Last news in Fakti

25 Юли, 2018 10:50 5 615 29

Audi показа новото Q3

  • audi-
  • q3

Седем години след дебюта на първото поколение на Q3 Audi представи втората генерация на компактния кросоувър. Моделът получава напълно нов дизайн, пораснал е както отвън, така и отвътре, а приборният панел вече е изцяло дигитален.

Габаритите на новото Q3 са 4 485/1 856/1 585 мм - съответно дължина, широчина и височина, а междуосието е 2 680 мм. Това прави второто поколение 97 мм по-дълго, 25 мм по-широко и 5 мм по-ниско от първото. Базата е нараснала със 77 мм, най-вече в полза на разстоянието за краката на пътниците отзад.

Задната седалка може да се мести напред-назад в диапазон от 150 мм, а облегалката се регулира в седем положения. Обемът на багажника варира от 675 до 1 525 литра, а вратата му има електрическо задвижване и се отваря безконтактно.

Новият кросоувър ще се предлага с четири двигателя - три бензинови и един дизелов. Базовият мотор е 1.5-литров TFSI с мощност 150 к.с. Снабден е със система за изключване на половината цилиндри при слаби натоварвания.

По-големите бензинови двигатели са двулитрови, със 190 или 230 коня. Дизелът има същия работен обем и развива 150 к.с. Всички модификации освен базовата ще бъдат с двойно предаване и седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

Оборудването на новата Q-тройка включва 10.25-инчов виртуален приборен панел (12.3-инчов срещу доплащане), мултимедийна система с диагонал на екрана от 8.8 до 10.1 инча, индукционно зарядно за телефони, два USB-порта, единият от които Type-C, 680-ватова аудиосистема Bang & Olufsen с 15 говорителя, автоматично паркиране, система са кръгово видеонаблюдение, адаптивен круиз контрол и адаптивно окачване.

Първа на пазара ще излезе специална "стартова" модификация с пакет S line, спортно окачване, 20-цолови колела, матрични светодиодни фарове, черна решетка на радиатора и спортни седалки с тапицерия от алкантара. Тази версия ще бъде достъпна само в сиво или оранжево.

Новото Audi Q3 ще се произвежда в Унгария. Продажбите започват през ноември.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мм84

    17 18 Отговор
    Оплескали са дизайна отвсякъде. Ако няма емблема на ауди, спокойно може да мине за шкода, каквото е всъщност :).
    Вътре скука - като останалите.

    Коментиран от #13

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 гост

    19 7 Отговор
    Средна кола като за 100бона, не мерси.
  • 4 Добре е

    9 1 Отговор
    Добре е ама това по-средата на задната седалка не можаха ли да го махнат издигнатото????
    И второ цената къде е дали ще се спре на 30 000 евро?

    Коментиран от #6

  • 5 Марио

    11 2 Отговор
    На мен пък ми харесва.Смятам,че са променили и освежили и интериорът и екстериора.Хубаво градско джипче.
  • 6 гост

    23 4 Отговор

    До коментар #4 от "Добре е":

    За 30х.евро ще си купиш версията със най-слаб бензинов двигател и предно предаване, без мултимедия или др. Като добавиш двойно предаване, автоматик, мултимедия и цената става над 100х.лв. По-големи коли от други марки струват половината от тази сума, ако за теб е от значение марката или държиш задължително на немското качество без оглед на цената, добре, но за мен по-добре френско за 50х.лв отколкото немско за 100х.лв. Един апартамент разлика има.

    Коментиран от #7

  • 7 Никой

    14 11 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Хората, които купуват такива коли не живеят в гарсониери за 50хил. В сравнение с "нещо френско" Аудито е доста напред в качество, интериор, динамика и технологии. Не съм фен на паркетните джипчета, но изглежда свежо.

    Коментиран от #8

  • 8 Valio

    8 5 Отговор

    До коментар #7 от "Никой":

    Не си мисли че като марката е немска всичко е качествено и безпроблемно. Над 90% от частите на колите се правят в Азиатските държави,и това не се отнася за конкретна марка,а за всички. Пък и в последно време френските автомобили изглеждат в пъти по-добре. Немските 'танкове' изглеждат по един начин от 10-15 години насам.

    Коментиран от #9

  • 9 Да бе да

    5 7 Отговор

    До коментар #8 от "Valio":

    Кое френско изглежда добре??
    Каптур-отврат
    3008 става ама не съвсем
    Кореиците и япончетата са по-добри

    Коментиран от #18

  • 10 ка440

    7 7 Отговор
    Е кое е му новото на тоя кошник -ПЕЖО 5008 ТОВА Е НОВОТО!!!!

    Коментиран от #12, #29

  • 11 Алекс

    5 4 Отговор
    Един и същи дизайн как не рискуваха нещо по съществено да променят отвън, скучно си е всяка нова 80% изглеждаща като старата, как ще се избиват комплекси така новите собственици каращи "яко и немско".
  • 12 Радко

    5 10 Отговор

    До коментар #10 от "ка440":

    Качваш се в пежото и пускаш сълза, защото осъзнаваш че си се прецакал яко, независимо на каква цена!
    Осъзнайте, че има хора които си плащат да им е хубаво. Не всички са с мишото самосъзнание и цял живот най ги е страх да не се минат, и да не настинат..

    Коментиран от #14, #17, #21

  • 13 Ads

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "мм84":

    Че какво й е на Шкода?

    Коментиран от #15

  • 14 Не знам защо

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "Радко":

    Си мислиш че немския кошник мирише по различно от френския защото имам база за сравнение на два нови автомобила купивани нови.
  • 15 мм84

    4 3 Отговор

    До коментар #13 от "Ads":

    Нищо, точно това казвам. По-добре шкода на половин цена, с някаква фирмена идентичност и добро качество, отколкото това, което си е префасонирана шкода за кандидат гъзари, които си мислят, че е много премиум. Шкода доказаха, че по нищо не отстъпват на част от другите марки на концерна, та се оказа даже , че ги превъзхождат по качество и удовлетвореност на собствениците.
  • 16 яаз

    5 3 Отговор
    Ми няма драматични разлики с предходното. Колите бележат драстични разлики през 7-8 години, преди това само фейслифтове и пластмаси сменят и добавят 5-10 коня на година. Друго ме интересува - дали няма да се окаже, че това q5 не отговаря на еко стандартите след някоя година?
  • 17 гост

    7 4 Отговор

    До коментар #12 от "Радко":

    Ти явно не си карал 5008, за да говориш така. Напълно новаторска кола с много качествен интериор, пъргав двигател и свежа външност. Вътре по таблото всичко е мека пластмаса отлята от една част, текстил и алуминий. Единственното, което не им харесвам е оборотомера и леко високата цена за френска кола. Вероятно заради това имат 20% ръст в продажбите, хората ги купуват и това не е случайност.
  • 18 Valio

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Да бе да":

    Е,има си и изключения. Не всеки модел е красив и това е напълно нормално. Пък и красотата е субективно нещо,за всеки е различна :). Пък иначе кое френско изглежда добре ли? Ами новите модели на Пежо изглеждат доста добре според мене. Ситроен също не е по-назад,защото са почти едно и също нещо :)
  • 19 Audi

    6 1 Отговор
    Хубава кола дай боже бълхарина да има доход за нова а не за 20 годишна хахах бълхари

    Коментиран от #22

  • 20 ккк

    3 0 Отговор
    Аз си мисля, че всичко тук е в "естествен" унисон на германското съвременно автомобилостроене - част от приемствеността, не по-скоро от "потока" на нови и нови модели, като философия, визия, стил и изпълнение.
    Само не мога да съм сигурен, кое е първото в този "поток" Хюндай визията или на тия германските и кое е имитацията ?
  • 21 Язе

    1 3 Отговор

    До коментар #12 от "Радко":

    Пускаш сълза защото го взимаш с всичко за 75хил.лв.Аудито със същите неща отива на 110-120хил.лв.Пускаш сълза но от кеф.

    Коментиран от #24

  • 22 ккк

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Audi":

    Чудесно пожелание, защото дори и с наличието на пари не знам колко ще се купуват тези ?
  • 23 Не ауди

    3 3 Отговор
    Нищо интересно. Вече хората спират да се шашкат от марки. Иска се надеждност на разумна цена и на никого не му пука за четирите кръгчета.
  • 24 Радко

    4 4 Отговор

    До коментар #21 от "Язе":

    Ти явно нещо съвсем си изветрял.
    "чудото" пежо 5008 предлага следното
    най-мощен двигател 177 кс
    ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!
    пластмасова визия
    ужасяващо обезценяване за първите 6 години
    !
    със здраве да си го карате.
    Пускат сълза хората купили си Пежо от магазина, и после на вторичния пазар правят бартер за кора яйца и 10 литра олио.

    Коментиран от #25, #27

  • 25 Рядко

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "Радко":

    Рядко,рядко си се издрискал
  • 26 Пламен

    2 1 Отговор
    Добре изглежда, не може да се отрече. Но, 3008 е звяр! А защо не и Опел.
  • 27 Язе

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Радко":

    Радко,гледай сега:
    Аз давам 75х.лв за Пежо 5008 и го взимам с това което си написал.Предно,177к.с и всички екстри за модела.
    Ти даваш 75х.лв.за Q3 и го взимаш базово.Предно,1.5 бензин 150к.с.радио,плюшен салон,климатик,с Макферсон.
    След шест години както пишеш ти аз ще продам Пежото за 15-20х.лв а на това Ауди и 10х.лв няма кой да ти даде с това оборудване.
    Естествено,че и двамата ще сме на голяма загуба но аз ще съм ползвал всички глезотии за модела а ти ще караш едно голо голеничко Ауди,но ще е Ауди.Навсичкото отгоре късо и тясно.Междуосието на Пежото е със скромните 16см по-дълго.За мен това е важно защото ще возя и две деца които с времето ще искат място отзад.
  • 28 jadosan

    1 0 Отговор
    И пак мрежички на задните седалки ....
  • 29 АЛФА Q4

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "ка440":

    Е НАКРАЯ СПОЛУЧИХА... ТЕ ТОЛКО ГРОЗНО НЕЩО НИКОЙ НЕБЕШЕ ПРАВИЛ.ПОЗДРАВЛЕНИЯ И ЗА ОГРАДНАТА РЕШЕТКА НА ПРЕДНИЦАТА..СРАНЕТО Е ИСТИНСКО.ТОЛКО МНОГО СИ ПОВЯРВАХА ТА СЕ УСРАХА ИСТИНСКИ СЪС ВСИЧКОООО