Новини

Audi показа новото Q3

Публикувана: 25 Юли, 2018 10:50
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4326
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Седем години след дебюта на първото поколение на Q3 Audi представи втората генерация на компактния кросоувър. Моделът получава напълно нов дизайн, пораснал е както отвън, така и отвътре, а приборният панел вече е изцяло дигитален.

Габаритите на новото Q3 са 4 485/1 856/1 585 мм - съответно дължина, широчина и височина, а междуосието е 2 680 мм. Това прави второто поколение 97 мм по-дълго, 25 мм по-широко и 5 мм по-ниско от първото. Базата е нараснала със 77 мм, най-вече в полза на разстоянието за краката на пътниците отзад.

Задната седалка може да се мести напред-назад в диапазон от 150 мм, а облегалката се регулира в седем положения. Обемът на багажника варира от 675 до 1 525 литра, а вратата му има електрическо задвижване и се отваря безконтактно.

Новият кросоувър ще се предлага с четири двигателя - три бензинови и един дизелов. Базовият мотор е 1.5-литров TFSI с мощност 150 к.с. Снабден е със система за изключване на половината цилиндри при слаби натоварвания.

По-големите бензинови двигатели са двулитрови, със 190 или 230 коня. Дизелът има същия работен обем и развива 150 к.с. Всички модификации освен базовата ще бъдат с двойно предаване и седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

Оборудването на новата Q-тройка включва 10.25-инчов виртуален приборен панел (12.3-инчов срещу доплащане), мултимедийна система с диагонал на екрана от 8.8 до 10.1 инча, индукционно зарядно за телефони, два USB-порта, единият от които Type-C, 680-ватова аудиосистема Bang & Olufsen с 15 говорителя, автоматично паркиране, система са кръгово видеонаблюдение, адаптивен круиз контрол и адаптивно окачване.

Първа на пазара ще излезе специална "стартова" модификация с пакет S line, спортно окачване, 20-цолови колела, матрични светодиодни фарове, черна решетка на радиатора и спортни седалки с тапицерия от алкантара. Тази версия ще бъде достъпна само в сиво или оранжево.

Новото Audi Q3 ще се произвежда в Унгария. Продажбите започват през ноември.


Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
мм84
1 Отговор
Оплескали са дизайна отвсякъде. Ако няма емблема на ауди, спокойно може да мине за шкода, каквото е всъщност :).
Вътре скука - като останалите.

Коментиран от #13


Оценка:
-18 +17

2
Този коментар е премахнат от модератор
гост
3 Отговор
Средна кола като за 100бона, не мерси.

Оценка:
-7 +19

Добре е
4 Отговор
Добре е ама това по-средата на задната седалка не можаха ли да го махнат издигнатото????
И второ цената къде е дали ще се спре на 30 000 евро?

Коментиран от #6


Оценка:
-1 +9

Марио
5 Отговор
На мен пък ми харесва.Смятам,че са променили и освежили и интериорът и екстериора.Хубаво градско джипче.

Оценка:
-2 +11

гост
6 Отговор

До коментар #4 от "Добре е":


За 30х.евро ще си купиш версията със най-слаб бензинов двигател и предно предаване, без мултимедия или др. Като добавиш двойно предаване, автоматик, мултимедия и цената става над 100х.лв. По-големи коли от други марки струват половината от тази сума, ако за теб е от значение марката или държиш задължително на немското качество без оглед на цената, добре, но за мен по-добре френско за 50х.лв отколкото немско за 100х.лв. Един апартамент разлика има.

Коментиран от #7


Оценка:
-4 +23

Никой
7 Отговор

До коментар #6 от "гост":


Хората, които купуват такива коли не живеят в гарсониери за 50хил. В сравнение с "нещо френско" Аудито е доста напред в качество, интериор, динамика и технологии. Не съм фен на паркетните джипчета, но изглежда свежо.

Коментиран от #8


Оценка:
-11 +14

Valio
8 Отговор

До коментар #7 от "Никой":


Не си мисли че като марката е немска всичко е качествено и безпроблемно. Над 90% от частите на колите се правят в Азиатските държави,и това не се отнася за конкретна марка,а за всички. Пък и в последно време френските автомобили изглеждат в пъти по-добре. Немските 'танкове' изглеждат по един начин от 10-15 години насам.

Коментиран от #9


Оценка:
-5 +8

Да бе да
9 Отговор

До коментар #8 от "Valio":


Кое френско изглежда добре??
Каптур-отврат
3008 става ама не съвсем
Кореиците и япончетата са по-добри

Коментиран от #18


Оценка:
-7 +5

ка440
10 Отговор
Е кое е му новото на тоя кошник -ПЕЖО 5008 ТОВА Е НОВОТО!!!!

Коментиран от #12, #29


Оценка:
-7 +7

Алекс
11 Отговор
Един и същи дизайн как не рискуваха нещо по съществено да променят отвън, скучно си е всяка нова 80% изглеждаща като старата, как ще се избиват комплекси така новите собственици каращи "яко и немско".

Оценка:
-4 +5

Радко
12 Отговор

До коментар #10 от "ка440":


Качваш се в пежото и пускаш сълза, защото осъзнаваш че си се прецакал яко, независимо на каква цена!
Осъзнайте, че има хора които си плащат да им е хубаво. Не всички са с мишото самосъзнание и цял живот най ги е страх да не се минат, и да не настинат..

Коментиран от #14, #17, #21


Оценка:
-10 +5

Ads
13 Отговор

До коментар #1 от "мм84":


Че какво й е на Шкода?

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +1

Не знам защо
14 Отговор

До коментар #12 от "Радко":


Си мислиш че немския кошник мирише по различно от френския защото имам база за сравнение на два нови автомобила купивани нови.

Оценка:
-2 +5

мм84
15 Отговор

До коментар #13 от "Ads":


Нищо, точно това казвам. По-добре шкода на половин цена, с някаква фирмена идентичност и добро качество, отколкото това, което си е префасонирана шкода за кандидат гъзари, които си мислят, че е много премиум. Шкода доказаха, че по нищо не отстъпват на част от другите марки на концерна, та се оказа даже , че ги превъзхождат по качество и удовлетвореност на собствениците.

Оценка:
-3 +4

яаз
16 Отговор
Ми няма драматични разлики с предходното. Колите бележат драстични разлики през 7-8 години, преди това само фейслифтове и пластмаси сменят и добавят 5-10 коня на година. Друго ме интересува - дали няма да се окаже, че това q5 не отговаря на еко стандартите след някоя година?

Оценка:
-3 +5

гост
17 Отговор

До коментар #12 от "Радко":


Ти явно не си карал 5008, за да говориш така. Напълно новаторска кола с много качествен интериор, пъргав двигател и свежа външност. Вътре по таблото всичко е мека пластмаса отлята от една част, текстил и алуминий. Единственното, което не им харесвам е оборотомера и леко високата цена за френска кола. Вероятно заради това имат 20% ръст в продажбите, хората ги купуват и това не е случайност.

Оценка:
-4 +7

Valio
18 Отговор

До коментар #9 от "Да бе да":


Е,има си и изключения. Не всеки модел е красив и това е напълно нормално. Пък и красотата е субективно нещо,за всеки е различна :). Пък иначе кое френско изглежда добре ли? Ами новите модели на Пежо изглеждат доста добре според мене. Ситроен също не е по-назад,защото са почти едно и също нещо :)

Оценка:
-2 +3

Audi
19 Отговор
Хубава кола дай боже бълхарина да има доход за нова а не за 20 годишна хахах бълхари

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +6

ккк
20 Отговор
Аз си мисля, че всичко тук е в "естествен" унисон на германското съвременно автомобилостроене - част от приемствеността, не по-скоро от "потока" на нови и нови модели, като философия, визия, стил и изпълнение.
Само не мога да съм сигурен, кое е първото в този "поток" Хюндай визията или на тия германските и кое е имитацията ?

Оценка:
-0 +3

Язе
21 Отговор

До коментар #12 от "Радко":


Пускаш сълза защото го взимаш с всичко за 75хил.лв.Аудито със същите неща отива на 110-120хил.лв.Пускаш сълза но от кеф.

Коментиран от #24


Оценка:
-3 +1

ккк
22 Отговор

До коментар #19 от "Audi":


Чудесно пожелание, защото дори и с наличието на пари не знам колко ще се купуват тези ?

Оценка:
-0 +1

Не ауди
23 Отговор
Нищо интересно. Вече хората спират да се шашкат от марки. Иска се надеждност на разумна цена и на никого не му пука за четирите кръгчета.

Оценка:
-3 +3

Радко
24 Отговор

До коментар #21 от "Язе":


Ти явно нещо съвсем си изветрял.
"чудото" пежо 5008 предлага следното
най-мощен двигател 177 кс
ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!
пластмасова визия
ужасяващо обезценяване за първите 6 години
!
със здраве да си го карате.
Пускат сълза хората купили си Пежо от магазина, и после на вторичния пазар правят бартер за кора яйца и 10 литра олио.

Коментиран от #25, #27


Оценка:
-4 +4

Рядко
25 Отговор

До коментар #24 от "Радко":


Рядко,рядко си се издрискал

Оценка:
-3 +1

Пламен
26 Отговор
Добре изглежда, не може да се отрече. Но, 3008 е звяр! А защо не и Опел.

Оценка:
-1 +2

Язе
27 Отговор

До коментар #24 от "Радко":


Радко,гледай сега:
Аз давам 75х.лв за Пежо 5008 и го взимам с това което си написал.Предно,177к.с и всички екстри за модела.
Ти даваш 75х.лв.за Q3 и го взимаш базово.Предно,1.5 бензин 150к.с.радио,плюшен салон,климатик,с Макферсон.
След шест години както пишеш ти аз ще продам Пежото за 15-20х.лв а на това Ауди и 10х.лв няма кой да ти даде с това оборудване.
Естествено,че и двамата ще сме на голяма загуба но аз ще съм ползвал всички глезотии за модела а ти ще караш едно голо голеничко Ауди,но ще е Ауди.Навсичкото отгоре късо и тясно.Междуосието на Пежото е със скромните 16см по-дълго.За мен това е важно защото ще возя и две деца които с времето ще искат място отзад.

Оценка:
-1 +1

jadosan
28 Отговор
И пак мрежички на задните седалки ....

Оценка:
-0 +1

АЛФА Q4
29 Отговор

До коментар #10 от "ка440":


Е НАКРАЯ СПОЛУЧИХА... ТЕ ТОЛКО ГРОЗНО НЕЩО НИКОЙ НЕБЕШЕ ПРАВИЛ.ПОЗДРАВЛЕНИЯ И ЗА ОГРАДНАТА РЕШЕТКА НА ПРЕДНИЦАТА..СРАНЕТО Е ИСТИНСКО.ТОЛКО МНОГО СИ ПОВЯРВАХА ТА СЕ УСРАХА ИСТИНСКИ СЪС ВСИЧКОООО

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка