ФАКТИ.БГ

Двойно предаване за Corolla

Публикувана: 26 Юни, 2018 16:57
48 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5271
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Toyota представи новото поколение на хечбека Corolla за японския пазар. За разлика от северноамериканската версия в родината си бестселърът ще се предлага както с предно, така и с двойно предаване.

Corolla Sport, както Toyota обозначава модела за вътрешния пазар, ще се оборудва с две силови установки. Базовата версия ще има 1.2-литров бензинов турбодвигател с мощност 116 к.с. и максимален въртящ момент 185 Нм.

Хибридната модификация ще разполага със системна мощност 122 к.с. Състои от 1.8-литров бензинов двигател с 98 к.с. и електромотор със 72 коня. Скоростната кутия е само една - вариатор Super CVT-i, който имитира работата на 10-степенна секвенциална трансмисия.

Оборудването на новата Corolla включва информационно-развлекателна система с осеминчов екран, спортни седалки с развита странична поддръжка, асистент за контрол на движението в лентата, автоматично превключване на дълги светлини, система за предотвратяване на катастрофи и активен круиз контрол с функция за следване на предния автомобил.

Стандартен е и комуникационният модул DCM, който дава достъп до редица дистанционни услуги като диагностика на бордовите системи през смартфона, получаване на препоръки от кол център при включване на аварийните светлини, оптимизация на интервалите между сервизните обслужвания, автоматично повикване на спасителни служби в случай на катастрофа и др.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Питагор
1 Отговор
Публикувано във факти.бг: Хибридната модификация ще разполага със системна мощност 122 к.с. Състои от 1.8-литров бензинов двигател с 98 к.с. и електромотор със 72 коня
----------------
98+72 = 122.
Много интересна математика сте изобретили.

Коментиран от #16, #32, #44


Оценка:
-17 +16

мм84
2 Отговор
Колега, затова е системна мощност , а не сумарна мощност. При хибридите нещата не са като в математиката.
Така сега по темата. Тази тойота със сигурност има чара, с който да спечели сърцата и погледите на доста купувачи. Модерна визия, доста асистенти, като по-голямата част от тях ще са в стандартното оборудване. Поздравления за хубавата количка!

Коментиран от #4


Оценка:
-2 +30

Антон
3 Отговор
Хехе, в предишни статии и коментарите под тях имаше дискусии дали японските коли са по-добри от немските и т.н.
На почитателите на оризарките ще кажа:
В момента сме 2018 год. и тойота успява да направи 4х4 на королата. Вижте преките конкуренти на корола от кога имат подобно задвижване.
В момента сме 2018 и тойота все още не е в състояние да направи хубав автоматик с два съвдинителя. Вместо това пуска разни cvt кутии с абревиатури отпред за заблуда.
Поинтересувайте се с какъв тип автомати се продават преките конкуренти на корола.
Тогава се върнете и възхвалявайте оризарките, не са лоши коли но не струват човек да им отделя прекалено много внимание.

Коментиран от #7, #13, #33


Оценка:
-25 +7

Антон
4 Отговор

До коментар #2 от "мм84":


И аз мисля като питагор, че нещо са объркали в првдставянето. Може и да греша.
Двг+Ел.мотор прави система нали?
Защо при хибридите мощността да не е като в математиката.
При новия кайен хибрид, дават мощността на двг-то, мощността на ел. И после дават обща мощност която е получена от сбора на двете

Коментиран от #5


Оценка:
-7 +7

Никой
5 Отговор

До коментар #4 от "Антон":


Най-вероятно тук двата агрегата въртят по отделно предни и задни гуми. При най-мощната тесла също е така и системната мощност на 500+ и 200+ коня не е 700+. Нали разбираш, че те трябва да са съгласувани, иначе само ще си пречат. Също както да вържеш човек за кон и да очакваш да бяга с него и системната им мощност да е общата между тази на човека и на коня :D

Коментиран от #6


Оценка:
-1 +8

Антон
6 Отговор

До коментар #5 от "Никой":


Еми човека и коня ако са привързани са в една система....
Сега че двукракия няма сила да търчи като конв е друга работа.
Зарежи, не е важно

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +5

Мартин GS 350 AWD
7 Отговор

До коментар #3 от "Антон":


Корола от 1987 е 4×4 !!!!Образовай се малко!А за другите 4×4 "оризарници" няма да ти отварям очите ...

Коментиран от #8


Оценка:
-6 +14

Антон
8 Отговор

До коментар #7 от "Мартин GS 350 AWD":


Ами това е било преди 31 години хахаха.
Я ми кажи сега като отида при дилъра има ли 4х4 корола а? И то механично, с не ел.мотора да върти отзад:...
Я кажи за другите оризарници?
Имат ли нещо подобно на бмв в12 760л ? А?
Някаква красота като ес класа купе ес63 амг ? А?
Нещо мега луксозно като ролс? А?
Какъв е оризарника аналог на ламбото.
? А? Може пластмасовта супра спряна отнпроизвпдство преди има нема повече от 15 год...? А?
Некой жълтур доказан като ферарито? А?
А нещо аналог на хипер карите от типа на пагани, кьониг ,бугати,
Има ли нещо японско подобно на това.нищо
Единствено имат безлични коли, за безлични хора, коли без никаква емоция, тънки ламарини и пласъмаса евтинджос, коли които биват забравяни още в момента като я видиш. Коли без душа, емоционалми мъртъвци!
И недей да ми говориш за тунинг-и, говори ми за фабрично коли.

Коментиран от #10


Оценка:
-19 +9

Мартин GS 350 AWD
9 Отговор
Не виждам особен смисъл от 4×4 в компактният клас ,както и повечето купувачи с common sense😂😂😂Но виж за 318 is е важно-щото е бърз пумпал🤣А сега по-сериозно ,ти сериозно ли не си чувал за Lexus LF-A,LC 600,Rc-F,LS 600...Ако коли по 500-600 коня са слаби ми е чудно какво пагани караш😁А забравих че те стоят в гаража обикновенно...Какво да кажем оризарниците с 320 к.с. евридейки!..

Коментиран от #15, #18


Оценка:
-3 +15

Санчо
10 Отговор

До коментар #8 от "Антон":


Нещо си се надъхал на японските коли, чд нямали японците? За правителственни нужди произвеждат лимузини, относно спортните автомобили, мисля, че се отказаха от пистачките, на Ф1, не защото са спрели да работят, а дълги години нямаха конкуренция на подиума горе... Защо ги осмиваш, след като правят и роботи и всякакви коли? Тази Корола е супер, защото шри нужда ще включва к 4 колела, на лед, ... Това не е Паджефо, нито ЛендКрюизър, с диференциали и останалото за тежки терени, а шосейна лека кола, хибрид. Много ми допада, но ще е скъпичка. Относно спортното каране японците имат и болиди за Ф1 и шосейни болиди. Не забравяй, че в бизнеса е по-важно колко ще продадеш с печалба, а не какво можеш да сглобиш! Ако ти направят японско Феррари, ще го нупиш ли? 4328

Оценка:
-0 +14

Никой
11 Отговор

До коментар #6 от "Антон":


Става въпрос, че не са еднакви. Всяка "максимална" мощност както е написана се случва в 1 точка от оборотния диапазон, особено при двг. Дори и ел. моторът губи ефективност в по-високите обороти. Двата агрегата не достигат пикова мощност по едно и също време, затова и не може да се говори за добавяне на двете максимални стойности. А за Кайена, той най-вероятно използва ел. мотора като помощен на двигателя, а не да движи отделен мост.

Оценка:
-0 +7

аутсорсинг
12 Отговор
бъдещата кола на служител-консерватив във чуждестранна фирма с 6 езика и 5 виши но за сметка на това само 3 кредита - искам да емигрирам

Оценка:
-0 +5

Някой
13 Отговор

До коментар #3 от "Антон":


Какво за японските оризарници??? Моля такива с германски прехвалени печки да не се обаждат. И тойота, а и останалите си имат 4 x4 много отдавна. Аз съм със Субару Импреза - искаш ли да ме питаш за 4x4 задвижването ми? Но тва е друга тема. Единственото 4x4 на европейски автомобил, което може да се сравнява е това на ауди. Нищо друго не става.

Коментиран от #20, #23


Оценка:
-6 +12

Кимоното
14 Отговор
Отново трагедия. Дизайнът е покъртителен

Оценка:
-9 +1

Санчо
15 Отговор

До коментар #9 от "Мартин GS 350 AWD":


Аз пък съм възхитен от компактния клас 4*4; AWD, 4WD,... Защото лично не виждам като тия повечето фукльовци, с тежки джипове, СУВове, ПикЪпи и всякакви фукарии да търкалям 2.6 тонна машина по асфалта, защото повечето от тях реално не карат по горски и тежки терени, а се фукат по шосетата. С висок разход на гориво, тежки, често и непрактични за града. Но много ми допада именно Коррола- Голф класата с 4 Моушън или 4*4, това е идеалният клас за практична мола, дори за семейство, ако не мткнете често и много багаж. Автомобила Коррола е и с чудесен ДВГдвигател- 1800 сс и 98 к. с. Не виждам нищо по-практично от такъв вариант, освен 1600 сс и 98 к. с. Сузуки Балено е добър аналог. Колата ако и се повдигне клиренса с 70-80 мм ще засенчи доста СУВове.... опит, с Голф2 Синхро....

Оценка:
-0 +10

Smanz
16 Отговор

До коментар #1 от "Питагор":


Ехх, Бай Ганьо си е Бай Ганьо. "Умната" му главица знае само за W124 и други дъртофелници на по 20+ години. Предварително Ви моля да не ми обяснявате как това били истинските коли. Не оспорвам качествата ми, но живеем в 21 век, а тези коли са от миналия век и трябва да гледаме в бъдещето. Сега се обръщам до поредния "разбирач". Моля ти се прочети малко за хибридните автомобили и по конкретно за цикъл на Аткинсон и тогава си позволявай да пишеш глупавите ти коментари.

Оценка:
-2 +12

селянин
17 Отговор
Тоо па почна за,,ежедневните,,коли дека ги карат черепо,вълка и.т.н.Кажи нещо за Lehus..RS,LS,GS-500 к.с.V-8,отиваш при диларчето и ти слагат едно електромоторче от 200 к.с. на задницата и става Hibrid Draive..давай за порше гт-централно разположен двигател-600к.с...от 10 цилиндъра..Lehus LFA,,това е най доброто което съм каръл,,-Джеръми Кларксън.ако не знаш кой е,питай Google

Оценка:
-1 +5

Антон
18 Отговор

До коментар #9 от "Мартин GS 350 AWD":


Сега по твоя колентар:
Лф-а безспорно добър , / поне според спец.издания,/ обаче произведен в малко бройки и спрян от производство отдавна. Може бизареди кретенския маркетинг на лексус, или поради липса на продажби с които да се избиват разходите.ако искаш мога да ти обясня защо е кретенски маркетинга.
Не е лц 600, а е лц 500. Към настоящия момент единствения лексус който се произвежда с чист в8, до тук добре, като динамика нищо особено, хеле пък хибрида, който е v6, красив гт автомобил без особено спортни качества. Цвт трансмисията направо ги убива и двете модификации .Звука много добър. Само заради звук да дадеш 100 хил.евро трябва да си куку.
Ls 600 вече не се прозивежда. Флагмана на лексус в момента е лс500 и се предлага с някакъв изстрадал v6 мотор 3.5 с турбо и CVT трансмисия симулираща автоматик с 10 степени, имали в кола свт, всякаква динамика е убита. Това им е флагмана, дори нямат v8, камо ли v12 в най-престижния им клас, с който искат да конкурират тримата големи немци.
Ходил съм да ги гледам, с идеята да си купувам, но не съм заради кретенския им маркетинг. Така че за лексус въобще не ми говори, защото се излагат, а искат да конкурират модели които предлагат много по-голяма гъвкавост.
Темата е за серийни коли не за ф1, дори и там в момента мерц и ферари доминират, а пък другите се били отказали че нямали конкуренция , смях смях смях.
Наистина като им видиш серийните коли, верно нямат конкуренция ама по тъпизми.то и по тази причина авен

Оценка:
-5 +3

Антон-продължение
19 Отговор
Наистина като им видиш серийните коли, верно нямат конкуренция ама по тъпизми.то и по тази причина авенсиса го спират, защото продажбите са много слаби. Няма да има повече авенсис. А защо, защото докато преките му конкуренти предлагат всевъзможни модификации, жълтите инфантили още го продават с д4-д , от преди 15 год, и го няма във вариант 4х4 или автоматик в комбинация дизел или подобни глупости, разбираш ли сега?
Кажи нещо друго за японските оризарници, че порше правят евридейки по 450 к.с. минимум....

Оценка:
-9 +6

Ланеца
20 Отговор

До коментар #13 от "Някой":


антошката ви наля хубау я кажи коя е тази тойота където е четири по четири без да броим сувовете им и се произвежда сега той ви го каза убаво безлични коли за безлични хора това обобщава всичко

Оценка:
-7 +3

21
Този коментар е премахнат от модератор
123
22 Отговор
Философията на японците е друга, колеги.
Имайте на предвид, че европейския пазар не е приоритет за тях. Затова хубавите им двигатели са за Америка. Останалите се съобразяват със финансовите възможности и културата на пазарите. В Япония най високата разрешено скорост е 130 по магистрала, и то на около има няма 300-500 километра отсечки общо. Е, какъв двигател ти трябва за това?
Иначе количката не е лоша, да, леко е безлична, но си носи своя чар като всяка друга Тойота. А ние обикновенно, се сещаме за нея когато получим сметката от поддръжката на европейските си тупалки....

Оценка:
-0 +7

БатП
23 Отговор

До коментар #13 от "Някой":


Щом хвалиш Куатро си ми ясен колко разбираш от коли и ти. А тая импреза какъв формат е? 18:1? 24:1? Постер?

Оценка:
-0 +0

AZZZZZ
24 Отговор
За тези, които сравняват Тойота с БМВ, Ферари и Ламборджини... Трябва да си много умствено ограничен, за да правиш подобни сравнения!

Тойота произвеждат здрави и непретенциозни автомобили на сравнително ниска цена - те нямат и претенции за повече... Така наречения им "таргет" или целеви пазар е тотално различен. Дизайнът им и на мен не ми допада, но това е нещо субективно. 95% от хората, които реално купуват коли не са автомобилни ентусиасти, така че Тойота поркиват точно тези нужди. Не може да си номер едно в света по продажби съвсем случайно, нали?

Коментиран от #26, #27


Оценка:
-1 +10

Трифон
25 Отговор
Публикувано във факти.бг: Corolla Sport, както Toyota обозначава модела за вътрешния пазар, ще се оборудва с две силови установки. Базовата версия ще има 1.2-литров бензинов турбодвигател с мощност 116 к.с. и максимален въртящ момент 185 Нм.

Хахахах, ще ме убият от смях ти смешници от Тойота.
Корола СПОРТ с 1.2 турбо, 122 коня и 185 Нм.
Най-импотентния производител в историята на автомобилостроенето!!!

Оценка:
-8 +2

578578
26 Отговор

До коментар #24 от "AZZZZZ":


Прав си. Но пък от друга страна това обяснява защо продажбите им в Европа, както и реномето им са кофти. Защото са скучни. Защото са скарани с идеята за хот хеч. Скарани са и с идеята за къстъмизации - един голф, фокус, меган, астра може да ги направиш почти каквото ти хрумне - при Тойота три нива + 5 екстри. Толкоз.

Коментиран от #28


Оценка:
-3 +2

Вихъра
27 Отговор

До коментар #24 от "AZZZZZ":


1. Вече не са номер 1 по продажби
2. До година две ще са трети защото продукцията им не става и не вадят нови модели, което вече е задължително за да задържат вниманието на купувача върху тяхната марка.
3. Рено/Нисан ще ги минат до края на годината.
4. Типичния собственик на Тойота е стотинковец, който го е страх да даде 20 лв за консумативни части и лежи на максимата "много надеждни". Спорно надеждни, но със сигурност са много скучни и безлични ламаринки.

Коментиран от #30


Оценка:
-8 +2

523523
28 Отговор

До коментар #26 от "578578":


Аурис - уж европейския конкурент на Голф.

Три нива на оборудване, два двигателя / хибрид и атмосферен бензин / и две скоростни - ръчка и умряло CVT. Екстри в листата - детско столче, хладилна кутия в багажника и два вида тапицерии

Тия верно са решили да си загубят първото място.

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +2

296296
29 Отговор

До коментар #28 от "523523":


Корола - 3 нива на оборудване. 2 бензинови и един дизел. Само за единия мотор / големия бензин / се предлага CVT.

Екстри - багажник за покрив, багажник за велосипед, ветробрани на стъклата, детско столче и мрежа за багажник. Друго няма!!!

Коментиран от #46


Оценка:
-3 +2

123
30 Отговор

До коментар #27 от "Вихъра":


При цена 45 000 на топ нивото, едва ли може да се нарече стотинковец човека решил да си купи Карола. Особено на фона на стандарта в България. Отделен е въпроса, дали си струва тази сума на база на предлагането от марката.
Но и това не е чудно, при положение че топ нивото ва новия И30 е 55 000 лева?!

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +4

AZZZZZ
31 Отговор

До коментар #30 от "123":


Хюндай много си повярваха с новото поколение на И30! Цените им са по-високи от тези на любимеца на Европа Голф... Не знам какви продажби ще реализират при това положение!!!

Оценка:
-2 +3

Додо
32 Отговор

До коментар #1 от "Питагор":


Пич някой работи като не ги разбираш тихо, по прости работи коментирай

Оценка:
-0 +2

оня същия
33 Отговор

До коментар #3 от "Антон":


тъпчо, Toyota имат 4x4 в тоя клас от времето на втория Tercel ама ти тва няма как да го знаеш нито какво е, нито кога е било...

Коментиран от #36


Оценка:
-2 +5

бай онзи
34 Отговор
много обичам фенове на безлични немски печки дето всички и бабите им карат, щото крадат нафтичка, да ми говори за безлични японски коли

Коментиран от #35


Оценка:
-2 +7

Тошко
35 Отговор

До коментар #34 от "бай онзи":


'фани, 'оди, бегай да боядисваш изгнилите калници на японското варелче, че лятото ще си изтъркули!

Оценка:
-6 +2

Антон
36 Отговор

До коментар #33 от "оня същия":


Защо обиждаш? Само толкова ли можеш?
В момента сме 2018 не миналия век!
Кажи ми кой е лекия автомобил на тойота, който мога да отида в софийския дилър и да си поръчам към настоящия момент във вариант 4x4.
Слушам те за великите тойота какво ще кажете умните хора.

Коментиран от #37


Оценка:
-7 +2

селянин
37 Отговор

До коментар #36 от "Антон":


Ако имаш пари,иди в Скавдинавия при местния дилър,и си поръчай,Highlander,Venza..там тва се кара и Volvo,хората искат сутрин при минус 20 да запали.. там не е Б-Я,на група VAG.Toyota са правили пикапи още миналия век,а швабина през този..и гледа с белото на очите че бренда Lehus е винаги в първата тройка,здравина,качество,посещаемост в сервизите в първите 10 год.Давай за звука от 10 цил,порше,600к.с.Лексус ги вади от 8 цилиндъра.

Коментиран от #38, #39


Оценка:
-2 +5

Антон
38 Отговор

До коментар #37 от "селянин":


Аз те питам за леки автомобили не за американски сувове! Някъде в африка може и с волски впрягове да се движат, това меродавно ли е?
Много ми харесва как се гърчите с жълто по лицето.
Не знам защо намесваш лексус и порше, и какви коне вадел лексуса от 8 цилиндъра и подобни глупости.
Като сте толкова велики от лексус, кажи какъв е отговора на лексус по отношение на порше гт2 рс - 6 цилиндъра, 700 расови и потентни коня, а не жълти катъри, с ускорение до 100. под 3 сек. и макс. скорост над 330 км./ч., за свободно каране по улиците.
Какво ми говориш за лексус като най-мощния ви произвеждан лексус е колкото най-слабата 911. Смях смях смях.

Ама кажи пак ви питам: коя е леката кола на тойота, която към днешна дата се продава във вариант 4х4 и мога да отида и конфигурирам при дилъра. НЯМА ТАКАВА!
Айде у лево с безличните ви коли!

Коментиран от #40, #41


Оценка:
-5 +2

Антон
39 Отговор

До коментар #37 от "селянин":


И друго, нека оставим порше,
Да вземем една фирма като шкода ,
Какво правеха преди 20 год. - една измъчена октавия, а още преди това фирма пред фалита.
С подходящия маркетинг и цели виж сега какво правят от шкода.....
И докато шкода се развиват, тойота върви назад в европа и за опции в колата ти предлагат лети джанти вместо тасове и срещу заплащане калобрани.
След още 5-10 год. с дачия ще стане същото като шкода, а тогава ще четем че след авенсиса спират и королата поради липса на интерес от купувачите.

Оценка:
-6 +4

селянин
40 Отговор

До коментар #38 от "Антон":


Смях във форума,Логото на Toyota и бренда Lexus И тая година са първи,а ваг порше е там,ще лъжат щатите, дизелгейт за милиарди,сега и бенц ги хванаха че лъжат в софтуер,грешни данни за вредни емисии швабска манипулация,изтеглят 800000 само в Е.С.е сега ще почнеш за възглавничките на Toyota що се не отварят правени в Измир.

Оценка:
-2 +4

селянин
41 Отговор

До коментар #38 от "Антон":


А бе ти не четеш ли?..иди до Дания и си
поръчай,,Highlander,Venca..марки на Toyota,кев ти 4 или 6 цил.4X4 ако искаш и AWD,освен това можеш и хибрид да сложиш..100-200 к.с. пионери в електромоторчетата.ако искаш звук на ваг-порше има опция бутонче,натискаш и,,Matsushita elektronik,,действа,а ти гледкаш и се чудиш..швабски звук от японци.

Коментиран от #42


Оценка:
-4 +4

Антон
42 Отговор

До коментар #41 от "селянин":


Не, дори много добре чета!
Направих си труда и отворих сайта на тойота в дания. toyota.dk.
Тези модели, които ми говориш ги няма. Това са модели за американския пазар, СУВОВЕ, предлагат се на американския пазар...
Очевидно ти не четеш ! - питам те за такива продавани официално в европа от дилърствата на тойота. Коя от тях е 4х4, не ми говори за джипове обаче!
Не не не, няма такава!

Оценка:
-4 +4

Ервин
43 Отговор
Ей смешници японизирани, вкарайте си смешните гниещи варели на сухо, че не спира да вали. До есента нищо няма да е останало от тънките ви некачествени ламарини! Мерси.

Оценка:
-5 +2

Бате Цецо
44 Отговор

До коментар #1 от "Питагор":


Мощността на един двигател е функция на оборотите. Бензиновият 1.8 е 98 кс, но при 5000 или 6000 оборота (говоря на изуст, не съм го провери за този двигател), а ел моторът е 72 кс, но при други обороти (да речем 2000 или 2500). Та събираме графиките на двете мощности във функция от оборотите и получаваме макс стойност на мощността при някакви обороти от 122 кс.
Или казано с други думи при 2000 об ел моторът може да развива 72 кс, но ДВГ-то при същите обороти е на 50 кс.

Оценка:
-0 +2

Гоуст
45 Отговор
Чета коментарите тук( а и под други статии за автомобили) и съм убеден, че 99,9% от пишещите не са излизали извън Европа. 95% не са излизали извън България, и 50% живеят в населено място под 50 000 житела. Аз от 20г. живея минимум по 6м. на година в някаква точка по Земята.Карал съм всякакви средства за придвижване по тези точки. Та да споделя. В Япония европейски коли почти няма,в Азия европейски коли почти няма, в Америките европейски коли почти няма, в цяла Африка общият брой на европейските коли е колкото в БГ. В Австралия европейски коли почти няма. Всеки може да си направи сам изводите. "Европейските " коли, които се срещат в посочените по-горе места са 90% местно(лицензно) производство или са със сериозни модификации различаващи се от колите за Европа. Всичко това е продиктувано от особеностите на климат, инфраструктура , традиции, благосъстояние и т.н. на тези места. Та ми е смешно когато започнат да се правят изводи и сравнения за модели, задвижвания, двигатели, екстри и т.н. на колите, от хора ,които познават не повече от 10% от света. Пазарът е единственият критерий за качествата на даден автомобил. За конкретният автомобил ако не ме лъже паметта Корола (+Аурис както за известно време беше преименуван) е най- продаваният автомобил за всички времена. Около него е Голф и "костенурката" на Фолксваген. Та така за качествата на даден автомобил.

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +5

Потребител
46 Отговор

До коментар #29 от "296296":


Моята Корола е на няколко седмици. Нещо не си схванал за нивата, а искаш и екстри, които да доплащаш като при немеца, чеха. И колата от 27 000 като при Шкода да стане 43 000. Не се изказвай неподготвен. Корола са наблъскани с асистенти, които си влизат в серийното оборудване. А за един друг, който пак разбира ще поясня, че Авензиса го спират, понеже Корола е нараснала до толкова на купе при по-ниски цени, че хората купуват Корола. Това ми казаха от Тойота. И е истина. Лично аз предпочетох Корола, понеже вътре е дори по-широка.

Оценка:
-0 +1

ВАГ
47 Отговор

До коментар #45 от "Гоуст":


Доста си пообиколил с гуугле мапс ,но както и да е.
Въпроса ми е къде продават ВАГ и Рено които са в тройката за продажби (нама да споменавам ПСА,БМВ и др) ..може би на Марс.

Оценка:
-0 +0

ВАГ
48 Отговор
Запомнете едно: Всеки собственик на японска колица тайно си мечтае за немски автомобил ... дори и японския император .

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка