13 Юли, 2018 13:19 185 986 154

Германци съветват: Купувайте стари немски коли, произведени до 1988-а

  • германски автомобили-
  • audi-
  • mercedes-benz-
  • bmw-
  • porsche
Германци съветват: Купувайте стари немски коли, произведени до 1988-а - 1

Всеки е чувал становището по въпроса, че старите коли са по-здрави и по-надеждни от новите. Това до голяма степен е така, стига да се намери добре запазен екземпляр. Новите обаче са по-безопасни, но сега ще ви разкажем за един друг поглед към употребяваните немски премиум автомобили.

Германци съветват: Купувайте стари немски коли, произведени до 1988-а

Става дума за една публикация на Bloomberg, посветена на целесъобразността при купуването на стар автомобил. Там германски експерти съветват да се купуват коли, произведени преди 1988 година. При това от марките Audi, Mercedes-Benz, Porsche и BMW.

Германци съветват: Купувайте стари немски коли, произведени до 1988-а

Германците обаче не препоръчват купуването на стари коли, защото са по-здрави по-надеждни, а по съвсем други причини. Според тях моделите на Audi, BMW, Daimler и Porsche, произведени до 1988 година много бързо повишават цените си. За последните 13 години тези коли са поскъпнали от 4 до 8 пъти.

Германци съветват: Купувайте стари немски коли, произведени до 1988-а

Лидер по поскъпване е Porsche 911, което е по-старо от 30 години. Цената на запазени такива екземпляри е нараснала с почти десет пъти. По мнение на немски банкери, купуването на подобни автомобили, които съвсем скоро ще се превърнат в класики е добра инвестиционна алтернатива.

Германци съветват: Купувайте стари немски коли, произведени до 1988-а


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 50 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Авто спеца

    511 111 Отговор
    И сега всички притежатели на барутарници от преди 1988 г.станаха горди колекционери!!

    Коментиран от #126

  • 2 ОБЯВА

    445 71 Отговор
    Продавам Ауди 80 ,,Яйце " за 20 000€ с мишките заедно

    Коментиран от #95, #147

  • 3 купувайте си боклуците

    216 257 Отговор
    Новите коли били по- сигурни???
    Абе, вие удряли ли сте се в пластмасова и метална кола???

    Коментиран от #42, #55, #79, #99, #112, #122, #140, #150

  • 4 Стефан

    445 87 Отговор
    Шофьор съм от 39 години, а карам кола от 41. Такива таралясници като съвременните автомобили преди нямаше. Дюзи, бубини, семеринги, платки - никой не сменяше едно време. Сега няма кола да не са сменяни!!

    Коментиран от #8, #37, #89, #108, #152, #154

  • 5 onq s konq

    194 247 Отговор
    Моито беенве е съштото като тва на снимката и го не давам за ништо на света!!!Като опна четрите фара на магистралата и сичко живо бега налево-надесно прет мене!!!Текъф кеф нема с по новите коли штото сички са еднакви на вит!!!Моито беенве се забелезва одалече и респектира штото е вношително а не като тея японски пласмарници къде като дигнат 120 и дрънкат отсекаде!Те тва е!

    Коментиран от #6, #9, #11, #13, #14, #15, #17, #45, #49, #59, #63, #72, #82, #84, #88, #102, #103, #111, #115, #141, #142, #146

  • 6 100ян

    189 71 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Стана 5 пътя та задминавам и ми дишъш праха с мойтъ Хонда по Тракиа. Некой ден ша та закача с въже да та дръпна, да видиш кво е да вървиш с 140!

    Коментиран от #114, #143

  • 7 аааааааа

    57 40 Отговор
    ами, купувай ти бе, Радославе!
    тия нямат наеждане с части, ремонти, масла, фреони..
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Питащ

    127 29 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Момче, ти до второ отделение ли си ходил на училище? Купи си книжката нали?

    Коментиран от #68

  • 10 бате Петьо

    143 20 Отговор
    Да оня с катъра :
    А бе колега , па научи се да пишеш грамотно .
    Четат и млади хора и ще си мислят , че така е правилно .....

    Коментиран от #36

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 да нахраним коня и обратно на къра

    39 11 Отговор

    До коментар #11 от "кат конш прост нема":

    Браво бе хубава хранилка xD. И аз всеки път го хващам как лъже!

    Коментиран от #16

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 паша за коня

    58 16 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Не пиши по теми дет не разбираш. Гледай си люцерната!
  • 15 конска муха

    48 18 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Еех мечти, мечти. Скоро няма да оставиш каруцата.
  • 16 123

    176 17 Отговор

    До коментар #12 от "да нахраним коня и обратно на къра":

    Момчета, не се напъвайте толкова. Кончето дава често едни от най-смислените коментари в чата. От друга страна му е страст да пише глупости с мноого правописни грешки за да провокира такива като вас да му коментират постовете. Разбирайте, прави някакъв социален експеримент.

    Коментиран от #20

  • 17 владо колев

    35 21 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    скрий се на сянка че те напече на нивата
  • 18 Driving pleasure

    90 9 Отговор
    Надявам се в следващите няколко год да успея да завъртя някой лев и да си купя един мерцедес W123, който да реставрирам и да се пенсионирам с него!
  • 19 onq s baqtiq

    30 19 Отговор
    само да отбележа, че и аз съм с беенве:)
  • 20 onq s konq

    39 43 Отговор

    До коментар #16 от "123":

    Чакай малко,бързаш:)Тоя индивид НЕ ЗА ПРЪВ ПЪТ ПИШЕ С МОЯ НИК!И къде е логиката да му хвалиш "умните коментари",след като пише с ЧУЖД НИК И НЯМА КАК "ДА ОБЕРЕ ОВАЦИИТЕ" ОТ ТЯХ?А че пише просташки и с грешки НАРОЧНО ЗА ДА МЕ НЕГЛИЖИРА-спор няма и нормален човек няма как да не го разбере.Но,...това си е типично по лумпенски ,пък ВИЕ ПАК МУ СЕ РАДВАЙТЕ ПО РУСОФИЛСКИ.

    Коментиран от #22, #34, #116

  • 21 К.К.

    31 14 Отговор
    За соц автомобилите важи ли това?
  • 22 гост

    58 19 Отговор

    До коментар #20 от "onq s konq":

    поне коментарите му са по-забавни и в огромната си част по-смислени от твоите

    Коментиран от #25

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 onq s konq

    24 23 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Благодаря за оценката,НО ЗАЩО СЛЕД КАТО ПРАВИШ РАЗЛИКА МЕЖДУ МЕН И НЕГО Е НЕОБХОДИМО ДА ПИШЕ С МОЯ НИК?КРИЕ ЛИ СЕ ОТ НЯКОГО?СРАМУВА ЛИ СЕ ОТ НАПИСАНОТО?Просто да си пише с негов-елементарно е!Е да,ама КОЙ ЩЕ ОБЪРНЕ ВНИМАНИЕ НА ГОСПОДИН "НИКОЙ"...по рождение?

    Коментиран от #26

  • 26 гост

    40 14 Отговор

    До коментар #25 от "onq s konq":

    явно не е харесал някой твой коментар и и прави та*ак пича. Поне не е злобен и е забавен. А ти щом приемаш за четка някой да пише с ника ти не е добре..следващата фаза е да почнеш да говориш за себе си в трето лице

    Коментиран от #29

  • 27 Stix

    24 36 Отговор
    Кола до 1988 г. За какво ми е - да го пращам аз на вторични суровини ли?!?

    Коментиран от #136

  • 28 бббббб

    38 23 Отговор
    Сега агитират да изчистим техния пълен с боклуци автопарк
  • 29 onq s konq

    18 23 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Не разбирам за какви четки говориш.Веднъж му писах директно да не пише с моя ник,отговорът бе,че "ще си пише с какъвто ник иска".Попитах го "ЗАЩО ГО ПРАВИ",отговорът бе че "нямам умствен капацитет да го разбера" и затова няма да ми отговори.А е ясно като бял ден-не БМВ като мене,той В ЖИВОТА СИ НЕ Е ВИЖДАЛ ШОФЬОРСКА КНИЖКА,но злобата лумпенска разяжда като сярна киселина душицата му и ВСЕ ПАК...трябва да се канализира някакси,пък било то и във някакъв форум:)
  • 30 Гост

    47 18 Отговор
    Казвам го за пореден път и го запомнете, винаги ама винаги старите коли ще са в пъти по добри във всичко от новите!
  • 31 Боян

    63 6 Отговор
    Имах БМВ тройка М пакет двувратка и тази кола е единствената за която съжалявам че я продадох. Пазя голф 1 кабриолет. Добра кола
  • 32 Георги Колев

    28 31 Отговор
    Умните инженери и проектанти да се учат от пазара и мнението на шофьорите.Да ги правят като БМВ Ауди Мерцедес Фолксваген.по здравина на купе и ходова част.Без екстри и електроника.Истинският автомобил е седан чист дизел без компютър и екстри.

    Коментиран от #52

  • 33 Алфа Ромео

    43 11 Отговор
    Бе и мен ми харесват по-старите коли, единствения голям минус е че имат много ниско ниво на безопасност във сравнение със по-новите.
  • 34 123

    27 5 Отговор

    До коментар #20 от "onq s konq":

    Мммм, добре. Може и така да е. Значи имаш имитатор. Няма лошо. Но, пък може и да страдаш от шизофрения. Кой знае?

    Коментиран от #39

  • 35 Ник

    43 8 Отговор
    Всички коли се чупят! Преди 20 г. тези , които сега казват , че не се развалят и са вечни, тогава висяха също по сервизите! Има наистина по-здрави и надежни стари коли, но и те си имаха болежки и създаваха ядове.
  • 36 Коня с оня

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "бате Петьо":

    Само да кажа за оня....нямам думи ! Мал шанс за мен .
  • 37 морския

    6 11 Отговор

    До коментар #4 от "Стефан":

    Поне не пиши от колко години си шофьор.....
  • 38 Инкогнито

    43 17 Отговор
    Всички любители на коли над 30 г.купете си по един файтон и няма да му сменяте ни лагери ни семеринги ни масло пък двигатела ще гълта по една кофа Овес и зимата ще пали винаги!

    Коментиран от #132

  • 39 onq s konq

    10 17 Отговор

    До коментар #34 от "123":

    Е тва ШИЗОФРЕНИЯТА ...боли ли?Щото нищо не чувствам,а и женския пол ми се лепи задоволително...
  • 40 Onq s konq

    28 14 Отговор
    E това на първата снимка е мойту бенвенце самоче е по- ново от 1989г. Бегам всички каруци на село даже и тия с две кобили
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 ретро

    49 5 Отговор
    Друго си е поцинковано купе.Тридесет годишно Ауди без грам ръжда.Има верни неща в това твърдение.

    Коментиран от #83

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Деанко

    17 4 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Този коментар е уникален-16 сгрешени думи!!!

    Коментиран от #134, #135

  • 46 Алекс

    31 2 Отговор
    Не приемайте нещата буквално. Това не значи да се хвърля някой да купува морги от преди 1988 година. Тука става въпрос за колекционери ценители, които ще дадат за кола с пробег 20 - 30 000 км сега 30 000 евро за кола, например Ауди Куатро или Ланчиа делта Интеграле и след 5 - 10 години ще вземат 60 - 75 000 евро.
  • 47 сойкаПРИСМЕХУЛКА

    35 9 Отговор
    Колите, произведени преди 1988г. може да си повишат цената, ако са с много мощен двигател или лимитирана серия. Не от всеки барутляк става музеен експонат.
  • 48 Лопе де Вега

    14 11 Отговор
    До onq s konq: абе, като си се прекачил от каруцата на автомобил, поне да го беше подкарал към училището, че да те научат на азбуката, а не да си си останал на нивата! Дий, коньо, дий!
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 КОК МАЛАК ДИК

    11 5 Отговор
    като бях на бригада в едно такова Порше ми скъсаха г за много е хубава колата
  • 51 onq s konq

    34 15 Отговор
    На мойту бенве пише 316 отзаде на багажнико това май означава, че е 316 коня таа мойта стрела и с тия 316 коня по магистралата като ги бегам тия с обикновенните коли и ми свети на таблото една лампа .. май тая лампа показва, че требе да излитам поне карам много бръже за по асфалт

    Коментиран от #127, #138

  • 52 Бухахахахахха

    19 18 Отговор

    До коментар #32 от "Георги Колев":

    Точно да ми хвалиш марки дето от едната страна имат по 20-30тампона,че е здраво айде не.Алуминиевото окачване на Ауди ли е здраво?На всяка смяна на маслото правиш и предница.То затова и трите марки са замесени в скандала за вредните емисии,че инженерите им добри.Добри са им IT отдела но и тях ги хванаха.

    Коментиран от #56

  • 53 Язе

    5 3 Отговор

    До коментар #23 от "Петър":

    Ти кога си роден?

    Коментиран от #67

  • 54 ШАПШАЛ

    21 7 Отговор
    Ауди 80 не го давам за нищо
  • 55 Ех колко си прост

    12 2 Отговор

    До коментар #3 от "купувайте си боклуците":

    Ех колко си прост
  • 56 Ех още един

    6 7 Отговор

    До коментар #52 от "Бухахахахахха":

    Колко си прост и ти
  • 57 vasik atanasova

    22 9 Отговор
    тези коли ми харесват на мене много
    но мисля че не се намират лесно
    те отдавна са напуснали германия
    и са по источния блок
    МНОГО ГО ХАРЕСВАМ АУДИТО
    КАТО ФЕН НА МАРКАТА
    ТОВА Е АУДИ СПОРТ КУАТРО
    БРУТАЛНА МАШИНА

    Коментиран от #62

  • 58 Правилника

    65 4 Отговор
    Имам една януари 88г. чист дизел 54коня. 7 години палачорско каране- жена, деца, колелета, багажи, мебели, дърва от село всеки божи ден - само масла,филтри,предница един път, чистачки,крушки,гуми и тва е.5 на 100 нафта средно, в града 6.ангренаж 120лв.Преди 5години теглих заем и си купих по-нова 2003г. А тази я подарих на баща ми за село. И кво стана-ангренажен с масла 1000лв. Светва лампата -20лв.за диагностика + 100 ремонт минимум на всеки 6 месеца влизам за нещо, всичко е трицифрено.разход 8 средно, в града10,11,12 според задръстванията, зимата съм стигал до 15 нафта.Гледам дъртия сипва 20лв. Кара 100 и кусур километра и друга не пипа ни купува ни прави ремонти...Викам си ей добре съм аз карам си новото , гъзарея се, а човека кара дъртата трошка...и нямам търпение и аз да остарея да се метна на нея, че май ще ни зарови и двамата тая барака.

    Коментиран от #69

  • 59 Биков

    8 5 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Батка,тоя път доста се навързаха-ха,ха

    Коментиран от #74

  • 60 stk

    57 2 Отговор
    До 1990г.колите се правеха от инженери след 90 от дизайнери

    Коментиран от #117, #123

  • 61 Петров

    25 2 Отговор
    Audi 80-1983 г -движи безотказно.....!
  • 62 Петров,

    19 4 Отговор

    До коментар #57 от "vasik atanasova":

    Имам Аudi -80,1983г ,просто класика.........!!!
  • 63 Що каиш

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Ай стига съ ИСФЪРЛЯ
  • 64 Кибик

    52 2 Отговор
    Имам старо и ново БМВ, на старото крушката на фара си я сменям сам за 1 минута, на новото трябва да се разкача вътрешната част на калника и ми искат 250 лева в БМВ сервиза.
  • 65 Краско

    23 7 Отговор
    Карам Ауди 80 1.9 тди 91 г.Доволен съм много .Редовно обслужване и колата ще ви надживее.

    Коментиран от #71

  • 66 911

    22 0 Отговор
    Статията е позакъсняла, цените на запазените топ моделите на тези марки от този период отдавна са в небесата.
  • 67 Петър

    0 2 Отговор

    До коментар #53 от "Язе":

    Роден съм 1975г,да грешката е моя-отнася се за родените от 1960 до 1990 година
  • 68 Що каиш

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "Питащ":

    И аз (#63) го питам същото , но набора май се бъзика
  • 69 Петър

    3 5 Отговор

    До коментар #58 от "Правилника":

    Да не е форд ескорт това за което говориш

    Коментиран от #77

  • 70 onq s konq

    14 7 Отговор
    Колкото и да не ми се искаше да ви го кажа момчета, но аз съм гей. Обичам пишките, ако някои от вас обичат да им лапат, да заповядат.
  • 71 Anton nikolov

    16 4 Отговор

    До коментар #65 от "Краско":

    Имам mercedes daimler benz w124 300d 3000 кубика автомат танк на пътя шестак двигател и само мръка
  • 72 Ивка

    12 2 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Браво на върха на хранителната верига си трябва да ти целуват ръка.
  • 73 deliormana

    19 3 Отговор
    Заменям БМВ 535 2017 за такова 1988 солидно доплащам

    Коментиран от #101

  • 74 Що каиш

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "Биков":

    Ей че весело А наштъ кирия ста на 6
  • 75 Работа и далавера

    20 8 Отговор
    Никога не се вслушвайте в съвета на германците.....Двуличните германци си хвалят старото, а си карат новите коли!!
  • 76 Що каиш

    2 1 Отговор
    Въобще не ме интересува половата ти ориентация вързах се на глупостите ай де сори дет' му викат
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Alfa Romeo 156 TI

    24 1 Отговор
    Не съм много съгласен със статията, тъй като не е уточнено, че всяка марка си има по-специални модели с по-големи мотори и с по-малко бройки пуснати в продажба. Именно те донасят тези печалби. Сега някой дето си кара 80-ката с 1.8 мотор на газ, ще реши че е забогатял.
  • 79 morski

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "купувайте си боклуците":

    А ти като си нямаш идея за съвременните технолгии що се напъваш тука
    https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
  • 80 Въжара

    19 4 Отговор
    От 1997 до 2016 карах джип чероки 2.5 ларедо произведен 1986 година. Много бях доволен и сигурно още щях да го карам но синът се обърна с него на 18 декември 2016 и джипа беше тотална щета и отиде за скрап. Никакви ядове не съм имал с тоя джип исъинска техника само бензин съм му сипвал и го купих 97ма от някъв бабаит за 6 500 000 лв от старите пари (6 500) сегашни. С тоя джип се ожени, родиха ми се деца, погребах родителите си, повече от половината си живот го карах.
  • 81 ккк

    25 4 Отговор
    Кола с пластмасови фарове нееискам !
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Алфа Ромео

    14 3 Отговор

    До коментар #43 от "ретро":

    Ауди 80 е страхотна по отношение устойчивото на ръжда купе което е много важно за една стара кола.
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 бат мишо

    16 1 Отговор
    безопасността зависи от шофъора
    най добрата спирачна система е НАВРЕМЕ НАТИСНАТАТА
    стара кола с яка пас безопасност и опитен шофер нямат катастрофа и разходи
    а колкото и да ти е нова колата кат ти е празна главата
    рано или късно идва БАТ ИВАН С БЕТОНОВОЗА
    и тогас възгланвици не ами дюшеци да има се тас
    а той нещо че няма нов бетоновоз ДАЖЕ НЯМА ДА СТЕ МУ ИЗТЪРСИЛИ ПЕПЕЛА ОТ ЦИГАРАТА кат ва прати дет ви е мястото
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Miko

    19 9 Отговор

    До коментар #4 от "Стефан":

    Явно не си карал Нова кола.
    Купих си Тойота Аурис 2015 година чисто нова на 6 километра.Изминал съм 78 000километра име е казала Кък.
    Това че вие карате Нов внос,каран от пенсионер в гараж стоял на 151 000 км. реални 460 000 е съвсем друга работа😎
    Пожелавам на всеки Българин Нова кола.
    Хората си карат таралясниците защото нямат пари за нова,вдигат данъци манаци само и само да си смени Голфа..но как да стане след като не може да яде два пъти риба на седмица.
    Извинете но аз в Германия ми беше трудно(финансово) да си позволя чисто нова кола.
    А камо ли в България-за "аналитиците"
  • 90 Агоп

    20 3 Отговор
    Всичко е политика на производителите. Те нямат интерес да караш една кола 20 години без да сменяш нищо.Не само колите цялата нова техника е такава..
    Китайски трикове
  • 91 Бати Злати

    22 2 Отговор
    Ас имам Мерцидес от 88ма и на жените още им загаря манджата като ме видат като минавам по главната на село. Сичко му работи, и антената му се дига сама.
  • 92 onq s konq

    4 4 Отговор
    имам раэдвоение на личността шиэофреник съм няма страшно само пиша
  • 93 Димитър Кънев

    5 4 Отговор
    Борисов станал дядо за втори път,е какво от това,а ми да събираме помощи,за да си гледа внуците.А ми нали той остана с едно дете и то момиче,защото не е могъл да си позволи второ.А може би е нямало жена която да му пусне.
  • 94 МАК

    7 3 Отговор
    Знаех си че такова време ще дойде но ще е късно!! Цените от няколко години са високи и едва ли ще са по евтини
  • 95 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "ОБЯВА":

    На Газ ли е???
  • 96 Иван

    6 1 Отговор
    Има резон в съветите на германците, но и цените отдавна хвръкнаха нагоре. Забавното е, че сега са на ред други евтини БМВ-та, които сега се продават за по €100-200 по Германия и Западна Европа въобще, а след десетина години също ще струват по едно €2-3,000. Това са моделите от 1990 до към 1996. Смятам да си взема 5-6 като инвестиция, то какво им плащаш, а след това си има начини да се съхраняват и да се плаща малко за текущи поддръжки. Естествено, нямам намерение да ги карам, но примерно да вкарам €1,200 сега, което ми е 1/15 от годишния доход и при покачването на цените е твърде възможно да дойде до повишение до 1/2 от годишния ми доход. Нещо от типа 6 х €200 равно на €1,200; след 10 години 6 х €2,000 равно на €12,000. Не е казано, че ще ги купят, но като гледам обявите и другите продавачи стоят и чакат с някой стар автомобил - купил го за 1,000 лв., пуснал го за продажба за 50,000 лв. Ако го продаде е 49,000 лв. в плюс без нищо. Рискът е никой да не ги купи след 10 години, но за €1,200 ще го преживея...
  • 97 LDS4

    5 10 Отговор
    стига с тия немски коли има и италианска на която не и пада цената а расте аз до сега не съм имал няма и да имам немско пеш несъм ходил и на пътя не съм оставал купете си интеграле и да видим дали ще му падне цената
  • 98 Каращ нов автомобил-първи собственик

    10 17 Отговор
    Германците съветват Ганьовците "Купувайте стари немски коли"...за да си продават барутниците от моргите с печалба,но пък си карат НОВИТЕ коли.Трябва да си мозохист или беден Ганьовец(не че има разлика) да избереш морално устарял кошник пред съвременен автомобил пълен с екстри и доставящ удоволстние от шофирането...
  • 99 kokod

    18 1 Отговор

    До коментар #3 от "купувайте си боклуците":

    Не знаеш какво говориш. Провери има много тестове и клипове на катастрофи между нови и стари коли. Новите наистина са в пъти по-сигурни! Пластмасата е само отпред и при удар се разпада за да не се смачка и да влезе в купето при пътниците. А самото купе е много по-здраво и дори на малките коли остава цяло. Има и много въздушни възглавници. Чети и не говори глупости наизуст.
  • 100 дасда

    7 5 Отговор
    Няма златна среда. Новите коли са много по-икономични и много по-безопасни, но не могат да изкарват по 500,000 км без да започнат да се разпадат. Старите коли са много по-надеждни, но при катастрофа дори с 50-60км/ч има реален шанс пътниците да пострадат много тежко.
  • 101 Бъз

    2 7 Отговор

    До коментар #73 от "deliormana":

    Колега ако за теб представлява интерес Опел Вектра 86г.почвам да си го търся по автоморгите.
  • 102 АЛФА Q4

    5 2 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    ТИ НАРОЧНО РЪНЧИШ А ТИЯ ТИ СЕ ЛОВЯТ И ЩЕ СЕ ИЗБИЯТ.ГОЛЕМ СМЕХ.БРАВОС ТИ. А ДАЛИ САМИТЕ НЕМЦИ С ТОВА НЕПРИЗНАВАТ КАКВИ БОКЛУЧЕТА ПРАВЯТ СЛЕД 1990

    Коментиран от #106, #129

  • 103 АЛФА Q4

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    СИМПАТИЗИРАМ И КАРАМ ИТАЛИАНКА НО ТЕЗИ МОДЕЛЧЕТА НА СНИМКИТЕ МЕ КЕФЯТ МАКСИМАЛНО И СА ИСТИНСКИ
  • 104 Filo

    4 11 Отговор
    За мен новото си е много по-добре и това важи за всяка сфера на живота

    Коментиран от #107

  • 105 Макс

    7 2 Отговор
    Боже, колко простотия има по този свят,
    Боже!
  • 106 уумник

    3 0 Отговор

    До коментар #102 от "АЛФА Q4":

    то няма 86 ама айде почват от есента на на 88 до средата на 95
  • 107 МАК

    11 2 Отговор

    До коментар #104 от "Filo":

    Малко са ти комплексарски приказките!! Новото е хубаво и с кратък живот ами не благодаря тая тъпа тенденция не я почитам!!особенно при колите!! Не знам колко новите коли са по сигурно но ако отнемеш предимството на някой 4 осен самосвал или бетоновоз тая полу метална пластмасова кутия няма да те опази. Няма значение дали е нова или стара майката му е да се кара разумно така всеки ще се радва на това което харесва!!
  • 108 Алексиев

    1 3 Отговор

    До коментар #4 от "Стефан":

    То на каруца какво да сменяш...хаха
  • 109 Гост

    4 6 Отговор
    Да бе как ли не съм си взел за карам 30годишни кошници морално остаряли.
  • 110 никси

    3 4 Отговор
    оня склюсето виждате ли колко мие празен багажа 316 не е 300 комя а 300 клюсета като твоя 3 -ката е модела а 16-ската са кубиците да льжеш бабати и дядоти на село за разлика от теб сьм завьршил техникума по механотехника в софия бившия вилхемпик сега хенри форд вбигатели с вьтршно горене, двг малко се ограмоти с на тема автомобили и тогава се вьзгордяваи и аз имам автомобил на нему правя реклама защото тои няма нужда много сьм доволен от него здав икономичен лесен за подрьшка и ми вьрши стрхотна работа а твите глупости сиги опсьждаи с твоита група джендьрите ти нали сам каза чеси от тях
  • 111 Бмв

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Хубави са бмв ама опела си е Опел бе охлюв
  • 112 Логика

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "купувайте си боклуците":

    Ти колата за да се блускаш ли я купуваш

    Коментиран от #125

  • 113 Леле

    7 0 Отговор
    Чета коментарите и за пореден път се убеждавам че народа изтрещя ! :Д
  • 114 123.300д

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "100ян":

    Недей че ще му падне диференциала със 140 😂
  • 115 Оня с пластмасата

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Карай си коня и не коментирай че по голям кенеф от BMW без съединител останах от вас
  • 116 Ганьо

    8 0 Отговор

    До коментар #20 от "onq s konq":

    Що не си смениш ника примерно на "toia s konia".
    Пък оня с коня да го духа ...
  • 117 !!!!!!!!!!

    4 0 Отговор

    До коментар #60 от "stk":

    Не от дизайнери а от счетоводители...
  • 118 Марони

    6 0 Отговор
    Е30 с който и да е шестцилиндров мотор е истинско удоволствие от шофирането!Освен това е красиво и с изчистен дизаин.
  • 119 Марони

    10 1 Отговор
    Всички коли от снимките са достойни за учебниците по дизаин!Това са коли с индивидуалност и душа.Нещо,което не може да се види в съвременните изделия.
  • 120 Зайко Байко многознайко

    10 4 Отговор
    Имам два броя E 300 D, W124. Единият с двигател ОМ 606 910 и другият с двигател ОМ 606 912. Умирам от удоволствие да ми мърка тоя дизел. Истински автомобили Deutsche Qualitaet Handarbeit. Имам и два ML 500, W163, V 8. От 57 коли между които, Голфове, Пасати, Тойоти, Хонди, Фиат, Ланча Тема 2.5 TD, Инфинити, Лексус ( много здрав LS 400 , с двигател UZF V-8 ).24 са били Mercedes Benz. 12 броя W123, 4 броя W 124, 3 броя W 126 ( 420 S, 380 S, 560 S ), една Мечка W140 , S 500) и 3-4 буса. Моето мнение е с което никой не ангажирам от Мерцедес по-добра кола за мен няма. Mercedes - Benz the best or nothing!

    Коментиран от #130

  • 121 Дядото

    0 6 Отговор
    Има една приказка, която казва :,, хваляй старо, карай ново " и е вярно от опит. ...
  • 122 Кос

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "купувайте си боклуците":

    Не сме но сме гледали краш тестове
  • 123 chap

    10 2 Отговор

    До коментар #60 от "stk":

    След 90г , колите се правят от счетоводители .
  • 124 Умният

    11 1 Отговор
    Германците са добри инженери.ЗА СЪЖАЛЕНИЕ им наредиха да правят еднодневки.
  • 125 Гост

    8 0 Отговор

    До коментар #112 от "Логика":

    Значи моят голф 1 който стой от 1996 година в гаража след смърта на баща ми и мислех да го дам на едни ц...и...г...а...н...и за два кубика дърва за огрев сега вече не е купчина старо желязо за Пернишкият комбинат а музеен експонат с голяма ценност:)))
  • 126 колекционер на ретро автомобили

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Авто спеца":

    що яд ли те е брато ,завиждаш щото и ти ли нямаш ,кьде си спал преди .
  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 никси

    5 1 Отговор
    сега па на мода старите коли ли ще са в германия ,е нали им забраниха да не ги използват защото замьрсявали околната среда ,или журналята си правят някькви пропаганди ,пишат си каквото им хрумне ,зада може да се лае по форума ,кои льже сега , на х.я ли да си вервам или на тупана .
  • 129 GOLF R

    9 5 Отговор

    До коментар #102 от "АЛФА Q4":

    От алфата по голям боклук няма още ли не си го продал тоя варел
  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 колекционер

    4 0 Отговор

    До коментар #38 от "Инкогнито":

    ела да ти продам една много хубава каляска ,ще ти хареса сигурен сьм в това ,2та коня ти ги давам бонус и те са чистокрьвни арабски ,кафяви са с бело петно по рождение на челото .
  • 133 никси

    3 0 Отговор
    да казаха че ще слагат двигател от прахосмукачка чаика ,ама в багажника за генератор и акомулаторни батерии ,хахахаха.
  • 134 Мм333

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "Деанко":

    Не зная дали си "автоексперт",ама чупиш "тъпомера"
  • 135 Мм333

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Деанко":

    Колега това не е "Оня с коня " ,а "коня на оня"затова пише така.
  • 136 Груьо

    8 0 Отговор

    До коментар #27 от "Stix":

    Приятелю Stix ,имам 124ка от 1991г,кара се без спиране и съм сменил един къс и един дълъг накрайник на кормилната управление. Вероятно ти по-често посещаваше сервизите от мен.Сам си направи извода дали да отиде за вторични и ли да карам някой нов боклук!?
  • 137 Та за Г. Марков

    3 0 Отговор
    ГЕРБ=БСП=БКП=СДС=Е.Йо.=Г.М.=...=.
  • 138 Пловдивчанин

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "onq s konq":

    Ей, Неграмотник!!!
  • 139 onq s konq

    3 0 Отговор
    Фаляй японско ,карай...немско :) Три са колосите ..БМВе ,ауди и МБ!Няма ,кой да купува такива коли,късно е вече!Скъпи са...!!!Това се прави ,когато колата е на десетина години!Търси се свеж екземпляр и се пази в гараж 20 год ..ПОСЛЕ СЕ ВАДИ ЛЕВ ОТ ТЯХ!!!
  • 140 Влад

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "купувайте си боклуците":

    Наскоро гледах челен сбъсък между Волво, старо и огромно и рено с мини капаче и много пластмаса. И аз първо си помослих, че ще стане на трески, ама познай. Трябва да го има в нета ...
    Да не се случва на никой!

    Коментиран от #145

  • 141 Байчо

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Калата може и да ти е много хубава - те повечето коли от тази марка са така - но от отношението към останалите колеги, определено, не е. Ограниченията са за всички участници, а не само за тези които не могат да ги надминат лесно.
    Аз като изляза на магистралата с моя ван и не мога да мина в ляво заради подобни колеги, а като излязат от пределите на родината почват да си търсят копчето на темпомата.
    Докога с това поведение - аз да съм пред другия, а не той пред мен.
  • 142 Onq s Mazdata

    0 3 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Аве барутник кво ми я фалиш тая каруца ве като застуди и падне сняг спитат да палят или по точно не излизат от двороевете.....Ще се обиждаме ли?Аз лично карам мазда 6 и имам смелостта да кажа че като вдигна 120 нито скърца нито тропа а да не говорим че като набуча и 4-те фара на магистралта и такива като тебе с комбайни бегат у десно у леви у аварийна лента
  • 143 Оня с маздата

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "100ян":

    Мога го закача с въжето и да му покажа как са кара с 200 да усети тръпката от шофирането
  • 144 AZ sum na kon

    1 2 Отговор
    най_добрите автомобили са новите, лъскави машини... старите са за такива кадето се правят на разбирачи! жалко че карам още стара.
  • 145 AZ sum na tron

    0 0 Отговор

    До коментар #140 от "Влад":

    речното е модел модус има оценка 5 * на Евроенкап
  • 146 Joro

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Яко неграмотен си.
  • 147 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 148 Ретро

    2 0 Отговор
    Става въпрос за автомобили, които са в заводски вид, без АГУта, без побългаряване, с оригинална боя, безпдраскотинка дори, на малко километри, без тел и рапидки или свински опашки по броните... Търсят се редки модификации, запазени, без намеси пж тях и на малко километри! Изключваме руските реплики на автомобили! Търсят се истински автомобили! Руските са по лицензи, крадени и т.н... Това не са ценни модели!
  • 149 QUADRIFOGLIO

    1 2 Отговор
    Това са пълни глупости. Може като конструкция да са били надеждни, но има един фактор наречен "стареене на материалите", или иначе казано корозии, напукани или втвърдени уплътнения, семеринги, маншони, да не говорим за интериора. И на малко пробег да е, старото си е старо. Пак ще падат ремонти, само дето ще се возите в стар автомобил, дето е бил комфортен през 80-те а тогава далеч не всяка кола е имала днес базови екстри, като усилване на волана, климатик, регулировка на волана и подобни. Съотношението разход на гориво - конски сили също е голям минус. Особено старите дизели преди италианците да въведат комън рейл двигателите, от обем над 2 литра и 100 коня не можеха да извлекат, динамиката бе ужасна, а разходът на гориво, като при съвременен комън рейл 150-170 коня.
    Стар автомобил се притежава от любителска гледна точка, но не и от практична. Аз лично обожавам американските мускули от 60-те и 70-те, но ми е пределно ясно, че толкова стар автомобил не може да бъде практичен и се купува със сърце, а не с ум.
  • 150 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 151 Румен бенвето

    1 0 Отговор
    Карам Е60 и съм много доволен смесен разход 14 (6 нафта 8 масло) откакто го чипосах и от оригиналната ми фен шапката бенве за 2.50 от турция текна масло иначе е шейсето оре асфалта както ми орат калния анал.
  • 152 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Стефан":

    Те и километри толкова не се навъртяха.
  • 153 Sgk

    1 0 Отговор
    Пичове за пръв път ми се случва да скролна чак до коментарите и да ги зачета. Честно казано мислех,че ще ми е интересно да видя хора,които ще са започнали да работят по тази цел и без чичо Гюнтер да съветва и ще се обменят информация. Браво на резон медиа груп за статията все пак дано събуди интерес в хора които до сега не са се занимавали в тази насока. Колкото до прочетеното... Относно единствения коментар, що годе адекватен, кое е по-здраво? Като цяло в механично предизвикан процес за генериране на движение няма как да има нещо вечно защото материалите необходими за получаване на този процес не са такива, колкото до това какъв е процента на дефектирали чисто нови автомобили произведени през 2020 г.и 1988г определено липсата на толкова много електроника в този процес е по - доброто решение за удължаване на живота. Което коства разход на гориво тегло и повече средства за да се произведе. Иначе се карате за никове, от които казвате че заставате зад думите си без да ползвате истинските си имена ?!?!?!?
  • 154 кирчо

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Стефан":

    Я да видим сега Стефчо, как си карал кола 2г. без книжка...аз съм от КАТ ;)