ФАКТИ.БГ

Най-издръжливата служебна кола

Публикувана: 26 Август, 2018 09:00
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 28605
Най-издръжливата служебна кола
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Може да има и служебни автомобили на повече километри, но официално регистрираното такова превозно средство е един стар Dodge 2500, който е навъртял над 1.6 млн. километра и все още е в движение. Автомобилът се използва ежедневно, но никога не се претоварва и се обслужва редовно.

Най-издръжливата служебна кола

По-интересното обаче е, че всеки ден този Dodge 2500 осъществява превоз на товари на разстояние 800 километра. За последните години се сменят седем души шофьори, но за щастие всички те се оказват добросъвестни водачи и според собственика на пикапа, се грижат отлично за автомобила.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
аналог
1 Отговор
Подобно е и със здравето - ако човек живее по правилния начин, ще живее дълго, здрав, прав, корав, работоспособен, весел... само, че е доста по-сложно, изучаването на човека и впоследствие управлението му.

Коментиран от #8, #13, #15


Оценка:
-2 +120

къде е
2 Отговор
Къде е надписа-Платена реклама М ?Поне можеше и някой цент отгоре да вземете ей тъй за кафе ха ха !

Оценка:
-46 +24

Реално
3 Отговор
Всичко зависи от подръжката.Всеки един автомобил би имал много по-голям ресурс,ако редовно се отстраняват проблемите му...

Коментиран от #4


Оценка:
-2 +73

Бесен Язовец
4 Отговор

До коментар #3 от "Реално":


Така е, само, че не всеки един автомобил може да изкара 1.6 милиона километра без сериозен ремонт на двигатела, колкото и да го подържаш.

Коментиран от #26


Оценка:
-5 +52

приказка без край
5 Отговор
И осмият шофьор ще вика пътна помощ.

Оценка:
-22 +9

Путкин
6 Отговор
Всеки производител на коли може да направи автомобил милионник, това го каза шефа на Мерцедес (може и друг да беше), но печалбите са по малки затова ги правят да изкарат 5_6год колкото им е гаранцията и после почват
по малко да се чупят. И се почват едни сервизи едни псувни по адрес на производителя и тнт.

Коментиран от #7, #23


Оценка:
-4 +59

балама
7 Отговор

До коментар #6 от "Путкин":


Има електрическа крушка, в един немски музей, свети денонощно от повече от 100г. насам.

Коментиран от #9


Оценка:
-4 +44

PlimP
8 Отговор

До коментар #1 от "аналог":


нали занеш, че тва става с пари

Коментиран от #10


Оценка:
-4 +9

Пацо
9 Отговор

До коментар #7 от "балама":


Това е в една пожарна в Щатите. Световно известна е и с жичка, не лед-мед и т.н. глупости.

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +32

Пеевски
10 Отговор

До коментар #8 от "PlimP":


Само с пари не става - трябва и акъл. И характер, и много други работи.

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +18

Велев
11 Отговор
Този автомобил се е движил предимно на дълги разстояния. При такива условия двигателите имат дълъг пробег. В градски условия това е невъзможно поради честите спирания, импулсни натоварвания, гасене и палене. Най-силно износване има при паленето. Разбира се магистралните джигити също взимат здравето на иначе читави автомобили.
По наблюдения на редовно пътуващ по нашите магистрали приятел, най-често с вдигнат капак на магистрала се виждат БМВ и Мерцедес. Хората разчитат на марката, но пропускат да включат и себе си в сметките. Обслужване и маниер на каране са изключително важни.
Двигател на стенд може да има и 3 милиона пробег. Следващите по пробег до ремонт са магистралите при разумно управление. В града е божа работа. Там двигателя рядко достига до оптимален режим на работа. Или не загрява достатъчно докато стигнем, или работи на висок температурен режим при задръствания.

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +43

волен сидеров
12 Отговор
топъл мотор-това е разковничето и са правени от желязо

Оценка:
-3 +24

Като стана дума
13 Отговор

До коментар #1 от "аналог":


Аналогията е добра, но ако си с фенен дефект никакво пазене на здраве няма да те направи дълголетник. Кактои кола с конструктивни дефекти няма да изкара милион километри

Оценка:
-0 +8

Аман от разбирачи
14 Отговор
Стига бе хора, защо постоянно ни занимавате със хамериканските потребности ,проблеми и т.н.

Оценка:
-7 +14

Da,
15 Отговор

До коментар #1 от "аналог":


Докато не се качи в някой автобус да иде на екскурзия.

Оценка:
-0 +9

гост
16 Отговор
Ако някой не забелязва , на снимката се вижда кабел , който е за допълнителния нагревател , какъвто имат почти всички автомобили от северните щати и Канада ! Вечер се включва и до сутринта двигателя си държи 50-60 градуса , готов за път и без щети от замръзване ! Проста работа , ама не за прости ! Аааа , забравих , все пак трябва да има и къде да го включиш , което в Сибир примерно си е голяяяяяямо усложнение , хахаха !

Оценка:
-5 +15

Млад Старец
17 Отговор
Много от вас не знаят , а и няма как да помнят но , преди много години , в ДАП-а на всеки автобус пишеше.... 700 000 -к , 1 000 000 , 1 300 000 - к . Това бяха километрите , навъртяни от дадения автобус .И още нещо - на всеки 40 л нафта , задължително се слагаше 1 л . масло ? Който знае , знае !

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +14

гост
18 Отговор

До коментар #17 от "Млад Старец":


Ти пък направо откри топлата вода ! Всеки съвременен влекач навърта милион километра за 3 , максимум 4 години , ако фирмата е оборотна може да ги навърти и за 2 години и те за това са ПРОЕКТИРАНИ ! И това няма нищо общо с леките автомобили , които са проектирани за съвсем друг пробег и именно за това милион е рядко срещан , да не говорим , че има такива на 20 и кусур години , дето си отиват в пресата на по 50-100 000 км !

Оценка:
-2 +10

малий
19 Отговор

До коментар #10 от "Пеевски":


Ти бате имаш характер. И общественни поръчки милиони ти наливат и Цветка те нокаутира, нщо, че си с обръч на пръста и на държавна хранилка си зачислен. Няма много такива характери тук, все за ВАШИ ХОРА са.

Оценка:
-1 +1

1234
20 Отговор
Сигурно не е карана у нас?При тия гладки шосета щеше да се е изтърбушила преди десетина години.При такива преходи ежедневни и при хубав /подчертавам хубав / път може и по вече да мине.Колите се повреждат от лош път и кратки разстояния,когато двигателя не влиза в режим.Често палене и гасене,честа смяна на скоростите ,спиране тръгване,това скапва автомобила.

Оценка:
-0 +8

ванката
21 Отговор

До коментар #11 от "Велев":


колега с голяма грешка си някога бащата имаше школа за шофьорски курсове през далечната 1995г си купи мерцедес произведен 1989г на километража показваше 121000км пробег което не бе реално разбира се тъй като я взе от джамбази тази кола се продаде преди 7г на 993000км пробег без отваряне на мотора и само градско каране !!! това е жив сигурен пример от моя живот а относно странните ти виждания за колите с вдигнат капак също си много заблуден аз виждам доста такива коли но не съм видял до сега нито един мерцедес или бмв със вдигнат капак карам много по пътищата това ми е и работата но тия твои твърдения са чъжа типично по български ще плюем най-добрите за да има логично обяснение защо не ги караме а не да си признаете че не ви стиска да си купувате качествени автомобили !!! обикалям европа и единствено тук ги смятат тия две марки за лоши по цяла европа ги уважават и боготворят хората но всичко е до манталитет...

Коментиран от #30


Оценка:
-8 +5

Како
22 Отговор
до ванката. До 1993 всички мерцедеси бяха истински милионници

Оценка:
-1 +7

Guest
23 Отговор

До коментар #6 от "Путкин":


Мерцедес затова зчпочнаха да слагат чупливите двигатели на Рено

Оценка:
-2 +4

Стефан
24 Отговор
За съжаление на някои има едно такси в Русе което вече навъртя повече от милион километра от първата си регистрация,като от първия си ден е такси.колата е опел астра-комби и като такси има да се движи още година и четири месеца.

Оценка:
-1 +3

Гост
25 Отговор

До коментар #9 от "Пацо":


И едвам мъждука. Една съвременна крушка с жичка ако се димира до това ниво също ще изкара много години.

Оценка:
-0 +2

Пешо
26 Отговор

До коментар #4 от "Бесен Язовец":


Къде прочете, че не е правен ремонт на двигателя? Никъде не се твърди подобно нещо.

Коментиран от #27


Оценка:
-2 +3

Бесен Язовец
27 Отговор

До коментар #26 от "Пешо":


Четох го в един руски авто сайт и там изрично се споменава, че двигатела не е барян, не знам тук защо не се отбелязва този факт.

Коментиран от #28


Оценка:
-0 +4

28
Този коментар е премахнат от модератор
GTE
29 Отговор
Най-много здравето на двигателя се взима от работа в граничен температурен режим до и над нормата. Магистрално пържене, изкатерване на продължителни баири с високи обороти при високи външни температури, когато на маслото му пада вискозитета, т.е. става на водица. И разбира се студения старт, въпреки че с подходящо масло това може да бъде по-щатящо.
Но безспорно, ако едина моторетка се ползва основно а дълго и тя работи в оптимален режим, тогава е нормално да изкара най-много.
Разбира се има статистики, че колите в равннини държави, например като Полша и северна Германия, могат да навъртят 5 - 6 пъти по-голям пробег, от колкото същите използвани в планински условия като Австрия, Швейцария и Северна Италия.
Разбир се тука късоходовите двигатели има огромно предимство, защото за него високите обороти са много по-щадящи, отколкото за дългоходовия. Стига само да не се държи нон стоп в гранични температурни стойности.

Оценка:
-0 +4

578
30 Отговор

До коментар #21 от "ванката":


Ванка, на баща ти мерцедеса / произведен 1989 / особено ако е 2.0 Д 76 коня може да изкара още толкова / двигателя /.

Сегашните мерджани с 1.5 турбодизел на Рено айде леко да не изкарат 1 000 000 без да смениш 3-4-5 пъти турбина. Пиезодюзите няма как да изкарат и 500 к а цената на 4 броя е 3 хиляди.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка