Last news in Fakti

30 Юни, 2018 12:00 22 398 58

Какви коли Tesla на старо се продават в БГ

  • електромобили-
  • tesla-
  • model s-
  • model x-
  • model 3-
  • mobile.bg
Какви коли Tesla на старо се продават в БГ - 1

Електромобилите Tesla са голямата звезда на автомобилния небосклон или един от най-големите балони в автомобилостроенето? Отговорът на този въпрос ще се появи след време. Към момента те са щедро субсидирани от щатското правителство и от основателя на компанията Илон Мъск.

Благодарение на умел ПР, тези коли се превърнаха в ексклузивни електрически лимузини. Голямото им предимство се състои в това, че от една страна приличат на истински автомобил и в смисления реален пробег (около 200 км, в зависимост от капацитета на батерията) от друга.

Интериорът на Tesla Model S не е толкова луксозен, колкото цената му, но все пак има всичко необходимо. Бърза справка в сайт номер 1 за автомобили у нас показва, че предлагане на електромобилите Tesla у нас не липсва. Вижте какви електромобили Tesla се предлагат в България и на какви цени ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Мунчо

    30 25 Отговор
    На всеки 5 години батериите трябва да се сменят, независимо дали е карана Теслата или - не. Засега това са скъпи играчки за индивиди, които не си броят парите.

    Коментиран от #3, #22

  • 3 Мунчо

    34 12 Отговор

    До коментар #2 от "Мунчо":

    Хайде да четем преди да пишем а.Гаранцията на батериите е 8 години или 200000 хил км,но нали всички си купуваме беемвета на по 121 хил от Горубляне та затова “заеби”.И статията е написана супер невярно.Искам автора да вземе най-малката батерия на модел ес и да я изпържи и даже тогава няма да е само 200 км.

    Коментиран от #19

  • 4 TeslaUK

    40 14 Отговор
    Пълни глупости пише в тази статия.Миналата седмица карах базовия модел 70Д. При яко ръчка,климатик и музика дава 230мили с едно зареждане.

    Коментиран от #6

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Електромразци

    12 11 Отговор

    До коментар #4 от "TeslaUK":

    А ти какво очакваш? Този сайт е известен с ненавистта си към Tesla. Дори когато поднасят положителна новина за Тесла, самата на вина е в няколко реда, а останалата част от статията са негативни коментари на авторите на статията. Като всеки един автомобил, пробегът с едно зареждане зависи от шофьора, а не само от автомобила. Абсолютно един и същ автомобил Тесла, може да измине само 100км ако го караш с над 200 км в час, но може да измине и над 1000 километра, ако отидеш в другата крайност.

    "Електромобилите Tesla са голямата звезда на автомобилния небосклон или един от най-големите балони в автомобилостроенето? "

    А какво пречи и двете да бъдат верни? Едното го виждаме още сега, а за другото Времето ще покаже. Така или иначе Тесла са звезди и продължат да се произвеждат с или без участието на Илон Мъск.

    Коментиран от #8

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Б.М

    9 5 Отговор
    Е затова ще строим Беляне за да караме теслите
  • 10 Мани бегай

    25 14 Отговор
    И кое точно му е смисленото на 200 км пробег като се зарежда минимум половин час. Глупости, ако една кола не моое да измине поне 450-500 км с едно зареждане което да трае максимум 5 минути тя е напълно безсмислена.
  • 11 Румен

    24 5 Отговор
    Не сме дорасли още за това, нито имаме база за сравнение нито накакви лични впечатления. В началото на двайсти век така са говорили за автомобилите и са си държали на топлокръвните коне. Рано ни е да вземаме отношение, а и гроздето май е кисело.

    Коментиран от #13

  • 12 Зомби с квадратно чело

    15 6 Отговор
    ХаХа тъпомерът чупи кашонът модел 3 за 140 000 лева!!!!!!!!!!!!!
    Да няма грешка ще го напиша с думи:
    Сто и четиридесет хиляди лева за кашон!!!!!
  • 13 Зорлем

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "Румен":

    И колко време отнема на автомобила с ДВГ да измести конете? Аз казвам 20-ина години - времето между първия Бенц и пускането на Форд Модел Т. От кога се произвеждат електрически и хибридни автомобили? От 20 години - справка GM EV1 и Тойота Приус.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Никой

    6 0 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Електромобили има още от края на 19ти век.
  • 15 справката ти е фалшива

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Защо не виждам EV1 по пътищата като го произвеждат от 20 години? Намачкаха ги за скрап малко след пускането им - повече от ясно защо. Серийно производство на електрички има едва от няколко години и то от няколко фирми. Хибридите откакто са предложени от Тойота през 1996 не са спирали и се увеличават непрекъснато, като само те продадоха много над 10 млн. броя, а в момента половината от продажбите им са хибридни.

    Коментиран от #21

  • 16 BGTESLA

    9 5 Отговор
    До Номер 1 батерията има 8 годи гаранция при нормално каране това са 160 000-200 000км което не е малко
    А до този дето 500км с едно зареждане са му малко предполагам че в нормалните държави като тръгват на дълъг път ползват самолети а не да карат по 8 часа :D

    Коментиран от #20

  • 17 П.Петров

    7 5 Отговор
    Батерията на Тесла издържа много повече от реалния живот на колата. Има охлаждащ агент, който я запазва като нова.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Хихих

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "Мунчо":

    Да,няма да е само 200 а към 150км.За градско стават,за другото си има истински автомобили.
  • 20 Гаранция

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "BGTESLA":

    Не е лошо да прочетеш хубаво гаранцията преди да се изказваш!!!
    8 години да обаче е написано че капацитета на батерията е нормално да намалява с годините и това не се покрива от гаранцията!!!!!
    Гаранцията покрива само повреда на батерията а не намаляне на капацитета!!!!!!
    Статията е много коректна като изключим 200те км.
  • 21 Зорлем

    7 3 Отговор

    До коментар #15 от "справката ти е фалшива":

    Защо ги няма EV1 можеш да питаш Дженеръл Мотърс. Нито аз, нито Антиелектрика сме ги спирали от производство или сме ги мачкали за скрап. Гарантирам ти! А колко много са хибридите не знам, но ако се опрем на тези 10 милиона, които цитираш, то "фалшивата" ми справка показва, че всеки един първите три най-големи производители (вкл. и самите Тойота) произвеждат по толкова МПС-та всяка година по отделно. Как ги изкара половината продажби на Тойота хибридни не ми е ясно. Една бърза справка в Гугъл дава на хибридите като цяло някакви невероятни пазарни дялове от 1-1,5% докъм 6-7% на различните пазари. И това след 20 години и безброй субсидиране и "насърчаване"?! Браво! На това му се вика бърз напредък и превземане на пазар.

    Коментиран от #23, #24

  • 22 Бойчо Огнянов

    7 6 Отговор

    До коментар #2 от "Мунчо":

    Ех Мунчо, ех приятелю, не се доверявай на МНЕНИЯ в статии като тази, а гледай какви са ФАКТИТЕ. Защото когато фактите говорят и боговете мълчат.

    Ето ти малко факти от среща преди 3 дни :

    Вчера се срещнахме с няколко интересни електро привърженици - трима австрийци и един германец, тръгнали на разходка с две Тесли от Цел ам Зее (Австрия) към София и от днес - обратно към Виена. Две Тесли - две цели.
    Хансйорг се е запознал с Тесла още през 2010-та със своя Roadster, навъртял над 550 000 км. Германецът се е прехвърлил в своя Model S и явно почти не слиза от него, защото вече има над 650 000 км (всичките без смяна на батерията). След едно кръгче и ние допринесохме за следващата цел - 1 000 000 км на Model S и усмивка от Елон Мъск. Хансйорг кръстосва Европа и Азия като е бил на най-северната и най-южна точка на нашия континент. Ханс притежава и единствената Тесла отишла с контейнер до Китай и обратно. Разбира се, морските мили не се броят в общия пробег.

    Коментиран от #28

  • 23 Сравняване на кон с кокошка

    2 4 Отговор

    До коментар #21 от "Зорлем":

    А защо сравняваш кон с ДВГ? В миналото автомобилите са заменили каруците за 20 години. Сега автомобилите трябва да се заменят от... автомобили. Тогава един автомобил е бил по-евтин от добър кон с карета. Когато електричките станат по-евтини от ДВГ, може да започнеш да броиш годините. Гаранция, че ще са по-малко от 20.

    Коментиран от #27

  • 24 Антиелектрика

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "Зорлем":

    Да ти имам оптимизма, щом продължаваш да се занимаваш с онова същество. За него само ИГНОР и нито минута повече загубено време!!!

    Коментиран от #25

  • 25 Сравняване на кон с кокошка

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "Антиелектрика":

    Само за уточнение, 15 коментар не съм го писал аз. Просто ще стане все по-трудно да пробутвате псевдонауката и лъжите си. Хората не са толкова наивни, за колкото ги мислите и фалшиви новини като тази рекламна статия могат само да ги мотивират да се поинтересуват повече и да вземат информирано решение.
  • 26 незнайко

    4 2 Отговор
    За 120 000 лева на всеки 3 години ще си купувам кола втора употреба по 12 000 лева докато се пенсионирам . А това са 30 години !!!
  • 27 Зорлем

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "Сравняване на кон с кокошка":

    Какво, какво? В края на 19-ти век един автомобил с ДВГ е бил по-евтин от кон с каруца?! Това откъде го черпиш като информация? Срявняването на коне и автомобили го започна Румен в коментар 11, така че въпросът "защо" го задай на него. Пък това за гаранциите, че до 20 години всичко ще е различно го слушаме от.... 20 години, откакто излязоха EV1-то и хибридите.
  • 28 Зорлем

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Бойчо Огнянов":

    Точно някои факти гледаме и се чудим тая Тесла С наистина ли струва 100 хил. евро или така ни се струва. Друг факт, който гледам е, че Нисан Лийф си е едни 65-70 хил. лв, Рено ЗОЕ е към 60 хил, а дори пикливото Туизи е почти 20 хил. Та по въпроса за финансовите факти, да ти разкажа и аз една история: имам един колега, който е голям фен на Спарк-а в София. Нали се сещаш онези светло сини електрически ФВ-та, които се наемат на час. Толкова им се радва, че според думите му е зарибил поне още 5 човека да използват услугата и счита, че Спарк трябва да му плащат процент. Та същия този човек

    Коментиран от #31

  • 29 Зорлем

    2 0 Отговор
    , който получава доста добри доходи, сам признава, че много му се иска да си смени колата с ДВГ с ел. такава, обаче като видял цената от над 50 хил. лв. за ФВ е-Up и му се изпарило всякакво желание и мерак. И пак да повторим - става дума за човек, който дори не трябва да се агитира в полза на "електрификацията". За скептиците и "неориентираните" изобщо няма смисъл да отваряме дума, макар че, както казах по-горе, пазарните дялове на електричките и хибридите говорят красноречиво.

    Коментиран от #33

  • 30 Сравняване на кон с кокошка

    1 2 Отговор
    Ти можеш ли да разбереш какво съм написал:

    "КОГАТО електричките станат ПО-ЕВТИНИ от ДВГ, може да започнеш да броиш годините. Гаранция, че ще са по-малко от 20."

    Слагаш каруцата пред коня. Броенето още НЕ Е започнало. Електромобилите още доста ток ще изядат, докато стигнат цените на ДВГ.
  • 31 Бойчо Огнянов

    3 3 Отговор

    До коментар #28 от "Зорлем":

    Мунчо ОТГОВОР2 12:14 30.06.18
    На всеки 5 години батериите трябва да се сменят, независимо дали е карана Теслата или - не.

    Ами дай ФАКТИ в потвърждението на това МНЕНИЕ на Мунчо тогава?
  • 32 qwerty

    1 2 Отговор
    Само за инфо на бъдещите купувачи на електромобили - ако искате да заредите на станцията пред Министерство на културата, търсете собственика на барчето с колоните/срещу входа на министерството/, че той си паркира каруцата на това място. Същото е и пред Министерство на енергетиката, но там още не мога да засека, кой е селяка паркиращ неправилно автомобил с ДВГ. За зарядната станция на Експо центъра въобще не ми се пише. Та да знаете, че има проблеми със зареждането в централните градски части.
  • 33 Антиелектрика

    3 3 Отговор

    До коментар #29 от "Зорлем":

    Започвам да си мисля, че този сайт налага новини само с електрички. В съседна тема един човек написа, че преди 4 дни Порше 919 поставил впечатляващия рекорд от 5:19 минути на Ринга. Това е минута и половина по-бързо от най-бързия електромобил в света, а е поставено от кола с 2,0 литра ДВГ и само 720 к.с. Интересно защо нищо не се споменава за това, докато в същото време веднага писаха за рекорда на миксер на Пайкс Пийк?! Нищо, аз само гледам сеира на "Щетата", както подхожда на всички електрофили :)))

    Коментиран от #34

  • 34 Електромразци

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "Антиелектрика":

    Малко си се объркал. Защо например няма новина, че са постигнали 5000 бройки месечно производство на модел 3? А имаше десетки статии Колко са закъсали и как ще фалират? Нали това е развръзката, която вече е ФАКТ? Защо не я публикуват, а публикуват само собствени негативни МНЕНИЯ?

    За рекорда на болида на Porsche обаче си прав. Редно беше да публикуват тази новина, пък макар и за болид. Рекордът беше разбит безапелационно. На електрическите ще им трябва поне следващо поколение батерии за да го постигнат... или по-следващо.

    Коментиран от #35

  • 35 Факти

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Електромразци":

    Защото сайта се казва факти а не клюки!!!!
    До края на седмицата ще излезе Q2 и тогава мога да се обзаложа, че ще бъде публикуван дори и във факти.
    Сега успокои ли се?

    Коментиран от #36, #47

  • 36 Електромразци

    2 2 Отговор

    До коментар #35 от "Факти":

    "Голямото им предимство се състои в това, че от една страна приличат на истински автомобил и в смисления реален пробег (около 200 км, в зависимост от капацитета на батерията) от друга."

    И къде са ФАКТИТЕ в това изречение? Би ли дефинирал понятието ИСТИНСКИ АВТОМОБИЛ? Ще намериш ли източник, който да потвърди пробегът от 200 км на Tesla? ФАКТИТЕ, публикувани дори тук казват, че Тесла модел 3 изминава 10% повече от обявеният пробег който е 510 км. И това не е написано от критици, автори на най-негативната статия напоследък, които първоначално бяха дали лоша оценка на модела защото не може да спира. Тоест няма как ФАКТЪТ да е нагласен. Май е по-добре да се пишат клюки, който в крайна сметка може да се окажат истина, отколкото откровени лъжи. Точно както в статията за 1200 долара годишна такса за Интернет в Tesla, при положение че ФАКТИТЕ показват че са 100 долара на година, но така и не поправиха статията.

    Коментиран от #37

  • 37 Факти

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Електромразци":

    А това че Мъск иска допълнителни 2500$ от хората да потвърдят поръчката за Модел 3 с които получаваш възможност да си избереш цвят на колата :)))) какво е клюка или новина как мислиш???

    Коментиран от #38

  • 38 Електромразци

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Факти":

    Разбира се че е новина, която е по всички медии. Не се съмнявам, че ако беше поднесена тук, само това щеше да е факта плюс още доста мнения от автора как Тесла за нищо не става. Съвсем "случайно" обаче щяха да бъдат спестени фактите, за това с колко са паднали цените на които поръчват клиентите, плюс възможност за поръчване на салон и цвят по избор вече. Например напомпаният модел 3, който се очаква да бие BMW 3 по всички показатели, няма да се предлага както беше обявено за 78 хиляди долара, а само за 64000. Това Факт ли е или клюка, да попитам на свой ред и защо не е отразено тук?

    Коментиран от #39

  • 39 Факти

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Електромразци":

    Факт е че всички сме субективни дори и авторите, защо го четеш този сайт като не ти харесва?
  • 40 Електромразци

    1 1 Отговор
    Защото ми е интересно докъде могат да стигнат авторите с дезинформацията. Понякога методите им преминават в наглост, като в статията с цената на услугата за интернет на Тесла. Въпреки че няколко пъти ми изтриха мненията с молба за редакция, не поправиха грешката в статията, което доказва, че това не е случайна грешка, а е написано напълно преднамерено, за да стане ФАКТ, ЗА ВСЕКИ КОЙТО ГО ЧЕТЕ за да има откъде антиелектриците да дават линкове с "доказателства".

    Коментиран от #41

  • 41 Факти

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Електромразци":

    Ти сериозно ли :))))).
    Единт триенето път си мазохист и втори пъ не става от хора!!!

    Коментиран от #42

  • 42 Факти

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Факти":

    Нещо се обърка исках да кажа че си мазохист и че триенето не става от хора.

    Коментиран от #43

  • 43 Електромразци

    1 2 Отговор

    До коментар #42 от "Факти":

    Дрън-дрън. Триенето става точно от хора. След като копирах същият пост, но просто добавих предупреждение, че няма да ми омръзне да го публикувам, просто спряха да ги трият. Един бот не може да разбере контекстът, за да изтрие дадено мнение. Може да го изтрие заради обидна дума, линк или писане на латиница. Както е известно на всички, една банда електромразци най-безцеремонно обиждат с какви ли не обидни и нецензурни думи, но никой не ги закача в повечето случай.

    Прекалено наивен ти се струвам, за да ти се вържа за ботовете, които изтриват мнения. Ако има такъв алгоритъм, той няма да изтривам мнения постфактум след няколко часа, а просто въобще няма да позволи публикуването му.

    Коментиран от #44

  • 44 Факти

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Електромразци":

    Не един мармот го прави, доволен ли си???

    Коментиран от #46

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Нещо да кажеш за мармота

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Факти":

    Май го мързи, а?

    Ще чакаме модератор да почисти, за което му се извинявам!
  • 47 Електромразци

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Факти":

    "Защото сайта се казва факти а не клюки!!!! До края на седмицата ще излезе Q2 и тогава мога да се обзаложа, че ще бъде публикуван дори и във факти. Сега успокои ли се?"


    Аз такова...ъъъъ, пиша това мнение, дано да го прочете мармота, за да му подскажа, че Q2 излезе още вчера, а тук не виждам нито факти нито мнения за него, въпреки че негативни мнение да искаш! Има вече какво да се пише, без статията да излезе много положителна.

    Коментиран от #48

  • 48 Факти

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Електромразци":

    Когато не си прав ти просто не си прав !!!
    Правиш ли разлика между финансов отчет които е задължителен и някакъв отчет от Тесла за пред хората колко са произвели и колко коли са пласирали.
    Нещата не стават толкова бързо изчакай до края на седмицата ще се появи, официално.

    Коментиран от #50

  • 49 Електромразци

    0 0 Отговор
    Когато не си прав, не си прав! Виж затова си прав. Финансовият отчет ще се появи в началото на другия месец, а не в края на тази седмица. Но пък отчета за произведените и продадените автомобили вече е налице ОФИЦИАЛНО и всички вече го публикуваха. Има доста лоши неща, така че не се бавете и публикувайте статията. Може даже да пропуснете, че са произвели 7000 автомобила последната седмица. Публикувайте че средно за тримесечието се произвеждали по около 1700 модел 3, на седмица, а не както са обещали по 5000! Така ще е по-лесно на зомбитата да дават "правилните"линкове към "фактите" !
  • 50 Електромразци

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Факти":

    Ето и линк към официалната страница на Тесла със съответните цифри.


    http://ir.tesla.com/news-releases/news-release-details/tesla-q2-2018-vehicle-production-and-deliveries

    Вече измина почти цяло денонощие и публикуваният доклад дори успя да събори цената на акциите на Тесла вчера.

    С нетърпение очаквам да прочета "фактите" в статията, а с още по-голямо нетърпение, коментарите към тях. Може да се "объркате" и да напишете че тези 7000 автомобила са произведени за последния месец, защо не и за последното тримесечие. То там месец и година, за овцете които смятате, че четат статиите, няма кой знае колко голямо значение, че да поправяте такива маловажни "грешки", когато ви ги посочат.

    Коментиран от #51

  • 51 Факти

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Електромразци":

    Единствено ти се вълнуваш от това кой колко коли е произвел. Акциите първо скочиха после паднаха това са спекуланти, никой нормален инвеститор не му прави впечатление това.
    Всички очакват финансовият отчет понеже той е официален и няма как да ходиш по палатки да печаташ пари.
    Има и друга новина ако не си разбрал, брояча се включи и обратното броене започна!!!!!!!!!!
    Да точно така до края на годината пълната субсидия отпада а до края на 2019 и частичната, които взел взел дотогава и затова всички се молят да се ускори производството.

    Коментиран от #52

  • 52 Електромразци

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Факти":

    Аха, с други думи за Тесла се публикуват статии само ако се е запалила, защото това е най-важната информация. Кой го интересува дали са си постигнали целите? Щеше да има новина, само ако не са ги постигнали. Това как до края на седмицата ще излезе финансовия отчет го разправяй на ония мармот, а не на нас. Ето кога публикуват отчетите:

    3 Ноември, 2017 10:1518 27451
    Рекордни загуби за Tesla
    Радослав Славчев
    Компанията Tesla публикува финансов отчет за периода юни - септември 2017 година

    https://m.fakti.bg/avto/268574-rekordni-zagubi-za-tesla

    Обърни внимание на датите. Финансовият отчет се публикува около два месеца след приключване на тримесечието. Хубаво не обясняваш за мармоти, ама не сме деца! На бас се хващам, че ако автопилот на Тесла се забие отново в стена, статията ще е публикувана преди да са закарали пострадалия до болницата!
    А пък да знаеш какво ми каза и един мармот вчера: "Защото сайта се казва факти а не клюки!!!! До края на седмицата ще излезе Q2 и тогава мога да се обзаложа, че ще бъде публикуван дори и във факти. Сега успокои ли се?" Искаш ли да се обзаложим, за да се успокоя?

    Коментиран от #54

  • 53 Електромразци

    0 0 Отговор
    Грешка при писането. Не е след два месеца, а точно както написах в 49 коментар:
    "Финансовият отчет ще се появи в началото на другия месец, а не в края на тази седмица. Но пък отчета за произведените и продадените автомобили вече е налице ОФИЦИАЛНО и всички вече го публикуваха. "
  • 54 Факти

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Електромразци":

    Е добре като излезе август какъв е проблемът, нали всички него чакат да видят след уволнените служители и увеличеното производство накъде отива компанията. Ако и след тези неща тренда не е положителен нещата стават сложни.
    Казах ти не го чети сайта като не го харесваш, има си Тесла канал само от там се информирай.

    Коментиран от #55

  • 55 Електромразци

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Факти":

    И какво точно очакваш да видиш в този отчет? Обявиха съкращенията точно в края на тримесечието, като дори още не са ги съкратили напълно. Превозиха цялата поточна линия със самолети и я сглобиха за две седмици, което не е правено от други автомобилни производители, защото е адски скъпо. На останалите само транспортът по море им отнема от няколко месеца до години. Дори ако не се увеличили загубите от предходното тримесечие, пак е добър резултат. По-интересен ще е финансовия отчет за третото и четвъртото тримесечие, когато се очаква всичкото това бързане и разходи да се отплатят. През това време гледайте да не изпуснете някоя запалена Тесла и публикувайте поне по три статии за всяка, която се запали. Точно заради такива манипулации, Тесла има толкова защитници. Вместо да и извадите очите както се опитвате, на практика и изписвате вежди.
  • 56 Факти

    0 0 Отговор
    Първо да уточня че ника е факти но нямам нищо общо с редакцията :)
    Нали разбираш че няма как всяко 3-чие да се пее старата пасен!!
    А защо бързат толкова много като е скъпо и рисково за работниците и качеството да правиш нещо само за да докажеш нещо????Какво ще стане ако стигне 5000 борики не сега а след 4 седмици???Нищо спекулантите ще спечелят някой друг милион и толкова нищо особено.Никой не мрази тесла, дори много ги обичат защото на тяхната ракета станаха милионери спекулантите.
    А това което ти правиш се нарича мечешка услуга, гледаш само през розови очила. Е не е така тесла има проблем с кеша, и не само тесла и дъщерните компании. Сериозните инвеститори искат дивиденти, каквото могат са спечелили вече от борсата, сега след всяка година печалбата им е 0, и започват да се оглеждат.
    Акциите на Тесла скочиха преди отново да паднат именно заради това Мъск го каза много отчетливо уволнявам хората за да направя компанията PROFITABLE.
    Увеличаването на производството не е само да докажат аз мога а за да изведат компанията на печалба!!!!!! Не веднага просто трябва да има някакъв знак в отчета някакъв показател който да покаже ето я светлината.Всички я чакат да видят тази светлина иначе лошо.
  • 57 Електромразци

    0 0 Отговор
    Бъркаш жестоко. Тесла никога не са имали проблем с Кеша . Ако утре решат да събират един два милиарда за нова фабрика, ще ги съберат до края на седмицата. Ако Тесла беше балон щеше да направи точно това, но те са въздържат да потъват много чрез заеми в какъвто и да било вид, а вече се опитват да се справят сами. Дали ще успеят е съвсем друг въпрос. Искрено се надявам да успеят, защото ако се надяваме на останалите автопроизводители, Ако я нямаше Тесла биха напълно спрели разработката на електрически автомобили. Ако я нямаше Тесла, най-вероятно днес най-големия възможен пробег за електромобил щеше да е 200 км и да го рекламират като "невероятен". Ако не друго, Тесла разби представите ни за електромобилите на пух и прах и разкри пълният им потенциал в който много хора повярваха, въпреки старанията на засегнатите страни да ги омаловажат.
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.