24 Февруари, 2012 11:23 3 268 14

7:03 мин. за Viper ACR-X на Нюрбургринг

  • dodge-
  • viper-
  • acr-x

 

От Chrysler отново намериха подходящ повод да напомнят колко бърз е Dodge Viper, както и че предстои представянето на новото поколение на модела. Американците публикуваха видео, документиращо как пистовата модификация на Пепелянката завърта обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" за 7:03.058 минути.
 
Viper ACR-X е доста по-мощен от цивилната версия на модела. Неговият V-образен 10-цилиндров двигател разполага с 50 коня повече (650 срещу 600 к.с.). Това обяснява защо постижението не е зачетено като официален рекорд за сериен автомобил.

Междувременно в интернет се появи снимка на следващата генерация на Viper, в чиято автентичност няма почти никакви съмнения. Автомобилът трябва да дебютира пред публика на салона в Ню Йорк в началото на април.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Путин

    0 0 Отговор
    Страхотно постижение! Забелязахте ли, че предавките бяха само 5 и то 5-та се ползваше само на дългата права, колкото да поддържа скоростта?
  • 2 Нема Бира

    0 1 Отговор
    Няма стигане Вайпъра. Даже и Годзила не може да го бие хе.. хе..
  • 3 nikito_blend

    1 0 Отговор
    Хех ... това не е официален рекорд.

    Коментиран от #4

  • 4 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "nikito_blend":

    @3 Извинявай ,но какво ще кажеш за това "Фабричен Dodge Viper ACR успя да подобри рекорда на трасето с време от 7:12 мин. Така детройтската "пепелянка" стана най-бързият сериен автомобил на легендарното трасе, като отстъпва само на поръчковите екзотики Gumpert и Radical."

    Коментиран от #8

  • 5 Иван

    0 0 Отговор
    Ами ,кво да ви кажа ,много мощ и благодарение на голямото крило от заде ,не излита.Забелязахте ли само как в завой не пипа педала на газта не сме да даде в завой леко газ ,че ще стане нещо страшно.(ще събере мантинелите),много бърз автомобил но не много балансиран в завой ,макарче пилота си заслужава аплодисменти за карането ,все пак колата си е опасничка
  • 6 520 зендер

    0 0 Отговор
    ХИЕНАТА-Въпрос на тунинг и по-точно на бмв-тунинг-не ме разбирай на криво-това е постижимо за тази марка.Покарах тунинг-няма ограничения-ресурс-не ми пука...
  • 7 520 зендер

    0 1 Отговор
    Втози час е трудно да се обоснова но един бмв-тунинг винаги е боеспособен срещу когото и да било стига да е Е34 М5 в която и да е модификация-неразрушим....
  • 8 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "hienata":

    @4

    @3 Извинявай ,но какво ще кажеш за това "Фабричен Dodge Viper ACR успя да подобри рекорда на трасето с време от 7:12 мин. Така детройтската "пепелянка" стана най-бързият сериен автомобил на легендарното трасе, като отстъпва само на поръчковите екзотики Gumpert и Radical."

    Това с "фабричен" е много на място. Т.е. за кавичките говоря. Това е толкова фабричен Вайпър,колкото аз съм негър. Виждал съм стотици вайпъри,нищо общо с това. Нали все пак говорим серийни автомобили,а това е произведено в 2 бройки,едната за 7:12 на северната дъга и другата за музея.Под сериен и фабричен разбирам Dodge Viper SRT и нищо повече. Pagani Zonda R (също "фабрично",нали все пак от фабриката на Пагани излиза ) взе пистата за 6:46. Освен това наличието на само 5 скорости ми говори за технологии от по-миналото хилядолетие. Или с други думи "фабричния" модел на Порше взе тази писта за 6 (шест) минути и 11 секунди.
  • 9 американска реклама

    0 0 Отговор
    Бягай от тука.Все едно японците да си пуснат колите от Super GT сериите и да кажат , че са фабрични .Тогава нито Вайпър ще има нито каквото и да е.
    Крайслер прави една кола със специални гуми и надут двигател и се рекламира.Останалите нармални вайпъри таратайки не могат и да се доближат до това време.
  • 10 за Зендер

    0 0 Отговор
    Зендер имам едно приятелче голям фен на състезанията и на БМВ.
    Последното нещо което иска да направи в момента е да намери двигател от Скайлайн R32 ,R33. Това е истинската стъпка в тунинга.
    БМВ се форсира до едно място.От там нататък сменяш двигателя.Добър избор е шестака на Нисан. Изключително здрав и пригоден за големи претоварвания.
    Тези които правят тунинг знаят за какво говоря.

    Ето тук още един тунинг с мотор Хонда на БМВ. Както ще забележиш оборотите отиват на 9000.Там БМВ вече се разпада но Хонда не. И чуй звука на мотора .
    Приятно гледане.

    http://www.youtube.com/watch?v=ICsrADnWFKU
  • 11 Super GT

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=HdnVzrz51nA&feature=related

    Ето ви коли които ще направят вайпъра смешен.

    Коментиран от #12

  • 12 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Super GT":

    @11 Колите от Ф1 ще направят смешни тези които ти си показал и какво от това. Така до утре ще си показваме кой кого може да направи смешен.
  • 13 читател

    0 0 Отговор
    Правиш ли разлика между кола и болид от формула 1. Американците пускат специално направен вайпър който няма нищо общо със серийните коли.Защо не пуснат вайпъра да се пробва в онзи шампионат да го видим какво може.
    Ей за това е приказката , не някой да направи една кола със надут двигател и сликове и да казва какво време бил направил сравнено със серийни коли.

    Коментиран от #14

  • 14 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "читател":

    @13 Ти правиш ли разлика между кола GT и серийна (та дори и със сликове). Същото е да сравняваш GT с Ф1.