Когато човек има нужда от седемместен автомобил, обикновено се сеща за класа на SUV-тата или на вановете. Съгласни сме, че това са най-разумните решения, ако имате голямо семейство, или често пътувате с приятели.
Има обаче едни автомобили, за които рядко се сещаме. Те са стандартни комбита, но разполагат с компромисен трети ред седалки. Обикновено там може да седне някое дребно дете или възрастен човек, но за къси разстояния. Поне ако иска след това да ходи нормално. Мястото е ограничено, това е факт, но нека сме честни и признаем – колко често ви се случва да возите шест души в колата си?
Предлагаме ви едно практично комби с цена от порядъка на 5000 лв., което ще ви служи вярно в редките моменти, в които имате нужда от още две места за сядане. Става дума за Peugeot 307 SW. Това е може би най-популярния автомобил в този сегмент. Peugeot 307 SW е сравнително широкопредлаган автомобил на пазара на втора ръка коли в България.
Повечето автомобили са оборудвани с 2.0-литров HDI турбодизелов двигател, който се предлага в три версии: с 90, 110 и 136 к.с. На която и от тях да се спрете, обърнете внимание на слабото място на тези коли - филтърът за твърди частици, който с годините се запушва и се нуждае от смяна. Лесно можете да познаете, че с него има някакъв проблем, ако на дисплея свети съответния символ.
Иначе у нас се намират прилични екземпляри, но има и доста позахабени. Ценово варират в доста голям диапазон, нож за около 5000 лв. можете да намерите прилично френско седеместно комби. Вижте какви екземпляри от модела Peugeot 307 SW със седем места се предлагат на родния пазар ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бичето
Коментиран от #16
09:23 30.06.2018
2 guest
Коментиран от #33
09:38 30.06.2018
3 666
Коментиран от #5, #7, #12, #59, #61
09:38 30.06.2018
4 Българин
Коментиран от #14, #15, #18, #90
09:50 30.06.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 айде пък
10:27 30.06.2018
7 Христо
До коментар #3 от "666":
За това Мерцедес Цитан е с Рено мотор а новата А класа също ще е с Рено мотор.Миенето е с мотор на Пежо. Плащаш емблема и пак караш лъв и вагина
10:40 30.06.2018
8 пост
Коментиран от #11
10:44 30.06.2018
9 ГЕОРГИ
Коментиран от #38, #85
11:50 30.06.2018
10 Юрий
Може би за кола над 50 000 евро , но кой може да си позволи.
Цена качество само френски и японски коли . Това е.
11:56 30.06.2018
11 Минаващ от тук
До коментар #8 от "пост":
Хахаха, да, голяма простотия в статията. Явно платена. Ще си купиш лек автомобил да щурмуваш калните баири.11:57 30.06.2018
12 Bbbbbbb
До коментар #3 от "666":
Dano niakoi tigar hvane maika ti i pod edin bor da i praise vaginata12:01 30.06.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Анализатор
До коментар #4 от "Българин":
Приятел, не може хора, които са заети да протестират по 3 пити седмично да произвеждат конкурентни продукти. Да, на дизайн са добри за ТЕХНИЯ пазар, но изпълнението е дискусионно, в добрия случай.12:04 30.06.2018
15 САП
До коментар #4 от "Българин":
Нищо особено не им е. Докато са нови биват, но минат ли 5 години по добре не купувай. Опрели до ремонти по сериозни излизат златни.Нищо особено Рено Сценик: фабрично в алармата им е даден определен брой запалвания(защита срещу пробиване на кода) на двигателя и след това не можеш да го запалиш. Цена на кода за отключване оригинален 400 евро, побългаряване 100 лева. Това хубаво ако си пред вас или в града си, но да ти се случи на почивка в Гърция или някъде на път по нощите със семеството, ще разбереш за какво става въпрос. Двама колеги съм теглил в България по празници заради тази тъпотия. А и други изреваха. Така, че рено в никакъв случай
Коментиран от #25
12:28 30.06.2018
16 12345
До коментар #1 от "Бичето":
Пред мен са изгаряли 2 но бяха Рено12:54 30.06.2018
17 zig
12:59 30.06.2018
18 За пежото специално 6+
До коментар #4 от "Българин":
Отлични ,евтини за подръжка и икономични машини.13:32 30.06.2018
19 Даниел
Коментиран от #20, #22, #53
13:50 30.06.2018
20 Един друг
До коментар #19 от "Даниел":
Карал съм такова пежо 306 комби, както и имам Зафира Б - от нова. Зафирата около 5,5 на дълго, но е доста по-просторна вътре и върви повече с нейния 1,9 срещу 1,6. Задните места даже стават и за възрастни ри кратки пътувания, за разлика от Пежото, които са за деца. Проблемът е, че моята стана на 220 000 и думна съединителят. Смених го, обаче вироятно предстои в следващите 40-50 000 да изгърми трубото, а след това и скорстната кутия, та смятам да я продавам вече. Ресурсът на тези зафири е към 300 000 км. Колко от предлаганите на пазара са наистина наполовина на тези километри? Реално - николко.Коментиран от #21, #28
14:08 30.06.2018
21 Даниел
До коментар #20 от "Един друг":
Аз от 3 месеца имам Зафира Б и съм много доволен! Много място за всичко, удобни седалки и много лека за каране! 1.6 фабричен метан, не е бърз но 150 вдига с лекота, и е супер икономичен автомобил. Говори се, че харчи масло, но за изминатите почти 4000 километра не съм забелязал спад.Коментиран от #23, #24, #26
14:28 30.06.2018
22 селянин
До коментар #19 от "Даниел":
да да..Зафира 1,6 метан..със седем пасажера с тва мижево двигателче на три тонна кола..забрави за изпреварване..е по надолнище може..14:55 30.06.2018
23 Един друг
До коментар #21 от "Даниел":
Е, бензиновите 1,6 не могат да се мерят с 1,9 дизелите като динамика. Освен това, скоростните им кутии са само 5-степенни. Иначе, на втория ред седалки има място за краката като на кола за четворна цена. Много си я харесвам моята, обаче турбото скоро ще засвири, а вероятността след това и последните две предавки да се скапят много се увеличава, та общо взето - това й беше. Много приятна кола, но да е нова, каквато беше и тази навремето.14:56 30.06.2018
24 Зорлем
До коментар #21 от "Даниел":
Цели 3 месеца експлоатация и вече знаем, че Зафира Б е най-по автомобил? Доообре, добре...15:35 30.06.2018
25 Зорлем
До коментар #15 от "САП":
Аз сигурно за 10 години съм го превъртял тоя брояч, защото моят Сценик още не е отказал да запали. Или може би защото е Гранд, а не просто Сценик?15:37 30.06.2018
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Свекавицата
17:50 30.06.2018
28 До един друг
До коментар #20 от "Един друг":
Пич,защо сравняваш Зафира с 307SW?по-правилно е да я сравниш с Партнер да речем.,или тази 307-ца с една астра!Айде покажи ми една астра със стъклен таван и седем места!Коментиран от #30
18:27 30.06.2018
29 Peujeot
18:40 30.06.2018
30 Един друг
До коментар #28 от "До един друг":
Една от причините е, че друг подхвана тези сравнения. Друга причина е, че Zafira B е на базата на Astra H и двете имат много общо. Третото е, че на Пежото тези 7 места са малко условни. Онези двете отзад са неудобни за деца даже. Съвсем друг е въпросът, че аз и в Зафирата, която е по-висока, отзад деца няма да сложа никога. При удар отзад, деформационната зона ще е малка. Освен Зафирата имам Вито и Гранд Вояджър, та не сравнявам пежото с тях, тай като там вече общо не може да има, защото Крайслерът е в класа на Пежо 807. Така че Зафирата си е доста адекватно сравнение и алтернатива. За съжаление, както тя, така и Пежото са добри докато са нови.18:42 30.06.2018
31 Townboy
18:59 30.06.2018
32 Знаещ
19:11 30.06.2018
33 Пежо, Рено, Ситроен е срам
До коментар #2 от "guest":
Тоя френски трошлив, миризлив кош е ужас! Не ли си едно терано дълга база седем местно или ц класа ем по здрави и не капризни ем са истински мпс- таКоментиран от #36, #39
19:21 30.06.2018
34 Бай Иван
Ти сигурно си с някое бмв или голф и не спираш да си ръсиш мизерната заплата.Да ви са честити немските прехвалени автомобилчета.
20:29 30.06.2018
35 vasik atanasova
20:41 30.06.2018
36 L'etrangere
До коментар #33 от "Пежо, Рено, Ситроен е срам":
Защо,бе?? Карам си Рено Клио три години,не го спирам,мира не му давам,а то въобще не е гъкнало. Това Франция- България,на всеки пет-шест месеца,нищо му няма,супер добре се държи! Според мен Рено и Пежо са си много добри и шапка свалям на французите по този въпрос.21:30 30.06.2018
37 Onzi
21:36 30.06.2018
38 Антон 1
До коментар #9 от "ГЕОРГИ":
Имай същата !Децата още я търсят заради панорамния таван !
Ма 226000 я продадох ! Съединител и един лагер на главината ! Беше 1.6 -110 комя дизел !
Не съм сменял нито турбо нито съм имал проблеми с електроника !! Само крушките горяха като за световно !
Торсионно окачване , нисък разход !
Нула удоволствия от шофиране ,нула обезшумяане ! Сега шофирам три пъти и половина по-скъп автомобил/цени като нови /! Не е по-надежден :):):):)!
Това Пежо го нареждам до 124 и голф 2-дизел които съм имал /от общо 14 коли за 25 години/!
Добра концепция . Чудя се защо се отказаха от нея ! Много практична и удобна !
БМВ 2 туър например е бледо копир на тая концепция ! Пежото неше май-практичната ми кола с най-малко проблеми . Интересно обаче с нетърпение исках да се отърва от нея и си купя “премиум” автомобил!:):)::))
Коментиран от #80
22:01 30.06.2018
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 икем
Коментиран от #41, #43, #46
22:20 30.06.2018
41 Може би 1-2
До коментар #40 от "икем":
Може би 1-2,но нови и на лизинг.22:21 30.06.2018
42 Василевс
22:43 30.06.2018
43 Бухахахахахха
До коментар #40 от "икем":
Аз.Карам 12 години френски коли и пак ще си търся френско.Обичам да ми е широко.Ти си карай тесните "премиуми"и не се обаждай.01:06 01.07.2018
44 Весо
01:53 01.07.2018
45 Иво78
Коментиран от #47, #48, #50, #54
06:09 01.07.2018
46 Знаещ
До коментар #40 от "икем":
Аз от 2000 г. карам само Пежо и само дизел. Просто сменям модела през няколко години с по-нов. Какво ще кажеш? Сигурно си купувам Пежо, защото "не стават" така ли?Много сте ми смешни такива "разбирачи", които никога не са карали такава марка, но иначе мнооого "знаят".
06:56 01.07.2018
47 Антон 1
До коментар #45 от "Иво78":
Това е така , когато купиш от първата страница на мобилето ! Аз навремето я купих от Германия на цена двойна от тази на която беше първата в мобиле.де !Верно смених съединителя -1300 лв с маховика и това е ! Турбо и дюзи не съм пипал , но обслужване стриктно само в СФА !
Ако е втора ръка ,купуваш на малко км . От дилър в гаранция /макар и по-скъпо / и да видим дали пак ще имаш тези безброй проблеми !
Купуваш Италиянка на безброй км . с незнайни сервизни интервали , еми ясно е какво те чака :):)::)
07:03 01.07.2018
48 Знаещ
До коментар #45 от "Иво78":
А ти "умнико" от къде ги извади тези твърдения ""СЪЕДИНИТЕЛ ПЪЛЕН КОМПЛЕКТ И СМЯНА-2000ЛВ!!!???ТУРБО И СМЯНА 2000ЛВ!!!??? Аз за такива цени, които си описал не съм и чувал даже ? За твое сведение в момента имам две Пежа едното е 307, а другото е 308 и са все дизели. На 307-цата в началото на тази година му смених комплект съединител, който струва 820 лв. + нова вилка и нова муфа + нов маховик. Защо смених и маховика ли, ами защото сложих от тези съединители, които подменят демпферните за това и повече никога няма да го мислиш този съединител, че бил проблемен затова. Ремонтът ми излезе около 1100 лв. заедно с труда. Вече докато съществува като автомобил със съединителя никога няма да има проблем освен, ако нямаш намерение да навъртиш поне още 500 000 км. Е може при такива километри да се смени само феродовият диск, но това важи за всички марки автомобили. ОТНОСНО цените, които си написал за турбото също не знам от къде си ги изсмукал. Както казах от 2000 година карам само Пежо и само дизели и до сега не ми се е случвало нито веднъж да сменям турбина въпреки, че всичките съм ги чипосал и от 110 к.с. ги правя на 140 к.с. Всичко това го споделям, защото е личен опит, а не чул от този и от онзи нещо си. Който иска да ми вярва, който не иска си е негов избор никого не искам да убеждавам. Нека всеки кара марката, която си харесва. Аз карам Пежо, защото съм ги оценил като автомобили, цена, качество, комфорт, надеждност, поддръжка и не на последно място икономиКоментиран от #51, #84
07:15 01.07.2018
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Заблуда
До коментар #45 от "Иво78":
Най-голямата заблуда че ДПФ-а е скъп. Смених на моето 307 за 200лв. нов с отстъпката и 30 минути на канала. За разлика от другите автомобили този ДПФ е разглобяем и може да го подмениш без катализаторът. Вие си ги махайте за 500-700 лв. и пушете по кръстовищата като стар Икарус. Машината е великолепна особенно с 6-степеният автоматик и 136 к.с.. Въобще не е скъпа за обслужване.08:19 01.07.2018
51 икем
До коментар #48 от "Знаещ":
Съжалявам, колега, за проблемите, които си имал, но с тези френски кърници е така. Единственото ти решение е да се отърве от тях незабавно, макар и на 1/2 цена, и да си вземеш - една читава японска или дори и немска кола. 🚙 Ще забравиш за всички тия проблеми, които си имал! Замисли се само - защо почти никъде няма френски коли таксита 🚖 и най-вече - защо френски варели не се продават в САЩ, Япония, Канада, Австралия, Ю. Корея, Мексико? Ами защото техническата еволюция ги е премахнал-изчезнал вид, както се казва. Абсолютни батали.Коментиран от #52, #57
10:39 01.07.2018
52 Знаещ
До коментар #51 от "икем":
Ми аз проблеми не съм имал, но явно на теб силната ти черта не е четенето. За 18 години, които карам дизелови Пежа това е единствения случай, когато ми се наложи да сменя съединител и нищо друго. Не смятам да се отървам от Пежата си и не ми давай съвети, какво да правя. Карай си немските варели и не ръси мозък.Коментиран от #55, #60
11:42 01.07.2018
53 Toto
До коментар #19 от "Даниел":
То опела понеже е много добър затова произвежда пежо. Не ви разбирам всеки има право да си купи каквото поиска. Всички японски марки ползват дизелов френски мотор без субаро само.Коментиран от #68
12:46 01.07.2018
54 Тото
До коментар #45 от "Иво78":
Иво миличък повече никога не коментираи автомобили това което си написал е вярно но си збъркал марката това е за онези с нулитеКоментиран от #82
12:57 01.07.2018
55 икем
До коментар #52 от "Знаещ":
Не съм имал Пежо, но за мен Пежо = на проблеми, проблеми и пак проблеми, респективно - пари, пари и пак пари. А как се амортизират само, не е истина, имаш чувството, че ще се разпадне направо, тропа, лопа, скърца, друса - като лагерна количка 🛒 😀 Кажи ми защо не ги продават тогава в половината свят, като са толкова "убива" и "безпроблемни"? Даже, като бях командировка в Париж, френска кола такси 🚖 не видях. А, май 1-2."Приус", "Мерцедес" , WV, основно. Или викаш - те не разбират хората, да те бяха питали теб, да им кажеш😉 Повози се малко поне в Toyota Prius и пак ще говорим. Технология непозната за Пежо. До 50 км/h, когато натоварването на двигател, съединител и т. н. ползва само ел. мотор и след 50 km/h, автоматично преминава на ДВГ, но тогава двигател, съединител, скорости, работят в най -облекчен режим. ☺Коментиран от #56, #58, #62
12:57 01.07.2018
56 икем
До коментар #55 от "икем":
когато натоварването на двигател, съединител и т. н. - е най - голямо *13:00 01.07.2018
57 Бухахахахахха
До коментар #51 от "икем":
Поредния гоУфър.Карай си ръждяка и не коментирай статии за коли.Карал съм немски,японски,френски,италиански.Под всички се лежи(ремонтират).Само японските не защото от ръжда не смееш да влезеш под нея и няма как да я дигнеш.Та коя японска е като Пежо 307 в тоя ценови клас?Не се карали никъде викаш.Образовай се малко.Замисли се защо почти няма японски бусове?Колко работни коне(баничарки)японско производство виждаш?Не издържат.Нищо,че били здрави.Когато японец направи кола за тези пари на нивото на френските ела и пиши пак.13:40 01.07.2018
58 Бухахахахахха
До коментар #55 от "икем":
Непозната технология викаш?Пежо 508 хибрид.Ситроен DS5 хибрид.Дори двг-то се включва след 70км. а не след 50км.Понеже си начетен да те светна,че в Франция една и съща кола е по-скъпа отколкото да си я вземеш в Германия примерно.13:44 01.07.2018
59 гнидата
До коментар #3 от "666":
Ами дай да си върнем герба с IYI, понеже е много хилядолетен, а тоя с котките лъвчета е съвсем отскоро?13:45 01.07.2018
60 гнидата
До коментар #52 от "Знаещ":
Подкрепям мнението ти за Пежото. Правят икономични, практични, корозоустойчиви и с прилична цена поддръжка автомобили. Относно Пеужеот 307 ЕсВи това според мен е едно от най-практичните комбита. Дори модела 307 хечбек е пл-устойчив, широк от Голфа. Аз съм фен на бензина, но френския дозел е сфед най-добрите в света. Лично вече бих си купил Пежо 207,, понеже нямам нужда от голям автомобил, но голямата кола си е плюс.13:52 01.07.2018
61 Бухахахахахха
До коментар #3 от "666":
И двойна тоалетна забрави да напишеш.13:53 01.07.2018
62 Знаещ
До коментар #55 от "икем":
""Не съм имал Пежо, но за мен Пежо = на проблеми, проблеми и пак проблеми, респективно - пари"".Е ТОЧНО ЗА ТАКИВА ПРОФЕСОРИ И РАЗБИРАЧИ КАТО ТЕБ, ГОВОРЯ, ЧЕ КАКТО САМ СИ ГО НАПИСАЛ НЕ СА ИМАЛИ И НЕ СА КАРАЛИ "ПЕЖО" НЯМА КАК ДА ИЗКАЗВАШ КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ ЗА ТЕЗИ АВТОМОБИЛИ. И поради тази причина ако вземеш да млъкнеш ще изглеждаш по-умен. Аз изказвам мнение, защото както вече няколко пъти повторих карам автомобили от тази марка вече 18 години. Карай си там марката към която си се ориентирал и не изказвай мнение за нещо което никога не си притежавал. Ти така, както си го подкарал ще вземеш и за совалката да изкажеш "компетентното" си мнение.
Коментиран от #69
14:10 01.07.2018
63 Ква Зафира Б Бе ебати кенефа
14:23 01.07.2018
64 Ккк
14:29 01.07.2018
65 Непознат
16:06 01.07.2018
66 Froid
16:22 01.07.2018
67 Froid
16:28 01.07.2018
68 Японски
До коментар #53 от "Toto":
Тойота и Хонда имат собствени дизели, умник начетен!За дизела на Исузу чувал ли си?
Опел карат снеговалеж!
С Пежо дизел вкараха в А класата!
16:54 01.07.2018
69 икем
До коментар #62 от "Знаещ":
Не ми трябва да съм претижавал нещо, че да имам мнение. Грамотен съм, чета 📖, питам, карам, интересувам се. "Пежо" са нискотехнологични, нискокачествени автомобили и ванове-на нормална цена, които след излизане от магазина се обезценяват по-бързо от смартфон📱 Защо ли? Мой познат, чисто ново 307,след 2 седмици сдаде багажа, 3месеца стои в сервиза на СФА, чакат част от Франция, взима го, на първата ⛽ протече масло и блокира скоростите!?!?! 😤 Не подвежда хората, че било добро! Хора, стойте далеко от тези батали!Коментиран от #71, #73
17:48 01.07.2018
70 Непознат
17:55 01.07.2018
71 Знаещ
До коментар #69 от "икем":
Не ми се спори с радиоточка като теб. Той бил чел и бил чувал. А бе ей смешник, аз ти казвам, че карам Пежо от 18 години, а той пак бил чел и бил чувал. Айде карай си там бараките и не ме занимавай с аматьорските си впечатления и размисли.17:59 01.07.2018
72 икем
18:08 01.07.2018
73 filo
До коментар #69 от "икем":
Колега всички разбраха, че си мега разбирач. Щом ти твърдиш, значи пежо е боклук. Разбира се, че ще вярвам на твоето мега компетентно мнение, няма да вярвам на очите я. Хайде отиди сега да си играеш, разбран си.18:10 01.07.2018
74 икем
Коментиран от #75, #77, #79
18:25 01.07.2018
75 реалист
До коментар #74 от "икем":
Не разбра ли че никой не го интересува некомпетентното ти мнение бе? Като чета колко хора ти обясняват нещата, ама ти явно си доста зле та нищо не вдяваш от написаното от тях. Питаш, защо възхваляват марката, ами явно, защото статията е за Пежо, а на теб като не ти харесва, какво търсиш тук?Кой го интересува за твоето Санта Фе? А за САЩ не можеш да правиш изводи, защо не ги купуват. Пежо никога не са имали износ на автомобили в САЩ както и много други марки това означава ли, че са лоши автомобили? По твоята елементарна логика явно отговора ти е ДА. Да да, ама не. Хайде запази си мнението за марката Пежо и не се ръгай с твоето Санта Фе сред автомобилите, защото ако започнат да изброяват неговите недостатъци ще те заболи главата.
18:38 01.07.2018
76 за хидравлика
18:42 01.07.2018
77 filo
До коментар #74 от "икем":
По-голям разбирач просто не съм виждал. Направо полубог в колите. Вече ще знам да не си купувам пежо, убеди ме направо. Мислех да купувам, но ти си толкова "компетентен", че ме разубеди.19:04 01.07.2018
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Бухахахахахха
До коментар #74 от "икем":
Твоето е стил ЕЖК-една жена каза.Имал Санта Фе и говори за Пежо.Запарява ли гумения салон в пластмасарника?Това има повече пластмаса отколкото кофичка за кисело мляко.Карай го пък може някой ден да се качиш на кола.22:35 01.07.2018
80 Обикновен язовец
До коментар #38 от "Антон 1":
Прекаляваш като слагаш Пежо наравно с 190,124 и Голф2.Ако си имал 405-ца - това те подвежда малко,та не ти се сърдя.22:37 01.07.2018
81 kili
22:52 01.07.2018
82 Иво78
До коментар #54 от "Тото":
"ЗБЪРКАЛ"?!ТОВА МОЖЕ ДА ГО НАПИШЕ САМО НЕГРАМОТЕН ЧОВЕК!ДА ВИ ПОПИТАМ ВСИЧКИТЕ НЕВЕЖИ ЛЮДЕ,ФЕНОВЕ НА ТОЗИ БОКЛУК С ПЛАСМАСОВИ КАЛНИЦИ И НЕСКОПОСАНА ИЗРАБОТКА И ТВЪРДИ ПЕЙКИ ВМЕСТО СЕДАЛКИ:ОТКЪДЕ ИДВА ИМЕТО "ФРЕНСКИ КЕНЕФ"?!И ЗАЩО ТЕЗИ БОКЛУЦИ СА ПО 300-500 ЕВРО В ЕВРОПА?НЯКОЙ ОТ ВАС "РАЗБИРАЧИ"ДА Е РАБОТИЛ ПО ТОВА НЕДОРАЗУМЕНИЕ?КОЛКО ПЪТИ СИ ИЗЦАПАХТЕ РЪЦЕТЕ?Коментиран от #83, #86
00:31 02.07.2018
83 filo
До коментар #82 от "Иво78":
Айде, поредния експерт, който ми казва, че френските коли не били хубави. Като не ти харесват не си купувай. Какво ми говориш глупости, френските коли за парите си са много хубави и затова са толкова масови, разбра ли разбирачо.00:40 02.07.2018
84 Иво78
До коментар #48 от "Знаещ":
СЪЕДИНИТЕЛ ОТ МОСКВИЧ,ЩОТО ЗАВОДСКИЯ Е ЛОШ.КОМФОРТ ОТ КОЛА,КОЯТО ВОЗИ КАТО СКЕЙТБОРД И ВМЕСТО МЕКИТЕ ФРЕНСКИ СЕДАЛКИ ОТ МИНАЛОТО ИМА ПЕЙКИ ОТ ПАРКА.ЗДРАВИНА ОТ КОЛА С ПЛАСТМАСОВИ КАЛНИЦИ?!ИКОНОМИЯ ПРИ 2.67 НАФТА?!"НАДЕЖДЕН"-300ЕВРО ЗА ЦЯЛАТА В ДВИЖЕНИЕ-ГЕРМАНИЯ(autoscout)Ярис от същата година с недъгавия 1.0 мотор и със нула екстри 2000евро!!!Кьорчовци имате интернет образовайте се !!Коментиран от #87
00:43 02.07.2018
85 ауууууууууууу
До коментар #9 от "ГЕОРГИ":
Аз пък залагам на Мондео комби. Интересно ми е ,за кво са му на човек 2 еднакви коли ,едната на нафта ,другата на бенз?18:50 02.07.2018
86 Бухахахахахха
До коментар #82 от "Иво78":
Френски кенеф идва от там където идват немските тоалетни.Двг дето харчи масло още от завода за разлика от френския не ми го хвали.Душегуб,батал,немска тоалетна,дизелгейт.А кажи ми ти откъде идват?01:08 03.07.2018
87 Бухахахахахха
До коментар #84 от "Иво78":
Какво общо имат калниците с здравината на колата?Същото мога да те попитам за Ауди А8-здравина от кола с пластмасов нивомат?Нямат пари за желязо ли?01:11 03.07.2018
88 ТDауIдиш
00:31 04.07.2018
89 Кракра
23:19 08.07.2018
90 Доста прецакани от пежо
До коментар #4 от "Българин":
Много сериозни проблеми с електрониката, които кадрите на сфа не могат да разрешат. Чисто новот пежо е 100% прецакване.Пазете се, хора, ще изгорите с доста пари.
18:19 24.09.2019