Renault обнови големия си кросоувър Kadjar и подмени почти изцяло гамата от бензинови и дизелови двигатели, с които се оборудва моделът. Модернизираното SUV ще бъде показано пред публика на салона в Париж в началото на октомври.
Външността на Kadjar е освежена с едва забележими щрихи. Намалена е площта на черните пластмаси по предната броня, променена е формата на въздухозаборниците, а фаровете против мъгла са обкантени. По предницата има повече хром, който според французите ѝ придава повече визуална широчина.
Измененията в задната част са още по-малко. Стоповете имат различен рисунък, небоядисаните пластмаси са намалели, а светлините против мъгла са пораснали леко. С това ретушите по външността се изчерпват.
Новостите в салона са по-забележими, макар че засягат предимно бордовата електроника. Модернизираният Kadjar получава мултимедийна система R-Link 2 със 7-инчов сензорен екран, която поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Обновен е блокът за управление на климатика, а предните седалки вече имат регулируема хоризонтална част.
Сериозните изменения се крият под предния капак. Досега Kadjar се предлагаше с два бензинови двигателя с обем 1.2 и 1.6 литра (140 и 160 к.с.) и два дизела с обем 1.5 и 1.6 литра (115 и 140 коня).
След фейслифта от старата гама остава само малкият дизел. Големият ще бъде заменен от 1.75-литров агрегат с мощност 149 к.с. Бензиновите двигатели пък излизат директно в пенсия, за да отстъпят място на 1.3-литровия TCe, разработен съвместно с Daimler. Той ще се предлага в два мощностни варианта със 140 или 160 коня.
Двойно предаване ще може да се поръча само големия дизел. Предното задвижване е безалтернативно при останалите мотори. Купувачите ще могат да избират между шестстепенна ръчна трансмисия или робот с два съединителя и седем предавки. 1.75-литровият дизел обаче върви само с механика.
Renault Kadjar е кросоувър от клас С, създаден на базата на Nissan Qashqai. Продава се добре, но изостава от лидерите в сегмента. През 2017 г. са купени 111 075 бройки срещу 247 199 за Qashqai и 236 323 за Volkswagen Tiguan.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марио
16:42 12.09.2018
2 пръцльо
Коментиран от #4
16:43 12.09.2018
3 БатП
Коментиран от #7
16:47 12.09.2018
4 Марио
До коментар #2 от "пръцльо":
Мисля,че има автомат.Vw tiguan за мен е в пъти по-зле в качеството на интериора и в пространството.Качвал съм се и в двата.Дапне говорим,че тея от vw искат куп пари за tiguan а той не е по-добър от каджар.Коментиран от #5, #10
16:48 12.09.2018
5 пръцльо
До коментар #4 от "Марио":
Автомат само с предно , 4х4 са само ръчка , така е и с кашкая след 2013 , пък за това кое е по добро говорят продажбите , хем по скъпо и много по продавано говори само по себе си кое е по добро !;)Коментиран от #6
16:59 12.09.2018
6 Марио
До коментар #5 от "пръцльо":
Аз Кашкай ходих да го тествам.Дизайн-хубав,екстри-много.Качвам се ,давам газ и нищо.Малко е бавничък.А го тествам с най-големия дизел.Иначе да.Но не мога да разбера,защо го наричат най-добре, сред като има много забележки откъм вървеж и не е и много удобен отзад.За сравнение имам ix35 на жена ми от 2012.Много по-добре ми е от nissan и върви много по-добре.Няма нищо общо с онзи загубен двигател на Нисан17:22 12.09.2018
7 Иван
До коментар #3 от "БатП":
Не знаех, че 2005 е имало фул лед 3д стопове в среден клас автомобили, но щом казваш - сигурно е така.Коментиран от #21
17:31 12.09.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Хдъд
20:48 12.09.2018
10 Мършата
До коментар #4 от "Марио":
От това Рено нищо не става! Това рено, моето беенве като го изпреварва трудно можеш да разбереш, далит върви, дали е спряло....Тебе и пръцльо да ви кача в беенвето, 2и5 турбо дизел, на трета вдига 220, на четвърта 270 и имам още две предавки .....Коментиран от #11
21:12 12.09.2018
11 Марио
До коментар #10 от "Мършата":
Нема нужда.На Бмв съм се накефил.Карак година и половина Е70.От 2008 до средата на 2009.Не беше моя,на брат ми,който заминаха чужбина за малко и не искаше да я продава.Искяше като дойде да си я кара.И ми я остави с пълно каско.И я карах аз.По това време аз имах по-евтина кола(Mercedes ML 2003 година) така че си карах бавареца.Много хубав автомобил,удобен,луксозен,върви прилично,но е малко капризен на гориво и не са им здрави турбините,макар че Е70 е по-добър от F15 поне като двигател за мен. Иначе престанете да си мислите,че само бмв е кола и ,че само бмв върви.Има много марки и по-евтино,които вървят повече от някой баварци.Например от тези баварци произведени12 години има много по-евтини марки,които вървят повече.Или ако е тежка бмв то и е със слаб двигател също.Така че спрете с това вече.Колкото до Реното за мен не е лош автомобил.22:03 12.09.2018
12 До мръшата
22:05 12.09.2018
13 гост
Неточности: досега двигателите бяха 1.2 бензин 130кс; 1.6 бензин 160кс; дизел 1.5 дизел 8клапана 110кс, 1.6 дизел 16клапана 130кс.
Разбирам, че икономисват, но също така те трябва да разберат, че ЕДЦ кутията и двойно предавне трябва да ги предлагат със всеки тип двигател. Много хора не търсят високи мощности, а просто да имат двойно при нужда, и 100тина коня са достатъчни, няма да се гоним на 400м с такава кола. Защо просто не му сложат 2.5 бензин от Колеос и 4х4 система за 40х.вл да видят дали няма да ги изкупуват като топъл хляб.
Наскоро карах Спортидж с 1.6 бензин 170кс и колата даде 12л разход при 7,8 по книжка. Даунсайзингът е напълно безсмислен.
Коментиран от #14
22:10 12.09.2018
14 Марио
До коментар #13 от "гост":
Кой спортидж кара.От коя година.Ноният и предишният от 2010 насам няма как да ти даде такъв разход.Невъзможно е.Тона може да е само моментен разход.Коментиран от #15
22:17 12.09.2018
15 DBS
До коментар #14 от "Марио":
Чак пък невъзможно.... Че даунсайзинга е безмислен и дори често такъв двигател харчи повече от "обикновен" със същата мощност е доказано в немалко тестове.Производителите също признават, че повече даунсайзинг няма смисълКоментиран от #18
23:12 12.09.2018
16 smeh
23:32 12.09.2018
17 Xaxaxa
23:34 12.09.2018
18 Марио
До коментар #15 от "DBS":
Кажете от коя година точно беше моделът.12:13 13.09.2018
19 име на гост
Коментиран от #22
13:51 13.09.2018
20 Гост ти си гола вода
15:08 13.09.2018
21 БатП
До коментар #7 от "Иван":
Фул лед 3д стоповете много го докарват на обикновена крушка. Интересно как Дачия Логан имат далеч по-готини стопове от рендаците, уж са по-евтина марка. Иначе за даунсайзинга съм абсолютно съгласен с колегите, на стенд може и да изкара по-добри параметри и изгорели газове, но в действителност води само и единствено до по-висок реален разход, и съответно повече вредни емисии.17:35 13.09.2018
22 Зорлем
До коментар #19 от "име на гост":
Тя екологията разказа играта на всички по-големшки двигатели. Това да не ти е Фолксваген да си бичат големи двигатели и всичко да им е "наред" с емисиите!19:42 14.09.2018