Луксозните автомобили трябва да показват широк спектър от качества. Това са колите, които избират да шофират или по-вероятно, в които да бъдат шофирани хора на високи позиции в обществото. Следователно тези автомобили трябва предлагат мека возия и изключителен комфорт както на предните, така и задните седалки. Високите нива на технологии в тях са задължителни, а системите за свързване, които позволяват използването на луксозните машини като мобилни офиси, придобиват все по-голямо значение.
Следната класация на Аутокар съдържа автомобили, които са същевременно изключително комфортни и чудесни за шофиране:
10.Hyundai Genesis
Hyundai винаги ще бъде трудно продаван в луксозния сегмент и очаквано Genesis се радва на малък брой продажби в Обединеното кралство.
Genesis разполага с много по-добър интериор от който и да е Hyundai преди него, а нивото на оборудване съответства с това на по-престижните му немски съперници.
Автомобилът притежава 3.8-литров двигател и 8-степенна скоростна кутия. Genesis е амбициозен проект от Hyundai, но той все още изостава от лидерите в луксозния клас.
9.Maserati Quattroporte
С по-дългото междуосие, най-новият Quattroporte е вече голяма лимузина, която влиза в пряко съперничество с Jaguar XJ, комбинирайки комфорта от висок клас със спортно каране.
Интериорът е на изключително високо ниво, макар че е стъпка зад германските си съперници по отношение на качеството и пространството.
8.Lexus LS
Последната версия на луксозната лимузина на Lexus определено е по-стилна от предшественика си. Интериорът се чувства както модерен, така и луксозен, като четирите нива на тапицерия предлагат изобилие от оборудване.
Динамично обаче, LS не е толкова убедителен: 3.5-литровият хибрид V6 трябва да работи здраво, за да се справи с теглото на автомобила от 2420 кг.
Именно заради това новата лимузина на Lexus се „задъхва“ срещу германските си съперници.
7.BMW 6 Series Gran Turismo
Големият хечбек с пет врати е интересен избор за луксозна лимузина. BMW 6 Series GT има същата основа като 7 Series и независимо от скосения покрив запазва повдигнатите позиции на седалките на 5 Series GT. Интериорът е уютен и изработен с много място за четирима.
Двигателят с мощност 300 к.с. уверено предава мощност чрез системата за задвижване на четирите колела. Макар и да не е толкова елегантен, 6 Series GT е добър избор за луксозна лимузина.
6.Jaguar XJ
Най-новият XJ е перспективен израз на съживяването на Jaguar. Динамичността е подсилена от отличното шаси и поведение на автомобила на пътя. Кабината на XJ създава чувство за класа, което дори надминава някои от немските съперници на лимузината. Все пак по отношение на чисто качество и ниво на технологии Jaguar-ът трудно се конкурира с Mercedes, Bmw и Audi.
5.BMW 7 Series
Откакто стартира през 1977-ма, 7 Series винаги е била в сянката на S-класата, но най-актуалната версия на модела е най-добрият опит na BMW да завладее пазара за висок клас автомобили, съчетавайки адаптивно въздушно окачване и иновативна система за информация и забавление. Луксозната лимузина се предлага както със задно, така и с 4x4 задвижване.
Интериорът излъчва усещане за пространство, цялост и използваемост, въпреки че много наподобява другите модели на BMW. Двигателите са тихи, мощни и ефективни, а поведението на пътя е по-прецизно от това конкурентите, макар и возията да не е.
7 Series е изненадващо добра кола за шофиране, която обаче изостава от съперниците си по отношение на лукса.
4.Audi A8
Най-новата A8 разполага с подобрено окачване, подобрено задвижване, по-високо ниво на технологии в автомобила дори и от S-класата и най-добрата система за автономно шофиране в света.
Има избор от един дизелов(282 к.с.) и един бензинов двигател с максимална мощност от 335 конски сили. Освен това новата A8 е оборудвана с 48V електрическа система, която осигурява статуса на мек хибрид.
Качественият интериор се чувства така, сякаш е бил направен, за да надмине самата цивилизация, въпреки че липсва елегантността на S-класата.
3.Tesla Model S
Първата кола произведена от компанията на пионера на електрическите автомобили Илон Мъск - Model S е машината, която донесе доверието и лукса на пазара на електрически автомобили.
Има четири опции за батерията, оглавени от 100 кВт пакет с пробег от 630 километра и електрически мотор с максимална мощност от 415 к.с.
Мodel S разполага с голяма, тиха и престижна кабина и масивно товарно пространство с футуристично усещане. Лимузината е не само луксозна и бърза, но и екологична.
2.Range Rover
Последният Range Rover, който е едва четвъртото поколение на модела, е най-революционният до сега. Просторният интериор излъчва качество и лукс, седалките са отлично изработени, а мястото на шофьора е първокачествено, което прави SUV-то възможно най-лесно за управление имайки предвид неговия размер. Тежката каросерия осигурява отлична изолация от грубите повърхности, и въпреки че Range Rover не предлага динамиката на Porsche Cayenne, той може да бъде забавен за шофиране.
Теглото на колата е малък компромис, който трябва да се направи за уникалността и лукса на автомобила.
1.Mercedes-Benz S-Class
Когато Mercedes прави нова S-класа, идеята винаги е била да се създаде най-добрата лимузина в света.
Тази кола покрива високите очаквания от нея и е функционално изключителна. S-Class представлява седан с дълга база с безпрецедентна возия, осигурена от въздушно окачване с адаптивни амортисьори. Тя е проектирана да се движи тихо, комфортно и прецизно. Има избор от три бензинови и един дизелов двигател с 9-Tronic Plus деветстепенна автоматична скоростна кутия.
Интериорът е изработен превъзходно, като е едновременно удобен и оборудван с високо ниво технологии, включващи 12,3-инчов екран и стандартната система Mercedes Comand Online.
Където S-класата води, останалите автопроизводители просто следват.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бухахахахахха
Коментиран от #18, #29
11:13 21.07.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Ефтини сензации
11:35 21.07.2018
4 Киро
11:35 21.07.2018
5 Исо
12:54 21.07.2018
6 BRABUS
12:56 21.07.2018
7 Бисер
Коментиран от #8
12:57 21.07.2018
8 Митко Антов
До коментар #7 от "Бисер":
Хаха....и аз това се чудя. Теслата е минала покрай луксозните автомобили.12:58 21.07.2018
9 :333
13:34 21.07.2018
10 qwerty
14:20 21.07.2018
11 Антон
Ама да пишете че теслата е луксозна кола, лелелелел.недейте че ставате смешни.
15:17 21.07.2018
12 селянин
15:55 21.07.2018
13 Гост
16:48 21.07.2018
14 Интересно
Коментиран от #42
17:01 21.07.2018
15 Гост
18:37 21.07.2018
16 бмв
Коментиран от #17, #41
18:38 21.07.2018
17 CL500
До коментар #16 от "бмв":
Ти в тоя Мерцедес от снимката виждал ли си го на живо въобще, че си запял песента си за БМВ? Тук се говори за лукс. В Ес-класата усещането за лукс е на съвсем друго ниво спрямо БМВ да кажем. А тая последната Ес-класа е уникална. Седалките са 2 пъти по-дебели и комфортни, тапицерията, как те обгръща целия интериор със супер качествени материали и изработка, сякаш си седнал в супер скъпа мека мебел с добавени скрити светлини, нуанси и огромно инфо табло пред теб. Чувството наистина е за ексклузивност. При БМВ не е така, няма подобно чувство, материалите не са такива, седалките не са така уникални, абе като малко по-добра среден клас кола, не като нещо съвсем на друго ниво.Коментиран от #21
20:05 21.07.2018
18 ГОСТ
До коментар #1 от "Бухахахахахха":
е ти му държиш двата края и модели 2018 си купуваш ама ние другите дето 2010 за не използвани да си помечтаем поне?Коментиран от #27
20:44 21.07.2018
19 Щерю
Коментиран от #22, #40
20:45 21.07.2018
20 ГГГГГ
21:01 21.07.2018
21 Гост
До коментар #17 от "CL500":
Недей ми са вживява толкоз е ти е*а и магарцидесите пенсионерскиКоментиран от #24, #25, #39
21:42 21.07.2018
22 табсо
До коментар #19 от "Щерю":
Хващам се на бас че щерюганьов,никога не видял и няма да види..Gullinan.21:54 21.07.2018
23 Tfff
22:01 21.07.2018
24 Знаещ
До коментар #21 от "Гост":
Ахахахаха. Пенсионерската според теб ес63 амг набира от 0 до 100 за 3.6 секунди. Твоята уж не пенсионерска кола за колко пъти по толкова прави същото това упражнение?22:07 21.07.2018
25 CL500
До коментар #21 от "Гост":
Абе ти се качи на Мерцедес над 400-500 коня, пък ми говори дали е пенсионерски. Някой вкарал тоя лаф и заслепените бмв-исти с колици максимум по някакви 230 коня ми се пенят тука. Впечатлението ми за БМВ, като го сравнявам с моя ЦЛ примерно е, че при една и съща скорост, БМВ-то се държи някакси по неспокойно, създава чувство за по-голяма скорост, отколкото е всъщност. Има прецизно завиване, да. Всичко това създава впечатление, че е нещо много бързо, адренализиращо, но с моя ЦЛ си я правя същата скорост, но заради комфорта, всичко се чувства по-различно. С моята, когато карам с 180 примерно, в БМВ усещането е за над 200. Мерцът е по-шумоизолиран, кара се по-плавно, по-спокойно и стабилно, но скоростта си е пак такава, каквато при БМВ сякаш караш кой знае колко бързо. А и Мерцедес имат такива модели, където БМВ няма с какво да се конкурира. Така че, не генерализирай толкова дали Мерц са пенсионерски.Коментиран от #28, #33, #43
22:23 21.07.2018
26 Ivan
Наскоро си продадох Е-класата заради нов Опел...трудно го приемам.
23:41 21.07.2018
27 Бухахахахахха
До коментар #18 от "ГОСТ":
Не си купувам но имах възможност да се возя в S класа а Теслата само съм я гледал през стъклата.Само на външен вид и се разбира къде е лукса.00:28 22.07.2018
28 Гост
До коментар #25 от "CL500":
Много ми е чудно защо винаги BMW ти е като трън в учите при положение че не съм споменавал никаква марка?05:02 22.07.2018
29 Kur za tesla
До коментар #1 от "Бухахахахахха":
Прав си то тва е кино не салон един таблет колко телевизор тва салон ли е10:45 22.07.2018
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Хмм
19:44 22.07.2018
32 Алфа Ромео
22:35 22.07.2018
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Зелено
10:51 23.07.2018
35 гост
11:35 23.07.2018
36 Карам Ферари
Коментиран от #38
11:57 23.07.2018
37 сиганин
21:38 23.07.2018
38 Jenson Bourne
До коментар #36 от "Карам Ферари":
Караш ти, изгнил фиат пунто 1.2 караш. Много дефекти има само в кратуната ти, затова са ти изписали хапчета, вземи си ги пий, че иначе ръсиш глупости по форумите.22:31 23.07.2018
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Мартин
До коментар #19 от "Щерю":
Че какво има да му гледам на тоя корейски кош?22:35 23.07.2018
41 Иво
До коментар #16 от "бмв":
Еми караме си ги. Докато ти висиш в сервиза с беенвето, ние си караме.22:37 23.07.2018
42 ВАГ
До коментар #14 от "Интересно":
Да , вкарали Теслата в нея , а Лексуса и Хюндая да ги сравняват с Пасата къде ги втъкнали при лимузините.23:49 23.07.2018
43 asdasd
До коментар #25 от "CL500":
Ти твърдиш че мерцедес не са пенсионерски и после изреждаш точните причини заради които са си спечелили това име в сравнение с БМВ.Точно това че са плавни, комфортни, тихи чувството не е като на спортна кола.
Затова някои предпочитат БМВ, защото усещането е по-добро. БМВ не се държи неспокойно, напротив те са много по-добре балансирани и стабилни. Моделите на БМВ винаги се усещат по-леки и способни в завоите, дори и големите. Това е единствената причина да наричат мерцедес пенсионерски, не защото са по-бързи в права линия.
00:52 26.07.2018
44 Townboy
09:10 26.07.2018