ФАКТИ.БГ

+/- и цени на употребявани Skoda Octavia II

Публикувана: 21 Август, 2018 11:53
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 18850
+/- и цени на употребявани Skoda Octavia II
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Второто поколение на Skoda Octavia се появява на бял свят през 2004 година и се произвежда до 2008-а. Най-разпространена у нас е т.нар. лифтбек версия, която прилича на седан, но всъщност е с цяла пета врата. Комбито също не е за пренебрегване, най-вече заради огромния си багажен обем. Отличен, но и доста по-скъп е Scout модификацията, предлагаща 4х4 система и повишен клиренс.

Автомобилът се прави на платформата, на която се произвеждат и Audi А3, Volkswagen Golf V и Seat Leon, но е значително по-голям от тях. Освен с габарити Octavia II впечатлява с прилична сглобка и голям избор от двигатели. Най-удачен според нас от бензиновите е 1.8-литровият TSI агрегат, който съчетава мощност и еластичност с приличен разход на гориво.

От дизеловите предложения оптимален вариант е 2.0 TDI, който има нисък разход на гориво (под 5 на 100), но пък не може да се похвали с много тиха работа. Моделът се предлага и с роботизирана трансмисия с два съединителя (DSG), но не я препоръчваме. DSG трансмисиите от тези години са доста проблемни.

Интересен факт е, че у нас тези автомобили държат сравнително високи цени на пазара за употребявани автомобили. Има обаче доста интересни екземпляри, като единственият проблем е, че повечето са на много километри. Вижте какви Skoda Octavia II се предлагат у нас ТУК.

Подробни ТТ данни за модела

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
фау ве
1 Отговор
1 минус 2.0 ТДИ до 2008, изцяло проблемен, вероятността да уцелите читав клони към нула.
2минус DSG, вероятността италиянчето да е сменяло маслото на кутията на 60 000 км, клони към нула.
3минус Турбото си заминава по често, най вече при не дотам правилна поддръжка, кофти масло, не смяна на време на маслото, кофти маркучи, клапани и други.
Бензин FSI и TSFI много проблемни двигатели, горят масло, трупан нагар и на около 100 000 км са за почистване (основен ремонт).
Общо взето най-добрият вариант е 1.9 ТДИ 105 к.с. ръчка.

Коментиран от #4, #17, #23


Оценка:
-8 +58

Иванов
2 Отговор
Хубави коли, но да си я докараш от Германия ти, а не да я вземеш от мобилето. Сто процента ще те таковат!

Коментиран от #5


Оценка:
-5 +31

Искрен
3 Отговор
Аз пък си взех от мобилето точно такава преди пет години и не е мръднала. при това двойка ТДИ

Коментиран от #24


Оценка:
-14 +18

Random
4 Отговор

До коментар #1 от "фау ве":


1.9 105...
Ти пък намери какво да предлагаш.
На 140000 заминават турбо и маховик, и понеже така и така ск. кутия е извадена, а двигателя-разглобен, сменяш и съединителя и актуатора...
3000лв и то с рециклирана турбина, а не нова...

Коментиран от #13


Оценка:
-13 +12

Random
5 Отговор

До коментар #2 от "Иванов":


Че какво толкова ще й е по-добре като я вземеш от Джамал, Рахим или Мустафа?

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +16

дрън дрън
6 Отговор
дрън дрън
в цялата статия не прочетох никъде за +/- на моделът !
благодаря ви

Оценка:
-2 +16

Гост
7 Отговор
DSG-то никак не е проблемен, напротив една от най-хубавите и здрави скоростни кутии е тази. Това, че нашит народ масово си взима коли, които вече са за скрап не е виновен никой. Но даже и перфектно подържана скоростната кутия няма как да изкара 500 000км, т.е. гледайте внимателно, когато купувате коли. Има много места, където може да прочетете за DSG кутиите. А най-лесно може да прецените дали има проблем е като подкарате колата и усещате как превключва по-добре гледайте друга. DSG-то ако е здраво няма да усетити никоя предавка.

Оценка:
-12 +7

Японеца
8 Отговор
Проблеми с осветлението на покрива на автомобили ще принудят автомобилната компания Volkswagen масово да изтегли голямо количество автомобили. Според немското списание Kfz-Betrieb компанията ще изтегли около 700 хил. машини.

Според информацията, сред проблемните модели са и Tiguan и Touran, оборудвани с панорамен покрив. Проблемът, който съществува в тези автомобили, може да доведе до късо съединение.

Оценка:
-6 +5

Луд с кирка
9 Отговор
Плащаш за фолксваген, ама караш шкода.

Оценка:
-7 +15

селянин
10 Отговор
21 век,ваг е още ли е на помпа-дюза TDi..Тойота минаха на комън рейл D4D, още през 1999 год..Пежо и те HDI,Фиат-JTD..Ford-TDCi, a Опел май бяха CDTi..сино ми докара от швабско един ягуан-2010 год.ама отзад,,i,,то беше с червено,и тихо работи,сигурно и от ваг са минали на директно впръскване,ама не казват.

Коментиран от #14


Оценка:
-12 +8

папуняци
11 Отговор
Някой познава ли жена, която харесва шкода ???

Коментиран от #18


Оценка:
-17 +18

Иванов
12 Отговор

До коментар #5 от "Random":


Ами ще търсиш от някой Гюнтер, Щефан, Ото или Вилхем. В Германия все още има и германци. Засега.

Оценка:
-3 +18

фау ве
13 Отговор

До коментар #4 от "Random":


За 1.9 ТДИ 105 к.с.
Ами, по мои наблюдения над коли купувани, като НОВИ, не КАТО НОВИ, за около 200 000 км се изтръква само съединителя.
Съединителят на 1.9 си заминава на около 180 000 км, рядко изкарва до към 200 000, за това е добре да се купи колата над тези километри! Този извод е вследствие на наблюдение над много коли с този двигател.
Турбо си отива при неправилно масло или след много километри, ако си я купиш колата НОВА, няма да имаш дълго проблеми при правилна поддръжка.

Оценка:
-1 +8

фау ве
14 Отговор

До коментар #10 от "селянин":


2008 пускат комън рейла, кво и е на помпа дюзата?
Евтина поддръжка и много километри, железни двигатели са. Някои хора ги взимат на 150 000 км, реални и после реват, че били боклуци!
На Шкодата съединител с маховик, заедно с труд е 1000 лв!
На японките е два птъи по-скъпо!

Оценка:
-5 +12

Ник
15 Отговор
Мога да споделя моите впечатления. Карам О2 2,0 ПД ръчка, лифтбек производство 11.2007г. на 190000 доказани км и за вече навъртяни 5000 от мен съм много доволен от колата. Купих си я през мобилето внос от Италия с проверка в Еуратек. След покупката и смених абсолютно всичко : ролки, ремъци, филтри,масла, в.помпа, антифриз, за да ми е мирна главата. Може и нещо да съм пропуснал :D. За сега колата се отплаща подобаващо :).

Коментиран от #16


Оценка:
-5 +9

Ник
16 Отговор

До коментар #15 от "Ник":


Забравих да уточня. За по-интересуващите се, двигателят ми е ВММ 8V, който е по-надеждния от BKD 16V ;). Като вървеж и разход нямат разлика.

Оценка:
-5 +4

Барбароса
17 Отговор

До коментар #1 от "фау ве":


На скоро си взех точно такава Шкода с този 2.0 TDI 140 HP мотор и съм доволен.
Колата е закупена от еуротек и я е карал само един човек.Аз съм втори!!!

Оценка:
-3 +5

Бат Саше
18 Отговор

До коментар #11 от "папуняци":


Ти щом си се подвел по женския мозък и вкус, си жив за ожалване, брат! А ако си от тия, дето си мислят, че жени се е...ат с коли и пари, значи дълго ще караш на ръчна и рядко ще топиш чушката.

Оценка:
-2 +9

Край
19 Отговор
170 хил./8г. на такава Октавия 2.0 тди помпа дюза. Това е най-добрата кола която съм имал до сега. Разход под 6.5 л.на 100 за целия и пробег. Ремонт - нещо на отработените газове за около 700 лв.

накладки при около 100 хил. км. това е.
Удобна и широка. Доста бърза. Изпъваше по добре от комън рейла с 140 к.с.
Продадох я. Ако я видя ще ми си навлажнят очичките.

Оценка:
-2 +5

Мадарка
20 Отговор
Някой задавали си въпроса защо мадарките държат цена особено тези на реални км.Имам колеги 1.9,105 к.с на 840,000 км не са отваряли мотор,DSG 6 перфектна най много да замине лагера на първичния вал 112 лв е в Шкода 450лв смяна голям праз веднъж на 10години.DSG 7 бягай далеч.1.6i 102k.с. перфектна отваряш ДВГ след 700,000 км. проблем рейка след 350 000км не на всички. Проблем ск.котия пър.вал ремонт 450лв.За 11год.370 000км. не съм сменял амортисьори,кор.накрайници,съединител веднъж цена 200лв,водна помпа смяна на 360000км,ремонт стартер/динамо веднъж и ред други.Всички професори да го духат.

Оценка:
-1 +7

Мадарка
21 Отговор
Някой задавали си въпроса защо мадарките държат цена особено тези на реални км.Имам колеги 1.9,105 к.с на 840,000 км не са отваряли мотор,DSG 6 перфектна най много да замине лагера на първичния вал 112 лв е в Шкода 450лв смяна голям праз веднъж на 10години.DSG 7 бягай далеч.1.6i 102k.с. перфектна отваряш ДВГ след 700,000 км. проблем рейка след 350 000км не на всички. Проблем ск.котия пър.вал ремонт 450лв.За 11год.370 000км. не съм сменял амортисьори,кор.накрайници,съединител веднъж цена 200лв,водна помпа смяна на 360000км,ремонт стартер/динамо веднъж и ред други.Всички професори да го духат.

Оценка:
-1 +4

ТМВ
22 Отговор
Големи боклуци са,салона е от най евтината пластмаса и е неуютен, като в кочина!!

Оценка:
-7 +7

о1о2о3
23 Отговор

До коментар #1 от "фау ве":


Прав си за почти всичко. Само не бих определил 1.9 тди като добър вариант, защото 105 коня на това купе около 1.5тона са си малко както и да го гледаш дори и за спокойни шофьори.

Оценка:
-3 +1

боби
24 Отговор

До коментар #3 от "Искрен":


Няма как, 2.0 тди си е боклук. Сигурно не я караш иначе да е сдала багажа.

Оценка:
-0 +3

123
25 Отговор
Страхотна кола за парите си! Двигателя 2.0 ПД наистина трака малко гадно на студено, обаче върви супер, а и е икономичен. Евтини части по окачване, просторен салон, добро поведение на пътя до около 160, какво да иска човек повече! Моята беше най високото ниво преди Л и К, грам паразитни шумове в купето, дори и при -20! Супер количка....

Оценка:
-1 +2

Гост
26 Отговор
Това е едно изключително дърво. Мини с Октавия 50км. и моментално ще я пратиш у лево, дето и е мястото.

Оценка:
-7 +0

rtrrrr
27 Отговор
1.9 105 к.с. - имах такава кола -малко дървена ,но здрава стабилна,пъргава - нищо не и се чупи ,само и горяха чат пат крушките на фарове и стопове. След 10 г. каране и се изтърка само волана. Пласмасите са приятни ,не показаха дефекти.
Двигателя железен - много си е хубава колата

Оценка:
-0 +6

az be
28 Отговор
Онзи ден си взех 2.0 тди от пловдив нов внос германия на реални 230 000 хиляди и след 300 км каране се оказа че надува и заграва след измерване с уред се оказа че главата е за ремонт и се оказах пак без кола колата Пасат 2007 Б6

Оценка:
-0 +0

О III
29 Отговор
Купих О2 чисто нова през 2005. 1.9 тди ръчка. Желязна беше. Продадох я на 310к. Сега съм О3 2018. Нямат грешка тези автомобили.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Румен Радев
Новият президент с мистериозно обещание към депутатите в НС
Имате още една седмица"

Още бисери
ТОП 5