колкото до Мултитроника им - то живота е наистина около 50 000 км. след което се сменя скъпоструваща верига в кутията.
12:44 13.02.2012
11 to6ko
13:14 13.02.2012
12 Ауди-фен
Имал съм 3 модела Ауди и над 10 други марки и за сега Ауди държи рекорда по скъпа подръжка!!!
Който-квото ще да ми говори,като ти излязат парите от джоба,най-добре знаеш :)
13:17 13.02.2012
13 хех
13:23 13.02.2012
14 Пешо
13:27 13.02.2012
15 не на ауди
Коментиран от #20, #22
13:54 13.02.2012
16 Еминем Фен
14:02 13.02.2012
17 Иванов
14:33 13.02.2012
18 Mercedes
14:36 13.02.2012
19 Mercedes
14:39 13.02.2012
20 hienata
До коментар #15 от "не на ауди":
@15 Наистина пиеш измислици. Рециклиран носач на Ауди кара 50 000 км (при тормоз), оригинален кара поне 150 - 200 000км. Рециклиран носач - 18лв, е за какво говорим. Скорости трошела на 50 000км, че нали има гаранция колата, къде ще им излезнат сметките ,ако сменят гаранционно на всеки 50К. А за Опел и аз мога да кажа,че е със супер евтина поддръжка, преди малко си взех дискове за спирачки по 32лв бройката.14:56 13.02.2012
21 Дошо
По-долу един колега писал за слабите места на Ауди да не се споменават.Ами да за Алуди като за мъртъвците или добро или нищо.Затова ще си затрая за сега.
Зендер сега разбираш ли защо толкова ги мразя тия коли?И чакай проблемите тепърва почват.Скоростите са само началото.
Коментиран от #24
15:04 13.02.2012
22 гаврош
До коментар #15 от "не на ауди":
@15 Асифони ве!15:09 13.02.2012
23 йордан
15:16 13.02.2012
24 hienata
До коментар #21 от "Дошо":
@21 Дошо, кажи ми как за 5000км успя да счупиш всичките носачи наведнъж. Разбирам един,пряко сила два, ама всичките или като тропне един и ти сменяш цялото окачване с ново (явно си паралия или балък). Заради такива като тебе се навъдиха доста фирми които рециклират носачи при това доста качествено и евтино,така че се поизхвърляш в маабетите за скъпите ремонти, ако искаш да ти е евтино купи си Опел (хората са ти го написали)15:17 13.02.2012
25 520 zender
Коментиран от #27
15:35 13.02.2012
26 xiko
Коментиран от #29, #30
15:44 13.02.2012
27 hienata
До коментар #25 от "520 zender":
@25 Аз предпочитам да ги оставям напред, за да не се налага да си мерим пищовите с онзи който и е купил колата (стигне ли се до там сигурно ми е паднало пердето и съм я ошамарил). Пък и моите коли са слабички.15:44 13.02.2012
28 Типеншайн
15:50 13.02.2012
29 hienata
До коментар #26 от "xiko":
@26 Вярно е ,че за да се направи обслужване (смяна на ремък и ролки) се разглобява цялата предница и в сервиза вземат мн. пари за работа, а иначе резервни части можеш да си вземеш от някой сайт на мн. добра цена и гаранция,че не е толкова скъпа,защото всичките ролки + ремък бяха някъде около 350лв (не маркови)15:52 13.02.2012
30 изрод
До коментар #26 от "xiko":
@26 струва 3800лв носачите струват 2000 аспух 800 фар 600 единия стопове 480 единия, броня 500 задна 600 ремаци400 ролка 200 скоростна кутия 5000 перка на охлаждане 250лева дискове приготви 1500 накладки 1000 турбо 3000 нов волан 1000 щото е истъркан всичко ти излиза-22 130лева с ддс.Допълнително на майсторите плащаш 10 000лева и става 32 130 лева.Но накрая качваш се и караш!15:59 13.02.2012
31 Дошо
Не ми се прави на бизнесмен, че кой знае на кой строеж работиш след училище.
16:09 13.02.2012
32 Mercedes-benz
16:09 13.02.2012
33 Speeder
Първо аудитата не са чак толкова чупливи, обслужването им е скъпо. Особено на 6-таци, осмаци и т.н. - излиза над 2000 лв. обслужването и то при махленски сервиз, понеже имат доста ремъци и ролки. (Някои от новите модели вече са с верига).
Предниците им са проблемни заради алуминиевите носачи, но при по-старите модели нещата са от стомана. (Б4, Ц4 и надолу моделите)
Ръчните им скорости са УНИКАЛНО здрави като за коли с предно, особено на моделите с надлъжно разположен мотор (Всички без "А3")
Ауди имат и най-здравото и опростено 4х4, на практика не създава грижи и не се обслужва. (освен смяна на масло на 10-15 години) ;)
16:11 13.02.2012
34 Дошо до 26xiko
При Алудото и това е консуматив да знаеш ааахахахаха
16:13 13.02.2012
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Speeder
Коментиран от #37
16:21 13.02.2012
37 ббб
До коментар #36 от "Speeder":
@36 130лева16:23 13.02.2012
38 Дошо
То и на Мерцедес дебитомерите са по-скъпи ама се сменят инцидентно, а при Алуди и това е консуматив или хайде поне е мнго често срещан проблем.
16:24 13.02.2012
39 Speeder
В мото-пфое цената как е?
16:25 13.02.2012
40 posetitel
16:32 13.02.2012
41 Mercedes--Benz
16:36 13.02.2012
42 Mercedes benz
16:42 13.02.2012
43 Лада
А са ме наплюйте, ама това е факт... И аз искам Ауди, Мерцедес или БМВ ама с друга заплата ще да е.... ха-ха-ха...
16:45 13.02.2012
44 пешо
16:47 13.02.2012
45 Mercedes benz
16:53 13.02.2012
46 Еминем Фен
17:01 13.02.2012
47 Mercedes benz
17:06 13.02.2012
48 до Ауди
17:09 13.02.2012
49 lydi
17:11 13.02.2012
50 Mercedes benz
17:12 13.02.2012
51 qqqqqq
17:17 13.02.2012
52 Ивайло Иванов
17:22 13.02.2012
53 гост
17:25 13.02.2012
54 Mercedes benz
17:28 13.02.2012
55 Sims
17:49 13.02.2012
56 ер343
застраховката ми беше 1095$/година
17:52 13.02.2012
57 Mercedes benz
17:59 13.02.2012
58 случаен
18:00 13.02.2012
59 бай ганю
18:11 13.02.2012
60 Даниел Петков
Моля ако някой изкаже мнение да е компетентен,а не някой пубер на 14!
18:24 13.02.2012
61 гостенин
18:40 13.02.2012
62 Даниел Петков
Коментиран от #63
18:54 13.02.2012
63 хари!
До коментар #62 от "Даниел Петков":
@62 Добър избор! Надежден джип от категорията на х5 но с по ефтина подражка.19:11 13.02.2012
64 Mercedes benz
19:14 13.02.2012
65 Дошо до hienata 24
Ауди - никога вече!
Коментиран от #94
20:24 13.02.2012
66 Дошо
Като бяхме малки с хлапетата от махалата казвахме Фолцваген.А Туарег е кръстен на едно номадско племе в Сахара.Както и да е ти или си не'кво лапе от тези, които хващат компа преди да търгнат на училище или си няк'ъв супер неграмотен.К'во да ти обяснявам като няма да го възприемеш, асимилираш и т.н?
Коментиран от #67
20:36 13.02.2012
67 Даниел Петков
До коментар #66 от "Дошо":
@66 Пич за мен ли говориш...?21:09 13.02.2012
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 бай Димо
Значи карам ,ама яката, и винаги си имам две коли- щото едната може да се прецака нещо... та си мисля- едната тежи към тон, и съм минал към 150к с нея ремонти- не повече от 1000 пари, гори 11 газ- ама няма клима, хидравлик, ел.
Другата тежи около 1,8 т. две години я карах без грижа - около 70к общо, но сега окачвания, съединители - с една дума кефа се плаща,така че господа помислете за това отначало- КЕФА ЦЕНА ИМА ЛИ???,а
23:11 13.02.2012
70 ккк
23:16 13.02.2012
71 bosshoss
Коментиран от #82
23:28 13.02.2012
72 bosshoss
23:29 13.02.2012
73 Stoyan
А като окапе никасила ....
Проблеми с автомат.кутиите и диренциалите има, ела ги виж.
04:13 14.02.2012
74 Stoyan
Твоите тегоби с Б5-цата ги знаем всички.
Я си помисли дали се наричат дефекти, проблемите на кола на 15г-17г. и сигурно над 600-700хк.
Единици са моделите, набор на твоята, които се срещат често по пътищата.
Не си прехвърляй глупостта на машината, тя глупостта си е твоя.
04:22 14.02.2012
75 Vla
Коментиран от #76
05:10 14.02.2012
76 Вло
До коментар #75 от "Vla":
@75 така си мислиш щото друго не си карал08:39 14.02.2012
77 Дошо
Не е само моята бе с колко хора собственици на фейслифта дето са като излезли от завода оня ден съм говорил тая кола ги е отказала от марката.Не ми разтягай теории Ауди е боклук.
09:12 14.02.2012
78 Георги
10:27 14.02.2012
79 Христо
Коментиран от #81, #85
10:43 14.02.2012
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Васко
До коментар #79 от "Христо":
@79 Ще ти препоръчам три коли които наистина са безпроблемни единия е голф 5 1.6 фси.Другия е хонда сивик 1.6 ввт.третата кола е бмв 318 1.9 ти решавай кое ще избереш!10:53 14.02.2012
82 Kobester
До коментар #71 от "bosshoss":
@71 Х5 на газ???@63 И определено по-добър от Х5
@45 Че малко ли е????
@28 Как астра бе батко, нали трябва да е гъзар, поне гтр, ако не мерцедес, бмв, ауди иначе не става.
@24 много вярно.
@21 Ами хубава кола без пари НЕ СТАВА. Да ти имам проблемите, 1000лв за предница, еми да. Нормално ментето за 300 да не издържи много.
@16 Еми разбира се. Като не знаете как да ги поддържате тези аудита и използвате части от разни морги, втора употреба и не знам си какви други ментета, нормално да се чупят, и после аудитата били гадни, айде моля ви се, глупости...
@15 За да сменяш предница по 2 пъти по година значи най-малкото караш като селянин. Някой хора за по 3-4 години не са сменили 1, ти за година 2, айде моля ти се. Запази си тъпите изкавания.
@8 Обади се на лекаря си.
@7 абсолютно
@1 Е мултитроник нормално. Инче ауди е с евтина поддръжка сравнение с мерцедес бмв лексус и други премиум марки.
11:40 14.02.2012
83 благой от минстрой
Коментиран от #88
12:28 14.02.2012
84 до Христо
13:54 14.02.2012
85 hienata
До коментар #79 от "Христо":
@79 Христо, първо си задай въпроса какъв клас кола търсиш. Второ с какво гориво. Трето до колко пари и чак тогава можем да сме ти полезни. Съгласен съм с Васко (може би бих избрал Голф с базовия дизел), но това са коли около 10 000лв, че и отгоре. Така,че отговори си на трите въпроса и тогава пак питай, може и да отсееш истината сред хвалбите за личните ни автомобили (всеки си хвали неговото). А , и евтино и хубаво няма.14:34 14.02.2012
86 PlimP
20:42 14.02.2012
87 LADA
21:56 14.02.2012
88 ВИП АМГ
До коментар #83 от "благой от минстрой":
@83 naistina smeshno tvardenie.22:43 14.02.2012
89 марин жеков
23:16 14.02.2012
90 Брежнев
08:19 15.02.2012
91 рендето евтинето
11:09 15.02.2012
92 TUV
това ми прозвуча странно при положение че преди повече от 2 седмици в Yahoo то показаха неква хамериканска класация за most useless.Първенец в листата беше споменатият по-горе кросоувър.
00:08 20.02.2012
93 Тихомир
Коментиран от #99
15:23 03.04.2012
94 Гого
До коментар #65 от "Дошо до hienata 24":
Дошо тии ме изплаши с тва алди бе братле, ще си купувам мерц май22:46 25.01.2018
95 BMW ентусиаст
10:35 29.01.2018
96 Джингиби
.
17:59 06.02.2018
97 Един
Да се хвалиш че Карл 20г. БМВ е взе едно да се хвалиш че чукш 60годишна плеймейтка....
Коментиран от #100
11:39 12.02.2018
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Мариян Минев
До коментар #93 от "Тихомир ":
От многото си години в Италия,твърдя-дизелът(мултижет),бензинът(мултиарт),са идейно и технологично над другите...Проблема на Фиат,са синдикатите(под шапката на комунистите),които с перманентните си стачки,дестабилизираха,Фиат!Фиат изнесе производството(голяма част),закупи Крайслер,реорганизира се и тръгна нагоре с модели и качество!!!17:17 25.05.2018
100 Този коментар е премахнат от модератор.