Last news in Fakti

30 Юни, 2018 09:00 46 445 90

Прилично седемместно комби за 5000 лв.

  • peugeot-
  • 307 sw-
  • автомобилът на старо
Прилично седемместно комби за 5000 лв. - 1

Когато човек има нужда от седемместен автомобил, обикновено се сеща за класа на SUV-тата или на вановете. Съгласни сме, че това са най-разумните решения, ако имате голямо семейство, или често пътувате с приятели.

Има обаче едни автомобили, за които рядко се сещаме. Те са стандартни комбита, но разполагат с компромисен трети ред седалки. Обикновено там може да седне някое дребно дете или възрастен човек, но за къси разстояния. Поне ако иска след това да ходи нормално. Мястото е ограничено, това е факт, но нека сме честни и признаем – колко често ви се случва да возите шест души в колата си?

Предлагаме ви едно практично комби с цена от порядъка на 5000 лв., което ще ви служи вярно в редките моменти, в които имате нужда от още две места за сядане. Става дума за Peugeot 307 SW. Това е може би най-популярния автомобил в този сегмент. Peugeot 307 SW е сравнително широкопредлаган автомобил на пазара на втора ръка коли в България.

Прилично седемместно комби за 5000 лв.

Повечето автомобили са оборудвани с 2.0-литров HDI турбодизелов двигател, който се предлага в три версии: с 90, 110 и 136 к.с. На която и от тях да се спрете, обърнете внимание на слабото място на тези коли - филтърът за твърди частици, който с годините се запушва и се нуждае от смяна. Лесно можете да познаете, че с него има някакъв проблем, ако на дисплея свети съответния символ.

Иначе у нас се намират прилични екземпляри, но има и доста позахабени. Ценово варират в доста голям диапазон, нож за около 5000 лв. можете да намерите прилично френско седеместно комби. Вижте какви екземпляри от модела Peugeot 307 SW със седем места се предлагат на родния пазар ТУК.

Прилично седемместно комби за 5000 лв.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бичето

    35 83 Отговор
    6-те коли който съм виждал да се запалват в движение са точно пежо

    Коментиран от #16

  • 2 guest

    89 33 Отговор
    307 sw e страхотен семеен автомобил

    Коментиран от #33

  • 3 666

    47 132 Отговор
    борче,котка и вагина за емблема-НИКОГА....

    Коментиран от #5, #7, #12, #59, #61

  • 4 Българин

    127 22 Отговор
    Че какво им е на френските. Може би малко повече от средното ниво проблеми с електрониката, но страхотни дизели. Вървят си без грешка франсетата. Сега и с турбобензинови мотори. Най-ме е яд на градски легенди и тъпотии, повтаряни от хора, които дори вероятно и не са карали такива коли, които обсъждат. А може и автомобил да нямат дори. Аз пък съм имал три и съм с хубави впечатления за френските коли.

    Коментиран от #14, #15, #18, #90

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 айде пък

    109 25 Отговор
    И 3те френски марки предлагат далеч повече от немскио гоуф за парите си, а двигателите им са безкомпромисни
  • 7 Христо

    67 14 Отговор

    До коментар #3 от "666":

    За това Мерцедес Цитан е с Рено мотор а новата А класа също ще е с Рено мотор.
    Миенето е с мотор на Пежо. Плащаш емблема и пак караш лъв и вагина
  • 8 пост

    17 25 Отговор
    Стават ли за риба, като Гоуф4 за 4 бона?

    Коментиран от #11

  • 9 ГЕОРГИ

    65 9 Отговор
    Имал съм, две такива закупени от магазина.Първата бензин,а другата дизел.И с двете не съм имал никакви проблеми,но любимата ми беше дизела-307 sw.Просторна и удобна кола,двигател 1.6,110к.с-мнооого добър. Имал съм и Ауди дизел,също от магазина-2008г.Ами тази кола не излизаше от сервиза.Иначе голяма бегачка и също беше комфортна.Беше класа над Пежата,но доста пари давах за поддръжката и ремонти.Учудващо за немска кола да се разваля толкова много.Ако трябва да избирам отново за семейна кола бих си взел Пежо 307 sw.

    Коментиран от #38, #85

  • 10 Юрий

    55 14 Отговор
    Да съм честен добри са. Както караш и поддържаш а прехвалените немски от бмв по големи дървета няма. Немско качество? Умря!
    Може би за кола над 50 000 евро , но кой може да си позволи.
    Цена качество само френски и японски коли . Това е.
  • 11 Минаващ от тук

    12 16 Отговор

    До коментар #8 от "пост":

    Хахаха, да, голяма простотия в статията. Явно платена. Ще си купиш лек автомобил да щурмуваш калните баири.
  • 12 Bbbbbbb

    15 11 Отговор

    До коментар #3 от "666":

    Dano niakoi tigar hvane maika ti i pod edin bor da i praise vaginata
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Анализатор

    15 19 Отговор

    До коментар #4 от "Българин":

    Приятел, не може хора, които са заети да протестират по 3 пити седмично да произвеждат конкурентни продукти. Да, на дизайн са добри за ТЕХНИЯ пазар, но изпълнението е дискусионно, в добрия случай.
  • 15 САП

    8 28 Отговор

    До коментар #4 от "Българин":

    Нищо особено не им е. Докато са нови биват, но минат ли 5 години по добре не купувай. Опрели до ремонти по сериозни излизат златни.

    Нищо особено Рено Сценик: фабрично в алармата им е даден определен брой запалвания(защита срещу пробиване на кода) на двигателя и след това не можеш да го запалиш. Цена на кода за отключване оригинален 400 евро, побългаряване 100 лева. Това хубаво ако си пред вас или в града си, но да ти се случи на почивка в Гърция или някъде на път по нощите със семеството, ще разбереш за какво става въпрос. Двама колеги съм теглил в България по празници заради тази тъпотия. А и други изреваха. Така, че рено в никакъв случай

    Коментиран от #25

  • 16 12345

    7 18 Отговор

    До коментар #1 от "Бичето":

    Пред мен са изгаряли 2 но бяха Рено
  • 17 zig

    19 28 Отговор
    TOYOTA и HONDA са номер 1и2 всичко останало е компромис
  • 18 За пежото специално 6+

    35 4 Отговор

    До коментар #4 от "Българин":

    Отлични ,евтини за подръжка и икономични машини.
  • 19 Даниел

    12 39 Отговор
    Френска бутафория! Ако искате качествен семеен автомобил, една Зафира Б ще свърши прекрасна работа! Просторен, висок, обемист багажник и седемместен при нужда. А ако има и габричен метан - пей сърце! Вярно няма да излезе 5, а около 6-6,5 бона, но си струва!

    Коментиран от #20, #22, #53

  • 20 Един друг

    12 6 Отговор

    До коментар #19 от "Даниел":

    Карал съм такова пежо 306 комби, както и имам Зафира Б - от нова. Зафирата около 5,5 на дълго, но е доста по-просторна вътре и върви повече с нейния 1,9 срещу 1,6. Задните места даже стават и за възрастни ри кратки пътувания, за разлика от Пежото, които са за деца. Проблемът е, че моята стана на 220 000 и думна съединителят. Смених го, обаче вироятно предстои в следващите 40-50 000 да изгърми трубото, а след това и скорстната кутия, та смятам да я продавам вече. Ресурсът на тези зафири е към 300 000 км. Колко от предлаганите на пазара са наистина наполовина на тези километри? Реално - николко.

    Коментиран от #21, #28

  • 21 Даниел

    7 11 Отговор

    До коментар #20 от "Един друг":

    Аз от 3 месеца имам Зафира Б и съм много доволен! Много място за всичко, удобни седалки и много лека за каране! 1.6 фабричен метан, не е бърз но 150 вдига с лекота, и е супер икономичен автомобил. Говори се, че харчи масло, но за изминатите почти 4000 километра не съм забелязал спад.

    Коментиран от #23, #24, #26

  • 22 селянин

    19 7 Отговор

    До коментар #19 от "Даниел":

    да да..Зафира 1,6 метан..със седем пасажера с тва мижево двигателче на три тонна кола..забрави за изпреварване..е по надолнище може..
  • 23 Един друг

    9 0 Отговор

    До коментар #21 от "Даниел":

    Е, бензиновите 1,6 не могат да се мерят с 1,9 дизелите като динамика. Освен това, скоростните им кутии са само 5-степенни. Иначе, на втория ред седалки има място за краката като на кола за четворна цена. Много си я харесвам моята, обаче турбото скоро ще засвири, а вероятността след това и последните две предавки да се скапят много се увеличава, та общо взето - това й беше. Много приятна кола, но да е нова, каквато беше и тази навремето.
  • 24 Зорлем

    9 10 Отговор

    До коментар #21 от "Даниел":

    Цели 3 месеца експлоатация и вече знаем, че Зафира Б е най-по автомобил? Доообре, добре...
  • 25 Зорлем

    15 4 Отговор

    До коментар #15 от "САП":

    Аз сигурно за 10 години съм го превъртял тоя брояч, защото моят Сценик още не е отказал да запали. Или може би защото е Гранд, а не просто Сценик?
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Свекавицата

    3 0 Отговор
    😀😁😂🤣
  • 28 До един друг

    16 3 Отговор

    До коментар #20 от "Един друг":

    Пич,защо сравняваш Зафира с 307SW?по-правилно е да я сравниш с Партнер да речем.,или тази 307-ца с една астра!Айде покажи ми една астра със стъклен таван и седем места!

    Коментиран от #30

  • 29 Peujeot

    6 3 Отговор
    Имах такава, дизел 110 коня, за 8 години и направих над 330 х км. Освен консумативи съм сменил само гуми ремъци накладки и веднъж спирачни дискове. Но на старо не препоръчвам на никого да си купува. Пежо и като нова е на добра цена, купуваш караш здраво , като мине 300 х и се отърваваш. Само тогава си на сметка от евтини експлоатационни разходи. След това почва да иска като ламя. Лошото е , че новото им комби е доста по малко, а и тоя 1.6 дизел не ме кефи
  • 30 Един друг

    2 5 Отговор

    До коментар #28 от "До един друг":

    Една от причините е, че друг подхвана тези сравнения. Друга причина е, че Zafira B е на базата на Astra H и двете имат много общо. Третото е, че на Пежото тези 7 места са малко условни. Онези двете отзад са неудобни за деца даже. Съвсем друг е въпросът, че аз и в Зафирата, която е по-висока, отзад деца няма да сложа никога. При удар отзад, деформационната зона ще е малка. Освен Зафирата имам Вито и Гранд Вояджър, та не сравнявам пежото с тях, тай като там вече общо не може да има, защото Крайслерът е в класа на Пежо 807. Така че Зафирата си е доста адекватно сравнение и алтернатива. За съжаление, както тя, така и Пежото са добри докато са нови.
  • 31 Townboy

    10 4 Отговор
    След 2000 г немските коли слязоха на нивото на френските. При положение че вторите са с 25% по-евтини покупката на френски автомобил е разумен избор стига да не целиш да се фукаш на село с "новата" кола.
  • 32 Знаещ

    18 4 Отговор
    Аз лошо Пежо не съм видял, а карам Пежо и то само дизели от 2000 г. За да изказвате компетентни мнения за автомобили от марката Пежо то задължително трябва да сте карали такива иначе просто говорите пълни глупости. както казах аз карам различни модели от тази марка и лоша приказка не мога да кажа.
  • 33 Пежо, Рено, Ситроен е срам

    3 19 Отговор

    До коментар #2 от "guest":

    Тоя френски трошлив, миризлив кош е ужас! Не ли си едно терано дълга база седем местно или ц класа ем по здрави и не капризни ем са истински мпс- та

    Коментиран от #36, #39

  • 34 Бай Иван

    18 2 Отговор
    Този трошлив кош харчи 4 литра на 100 и не слизам от него.Нищо не съм пипал 2 г вече.
    Ти сигурно си с някое бмв или голф и не спираш да си ръсиш мизерната заплата.Да ви са честити немските прехвалени автомобилчета.
  • 35 vasik atanasova

    3 10 Отговор
    лъвчето си търси сервиз
  • 36 L'etrangere

    11 3 Отговор

    До коментар #33 от "Пежо, Рено, Ситроен е срам":

    Защо,бе?? Карам си Рено Клио три години,не го спирам,мира не му давам,а то въобще не е гъкнало. Това Франция- България,на всеки пет-шест месеца,нищо му няма,супер добре се държи! Според мен Рено и Пежо са си много добри и шапка свалям на французите по този въпрос.
  • 37 Onzi

    4 6 Отговор
    Само японец
  • 38 Антон 1

    10 0 Отговор

    До коментар #9 от "ГЕОРГИ":

    Имай същата !
    Децата още я търсят заради панорамния таван !
    Ма 226000 я продадох ! Съединител и един лагер на главината ! Беше 1.6 -110 комя дизел !
    Не съм сменял нито турбо нито съм имал проблеми с електроника !! Само крушките горяха като за световно !
    Торсионно окачване , нисък разход !
    Нула удоволствия от шофиране ,нула обезшумяане ! Сега шофирам три пъти и половина по-скъп автомобил/цени като нови /! Не е по-надежден :):):):)!
    Това Пежо го нареждам до 124 и голф 2-дизел които съм имал /от общо 14 коли за 25 години/!
    Добра концепция . Чудя се защо се отказаха от нея ! Много практична и удобна !
    БМВ 2 туър например е бледо копир на тая концепция ! Пежото неше май-практичната ми кола с най-малко проблеми . Интересно обаче с нетърпение исках да се отърва от нея и си купя “премиум” автомобил!:):)::))

    Коментиран от #80

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 икем

    3 10 Отговор
    Абсолютен дъргел! Постоянно чупеща са кочина! Стойте на далеко от това нещо! Всички, които ги хвалят, добри били, ама минали на други марки?!? Аз до сега не се сещам, някой от френска - пак да си е купил френски кенеф.

    Коментиран от #41, #43, #46

  • 41 Може би 1-2

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "икем":

    Може би 1-2,но нови и на лизинг.
  • 42 Василевс

    6 6 Отговор
    Само Форд!
  • 43 Бухахахахахха

    8 2 Отговор

    До коментар #40 от "икем":

    Аз.Карам 12 години френски коли и пак ще си търся френско.Обичам да ми е широко.Ти си карай тесните "премиуми"и не се обаждай.
  • 44 Весо

    2 8 Отговор
    Боклук кола
  • 45 Иво78

    5 9 Отговор
    СЪЕДИНИТЕЛ ПЪЛЕН КОМПЛЕКТ И СМЯНА-2000ЛВ!!!???ТУРБО И СМЯНА 2000ЛВ!!!??? DPF И КАТАЛИЗАТОР-3500+1500ЛВ!!!???СМЯНА АНГРЕНАЖ СЪС ВСИЧКО НЕОБХОДИМО-800ЛВ!!!???ДИСКОВЕ,НАКЛАДКИ,ОКАЧВАНЕ И ГУМИ(ЩОТО ВСИЧКО Е ЗАНУЛЕНО ОБИКНОВЕННО....)ПОСТОЯННО ВИСЕНЕ ПО СЕРВИЗИТЕ ЩОТО ГАСНЕ И ПУШИ, АА-АА-АА И ДЮЗИ ЗА ПЕТ БОНА!!ГОТОВИ ЛИ СТЕ??АЙДЕ,ЧЕ СВЪРШИХА.....

    Коментиран от #47, #48, #50, #54

  • 46 Знаещ

    9 3 Отговор

    До коментар #40 от "икем":

    Аз от 2000 г. карам само Пежо и само дизел. Просто сменям модела през няколко години с по-нов. Какво ще кажеш? Сигурно си купувам Пежо, защото "не стават" така ли?
    Много сте ми смешни такива "разбирачи", които никога не са карали такава марка, но иначе мнооого "знаят".
  • 47 Антон 1

    6 0 Отговор

    До коментар #45 от "Иво78":

    Това е така , когато купиш от първата страница на мобилето ! Аз навремето я купих от Германия на цена двойна от тази на която беше първата в мобиле.де !
    Верно смених съединителя -1300 лв с маховика и това е ! Турбо и дюзи не съм пипал , но обслужване стриктно само в СФА !
    Ако е втора ръка ,купуваш на малко км . От дилър в гаранция /макар и по-скъпо / и да видим дали пак ще имаш тези безброй проблеми !
    Купуваш Италиянка на безброй км . с незнайни сервизни интервали , еми ясно е какво те чака :):)::)
  • 48 Знаещ

    7 5 Отговор

    До коментар #45 от "Иво78":

    А ти "умнико" от къде ги извади тези твърдения ""СЪЕДИНИТЕЛ ПЪЛЕН КОМПЛЕКТ И СМЯНА-2000ЛВ!!!???ТУРБО И СМЯНА 2000ЛВ!!!??? Аз за такива цени, които си описал не съм и чувал даже ? За твое сведение в момента имам две Пежа едното е 307, а другото е 308 и са все дизели. На 307-цата в началото на тази година му смених комплект съединител, който струва 820 лв. + нова вилка и нова муфа + нов маховик. Защо смених и маховика ли, ами защото сложих от тези съединители, които подменят демпферните за това и повече никога няма да го мислиш този съединител, че бил проблемен затова. Ремонтът ми излезе около 1100 лв. заедно с труда. Вече докато съществува като автомобил със съединителя никога няма да има проблем освен, ако нямаш намерение да навъртиш поне още 500 000 км. Е може при такива километри да се смени само феродовият диск, но това важи за всички марки автомобили. ОТНОСНО цените, които си написал за турбото също не знам от къде си ги изсмукал. Както казах от 2000 година карам само Пежо и само дизели и до сега не ми се е случвало нито веднъж да сменям турбина въпреки, че всичките съм ги чипосал и от 110 к.с. ги правя на 140 к.с. Всичко това го споделям, защото е личен опит, а не чул от този и от онзи нещо си. Който иска да ми вярва, който не иска си е негов избор никого не искам да убеждавам. Нека всеки кара марката, която си харесва. Аз карам Пежо, защото съм ги оценил като автомобили, цена, качество, комфорт, надеждност, поддръжка и не на последно място икономи

    Коментиран от #51, #84

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Заблуда

    6 3 Отговор

    До коментар #45 от "Иво78":

    Най-голямата заблуда че ДПФ-а е скъп. Смених на моето 307 за 200лв. нов с отстъпката и 30 минути на канала. За разлика от другите автомобили този ДПФ е разглобяем и може да го подмениш без катализаторът. Вие си ги махайте за 500-700 лв. и пушете по кръстовищата като стар Икарус. Машината е великолепна особенно с 6-степеният автоматик и 136 к.с.. Въобще не е скъпа за обслужване.
  • 51 икем

    3 9 Отговор

    До коментар #48 от "Знаещ":

    Съжалявам, колега, за проблемите, които си имал, но с тези френски кърници е така. Единственото ти решение е да се отърве от тях незабавно, макар и на 1/2 цена, и да си вземеш - една читава японска или дори и немска кола. 🚙 Ще забравиш за всички тия проблеми, които си имал! Замисли се само - защо почти никъде няма френски коли таксита 🚖 и най-вече - защо френски варели не се продават в САЩ, Япония, Канада, Австралия, Ю. Корея, Мексико? Ами защото техническата еволюция ги е премахнал-изчезнал вид, както се казва. Абсолютни батали.

    Коментиран от #52, #57

  • 52 Знаещ

    5 4 Отговор

    До коментар #51 от "икем":

    Ми аз проблеми не съм имал, но явно на теб силната ти черта не е четенето. За 18 години, които карам дизелови Пежа това е единствения случай, когато ми се наложи да сменя съединител и нищо друго. Не смятам да се отървам от Пежата си и не ми давай съвети, какво да правя. Карай си немските варели и не ръси мозък.

    Коментиран от #55, #60

  • 53 Toto

    6 1 Отговор

    До коментар #19 от "Даниел":

    То опела понеже е много добър затова произвежда пежо. Не ви разбирам всеки има право да си купи каквото поиска. Всички японски марки ползват дизелов френски мотор без субаро само.

    Коментиран от #68

  • 54 Тото

    4 2 Отговор

    До коментар #45 от "Иво78":

    Иво миличък повече никога не коментираи автомобили това което си написал е вярно но си збъркал марката това е за онези с нулите

    Коментиран от #82

  • 55 икем

    3 4 Отговор

    До коментар #52 от "Знаещ":

    Не съм имал Пежо, но за мен Пежо = на проблеми, проблеми и пак проблеми, респективно - пари, пари и пак пари. А как се амортизират само, не е истина, имаш чувството, че ще се разпадне направо, тропа, лопа, скърца, друса - като лагерна количка 🛒 😀 Кажи ми защо не ги продават тогава в половината свят, като са толкова "убива" и "безпроблемни"? Даже, като бях командировка в Париж, френска кола такси 🚖 не видях. А, май 1-2."Приус", "Мерцедес" , WV, основно. Или викаш - те не разбират хората, да те бяха питали теб, да им кажеш😉 Повози се малко поне в Toyota Prius и пак ще говорим. Технология непозната за Пежо. До 50 км/h, когато натоварването на двигател, съединител и т. н. ползва само ел. мотор и след 50 km/h, автоматично преминава на ДВГ, но тогава двигател, съединител, скорости, работят в най -облекчен режим. ☺

    Коментиран от #56, #58, #62

  • 56 икем

    2 2 Отговор

    До коментар #55 от "икем":

    когато натоварването на двигател, съединител и т. н. - е най - голямо *
  • 57 Бухахахахахха

    6 3 Отговор

    До коментар #51 от "икем":

    Поредния гоУфър.Карай си ръждяка и не коментирай статии за коли.Карал съм немски,японски,френски,италиански.Под всички се лежи(ремонтират).Само японските не защото от ръжда не смееш да влезеш под нея и няма как да я дигнеш.Та коя японска е като Пежо 307 в тоя ценови клас?Не се карали никъде викаш.Образовай се малко.Замисли се защо почти няма японски бусове?Колко работни коне(баничарки)японско производство виждаш?Не издържат.Нищо,че били здрави.Когато японец направи кола за тези пари на нивото на френските ела и пиши пак.
  • 58 Бухахахахахха

    5 2 Отговор

    До коментар #55 от "икем":

    Непозната технология викаш?Пежо 508 хибрид.Ситроен DS5 хибрид.Дори двг-то се включва след 70км. а не след 50км.Понеже си начетен да те светна,че в Франция една и съща кола е по-скъпа отколкото да си я вземеш в Германия примерно.
  • 59 гнидата

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "666":

    Ами дай да си върнем герба с IYI, понеже е много хилядолетен, а тоя с котките лъвчета е съвсем отскоро?
  • 60 гнидата

    9 0 Отговор

    До коментар #52 от "Знаещ":

    Подкрепям мнението ти за Пежото. Правят икономични, практични, корозоустойчиви и с прилична цена поддръжка автомобили. Относно Пеужеот 307 ЕсВи това според мен е едно от най-практичните комбита. Дори модела 307 хечбек е пл-устойчив, широк от Голфа. Аз съм фен на бензина, но френския дозел е сфед най-добрите в света. Лично вече бих си купил Пежо 207,, понеже нямам нужда от голям автомобил, но голямата кола си е плюс.
  • 61 Бухахахахахха

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "666":

    И двойна тоалетна забрави да напишеш.
  • 62 Знаещ

    3 4 Отговор

    До коментар #55 от "икем":

    ""Не съм имал Пежо, но за мен Пежо = на проблеми, проблеми и пак проблеми, респективно - пари"".
    Е ТОЧНО ЗА ТАКИВА ПРОФЕСОРИ И РАЗБИРАЧИ КАТО ТЕБ, ГОВОРЯ, ЧЕ КАКТО САМ СИ ГО НАПИСАЛ НЕ СА ИМАЛИ И НЕ СА КАРАЛИ "ПЕЖО" НЯМА КАК ДА ИЗКАЗВАШ КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ ЗА ТЕЗИ АВТОМОБИЛИ. И поради тази причина ако вземеш да млъкнеш ще изглеждаш по-умен. Аз изказвам мнение, защото както вече няколко пъти повторих карам автомобили от тази марка вече 18 години. Карай си там марката към която си се ориентирал и не изказвай мнение за нещо което никога не си притежавал. Ти така, както си го подкарал ще вземеш и за совалката да изкажеш "компетентното" си мнение.

    Коментиран от #69

  • 63 Ква Зафира Б Бе ебати кенефа

    4 0 Отговор
    Ако тази Зафира е с немския мотор 1'9 120 кс Гооолям кенеф с италианския мотор 150 може немец мотор не може да направи
  • 64 Ккк

    3 2 Отговор
    А какво ще кажите за алфа или фият
  • 65 Непознат

    7 0 Отговор
    Имал съм Пежо 307 комби,2005год.бензин-1.6-110к.с,страхотен автомобил,но слабото място им е електрониката,други проблеми не съм имал,страхотен автомобил.
  • 66 Froid

    4 2 Отговор
    Не бих изложил семейството си на такъв РИСК !
  • 67 Froid

    7 4 Отговор
    Тия боклуци са вече забранени за повечето Европейски градове ! Реалната им цена трябва да е под 3000 лв. !
  • 68 Японски

    1 2 Отговор

    До коментар #53 от "Toto":

    Тойота и Хонда имат собствени дизели, умник начетен!
    За дизела на Исузу чувал ли си?
    Опел карат снеговалеж!
    С Пежо дизел вкараха в А класата!
  • 69 икем

    3 5 Отговор

    До коментар #62 от "Знаещ":

    Не ми трябва да съм претижавал нещо, че да имам мнение. Грамотен съм, чета 📖, питам, карам, интересувам се. "Пежо" са нискотехнологични, нискокачествени автомобили и ванове-на нормална цена, които след излизане от магазина се обезценяват по-бързо от смартфон📱 Защо ли? Мой познат, чисто ново 307,след 2 седмици сдаде багажа, 3месеца стои в сервиза на СФА, чакат част от Франция, взима го, на първата ⛽ протече масло и блокира скоростите!?!?! 😤 Не подвежда хората, че било добро! Хора, стойте далеко от тези батали!

    Коментиран от #71, #73

  • 70 Непознат

    2 1 Отговор
    До фройд,на какъв риск излагаш семейството си колега,да не би ако караш друга марка на същите години риска ще е по малък?Когато колата е подържана добре риск няма,ако само караш без да поддържаш тогава съм съгласен с теб.Аз карам кола на почти 20 години и е в перфектно състояние,но я поддържам винаги когато има нужда.Тук колите който са на 20год.са почти 70% не го казвам аз а има статистика.
  • 71 Знаещ

    6 3 Отговор

    До коментар #69 от "икем":

    Не ми се спори с радиоточка като теб. Той бил чел и бил чувал. А бе ей смешник, аз ти казвам, че карам Пежо от 18 години, а той пак бил чел и бил чувал. Айде карай си там бараките и не ме занимавай с аматьорските си впечатления и размисли.
  • 72 икем

    4 5 Отговор
    Ами ти си ги карай със здраве, кажи че са добри и толкова. Какво ги възхваляваш тези кочини. Съветвам хората първо да по прочетат, да се поинтересуват, да попитат тук-там и тогава да си купят "Пежо". Не се хвърлайте на сляпо, и в никакъв случай не слушайте хора карали 18 "Пежо".
  • 73 filo

    5 4 Отговор

    До коментар #69 от "икем":

    Колега всички разбраха, че си мега разбирач. Щом ти твърдиш, значи пежо е боклук. Разбира се, че ще вярвам на твоето мега компетентно мнение, няма да вярвам на очите я. Хайде отиди сега да си играеш, разбран си.
  • 74 икем

    5 5 Отговор
    Ами да, поразбирам ги нещата. Не само аз го твърдя, че "Пежо" е боклук, твърдят го хората от САЩ, Канада, Япония и т. н. Там хората не ги купуват, за това не ги и предлагат, защото търсенето определя пазара. Аз имам и "Санта Фе", което харесвам, да си видял в някой пост да го възхвалява. Не е лошо и толкова. Вие с вашите "Пежо" заблуждавате хората. И само хората каращи френски коли ги хвалят толкова и са супер агресивни, ако им кажеш, че не струват. Защо ли?

    Коментиран от #75, #77, #79

  • 75 реалист

    5 3 Отговор

    До коментар #74 от "икем":

    Не разбра ли че никой не го интересува некомпетентното ти мнение бе? Като чета колко хора ти обясняват нещата, ама ти явно си доста зле та нищо не вдяваш от написаното от тях. Питаш, защо възхваляват марката, ами явно, защото статията е за Пежо, а на теб като не ти харесва, какво търсиш тук?
    Кой го интересува за твоето Санта Фе? А за САЩ не можеш да правиш изводи, защо не ги купуват. Пежо никога не са имали износ на автомобили в САЩ както и много други марки това означава ли, че са лоши автомобили? По твоята елементарна логика явно отговора ти е ДА. Да да, ама не. Хайде запази си мнението за марката Пежо и не се ръгай с твоето Санта Фе сред автомобилите, защото ако започнат да изброяват неговите недостатъци ще те заболи главата.
  • 76 за хидравлика

    3 3 Отговор
    Прехвлихте ги тия кошове
  • 77 filo

    4 3 Отговор

    До коментар #74 от "икем":

    По-голям разбирач просто не съм виждал. Направо полубог в колите. Вече ще знам да не си купувам пежо, убеди ме направо. Мислех да купувам, но ти си толкова "компетентен", че ме разубеди.
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Бухахахахахха

    4 3 Отговор

    До коментар #74 от "икем":

    Твоето е стил ЕЖК-една жена каза.Имал Санта Фе и говори за Пежо.Запарява ли гумения салон в пластмасарника?Това има повече пластмаса отколкото кофичка за кисело мляко.Карай го пък може някой ден да се качиш на кола.
  • 80 Обикновен язовец

    4 1 Отговор

    До коментар #38 от "Антон 1":

    Прекаляваш като слагаш Пежо наравно с 190,124 и Голф2.Ако си имал 405-ца - това те подвежда малко,та не ти се сърдя.
  • 81 kili

    0 5 Отговор
    да напишем нещо за volvo v70 дизел немски мотор 2.5 tdi карам вече 5 г. сменям само биалетки и cd с нова музика колата е от италиа на 500000 км карам по около 30000 на година без проблеми голяма семеѝна кола с нисък разход на гориво
  • 82 Иво78

    3 5 Отговор

    До коментар #54 от "Тото":

    "ЗБЪРКАЛ"?!ТОВА МОЖЕ ДА ГО НАПИШЕ САМО НЕГРАМОТЕН ЧОВЕК!ДА ВИ ПОПИТАМ ВСИЧКИТЕ НЕВЕЖИ ЛЮДЕ,ФЕНОВЕ НА ТОЗИ БОКЛУК С ПЛАСМАСОВИ КАЛНИЦИ И НЕСКОПОСАНА ИЗРАБОТКА И ТВЪРДИ ПЕЙКИ ВМЕСТО СЕДАЛКИ:ОТКЪДЕ ИДВА ИМЕТО "ФРЕНСКИ КЕНЕФ"?!И ЗАЩО ТЕЗИ БОКЛУЦИ СА ПО 300-500 ЕВРО В ЕВРОПА?НЯКОЙ ОТ ВАС "РАЗБИРАЧИ"ДА Е РАБОТИЛ ПО ТОВА НЕДОРАЗУМЕНИЕ?КОЛКО ПЪТИ СИ ИЗЦАПАХТЕ РЪЦЕТЕ?

    Коментиран от #83, #86

  • 83 filo

    4 2 Отговор

    До коментар #82 от "Иво78":

    Айде, поредния експерт, който ми казва, че френските коли не били хубави. Като не ти харесват не си купувай. Какво ми говориш глупости, френските коли за парите си са много хубави и затова са толкова масови, разбра ли разбирачо.
  • 84 Иво78

    8 5 Отговор

    До коментар #48 от "Знаещ":

    СЪЕДИНИТЕЛ ОТ МОСКВИЧ,ЩОТО ЗАВОДСКИЯ Е ЛОШ.КОМФОРТ ОТ КОЛА,КОЯТО ВОЗИ КАТО СКЕЙТБОРД И ВМЕСТО МЕКИТЕ ФРЕНСКИ СЕДАЛКИ ОТ МИНАЛОТО ИМА ПЕЙКИ ОТ ПАРКА.ЗДРАВИНА ОТ КОЛА С ПЛАСТМАСОВИ КАЛНИЦИ?!ИКОНОМИЯ ПРИ 2.67 НАФТА?!"НАДЕЖДЕН"-300ЕВРО ЗА ЦЯЛАТА В ДВИЖЕНИЕ-ГЕРМАНИЯ(autoscout)Ярис от същата година с недъгавия 1.0 мотор и със нула екстри 2000евро!!!Кьорчовци имате интернет образовайте се !!

    Коментиран от #87

  • 85 ауууууууууууу

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "ГЕОРГИ":

    Аз пък залагам на Мондео комби. Интересно ми е ,за кво са му на човек 2 еднакви коли ,едната на нафта ,другата на бенз?
  • 86 Бухахахахахха

    2 2 Отговор

    До коментар #82 от "Иво78":

    Френски кенеф идва от там където идват немските тоалетни.Двг дето харчи масло още от завода за разлика от френския не ми го хвали.Душегуб,батал,немска тоалетна,дизелгейт.А кажи ми ти откъде идват?
  • 87 Бухахахахахха

    2 1 Отговор

    До коментар #84 от "Иво78":

    Какво общо имат калниците с здравината на колата?Същото мога да те попитам за Ауди А8-здравина от кола с пластмасов нивомат?Нямат пари за желязо ли?
  • 88 ТDауIдиш

    0 0 Отговор
    407 седан или купе беше ненормална КОЛА. Но това? Какво е това? кОруца с комин!
  • 89 Кракра

    0 0 Отговор
    Хубав, пракитчен автомобил, но двете места на третия ред са парлама. Там могат да седнат най-много две 7-годишни деца. Който иска три реда седалки, ама истински, трябва да се насочи към някой ван, не към комби.
  • 90 Доста прецакани от пежо

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Българин":

    Много сериозни проблеми с електрониката, които кадрите на сфа не могат да разрешат. Чисто новот пежо е 100% прецакване.
    Пазете се, хора, ще изгорите с доста пари.