7 Септември, 2018 11:07 21 657 38

Това би трябвало да е новата Warszawa

  • warszawa-
  • ford-
  • m20-
  • m20 gt-
  • mustang

Спортно купе, представено от компанията KHM Motor Poland, стана обект на бурни обсъждания сред ентусиасти и специалисти в Полша. По замисъл автомобилът би трябвало да е наследник на класическата Warszawa M20, но малцина долавят някаква прилика освен името.

В това няма нищо чудно, тъй като Warszawa M20 GT всъщност представлява (не особено елегантно) преоблечен Ford Mustang с части от други модели като Chevrolet Camaro и Mercedes-AMG GT. Под предния капак работи 5.0-литров детройтски V8 с мощност 420 к.с.

Warszawa M20 е копие на руския ГАЗ M-20 "Победа" и първият масово произвеждан автомобил в Полша след Втората световна война. В периода 1950-1964 г. са сглобени над 250 000 бройки.

KHM Motor Poland планира да произвежда Warszawa M20 GT по поръчка и твърди, че има подкрепата на Ford. След представянето на автомобила обаче американците са "върнали газта" и отказват да доставят "донори", така че прототипът може да си остане единственият екземпляр от модела.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 !?!?

    18 5 Отговор
    Задницата е от мерцедес от вътре имам малко от тесла и астан мартин. Останалите могат да ме поптавят и да допълнят ;)

    Коментиран от #10

  • 2 Пук

    24 5 Отговор
    Малко в повече ми идват тези светещи точки до фаровете.
  • 3 4х4

    50 8 Отговор
    Новата прилича на Панамера, не е лоша, но старата е по-практична,гледахме си пиленцата в такава.

    Коментиран от #5

  • 4 кич

    32 5 Отговор
    Оф, с тези новогодишни лампички по колите отдавна е време да се престане. На такива радости могат да се зарадват единствено джуджетата на Дядо Коледа или китайци от някое съвсем забито село.
  • 5 Пенислав

    20 9 Отговор

    До коментар #3 от "4х4":

    Прав си не съм сигурен дали от новата ще стане такъв хубав кокошарник.
  • 6 удобно практично и много интимно

    22 4 Отговор
    За да е наистина класика трябваше да сложат един диван отпред .
  • 7 Емил

    22 17 Отговор
    И изразиха мнения разбирачите- с коли до 1000лв

    Коментиран от #12, #14

  • 8 Не става

    12 6 Отговор
    През 80те още имаше Варшави. Приличаха си в тенденцията да спират лесно и да тръгват с мъка. Форд се оляха да копират предния грил на Астон Мартин. Сега и това мъртвородено ...

    Коментиран от #11

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Random

    8 4 Отговор

    До коментар #1 от "!?!?":

    Вътре си е чист Мустанг.
  • 11 Random

    12 10 Отговор

    До коментар #8 от "Не става":

    Туй предният грил какво е? Барбекю? Не съм виждал барбекю отпред нито на астон, нито на форд... Виж, решетка е друго нещо вече...

    Коментиран от #36

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 СпасЪ

    11 5 Отговор
    Идеална е за циганска сватба!
  • 14 4х4

    7 14 Отговор

    До коментар #7 от "Емил":

    Емиле, не може да съдиш за другите по себе си. Тук не се фукаме с автомобилите си, естествено, че всеки си харесва своя, без значение цената. Заслужаваш само да ти намекна, че на моя навигацията му струва 4500 лева и има функция самопаркиране, така че като цяло автомобила вероятно е по-скъп от 1000лева.

    Коментиран от #15, #16

  • 15 Киро Софрата

    9 7 Отговор

    До коментар #14 от "4х4":

    технологиите се развиват и сега мобифон за 2500лв. се продава за 25лв. в заложната къща. Гледай като продаваш твоята кола за 5000лв. да споменеш и скъпия навигатор, който може и да няма вече обновления за софтуера и да купят колата само заради навигатора! Един англичанин скоро беше купил къща, защото собственика се съгласил да я продаде с мебелите, а там имало стари шкафове и грамофон за които взел с 1800€ повече отколкото платил за къщата. Дано не си караш колата в Бг, щото даже руснаците които идват с колите си се чудят, защо когато минат границата и влязат в БГ им светва чекенджина...

    Коментиран от #23

  • 16 прави са за

    6 2 Отговор

    До коментар #14 от "4х4":

    колите,но и навигация за 300 лв има доживотно поддръжка и обновяване!
  • 17 КОК МАЛАК ДИК

    4 7 Отговор
    аз чакам новият голф 8

    Коментиран от #32

  • 18 джони

    5 6 Отговор
    Поне да бяха сложили електрическа ръчна спирачка. Тия дръжки са от миналото.
  • 19 дддааа

    13 0 Отговор
    Да очакваме ли и новата версия на Полски Фиат?
  • 20 селянин

    12 0 Отговор
    Я па новия,,Полонез,,по ми харесва..
  • 21 Хасанчо

    6 2 Отговор
    Къде е теглича и онова дето да ме дърпат. А ,банята?
  • 22 1944

    2 12 Отговор
    поляците копирали от руснаците? в редакцията колко туби с бояришник ви изпратиха от кремъл? а прочетохте ли на етикета, че е препарат за почистване, не за пиене?

    Коментиран от #24

  • 23 4х4

    4 6 Отговор

    До коментар #15 от "Киро Софрата":

    Няма значение колата, подсети ме за тоя с къщата...Преди години си купих дайхацу шарад турбо бензин,внос Германия. Нямаше стерео и когато му сложих, бъркайки да извадя кабелите извадих плик с германски марки, като имаше и банкноти с 500. Не знаех, че има по 500 и мислех, че са фалшиви. С тях направих колата от 101 на 170 конски сили. Автомобила беше 1000 кубиков.
    Наскоро, при покупка на митсубиши ево 9,в джоба на седалката намирам плик, на който пише,, честита нова 2014 год,,.В плика неразпечатана пура в кутия. Не съм пушач и неразбирам, но след като проверих в нета,сигурно и на тая кола ще и вдигна мощността...
  • 24 Random

    3 3 Отговор

    До коментар #22 от "1944":

    Хахаха, ти на какво си? Кафяво или бяло?

    Коментиран от #33

  • 25 Алфа Ромео

    9 3 Отговор
    Кефи ме старата Варшава, навремето кат бях малък през комунизма като видех Варшава и ми беше много интересна, ходех да я оглеждам отблизо.
  • 26 майстора

    9 4 Отговор
    ееха ... на времето имах варшава ... сравнено с 8-мака и жигулите беше като танк ... че и вървеше да го е*а 140-150 по стария път пловдив-софия всяка седмица ... какви луди години бяха само ;))

    Коментиран от #30

  • 27 Алфа Ромео

    4 1 Отговор
    Това новото на нищо не блъска, тя Панамерата по прилича на Варшава.
  • 28 фен

    11 3 Отговор
    Старата е къде ,къде по красива. Един V8 под капака и става смърт. Всички нови боклуци си приличат по дизайн , и това е дразнещо вече . Всичко да 2000г е класика , останалото след 2000г е скрап и упадък.
  • 29 Колето

    2 5 Отговор
    Клозет до клозета, мила моя майно льо
  • 30 Като гост

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "майстора":

    Майсторе, километража беше до 140, какви 150 бе човек. Повече от 135 не може да вдигне, няма обороти. Само три скорости има. Говорим за 203 и 223. 204 и 224 бяха пълен труп.

    Коментиран от #34

  • 31 дддааа

    8 1 Отговор
    Колеги има една стара приказка - карай ново хвали старо.Това се отнася за автомобилите.Ние караме нови автомобили но с носталгия си си спомняме за старите под които лежахме ежедневно все нещо ремонтирайти ги.Времената се промениха много.Сега робуваме на компютри на които им сложиха колела.
  • 32 хонда

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "КОК МАЛАК ДИК":

    Ти па намери кво да чакаш
  • 33 1944

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "Random":

    колко чувала рубли дават от "савушкина" за ден? и за хляб не стигат.

    Коментиран от #35

  • 34 майстора

    4 1 Отговор

    До коментар #30 от "Като гост":

    ти луд ли си бе моята беше с километраж от таунус 17 и първо беше с двен карбуратор от алфета гтв после му сложих един гигантски карбуратор от 2,8 на опел ама нещо много го даваше и върнах солекса ... не можеш да си представиш къв купон беше
  • 35 Чичо Сашо

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "1944":

    Ние ги връщаме като вторична хартия и след това караме Бентлита!
  • 36 Не ставаш

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Random":

    От двадесет години съм навънка и тук му викаме grill. А твоят ник какво означава? Ранен дом като Ран Босилек, или случайно може би Случаен? С такъв ник не бих бил пуритан на българския език.
  • 37 Шаран БГ

    0 0 Отговор
    Недейте така бе "Масторе № 26 "- много я засилихте Вашата Варшава! Вероятно е била нещо уникално ! Новоизпечен водолаз се похвалил, че намерил потънал кораб пълен със злато от преди два века! И златото си е злато, но на борда му имало газен фенер, който още горял и светел ! Казали му: "Хайде, стига бе - поне угаси фенера. За златото вярваме !" Намалете малко скоростта - за другото - вярвам !Тая грамада /Победа = Варшава, а Победата на кого Ви прилича?/ в ролята си на "пикап", я имаше много у нас от 1964 год. Имам часове с такова животно. По-вече от 130 км/ч ,при пълна газ и лек наклон надолу, не можеше да достигне.За купето просто не вярвам, че можеше да достигне с нея конструкция и двигател такава скорост. Ако е бил повреден скоростомера - може, съгласен съм , може и до 160 км/ч да достигне. На новата художниците можеха поне да и загатнат торпедото отпред. После аз все си мисля, че всички съвременни таралясници преминават през аеродинамични тунели, преди масово производство. И за това може би , новата е такаава сплескана отпред !Много коне - високи скорости - нужна е подходяща форма - иначе ще хвръкне в някой крайпътен орех!! Полша има промишленост /лека, тежка, черна, цветна / - защо да не правят автомобили ?

    Коментиран от #38

  • 38 майстора

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "Шаран БГ":

    хайде сега шаранче да прочетеш и 34-ти коментара за да не се повтарям и после пак ми обясни за светещия фенер !!!