Last news in Fakti

21 Юли, 2018 11:00 16 711 44

Топ 10 луксозни автомобили за 2018-а

  • s-class-
  • bmw 7-
  • tesla-
  • a8-
  • audi-
  • ls

Луксозните автомобили трябва да показват широк спектър от качества. Това са колите, които избират да шофират или по-вероятно, в които да бъдат шофирани хора на високи позиции в обществото. Следователно тези автомобили трябва предлагат мека возия и изключителен комфорт както на предните, така и задните седалки. Високите нива на технологии в тях са задължителни, а системите за свързване, които позволяват използването на луксозните машини като мобилни офиси, придобиват все по-голямо значение.

Следната класация на Аутокар съдържа автомобили, които са същевременно изключително комфортни и чудесни за шофиране:

10.Hyundai Genesis

Hyundai винаги ще бъде трудно продаван в луксозния сегмент и очаквано Genesis се радва на малък брой продажби в Обединеното кралство.

Genesis разполага с много по-добър интериор от който и да е Hyundai преди него, а нивото на оборудване съответства с това на по-престижните му немски съперници.

Автомобилът притежава 3.8-литров двигател и 8-степенна скоростна кутия. Genesis е амбициозен проект от Hyundai, но той все още изостава от лидерите в луксозния клас.

9.Maserati Quattroporte

С по-дългото междуосие, най-новият Quattroporte е вече голяма лимузина, която влиза в пряко съперничество с Jaguar XJ, комбинирайки комфорта от висок клас със спортно каране.

Интериорът е на изключително високо ниво, макар че е стъпка зад германските си съперници по отношение на качеството и пространството.

8.Lexus LS

Последната версия на луксозната лимузина на Lexus определено е по-стилна от предшественика си. Интериорът се чувства както модерен, така и луксозен, като четирите нива на тапицерия предлагат изобилие от оборудване.

Динамично обаче, LS не е толкова убедителен: 3.5-литровият хибрид V6 трябва да работи здраво, за да се справи с теглото на автомобила от 2420 кг.

Именно заради това новата лимузина на Lexus се „задъхва“ срещу германските си съперници.

7.BMW 6 Series Gran Turismo

Големият хечбек с пет врати е интересен избор за луксозна лимузина. BMW 6 Series GT има същата основа като 7 Series и независимо от скосения покрив запазва повдигнатите позиции на седалките на 5 Series GT. Интериорът е уютен и изработен с много място за четирима.

Двигателят с мощност 300 к.с. уверено предава мощност чрез системата за задвижване на четирите колела. Макар и да не е толкова елегантен, 6 Series GT е добър избор за луксозна лимузина.

6.Jaguar XJ

Най-новият XJ е перспективен израз на съживяването на Jaguar. Динамичността е подсилена от отличното шаси и поведение на автомобила на пътя. Кабината на XJ създава чувство за класа, което дори надминава някои от немските съперници на лимузината. Все пак по отношение на чисто качество и ниво на технологии Jaguar-ът трудно се конкурира с Mercedes, Bmw и Audi.

5.BMW 7 Series

Откакто стартира през 1977-ма, 7 Series винаги е била в сянката на S-класата, но най-актуалната версия на модела е най-добрият опит na BMW да завладее пазара за висок клас автомобили, съчетавайки адаптивно въздушно окачване и иновативна система за информация и забавление. Луксозната лимузина се предлага както със задно, така и с 4x4 задвижване.

Интериорът излъчва усещане за пространство, цялост и използваемост, въпреки че много наподобява другите модели на BMW. Двигателите са тихи, мощни и ефективни, а поведението на пътя е по-прецизно от това конкурентите, макар и возията да не е.

7 Series е изненадващо добра кола за шофиране, която обаче изостава от съперниците си по отношение на лукса.

4.Audi A8

Най-новата A8 разполага с подобрено окачване, подобрено задвижване, по-високо ниво на технологии в автомобила дори и от S-класата и най-добрата система за автономно шофиране в света.

Има избор от един дизелов(282 к.с.) и един бензинов двигател с максимална мощност от 335 конски сили. Освен това новата A8 е оборудвана с 48V електрическа система, която осигурява статуса на мек хибрид.

Качественият интериор се чувства така, сякаш е бил направен, за да надмине самата цивилизация, въпреки че липсва елегантността на S-класата.

3.Tesla Model S

Първата кола произведена от компанията на пионера на електрическите автомобили Илон Мъск - Model S е машината, която донесе доверието и лукса на пазара на електрически автомобили.

Има четири опции за батерията, оглавени от 100 кВт пакет с пробег от 630 километра и електрически мотор с максимална мощност от 415 к.с.

Мodel S разполага с голяма, тиха и престижна кабина и масивно товарно пространство с футуристично усещане. Лимузината е не само луксозна и бърза, но и екологична.

2.Range Rover

Последният Range Rover, който е едва четвъртото поколение на модела, е най-революционният до сега. Просторният интериор излъчва качество и лукс, седалките са отлично изработени, а мястото на шофьора е първокачествено, което прави SUV-то възможно най-лесно за управление имайки предвид неговия размер. Тежката каросерия осигурява отлична изолация от грубите повърхности, и въпреки че Range Rover не предлага динамиката на Porsche Cayenne, той може да бъде забавен за шофиране.

Теглото на колата е малък компромис, който трябва да се направи за уникалността и лукса на автомобила.

1.Mercedes-Benz S-Class

Когато Mercedes прави нова S-класа, идеята винаги е била да се създаде най-добрата лимузина в света.

Тази кола покрива високите очаквания от нея и е функционално изключителна. S-Class представлява седан с дълга база с безпрецедентна возия, осигурена от въздушно окачване с адаптивни амортисьори. Тя е проектирана да се движи тихо, комфортно и прецизно. Има избор от три бензинови и един дизелов двигател с 9-Tronic Plus деветстепенна автоматична скоростна кутия.

Интериорът е изработен превъзходно, като е едновременно удобен и оборудван с високо ниво технологии, включващи 12,3-инчов екран и стандартната система Mercedes Comand Online.

Където S-класата води, останалите автопроизводители просто следват.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бухахахахахха

    87 8 Отговор
    Луксозна Тесла?????Бухахахахахха.Като гледах една салона и беше все едно от бамбук и тревки.Това ако е лукс здраве му кажи.Все едно си седнал в мочурище.

    Коментиран от #18, #29

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Ефтини сензации

    40 39 Отговор
    Реклама на мерцедес?
  • 4 Киро

    32 28 Отговор
    Бмв седма серия трябва да е на второ или трето място.
  • 5 Исо

    15 11 Отговор
    А Бентлито каде остана бутягата ама вообще не каже аз сам се возил бих казал е доста впечетляващо от ватре:)
  • 6 BRABUS

    28 13 Отговор
    Mercedes!
  • 7 Бисер

    40 5 Отговор
    Тесла,на трето място?!? Това е несеризно:)))

    Коментиран от #8

  • 8 Митко Антов

    44 2 Отговор

    До коментар #7 от "Бисер":

    Хаха....и аз това се чудя. Теслата е минала покрай луксозните автомобили.
  • 9 :333

    28 1 Отговор
    Теслa са всичко друго, но не луксозни - евтина пластмаса и кожа както и сериозно нискокачаствена изработка - фуги, тракане. Още по странно е че Модел С е единствената кола тук, която се води с един клас под-другите. Реално се конкурира с 5-та серия, A6, E-class, XF където пак качеството на изработка е назад с конкуренцията. Една Киа Стингер е в пъти по-добре изработена.
  • 10 qwerty

    11 6 Отговор
    Преди около 5 години видях за първи път Генезис-а модел 2012, V8 в една американска автокъща до Мерцедес S500 - е няма такава кола. Таблото и всичко останало беше в кожа с много яки червени шевове, дизайна малко напомняше мерцедес, но все пак е супер автомобилът. Тоя на снимката малко на форд бие :(
  • 11 Антон

    32 3 Отговор
    За ес класа, осмици , седмици, лексуси, ягуар - да ги пишете че са луксозни ОК.
    Ама да пишете че теслата е луксозна кола, лелелелел.недейте че ставате смешни.
  • 12 селянин

    16 6 Отговор
    Бенц в лукса е 1,ама таа рикша от тата на 2ро място не е за там,то е за 7 серия,трето място е за мезерати..а от тия с големите решетки най грозен е ваг..а,предница като на ,,молотовка,,
  • 13 Гост

    10 16 Отговор
    Поредната реклама на Магарцидес
  • 14 Интересно

    14 7 Отговор
    По неверна статия не бях виждал

    Коментиран от #42

  • 15 Гост

    21 11 Отговор
    Мерцедес винаги и била най добрата кола , и винаги ще си остане така!!!
  • 16 бмв

    6 17 Отговор
    Бухахаха мерцедес и рейндж ровер нА 1во и 2ро място.Тва някаква шега ли е.Карайте си ги моля.

    Коментиран от #17, #41

  • 17 CL500

    19 6 Отговор

    До коментар #16 от "бмв":

    Ти в тоя Мерцедес от снимката виждал ли си го на живо въобще, че си запял песента си за БМВ? Тук се говори за лукс. В Ес-класата усещането за лукс е на съвсем друго ниво спрямо БМВ да кажем. А тая последната Ес-класа е уникална. Седалките са 2 пъти по-дебели и комфортни, тапицерията, как те обгръща целия интериор със супер качествени материали и изработка, сякаш си седнал в супер скъпа мека мебел с добавени скрити светлини, нуанси и огромно инфо табло пред теб. Чувството наистина е за ексклузивност. При БМВ не е така, няма подобно чувство, материалите не са такива, седалките не са така уникални, абе като малко по-добра среден клас кола, не като нещо съвсем на друго ниво.

    Коментиран от #21

  • 18 ГОСТ

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "Бухахахахахха":

    е ти му държиш двата края и модели 2018 си купуваш ама ние другите дето 2010 за не използвани да си помечтаем поне?

    Коментиран от #27

  • 19 Щерю

    5 10 Отговор
    Хващам се на бас,че нито един от всички Ганьовци тук не е виждал Genesis и няма и да го види.

    Коментиран от #22, #40

  • 20 ГГГГГ

    10 5 Отговор
    ???? Rolls-Royce ???
  • 21 Гост

    6 12 Отговор

    До коментар #17 от "CL500":

    Недей ми са вживява толкоз е ти е*а и магарцидесите пенсионерски

    Коментиран от #24, #25, #39

  • 22 табсо

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Щерю":

    Хващам се на бас че щерюганьов,никога не видял и няма да види..Gullinan.
  • 23 Tfff

    6 2 Отговор
    Теслата не трябва да е в класацията, а лексус ЛС сериите трябва да са много по-напред в топ3
  • 24 Знаещ

    9 2 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Ахахахаха. Пенсионерската според теб ес63 амг набира от 0 до 100 за 3.6 секунди. Твоята уж не пенсионерска кола за колко пъти по толкова прави същото това упражнение?
  • 25 CL500

    15 4 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Абе ти се качи на Мерцедес над 400-500 коня, пък ми говори дали е пенсионерски. Някой вкарал тоя лаф и заслепените бмв-исти с колици максимум по някакви 230 коня ми се пенят тука. Впечатлението ми за БМВ, като го сравнявам с моя ЦЛ примерно е, че при една и съща скорост, БМВ-то се държи някакси по неспокойно, създава чувство за по-голяма скорост, отколкото е всъщност. Има прецизно завиване, да. Всичко това създава впечатление, че е нещо много бързо, адренализиращо, но с моя ЦЛ си я правя същата скорост, но заради комфорта, всичко се чувства по-различно. С моята, когато карам с 180 примерно, в БМВ усещането е за над 200. Мерцът е по-шумоизолиран, кара се по-плавно, по-спокойно и стабилно, но скоростта си е пак такава, каквато при БМВ сякаш караш кой знае колко бързо. А и Мерцедес имат такива модели, където БМВ няма с какво да се конкурира. Така че, не генерализирай толкова дали Мерц са пенсионерски.

    Коментиран от #28, #33, #43

  • 26 Ivan

    15 0 Отговор
    Който не е карал Мерцедес може да каже че не са хубави. Разбирай Е или S, тъй като разни А, В класи не са Мерцедес. За Ц класите може да поспорим.
    Наскоро си продадох Е-класата заради нов Опел...трудно го приемам.
  • 27 Бухахахахахха

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "ГОСТ":

    Не си купувам но имах възможност да се возя в S класа а Теслата само съм я гледал през стъклата.Само на външен вид и се разбира къде е лукса.
  • 28 Гост

    3 6 Отговор

    До коментар #25 от "CL500":

    Много ми е чудно защо винаги BMW ти е като трън в учите при положение че не съм споменавал никаква марка?
  • 29 Kur za tesla

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бухахахахахха":

    Прав си то тва е кино не салон един таблет колко телевизор тва салон ли е
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Хмм

    0 4 Отговор
    Ще се радвам да видиме скоро 7 серия GT
  • 32 Алфа Ромео

    2 3 Отговор
    Супер е Мазератито, като знам и какъв як звук има мотора.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Зелено

    4 2 Отговор
    Малко странна класация. Рейндж и тесла пред а8 и 7серия е несериозно.Рейнджа е луксозен, спор няма, но вече е по- стар от другите две и това се усеща. За теслата коментар изобщо е ненужен, мисля че генезиса трябва да е пред нея. Колкото до Ес класата, твърдения от рода че другите само я следвали е вече смешно и изтъркано. По отношение на всичко, новото А8 за мен лично е пред Ес класата, даже и обновена.
  • 35 гост

    5 0 Отговор
    На Сашето Петков някой трябва да му обЯсни че Тесла не е луксозен автомобил а просто електрически такъв и е далече като клас от S, A8 и 7er . Ама Сашето толкова си може така че не му се сърдете ...
  • 36 Карам Ферари

    4 7 Отговор
    Измислица голяма.Мангалцедеса 1ви.Да луксозни са много , ама вече са пълни боклуци.Къде са ролс роис и бентли?Коментирате тука за АМГ , което няма нищо общо с нормален мерцедес.Специално мерца и рейджа са от колите с най-много дефекти.

    Коментиран от #38

  • 37 сиганин

    1 3 Отговор
    немските луксозни коли са доста назад в немските класации за качество.
  • 38 Jenson Bourne

    4 0 Отговор

    До коментар #36 от "Карам Ферари":

    Караш ти, изгнил фиат пунто 1.2 караш. Много дефекти има само в кратуната ти, затова са ти изписали хапчета, вземи си ги пий, че иначе ръсиш глупости по форумите.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Мартин

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Щерю":

    Че какво има да му гледам на тоя корейски кош?
  • 41 Иво

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "бмв":

    Еми караме си ги. Докато ти висиш в сервиза с беенвето, ние си караме.
  • 42 ВАГ

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Интересно":

    Да , вкарали Теслата в нея , а Лексуса и Хюндая да ги сравняват с Пасата къде ги втъкнали при лимузините.
  • 43 asdasd

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "CL500":

    Ти твърдиш че мерцедес не са пенсионерски и после изреждаш точните причини заради които са си спечелили това име в сравнение с БМВ.

    Точно това че са плавни, комфортни, тихи чувството не е като на спортна кола.
    Затова някои предпочитат БМВ, защото усещането е по-добро. БМВ не се държи неспокойно, напротив те са много по-добре балансирани и стабилни. Моделите на БМВ винаги се усещат по-леки и способни в завоите, дори и големите. Това е единствената причина да наричат мерцедес пенсионерски, не защото са по-бързи в права линия.
  • 44 Townboy

    0 1 Отговор
    Какво търсят Хюндай и Лексус в тази класация за електромобила не мога да коментирам не го познавам. Който се е качвал в Мерцедес, БМВ и Ауди знае че всички останали са жалка имитация ширпотреба, особено корейските и японски шитни!