Седем години след дебюта на първото поколение на Q3 Audi представи втората генерация на компактния кросоувър. Моделът получава напълно нов дизайн, пораснал е както отвън, така и отвътре, а приборният панел вече е изцяло дигитален.
Габаритите на новото Q3 са 4 485/1 856/1 585 мм - съответно дължина, широчина и височина, а междуосието е 2 680 мм. Това прави второто поколение 97 мм по-дълго, 25 мм по-широко и 5 мм по-ниско от първото. Базата е нараснала със 77 мм, най-вече в полза на разстоянието за краката на пътниците отзад.
Задната седалка може да се мести напред-назад в диапазон от 150 мм, а облегалката се регулира в седем положения. Обемът на багажника варира от 675 до 1 525 литра, а вратата му има електрическо задвижване и се отваря безконтактно.
Новият кросоувър ще се предлага с четири двигателя - три бензинови и един дизелов. Базовият мотор е 1.5-литров TFSI с мощност 150 к.с. Снабден е със система за изключване на половината цилиндри при слаби натоварвания.
По-големите бензинови двигатели са двулитрови, със 190 или 230 коня. Дизелът има същия работен обем и развива 150 к.с. Всички модификации освен базовата ще бъдат с двойно предаване и седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.
Оборудването на новата Q-тройка включва 10.25-инчов виртуален приборен панел (12.3-инчов срещу доплащане), мултимедийна система с диагонал на екрана от 8.8 до 10.1 инча, индукционно зарядно за телефони, два USB-порта, единият от които Type-C, 680-ватова аудиосистема Bang & Olufsen с 15 говорителя, автоматично паркиране, система са кръгово видеонаблюдение, адаптивен круиз контрол и адаптивно окачване.
Първа на пазара ще излезе специална "стартова" модификация с пакет S line, спортно окачване, 20-цолови колела, матрични светодиодни фарове, черна решетка на радиатора и спортни седалки с тапицерия от алкантара. Тази версия ще бъде достъпна само в сиво или оранжево.
Новото Audi Q3 ще се произвежда в Унгария. Продажбите започват през ноември.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мм84
Вътре скука - като останалите.
Коментиран от #13
11:01 25.07.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 гост
11:02 25.07.2018
4 Добре е
И второ цената къде е дали ще се спре на 30 000 евро?
Коментиран от #6
11:02 25.07.2018
5 Марио
11:24 25.07.2018
6 гост
До коментар #4 от "Добре е":
За 30х.евро ще си купиш версията със най-слаб бензинов двигател и предно предаване, без мултимедия или др. Като добавиш двойно предаване, автоматик, мултимедия и цената става над 100х.лв. По-големи коли от други марки струват половината от тази сума, ако за теб е от значение марката или държиш задължително на немското качество без оглед на цената, добре, но за мен по-добре френско за 50х.лв отколкото немско за 100х.лв. Един апартамент разлика има.Коментиран от #7
11:30 25.07.2018
7 Никой
До коментар #6 от "гост":
Хората, които купуват такива коли не живеят в гарсониери за 50хил. В сравнение с "нещо френско" Аудито е доста напред в качество, интериор, динамика и технологии. Не съм фен на паркетните джипчета, но изглежда свежо.Коментиран от #8
12:54 25.07.2018
8 Valio
До коментар #7 от "Никой":
Не си мисли че като марката е немска всичко е качествено и безпроблемно. Над 90% от частите на колите се правят в Азиатските държави,и това не се отнася за конкретна марка,а за всички. Пък и в последно време френските автомобили изглеждат в пъти по-добре. Немските 'танкове' изглеждат по един начин от 10-15 години насам.Коментиран от #9
13:20 25.07.2018
9 Да бе да
До коментар #8 от "Valio":
Кое френско изглежда добре??Каптур-отврат
3008 става ама не съвсем
Кореиците и япончетата са по-добри
Коментиран от #18
13:31 25.07.2018
10 ка440
Коментиран от #12, #29
14:01 25.07.2018
11 Алекс
14:16 25.07.2018
12 Радко
До коментар #10 от "ка440":
Качваш се в пежото и пускаш сълза, защото осъзнаваш че си се прецакал яко, независимо на каква цена!Осъзнайте, че има хора които си плащат да им е хубаво. Не всички са с мишото самосъзнание и цял живот най ги е страх да не се минат, и да не настинат..
Коментиран от #14, #17, #21
14:23 25.07.2018
13 Ads
До коментар #1 от "мм84":
Че какво й е на Шкода?Коментиран от #15
15:02 25.07.2018
14 Не знам защо
До коментар #12 от "Радко":
Си мислиш че немския кошник мирише по различно от френския защото имам база за сравнение на два нови автомобила купивани нови.15:06 25.07.2018
15 мм84
До коментар #13 от "Ads":
Нищо, точно това казвам. По-добре шкода на половин цена, с някаква фирмена идентичност и добро качество, отколкото това, което си е префасонирана шкода за кандидат гъзари, които си мислят, че е много премиум. Шкода доказаха, че по нищо не отстъпват на част от другите марки на концерна, та се оказа даже , че ги превъзхождат по качество и удовлетвореност на собствениците.15:08 25.07.2018
16 яаз
16:02 25.07.2018
17 гост
До коментар #12 от "Радко":
Ти явно не си карал 5008, за да говориш така. Напълно новаторска кола с много качествен интериор, пъргав двигател и свежа външност. Вътре по таблото всичко е мека пластмаса отлята от една част, текстил и алуминий. Единственното, което не им харесвам е оборотомера и леко високата цена за френска кола. Вероятно заради това имат 20% ръст в продажбите, хората ги купуват и това не е случайност.16:03 25.07.2018
18 Valio
До коментар #9 от "Да бе да":
Е,има си и изключения. Не всеки модел е красив и това е напълно нормално. Пък и красотата е субективно нещо,за всеки е различна :). Пък иначе кое френско изглежда добре ли? Ами новите модели на Пежо изглеждат доста добре според мене. Ситроен също не е по-назад,защото са почти едно и също нещо :)16:05 25.07.2018
19 Audi
Коментиран от #22
17:44 25.07.2018
20 ккк
Само не мога да съм сигурен, кое е първото в този "поток" Хюндай визията или на тия германските и кое е имитацията ?
20:22 25.07.2018
21 Язе
До коментар #12 от "Радко":
Пускаш сълза защото го взимаш с всичко за 75хил.лв.Аудито със същите неща отива на 110-120хил.лв.Пускаш сълза но от кеф.Коментиран от #24
20:23 25.07.2018
22 ккк
До коментар #19 от "Audi":
Чудесно пожелание, защото дори и с наличието на пари не знам колко ще се купуват тези ?20:26 25.07.2018
23 Не ауди
22:34 25.07.2018
24 Радко
До коментар #21 от "Язе":
Ти явно нещо съвсем си изветрял."чудото" пежо 5008 предлага следното
най-мощен двигател 177 кс
ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!
пластмасова визия
ужасяващо обезценяване за първите 6 години
!
със здраве да си го карате.
Пускат сълза хората купили си Пежо от магазина, и после на вторичния пазар правят бартер за кора яйца и 10 литра олио.
Коментиран от #25, #27
10:53 26.07.2018
25 Рядко
До коментар #24 от "Радко":
Рядко,рядко си се издрискал11:16 26.07.2018
26 Пламен
11:55 26.07.2018
27 Язе
До коментар #24 от "Радко":
Радко,гледай сега:Аз давам 75х.лв за Пежо 5008 и го взимам с това което си написал.Предно,177к.с и всички екстри за модела.
Ти даваш 75х.лв.за Q3 и го взимаш базово.Предно,1.5 бензин 150к.с.радио,плюшен салон,климатик,с Макферсон.
След шест години както пишеш ти аз ще продам Пежото за 15-20х.лв а на това Ауди и 10х.лв няма кой да ти даде с това оборудване.
Естествено,че и двамата ще сме на голяма загуба но аз ще съм ползвал всички глезотии за модела а ти ще караш едно голо голеничко Ауди,но ще е Ауди.Навсичкото отгоре късо и тясно.Междуосието на Пежото е със скромните 16см по-дълго.За мен това е важно защото ще возя и две деца които с времето ще искат място отзад.
20:49 26.07.2018
28 jadosan
10:01 27.07.2018
29 АЛФА Q4
До коментар #10 от "ка440":
Е НАКРАЯ СПОЛУЧИХА... ТЕ ТОЛКО ГРОЗНО НЕЩО НИКОЙ НЕБЕШЕ ПРАВИЛ.ПОЗДРАВЛЕНИЯ И ЗА ОГРАДНАТА РЕШЕТКА НА ПРЕДНИЦАТА..СРАНЕТО Е ИСТИНСКО.ТОЛКО МНОГО СИ ПОВЯРВАХА ТА СЕ УСРАХА ИСТИНСКИ СЪС ВСИЧКОООО15:01 27.07.2018