Електромобилите Tesla са голямата звезда на автомобилния небосклон или един от най-големите балони в автомобилостроенето? Отговорът на този въпрос ще се появи след време. Към момента те са щедро субсидирани от щатското правителство и от основателя на компанията Илон Мъск.
Благодарение на умел ПР, тези коли се превърнаха в ексклузивни електрически лимузини. Голямото им предимство се състои в това, че от една страна приличат на истински автомобил и в смисления реален пробег (около 200 км, в зависимост от капацитета на батерията) от друга.
Интериорът на Tesla Model S не е толкова луксозен, колкото цената му, но все пак има всичко необходимо. Бърза справка в сайт номер 1 за автомобили у нас показва, че предлагане на електромобилите Tesla у нас не липсва. Вижте какви електромобили Tesla се предлагат в България и на какви цени ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Мунчо
Коментиран от #3, #22
12:14 30.06.2018
3 Мунчо
До коментар #2 от "Мунчо":
Хайде да четем преди да пишем а.Гаранцията на батериите е 8 години или 200000 хил км,но нали всички си купуваме беемвета на по 121 хил от Горубляне та затова “заеби”.И статията е написана супер невярно.Искам автора да вземе най-малката батерия на модел ес и да я изпържи и даже тогава няма да е само 200 км.Коментиран от #19
12:20 30.06.2018
4 TeslaUK
Коментиран от #6
12:34 30.06.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Електромразци
До коментар #4 от "TeslaUK":
А ти какво очакваш? Този сайт е известен с ненавистта си към Tesla. Дори когато поднасят положителна новина за Тесла, самата на вина е в няколко реда, а останалата част от статията са негативни коментари на авторите на статията. Като всеки един автомобил, пробегът с едно зареждане зависи от шофьора, а не само от автомобила. Абсолютно един и същ автомобил Тесла, може да измине само 100км ако го караш с над 200 км в час, но може да измине и над 1000 километра, ако отидеш в другата крайност."Електромобилите Tesla са голямата звезда на автомобилния небосклон или един от най-големите балони в автомобилостроенето? "
А какво пречи и двете да бъдат верни? Едното го виждаме още сега, а за другото Времето ще покаже. Така или иначе Тесла са звезди и продължат да се произвеждат с или без участието на Илон Мъск.
Коментиран от #8
15:14 30.06.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Б.М
16:13 30.06.2018
10 Мани бегай
16:47 30.06.2018
11 Румен
Коментиран от #13
18:42 30.06.2018
12 Зомби с квадратно чело
Да няма грешка ще го напиша с думи:
Сто и четиридесет хиляди лева за кашон!!!!!
20:19 30.06.2018
13 Зорлем
До коментар #11 от "Румен":
И колко време отнема на автомобила с ДВГ да измести конете? Аз казвам 20-ина години - времето между първия Бенц и пускането на Форд Модел Т. От кога се произвеждат електрически и хибридни автомобили? От 20 години - справка GM EV1 и Тойота Приус.Коментиран от #14, #15
21:06 30.06.2018
14 Никой
До коментар #13 от "Зорлем":
Електромобили има още от края на 19ти век.22:19 30.06.2018
15 справката ти е фалшива
До коментар #13 от "Зорлем":
Защо не виждам EV1 по пътищата като го произвеждат от 20 години? Намачкаха ги за скрап малко след пускането им - повече от ясно защо. Серийно производство на електрички има едва от няколко години и то от няколко фирми. Хибридите откакто са предложени от Тойота през 1996 не са спирали и се увеличават непрекъснато, като само те продадоха много над 10 млн. броя, а в момента половината от продажбите им са хибридни.Коментиран от #21
23:51 30.06.2018
16 BGTESLA
А до този дето 500км с едно зареждане са му малко предполагам че в нормалните държави като тръгват на дълъг път ползват самолети а не да карат по 8 часа :D
Коментиран от #20
00:31 01.07.2018
17 П.Петров
00:39 01.07.2018
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Хихих
До коментар #3 от "Мунчо":
Да,няма да е само 200 а към 150км.За градско стават,за другото си има истински автомобили.00:52 01.07.2018
20 Гаранция
До коментар #16 от "BGTESLA":
Не е лошо да прочетеш хубаво гаранцията преди да се изказваш!!!8 години да обаче е написано че капацитета на батерията е нормално да намалява с годините и това не се покрива от гаранцията!!!!!
Гаранцията покрива само повреда на батерията а не намаляне на капацитета!!!!!!
Статията е много коректна като изключим 200те км.
05:49 01.07.2018
21 Зорлем
До коментар #15 от "справката ти е фалшива":
Защо ги няма EV1 можеш да питаш Дженеръл Мотърс. Нито аз, нито Антиелектрика сме ги спирали от производство или сме ги мачкали за скрап. Гарантирам ти! А колко много са хибридите не знам, но ако се опрем на тези 10 милиона, които цитираш, то "фалшивата" ми справка показва, че всеки един първите три най-големи производители (вкл. и самите Тойота) произвеждат по толкова МПС-та всяка година по отделно. Как ги изкара половината продажби на Тойота хибридни не ми е ясно. Една бърза справка в Гугъл дава на хибридите като цяло някакви невероятни пазарни дялове от 1-1,5% докъм 6-7% на различните пазари. И това след 20 години и безброй субсидиране и "насърчаване"?! Браво! На това му се вика бърз напредък и превземане на пазар.Коментиран от #23, #24
07:39 01.07.2018
22 Бойчо Огнянов
До коментар #2 от "Мунчо":
Ех Мунчо, ех приятелю, не се доверявай на МНЕНИЯ в статии като тази, а гледай какви са ФАКТИТЕ. Защото когато фактите говорят и боговете мълчат.Ето ти малко факти от среща преди 3 дни :
Вчера се срещнахме с няколко интересни електро привърженици - трима австрийци и един германец, тръгнали на разходка с две Тесли от Цел ам Зее (Австрия) към София и от днес - обратно към Виена. Две Тесли - две цели.
Хансйорг се е запознал с Тесла още през 2010-та със своя Roadster, навъртял над 550 000 км. Германецът се е прехвърлил в своя Model S и явно почти не слиза от него, защото вече има над 650 000 км (всичките без смяна на батерията). След едно кръгче и ние допринесохме за следващата цел - 1 000 000 км на Model S и усмивка от Елон Мъск. Хансйорг кръстосва Европа и Азия като е бил на най-северната и най-южна точка на нашия континент. Ханс притежава и единствената Тесла отишла с контейнер до Китай и обратно. Разбира се, морските мили не се броят в общия пробег.
Коментиран от #28
09:05 01.07.2018
23 Сравняване на кон с кокошка
До коментар #21 от "Зорлем":
А защо сравняваш кон с ДВГ? В миналото автомобилите са заменили каруците за 20 години. Сега автомобилите трябва да се заменят от... автомобили. Тогава един автомобил е бил по-евтин от добър кон с карета. Когато електричките станат по-евтини от ДВГ, може да започнеш да броиш годините. Гаранция, че ще са по-малко от 20.Коментиран от #27
10:00 01.07.2018
24 Антиелектрика
До коментар #21 от "Зорлем":
Да ти имам оптимизма, щом продължаваш да се занимаваш с онова същество. За него само ИГНОР и нито минута повече загубено време!!!Коментиран от #25
10:26 01.07.2018
25 Сравняване на кон с кокошка
До коментар #24 от "Антиелектрика":
Само за уточнение, 15 коментар не съм го писал аз. Просто ще стане все по-трудно да пробутвате псевдонауката и лъжите си. Хората не са толкова наивни, за колкото ги мислите и фалшиви новини като тази рекламна статия могат само да ги мотивират да се поинтересуват повече и да вземат информирано решение.12:51 01.07.2018
26 незнайко
13:03 01.07.2018
27 Зорлем
До коментар #23 от "Сравняване на кон с кокошка":
Какво, какво? В края на 19-ти век един автомобил с ДВГ е бил по-евтин от кон с каруца?! Това откъде го черпиш като информация? Срявняването на коне и автомобили го започна Румен в коментар 11, така че въпросът "защо" го задай на него. Пък това за гаранциите, че до 20 години всичко ще е различно го слушаме от.... 20 години, откакто излязоха EV1-то и хибридите.13:21 01.07.2018
28 Зорлем
До коментар #22 от "Бойчо Огнянов":
Точно някои факти гледаме и се чудим тая Тесла С наистина ли струва 100 хил. евро или така ни се струва. Друг факт, който гледам е, че Нисан Лийф си е едни 65-70 хил. лв, Рено ЗОЕ е към 60 хил, а дори пикливото Туизи е почти 20 хил. Та по въпроса за финансовите факти, да ти разкажа и аз една история: имам един колега, който е голям фен на Спарк-а в София. Нали се сещаш онези светло сини електрически ФВ-та, които се наемат на час. Толкова им се радва, че според думите му е зарибил поне още 5 човека да използват услугата и счита, че Спарк трябва да му плащат процент. Та същия този човекКоментиран от #31
13:30 01.07.2018
29 Зорлем
Коментиран от #33
13:36 01.07.2018
30 Сравняване на кон с кокошка
"КОГАТО електричките станат ПО-ЕВТИНИ от ДВГ, може да започнеш да броиш годините. Гаранция, че ще са по-малко от 20."
Слагаш каруцата пред коня. Броенето още НЕ Е започнало. Електромобилите още доста ток ще изядат, докато стигнат цените на ДВГ.
14:16 01.07.2018
31 Бойчо Огнянов
До коментар #28 от "Зорлем":
Мунчо ОТГОВОР2 12:14 30.06.18На всеки 5 години батериите трябва да се сменят, независимо дали е карана Теслата или - не.
Ами дай ФАКТИ в потвърждението на това МНЕНИЕ на Мунчо тогава?
18:55 01.07.2018
32 qwerty
20:39 01.07.2018
33 Антиелектрика
До коментар #29 от "Зорлем":
Започвам да си мисля, че този сайт налага новини само с електрички. В съседна тема един човек написа, че преди 4 дни Порше 919 поставил впечатляващия рекорд от 5:19 минути на Ринга. Това е минута и половина по-бързо от най-бързия електромобил в света, а е поставено от кола с 2,0 литра ДВГ и само 720 к.с. Интересно защо нищо не се споменава за това, докато в същото време веднага писаха за рекорда на миксер на Пайкс Пийк?! Нищо, аз само гледам сеира на "Щетата", както подхожда на всички електрофили :)))Коментиран от #34
08:40 02.07.2018
34 Електромразци
До коментар #33 от "Антиелектрика":
Малко си се объркал. Защо например няма новина, че са постигнали 5000 бройки месечно производство на модел 3? А имаше десетки статии Колко са закъсали и как ще фалират? Нали това е развръзката, която вече е ФАКТ? Защо не я публикуват, а публикуват само собствени негативни МНЕНИЯ?За рекорда на болида на Porsche обаче си прав. Редно беше да публикуват тази новина, пък макар и за болид. Рекордът беше разбит безапелационно. На електрическите ще им трябва поне следващо поколение батерии за да го постигнат... или по-следващо.
Коментиран от #35
09:47 02.07.2018
35 Факти
До коментар #34 от "Електромразци":
Защото сайта се казва факти а не клюки!!!!До края на седмицата ще излезе Q2 и тогава мога да се обзаложа, че ще бъде публикуван дори и във факти.
Сега успокои ли се?
Коментиран от #36, #47
10:36 02.07.2018
36 Електромразци
До коментар #35 от "Факти":
"Голямото им предимство се състои в това, че от една страна приличат на истински автомобил и в смисления реален пробег (около 200 км, в зависимост от капацитета на батерията) от друга."И къде са ФАКТИТЕ в това изречение? Би ли дефинирал понятието ИСТИНСКИ АВТОМОБИЛ? Ще намериш ли източник, който да потвърди пробегът от 200 км на Tesla? ФАКТИТЕ, публикувани дори тук казват, че Тесла модел 3 изминава 10% повече от обявеният пробег който е 510 км. И това не е написано от критици, автори на най-негативната статия напоследък, които първоначално бяха дали лоша оценка на модела защото не може да спира. Тоест няма как ФАКТЪТ да е нагласен. Май е по-добре да се пишат клюки, който в крайна сметка може да се окажат истина, отколкото откровени лъжи. Точно както в статията за 1200 долара годишна такса за Интернет в Tesla, при положение че ФАКТИТЕ показват че са 100 долара на година, но така и не поправиха статията.
Коментиран от #37
11:25 02.07.2018
37 Факти
До коментар #36 от "Електромразци":
А това че Мъск иска допълнителни 2500$ от хората да потвърдят поръчката за Модел 3 с които получаваш възможност да си избереш цвят на колата :)))) какво е клюка или новина как мислиш???Коментиран от #38
14:35 02.07.2018
38 Електромразци
До коментар #37 от "Факти":
Разбира се че е новина, която е по всички медии. Не се съмнявам, че ако беше поднесена тук, само това щеше да е факта плюс още доста мнения от автора как Тесла за нищо не става. Съвсем "случайно" обаче щяха да бъдат спестени фактите, за това с колко са паднали цените на които поръчват клиентите, плюс възможност за поръчване на салон и цвят по избор вече. Например напомпаният модел 3, който се очаква да бие BMW 3 по всички показатели, няма да се предлага както беше обявено за 78 хиляди долара, а само за 64000. Това Факт ли е или клюка, да попитам на свой ред и защо не е отразено тук?Коментиран от #39
15:38 02.07.2018
39 Факти
До коментар #38 от "Електромразци":
Факт е че всички сме субективни дори и авторите, защо го четеш този сайт като не ти харесва?16:00 02.07.2018
40 Електромразци
Коментиран от #41
16:14 02.07.2018
41 Факти
До коментар #40 от "Електромразци":
Ти сериозно ли :))))).Единт триенето път си мазохист и втори пъ не става от хора!!!
Коментиран от #42
16:53 02.07.2018
42 Факти
До коментар #41 от "Факти":
Нещо се обърка исках да кажа че си мазохист и че триенето не става от хора.Коментиран от #43
16:54 02.07.2018
43 Електромразци
До коментар #42 от "Факти":
Дрън-дрън. Триенето става точно от хора. След като копирах същият пост, но просто добавих предупреждение, че няма да ми омръзне да го публикувам, просто спряха да ги трият. Един бот не може да разбере контекстът, за да изтрие дадено мнение. Може да го изтрие заради обидна дума, линк или писане на латиница. Както е известно на всички, една банда електромразци най-безцеремонно обиждат с какви ли не обидни и нецензурни думи, но никой не ги закача в повечето случай.Прекалено наивен ти се струвам, за да ти се вържа за ботовете, които изтриват мнения. Ако има такъв алгоритъм, той няма да изтривам мнения постфактум след няколко часа, а просто въобще няма да позволи публикуването му.
Коментиран от #44
18:05 02.07.2018
44 Факти
До коментар #43 от "Електромразци":
Не един мармот го прави, доволен ли си???Коментиран от #46
20:36 02.07.2018
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Нещо да кажеш за мармота
До коментар #44 от "Факти":
Май го мързи, а?Ще чакаме модератор да почисти, за което му се извинявам!
00:34 03.07.2018
47 Електромразци
До коментар #35 от "Факти":
"Защото сайта се казва факти а не клюки!!!! До края на седмицата ще излезе Q2 и тогава мога да се обзаложа, че ще бъде публикуван дори и във факти. Сега успокои ли се?"Аз такова...ъъъъ, пиша това мнение, дано да го прочете мармота, за да му подскажа, че Q2 излезе още вчера, а тук не виждам нито факти нито мнения за него, въпреки че негативни мнение да искаш! Има вече какво да се пише, без статията да излезе много положителна.
Коментиран от #48
07:43 03.07.2018
48 Факти
До коментар #47 от "Електромразци":
Когато не си прав ти просто не си прав !!!Правиш ли разлика между финансов отчет които е задължителен и някакъв отчет от Тесла за пред хората колко са произвели и колко коли са пласирали.
Нещата не стават толкова бързо изчакай до края на седмицата ще се появи, официално.
Коментиран от #50
11:52 03.07.2018
49 Електромразци
12:43 03.07.2018
50 Електромразци
До коментар #48 от "Факти":
Ето и линк към официалната страница на Тесла със съответните цифри.http://ir.tesla.com/news-releases/news-release-details/tesla-q2-2018-vehicle-production-and-deliveries
Вече измина почти цяло денонощие и публикуваният доклад дори успя да събори цената на акциите на Тесла вчера.
С нетърпение очаквам да прочета "фактите" в статията, а с още по-голямо нетърпение, коментарите към тях. Може да се "объркате" и да напишете че тези 7000 автомобила са произведени за последния месец, защо не и за последното тримесечие. То там месец и година, за овцете които смятате, че четат статиите, няма кой знае колко голямо значение, че да поправяте такива маловажни "грешки", когато ви ги посочат.
Коментиран от #51
13:00 03.07.2018
51 Факти
До коментар #50 от "Електромразци":
Единствено ти се вълнуваш от това кой колко коли е произвел. Акциите първо скочиха после паднаха това са спекуланти, никой нормален инвеститор не му прави впечатление това.Всички очакват финансовият отчет понеже той е официален и няма как да ходиш по палатки да печаташ пари.
Има и друга новина ако не си разбрал, брояча се включи и обратното броене започна!!!!!!!!!!
Да точно така до края на годината пълната субсидия отпада а до края на 2019 и частичната, които взел взел дотогава и затова всички се молят да се ускори производството.
Коментиран от #52
13:52 03.07.2018
52 Електромразци
До коментар #51 от "Факти":
Аха, с други думи за Тесла се публикуват статии само ако се е запалила, защото това е най-важната информация. Кой го интересува дали са си постигнали целите? Щеше да има новина, само ако не са ги постигнали. Това как до края на седмицата ще излезе финансовия отчет го разправяй на ония мармот, а не на нас. Ето кога публикуват отчетите:3 Ноември, 2017 10:1518 27451
Рекордни загуби за Tesla
Радослав Славчев
Компанията Tesla публикува финансов отчет за периода юни - септември 2017 година
https://m.fakti.bg/avto/268574-rekordni-zagubi-za-tesla
Обърни внимание на датите. Финансовият отчет се публикува около два месеца след приключване на тримесечието. Хубаво не обясняваш за мармоти, ама не сме деца! На бас се хващам, че ако автопилот на Тесла се забие отново в стена, статията ще е публикувана преди да са закарали пострадалия до болницата!
А пък да знаеш какво ми каза и един мармот вчера: "Защото сайта се казва факти а не клюки!!!! До края на седмицата ще излезе Q2 и тогава мога да се обзаложа, че ще бъде публикуван дори и във факти. Сега успокои ли се?" Искаш ли да се обзаложим, за да се успокоя?
Коментиран от #54
14:53 03.07.2018
53 Електромразци
"Финансовият отчет ще се появи в началото на другия месец, а не в края на тази седмица. Но пък отчета за произведените и продадените автомобили вече е налице ОФИЦИАЛНО и всички вече го публикуваха. "
14:57 03.07.2018
54 Факти
До коментар #52 от "Електромразци":
Е добре като излезе август какъв е проблемът, нали всички него чакат да видят след уволнените служители и увеличеното производство накъде отива компанията. Ако и след тези неща тренда не е положителен нещата стават сложни.Казах ти не го чети сайта като не го харесваш, има си Тесла канал само от там се информирай.
Коментиран от #55
15:00 03.07.2018
55 Електромразци
До коментар #54 от "Факти":
И какво точно очакваш да видиш в този отчет? Обявиха съкращенията точно в края на тримесечието, като дори още не са ги съкратили напълно. Превозиха цялата поточна линия със самолети и я сглобиха за две седмици, което не е правено от други автомобилни производители, защото е адски скъпо. На останалите само транспортът по море им отнема от няколко месеца до години. Дори ако не се увеличили загубите от предходното тримесечие, пак е добър резултат. По-интересен ще е финансовия отчет за третото и четвъртото тримесечие, когато се очаква всичкото това бързане и разходи да се отплатят. През това време гледайте да не изпуснете някоя запалена Тесла и публикувайте поне по три статии за всяка, която се запали. Точно заради такива манипулации, Тесла има толкова защитници. Вместо да и извадите очите както се опитвате, на практика и изписвате вежди.16:29 03.07.2018
56 Факти
Нали разбираш че няма как всяко 3-чие да се пее старата пасен!!
А защо бързат толкова много като е скъпо и рисково за работниците и качеството да правиш нещо само за да докажеш нещо????Какво ще стане ако стигне 5000 борики не сега а след 4 седмици???Нищо спекулантите ще спечелят някой друг милион и толкова нищо особено.Никой не мрази тесла, дори много ги обичат защото на тяхната ракета станаха милионери спекулантите.
А това което ти правиш се нарича мечешка услуга, гледаш само през розови очила. Е не е така тесла има проблем с кеша, и не само тесла и дъщерните компании. Сериозните инвеститори искат дивиденти, каквото могат са спечелили вече от борсата, сега след всяка година печалбата им е 0, и започват да се оглеждат.
Акциите на Тесла скочиха преди отново да паднат именно заради това Мъск го каза много отчетливо уволнявам хората за да направя компанията PROFITABLE.
Увеличаването на производството не е само да докажат аз мога а за да изведат компанията на печалба!!!!!! Не веднага просто трябва да има някакъв знак в отчета някакъв показател който да покаже ето я светлината.Всички я чакат да видят тази светлина иначе лошо.
17:05 03.07.2018
57 Електромразци
08:59 04.07.2018
58 Този коментар е премахнат от модератор.