12 Септември, 2018 16:23 12 065 22

Нови двигатели за Kadjar

  • renault-
  • kadjar-
  • париж 2018-
  • фейслифт
Нови двигатели за Kadjar - 1

Renault обнови големия си кросоувър Kadjar и подмени почти изцяло гамата от бензинови и дизелови двигатели, с които се оборудва моделът. Модернизираното SUV ще бъде показано пред публика на салона в Париж в началото на октомври.

Нови двигатели за Kadjar

Външността на Kadjar е освежена с едва забележими щрихи. Намалена е площта на черните пластмаси по предната броня, променена е формата на въздухозаборниците, а фаровете против мъгла са обкантени. По предницата има повече хром, който според французите ѝ придава повече визуална широчина.

Измененията в задната част са още по-малко. Стоповете имат различен рисунък, небоядисаните пластмаси са намалели, а светлините против мъгла са пораснали леко. С това ретушите по външността се изчерпват.

Нови двигатели за Kadjar

Новостите в салона са по-забележими, макар че засягат предимно бордовата електроника. Модернизираният Kadjar получава мултимедийна система R-Link 2 със 7-инчов сензорен екран, която поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Обновен е блокът за управление на климатика, а предните седалки вече имат регулируема хоризонтална част.

Нови двигатели за Kadjar

Сериозните изменения се крият под предния капак. Досега Kadjar се предлагаше с два бензинови двигателя с обем 1.2 и 1.6 литра (140 и 160 к.с.) и два дизела с обем 1.5 и 1.6 литра (115 и 140 коня).

Нови двигатели за Kadjar

След фейслифта от старата гама остава само малкият дизел. Големият ще бъде заменен от 1.75-литров агрегат с мощност 149 к.с. Бензиновите двигатели пък излизат директно в пенсия, за да отстъпят място на 1.3-литровия TCe, разработен съвместно с Daimler. Той ще се предлага в два мощностни варианта със 140 или 160 коня.

Нови двигатели за Kadjar

Двойно предаване ще може да се поръча само големия дизел. Предното задвижване е безалтернативно при останалите мотори. Купувачите ще могат да избират между шестстепенна ръчна трансмисия или робот с два съединителя и седем предавки. 1.75-литровият дизел обаче върви само с механика.

Нови двигатели за Kadjar

Renault Kadjar е кросоувър от клас С, създаден на базата на Nissan Qashqai. Продава се добре, но изостава от лидерите в сегмента. През 2017 г. са купени 111 075 бройки срещу 247 199 за Qashqai и 236 323 за Volkswagen Tiguan.

Нови двигатели за Kadjar

Нови двигатели за Kadjar

Нови двигатели за Kadjar

Нови двигатели за Kadjar

Нови двигатели за Kadjar

Нови двигатели за Kadjar

Нови двигатели за Kadjar


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    17 4 Отговор
    Харесва ми.Сполучлив модел.Да продължават така от рено.Материалите са на добро ниво,единствено не ми харесва пластмасовите старт-стоп бутон.Можеше да го направят да изглежда малко по-скъп.Прицерно да имаше нещо формирано или някаква светлина-червена за контакт и синя за включено.Иначе си е супер.Чудя се дали двигателите ще са с прилична динамика?
  • 2 пръцльо

    11 6 Отговор
    Нормално е да изостава от vw , немците предлагат мотор 2тди-190 коня-автомат 4х4 , кашкая бие с визия иначе същото кат каджара , за мен в е в минус съвременен кросоувър да е 4х4 и да няма автомат .

    Коментиран от #4

  • 3 БатП

    2 23 Отговор
    Извинявам се, тези задни светлини от 2005 ли са? Малко остарели изглеждат още с излизането си. Да не говорим пък, че стария Каджар изглежда по-добре от новия. Честито, мислех, че няма как по-зле, ама ме опровергаха, евала.

    Коментиран от #7

  • 4 Марио

    28 4 Отговор

    До коментар #2 от "пръцльо":

    Мисля,че има автомат.Vw tiguan за мен е в пъти по-зле в качеството на интериора и в пространството.Качвал съм се и в двата.Дапне говорим,че тея от vw искат куп пари за tiguan а той не е по-добър от каджар.

    Коментиран от #5, #10

  • 5 пръцльо

    6 7 Отговор

    До коментар #4 от "Марио":

    Автомат само с предно , 4х4 са само ръчка , така е и с кашкая след 2013 , пък за това кое е по добро говорят продажбите , хем по скъпо и много по продавано говори само по себе си кое е по добро !;)

    Коментиран от #6

  • 6 Марио

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "пръцльо":

    Аз Кашкай ходих да го тествам.Дизайн-хубав,екстри-много.Качвам се ,давам газ и нищо.Малко е бавничък.А го тествам с най-големия дизел.Иначе да.Но не мога да разбера,защо го наричат най-добре, сред като има много забележки откъм вървеж и не е и много удобен отзад.За сравнение имам ix35 на жена ми от 2012.Много по-добре ми е от nissan и върви много по-добре.Няма нищо общо с онзи загубен двигател на Нисан
  • 7 Иван

    17 1 Отговор

    До коментар #3 от "БатП":

    Не знаех, че 2005 е имало фул лед 3д стопове в среден клас автомобили, но щом казваш - сигурно е така.

    Коментиран от #21

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Хдъд

    5 18 Отговор
    Рено клошар
  • 10 Мършата

    4 17 Отговор

    До коментар #4 от "Марио":

    От това Рено нищо не става! Това рено, моето беенве като го изпреварва трудно можеш да разбереш, далит върви, дали е спряло....Тебе и пръцльо да ви кача в беенвето, 2и5 турбо дизел, на трета вдига 220, на четвърта 270 и имам още две предавки .....

    Коментиран от #11

  • 11 Марио

    13 2 Отговор

    До коментар #10 от "Мършата":

    Нема нужда.На Бмв съм се накефил.Карак година и половина Е70.От 2008 до средата на 2009.Не беше моя,на брат ми,който заминаха чужбина за малко и не искаше да я продава.Искяше като дойде да си я кара.И ми я остави с пълно каско.И я карах аз.По това време аз имах по-евтина кола(Mercedes ML 2003 година) така че си карах бавареца.Много хубав автомобил,удобен,луксозен,върви прилично,но е малко капризен на гориво и не са им здрави турбините,макар че Е70 е по-добър от F15 поне като двигател за мен. Иначе престанете да си мислите,че само бмв е кола и ,че само бмв върви.Има много марки и по-евтино,които вървят повече от някой баварци.Например от тези баварци произведени12 години има много по-евтини марки,които вървят повече.Или ако е тежка бмв то и е със слаб двигател също.Така че спрете с това вече.Колкото до Реното за мен не е лош автомобил.
  • 12 До мръшата

    5 12 Отговор
    Беенвето си е беенве брат
  • 13 гост

    9 1 Отговор
    Не смятам, че е станал по-добре с този хорм по решетката и с новата централна колона, която повече прилича на тази от Дъстър.
    Неточности: досега двигателите бяха 1.2 бензин 130кс; 1.6 бензин 160кс; дизел 1.5 дизел 8клапана 110кс, 1.6 дизел 16клапана 130кс.
    Разбирам, че икономисват, но също така те трябва да разберат, че ЕДЦ кутията и двойно предавне трябва да ги предлагат със всеки тип двигател. Много хора не търсят високи мощности, а просто да имат двойно при нужда, и 100тина коня са достатъчни, няма да се гоним на 400м с такава кола. Защо просто не му сложат 2.5 бензин от Колеос и 4х4 система за 40х.вл да видят дали няма да ги изкупуват като топъл хляб.
    Наскоро карах Спортидж с 1.6 бензин 170кс и колата даде 12л разход при 7,8 по книжка. Даунсайзингът е напълно безсмислен.

    Коментиран от #14

  • 14 Марио

    1 7 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Кой спортидж кара.От коя година.Ноният и предишният от 2010 насам няма как да ти даде такъв разход.Невъзможно е.Тона може да е само моментен разход.

    Коментиран от #15

  • 15 DBS

    8 0 Отговор

    До коментар #14 от "Марио":

    Чак пък невъзможно.... Че даунсайзинга е безмислен и дори често такъв двигател харчи повече от "обикновен" със същата мощност е доказано в немалко тестове.Производителите също признават, че повече даунсайзинг няма смисъл

    Коментиран от #18

  • 16 smeh

    8 0 Отговор
    От даунсайзинг има смисъл, само ако турбините са много производителни и купето се олекотява. С първото увеличаваш диапазона на използваемата мощност, а с второто намаляваш нуждата от допълнителна такава. Така се постигат и по-ниски емисии. Проблема идва от там, че много са се стиснати тея производители напоследък бе...ширпотреба чарколяк по колите масово. От тук спестили-от там спестили, па накрая цената баснословна. Ама то така ще е, като вече потребителя не го интересува каква карантия има под капака, каква видеокарта във Виртуалното табло...
  • 17 Xaxaxa

    7 1 Отговор
    Даунсаинзингът започна да се превръща в ъпсаизинг...
  • 18 Марио

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "DBS":

    Кажете от коя година точно беше моделът.
  • 19 име на гост

    2 5 Отговор
    Поредното недоразумение от рено. 18-20 ц джанти и асматичен маломощен мотор отпред. Те не че някога са можели да правят големи мотори тия смешници. Единствено старите бензинки 2.0 литра ставаха за нещо. Е и спортното подразделение, но те ги съсипаха с тая екология. Жалко за интересните коли които правеха в далечното минало - Рено Алпин, Рено 5 алпин турбо, клио уйлиямс, рено 21 турбо куадра, рено 5 гт турбо, рено 19 - 16в, първият меган 2.0 - 150кс. , пред последният меган РС и може би последното читаво рено е туйнго спорт 1.6 16в - 133кс. От там на татък кръгла нула. Срам и позор! Качеството на автомобилите им е под всякаква критика. Вътре се износват за три години и приличат на парцал. Воланите се лющят, на има няма 25-30 х. км. Пълна трагедия.

    Коментиран от #22

  • 20 Гост ти си гола вода

    6 0 Отговор
    Ела да видиш волан и табло на реално рено с истински километри.Ако искаш като си ербап дай номер да ти пратя снимки цървул чул не дочул.
  • 21 БатП

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Иван":

    Фул лед 3д стоповете много го докарват на обикновена крушка. Интересно как Дачия Логан имат далеч по-готини стопове от рендаците, уж са по-евтина марка. Иначе за даунсайзинга съм абсолютно съгласен с колегите, на стенд може и да изкара по-добри параметри и изгорели газове, но в действителност води само и единствено до по-висок реален разход, и съответно повече вредни емисии.
  • 22 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "име на гост":

    Тя екологията разказа играта на всички по-големшки двигатели. Това да не ти е Фолксваген да си бичат големи двигатели и всичко да им е "наред" с емисиите!