31 Юли, 2018 14:29 5 488 21

Karoq ще получи всъдеходна версия

  • skoda-
  • karoq-
  • scout-
  • париж 2018

На автосалона в Париж Skoda ще представи "всъдеходна" модификация на компактния си кросоувър. Karoq Scout ще се отличава със сребристи декорации по каросерията, 18-цолови колела и двойно предаване в базовото оборудване.

Моделът ще се предлага с три варианта на моторизация: 1.5-литров бензинов турбодвигател TSI с мощност 150 к.с. и 2.0-литров дизел със 150 или 190 к.с. В най-ниското ниво по-слабият нафтов мотор е съчетан с шестстепенна ръчна трансмисия, а останалите - със седемстепенен робот.

Списъкът с оборудването на Karoq Scout включва тонирани стъкла, кожен волан, педали с декоративни планки от неръждавейка, пълен LED-пакет с фоново осветление в салона, цифров приборен панел и мултимедийна система с поддръжка на 4G LTE и WiFi. Срещу допълнително заплащане ще могат да се поръчат 19-цолови колела.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 YAMAHA

    25 4 Отговор
    А ще гори ли масло?

    Коментиран от #2

  • 2 OPEL

    22 3 Отговор

    До коментар #1 от "YAMAHA":

    Много все пак е ваг
  • 3 Random

    18 4 Отговор
    Щом не става за офроуд по принцип, какъв е смисъла?
    Едно комби ще харчи по-малко, ще е по-маневрено, ще събира повече багаж и даже в повечето случаи изглежда по-добре.

    Що за малоумници купуват тия боклуци?

    Коментиран от #6, #12

  • 4 браво

    14 2 Отговор
    супер, сега ще идват повече хора с ловни пушки в еуратек да стрелят у тавано

    Коментиран от #7

  • 5 Ads

    7 11 Отговор
    Шкода Йети е колата. 9г. нито един проблем. Да, на 4-5000 км. яде по 700-800 гр. масло, ама това да ви е проблема.

    Коментиран от #10, #14

  • 6 Иванчо l-ви

    17 2 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    Найстина няма смисъл.
    Имаме служебна Октавия комби и Йети
    Октавията събира повече багаж вози малко по добре (до колкото шкода може да вози добре)
    върви повече със същият 2.0мотор
    Харчи с 2л./100 по малко
    А 4х4 на Йети е някаква пародия.

    Коментиран от #9

  • 7 123

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "браво":

    Няма такъв случай, даже Блиц опровергаха информацията. А иначе, като гледам - това е Скаут - просто повече пластмаси по вратите и броните. Но, със сигурност е по-добре от Йети, което почти няма багажник. Но, ако ще се дават толкова пари - по-добре Кодиак - много по голям и просторен.
  • 8 1969

    6 9 Отговор
    Видяла лисицата че гроздето е високо и казала че е кисело! Че и вашта работа!!!
  • 9 Ads

    5 3 Отговор

    До коментар #6 от "Иванчо l-ви":

    Я обясни малко за пародията 4х4 на Йети, ако обичаш.

    Коментиран от #17

  • 10 Ти сам трябва да се гръмнеш

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ads":

    Не е нужно друг да го прави.Спаси света сам момче.

    Коментиран от #11, #13, #15

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Ads

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ads":

    Ей, кога ги нацъкахте тез минуси? Докато висите по сервизите и чакате да ви оправят таралясниците ли?
  • 15 Ads

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Ти сам трябва да се гръмнеш":

    Добре, момиче.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Иво

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Ads":

    Колегата има предвид, че това въобще не е 4х4. Това е предно задвижване с халдекс. Отделен въпрос е, че на всички шкодички им лепват отзад 4x4, което не е редно. Всъщност шкода нямат 4х4, а имат само AWD. А разликата между двете системи е толкова голяма, че е същото все едно да сравняваш Rapid и Superb. Нямат нищо общо. Така че, според мен колегата е прав. Това не е никакво 4x4.

    Коментиран от #19

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Коректор

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Иво":

    Колега, разясни какво е 4х4 и какво е AWD. Според теб какво е редно да се пише отзад? От скромния си опит съм останал с впечатлението, че 4х4 се отнася за автомобили, които се задвижват от един мост и при необходимост се включва и другия (например УАЗ, Toyota Hilux, и други джипове), а AWD - за коли, при които въртящ момент се предава към четирите колела постоянно (Toyota RAV4, Subaru и др). Haldex е по-скоро към първата група.
  • 20 от Шумен

    2 1 Отговор
    Няма значение какво пише отзад (4х4, AWD или нещо друго).Масово автомобилите с такива надписи са с предно предаване и при приплъзване на някое от тези 2 колела част от въртящия момент се прехвърля към задните колела.Джиповете на Мерцедес, БМВ, Ауди, Тойота Лендкруизер и Субару са още с потеглянето си със 4 движещи се колела.При едната марка съотношението е (по спомени) 40/60%, при другата 37/63% и така.При Шкода-предно и при нужда прехвърля и назад.Киа Спортидж-пак така.Хюндай Санта Фе-пак предно основно.Фолксваген Тигуан-основно предно.Даже (почти съм сигурен) Рав4 и той е с основно предно-май тръгва 4х4 (има копче) и автоматично на 50 км. става предно.При Форд е пак основно предно.При малките Мерцедеси пак предно основно.При всичките тези пак си пише, че са 4матик, олтрак, но ви казах как стоят нещата.
  • 21 Той

    0 0 Отговор
    Някои хора тук се вземат много насериозно. За едни джип е автомобил за лов в гората, за други това е просто по-високо комби, в което се сяда по-удобно и има по-висок просвет, така че да минаваш по-уверено през дупките в асфалта. Уверявам ви, че групата на вторите (нужда от по-висока кола в града) е по-многобройна от първата група (ходещите на лов в гората и полето). За градска кола 4х4, AWD и прочее само тежи и харчи повече. Ползата е 2 дни в годината - когато снега пред блока току що е навалял 30 см. През останалото време само предно е много по-добре.