Компанията Nissan представи уникален суперкар, построен на базата на купето GT-R Nismo. Автомобилът, който е с мощност 720 конски сили, е подготвен в чест на 50-годишнината на модела и на италианското ателие Italdesign.
Над екстериорния и интериорен дизайн работят екип от Nissan и по-конкретно от подразделенията на марката във Великобритания и САЩ, а за постройката на самата машина отговарят специалистите от Italdesign.
Всички каросерийни панели са сменени, нови са стоповете и фаровете, както и всички елементи в салона. Добавено е и активно подвижно антикрило, разполагащо със система за регулиране на ъгъла на атака.
Благодарение на промените височината на автомобила е намалена с 54 мм, суперкарът е станал по-дълъг с 94 мм и по-широк с 97 мм. Междуосието не е променяно - 2 780 мм. Що се отнася до двигателят, той също е модифициран, като мощността му нараства значително.
Конските сили са се увеличили от 600 до 720, а максималният въртящ момент - от 637 Нм до 780 Нм. Появяват се и два нови турбокомпресора, подобни на тези от състезателните коли от клас GT3.
Още от доработките по 3.8-литровия силов агрегат включват преработен колянов и разпределителен вал, смяна на бензиновата и маслена помпи с по-производителни, подобрения по запалителната, изпускателната и всмукателна системи.
Шестстепенната роботизирана скоростна кутия е усилена, а окачването е снабдено с електронно управляеми амортисьори Bilstein DampTronic I. Динамичните характеристики на суперкара не се посочват, но ще са по-добри от тези на стандартния GT-R Nismo , който ускорява до 100 за 2-5 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Киро
Коментиран от #9, #27, #33, #38
14:52 30.06.2018
2 The KING
Коментиран от #3, #13
14:57 30.06.2018
3 Гост
До коментар #2 от "The KING":
Кво си казал!!! Не виждаш ли, че е недодялан! Някой е накарал хора, които разбират от дизайн да доработят москвича, като му запазят концепцията. Че и му увеличили дължината... Ми той и до сега на фона на всичко хиперкаресто си беше автобус. Тази кола има май само отлично ускорение. Всичко останало и е булшит! Въобще не може да се намаже на "бандата" от порше нагоре! И аз Казах!Коментиран от #4, #15
15:04 30.06.2018
4 селянин
До коментар #3 от "Гост":
Годзила с този,,шестак,,със 720 к.с. изяде М-6,AMG GT,McLAREN 570.. Кузутоши Мизуно хвърли ръкавицата и очаква на Нюрбуринг да схруска нещо швабско-жабарско..А най вече манипулаторите от ВАГ.Коментиран от #16, #23, #41
15:21 30.06.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 дДXXHH
Коментиран от #7, #43
15:47 30.06.2018
7 Японеца
До коментар #6 от "дДXXHH":
Никой не може да бие Нисан от 2007, а този още 20г. ще го гонят немските прехвалени боклуци!Коментиран от #8
15:59 30.06.2018
8 asddsa
До коментар #7 от "Японеца":
Нисана вече отдавна е победен. А и едно от предимствата му - цената също отпадна с версията Нисмо, който има двойна цена на обикновения.16:32 30.06.2018
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 порше
Коментиран от #18
16:34 30.06.2018
11 Расулюлах
16:49 30.06.2018
12 ЛУД ИДИОТ
16:59 30.06.2018
13 ЛУД ИДИОТ
До коментар #2 от "The KING":
Що бе,сегашния да не е грозен?17:02 30.06.2018
14 Townboy
17:16 30.06.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ....
До коментар #4 от "селянин":
Гледай новото м5 как стоково яде гтр 800hp. На 400м ;) пълен смях18:15 30.06.2018
17 Краси
18:42 30.06.2018
18 селянин
До коментар #10 от "порше":
Паранойчни ВАГени,това порше GT3RC-500к.с.цената почва от 150 000 евро,а най обикновен Nissan GT-R PURE-570 к.с. цена 200 000 лева.от 0-100 2,7сек-315 км/ч..VAG-3,9сек-300км/ч...VW е най- големия манипулатор,влезнаха в щатите и,,дизелгей,,18:51 30.06.2018
19 onq s konq
Коментиран от #40
18:58 30.06.2018
20 СЕКСКЪРТАЧ
19:10 30.06.2018
21 Мен
20:12 30.06.2018
22 CL500
Някакви фенчета все още живеят 10 години назад и си мислят миличките, че нисана нямало кой да го бие. Пълен смях. Не първия, ами най последния им Нисмо, си го бият вече не 1 и 2 спортисти. Друг ентусиаст си мисли, че бил по-бърз от АМГ ГТ-Р, даа, ама е. Тоя Мерц само със задно при това го търбуши последното Нисмо на писта. За Порше и Макларън да не говоря. То нисана нали е турбинка, ами що някой по-горе го сравнява с Порше ГТ3 РС, което си е само атмосферка. Ами ако го хване турбинираното ГТ2 РС, ко ша прайм ?!? Тая кола наказва всичко преди класа на хиперкарите.
И това ускорение от 2 секунди и малко е само за публиката, то е ЛЪЖА. Постигнато е само с изтърбушен кокпит и идеални условия. Просто е лъжовна реклама. За разлика от това, обявените резултати от Порше ВИНАГИ се припокриват с реалните, та дори са и по-бавни.
Нисаните бяха само атрактивни заради цената си, ако се сравняват с спортистите, на новите им цени - не мерси.
Коментиран от #25
20:27 30.06.2018
23 Гошо
До коментар #4 от "селянин":
Много трудно този японски кенеф да бие нещо на гиганта VAG20:39 30.06.2018
24 vasik atanasova
иначе не
20:46 30.06.2018
25 селянин
До коментар #22 от "CL500":
Поспри се за малко..AMGgt r.. 315км/ч,V-8,577к.с.две турбини,4X4..3,6 сек/100-330 000лв....Nissan GT-R prestige-210 000лв,570к.с.V-6,315км/ч от 0 до 100 за 2,7 сек.и това не е Nismо..Бенц са мошеници,като ВАГ..преди месец изтеглиха 800 000бр,хванаха ги,що са манипулирали софтуера..при Matsushita Elektronics таково нещо няма.Коментиран от #28, #31
21:39 30.06.2018
26 гост
22:22 30.06.2018
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Антон
До коментар #25 от "селянин":
Кротнете се малко с тези гт-р.Единствения плюс на колата е сравнително добрата динамика за парите, които плащаш. Нищо повече. Евтината пластмаса вътре, кофти мокета по вратите, твърдата кожа и примитивните дисплеи вътре не дават усещането което човек получава в спортни коли от аналогичен клас. Казвам го като притежател на такъв нисан , модел 2017. За парите които даваш, може би колата е ОК, но много лесно се забелязват икономиите които са правени, за да се постигне тази цена. А знаете ли че това ускорение, и още по-добрата динамика се получават при изключен VDC. Обаче поради икономия в трансмисията която може да се счупи при прекалено натоварване и качествени лаунч контроли ти е забранява да изключваш тази система - всъщност ти можеш я изключиш, но при проблем ще ти бъде отказано гаранционно обслужване. Всичко каквото правиш се записва в така наречената черна кутия и първото нещо е.в сервиза е да я прочетат, мисля че записва и броя на стартовете които правиш с vdc off. И това го пише в книжката на колата. И какво се получава - дават ти едно ускорение по каталог, което обаче може да получиш на твой риск, тъй като те съветват да не изключваш тази система.
Нисмото вътре е по-така но на цена 180-190 хил.евро, трябва здраво да те пери сачмата да дадеш толкова пари за нисан.
Тъй като имам и порше, то ми се струва като луксозна лимузина след като съм карал нисанката.
Коментиран от #30
23:16 30.06.2018
29 Пламен Марковв
23:26 30.06.2018
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 CL500
До коментар #25 от "селянин":
Все още не съм чул за Мерцедес ГТ-Р да има 4х4, дай линк да видя, щото НЯМА ТАКЪВ! Само са със задно. В САЩ се продават за 157К долара. Спрете се и свалете очилата. Има клипове в тубата за сравнение на този Мерцедес и Нисмо на писта. Като цяло Мерца би с 2 сек на пистата, хвалеха го за супер директното и остро поведение, за усещането за пътя и т.н. За материалите вътре няма смисъл да говорим. Отбелязаха и, че цената е доста по-голяма от на Нисмото. Но който има пари ...А за Порше ГТ2 РС просто са като в различни лиги с Нисмото. Тубата е фрашкана с клипове и за право ускорение на какво го прави Поршето. За писта пък няма въобще какво да говорим, ама ВЪОБЩЕ!
Тука гледам се упражняват разни заслепени фенове, дето от 10 години са запомнили тоя ГТР, та тоя ГТР и толкоз. Ама какви коли излязоха от тогава, какво е сега положението не е важно, нали ?!?
Пак казвам, ГТР имаше 2 хубави неща - динамиката за тази цена (ама в началото) и възможността за доработки по двигателя да го пържат и над 1000 коня. До там!
Коментиран от #35, #36, #39
23:41 30.06.2018
32 Антон
До коментар #30 от "Японеца":
Виж моя изказ.Виж начина по който ти се изразяваш и епитетите които използваш.
Ако се замислиш малко ще разбереш защо мога да имам такива коли а на теб възможностите ти се простират да обидиш някой.
Коментиран от #34
23:47 30.06.2018
33 Японски
До коментар #1 от "Киро":
Официални времена!http://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
23:48 30.06.2018
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Я отвори линка
До коментар #31 от "CL500":
Я отвори тоя линк!http://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
И коментирай гаражния си опит!
Коментиран от #44
23:55 30.06.2018
36 Антон
До коментар #31 от "CL500":
Никога няма да те разберат, фенбойчетата.Това което са направили поршето с гт 2рс, ферари писта, ламбо хуракан перформанте, макларъна 720, мерца амг гтр, нисана колкото и да се напъват никога няма да постигнатмежду другото базовата цена на амг гтр е 334 хил.лв с ддс. , с екстрите да отиде на 380. Това е цената на нисмото. За мен трябва да си пълен кукувец да избереш нисана пред това.
Като го карам моя нисан децата и тинейджърите най-много му се радват.....
23:55 30.06.2018
37 Антон
До коментар #34 от "Виж времената на Нюрбургринг":
На клинчарнка е яко баровско да си стоя на открито.Поздрави на баровците от мене.
23:57 30.06.2018
38 АЛФА Q4
До коментар #1 от "Киро":
ЕЙЙЙ ЕКСИК ОТ СЕЛЯЦИАБЕ ТЪПО ПАРЧЕ ХОДИ СЕ ГРЪМНИ БЕ ПОМИЯР ДОЛЕН
01:10 01.07.2018
39 АЛФА Q4
До коментар #31 от "CL500":
АЙДЕ БЕ НЕ СЕ ЛИ УМОРИХА СЕЛЯЦИТЕ БЕ ЛЕЛЕ БОЖКЕ ЛУД УМОРА НЯМА01:14 01.07.2018
40 Барбароса
До коментар #19 от "onq s konq":
Повечето такива коли отиват за ОАЕ и една друга част за колекционери и суетни протежета.04:58 01.07.2018
41 Барбароса
До коментар #4 от "селянин":
Манипулаторите от ВАГ!!!!😁😁😁Съвсем на скоро и Мерцедес го ядоха това дърво!
Май още никой не е разбрал че всички авто производители лъжат за едно или друго.
Действителните характеристики на колите не са това което пише по каталог.
05:11 01.07.2018
42 Барбароса
Питам защото много разбирате,добре че живеем във интернет пространството та да се образовате от Чичо Гугъл или Ютуб.
Да живее интернета!!!Наздраве🍷
05:17 01.07.2018
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 CL500
До коментар #35 от "Я отвори линка":
Тези времена на Ринга (където дават Низмото да е само 2 сек по-бързо от Мерц ГТ-Р, който е само със задно и 2 сек на над 7-минутна писта..) за мен са малко нерелевантни. Защо? Ами защото определени марки отиват там само да си тестват колите, а други правят специални изпълнения само заради Ринга - само за едното доказване (след като им липсва исторически авторитет). Второ - някои времена са на коли, които са изтърбушени, със сменени елементи и прочие, не дотам серийни. Трето и много важно - не знам кой с какви гуми е бил - дали са серийните, дали полусликове или направо сликове. Четвърто - кой при какви атмосферни условия е направил времето си, кой е пилотирал и т.н. Има толкова фактори. Затова много по-истински тест е да са стокови машини като от шоу-рума, тестът да е един след друг от един и същ пилот. Както казах преди, в автомобилните предавания правят точно това и на шосе, и на писта - стокови машини, еднакви условия, еднакъв пилот.Коментиран от #47
09:01 01.07.2018
45 Обективен
https://youtu.be/s8O5ncJWWao
10:23 01.07.2018
46 ВАГ
12:29 01.07.2018
47 селянин
До коментар #44 от "CL500":
Защо навирате,,осмаците,,при шест цилиндровия Nissan GTR,единствено пишете за порше гт рс..то е шестак ама 100к.с. по малко,даваий за амг v-8,580 к.с.със четери завиващи колела ай ай 3,6 сек до 100.Тези показатели ги правеше супрата преди 20 год...шестак..600к.с.е ако се завъртиш и я пипнеш още малко става гтр-700к.с..Коментиран от #48
12:50 01.07.2018
48 Антон
До коментар #47 от "селянин":
ХехехеСупрата, супрата,
Хахаха, това нещо нещо вече не съществува като модел. Спряно от производство! В момента правят корола спорт 1.2 с 120 коня и екстри калобрани.
Виж едните къде са, пък другите си спрели супер дупер мега успешния модел от производстов и що така.
Коментиран от #52
14:10 01.07.2018
49 татко ти
Коментиран от #50, #51
19:01 01.07.2018
50 Антиелектрика
До коментар #49 от "татко ти":
Интересна новина даваш. И аз не знаех, но тук не знам дали изобщо ще я публикуват, защото сега само се лансират електрически боклуци. Веднага писаха за рекорд на електричка в Пайкс Пийк. Сега обаче гледам, че рекордът е поставен преди 4 дни от Порше, ама никой нищо не пише за това. А рекордът наистина е впечатляващ и то за кола с 720 к.с. която се оказва почти минута и половина по-бърза от миксера с 1360 к.с.08:21 02.07.2018
51 Антон
До коментар #49 от "татко ти":
Има само една разлика , която е много съществена , но и неумаловажава постижението на поршето.В единия случай говорим за серийно коли, които можеш да шофираш по пътя. / порше отново държат рекорда с гт2 рс/
А това което ти ни даваш за пример е по-скоро болид в несерийко произвдоство, което не можеш да караш легално по улицата
09:48 02.07.2018
52 селянин
До коментар #48 от "Антон":
Тоз е голям паранойк,аз му пиша че,,Супра,,V-6,през 20 век е давала тези показатели..където през 21 век ги дава wag..то в яслата знаят че,,Supra,,e спряна от производство..но Антошка собирает картошка ..и плямпа за стелки,чистачкии..и защо Тойота превзе Северния полюс без калобрани.А ваг с манипулации и всички екстри ги изритаха от щатите..Коментиран от #53
11:22 02.07.2018
53 Антон
До коментар #52 от "селянин":
Хаха,Добре де разбрахме за супрата.
Кажи сега какво иамт тойота, нещо по-засукано, нещо по-спортно, по-мощно
Нищо
Коментиран от #55
12:21 02.07.2018
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 селянин
До коментар #53 от "Антон":
Антошка пошел копать картошку..Знаеш ли кой влачи,,совалки,,в САЩ-,,Тundra,,ваг-правят пикапи през 21 век,,амарок,,а..Hilux e излязъл кога си бил сукалче,а легендата,,Supra,,скоро ще се завърне,защото тя за,,Toyota,, е качество,здравина и нещо повече от ваг.Антошка дай некой хибрид на ваг,с истински софтуер..Коментиран от #56
14:11 02.07.2018
56 Антон
До коментар #55 от "селянин":
Човече статията и дискусията са за спортни коли, не за тръкове, спрени отнпроизвпдство коли и совалки Разбираш ли.Говорим към настоящия момент.
Хибриди в порше има и панамерата и кайена. И то такива хибриди чиято динамика тойота няма да постигне никога.
Разбрах ти болката, тъй като няма спортен автомобил към момента, започваш да ми говориш за совалки, тръкове , софтуер.
Ама нормално, селяните карат тръкове, хората с положение се возят на порше.
Поздрави и чакай супрата, която ще бъде съвместна разработка с бмв защото нямате капацитета да пуснете читав мощен двигател
Коментиран от #57
15:09 02.07.2018
57 селянин
До коментар #56 от "Антон":
Антошка пошол жрать картошку..смехурко,питай баба Цоцолана кога,,Tundra,,e спряна от пройзводство,И кога твоите манипулирани шайени,кайени,стъпят в щатите,ми се обади,на север и юг,и 4-те А..та-Азия,Америка,Африка и Австралия..властва,,Toyota,,това не се постига с лъжливи софтуери..там място за ваг няма.17:27 02.07.2018